Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koncern Volkswagen poprvé prodal více než 6 milionů aut

Koncern Volkswagen má ambici stát se největším prodejcem automobilů na světě. Našlápnuto má slušně. Vloni poprvé dosáhl 6,189 milionu prodaných vozidel. To je růst o 7,9 %. VW hodlá úspěch letos zopakovat.
Zpět na článek
15. 1. 2008 08:09
neregistrovaný "antiVW2"
15. 1. 2008 08:40
neregistrovaný "46"
15. 1. 2008 08:43
anonym
15. 1. 2008 09:01
anonym
15. 1. 2008 12:49
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 13:06
neregistrovaný "Jaj"
15. 1. 2008 13:42
neregistrovaný "Coulin"
15. 1. 2008 15:04
neregistrovaný "Jaj"
15. 1. 2008 14:46
neregistrovaný "SMRT"
15. 1. 2008 15:09
neregistrovaný "Jaj"
15. 1. 2008 15:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 15:51
neregistrovaný "Jaj"
15. 1. 2008 09:29
anonym
15. 1. 2008 10:21
anonym
15. 1. 2008 08:24
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 1. 2008 15:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 12:27
neregistrovaný "To je něco"
15. 1. 2008 12:28
neregistrovaný "Já to vidim tak"
15. 1. 2008 12:55
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 19:02
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 11:57
neregistrovaný "Jozki."
15. 1. 2008 14:13
neregistrovaný "Jozki."
16. 1. 2008 07:41
neregistrovaný "Jozki."
16. 1. 2008 08:26
neregistrovaný "Jozki."
15. 1. 2008 17:31
neregistrovaný "Chris K."
15. 1. 2008 09:07
15. 1. 2008 10:14
neregistrovaný "Ondoree"
15. 1. 2008 10:28
anonym
15. 1. 2008 11:58
anonym
15. 1. 2008 12:04
anonym
15. 1. 2008 13:00
anonym
15. 1. 2008 11:41
15. 1. 2008 09:08
15. 1. 2008 09:44
neregistrovaný "A2"
15. 1. 2008 10:25
anonym
15. 1. 2008 11:48
15. 1. 2008 12:08
anonym
15. 1. 2008 12:10
15. 1. 2008 13:16
15. 1. 2008 12:11
neregistrovaný "HorstFuxxx"
15. 1. 2008 13:10
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 19:08
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 13:49
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 15:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 19:10
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 22:56
neregistrovaný "Nerez"
15. 1. 2008 23:42
neregistrovaný "Ada je zase tady"
16. 1. 2008 07:40
neregistrovaný "wondog"
16. 1. 2008 16:12
neregistrovaný "Ada je zase tady"
16. 1. 2008 16:18
anonym
17. 1. 2008 08:10
neregistrovaný "Ada je zase tady"
neregistrovaný "antiVW2"
15. 1. 2008 08:09
a?
a co? Preco nepisete aj o Peugeote, Citroene, Fiate, KII, Hyundaji,Mazde, Honde, atd?
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "46"
15. 1. 2008 08:40
Re: a?
proto že ty f,i,ko a j.jebky nestojí za řeč!!!!!Už si konečně uvědomte,že plky o nudnosti,nezajímavosti a poruchovosti VW a spol.jsou jenom bláboly několika stále se opakujících tlachalu,kteří nemají o autech ani páru a svojí hloupost musí prezentovat aspon na netu !
anonym
15. 1. 2008 08:43
Re: a?
me naopak prijde nejlepsi, kdyz tu nekdo hani Toyotu a VW chvali do nebes, kdyz prave VW se chce dostat tam kam Toyota >:D
anonym
15. 1. 2008 09:01
Re: a?
Inak ja neviem o com tu je rec , ked vysledky predaja horeuvedenych automobiliek uz boli na auto.cz zverejnene. Zjavne pan seki cita iba prispevky o VW :-!
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 12:49
Re: a?
Je skoda ze ty NEJLEPSI auta od VW se prodavaji v rozvijejicich se zemich a ne vsude. Oni asi ti bohati nejsou vydreni ze znacky ktera v tech "rozvojovejch" jako jsme my zije jen z tradice. Uz ani nemci je nechtej kupovat. Ja se nedivim. Mimochodem vite ze VW ma na jednom aute prumerne nejmensi zisk? A vite kdo nejvetsi? Toyota. celej koncern vsetne Skodovky patri do koše.
neregistrovaný "Jaj"
15. 1. 2008 13:06
Re: a?
