Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Krajský úřad znovu odmítl ekology, dálnice D8 se zase může stavět

Ústecký krajský soud v červenci zrušil rozhodnutí krajského úřadu, který odmítl odvolání ekologů proti vydanému stavebnímu povolení.
Zpět na článek
15. 8. 2012 15:47
15. 8. 2012 20:34
15. 8. 2012 20:59
15. 8. 2012 21:16
15. 8. 2012 23:09
16. 8. 2012 09:02
16. 8. 2012 15:11
15. 8. 2012 17:30
15. 8. 2012 17:36
15. 8. 2012 19:38
16. 8. 2012 07:20
16. 8. 2012 08:31
15. 8. 2012 20:49
15. 8. 2012 22:13
15. 8. 2012 21:26
15. 8. 2012 22:19
16. 8. 2012 06:08
16. 8. 2012 07:37
15. 8. 2012 15:47
Ekoteroristé
Dětem země bych nas*al na ruce a nepustil k vodě! Pokaždé, když jedu na chatu, vidím rozkopané středohoří s náklaďáky skrz vesničky, místo aby se hnali přes dálnici levněji, platíc mýtné a neotravovali život lidem ve vesnicích... Vždycky mě to dovede rozpálit asi jako Paroubek...
Rozbalit vlákno
56
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 17:15
Re: Ekoteroristé
..a přitom stačilo kdyby ŘSDteroristé NEstavěli přes (celoevropsky přísně CHRÁNĚNÁ) území Natura 2000 a NEbylo by na co upozorňovat a kritizovat..
...a hlavně dálnice by již (dávno) STÁLA ;-)
PS: Poukazovala bych spíš na PRAVÉ VINÍKY, než na ty co na (jejich) "VINY" jen upozorňují...(a to co byste jim "chtěl udělat" byste snad raději měl udělat těm PRAVÝM VINÍKŮM zpoždění.../kteří "protlačili" že trasa bude vedena právě TAKTO :-)
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2012 17:29
Re: Ekoteroristé
Už zase ty lži, Kylie?
15. 8. 2012 17:37
Re: Ekoteroristé
Praví viníci, jedine ti Ekoteroristé, díky ním se to vleče snad 100 let a lidi kolem Litoměřic trpí a řidiči s nimi ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 19:37
Re: Ekoteroristé
Zcela (ale opravdu ZCELA) mylná "analýza" příčin ;-)
PS: Kdyby si "zainteresovaná parta" NE"protlačila" právě tuto problematickou, zákonům a mezinárodním dohodám ODPORUJÍCÍ trasu - byla by dálnice dááááávno hotová
(tak jako německá část; která "představte si to" NEvede SKRZ nejchráněnější území, už roky je hotová a jezdí se po ní a teď ta HLAVNí "perla" - byla LEVNĚJŠí :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 19:32
Re: Ekoteroristé
Ano již zase ty závěry Nejvyššího správního soudu a českého ombudsmana (kterým říkat "ty lži" mi příjde docela DRSNÉ :-) ) - vy se snad stavíte spíš na stranu českého Ředitelství silnic a dálnic? ;-)
PS: Kdybyste byl alespoň jeden z těch "co v tom jedou", ale vy se ZA ně stavíte (nej)spíš jen z NEznalosti, že? :-)
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2012 21:02
Re: Ekoteroristé
NEmilá Kylie, já už chci hlavně bezpečně a rychle cestovat na sever... Cesta přes Teplicko není ani rychlá, už vůbec ne bezpečná. Cesta tunelem pod celým Středohořím by nebyla ani rychlá (max. 80 km/h) a už vůbec ne bezpečná. Jakákoli objížďka se zajetím si dvaceti kilometrů by taky nebyla rychlá a nesplnila by svůj účel. Nejlepší ze všech hledisek - bezpečnost, rychlost, minimalizace škod, emisí a vlivu na přírodu - je nejpřímější cesta s dostatečným zabezpečením vůči okolí. A to D8 v aktuální variantě splňuje.
NSS je mi ukradený, ombudsman rovněž, protože málokdy tyhle osoby rozhodují skutečně nezaujatě. Navíc - je-li to názor ombudsmana, není právně závazný a jedná se jen o osobní názor. Jestliže to není ani právně závazný názor NSS, neberu to vážně. Kdyby byl právně závazný, asi by těžko mohli stavět tímto směrem.
Aktuální varianta D8 neodporuje žádné mezinárodní dohodě vyjma jediné - co nejrychlejšího dokončení propojení s německou stranou.
15. 8. 2012 21:22
Re: Ekoteroristé
Kylie, to jsou jen kecy ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 21:30
Re: Ekoteroristé
VELMI "zajimavé" - kritice ombudsmana a soudu ohledně "praxe" ŘSD a úředníků (při výběru trasy pro dálnici D8) říkat "kecy", popř. rovnou "lži" :yes: :yes: :-)
15. 8. 2012 18:13
Re: Ekoteroristé
děkujeme za názor tiskové mluvčí Dětí země..... :no:

