Prodejci Lady začali minulý týden oficiálně prodávat novou Kalinu s pětidveřovou karoserií hatchback. 3,85 m dlouhý automobil je o 10 tisíc korun dražší než sedan se stejným motorem a výbavou.
Muzete se tady rozplyvat nad vyhodami nejake ojetiny, ale nepodari se vam zastrit fakta:
- tahle Lada je designove daleko pred zrudnymi tvary Fabie II.
- ruske auta byly vzdycky drzaky.
- nebal bych se do toho auta jit, pokud bych auto teto velikosti potreboval. Chybi mi v nem jen moderni diesel.
No,až někde bude autosalon,myslím třeba Frankfurt,tak si tam skákni,posaď se do sovětských aut a srovnej se zbytkem světa.Chybí jim toho mnohem víc než nějaký nafťák.Lada YX(neznám označení),která se pasuje do třídy "Golf",je uvnitř horší,než stará Felicia. :-!
Teda to auto je tak odpudivo otrasne, ze aj 100 litrov by zan bolo privela! A za 200 si uz kupim velmi slusnu ojetinu, ktora bude mat lepsie parametre ako tento rusky brambor...
pokud nepoužiju slovo drzost, tak minimálně jde o nekonečný optimismus ruského výrobce, nabízet něco takového jako nové auto v roce 2007 na českém trhu a za takovou nehoráznou cenu. radějni beru logana a v cenové úrovni:-) nové lady asi fabku. a není dnes třeba 1.dubna???
Kdo vidí v nové Lade Kalina jen ruské auto, dělá chybu. Koncern GM velmi dobře ví co dělá, a znaky Opelu Corsa předchozí generace jsou víc než patrné. Kvalitu si nepochybně pohlídá, stejně jako Renault v rumunské Dacii. Lada Kalina nepochybně přinese svěží vánek do již tak nabitého segmentu malých aut. Marthys.
...svezi vanek ceho? Pokud by cena zacinala na 150-160kKC, pak si dokazu predstavit prodeje ve stovkach, takhle ani v desitkach. Koncepcne zastaraly vuz, kde se nedostatky snazi skryt za slusnou vybavou...tot vse. Spatny pristup Lady je zarazejici.
Tak to bych musel bejt těžkej pacient, abych tenhle "svěží vánek" nacpal do svý garáže..... Poslední dobrý ruský vozidlo byl T34 když ho sundavali v Praze z podstavce.......
Podle Vás budu cvok, ale já Kalinu - Sedan mám a jsem nadmíru spokojen!!! Kam se hrabe, Logan, Fabia i Octavia první generace!!! Kalina je málé auto z venku, ale velký vůz uvnitř. A pro české silnice je to autíčko jako dělané, nepřekvapí Vás nic a projede všude. A kam přijedu, tak je vždy živý a velký zájem, nikdo nechce věřit, že tohle je Lada. Fakt nedám na kalinu dopustit. Jo to vážně dobrý auťák za rozumnou cenu...
Souhlasím s tebou, svezl jsem se v tom a opravdu to není špatné auto, myslím, že za ty peníze je to hodně slušný, pokud někdo nechce nějakou ojetinu. I když je to smutný,tak spousta lidí kouká na to, že je to ruský, tak to musí bejt zaručeně špatný i když se v tom ani nesvezou. Lady byly vždycky držáky..Fandím i tomuhle prckovi :-)
Jsem se na to kouknul i na článek i sedanu. A osobně mi to auto nepřipadne nijak špatné, ani vzhled interiéru ani vzhled extreriéru. Zvláště interiér bych hodnotil velmi kladně. Příjemné křivky alespoň na pohled pěkné plasty v dvoubarevné kombinaci, čalouněné výplně dveří a i vkusně provedené přístroje. Samozřejmě nemůžu hodnotit jízdní vlastnosti, bezpečnost a vše kolem toho. Ale to co vidím mi přijde hezčí než třeba Getz, Wagon R+ a podobně, v sedanu se to vypadá také obstojně a dle mě lépe než Logan. Jak někdo poznamenal, GM si kvalitu pohlídá.
Ja bych si sice dnes ladu nekoupil, protoze si mohu dovolit dat za auto vic penez a mohu mit vyssi naroky, ale v kazdem pripade to povazuji za vyrazne lepsi volbu nez nakup ojetiny. Nekdy se az obdivuji lidem, kteri dokazou v bazaru koupit za stejnou cenu jako stoji nova lada, treba auto s turbodieslem CR a najetymi 150 000 km. Zatim jsem mel vzdy nove auto, ktere jsem si nechal v rodine tak 6 - 9 let (podle poctu najetych kilometru) a mohu rict, ze i soucasna moderni auta po prekonani jiste hranice ujetych kilometru(100-150 tisic) zacnou vyzadovat obrovske naklady na opravy.
Pokud bych si chtel dnes koupit auto do 250000, tak bych volil urcite nove (ladu, logana, nejake v akci, ..) a mel bych jistotu, ze pri ujeti 15000 km za rok budu bez problemu jezdit 6 let s nizkymi poplatky za pojisteni(plati se z ceny auta).
P.S.
Na druhou stranu jsem rad, ze existuji lide, kteri si koupi ojetinu, protoze i ja se potrebuji zbavit svych starych aut.
Za 240tisic Kc sa da uz kupit velmi slusna ojetina, s malym nabehom kilometrov. Kamarat kupil za 220 litrov slovenskych 3-rocnu fabcu-kombi so 45000km. Ja teda skodovky velmi nemusim, ale aj tak si myslim, ze by som skor spravil to iste, ako kupovat tento rusky mini-tank...
Samozrejme, kupit nove auto ma nepopieratelne vyhody. Ale netvrdil by som tak jednoznacne, ze je to vzdy vyrazne lepsia volba, ako ojetina. Konkretne v tomto pripade (nova lada kalina, alebo slusna ojetina v rovnakej cene) by som povedal ze to moze byt vyrovnane...
To je teda kauf, mohl si pár tisíc přidat a měl by úplně novou, s 0km a v záruce, to jsou ty hlouposti, kupovat ojetinu za takový prachy. Ani náhodou, jedině nový.
to není obšlehlé to je skutečně modifikovaná Corsa, GM postoupil starší know-how Ladě za účelem vyvinout vyzkoušenýn nenáročný a levný na vývoj i prodej automobil. Vzhledem k tomu že to GM s Ladou už nějakou tu dobu táhne, tak se není čemu divit.