Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kdo nabízí nejúspornější auta? Toyota a Fiat

Vypouštěné emise oxidu uhličitého u modelové flotily Toyoty sráží především vozy s hybridním pohonem. Fiat zase sází na malá auta.
Zpět na článek
6. 11. 2013 14:56
6. 11. 2013 15:02
6. 11. 2013 15:07
6. 11. 2013 16:11
6. 11. 2013 15:30
6. 11. 2013 16:17
6. 11. 2013 17:10
6. 11. 2013 21:12
7. 11. 2013 09:11
7. 11. 2013 11:49
6. 11. 2013 15:52
Avatar - Tomogo
6. 11. 2013 13:30
Teorie je pěkná věc....
Bohužel se dosti rozchází s praxí, navíc by mne zajímalo kolik toho tzv. škodlivého CO2 vypustí při výrobě daného modelu. Obzvláště pak při výrobě "ekologického" hybridu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hittman
6. 11. 2013 14:57
Re: Teorie je pěkná věc....
Nehledě na to, co za neřády obsahují akumulátory, kterých je u hybridů a elektrovysavačů nepočítaně...
7. 11. 2013 00:52
Re: Teorie je pěkná věc....
Akumulátory jsou už krásně čisté, bohužel než se vyrobí a hlavně než se pro ně získá dost lithia, je to celkem nečistý proces. Mám pocit že se na to používá louhování rtutí a to je procedura, po které vzniká zcela mrtvá oblast. Když se potom dostane rtuť a další těžké kovy do vody, je to teprve sranda. Někde se snad dokonce používá louhování kyanidem. Paradoxně se tak kvůli "ekologicky smýšlejícím" lidem nevratně zamořuje planeta.
Avatar - Hittman
6. 11. 2013 14:56
Kravina
Je jasné, že ten, kdo prodává samé prckolety a psí budoudy, toho v součtu vypouští nejméně. Není divu, např. Fiat nemá větší auto než je Bravo >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hittman
6. 11. 2013 15:07
Re: Kravina
Máš pravdu, na toto MPV jsem zapomněl :-)
6. 11. 2013 16:11
Re: Kravina
Na dodávky jsi také zřejmě zapomněl. Navíc tam nebudou jen vozy Fiat (možná Ferrari, Maserati).
6. 11. 2013 15:30
Re: Kravina
a odkdy jsou emise zavisle od velikosti auta? neni tohle spise o motorech a jejich emisich, nehlede nato ze jak Fiat tak Toyota maj v nabidce jak velka auta tak i "velke" motory
6. 11. 2013 16:17
Re: Kravina
Větší auta bývají těžší. V normovaném cyklu se rozjíždí a brzdí, rozjíždí a brzdí, ... Nedosahují zase tak vysokých rychlostí, takže se hmotnost na výsledku celkem podepíše. Ostatně těžší auta mají vyšší limit.
6. 11. 2013 17:10
Re: Kravina
sam si to napsal, jsou tam i dodavky, tedy hoooodne velky auta a ani ty nemaj nijak zvlast spatnou spotrebu, da se rict ze i celkem mala SUV natom se spotrebou a tedy i emisemi muzou bejt stejne jako treba Ducato kteremu by se takove mensi SUV veslo do "kufru" >:D

na supersporty jsem myslel take, ale pak me napadlo ze ac spadaj pod Fiat, v tomhle muzou bejt brane zvlast
6. 11. 2013 21:12
Re: Kravina
Je to nadepsané jako skupina Fiat. Bez upřesnění. Takže tam něco dalšího asi bude. Ani jsem v článku neviděl, jestli to berou podle firem, nebo podle uskupení - protože pro potřeby výpočtu se mohou automobilky seskupit. Což je například pro Ferrari, nebo Lamborghini výhodné.

Psal jsem o vlivu hmotnosti. A dodávky nejsou zase tak těžké.
7. 11. 2013 09:11
Re: Kravina
no a ja psal o velikosti auta, ne o hmotnosti
7. 11. 2013 11:49
Re: Kravina
Na to jsem ti napsal, že větší auto bývá těžší.
Avatar - sargis
6. 11. 2013 15:52
raz
som bol na wellness dat si zemrat organiznus :-) Rano som vstal, siel som na meranie, mam maj vraj malo vody v tele. Dal som si ranajky, 3 deci dzusu, siel som plavat a do sauny, kde som vysmadol, vypil som asi 1,5 litra vody. Siel som na to iste meranie po troch hodinach. Vraj mam zavodneny organizmus a vela mineralov.

Rovnako vnimam aj meranie spotreby.
Rozbalit vlákno
0