Kudy by asi jinak ta dálnice měla vést? Pod Labem? Víte jak to v okolí Litoměřic vůbec vypadá? Máte vůbec představu kde to je? Asi ne, jinak by z Vás nepadaly tajty bludy...... 8-s
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 19:33
Re: Ekoteroristé
NEskutečně NE-informovaná odpověď - bludy ;-)
..jinak viz já 19:32 :-)
15. 8. 2012 19:46
Re: Ekoteroristé
Pokus se spíš odpovědět, kudy by ta dálnice měla vést. :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 20:07
Re: Ekoteroristé
a) Jednou z těch tras které dle soudu (a ombudsmana) "zůčastnění" ÚMYSLně smetli ze stolu (aby mohli PROSAZOVAT "tu svoji" ;-)
b) NE přes (ultra)chráněná územíčka Natura 2000 (k jejich ochraně se česká republika "mezinároně zavázala" - a rok nato vydala výjímku "že se přes ně má vést dálnice"
c) a kdyby státní úředníci a lidé z ŘSD dodržovali zákony a mezinárodní dohody, tak by dálnice D8 (stejně jako "německá část" na Dresden) už DÁVNO stála..
..což by nás zjevně "těšilo" VŠECHNY :-)
15. 8. 2012 20:14
Re: Ekoteroristé
Takže bez konkrétní odpovědi. :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 20:16
Re: Ekoteroristé
Já konkrétní plány původně navrhovaných tras (přece) NEmám "doma" :-)
PS: Vám závěry ombudsmana (a soudu) NEstačí?
15. 8. 2012 20:17
Re: Ekoteroristé
Tak se podívej aspoň do mapy. Když se chceš k něčemu vyjadřovat. 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 20:20
Re: Ekoteroristé
Já VÍM kudy ta trasa vede..(i České středohoří se dá "překonat" LÉPE ;-)
..jen NEznám konkrétní PŘESNÉ vedení těch ostatních tras :-)
Mimochodem vy ano? Nebo (proč) si myslíte že právě tato je "ta pravá"? Myslím že správně to popsal již před mnoha lety (předseda?) Nejvyššího správního soudu (už tehdy bylo "JASNÉ" o co jde) který (tehdy a DOPŘEDU) upozorňoval, že "zůčastnění" přes veškeré opakované zákazy dál staví dálnici "ze 2 stran" tak, aby "nezbylo než dálnici dostavět" právě onou jedinou trasou - což se víceméně TEĎ děje..
PS: Pokud si představujete, že vedly ZCELA jinudy, tak to NEee (i když i taková alternativa byla v nabídce). Myslím že ta "správná" verze byla i kratší - mimochodem ;-)
15. 8. 2012 20:34
Re: Ekoteroristé
Myslis tu s tunelem?
15. 8. 2012 20:59
Re: Ekoteroristé
Osobne si myslim, ze prolit zemi betonem neni zadna vyhra. Semtam se to propadne...
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2012 21:04
Re: Ekoteroristé
Což propadne... ale jízda v desetikilometrovém tunelu? Jednak pomalá, protože se tam smí maximálně osmdesátkou. Jednak nejsou ničím příjemným koncetrující se emise. A taky deset kiláků pod zemí ve tmě je docela slušná makačka na palici.
15. 8. 2012 21:16
Re: Ekoteroristé
To je taky fakt. Nehlede na spoustu veci kolem tunelu, jako unikove vychody, vetraci sachty atd. Ty by taky musely ustit v te chranene oblasti.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 21:40
Re: Ekoteroristé
..tak jako VŠUDE JINDE na světě (zrovna v Alpách takových je.. ;-)
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2012 22:21
Re: Ekoteroristé
Zajímavé, že takhle rozvrtaná chráněná oblast ti nevadí... Ty jsi tak neskutečně pokrytecká, až to mlátí dveřma.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 22:32
Re: Ekoteroristé
No comment
PS: To jen NEumíte uznat svoji "chybu", nebo si FAKT myslíte, že VÁŠ názor je "nad" závěry úřadu ombudsmana (s kterým já jen souhlasím)? ;-)
15. 8. 2012 23:28
Re: Ekoteroristé
Snažíš se hodnotit něco o čem víš kulový. Ano, jsi pokrytecká.
A to je hodně slušně řečeno. :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 00:12
Re: Ekoteroristé
No víte, mám takový dojem, že jsem o tom možná četla VÍC než vy (s blue.sun-em dohromady ;-)
Mimochodem, když ten kdo sdílí názor se soudem a ombudsmanem je "pokrytec" - jak pojmenujete SEBE (tedy obhájce NEzákonných praktik? A to je hodně slušně řečeno.. :-)
PS: Pánové tohle není diskuze "tohle auto se mi líbí a tohle zase ne" - tady jsou JASNÉ závěry elit (které bychom měli - krom nějakých EXTRÉMních případů - respektovat) - vaše "pohrdání" zákony i mezinárodními smlouvami je docela "děsivé" ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 8. 2012 06:00
Re: Ekoteroristé
Obhajovat hloupe rozhodnuti jen proto,ze je z ust hlavy pomazane,je rovnez hloupost. Soudy u nas se uz svymi rozhodnutimi zdiskreditovaly dost,neni tedy jediny duvod verit v nestrannost takoveho rozhodnuti. Tim spise pokud o par mesicu pozdeji vyda NSS rozhodnuti o tom,ze soudy zamitajici stiznosti ekocvoku nepochybily.
Mozna jsi toho hodne precetla,ale malo jsi u toho premyslela.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 21:34
Re: Ekoteroristé
Raději 130 km/h po klikaté 16 km dlouhé silnici, než 80 km/h jen 10 km, rovně (víceméně) tunelem? ;-)
PS: Tady "vedle" se HODNĚ diskutuje o rozdílu ve spotřebě - tak co by asi tak bylo LEPŠí? :-)
PPS: Plus navíc by to pochopitelně SPLNILO kritéria na ochranu přírody + HLAVNĚ by ta dálnice (stejně jako její "německá část") už DÁVNO stála, jezdilo se po ní ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 21:47
Re: Ekoteroristé
Propadací tunely to je taková METROSTAVovací specialitka - to jinak NEní zrovna běžné.. ;-)
15. 8. 2012 23:09
Re: Ekoteroristé
Jestli, jako ja, narazis na blanku, tak ver tomu, ze ani prazska (potazmo ceska) geologie NEni zrovna bezna.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 00:18
Re: Ekoteroristé
No tak proč to zmiňujete v souvislosti s Českým středohořím - tam snad nic takového NEhrozilo... ne? ;-)
PS: Rozhodně prý byly k dispozici LEPŠí (a kratší) varianty a rozhodně (což bylo povrzeno soudem i nálezem úřadu ombudsmana) byly "smeteny pod stůl" PROTIzákonně (prostě vybírali trasu dle toho jak JIM "vyhovovala" NE jaká by byla
a) nejlepší pro auta nebo
b) nejlepší pro území kterým povede
c) a + b dohromady
...a ještě navíc způsobili že bude hotová o nějakých 10 let později.. :-|
...a jak vidno z diskuze - budou to takhle dělat i nadále - neb naprosté VĚTŠINĚ lidí to NEjen NEVADÍ, ale ještě jejich "praktiky" vpodstatě BRÁNí ;-)
15. 8. 2012 22:03
Re: Ekoteroristé
Ty předně vůbec nevíš o co jde. Protože ti ekologičtí šašci blokovali i ten tunel u Plzně. Takdy nejde o variantu dálnice, tady jde o to, pokusit se vyždímat z někoho prachy. Žádný jiný zájem tyto "sdružení" ani nemají a nikdy neměly. :-! :no:
15. 8. 2012 22:07
Re: Ekoteroristé
Souhlas :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 00:26
Re: Ekoteroristé
S čím "SOUHLAS"? ;-)
U nás bývá nejdřív PŘÍČINA (podvody s výběrem trasy) a až PAK (možný) následek..
A vy se zajímáte JEN o ty "následky" (což de facto "nic neřeší" - dokod neodstraníte PŘÍČINU, tak...
Avatar - 4hill
16. 8. 2012 06:59
Re: Ekoteroristé
Všichni snad už ví proč dotyčný pán dělá problémy a snaží se se stavbu zdržovat jak se dá.Nedostal zaplaceno a jen se prachsprostě mstí.O tohle mu jde..o peníze ne o "žáby".Někdo by měl po něm vymáhat peníze spojené se zdržením stavby.Třeba soudně.Ale lepší by bylo přestěhovat ho do postižené oblasti at se každých pět vteřin kouká jak mu nadskakují hrnky na stole od projíždějících kamionů..
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 00:34
Re: Ekoteroristé
No - vy asi NEvíte KOLIK prostoru tenhle mezinárodní (docela) průšvih už dostal v německých médiích.. ;-)
..a jak tady čtu příspěvky, tak mám skoro OBRÁCENÝ pocit (že jsem o tom četla spíš VÍC ;-)
NEvím jak to bylo s tunelem u Plzně a NEvidím do hlav lidí kterým (vy tam asi vidíte) říkáte "ekologičtí šašci" - ale VÍM že "mají co kritizovat" - a TO je meritum věci!!!!
NEní až tak důležité KDO na ony PRÁVEM KRITIZOVATELNÉ skutečnosti poukazuje (jestli ombudsman nebo Pepa z Horní Dolní), PODSTATOU je že MÁ na co poukazovat..
..a zajímavé je, že vy "tuto část" jaksi "nechcete slyšet" (přitom ZÁVĚR ombudsmana - to je člověk který zastupuje "lidi" - právě PROTI "neposlušné" STÁTní moci - je jednoznačný..
..a vy se stavíte PROTI němu - právě ZA ten "státní aparát/úřednictvo atd. - NEskutečné :-)
16. 8. 2012 09:49
Re: Ekoteroristé
Ty víš kulový.
Vycházet z mylného předpokladu, jak předvádíš, tě zaručeně zařadí do škatulky neználků a naivních panenek.

