Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kříženec Citroënu DS a Porsche 911 má být perfektním automobilem

Stroj pojmenovaný Brandpowder 911 DS má být spojením toho nejlepšího z dvojice nejslavnějších zástupců značek Citroën a Porsche.
Zpět na článek
9. 11. 2013 17:05
9. 11. 2013 21:27
10. 11. 2013 13:21
9. 11. 2013 18:18
9. 11. 2013 20:05
10. 11. 2013 13:27
Avatar - flyboyeda
9. 11. 2013 16:53
myslel jsem si, že už mě nic nepřekvapí
spletl jsem se >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
9. 11. 2013 18:17
Re: myslel jsem si, že už mě nic nepřekvapí
A to jsi ještě neviděl Kii Venga!!! >:D >:D :-! 8-s
9. 11. 2013 19:04
Re: myslel jsem si, že už mě nic nepřekvapí
Je to :yes: , neviem, co mozem napisat, aby si to nemazal >:-[] , ako vcera o 18:13 v debate o horiacej Tesle, ty koniec civilizacie >:D >:D
Avatar - jozephko
9. 11. 2013 17:03
V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
Ak sa rozšíria elektromobily a samojazdiace autá, určite vznikne veľké množstvo karosárskych firiem, ktoré budú vyrábať karosérie na zakázku. A zákazník si bude môcť kedykoľvek "svoju" karosériu vymeniť za inú.
Platforma bude totiž úplne iná - plochá a všetko bude ovládané systémom drive by wire. Karoséria sa tak bude dať oveľa jednoduchšie ako dnes modifikovať či úplne vymeniť.
Aj samotný návrh bude jednoduchší. Pomocou 3D tlačiarní sa vytvoria raziace matrice pre lisy či dokonca priamo diely na karosérií.
Ak zájdem ešte ďalej, aj auto sa bude dať v podstate poskladať ako lego. Zákazník si kúpi univerzálnu platformu, k komu si dokúpi kolesá, vnútri ktorých budú elektromotory s rekuperačnou funkciou. Batérie budú štandardizované ako DIN rádia. Na záver sa kúpi karoséria či dokonca karosérie, ktoré si zákazník bude môcť vymeniť ako pneumatiky podľa ročného obdobia - napr. hatchback si zmení na kabrio, či sedan na kombíka.
Realizáciu predpokladám niekedy v rokoch 2030-2040.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - PTS
9. 11. 2013 17:08
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
Je to sice telefon ale na stejném principu - základ a zbytek si poskládáš [odkaz] :yes:
9. 11. 2013 17:25
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
Jestli to myslíš vážně tak jsi ..... (raději to nenapíšu ani náznakem, abych tě neurazil). Fakt si myslíš, že bude chtít někdo kabriolet s podvozkem z kombíka anebo obráceně ? >:D
Rok 2040 ? To ještě ani nebudou umět udělat pořádné rozvody.

To je stejná utopie, jako když v roce 1960 říkali dětem ve škole, že za deset let budou základní potraviny zadarmo. A že v brzku bude blahobyt. :-)
10. 11. 2013 13:20
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
Ano je to jako když se připravoval první let do vesmíru a deset let předtím by tě měl každý za blázna. Že si to nedokážeš představit neznamená, že to není možné, ale znamená to, že prostě nejsi schopný přijmout myšlenku něčeho co se naprosto neshoduje se stylem dnešního života. Chyba je na tvé straně. ;)
Kdyby ti někdo před deseti lety řekl, že Renault bude Mercedesu dodávat nejen motory ale i celá auta taky by jsi měl dotyčného za blázna. A dnes?
10. 11. 2013 13:30
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
Nezbývá než počkat do roku 2040 a pak si povíme, na čí straně je chyba.

