Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Každé BMW má dostat plug-in hybridní verzi

BMW potvrdilo své plány nabídnout pro každý model také variantu plug-in hybrid. Prvním vozem s touto technikou bude SUV X5 příští rok.
Zpět na článek
6. 12. 2014 16:04
6. 12. 2014 15:04
NO JEŠTĚ ABY TAKY NE, TO JE TUTOVKA
jj
PONĚVADŽ BY JINAK TY SOUŠASNÝ MNICHOVSKÝ BRAMBOPOPELNICE [odkaz] NEMOHLI ANI NA PATY DEJCHAT NEJLEPŠÍMU Z NEJLEPŠÍCH 2015 [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: brambonářez pro chudý [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bully_
6. 12. 2014 16:04
Financni aspekt
Vyvoj, vyrobu, naslednou aspon trochu eko likvidaci a dobijeci sit pro kazdy takovy plug-in hybrid potom zaplati majitele ostatnich modelu znacky a vsichni platci dani, kteri financuji statni dotace.
Rozbalit vlákno
3
6. 12. 2014 17:51
Re: Financni aspekt
je to ve spolupraci s toyotou, takze vyvoj od nuly to nebude.
7. 12. 2014 13:04
Re: Financni aspekt
Pokusy s ActivHybrid uz skoncili, teraz licencuju techniku od Toyoty, samozrejme s vlastnymi motormi. Toyota plug-in ma, ale nechce - pridrahy, ale BMW ho pravdepodobne bude vediet predat so ziskom a splni emisne limity...
Avatar - Bully_
7. 12. 2014 13:46
Re: Financni aspekt
Jestli BMW zaplati vyvoj primo nebo formou odkoupeni licence, nevidim v tom az tak obrovsky rozdil. Vyvoj jsem jmenoval stejne jenom jako jeden z duvodu, nema smysl bazirovat na nejakem % z celkove ceny nahoru nebo dolu.
Kazdopadne je fakt, ze emisni limity (ve smyslu odvodu financnich "desatku") se nepocitaji zvlast u kazdeho konkretniho typu vozu, ale jde o prumer emisi vsech vyrobenych vozu cele automobilky. Potom tech par prodanych dotovanych hybridu a elektromobilu presne plni svuj ucel. Tedy nikdy ne ekologicky- umozni ale totiz automobilce vyrabet i normalni auta >:D