Vizualne podle ocekavani, hracka zajimava. Neco velmi velmi podobneho melo v hlave urcite vic lidi uz od dob LambaLM. Nyni zbyva jen dotazeni Bmw X7 , Galibieru a je hotovo. Stavba takovehoto automobilu je vzdy vyzvou, proto me zajima, jaka jsou pouzita reseni. Aby z toho nebyla jen tezka, ne mnoho umejici Bentayga. Sofistikovane postupy umi treba McLaren, Lambo neznam proto se necham prekvapit.
Doufam, ze nektere moderni prvky typu chrom = nalakovany plast, kuze = eko kuze, koncovka vyfuku jen jako nesrazi auto, jak se dnes stava. Jako motor pouzit 4 litr 650koni nepovazuji za strastne a volam po biturbu 5-7 litru okolo 800 koni. Takhle to moc nepojede a kravalu bude plno. Mladi Dubajcanci se tedy budou citit uplne stejne, jako jsme se citili my s Jawou Pionyr, kdy jsme s ni litali po chodbach panelaku urazejic stupackama omitkove rohy. Jejej to byly casy.
suv odvodené od akejkoľvek značky bude vždy dosť uniformné a podobné jedno druhému, lebo má iný účel stvorenia. Sú to krabice na kvantitu s dobrými úžitkovými vlastnosťami, aby zarábali prachy. Jedinečnosť ustupuje biznisu.
SUV - to je přece naše budoucnost! :-) V podstatě je to mezistupeň, až v něm budeme jezdit všichni /brrrrr 8-s /, tak potom ti lepší, aby se odlišili a jejich staré se cítili bezpečně, přejdou na lehké obrněné vozy Dingo, Husar, Titus a podobně. ;-)
ja som suv negativ, ale zas nožičkami kvôli tomu trepať nebudem. A stále si nemyslím, že sa suv kupuje kvôli bezpečnosti, kupuje sa hlavne kvôli egopocitu dominancie, nadvlády a sily, len pre okolie treba nájsť nejaký ekogenderkorektný dôvod a bezpečnosť je tak ušľachtilá a odzbrojujúca.