Mercedes je kompresorum věrnej i po létech kdy se ukázalo , že turbo je na tom líp.Na druhou stranu tohle je fakt dělo , limuzína se skoro 600 koníkama to už je nářez .Jo kde na to vzít?
...nevim, nevim...bude ten vykon dostatecny??? Kompresor ma prece vyhodu v okamzitem nastupu, toho docilis pouze dvema turby a i tak nemusi byt odezva plynu na seslapnuti okamzita.
no turboefekt je problém.Torbudmychadlo má , ale vyšší účinost než kompresor mechanický a to je pro mě rozhodující(to se rýmuje).Jinak snížit turboefekt se dá více způsoby než jen twin turbem , který asi myslels(biturbo je něco jinýho).
...ano Americane maji vetsinou vetsi kufry (rozumej zaludky)...vyjimku tvori pouze cast germanskeho naroda... Normalni Evropan se vleze i do zavazadelniku Fabie combi bez slozeni zadniho operadla. . Trpis nadvahou Lonesi?
Původně jsem mu chtěl odpovědět, že jsem v tom případě menší než čínské dítě, ale nechtěl jsem ho provokovat - jak se koukám do diskuze třeba u C6, tak už ho dnes a včera rozčilovali dost
Podle BMI trpím podváhou. Ale nikdy by mě ani nenapadlo zkoušet vlézt do evropského nebo japonského kufru. V americkém našeho auta jsem párkrát seděl a bylo tam moc pohodlně. A nebyl jsem tam sám.
teda pánové to je sranda vás číst všichni si dělaj z malejch obézních amíků *(pozor ať vás amerika nezažaluje) a chudák Lones tady hájí US cars.Chvíli mě napadlo jestli nemám napsat něco na obranu V8 , ale kašlu na to , vždyť si děláte srandu jen z americkejch Wagen a né z australishen Wagen , takže co je mi do toho?
Vsak si to tak neber Lepsi to nebude. Jestli ma nekdo radsi V8 v MB a nekdo v Corvette, tak je to jeste dobry. Horsi to zacne byt az nekdo napise, ze nejlepsi je stejne 3valec nebo, ze auto je vlastne jen vec pro presunovani a je uplne jedno jaky je
Neboj tebe neklepne i když máš tu podváhu.Konec konců až tě to trefí radši uteču .Už tak sem dost šílenej od tý doby co se umě projevil klokaní syndrom.
Pod kapotou,ne! Ja vubec nevim , jak to tam chodi. Posledne nekdo psal, ze tam jezdi s Jagem 4,2 V6 , tak jsem proste zvedavej Navic jsem od prirody rejpal, tak kdyz si o to tamin rika....
Já vím, jak jsi to myslel. Taky mám dnes rýpavou. Lones by o tom mohl vyprávět S Jagem 4,2 tam jezdí můj známej. Je to ten samej, co říká, že nejlepší hamburgery jsou z klokaního masa. A ten samej, co o američanech říká, že jsou "f*cking yankees" (teď mě Lones rozcupuje)
No oni ti ho na stůl nepřinesou ve formě stepní kengůry, ale jako normální steak A prej jich tam kolem silnic leží mraky... Z těch se pak dělá ten tatarák. Jen ho oloupeš jako banán, natrhanej už je
Ja vim, ze mi ho nedaj na stul celyho! Ale to vis Skipy ve me zanechal hlubokou stppu Je fakt, ze kdyby mi nerekli z ceho to je, tak bych to sezral a nic se neptal Uz jsem takhle snedl kde co S tim tatarakem to je drsny
Počkéééééj, nemůžeš mi věřit všechno. Spousty mrtvejch jich tam leží, stejně jako tady koček, psů a další fauny, ale to už nikdo nejí. (výjimky se najdou i u nás, když někdo sundá třeba srnu) PS: Dostal jsem chuť na tataráka
Ja to pochopil Takovatrubice prece jen nejsem (snad) Ale ta predstava je ...fuj Ja teda tataraka dneska vynecham a dam si neco vegetarianskyho, nejspis zelenej rizek
A jéje, tak to se omlouvám, že jsem tě podcenil. Někdy si člověk u těch smilíků není jistej, jak je to myšleno. Tak bacha, není zelenej jako zelenej. Něco ve stylu: není Chevrolet jako Chevrolet
Tak to se ptáš na nesprávném místě Ale taky mě to zajímalo. Když se můžou dělat V6 2,5, tak proč ne dvoulitry nebo míň. Kdo nám odpoví, proč se od toho upustilo?