Co to blábolíš??? Koncern je dlouhodobě v zisku a ten každý rok podstatně roste, takže zisk na autě asi tak špatný nebude. Co asi dělají automobilky, které jsou ve ztrátě...??? Jinak zajímavé je, že třeba toyota má v evropě největší marketingové náklady na prodej jednoho vozu (cca 60000,-Kč).
neregistrovaný "Coulin"
15. 1. 2008 13:42
Re: a?
Koncern nevim ,ale vw se teprve minulej rok dostalo do černejch čísel,do té doby bylo težce v červenejch... takže ve Ztrátě >:D Jeďině škoda a Audi byli ziskové,a Seat je v pr i teď.Jinak VW patři mezi nejhorší auto fabriky v produktivitě práce... :-!
neregistrovaný "Jaj"
15. 1. 2008 15:04
Re: a?
Myslím, že díky restruktualizaci se Tebou uváděná produktivita dobou minulou. Nicméně říci, že patří či patřila mezi nejhorší??? Kdo jsou Ti nejhorší, Ford, GM, Renault??? Pak ano. Každopádně dnes patří koncern k absolutní špičce v auto průmyslu v ekonomických parametrech.
neregistrovaný "SMRT"
15. 1. 2008 14:46
Re: a?
Na nejvetsi auto od VW firma doplaci castkou 10000 eur. To je docela dost. Ale asi hodne investovali a ted cekaji na navrat, proto ty prohlaseni od VW.
neregistrovaný "Jaj"
15. 1. 2008 15:09
Re: a?
To je bohužel věc vcelku běžná u modelů, která neplní očekávání a kde investice značně přesahují výnosy. Takového kostlivce mají ve skříni spousty automobilek. Třeba Ford s poslední verzí Scorpia, Opel Signum, Renault VelSatis či Avantime... Geniálně to vyřešila škodovka se superbem, kdy se za velmi nízké náklady udělal z passata a i přes bídné absolutní prodeje je tento projekt ziskový a škodovka se etablovala velmi levně v tomto segmentu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 15:21
Re: a?
mluví se tu o mně ? :-) Né,teď vážně.Renaulty Vel Satis a Avantime byly na svou odvahu docela úspěšné.V případě Avantimu byl problém spíše s výrobcem Matra.Kdyby tento dokonalý vůz vyráběl Renault,vyráběl by se možná dodnes.
neregistrovaný "Jaj"
15. 1. 2008 15:51
Re: a?
Souhlasím, měl jsem možnost Avantime chvíli okusit a dodnes před ním smekám. Myslím tím technická řešení a design. Bohužel kvalita zpracování, zejména funkčnost jinak skvěle vymyšleného mechanizmu dveří, byla špatná. Je pravda, že problém byl hlavně v "ruční" výrobě v Matře. Nechtěl jsem tím vůbec napadat tento model, to koneckonců nechci ani u ostatních včetně Phaetonu, šlo jen o porovnání investic do vývoje a výnosů z následného prodeje. Myslím, že díky brzkému ukončení výroby Avantime, byla dotace na jedno prodané auto sakramensky vyšší než 10000eur...
anonym
15. 1. 2008 09:29
Re: a?
taky se snad dockas, ne? nejhorsi je, kdyz mozek ovladne spodni cast tela;-/ je snad konec roku, tak kazdy hodnoti, nekdo driv, nekdo pozdeji, blbe...
anonym
15. 1. 2008 10:21
Re: a?
souhlas; navíc je snad docela přirozený, náš slovenský bratře (pro seki1), že ČESKEJ web potažmo ČESKEJ čtenář má blíže k mateřskému koncernu ČESKÉ značky (a tak to prostě je, ať už to v diskusích vypadá jak chce (že to tu VW dostává, je stejně z nemalý části vina toho troj-písmennýho b1ba))
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 1. 2008 08:24
Super design, kvalita a nová technika se prosazuje stále víc
Za pár let budou tradiční konkurenti z Francie a Itálie ze hry :yes:
Rozbalit vlákno
5
15. 1. 2008 09:09
Re: Super design, kvalita a nová technika se prosazuje stále
:yes: Oni ještě nejsou? >:D
15. 1. 2008 10:30
Re: Super design, kvalita a nová technika se prosazuje stále
Naopak. Po rokoch stagnácie sa vracajú....
