Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Legendy 2016: Fotoreportáž z blázince

Největší automobilová akce v Česku předvedla opět spousty krásných aut a kvanta lidí…
Zpět na článek
12. 6. 2016 16:24
12. 6. 2016 18:07
12. 6. 2016 17:06
12. 6. 2016 18:02
12. 6. 2016 18:13
13. 6. 2016 09:23
13. 6. 2016 09:57
12. 6. 2016 20:51
12. 6. 2016 21:59
12. 6. 2016 21:41
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
12. 6. 2016 22:17
12. 6. 2016 22:54
13. 6. 2016 08:23
12. 6. 2016 23:08
12. 6. 2016 22:18
13. 6. 2016 09:34
13. 6. 2016 13:19
13. 6. 2016 14:20
13. 6. 2016 16:38
14. 6. 2016 08:55
13. 6. 2016 13:47
14. 6. 2016 06:50
14. 6. 2016 08:56
16. 6. 2016 00:42
14. 6. 2016 09:21
14. 6. 2016 22:31
13. 6. 2016 13:49
13. 6. 2016 13:51
13. 6. 2016 14:10
13. 6. 2016 14:23
13. 6. 2016 15:06
13. 6. 2016 15:40
13. 6. 2016 15:55
13. 6. 2016 17:48
13. 6. 2016 21:14
12. 6. 2016 16:24
Díky....
....za popisky. Konečně jste se to už naučili. Nebo vlastně ne ? :-O

Chápu, časový stres, za chvíli odlétá letadlo zpět do Prahy, nedalo se to stihnout. A bylo by to stejně úplně zbytečné. Je to web jen pro samé experty a ti to všechno přece znají. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
12. 6. 2016 17:44
Re: Díky....
Já chci popisky i k těm babám, která je volná a tak........................ ;-) .
12. 6. 2016 18:07
Re: Díky....
Podíval jsem se na fotky a možná radši ani ne... :-(
Avatar - Fána
12. 6. 2016 17:06
legendy
Některá auta by si opravdu zasloužila nějaký ten popisek. I když mám krásné ženský rád
tak bych zde raději viděl více aut než je.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - M1chal
12. 6. 2016 18:02
:)
[odkaz]
Neuvěřitelné :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2016 18:13
Díky za tip!
Škoda, že o akci píšete až ... po akci. Nebylo by od věci na akci upozornit dříve. Překvapuje mě, že kalendář zajímavých automobilových akcí vůbec nevedete.
Rozbalit vlákno
3
12. 6. 2016 22:05
Re: Díky za tip!
Už jsem to tu psal několikrát. Žel bez odezvy. Nějaký kalendář akcí by redakce mohla dát dohromady.... 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2016 22:19
Re: Díky za tip!
Já vím jen o jednom, ale tam také není vše.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2016 18:30
A pak prý, že tam nebyly skútry!
Přesně takovou jsem měl... ČZ 501... jen to sedlo jsem měl modrý a ne červený.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
12. 6. 2016 18:46
Byl sem tam
bylo to super. Seděl sem v 4C, Gulii, 2x Mustang, Grandčíro, Wrangler pickup, Renegade, Tesla S, Edge, Mondeo Vignale, Kuga, MB G, GLS 350, GLC 250d, SLC 250d, GLE 450 a nějaký škodárny
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2016 19:49
Re: Byl sem tam
Museli z tebe být nadšení! >:-[]
Avatar - Barrichello
13. 6. 2016 07:41
Re: Byl sem tam
Proc? Meli to otevrene a pristupne a vystrdalo se tam stovky lidi. Loni byly otevrene i Jaguary letos trapne zamcene
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 13:37
Re: Byl sem tam
Jen rýpnutí, nic víc. :-)
13. 6. 2016 06:57
Re: Byl sem tam
Čekal bych, že budeš u Vette a dalších skvostů, který tam byly a ty jdeš olejzat tak běžný auta :-!
Avatar - Barrichello
13. 6. 2016 07:34
Re: Byl sem tam
Tam sem byl taky. Akorat do Vette nikoho sedat nepousteli a navi u nich oxidovaly dve nic moc hostesky
13. 6. 2016 15:51
Re: Byl sem tam
Myslel jsem old a youngtimery
Avatar - Barrichello
14. 6. 2016 08:42
Re: Byl sem tam
To znam ze srazů uscars, většinu těch aut už sem viděl jinde. Já se právě soustředil na jiný věci...
13. 6. 2016 09:23
Re: Byl sem tam
Kdys tam byl, v sobotu nebo nedeli?
Avatar - Barrichello
13. 6. 2016 09:48
Re: Byl sem tam
V sobotu, v neděli sem neměl čas navíc pak pršelo,takže sem to vystihl dobře ;-)
13. 6. 2016 09:57
Re: Byl sem tam
Tak jsme se u Tesly potkali :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2016 10:24
Re: Byl sem tam
velmi pekne su tie americke plymouthy ale aj dalsie starsie americke vozy :yes:

ten plymouth prowler som aj u nas kedysi videl vo fialovej farbe priamo v meste .... dodnes asi najblaznivejsie a najzvlastnejsie vozidlo ake som videl ;-) .. skutocne ako taky dragster na denno denne pouzitie .. ale zarovnen tym aky je zvlastny tak je az pekny.... a tie jeho zadne kolesiska su nazivo az neskutocne .. nic podobne "uletene" nikde inde u konkurencie nenajdeme :yes:
Avatar - Barrichello
13. 6. 2016 10:29
Re: Byl sem tam
Prowler znam ze srazů, stejně jako vipery a půlku amerik co tam byla. Z toho sem tak odvařenej nebyl.
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2016 10:36
Re: Byl sem tam
chapem.... ;-) ...

pekna je aj ta cervena stara corvetta z fotogalerie .... ozaj carovny dizajn :yes:
Avatar - Intercool
12. 6. 2016 20:12
bylo toho moc
Pěkné to bylo, jen škoda toho počasí, začalo pršet a neviděl jsem zdaleka všechno.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lexi
12. 6. 2016 20:51
šnek..
nevím jak ostatním, ale mi se články a fotky na auto.cz tahají tak jako bych měl vytáčené připojení s roku 1995......
Rozbalit vlákno
1
12. 6. 2016 21:59
Re: šnek..
Zamysli se nad svojí technikou. Kliknu a je to tam.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
12. 6. 2016 21:41
Trosku necitlivy titulok
Pan Fotk, chapem nadsazku i potrebu bulvarizacie titulkov, ale psychiatricka liecebna je nemocnica, nie blazinec.

Voci pacientom je to necitlive az dehonestujuce.

(V case pisania prispevku je titulok "Legendy 2016: Fotoreportáž z blázince").
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2016 21:50
3. ročník
Upřímně myslím, že z této akce se český Goodwood nikdy nestane, domnívám se však, že i vy jste tento příměr použil v rámci novinářské licence a nemyslel to vlastně tak vážně. Určitě se tak ale nestane "teď a tady." Proč si myslím, že ne? Jsme v ČR, má to své výhody a také své mínusy. Bohužel co je špatné už nyní, je místo konání. Areál PNB je sice velký, ale jinak nevhodný pro nějaký noblesnějšní podnik a současným tempem by mohl být jakž takž ok někdy za 25 let.