Zrovna tebe jsem měl za prakticky a reálně uvažujícího.
10. 11. 2013 13:38
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
A já uvažuji čistě prakticky a realisticky. Za posledních deset let se sdílení platforem, motorů a dílů posunulo na úplně jinou úroveň. ;) Ono je tedy docela možné že to co píše kolega výše se může stát skutečností. Ukázkovým příkladem je modulární platforma MQB od VW. Jedna platforma, různé vozy, různé značky, různé velikosti. ;-)
10. 11. 2013 15:03
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
modulární platforma je jedna věc, a že si bude uživatel sám přehazovat karosérie je věc druhá.
Avatar - jozephko
10. 11. 2013 23:14
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
Pozornejšie čítaj. Napísal som hatchback na kabrio, resp. sedan na kombík. A nie kombík na kabrio...
11. 11. 2013 00:40
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
To je jedno. Dobře tedy, už vidím, jak si někdo koupí k sedanu karosérii kombíka, skladuje jí někde a pak si jí přendává, když zrovna potřebuje odvézt o dva kufry navíc.
Avatar - jozephko
12. 11. 2013 17:32
Re: V budúcnosti budú vznikať aj takéto autá na mieru
Každý vidí to, čo chce vidieť. Nemyslím si, že by ľudia menili karosériu vždy, keď pôjdu na nákup. Ale napr. priemerný vodič,čo za rok najazdí 15-20 tisíc km, si po 3 rokoch kúpi namiesto nového auta len novú karosériu. Alebo nový interiér.
Tých možností je samozrejme vždy viac. Ale základná myšlienka je tá, že si majiteľ bude môcť poskladať auto podľa svojho vkusu. Ideálne auto napr. pre mňa by bolo auto s nemeckou technikou, japonskou spoľahlivosťou, talianskym exteriérom a anglickým interiérom. Dnes také auto nikto nevyrába. Ale ktovie, v budúcnosti si ho možno budem môcť presne takto poskladať.
Prípadne si dať na nový, moderný podvozok retro karosériu.
V súčasnosti by to bolo samozrejme veľmi drahé. Ale pri masovej produkcii by sa ceny dostali na rozumnú úroveň. Podobne ako s počítačmi, mobilmi atď. atď.
Nikto si budúcnosť nevie predstaviť. A je jedno, v akej historickej dobe. Vždy je však isté to, že budúcnosť bude od prítomnosti dosť odlišná.
Avatar - PTS
9. 11. 2013 17:05
Hmm
Klobouk dolů před autorem vozu. Nápad dobrej, zpracování skvělý... až jsem si chvilku vážně myslel, že toto páni z Brandpowder doopravdy hodlají v omezeném počtu vyrobit >:D