15. 1. 2008 11:36
Re: Super design, kvalita a nová technika se prosazuje stále
Asi máš na mysli Citroën... :-) :-)
15. 1. 2008 12:33
Re: Super design, kvalita a nová technika se prosazuje stále
Citroen, Fiat, Alfa....len ešte nie je isté, ako sa im to vydarí.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 15:12
Re: Super design, kvalita a nová technika se prosazuje stále
s tím designem a kvalitou to myslíš vážně???????????A kté technice:Motory VW-Echt Deutche kvalited >:D >:D >:D >:D (vlastní zkušenost)
15. 1. 2008 09:02
Veľký úspech Forda takmer položil...
V histórii je známy prípad Henryho Forda, ktorý dlho nechcel veriť, že model T je už starý a treba ho vymeniť. Novým autom ho nahradil skutočne až v hodine dvanástej, keď to s ním bolo pekne nahnuté.

Nekráča dnes podľa obdobného scenára Volkswagen? Nie jedným úspečným modelom, ale celou ponukou. Marketing a obchod sa naučili priam kúzliť, z nedostatkov dokážu urobiť prednosti, a predajú aj to, čo by inej automobilke v žiadnom prípade neprešlo. Dokedy? Už teraz sa zdá, že VW zaspáva na vavrínocj, aj keď tu a tam vidno náznaky života (Scirocco, Up!). Sériová produkcia je ale žalostne fádna, nič zásadne nové VW už dlho nepriniesol, stále sa len postupne mení a bvylepšuje to, čo už na trhu dávno je. Po úspechu CLS Volkswagen použil techniku passata pre podobný model, šiesta generácia Golfu bude vpodstate len faceliftom tej predchádzajúcej, s kombi-Golfom prišli wolfsburgskí až potom, keď si uvedomili, že im tou dierou uniká kopa peňazí...
Stále stúpajúce predaje ich utvrdzujú v tom, že cesta je správna. Z dlhodobého hľadiska ale neviem, chýba im dynamika a pokrok. Istota bez rizika, to nemôže vydržať večne...
Rozbalit vlákno
22
15. 1. 2008 09:16
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Ty jsi spíše VW kritik,ale položme si otázku: co sakra na tom VW ostatní vidí?Proč je VW jasná evropská jednička?Odpověď je jasná:kvalitní,vyvážené vozy.Jak píšeš ty:"jistota bez rizika" a tohle zákazníci oceňují.
15. 1. 2008 10:01
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
O tom píšem. Stavia na istote. Iba na istote. To je nuda.

Nikdy som nepovedal, že Volkswageny sú zlé autá, alebo že ľudia nemajú rozum, že ich kupujú, aj keď to tu poniektorí opakujú často. Áno, som kritik súčasného Volkswagenu, pretože jeho štýl a spôsoby sa mi nepáčia. Ani jeho autá poväčšine nie sú moja krvná skupina.

Nezazlievam zákazníkom, že oceňujú ponuku Volkswagenu. Uvažujem, dokedy to vydrží, zákazníci VW sú možno usadlejší, ale nie nenároční. Dnešok mi pripadá trochu ako driemanie na vavrínoch, poriadna novinka by povzbudila skalných, prilákala nových, a možno aj obrátila neprajníkov. Nech kto chce velebí Volkswagen koľko chce. Svieži vietor mu stále chýba. Ja osobne sa neviem dočkať prvej lastovičky toho nového leta, modelu Up! Dúfam, že ma Volkswagen po dlhej dobe čistým a sympatickým spôsobom poteší.

Snažím sa nebyť iba bezhlavým kritikom, ale mať tak trochu nadhľad, aj keď sa mi to vždy nepodarí. S kľudom ale môžem prehlásiť, že mať doma v garáži trebárs chrobák kabriolet z nejakého šesťdesiateho roku[odkaz] alebo kabrio Karmann od VW[odkaz] budem na ne hrdý ako nikto.
