to daňovým poplatníkům líbilo, když musí na hajzlíky povaleče státní zaměstnance každý rok půl roku makat, a hajzlíkové policajti si budou vozit zadky v drahých autech..fuj! >:-[]
Pod clankem o EV VW jsem se autora zastaval, ale tady ho musim citovat jako tam fostek:
,,Protože do jeho kasy musí pojišťovny přispívat třemi procenty financí, které vyberou na povinném ručení. Na nákupu tajných hlídačů dálnic se tak podílí většina z nás."
Neni nahodou policie placena ze statniho rozpoctu a tudiz z dani, ktere odvadi vetsina z nas?
A neni nahodou ta castka odvedena na dani vyssi, nez ta co plati pojistovny?
Jinak obvykle schema v nadpisech ;-) : Tesla se nelibi, zatimco VW ma fantasticky dojezd.
Vyborny VW marketing :no:
za ***arnu? Tendle clanek o tom, ze je to jen vtipek kanadsky policie a prostredek k rozvireni diskuze [odkaz] pricemz to auto je jen pujceny, teda neplati? Mate lepsi zdroje, nez Thedrive? Prosim o odkaz a blizsi info, jinak je to fakt ubohy.
According to Sgt. Kerry Schmidt, the officer who unveiled it, the car is "a generous donation from a friend," so it doesn't appear any Canadian tax dollars went to sourcing this machine, which carries a retail price north of US$100,000.
Pro jistotu jeste google preklad:
Podle Sgt. Kerry Schmidt, důstojník, který to odhalil, je "štědrý dar od přítele", takže se nezdá, že by se do tohoto stroje, který nese maloobchodní cenu severně od 100 000 USD, objevil žádný kanadský daňový dolar.
Jedna se jen o neschvaleny prototyp, jenz mel rozvirit diskuzi :-O
Danovy poplatnici nezaplatili ani dolar. :-O
Autor clanku kanadane-maji-nove-policejni-tesly-lidem… je nehorazny diletant. :-O
Byl bych v soudech opatrnější, vzpomeň si na bouračku policii zapůjčeného elektrického BMW. Lhali, vymýšleli si, mlžili, nevzpomínali si ........
Připadá mi to podobné.
Máš hodně přátel kteří Ti darují Teslu jen proto aby sis mohl svůj policajtský zadek vozit v Tesle? Nebo je za tím něco jiného a z prodeje se stal dar nebo nakonec zápůjčka.
Nebyl ten přítel dealer Tesly? Nechtějí se do kanadské policie vlámat jako BMW do české a jako migranti do EU? Otevři, jen škvírečku, jen si prstíky ohřejeme, my elektrické Jezinky ... >:D >:D >:D ... A už neodejdeme ....
Jde o to, ze autor pise nesmysly:
"Zlobí se, že došlo k takové investici za jejich peníze, aniž by s nimi nákup drahého elektromobilu někdo probral. Jen dodejme, že ceník modelu začíná v Kanadě na 102.300 kanadských dolarech, což v přepočtu dělá více než 1,6 milionu korun. A to nepočítáme náklady na policejní přestavbu, která zahrnuje lakování, radary či střešní majáky."
Zrejme si to precetl nekde na internetu.
A nevi, ze novinar by si mel zdroje overovat.
Nejlepe alespon dvema dalsimi zdroji.
Co dodat, Done Vito? Asi jen to že na serveru, kde jsou schopni přeložit výraz "cost cutting" jako "katování kostů" .............. >:D >:D >:D ... jsou opravdu schopni psát takovéto články.
katování kostů ... auto.cz ... katování kostů ... auto.cz ... katování kostů ... auto.cz ... katování kostů ... auto.cz ... katování kostů ... auto.cz ... katování kostů ... auto.cz ...
no comments no comments no comments no cooments no comments no comments
Zmetci ve státní správě, jsou všude na světě podobný. Jen se liší, kolik jim voliči dají prostoru v kradení eráru. U nás bohužel měli uvedení zmetci volnou ruku skoro 30let. Dnes, když jim to někdo uťal, udělali kampaně, aby se toho člověka co nejdřív zbavili. Tolik ku ČR. V Kanadě dostali auto bezplatně půjčený, a tak daňového poplatníka to zatím nestálo nic. Ale to je jen maličkost, že pane redaktizátore...
Bohuzel jsi mi jeste neodpovedel, tak jen uvedu zobecneni (citaci) z historie:
Důvěryhodnost politického lháře roste s velikostí a velikostí lží, které slouží.