Nejdřív by sis měla pozjišťovat pravý stav věci, než se pustíš do nějakého hodnocení. Nastuduj plzeňský tunel, pak se vrať a zkus to znova.
16. 8. 2012 12:22
Re: Ekoteroristé
Budeš to muset vysvětlit sám, já si to rád přectu.
16. 8. 2012 12:50
Re: Ekoteroristé
Budeš muset prokázat aspoň trochu osobní angažovanosti a něco si o tom nastudovat. Internet je zdrojů plný a koukám, že jej dokážeš i používat. :-!
16. 8. 2012 08:45
Re: Ekoteroristé
Ne přes chráněnku, ale KUDY teda, když je chráněnka všude kolem???
Avatar - abacus
16. 8. 2012 08:43
Re: Ekoteroristé
Prvý riadok a hneď kopa nezmyslov. Nie po prvý krát. A v tvojom podaní to nebude ani posledný krát.
1.Navrhovaná a už realizovaná (pozastavená realizácia) NEvedie CEZ žiadne chránené územie Natura 2000. Naopak územia v danej lokalite obchádza.
[odkaz]
[odkaz]
2.Chránené územia Natura 2000 NIE sú NAJPRÍSNEJŠIE chránenými územiami európskeho významu. V hierarchii ochrany prírody je to NAJNIŽŠÍ stupeň ochrany. Hierarchia je daná:
(od najnižšieho po najvyššiu) chránené územie - CHKO – Národný park – rezervácia. (národný park má tri zonálne stupne ochrany, na Slovensku, neviem ako v Čechách,ale asi to bude rovnaké)
Chránené územia Natura 2000 sa hodnotovo(vo veci stupňa ochrany) nelíšia od chránených území danej krajiny. Natura 2000 je celoeuropského významu, takže to čo podľa enviromentalistov napr. Slovenska nie je potrebné chrániť ( bukový les – máme ich „dostatok“) z hľadiska európskeho významu potrebné chrániť je ( z hľadiska európskeho významu su bukové lesy hodné ochrany). V projekte Natura 2000 sa nevylučuje činnosť človeka, mnohokrát je žiadaná, pretože mnohé chránené celky vznikli práve činnosťou človeka. Je v nich ale napríklad sprísnený režim. Príklad: Nikto nezakazuje kosiť lúky a pasienky, no nesmú sa kosiť v čase kvitnutia chránenej rastliny.
[odkaz]

A k tým variantám riešenia. Naprojektovaný a realizovaný je variant pozemného vedenia diaľnice.
Ako takýto variant vplýva na životné prostredie lokaity? Len v krátkosti.
1.Môže meniť charakter a ráz územia.
Diaľnica je vedená v údolí, nie sú tu žiadne estakády, či stavby ,ktoré by menili panorámu pohoria.
2.Emisie. Paradoxne pozemné vedenie má menší vplyv ako tunelové. Emisie sa rozptyľujú voľne do okolia e nevznikajú koncentrované miesta, ktoré na životné prostredie (ŽP) budú vplývať.
3.Chemický posyp v zime – nutnosť používania a jeho vplyv na ŽP
Tunelové vedenie:
Klady -Vylúčený chemický posyp
Zápory – výstavba náročnejšia – väčší vplyv na ŽP počas realizácie diela.
Pri tunelovom variante dochádza ku koncetrácií splodín pri vjazde a výjazde z tunela. Pri tejto dĺžke tunela možné potrebné odvetrávacia potrubie. Takáto vetracia veža nad vrchom Kletečná by sa krásne vynímala na turistických fotografiách. (to by sa enviromentalisti a ekológovia určite radovali) Vzhľadom na prevládajúce vetry v danej lokalite by koncetrované emisie mali tendeciu premiestňovať sa nad chránené územie Natura 2000.