PS: [odkaz]%20Image.jpg?… Také pěkné :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wakantanka
9. 11. 2013 21:27
Re: Hmm
Mne pri zmienke o vodou chladenom motore vzadu hned zasvietila kontrolka, ze ako by to uchladili, kedze vpredu chladic niet. A potom ze photoshop ... >:D ale nápad to nieje zly. >:D
10. 11. 2013 13:21
Re: Hmm
U motoru vzadu není potřeba náporový chladič ;)
Avatar - PlumJelinek
9. 11. 2013 17:06
Jak to tedy je?
Možná jsem natvrdlej, ale nějak jsem ten článek nepochopil. V jedné části se píše, že auto prošlo testováním pod vedením britského jezdce, dále že se s ním měli možnost seznámit zástupci z Německa a z Francie a přitom se v posledním odstavci dočtu, že to je celé jen pohá fantazie a Photoshop. Tak jak tedy? Trochu mi uniká smysl.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PTS
9. 11. 2013 17:08
Re: Jak to tedy je?
Takový aprílový žertík v listopadu ;-)
Avatar - Stejsn
9. 11. 2013 18:18
Motor
trochu to degraduje že ani v jedné půlce není motor :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
9. 11. 2013 18:25
tak to je peklo
dobrej fór >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2013 18:37
Miluju čokoládu...
...a taky kečup.
Ale dohromady bych to nedal.
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2013 19:57
Re: Miluju čokoládu...
Jo, to já taky ne, ale tenhle "joke" vypadá celkem dobře ;-) >:D
Avatar - Ji/Ri
9. 11. 2013 20:05
....deja vue
...když jsem byl ještě malý a krásný... tak jsme s bráchou vymýšleli značky aut... pamatuji si, že hitem byl Maserati Žuk, Renault Volha... kdo by to byl řekl, že i tyhle klukovský sci-fi se jednou můžou splnit... :-) ten pokrok >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
9. 11. 2013 21:29
Re: ....deja vue
Nejaké hladké dielse od Renaultu a Peugeotu sa pod kapotu Volgy pozreli tesne po revolucii, ale ten Zuk s motom Maserati ... na toto mam fakt slabu fantaziu >:D Ci ste to planovali opacne, ze motor zo Zuka dat trebars do Bory? >:D
Avatar - Ja Prvni 123
9. 11. 2013 20:30
No ono uz to srovnani zavanelo ironii!
Pry pel chvalu... jizda je jako piti nemeckeho sampanskeho...
pili jste nekdy NEMECKE sampanske?!
No - je to hnus...
;-)
Rozbalit vlákno
2
9. 11. 2013 21:34
Re: No ono uz to srovnani zavanelo ironii!
No Henkell Trocken se celkem dá, nícméně jde jen o sekt >:D ;-)
9. 11. 2013 23:31
Re: No ono uz to srovnani zavanelo ironii!
Není to oxymóron? (Vzhledem k tomu, že Champagne není v Německu.) ;-)
Avatar - beibej
9. 11. 2013 21:52
bylo by lepší kdyby to testovali
Stig a Fantomas >:-[] ale kdo ví třeba jsou jeden.
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2013 23:15
Díky bohu za photoshop.
Inspirovat se u Francouzů ve sportovnosti je jako inspirovat se u Francouzů ve vedení války.
Rozbalit vlákno
5
9. 11. 2013 23:47
Re: Díky bohu za photoshop.
Napoleon Bonaparte bol celkom zdatny sportovec, nesli mu len zimne sporty :-!
10. 11. 2013 04:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2013 07:31
Re: Díky bohu za photoshop.
První automobilový závod na světě vypsal pařížský časopis Vélocipede v roce 1887, do kterého se přihlásil a zúčastnil se jediný účastník markýz Albert de Doin. Automobilové závody mají kolébku odjakživa právě ve Francii.
Až si někdy přečteš něco z historie automobilových závodů, tak nikdy nevypustíš takový blábol z klávesnice.
10. 11. 2013 13:30
Re: Díky bohu za photoshop.
Doporučuji dovolenou ve Městě Dieppe... potom takové kraviny psát nebudeš ;-)
10. 11. 2013 23:03
Re: Díky bohu za photoshop.
Asi jsem to měl lépe rozvést.
1) Sportovnost =/= Motorsport. Tyto pojmy spolu někdy souvisí a někdy ne, ale nejsou rozhodně totožné. To by bylo jako říci, že se účast Škody ve WRC a IIRC nějak projevila na motorizaci a podvozku běžné Fabie a Octavie. Francouzi skutečně v motorsportu jsou jedním z předních národů, ale do jejich automobilové produkce se to prakticky nepřenáší. Ze všech vozů nejméně se to pak přenáší do DS.

2) Drtivá většina běžné francouzské produkce (včetně výše zmíněného DS) jsou vozy, které nemají se sportovní jízdou co do činění. Z hlediska sportovnosti dnes Francouzi mají (a vlastně i v historii měli) co říci vlastně jen v kategorii hot-hatch. To je na zemi s tak slavnou historií motorsportu dost smutné. Pár vzácných výjimek, jako RenaultSport Spider nebo Alpine A110/310 spíše potvrzují pravidlo. Má třeba Peugeot 508 nebo Citroen C5 svojí sportovní verzi? Měli ji v minulosti jejich předchůdci? Co je vlastně nejsportovnější produkční francouzské auto a jak si vede ve srovnání s italskou, německou nebo britskou konkurencí? Jak dopadly pokusy o "francouzské Ferrari" v podobě Venturi? Je opravdu dnešní Bugatti francouzské? To jen takové otázky na večer...

Nezlobte se na mne, jestli jste to brali tak, že tu haním francouzský motorsport. Tak to myšleno nebylo. Spíše jsem hanil sportovnost produkčních modelů francouzských značek a to jak v minulosti tak dnes. Ve Francii asi sportovní jízda netáhne.
10. 11. 2013 13:27
fake
hned po shlednuti [odkaz] [odkaz] je jasne ze se jedna o fake, takovich chyb a nedodelku :-) screen z maxka me dostal, evidentne nelegalni licence, zrejme free model a defaultni UI maxka 8 v nastaveni v jakem si ho necha snad jen zacatecnik co jeste neumi odstranit zbytecnosti ktere nevyuzije
Rozbalit vlákno
0