15. 1. 2008 11:40
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Zanedlouho se dočkáš další svěží vlaštovky:CC
15. 1. 2008 17:46
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Pozrel si odkazy? To boli vozítka. nech mi niečo táňaké, čo chytí za srdce a pritom to nezruinuje moju peňaženku ponúknu aj dnes...
anonym
15. 1. 2008 12:26
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Pro tebe nuda ale pro mě jakožto člověka kterej má dát vydělanej a našetřenej milion za auto je jistota na 1. místě a né že nebudu v servise 40x za necelý 4 roky.Auta jsou to na pohled pěkný pravda žádnej HIT ale neurazí.Jo a přijeď někam třeba Passatem za 1 mil na jednání a třeba lagunou. U Passata všichni jen uznale pokývnou hlavou ale u Laguny se budou dívat co jsi vlastně zač.Většina lidí se o auta nezajímá tolik co ti který sem chodí.Těch je tu hrstička.
15. 1. 2008 12:36
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Tak pri tých požiadavkách čo máš, by som volil Toyotu. Tvarom neohúri, technika je vyskúšaná a spoľahlivá a niečo vydrží. S tými 40 návštevami servisu by som bol opatrný, mám známeho, ktorý značný počet servisných návštev s Touaregom absolvoval, kým sa rozhodol ho vymeniť za X5. Myslí, čo sa poruchovosti týky, Volkswagen nijak nevybočuje spomedzi konkurencie. ;-)
neregistrovaný "To je něco"
15. 1. 2008 12:27
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Pro tebe nuda ale pro mě jakožto člověka kterej má dát vydělanej a našetřenej milion za auto je jistota na 1. místě a né že nebudu v servise 40x za necelý 4 roky.Auta jsou to na pohled pěkný pravda žádnej HIT ale neurazí.Jo a přijeď někam třeba Passatem za 1 mil na jednání a třeba lagunou. U Passata všichni jen uznale pokývnou hlavou ale u Laguny se budou dívat co jsi vlastně zač.Většina lidí se o auta nezajímá tolik co ti který sem chodí.Těch je tu hrstička.
neregistrovaný "Já to vidim tak"
15. 1. 2008 12:28
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Pro tebe nuda ale pro mě jakožto člověka kterej má dát vydělanej a našetřenej milion za auto je jistota na 1. místě a né že nebudu v servise 40x za necelý 4 roky.Auta jsou to na pohled pěkný pravda žádnej HIT ale neurazí.Jo a přijeď někam třeba Passatem za 1 mil na jednání a třeba lagunou. U Passata všichni jen uznale pokývnou hlavou ale u Laguny se budou dívat co jsi vlastně zač.Většina lidí se o auta nezajímá tolik co ti který sem chodí.Těch je tu hrstička.
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 12:55
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
rict ze VW je dost zavadejici, proste objektivne nepravdive. Duvod? DIvate se pouze na kvalitu zpracovani, ne na kvalitu technickou. Ja bych si nikdy nekoupil novyho Golfa kdybych vedel, ze napr. zadni naprava je technologicky nekde pred rokem 1990 8-s Dalsi vec, ty jejich TDI cerpadlo tryska (!!) To uz snad nevyrabi ani Dacia... VW tedy nejsou kvalitni auta. A podivejte se tabulek poruchovosti a zjistite ze ani spolehlive. Racionalitu panove.
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 19:02
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
No, používej mozek, pane.
Co je špatné na zadní nápravě Golfu? Funguje naprosto skvěle. A pro lidi, kteří si Golf kupují ani nemá význam dávat nějaký víceprvek. Proč tam dávat něco složitého, co se po čase stejně bude muset měnit a víc dílů = více času více nákladů.
PD není zdaleka nic hrozného, jak se tady snažíš líčit.
S poruchovostí na tom nejsou nijak hrozně, z osobních zkušeností lepší průměr.
;-)
15. 1. 2008 20:02
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Sakra, a já si myslel, že pětkový Golf jezdí na multilinku. Tak to jsem se asi spletl a spolu se mnou všichni redaktoři motoristických časopisů... >:D ;-)
anonym
15. 1. 2008 09:30
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
zkrat to a vysvetli: proc tedy tahkle automobilka (podle tebe tesne pred moralnim a financnim krachem) porad rok co rok tolik prodava ?