Odvolávaš sa na Rakúsko.
Pozri územie juhozápadne od Wiener Neustadt. Hlavná trasa vedie územím Natura 2000 a nie je to tunelové riešenie. Jednoducho sú územia, kde to obísť nie je možné. A tunel sa stavia len v najnutnejšiom prípade. Inak by polovica rakúskej dialničnej siete bola pod zemou.
[odkaz]

Obudsman nehodnotí správnosť riešenia – rozhodnutia, ale postupnosť krokov. Poradie v akom boli, či neboli oslovené dotknuté subjekty, zákony, vyhlášky a pod. Niektoré závery bývajú nadmieru komické. Po dvojročných úradných prieťahoch územného konania sa došlo k záveru, že pochybil prvostupňový úrad, pretože pri opakovanom oslovení dotknutého subjektu mu mala byť zaslaná doporučená žltá obálka a nie biela. Toto je tiež príklad „kvalifikovateľnosti“ niektorých rozhodnutí.

Ak chceš diskutovať ku konkrétnej téme mala by si mať aspoň základné vedomosti. Vo svojom príspevku si dokázala, že ich nemáš. Nevedomosť o danej problematike nevylučuje laickú diskuziu. No ty sa snažíš pôsobiť dojmom znalca, čo z teba robí v tejto diskusii hlupáka.
Avatar - Ham.
16. 8. 2012 09:02
Re: Ekoteroristé
:yes: :yes: :yes:
16. 8. 2012 09:56
Re: Ekoteroristé
Co dodat. :yes:
16. 8. 2012 14:53
Re: Ekoteroristé
Zdaleka ne tady poprvé k tvým příspěvkům :yes: :yes: :yes:
15. 8. 2012 18:38
Re: Ekoteroristé
Naprosto tohle chápu. Jako člověk žíjící v lokalitě Jeseníků jsem byl tak naštvaný, když pod červenohorským sedlem ( [odkaz] měl vést tunel a cesta se tak měla zkrátit z nějakých 25 minut na minuty dvě. Dostupnost do Jeseníků by byla výrazně lepší. No terorismus zavládl a za stejné náklady se opravila cesta. Je to sice pěkná cesta, ale nechápu jak to pomůže životnímu prostředí. Když se denně po horách prohánějí nákladní auta a padlo tisíce stromů, protože se cesta rozšiřovala atd. Takto by auta byla v tunelu ... Všiměte v rakousku ... nějaké CHKO ? Co to pro dálnici je. Vede po horách a pod horami a nikomu - a to ani přírodě - to zjevně nevadí.
15. 8. 2012 20:02
Re: Ekoteroristé
JJ. Jenže pro ekology v A platí že 1+1=2 u nás je to minimálně 3 možná i víc ať už jde o zplodiny nebo mouchy. . V rakousku přes hory a doly, v německu mezi třemi hrady na 1 km (A4 kousek od Erfurtu), to by se naši rádobyekologové a estéti po.... , s prominutím.
15. 8. 2012 21:21
Re: Ekoteroristé
Tak tak estetika je na další dlouhou řeč. Obecně lze říci, že ve švýcarsku jsou lidé více otevřenější novým věcem než v čr.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 21:46
Re: Ekoteroristé
Obecně NEjen (zrovna) ve Švýcarsku.... ;-)
..viz třeba referenda o větrných elektrárnách (téměr BEZ výjímky NEgativní
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2012 21:06
Re: Ekoteroristé
Tady by tunel nepomohl, jen by situaci zhoršil.
15. 8. 2012 21:19
Re: Ekoteroristé
jak by situaci zhoršil ? Jel jste někdy přes sedlo ve vánici v kamionu nebo s dodávkou ? atd. atd.
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2012 22:17
Re: Ekoteroristé
Počkej, nemluvím o sedle, ale o D8. U sedla se o ničem nepřu, tudy jezdím jen s největším sebezapřením, dvakrát do roka.
16. 8. 2012 15:02
Re: Ekoteroristé
Jak dlouho tady hodláš - ty pitomá krávo - psát ty kraviny?

Nechtěla bys siś ty svoje komplexy jít léčit jinam?

Chápu, že máš radost, když někoho můžeš *, ale neboj se, ony ty boží mlýny melou pomalu, ale za to jistě.....

Jseš jenom hloupá zakomplexovaná internetová zrůdička (možná i ve skutečnosti), která píše nesmysly, které mohou oslovit jenom tobě podobné "mentály". Obdivuji Abacuse, jak ti to mapsal, ale jak je vidět, tvoji demenci nezlomí nani holá fakta.

Minule jsi tady kvákala o chráněných územích, najednou je to Natura?