Proto je funkce lží tohoto typu zvláště důležitá při přechodu systémů.
Pokud se například tento typ lži používá v demokracii, klesá důvěryhodnost politických tvrzení jako celku. V tomto procesu je stále nejasné, co lze považovat za pravdivé a co lze považovat za falešné , což rovněž snižuje spolehlivost úsudků, které člověk důvěřuje tváří v tvář novinkám, které byly dříve považovány za nesmysl.
Konec citace.
A pro tebe. Rozhodne mi nejde o to, prirovnavat Babise k Hitlerovi. To co hlasa Babis se mi celkem libi.
Popisuji jen obecne propagandu a prechod od demokratickeho systemu k totalitnimu.
Zkus si ten clanek v odkazu nezaujate precist ;-)
Mozna, ze tam jistou paralelu najdes.
A jak pisu vys, ne v myslenkach!
Jen v metodach.
Dojemná balada o zbojníku Burešovi..., je vidět, že jeho kampaně na vymývání mozků (nejen koblihami) fungují... U nás, bohužel, mají podobní zmetci volné ruce skoro 70 let, ale vydrž, dočkáš se, on klekne i na tebe..., přece už víš, že "všeci kradnú", tedy logicky i ty!
Mimochodem, co tady asi celou dobu dělal ON, chodil do kostela a modlil se, aby tu nikdo nepodváděl...
jak se da s danovejma poplatnikama probrat nakup neceho jako auta do sluzeb policie? jako ze se vypise referendum o tom jestli utratit penize za nakup aut? a kdys nahodou referendum uspeje, tak pak vypsat vyberove rizeni na dana auta a viteze opet podrobit referendu aby poplatnici rozhodli jestli zrovna ty auta co vyhrali opravdu koupit? >:D a nebo snad uskutecnit hromadnou diskuzi 25 milionu poplatniku o tom jestli ajaka auta poridit pro policii?
danovych poplatniku je v Canade pocitam nekolik asi desitek milionu, a ptat se jich a diskutovat s nima o vsem co se dela s jejich penezma ktere se od nich vyberou by stalo mozna vic nez kdyby kazda sluzebna policistu v Kanade dostala jednu Teslu ;-) navic v topto pripade ta Tesla nestala danove poplatniky ani dolar >:D
PS: Stanislav Kolman, uzasne rozjeta kariera, novinar ktery neumi ani sprave ocitovat zdroj, kompletne celou zpravu pretoci a napise nesmysly az lzi a naslene to po sobe ani neupravy aby ty nesmysly a lzi odstranil a nahradil necim smysluplnym, bravo :yes: to se pripravujete na post redaktora Blesku nebo Aha!?
Šamane Šamane, vždyť Auto.cz patří do stejného "holdingu" jako Blesk. Je zbytečné se divit. Byl to bulvár a je to bulvár, občas jen problesknou snahy o napsání lepších článků.
Autor si odskočil z Blesku a zapomněl kde se nachází ... >:D >:D >:D
dle průzkumu je nechce až 70% lidí. Takže si je pan Musk a ostatní můžou narvat do zádele, jedině musí donutit vlády, aby to lidem zakázali, v tém případě bude masová emigrace mimo Evropu >:D >:D >:D
takovych statistik a dotazniku s jeste lepsim pomerem a mnohem vetsim vzorkem respondentu ti muzu udelat taky ;-) ciste prakticky se ptaly vesmes zakazniku Mazdy a to tak ze otazky byli spoise zavadejici smerem proti BEV ;-)
lidi nevedi co chtej dokud jim to nekdo nenabidne a nevysvetli jim ze to musi chtit ;-) ostatne jak ukazal jinej nedavnej pruzkum, tak prez 98% Evropanu nikdy v BEV ani nesedeli nebo v nem dokonce jeli jako ridic, prez 90% Evropanu se v informacich spoleha na to kdo co povidal o dane veci a prez 60% Evropanu netusi ze neco jako BEV vubec muzou poridit a jezdit s tim >:D dale tam pak bylo ze prez 80% respondentu si mysli ze BEV ma maximalni dojezd pod 100 kilometru a ze baterie se musi menit kazde 2 roky :-! takze pokud z tech cca 11 tisic zakazniku vetsina splnuje tenhle pruzkum, tak se neni cemu divit jak ten pruzkum Mazdy dopadnul :-! je to asi stejne jako se v blazinci zeptat chovancu jestli by radsi jezdili na koni nebo litali raketou do lekarny pro prasky na uklidneni
jiste je to, ze tem co se BEV pricej, se jim vesmes pricej z duvodu ktere nejsou pravda, ale oni si proste myslej ze to pravda je, protoze to povidal Franta v hospode kterej ma doktorat ze vseho a hlavne vyzunkne nejvic piv ze vsech co znaj :-!