15. 1. 2008 10:03
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Ty si exot - kde som napísal, že VW je pred morálnym alebo finančným krachom? Radšej sa zobuď a začni rozmýšľať.
neregistrovaný "Jozki."
15. 1. 2008 11:57
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Motory - TFSI, TSI kombinacia kompresor turbo, z TDI PD vyzmykali maximum, TDI CR aj v 4 valcoch su super , 6 a 7 stupnove DSG, radia a navigacie s dotykovym displayom, navigacia a 30 GB HDD, modely Eos, Scirocco, Passat Coupe, studia Up - no par veci sa predsa len najde. Ci je zalostne fadna sa neda povedal lebo stale rastu a predavaju. A ked spominas Henryho Forda : ten povedal "Ak by som mal poslednych 5 dolarov - 4 z nich dam na reklamu". Takze uz vtedy sa vedelo ze reklama a marketing su zakladom uspechu - VW zvladol to najdolezitejsie na 1 a stale z toho tazi - to si zasluzi skor pochvalu.
15. 1. 2008 12:08
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
:yes:
15. 1. 2008 13:04
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Máš pravdu. Ale ja ako bežný motorista a užívateľ mám trochu iný uhol pohľadu.
Keď sa povie Volkswagen, vybaví sa mi usadlý, konzervatívny dizajn a strohé, môjmu oku príliš nelahodiace línie.
Benzíny šli výkonovo hore až v posledných rokoch, keď predtým za konkurenciu dosť zaostávali. 1.6/55 kW montovali nekonečne dlho, ešte v čase, keď konkurencia dostávala vyšší výkon z objemu 1.4.
Traktorový zvuk diesla - až potom si spomeniem na dobré výkony a malú spotrebu. Hoci 1.9 bez turba, ktorý dávali do Octavií, chváliť veľmi nemožno.
DSG je pekná vec, ale nehorázne drahá, koľko áut z tých čo predali, bolo vybavených týmto systémom? Takže dojem skôr trošku rozpačitý. Dotykový display - povedal by som že trochu zbytočnosť v aute, ktoré sa jazdy predsa len kýve a natriasa, ale budiž.
Eos, Passat CC - to už som písal, prišli až keď im iní vyšlapali cestu, Scirocco, Up! - to sú predsa iba štúdie, keď budú v o výrobe, môžme sa o nich začať baviť. Všetko je to trochu málo na európsku jedničku.
Citroen - C7 Traction Avant, DS a ID, 2CV, Picasso, C6.
Renault - 4CV, 5, Espace, Scénic, Avantime, Vel Satis.
To sú míľniky, o ktorých sa dá hovoriť. Volkswagen má také iba dve: chrobáka, so všetkými jeho obmenami a Golf, ako zakladateľa triedy. Opakujem - trochu málo, chce to nový svieži vietor. Nádej svitá so spomínaným Up!, ak sa dostane do výroby.

S tým Fordom neviem, čo si chcel povedať. Aj on robil chyby, nikto nie je dokonalý. A nevšimol som si, že by som niekde spochybnil účel a účinnosť reklamy, skôr naopak. Reklama je veľmi dôležitá vec. No nie na úkor vývoja. Spôsob, ktorým VW ovláda trh, mi pripadá hodne usadlý a založený na filozofii, že to, čo máme teraz, stačí aj do budúcnosti, pretože sa to dobre predáva. Práve na to som chcel poukázať príkladom Forda, na nič iné. Volkswagen sa tiež tak čiastočne správa a tento trend sa mi nezdá príliš zdravý.
neregistrovaný "Jozki."