Normálně se tady v diskuzích bavím, ale tobě po opakování tohodle stran právě téhle dálnice s ryze osobních důvodů přeji :

VŠECHNO NEJHORŠÍ A HLAVNĚ ŽÁDNÝ ZDRAVÍ..... :no: :no: :no:

Pokud by si tohle přečetl taky někdo kromě tebe, tak se mu omlouvám za ty hrubé výrazy, ale nám se tam zabil kamarád - právě díky podobným ekoteroristům, jak se píše v článku a taky díky jejich podporovatelům a propagátorům, jako je tahle nebetyčná kráva, která se tím snad i baví.....
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 15:16
Re: Ekoteroristé
Opravdu HNUSné - dal jste si "záležet" 8-s
PS: Škoda že STEJNĚ se NE"snažíte"...
..třeba proti (nekalým) praktikám v ŘSD ;-)
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2012 17:30
D8
Už aby to stálo!
Rozbalit vlákno
4
15. 8. 2012 17:36
Re: D8
Jj taky si myslím :yes:
16. 8. 2012 07:20
Re: D8
Zajdi si k neurologovi, ať něco udělá s tím malíčkem, který ti furt pinká do caps locku.
16. 8. 2012 08:31
Re: D8
Mozno je to nieco ine... Dlhy krivy nos v kombinacii s kratkozrakostou?
Avatar - petrumr
15. 8. 2012 20:49
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 20:58
Re: ochránci
Nezachránila jsem ježka a nemám farmu, ale proč si myslíte že český ombudsman KECÁ a lidé z ŘSD jsou :yes: ;-)
Avatar - petrumr
15. 8. 2012 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 00:22
Re: ochránci
..ale JASNĚ že ZNÁM.. ;-)
..třeba by mne "zahřálo" kdyby takovéhle praktiky které (už asi) "prošly" při stavbě D8 se dál NEstávaly (teď se podobná válka vede o severozápadní část pražského OKRUHu - a ani tam nejspíš NEzvítězí "lepší/správnější" atd. trasa, ale ta kterou protlačuje "mocnější" skupina :-|
PS: A proč si teda myslíte že ombudsman "kecá" (a úředníci a lidé z ŘSD jsou :yes: :yes: ;-)
15. 8. 2012 21:26
Re: ochránci
Ale vůbec ne. Nejvíce mě pobavila kamarádka od přítelkyně. Zarputilá odpůrkyně chemoterapie a stoupenkyně domácích porodů. Tak dlouhou všechny otravovala těmahle řečma, měla webovou poradnu a míchala bylinky pro nemocné. Až se ucho utrhlo a měla případ v rodině s nádorovým onemocněním - ne vážným a dobře to dopadlo, ale jak tušíte díky doktorům. Také pak měla komplikovaný porod a musela pro ni jet záchranka a na císařský řez. Dítě je zdravé, tetička v pořádku dožije sta let. A tady to je typický příklad aktivisty ... Člověk co nikdy nepoznal jaké útrapy jsou cesta kolem baráku a milion kamionů před okny, člověk co nepoznal když se vám díky stromům bortí cesta, když jste najednou nemocní rakovinou, když rodíte a máte komplikace. Do té doby by se bil za přesný opak. Ale, až to přijde je to ten první co běží tam co všichni
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 21:39
Re: ochránci
Máte PRAVDU - VŠICHNi ti co trpí díky tomu že dálnice dodnes není, by měli těm kdo za to (doopravdy) mohou dát... ;-)
Jojo, kdyby česko dodrželo původní mezinárodní dohodu o termínu dokončení (jde o velmi dlouhou trasu snad až z ISTANBULu přes Berlín ještě někam dál na sever, jediný 10 km vzdušnou čarou nehotový kousek je stále ten nad Litoměřicemi) tak dohody o ochraně přírody (ke kterým se DOBROVOLNĚ samo přihlásilo) po dálnici by se již dááááávno jezdilo = ta parta z ŘSD + "úřednictvo" co se na plánování a schvalování trasy podílelo by OPRAVDU "ZASLOUŽILI"
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2012 22:19
Re: ochránci
NE, Kylie, dávno by se jezdilo, kdyby parta ekozmr*ů držela zobák a nekecala do všeho spoustou nesmyslných variant. Vést cestu po R7, až do Mostu, po I/13 a pak teprve na ústí? K smíchu. Tunel pod horami by nestál ani za sto let, protože by se zase bouřily obce, nemluvě o mnohem větším zasažení přírody jeho stavbou.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 00:07
Re: ochránci
Ne, blue.sun(e), dávno by se jezdilo, kdyby stát(ní úředníci a zaměstnanci) DODRŽOVAL ZÁKONY ;-)
Jestli v česku NEdovedete postavit tunel ani za 100 let, tak to je mi líto - ve zbytku planety to je celkem "běžný" stavební postup (kdybyste si o podobných stavbách - od ISLANDu po ČÍNU něco přečetl, možná byste byl docela PŘEKVAPEN - co všechno jde a jak rychle to jde..
PS: No a PŘÍČINU tohoto zdržení pojmenoval český úřad ombudsmana a Nejvyšší správní soud - jejich závěry mi příjdou jasné a logické - a NEmám potřebu hledat příčinu "někde jinde" (a popravdě NEchápu proč jí tam hledáte vy
Avatar - Blue Sun
16. 8. 2012 06:08
Re: ochránci
Jsi fakt jak pitomy papousek. Vlastni nazor zadny,jen dokola meles jedno a to same. Kdyz pak takovi nenzalci mohou kecat do vseho,dopada to jako s D8.
Videla jsi nekdy stavbu tunelu,co vsechno to obnasi a kolik neporadku okolo toho vznikne? Ja ano,nebot muj tata je stavar a diky tomu jsem mel moznost videt snad vse mozne krome mrakodrapu. Tunel byla vzdycky az ta nejposlednejsi varianta. Dokaze to tvuj papousci mozecek pochopit,nebo budes dal psat sve pseudoeko zvasty?
16. 8. 2012 07:37
Re: ochránci
A tak já si myslím, že pravda je někde uprostřed. My všichni chceme asi co nejrychleji a co nejbezpečněji jezdit po nové dálnici o tom žádná. Se stávající variantou už se nic dělat nedá, proto mi je veškeré zdržení proti srstni, nemluvě o tom, že ten, který to všechno zpunktoval, sám bere úplatky a přitom se vesele bije v prsa za ekologii. Na druhou stranu věřím, že ŘSD je ksindl a trasa mohla vést poněkud rozuměji. Bohužel, jak se říká, dokonáno jest a nikdo s tím už nic neudělá. Takže za mě, ať už je to hotový!