Jag dela 2.1 V6 a taky je to prijemny. Ptam se obecne a doufam, ze se nekdo prida a rekne co si o tom mysli. Je to vazne skoda. Kdyz nekdo vymejsli kraviny jako 3valec a spol., tak by se sluselo taky vymyslet karvinu (ale milou) 1.6V6 nebo 2.0V8
Mazda MX-3(EC)/Mazda Eunos 500(Xedox6). 1845cm3 V6; 4 ventilová technika DOHC; VRIS (Variable Resonance Induction System); 130HP (K8-DE), 135HP (K8-ZE) v roce uvedení na trh (1992) a 144HP v roce ukončení výroby (1998). Ovšem nejmenší mě známý vidlicový šestiválec (6A10) dostal Mitsubishi Lancer v roce 1992. Měl obsah válců 1597cm3, taky používal 4 ventilovou techniku DOHC, měl výkon 140PS (103 kW) při 7000 ot./min., krouťák 147Nm při 4500 ot./min. a řekl si v průměru o 8,5 litru
Ked uz ste pri maloobjemovych velavalcoch tak Porsche urobilo 1,5 l a bol to 12 valec. A automobilky v sucasnosti vychadzaju z toho ze jeden valec by mal byt 0,4 az 0,5 l. Kvoli ucinnosti nakladom a pod.
Ty Jozki, nemáš náhodou na mysli Ferrari 125S z roku 1947? On mal jeden a pol litrový V12. Porsche nikdy dvanásťvalec neurobil. A aby som tento priestor poriadne využil, tak tu máš zoznam výrobcov osobných automobilov, ktorý kedy V12 mali Aston Martin (DB7 Vantage/Vanquish/ DB AR1/DB9), B Engineering (Edonis), BMW (750/760/850), Bugatti (EB 110) , Daimler (Double Six), Ferrari (125S/166/195/212/340/342/375/375 America/250/410 Superamerica/400 Superamerica/275/330/500 Superfast/365/ Daytona/400i/412i/456/F50/550/575M Maranello/Enzo/612 Scaglietti), Jaguar (E-Type/XJ-S/XJ12), Lamborghini (350GT/400GT/Islero/Miura/Espada/Jarama/… Lincoln (Continental/Zephyr), Lister (Storm), Maserati (MC12), Maybach (57/62), McLaren (F1), Mercedes-Benz (S600/S65 AMG/CL600/CL65 AMG/SL600/SL65 AMG/CLK-GTR), Pagani (Zonda), Rolls-Royce (Silver Seraph/Park Ward/Phantom), Toyota (Crown), TVR (Cerbera Speed Twelve). Uff. Snáď je to všetko
To ti z hlavy nepoviem. Zda sa mi ze to bolo Porsche. Ten casak z ktoreho to mam je doma co znamena cca 370 km odo mna na policke. Ale ked pridem domov pozriem potom ti dam vediet. Takto z voleja viem ze ti chyba VW Phaeton Touareg a Audi A8.
Co teď? A teď si dáme Deli. Lidi, kdybych byl GTI, tak otevřu okno a křičím. Protože jsem Lones, zavírám okno a křičím. Co říká, o Američanech ZZho klokan, je mi putna. Jdu přidělat na plot další ostnáč.
High end v Evrope a Japonsku, low end v zamori... Navic i v Americe se vyrabeji mutace malych Suzuki, Hyundaie apod. Evropa nema infrastrukturu pro velka auta, coz zajiste chapes a vubec se nejedna o opomenuti pri projektovani nebo zaostalost...proste Evropa ma tradici, kdezto v Americe a Australii se zacalo stavet de facto na zelenych loukach... Urcite by nebylo vhodne ucpat ulice jeste vetsimi auty nez doposud pouzivame.