15. 1. 2008 14:13
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Dizajn riesit nemozme - kazdy sa nanho pozera inac. Mne sa tiez pozdavaju "agresivnejsie" tvary - Mitsu Lancer, minula Impreza ale VW je auto pre masy a tak aj vyzera - nenadchne neurazi ale bez problemov sa preda. A to je pre firmu dolezite - ze sa jej vyrobok preda a ze zaraba. TDI PD - ma ju otec ma ju kamarat a nejaky cas som ju jazdil v Golfe a mam aj teraz a v ked sedis v interiery a tak s tym problem nie je. Ze to huci vonku mi je srdecne jedno ked ja sedim vo vnutri a mam pusteneho Stinga. DSG - tak narychlo v Passate v SR cca 10 %. Priplatok za najlepsi automat cca 90-100 tis. P407 + 90-120 tis. Laguna + 100 tis. Takze draha asi tiez nie. A kopa konkurentov automat v Passat triede ani neponuka. Kazdy nejako zacne a potom ostatny opakuju. Pred CC je napr. len MB CLS. Eos nie je len Golf bez strechy ale samostatny model. A Golf cabrio sa predsa uz vyrabal. Ato ze VW nema nejake milniky znamena ze je to zle ? Ved je to pomerne mlada znacka. Toyota bude za 1-2 roky jednotka a ake ma milniky ? Scirocco uz nie je studia - videl som finalnu verziu nazivo a aj ked uz nie je spredu take agresivne ako studia aj tak vyzera velmi velmi schopne. "Marketing a obchod sa naučili priam kúzliť, z nedostatkov dokážu urobiť prednosti, a predajú aj to, čo by inej automobilke v žiadnom prípade neprešlo. " - mozno som to len ja zle pochopil ale vyznelo to u teba ako kritika a pritom by to mala byt pochvala. VW sa nesnazi vyrabat auta typu Impreza EVO 350Z - "specialitky" ale vyraba auta pre "obycajnych" ludi a sa im to dari. Urcite ze VW by mohol kopu veci robit inac a lepsie - napr Golf Variant ako si spomenul, Golf+ vobec nemusel byt, Scirocco si mohlo ponechat agresivnejsie tvary ale ako celok sa mi VW auta pozdavaju hlavne ked ich porovnam s konkurenciou.
15. 1. 2008 17:42
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Každý má svoj pohľad a svoj názor. ;-)
Míľniky, ktoré som spomenul, v prípade Citroenu a Renaultu nesiahajú tak hlboko do minulosti, aby sa nemohli porovnávať s VW...
neregistrovaný "Jozki."
16. 1. 2008 07:41
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Za prvu vetu :yes: ;-) Vacsina by sa hadala do krvi aby presadila svoju pravdu. Medzi VW milniky by sa dali zaratat ako spominas Golf a k nemu azda este aj GTI ktore vznikli mozno po tolkych rokoch ako milniky Citroenu a Renaultu. Len som chcel naznacit ze automobilka aby patrila na spicku nemusi mat milniky.
16. 1. 2008 08:13
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
To by som netvrdil. Vynimocne produkty stavaju aj automobilku do pozicie vynimocneho a najlepsieho. VW je prikladom priemernosti. Ma predajne uspechy. Ale tym v mojich ociach nie je najlepsi.
neregistrovaný "Jozki."
16. 1. 2008 08:26
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Automobilky ktore sa zameraju na to aby boli vynimocne a v niecom najlepsie nemaju nejake extra velke predajne cisla - Saab, Subaru, Land Rover, Lotus a dalsie sportove automobily. VW Ford Renault Citroen Toyota su mainstream - vynimocny sa snazia byt tym ze z casu na cas vytvoria nieco ako GTI, ST,Clio Sport, Celicu, Supru ale inac robia len auta ktore sa predaju - vytvaraju len predajne cisla a zisk to je ich cielom na rozdiel od hore spomenutych znaciek - napr. Lotus sa nesnazi robit extra cisla ale extra auta. Pri CC pises o Renaulte ako vyhrava nad VW 4:0. Ale v nepodstatnych veciach pretoze pre mainstreamove automobilky je podstatnym cislom predaj, podiel na trhu a zisk. A tam napr. Renault prehrava.
neregistrovaný "Chris K."
15. 1. 2008 17:31
Re: Veľký úspech Forda takmer položil...
Suhlasim. Tiguan bol Top Gearom vyhlaseny za Car most likely to induce death from boredom in 2008, vo volnom preklade, auto, ktore ma najvacsi potencial vas v roku 2008 unudit na smrt. VW dizajn, a teraz myslim cely koncern, je niekde na polceste medzi naivitou a preslapovanim na jednom mieste.
15. 1. 2008 09:07
GRATULACE
Zde patri VW gratulace a poklona. Ma skutecne naslapnuto stat se nejprodavanejsi automobilkou sveta. Cesta to bude trnita, ani konkurence nespi. Preji VW hodne stesti. VW porebuje konecne prorazit na severoamericke trhu. K tomu mu ale schazi image. Zde je cesta jak se stat nejprodavanejsi automobilkou na svete. V Asii se jiz VW dari. GRATULUJI.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Ondoree"
15. 1. 2008 10:14
Re: GRATULACE
Krásne sú predovšetkým výsledky Škody, tej patrí gratulácia. Vo VW grop má ale iba cca 12%-ný podiel a ak si hodíte do kalkulačky všetky hodnoty, tak váženým aritmetickým priemerom zistíte, že celkový nárast (Seat, VW, Audi, Škoda) je 7,79%. Vynechal som exkluzívne značky, výsledok neovplyvnia. Ak to porovnáme s Toyotou, ktorá mala nárast na úrovni 6% a má o 50% vyššie celkové predaje, je jasné, že rozdiel rastu 1,8% nebude VW stačiť, aby sa do r. 2015 karty obrátili.

Nádej VW na zmenu je v čínskom a indickom trhu, tam sa budú v najbližších rokoch písať dejiny predaja áut, na severoamerický trh zatiaľ nemá VW čo ponúknuť. Konkurencia ale nespí, takže by som to s pozíciou #1 nevidel tak horúce.
anonym
15. 1. 2008 10:28
Re: GRATULACE
hlavně na tu Čínu jsem zvědavej - jak moc se promítnou antipatie (mající kořeny v historii) některých Číňanů vůči Japoncům; Japonci obyčejné Číňany zabíjeli (nehodnotím kontext!), a nebylo to v nějaké malé bitvičce
anonym
15. 1. 2008 11:58
Re: GRATULACE
nemci zabijeli celou evropu
anonym
15. 1. 2008 12:04
Re: GRATULACE
Japonci Číňany mydlili trochu déle než 2x6 let
anonym
15. 1. 2008 13:00
Re: GRATULACE
VW chce být světová 1. OK. Až bude, bude chtít být jediný koncern na světě. OK. Jak to myslel A.Hitler?
Kálíte si chlapci do vlastního hnízda. A to tak, že velmi!!!
15. 1. 2008 09:08
No.1
Nebude to trvat dlouho a VW bude ležet automobilový svět u nohou...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "A2"
15. 1. 2008 09:44
Re: No.1
Automobilový svět lidí, kteří si kupují jen auta..
Ale těm pro které auto znamená "něco" víc, jsou a budou vzory ležet úplně někde jinde, ve světě emocí, designu, progresivní techniky, ano tam kde se rodí automobilové skvosty... (Bravo, GP, 159, Brera, Quatroporte atd.)
anonym
15. 1. 2008 10:25
Re: No.1
no, a teď si představ, že bude pomalu růst podíl aut, který už neřídíš ty, ale počítač... to se může hodně promítnout do toho, KDO a PODLE ČEHO vybírá auto
15. 1. 2008 11:48
Re: No.1
Automobilový svět je velmi rozmanitý...někdo hledá luxus,jiný sportovní srdce,někdo emoce,někdo prostor pro svou rodinu,někdo jednoduchého pomocníka pro každý den.Designové skvosty jednoznačně dělají italové,ale technicky dokonalé vozy jedině němci...
anonym
15. 1. 2008 12:08
Re: No.1
> Designové skvosty jednoznačně dělají italové,ale
> technicky dokonalé vozy jedině němci...

něco mi říká, že tohle klišé je dnes už těžko obhajitelné
15. 1. 2008 12:10
Re: No.1
Tohle není klišé,ale fakt.
15. 1. 2008 13:16
Re: No.1
Technicky premakané možno, ale dokonalé=spoľahlivé. A v tomto nie sú Nemci nijak výnimoční, v tomto sú jednotkou Japonci. Hoci nemontujú do svojich áut posledné high-tech riešenia. Ale to je práve tá výhra. Morálne jemne staršie, ale spolahlivosť niekde úplne inde ako v prípade nemeckých áut. ;-)
neregistrovaný "HorstFuxxx"
15. 1. 2008 12:11
Re: No.1
Přesně tak...A proto VW sucks....ať žije BMW!!!!!!!!!!! >:D
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 13:10
Re: No.1
technicky dokonalé vozy delá BWM, Mercedes a Japonci. Tecka. Nevim jestli TDI cerpadlo tryska od VW z roku 1996 ktere doposud prodava je technicky skvost >:D
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 19:08
Re: No.1
Kdybys byl co k čemu, tak víš, že nabízí už pár let i CR. :-!