PS: sám jsem členem CHKO České středohoří :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 10:44
Re: ochránci
Ano, s tímhle se (narozdíl od ostatních až NEuvěřitelných příspěvků) dá SOUHLASIT - což jsem už ostatně dříve (v minulé diskuzi k tématu) napsala :-)
16. 8. 2012 08:10
Ať Děti uhradí náklady...
spojené se zastavením prací..... Tahle hra "na blbečka" s neustálým napadáním výstavby dálnice, které je jako ekologicky "in"..... Jasně - jsou dva pohledy - "zachraňme broučka" a "nechte lidi dýchat". Pragmaticky - co je tedy lepší?

Vážení ekologisté, ekologové, veverkáři, broučkaři, mlokaři, čolkaři, kobylkáři a nevím, kteří ještě...... Pokud si mám vybrat mezi člověkem a čolkem, je moje volba jasná. Pokud Váš požadavek na tunýlek pro mločka(přeháním), prodraží stavbu o desítky milionů, které - přeneseně - můžou jít na léčbu dětských onemocnění, které VZP raději pro jejich nákladnost nehradí.... kašlu Vám na čolky....
Jeďte do Číny - tam jsou chemičky, které neřešíte a které toho zasviní globálně víc, než auta na téhle dálnici za desítky let provozu...... Ale tam to asi není taková sranda....
Řeči o tom jak je potřeba chránit přírodu... ano - souhlas - ale když je ta stavba ve fázi těsně před dokončením - to si myslíte, že se jako celá rozebere a přenese o pár kilometrů dál?
Jak říkával děda - malej dvůr a dlouhej bič - protože roupama nevědí coby......
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 10:46
Tedy pánové..
..(skoro) bez výjímky STYĎTE SE - TAKhle na vše "kašlat" a LEVÁRNY PODporovat - není divu že česko 20 let po revoluci je kde je :-|
Rozbalit vlákno
16
16. 8. 2012 10:52
Re: Tedy pánové..
uff. a jak by to mělo vypadat podle Vás? V okamžiku, kdy je stavba skoro hotová a není to nějaká kůlna na dříví? Celé to zlikvidovat? Přenést trasu dálnice o pár kilometrů dál? Ale no ták.... Kdyby to celé divadlo bylo na začátku před prvním kopnutím - budiž - dle práva. Ale dělat tohle kino v okamžiku, kdy zbývá pár kilometrů - to není nic jiného, než exhibice..... Když to přeženu - na nádvoří Pražského hradu se objeví brouček - přesídlíme prezidenta a zavřeme celou Prahu 1 - alespoň budem chvíli v telce.....
Avatar - matii
16. 8. 2012 11:49
Re: Tedy pánové..
1) Jsem narozdíl od jiných "Pražáků teoretiků" z oblasti a touto silnicí jezdím odmala.
2) Kylie bych přestěhoval s celou rodinou na jeden rok do Velemína či Bořislavi a pak se jí zeptal na názor.
3) Děti země a všichni kteří je podporují ( a hlavně platí) mají na rukou krev desítek lidských obětí v tomto úseku tj. od Teplic až k nájezdu na dálnici, či silnici smrti kolem Labe a to nejen automobilových nehod, ale i těch kteří zemřeli v důsledku vdechování splodin.
4) Nechte rozhodovat o věcech které se týkají oblasti České středohoří lidi, kteří tam žijí a ne nějakého trubce z Brna či odkud.
5) Co je hlavní příčinou zdržení a kdo a proč platí ekoteroristy tady u nás na severu víme moc dobře (neznalý by se možná velice divil, že to je někdo, kdo by ho ani nenapadl), takže ty největší levárny ať už z nevědomosti (jako sposta jiných ekopošahanců)či záměrně obhajuješ práve ty Kylie
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 12:14
Re: Tedy pánové..
1) také nejsem pražačka ;-)
2) měla bych ho stejný: Přála bych si aby dálnice byla hotova v původním termínu - jen bych nehledala "náhradního viníka" a STEJNĚ jako dnes bych požadovala potrestání PRAVÝCH viníků...
..aneb nejdříve musela být PŘÍČINA (špatný + navíc nezákonný výběr trasy) a až POTÉ následek (to že na tuto skutečnost někdo upozorňuje
3) z vás lidé okolo Ředitelství silnic a dálnic musí mít VELKOU radost..
..narozdíl od Dětí země (které někdo platí) pro ně "pracujete" dokonce ZADARMO :yes: :-)
4) to by šlo - že by jejich hlas MĚL svou VÁHU (tady ale o trase právě NErozhodovali - tu vybrali "úředníci a zainteresovaní" - a kritériem bylo aby vyhovovala JIM (mít na "správném" místě pozemek bývá HODNĚ výhodné, mít na něm pak třeba Tankstelle SUPER výhodné ;-)
5 já VÍM co je hlavní příčinou (nezákonný a špatný výběr trasy - což bylo PROKÁZANO a závěry ohledně toho jsou celkem JEDNOZNAČNÉ - "vítězná" trasa není ani nejkratší, navíc nesplňuje ani běžná kritéria na ochranu přírody /české MŽP muselo udělit "specíální výjímku"/ a není asi "nejlepší" ani pro auta co po ní jednou budou jezdit - ostatně PROČ VY podporujete právě TUTO variantu?? ;-)
6) ale KDO je ten "tajemný" (kdo nás ani nenapadne) jistě NEprozradíte, že? :-)
16. 8. 2012 13:13
Re: Tedy pánové..
no mne by klidně napadla vazba mezi staviteli dálnic a těmi ekology - protože, když se to pak spočítá, tak na tom vydělají obě strany....
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 13:17
Re: Tedy pánové..
Tak nějaká zatčení (a vyhazovy) na ŘSD prý už proběhly... ;-)
PS: A je dost dobře možné, že mezi lidmi kteří poukazují na špatné vedení této dálnice jsou opravdu jen "vychytrálkové", což ale nic nemění na faktu, že MAJÍ na CO POUKAZOVAT
(a že nebyla vybrána zákonům odpovídající trasa, to JEJICH chyba NEbude.. :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 13:35
Re: Tedy pánové..
..ano, bohužel i takéhle "šílenosti" jsou možné.. :-|
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 12:06
Re: Tedy pánové..
Já jsem snad něco takového napsala? ;-)
PS: A zdaleka nebylo třeba "před prvním kopnutím" - na skutečnost (která se časem potvrdila) že "zůčastnění" budou tu "svoji" trasu prosazovat přes všechny zákazy dál a dál - až bude dálnice postavena ze dvou stran tak, že zbude jediné = dostavět jí právě takto upozorňoval už před desetiletím Nejvyšší správní soud - bohužel měl pravdu a oni opravdu pokračovali kousíček po kousku (na šílená zpoždění ve stavbě NEhledě) - až vskutku "nic jiného nezbývá"
PPS: A jestli "exhibice" nazýváte upozornění na (znovu a znovu) opakované porušování českých i mezinárodních zákonů a úmluv... ;-\
PPPS: Dálnice D8 se dostaví tak jak si jí PROTIprávně kdysi před -nácti lety "protlačili/vydupali" zainteresovaní lidé - to že VĚTŠINA lidí jim to "promíjí" (?) a (jen) hlasitě nadává na pár jedinců kteří na ty "levárny" stále poukazují - se mi zdá docela HODNĚ SMUTNÉ :-|
16. 8. 2012 13:02
Re: Tedy pánové..
Drahá Kylie,

