Kola a jejich vliv na jízdu: Proč jsou velká kola zlo?
12
/
18
Prohlédnout znovu
Kola a jejich vliv na jízdu: Proč jsou velká kola zlo?
Kola a jejich vliv na jízdu: Proč jsou velká kola zlo?
|
acz
Na suchém povrchu široké pneumatiky zkracují brzdnou dráhu. Na silnější vrstvě sněhu či vody to ale může být naopak.
|
acz
Na hladkém povrchu si pneumatiky s trochou vody poradí. Když začnou kola na hrbolech odskakovat, je mokro zrádnější.
|
acz
Čím větší díra, tím větší síly působí na zavěšení. Hmotnost kola je násobí.
|
acz
Superb může obouvat až 19“ kola. Pérování je s nimi sladěné dobře.
|
acz
Kabriolety mají obecně méně tuhou karoserii. S velkými koly trpí na hrbolech o hodně víc.
|
acz
Kategorie SUV žene módu velkých ráfků do extrému. Těžká kola se pak perou s měkkým uložením ramen.
|
acz
Tužší podvozek má pohyby kol pod kontrolou, ani na horší cestě do kabiny nepronikají rázy
|
acz
Měkčí naladění verze Active se přes hrboly nese lehce, bubnování je uvnitř pouze slyšet
|
acz
Ostřejší reakce nízkoprofi lových pneumatik jsou mezi kuželkami okamžitě cítit
|
acz
Patnáctipalcová kola zpracovávají rychlé změny směru rozvážně, často jim pomáhá ESP
|
acz
Železniční přejezd pokořily obě octavie s nadhledem a bez rázů
|
acz
Osmnáctipalcová kola si s vyššími výbavami octavie rozumějí. Podvozek je na jejich nasazení připravený.
|
acz
Výbava Active může mít pouze ráfky velikosti 15“ a 16“. S osmnáctkami by si jejich pérování nerozumělo
|
acz
Přesné složení slitiny je výrobním tajemstvím každého výrobce kol
|
acz
Odlévání do formy je dnes nejčastější způsob výroby ráfků. Kování je pro sériovou výrobu příliš drahé
|
acz
Povrchová úprava rozhoduje nejen o vzhledu, ale i odolnosti vůči vlivům posypové soli
|
acz
Otevřený design ráfku pomáhá chlazení brzd. Hliníkový ráfek část tepla také odvádí.
|
acz
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip