Ja richtig.
Tak myslím, že Fiat tak nějak ví, kam tohle auto směřovat.
Nazval bych ho zajímavou alternativou..., která nezklame. Víc bych za tím nehledal. Ostudu to neudělá a to je asi hlavní... A hlavně je v nabídce něco normálního do lepšího fleetu, co zrovna nestoji 3,5 mega... >:-[]
Kdyby nebylo tohle auto a chtěl sem sedana z koncernu, tak nic jiného než Quattroporte není v nabídce... ;-) (O Linee se nebavím)...
mezi náma? raději bych bral hodně důrazný facelift thesisu, nové důstojnější motory, nový interiér, víc realistické cenovky, lepší propagaci...a myslím že by si své zákazníky našlo...a hlavně by to byla lancia
nic proti chrysleru 300...vypadá impozatně...ale pro mě je to samé jako kdyby např. jaguár začal prodávat překapotované cadillacy...a to se mě prostě nelíbí...automobilka...obzvlášť s takovým věhlasem jaký lancia má...by takové věci dělat neměli...to raději to zabalit(jako MG)
...kdyby Lancia do pár let padla. Udělat z kdysi vedoucí automobilky světového vývoje rebadgeované Chryslery a vlastně i Fiaty (byť s jinými karoseriemi), to chce notnou dávku demence. Tohle se v Turíně zkrátka moc nepovedlo.... a to jinak proti Fiatu nic nemám. Leč osud Lancie je hodně smutný.
Jsou hlupáci. Lancia mohla stavit na své minulosti. Mohla dělat sportovně založená auta, zároveň ale s dávkou luxusu, prostě nějak tak, jako to dělá bmw. A alfa romoe by měla dělat opravdu exlusivní vozy s tvary jako 8c,brera...A ted nechápu, proč neudělají i verzi kombi či V8..dle mého by to zvedlo prodeje při rozumné ceně. Takto nějak to pos*al(když to mám říct hrubě) fiat s bravem. Auto to není špatné, jenže jediná verze karoserie je prostě málo a mohli bychom pokračovat v mnoha dalších marketingových úletů ze strany vedená fiatu.
Ano, linea je natáhlé původní grande punto, ale s bravem nemá nic společného kromě pár motorů a jedné ne srovna přesné převodovky(svoji práci udělá). Měl jsem ji půjčenou, když jsem měl auto v servise(do vozu mi nacouval jeden šikovný pán). Byla s dieslovým motorem myslím 1,4obsah a shrnu to takto: Motor hlučný, zato spotřeba byla opravdu výborná, chvílemi jsem přemýšlel, jestli nejezdí na vzduch. Řazení bylo trochu nepřesné, ale pro svoje účely dostačující, prostor v podélném směru výborný a co se týče jízdy, zde bych taky hodnotil pozitivně. Na dálnici z vás duši nevytřepe, ale při rychlostech nad 140km/h začíná být míra hluku docela nepříjemná.
zajímavý že lancia právě slavila největší úspěchy na překopanejch fiatech..byť s jinou kastlí..co byla asi delta...fiatmo ritmo..druhá generace pak tipo..a takovejch auto bylo..
Lancia existuje od roku 1906, mimochodem postavila první auto se samonosnou karoserií na světě (Lambda) a jako první také začala nabízet pětistupňové převodovky - a to už v době, kdy měla většina aut tříkvalt. Sportovní úspěchy nezačaly s Deltou HF4WD/Integrale, ale v rally vítězila už Aurelia v 50. letech a po ní Fulvia, Ty neměly s Fiatem společného vůbec nic, protože Lancia byla v té době samostatnou automobilkou...
Pozor, ono je "překopaný a překopaný".... Delty (1. a 2. generace), Thema, Ypsilon apod. byly sice v zíákladu překopané Fiaty, ale pořád to svým způsobem byla samostatná auta, na kterých to na první pohled poznat nebylo, spíš naopak výhodou z hlediska nákladů byly některé shodné díly... To, co předvádí Lancia v posledních letech, to už jsou skutečně jen lehce překopané Fiaty s nadsazenou cenovkou, je to přesně ten styl, který ještě donedávna předváděl například koncern GM u svých značek...