kouzlo PS je v tom, že ztrácí s přibývajícím "P" své kouzlo, protože pak se to celé může zvrtnout v nekontrolovatelné Pé....
Nazývám exhibicí současný stav, kdy je v podstatě už jasné "že se s tím nic neudělá" či náprava stavu by byla neskutečnou nesmyslností - tak zdržování toho dokončení je jen a jen exhibicí - ničím jiným.
Jinou kapitolou je problém, o kterém píšete - dodržování zákonů a norem.... Je to smutné, dokonce velmi, ale bohužel demokratická struktura stvořená našimi "elitami" je spíše obrazem divokého Východu, než právního státu... Náprava bude pomalá a bolestivá, zda vůbec možná... Ale zpět k problému dálnice - dnes je tím nejméně bolestivým řešením.....
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 13:05
Re: Tedy pánové..
Drahý osazawan(e)
je-li to pro vaše vnímání (jakýkoliv) problém(/přítěž, zkuste si tedy prosím místo "PS a PPS a..td." představit třeba "1) a 2) a...td." ;-)
S tím že dnes (nejspíš) "není na výběr" NAPROSTO SOUHLASím - ale snad je "šance" pro příště (stejný/podobný problém s vedením trasy /už mnoho let/ probíhá při výběru trasy pro okruh Prahy a při plánování trasy Brno - "neznámé místo na st. hranici" - k dnes již hotové rakouské A5
16. 8. 2012 13:16
Re: Tedy pánové..
jj - v něčem jsem zkrátka úzista - takže mi při příliš mnoho PPPS naskočí PPSh a jsme někde úplně jinde ;-) .
A pokud se my dva shodneme, že nyní je na překládku trasy pozdě - tak mne prostě a jen zaráží chování "ekologů", kteří to jen a pouze protrahují a odnáší to jen a pouze lidé na objízdných trasách....
Asi si nebudeme zastírat, že stavba těchto silnic není nic víc či méně, než výhodný byznys a tam se cokoliv ovčanům(záměrně) ovliňuje velmi těžko.....
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 13:34
Re: Tedy pánové..
Pochopitelně se SHODNEME (vždyť tam chybí 9-10 km vzdušnou čarou...
(jak jsem v minulé diskuzi k tématu napsala) Samozřejmě NEvím co vede momentálně ekology k protestům - jestli jim jde "o princip", o "peníze" (jak někdo psal), či (jako asi mně) myslí na příští stavby a doufají že "zainteresovaným" KONEČNĚ někdo trochu "utne tipec" - NEvím
PS: Pokud souhlasíte že vám před slovem "...výhodný byznys.." vypadlo SUPER, tak ANO ABSOLUTNí SHODA ;-)
16. 8. 2012 14:00
Re: Tedy pánové..
opravuji - super bezva úplně nejvíc nejlepší výhodný byznys ;-)
Avatar - matii
16. 8. 2012 13:06
Re: Tedy pánové..
Je to marný, je to marný, je to marný.

1) ale z oblasti o níž je řeč také jistě ne.

2) silně pochybuji, neboť si ani ve snu nedokážete představit, co to je, když vám 365dní v roce 24 hodin denně kolem domu projíždějí stovky kamionů. Hluk, prach, špína, splodiny. Když každý den posíláte děti do školy přes přechod na této komunikaci a denně se modlíte aby došly v pořádku. Po 15 letech takového života byste vyvraždila polovinu fauny v Čechách výměnou za dostavbu dálnice a když vidíte ty nekonečné tahanice ze strany zaplacených ekoteroristů, jejichž účelem je pouze oddálení zahájení výstavby a jimž o nějaké životní prostředí vůbec nejde, možná byste měla chuť vraždit i je.

3) No comment

4) To je možné, ale to bylo už hodně dávno, tady jde hlavně o účelové zdržování dostavby.

5) Prozřete a uvědomte si, že "špatný + navíc nezákonný výběr trasy" není žádná příčina, ale pouze záminka k výše popsané "zdržovačce".