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 13:49
VW = tragedie
VW kupuji neználci nebo rozvojové země. Celosvetove trh s auty roste, ale na vyspelych trzich se VW propda. Proc asi, uz Vám to dochází ? Doufam ze brzo zmeni politiku a budou delat opravdu technicky kvalitni veci, nebo pujdou do kytek. Hlavne at co nejdriv koupi Skodovku treba BMW, at se nemusim denodene koukat na tu trapnost.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - da_b0mb
15. 1. 2008 13:55
Re: VW = tragedie
Nejsem fanda VW...ale VW a jit do kytek? VW a prodat Skodovku? To se asi vazne nestane ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 1. 2008 15:16
Re: VW = tragedie
škodovku měl původně koupit Renault.......proč se tak nestalo??? :-( :-( :-( :-( konečně by škodovky za něco stály-viz dementní tříválce v Polech a tím pádem i ve Fabiích by byly minulostí.Nastoupili by kvalitní pohonné jednotky Made in Renault :yes:
15. 1. 2008 16:14
Re: VW = tragedie
Škoda že Renault se chce dostat tam kde je dnes VW, ale podle jejich slov, to bude celkem dřina >:D
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 19:10
Re: VW = tragedie
Nebuď najivní, kdyby škodu koupil Renault, montovaly by se tu s největší pravděpodobností Logany.
Renault nemá tak široké portfolio modelů, aby ty, které za něco stojí outsourcoval jinam.
15. 1. 2008 22:37
Re: VW = tragedie
ještě to by nám chybělo ke štěstí
neregistrovaný "Nerez"
15. 1. 2008 22:56
Re: VW = tragedie
Pane vy jste uplnej ma-gor ne? >:D
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 1. 2008 23:42
Kdyz mi ve vyrobku firmy rendlik a syn prijede na jednani po
Kdyz mi ve vyrobku firmy rendlik a syn prijede na jednani potencialni obchodni partner, tak jsou jen dve moznosti:
a) ten clovek je gay
b) s takovym clovekem nikdy zadny obchod neuzavru, protoze ten clovek je hlupak a neda se mu navic verit ani pozdrav.
Coz vystihuje vse...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wondog"
16. 1. 2008 07:40
Re: Kdyz mi ve vyrobku firmy rendlik a syn prijede na jednan
Zaujimave myslienkove asociacie, == gay, == hlupak, klamar.
Nebudete to tak trochu aj vy?
neregistrovaný "Ada je zase tady"
16. 1. 2008 16:12
Re: Kdyz mi ve vyrobku firmy rendlik a syn prijede na jednan
Omyl. Spolupraci te 4% komunity nevyhledavam, ale nemam problem s jejim predstavitelem uzavrit obchod na zaklade oboustranne prospesnosti. Proste toho cloveka beru tak, ze se od jinych lidi "trochu" lisi a proto si i poridil takove podivne auto.
Ovsem pokud mi prijede na jednani clovek v rendliku a nepatri do one 4% komunity, je znacka auta, ktere si vybral, docela pruzracnym odrazem jeho duse. A pro mne jasny signal, ze s nim neni neco v poradku a tedy se radeji obchodu s takovym clovekem jasne vyhnu.
anonym
16. 1. 2008 16:18
no ta pekne
jeden frantik lepsi nez 6 mil. srotov od koncernu vw ;-)
ja mam sice okridleni sip,ale je to moje prve a aj posledne auto tejto znacky(filcka kombajn). moj otec detto(koktavia).dvakrat do tej istej rieky nestupis pravi prislovie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada je zase tady"
17. 1. 2008 08:10
prvni auto
Jsi jeste velmi mlady a nezkuseny. Pokud si priste koupis auto ze zeme poziracu zab, jiste se jeste rad vratis k standardni (= slusne, nikoli absolutne perfektni)kvalite vyrobku koncernu VW. Nechces-li byt zklamany, bez treba do Toyoty, Hondy, Audi, apod, ale NIKDY! nesahej po vyrobcich firmy rendlik a syn. Uz jsem na svete par let, najezdil jsem vic jak 1,6 mil km se vsim moznym a ver mi, ze vim, co rikam. ;-)
Rozbalit vlákno
0