Micek se nastval po diskuzi s Lonesem Tak se u nej zastav, rekni mu at si zlost nevybiji na kole, zajdi s nim na pivo a hlavne mu rekni, ze se na nej nikdo nezlobi Trochu OT, taky ti Micek foti auto na parkovisti?
Původně jsem chtěl tohle napsat jako reakci pro RS, ale Ty to zvládneš a já nechci zbytečně nas*rat Takže.. Ten předek vypadá jako ulomená radlice na sníh, boční nástavce se tomu jakž-takž hodí, zadní část kazí ty hranaté výfuky. Ty zrcátka vypadají jako z uplně jiného auta a ty kola jsou vysloveně zoufalá Kleemani -IMHO- akorát zgurwili vzhled nejhezčího Mercedesu posledních pár desítek let Ten výkon komentovat nebudu, tahle reakce má vyznít negativně
2Paja: naklady na vyrobu bych ted pominul, ale ty technicke duvody me skutecne zajimaji. Ty parametry, ktery napsal Tibby nevypadaly vubec spatne. Jaky je vlastne nejmensi unosny objem jednoho valce? A meni se s celkovym poctem valcu?
...tezko rici, jsem stavar, ale rekl bych, ze v soucasne dobe se kazdy snazi delat spise vetsi hrnce, napr. BMW uz ustoupilo od dvoulitroveho sestivalce a delaji ctyrvalec, mozna je ta rovnice opravdu:
Vetsi objem valce=vetsi tocivy moment/priznivejsi vyrobni a vyvojove naklady v prepoctu na ziskany kw, Nm??? Chtelo by to odbornika z branze.
ja jsem nekde cetl ze u dieslu (např. terracan) az tak ta umera neplati,ze pokud jde o vykony se skoro nic nemeni (3.0 V6 nebo V4 maji podobny vykon), jde jen o kultivovanost (da-li se o necem takovem u dieslu mluvit ), proto se V4 kolem 3l davaji prakticky vyhradne do off-roadu
No pokud vím tak optimální objem jednoho válce je 0,4-0,6l.Ovšem to sem vyčetl v nějaký knize o motorech nebo kde , ale záleží jen na konstruktérovi jak to postaví, žádnej návod jak postavit dobrej motor není.Je tolik možností.
Porsche uz urobilo aj 1,5 l a bol to 12 valec. A automobilky v sucasnosti vychadzaju z toho ze jeden valec by mal byt 0,4 az 0,5 l. Kvoli ucinnosti nakladom a pod. Tiez to mam len z nejakej knihy. Ale tiez nie som strojar.
Ja osobne si myslim, ze vyssi naklady na vyrobu motoru by se v pohode zaplatili prave na te "lepsi image" motoru. Snad se ozve nekdo, kdo o motorech neco vi a vysvetli nam, v cem je zakopanej pes.
Tak mládeži , nepředpokládám , že někdo z vás kdy viděl film Mad Max 1 a Mad Max 2 , ale koukněte se na www.madmaxmovies.com a uvidíte co ste ještě neviděli.Každej na něčem vyrost, Lones na Star Treku , Tamin na Mad Maxovi a ZZ na Mrazíkovi. Ale pozor ať vás nezklátí klokaní syndrom jako mě!!!
S Mrazíkem ses seknul. U toho jsem se dycky bál, když měl tu medvědí hlavu. A pak ta odporná ježibaba a Marfuša Tolik peněz jsem utratil u psychouše a on mi to teď připomene
Tomuhle se říká souboj. Stejné zrychlení, ale mnohem, mnohem větší maximálka. Že by výzva M5, či dosud nejrychlejšímu sedanu světa, Maserati, aby se nebáli odvázat a popustili uzdu omezovačům? Zajímavé klání. V době, kdy z linek vyjíždí sériový MB V12 se 612 koňmi, představuje Kleemann téměř totožný výkon, ale z motoru V8. Evropa vždy dělala nejsilnější a nejrychlejší vozy a musím říct, že se jí to daří. Tak jen go Evropo, go.