6) Jak tak koukám, patříte k dobře informovaným v této kauze, takže jistě víte o koho jde a jistě víte, že to tu napsat nemohu, takže bod 6 byl od vás chytrý, nicméně očekávaný. A pokud jste opravdu tak naivní (což si nemyslím), zajeďte k nám na sever a zeptejte se. Dotaz vám zodpoví každý druhý kdo se o problematiku zajímá.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 13:15
Re: Tedy pánové..
Vidím že to (opravdu) JE marné - co je "správně" a co NE vás evidentně NEzajímá... ;-)
..snad by vás mohlo alespoň zajímat, že jste "netrefil vlákno" pro správnou odpověď :-)
1) ne (jsem z oblasti kde se zákony /ty trestněprávní i ty na ochranu přírody/ respektují přece jen "o fous víc" ;-)
2) za poslední desetiletí jsem tam jela 2x (?) a "stačilo" (i to je "děsběshrůza") - tady se pochopitelně SHODNEME
NEshodneme se proč jako HLAVNÍ viníky vidíte ty "na KONCi řetězu příčin a následků"
3) ale JEN to okomentujte! (možná NE"chtěně", ale /de facto/ "schvalujete" pěkně VELKÉ "levárny"
4) to je jisté a hlavně "žádné dávno" - teď se akorát "definitivně" přiblížila doba, kdy příjdou ty ŽNĚ
5) Prozřete a uvědomte si, že .. CO jiného by mohlo být POČÁTKEM těchto problémů???
Byl termín pro dokončení stavby (popravdě jde o pár km) a byly na výběr různé trasy - PROČ třeba vy preferujete ZROVNA tuto? Není ani nejkratší, jde i jinudy než původní mezinárodní trasa, jde i přes místa kudy prostě vést NESMí /"probourat" kvůli dálnici třeba nějakou památku chráněnou UNESCO - pro to byste asi spíš NEbyl, tady je to stejně chráněné místo, ale "jen" fauna a flora, že? ;-)
6) řekne mi to "každý druhý" a v anonymitě internetu to NEmůžete říct nebo aspoň naznačit o co jde?? :-|
Avatar - matii
16. 8. 2012 14:01
Re: Tedy pánové..
OK ... anonymita na internetu? Sranda? Stačí si zjistit kolik 40 letých Martinů s Peugeotem 308 asi tak bydlí v Teplicích. Nemluvě o SPZ auta, lehce zjistitelné IP adrese, nezapomeňte na provázané linky s jinými fóry, shoda nicku v jiných oblastech internetového života. Tisíc způsobů jak si dotyčného zjistit.

Nebudu naznačovat nic, bo bych nerad rozpoutal diskuzi o kterou nemám zájem. Pokud o to opravdu stojíte, klidně pošlu SZ, pokud to tady pak nehodláte ventilovat.
16. 8. 2012 12:36
právní boje a kvalita projektu
projekt na D8 jsem neviděl ani nestudoval, ale dá se předpokládat, že to bude stejná fušeřina tak jak je v českém stavebnictví obvyklé. chybí tam třetina věcí, další třetina je odfláklých a pak se straaašně diví, že ti zlí ekoterorist mohou vyhrávat spory.....
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 13:02
Re: právní boje a kvalita projektu
BINGO! (konečně někdo "normální" :-)
..a tentokrát je tam dokonce "pár perel" NAVÍC ;-)
16. 8. 2012 13:19
Re: právní boje a kvalita projektu
Ono nejde jen o kvalitu projektové dokumentace, ale i o to, že úřední osoby, které o daných záměrech rozhodují, "fandí" záměru v určité podobě a produkují i zjevně protiprávní rozhodnutí ve prospěch stavebníka. Že to soud následně zruší, s tím se asi počítá, ale stihne se toho postavit tolik, že už to má smysl jedině dodělat. Průtahy se pak hodí na různé kverulatny, ekology, nekompetenci soudu, vyvolá se mediální tlak apod. Nemusí samozřejmě jít o úmysl, může jít i o výsledek pouhého diletantismu správních orgánů, důsledek je ale stejný. Průtahy se opět hodí na ekology aspol.

Tady působí dost pochybně to skartování podkladů pro dosud nerealizovanou stavbu.
16. 8. 2012 13:28
Re: právní boje a kvalita projektu
to není o diletantství - to je o záměrně nastaveném systému, aby to tak "fungovalo", protože jinak by se obrovská pračka na peníze a dojná kráva "elit" zadrhla...... takže to sice semele nějakého malého úředníka, ale Ti, kteří ten systém nastavili a nechají dělat dálnice, které by podle ceny museli být podložené vyhříváním po celé délce, na tom vždy vydělají.....
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 13:29
Re: právní boje a kvalita projektu
:yes: :-)
16. 8. 2012 14:11
Re: právní boje a kvalita projektu
Problém je v tom, kde končí diletantismus a začína trestná činnost (zneužití pravomoci úřední osoby).

Jinak ano, jde o systém.Děje se to i u mnohem menších projektů - např. dotačních, kde je velký tlak na čerpání peněz.Základ je v pozici úředníka, která je prakticky shodná s pozicí zaměstnance, ten se pak bojí, že bude lehce nahrazen. Ale to je o tom, že nemáme pravou byrokracii. Místo toho řídíme stát jako firmu , kde má politický manažer (často defraudant) volnou ruku. Ale holt byrokracie je špatná a stát je třeba řídit jako firmu, jen tak bude prosperovat... Model pana prezidenta.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 15:18
Re: právní boje a kvalita projektu
:yes:
Avatar - deliqent4
16. 8. 2012 15:14
ještě že tak
o kvalitě našich dálnic víme každý své, asi se stejně všeci sejdeme u ortopeda >:D ale ekologické žvásty a ekologové samotní mě už lrzou na nervy přitom se ve jménu ekologie teď dělájí akorád kšefty. Vůbec bych se sněma ani nebavil, takové lidi prostě totálně ignorovat, protože to nemají v hlavě vpořádku. Lidstvo už se nikdy nevrátí do doby kamenné, to by si měli uvědomit !!! >:-[]
Rozbalit vlákno
1
30. 8. 2012 13:47
Re: ještě že tak
nejsou to ekologove, ale ekologicti aktiviste. Deti zeme ani Studnicka a spol ekology nejsou a nikdy nebudou.
Ekolog je vedec s VS titulem a publikuje v odbornych casopisech o tom, o kolik vajec snesou zaby vic, kdyz stoupne teplota vody tak a tak.
Ekologicky aktivista je krikloun se silnyma plicema a toricelliho vakuem v hlave.