Ok, nebudu se opakovat jako většina ohledně re-brandingu Chryslerů na Lancie
ale rozhodnutí nedělat kombík a V8 mi přijde jako celkem rozumné.
kombi - ano, ve vyšší střední je kombi celkem obvyklé, ale tahle "Lancia" už rozměry atakuje luxusní třídy a kombi by vypadalo trochu divně (jako ostatně i u předešlé generace 300ky.) Že to amíci nechtějí dělat je jasné, kvůli pár kouskům prodaným v EU je to zbytečný (poměr sedan - kombi na silnicích je u tohoto modelu zdrcující, tohle prostě není Volvo, Saab, nebo německá trojka kde se kombíky prodávají ve významných poměrech)
A V8 - nuže, pro EU je to čistě imagemaker, koupilo by si to pár nadšenců, klidně ať kapacity přesunou právě do rozhodující naftové V6 ať je pořádně vychytaná a nezlobí. Možná by to ale chtělo nějaký V6 turbobenzin, jako vrcholnou motorizaci právě místo V8.
souhlas, takovy pentastar s multiairem v atmosfericke verzi + verze s preplnovanim by byla jista daleko lepsi volba nez V8.
Navic by ho bylo mozne uplatnit i v jinych vozech chrysler a dodge.
Kombi je samozrejme pri predpokladanych prodejich nesmysl.
Presne jak pises ty a ve zkratce i Mr.Murphy. Ani jedna ze zavrhnutych variant nedavala naprosto zadny smysl - pro Lancii bude 100x dulezitejsi, jak rychle dokaze sprahnout dyzly se ctyrkolkou a hlavne osmikvaltovym automatem.
jestli to bude mít stejnou motorovou paletu jako ten chystaný voyager: čiže 2.8 CRD a 3.6 V6 pentastar tak to na ten trh nemusí ani pouštět
to CRD dnes výkonově posadí do kolen jakýkoli 2.0 v dieselu evropské produkce...(o premii raději pomlčim), 3.6 V6 pentastar je dobrý motor...proti němu nic nemám a pravděpodobně by stačil i jako vrchol nabídky...i když ten hemi by bodl...pro ty nejnáročnější...ale takový motor jistě tahounem prodejů nebude že
ale co nějaký 2.0 turbo? co nějaký menší šestiválec do 3.0? co nějaký 2.0 turbodiesel...?? čiže motory, které ty prodeje tahají...
tohle zavání že to bude ještě horší než s chudinkou thesis... :no: a to ta thesis měla aspoň originalitu a charakter....tohle je italská nálepka s charakterem uplně jiný než má lancia vyjadřovat...takže fanoušky značky asi neohromí...a lidi co kupují konkurenci asi tímto nebude mít mnoho důvodů proč přejít zrovna k themě... :no:
2,0 Turbo (naštěstí) chrysler envyrábí, tudíž implementace takového motoru by něco Lancii stála, ta nechce žádné extra náklady platit, takže na to zapomen. Smůla.
V USA se Chrysler 300 sice nevyrabel jako kombi, ale prodaval se sestersky Dodge Magnum, ktery byl az na celni masku a znaky na volantu identicky s Chryslerem 300. Posledni Dodge Magnum se vyrobilo v roce 2008, pak bez nahrady skoncilo (jako vetsi alternativu lze snad chapad Dodge Journey). Dodge Magnum se nabizelo zakaznikum v cele siri motorizaci jako Chrysler 300 - tedy 2.7V6, 3.5V6, 5.7V8 R/T HEMI a 6.1V8 SRT-8.
Zajimavost mimo - v USA se Chrysler se setivalcovymi motoriacemi jmenoval 300, s osmivalcovymi 300C.
Jeste upresneni k clanku: v USA slo objednat i verze AWD pro motorizace 3.5V6 a 5.7V8 R/T HEMI, jina byl Dodge Magnum a je Chrysler 300 RWD.
Podobne smutny osud jako Dodge Magnum stihl i Chrysler Pacifica, podle meho ryze subjektivniho nazoru nedoceneny automobil (bylo jej take mozno objednat jako FWD nebo AWD).
USA nema vozy kombi prilis v oblibe - jsem zvedav, jak si povede v prodejich Cadillac CTS Wagon 2011 nebo dokonce dokonaly Cadillac CTS-V Wagon 2011. Coupe je nadherne, ale kombi 556 koni s motorem z Corvette ZR1, to je sice ponekud necekana, ale uchavcujici kombinace.
Nove CTS Coupe zde:[odkaz]