daj se treba najit pruzkumy kde naupak Evropani ve vzorku asi 50 tisic respondentu o BEV dobudoucna uvazuji, pokud bude mit dostatecny dojezd a bude dostatecne husta sit nabijecich bodu, proste se staci zeptat jen toho spravneho vzorku respondentu :-!
drtiva vetsoina lidi take pod pojmem emise vidi jen CO2, a to jen proto ze s CO2 pocita i urednik
jinak tohle je spis k smichu nez ze by to bylo realne
"V takovém Japonsku tak elektromobil se spotřebou 21,2 kWh/100 km vyprodukuje 128 g CO2 na kilometr, Mazda s motorem Skyactiv a spotřebou 5,2 l/100 km vypustí celkově 142 g CO2 na kilometr."
cisla spotreb naprosto mimo realitu, to vypada jak kdyby porovnavali Teslu X s Mazdou 2 >:D
treba u Ioniq uvadi dle sprintmonitoru prumernou spotrebu 13.98kWh na 100km (konkurent rekneme Mazdy 3), u Leafu 16.02kWh/100km, eGolf 15.95kWh/100k , jako kde vycucali tech jejich 21.2kWh/100km? aneb neco co si automobilka zadala aby pak mohla neco prezentovat jak uzasny a usporny maj motory >:D kdo ze zakazniku jim bude verit spotrebu 5,2 l/100?
Neznáš papírové spotřeby? Na papíru 5,2 ve městě (tříválec třeba), realita s vypnutým startstopem cca 6,4 >:D A to nesmí být moc velké kolony tpyu že to popojíždí po 5 meterech, to je pak rázem z 5,2 najednou 7,6 :-)
v tom pripade ktere BEV ma papirovou spotrebu 21,2kWh/100?
i v podstate nejblizsi realite oficialni metodika mereni EPA ma u Tesly S spotrebu tusim pod 20kWh/100km, a ze by Mazda mela neco proti modelu S? Model X ma naopak 22,4kWh/100km, s cislovkou 21,2 jsem zatim zadne BEV jaksi nenasel v zadne metodice od USA prez Evropu az po Japosnko
a malej vytazek, Tesla S se v Evrope prodava lip nez Mercedes S a lip nez BMW7 (nesrovanatelna auta ve vsech parametrech az na jeden, CENU) takze lidi co maj penize zrejme nejdou k Mazde, ale spise k Tesle (v USA treba BMW priznava ze jim Tesla prebira az 25% zakazniku v segmentech BMW 5+ s cenovkou nad $65 tisic)
stejne tak Model X je na prodejni urovni Porsche Cayenne a prekonava prodejemna BMW X6
pokud o ty auta neni zajem, proc se tedy obe ty Tesly prodavaj tak dobre, a proc ostatni automobilky zminene v textu pripravuji konkurencni baterkace? vzdyt podle pruskumu Mazdy takova auta nechce az 70% lidi?
Plně to chápu. Mít víc peněz (ano, teď bychařím, nemám na to jezdit ani sedmičkou ani Skem :-) ), tak jdu do Tesly, místo BMW nebo Mercedesu určitě.
Dojezd dostatečný, dynamika bezkonkurenční.. Na delší vzdálenosti letecky a pak půjčovna. No a půjčovna to může vyřešit párkrát ročně na delší trasu..
Stejně od BMW se mi líbí maximálně 5ka :-)
U Mercedesu snad jen C..
tak me se u Mercedesu libi E kombik, u BMW pak 5 kombik co se designu tyce, ale pri te cene bych o nich stejne neuvazoval ikdybych na to mel, a ac bych si Teslu asi nekoupil, tak nejake BEV by to asi bylo, me by pravdepodobne stacil do budoucna i chystany Leaf 60kWh, pripadne nejaky kombik az bude v elektrice, prozatim potrebuju spise kombika
mit po kapsach 6-7 zbytecnych milionu, tak si za 3 mice koupim Escalade ESV a u Kraiselu necham za dalsi 3-4 mega * na BEV s 150-180kWh baterkou :-) na predelani Superba 85kWh na elektriku s homologaci pro EU me odpovedeli pribliznou cenu 80-90 tisic eur :-)