A nyní k vaší otázce do pléna. Ne pane Fokt, nemám to tak. Já především očekávám krásná auta. Bohužel, to se obvykle mimo firemní prezentace neděje. Nemám přímé srovnání s Goodwoodem, nikdy jsem tam nebyl, ale takové množství různých tuningových hrůz a neuměle "opravených" youngtimerů prostě není hodno takového svátku, jakým by snad organizátoři akci chtěli mít. Ale opět se dostávám k nevhodnému areálu, žádné auto nebude pěkné zapadané lístky a pylem. Park nemocnice se vzrostlými stromy ale nikdy nebude pro toto vhodným místem. Rozhodně bych nic nekácel ani neřezal, v čem by ale šlo něco dělat, je stav travnatých ploch. Ty by zřejmě šlo upravit a dlouhodobě kultivovat bez nějakých enormních nákladů. Stav budov by bylo nefér nějak kritizovat, ani organizátor a hlavně ani sami zaměstnanci nemocnice s tím moc nenadělají bez řádných investic, ač jistě by rádi. Přesto jsou jednotlivé objekty postupně opravovány, což je dobré vidět.

No a pak je tu samotná rozloha areálu, a letos i jiné a daleko horší rozložení jednotlivých expozic. Nevím, nakolik je toto na jednotlivých vystavovatelích a nakolik toto určuje organizátor, já osobně bych preferoval, aby jednotlivé expozice byly rozděleny tématicky, což dříve bylo lepší. Proč byla Buggyra někde mezi Porsche a Ferrari, to fakt nevím. Tam co loni bylo Porsche (klub) byla letos (asi) firemní expozice Fordu, atd. Zajímají mě hlavně drahá silniční auta, říkám to na rovinu. Proto bych rád, aby to, co mě zajímá nejvíc, bylo co nejblíž u sebe. Třeba trucktrial jde mimo mě, ale chápu, že v těch lesích v levé části areálu nic lepšího dělat nejde a někdo to zase miluje, navíc to přinese peníze do rozpočtu. Ani se vám nedivím, pane Fokt, že jste nestihl obejít, natož vyfotit vše, já ze stejného důvodu přišel o jízdní ukázky a nejen o ně a to jsem areál opouštěl až ve 20.45. Umístit Ferrari a Jaguar do úplně opačných koutů areálu je nehoráznost. Na druhou stranu, mnoho středně velkých ploch bylo nevyužito, nebo využito málo, jinde byla zas auta nahuštěna příliš, obsazení některých rovných travnatých ploch občerstvením je pak nehorázné plýtvání.

Mnoho ale záleží na entuziasmu vystavovatelů a je vcelku jedno, jestli se jedná o prezentaci automobilky, nebo soukromníka s jedním vozem. Například u Audi a MB jsem viděl k tomu určené osoby, které auta stále čistí a leští, a to zrovna MB je expozice, kde tolik "spadu" nehrozí. Jinde jsem nikoho, kdo by auta v průběhu výstavy opečovával, neviděl, čímž netvrdím, že "nerostou". U Audi to dokonce přehání a chvílemi se linul vzduchem nepříjemný odér záchodového citrónu, takže prosím, příště raději decentní vůni, lépe zcela bez.

Jak to celé shrnout? Řekl bych, a je to jen dojem, že pořadatel si ukrojil větší krajíc, než dokáže sníst, úroveň netovárních vystavovatelů spíše kolísá. Možná je to i tím, že mimo prvního ročníku počasí nepřálo, loni chc*lo jak z konve, letos byl drobný deštík, ale i tak zruinoval půl dne a možná někteří soukromí účastníci svoji cestu na festival se svými veteránskými miláčky vůbec nepodnikli. Veteránů totiž příliš nebylo, pokud si někdo od této akce sliboval právě to, spíše byly přítomné youngtimery většinou ne zrovna v utěšeném stavu, nebo starší závodní vozy. Souhlasím s vámi, že na centrální louce vůbec nebylo moc k vidění k propagovanému téma letošního ročníku. Nejen, ale i z toho důvodu, jsem rád za tovární/dealerské expozice. V naší zemi pořádný autosalon není a proto akci, kterou některé značky pojmou i tak, že na ní představí čerstvou novinku, jako to učinilo Audi, vítám. Návštěvy letošního ročníku nebudu litovat z jednoho důvodu, který vynahradil nějaké to zklamání. V sobotu byl přítomen Jaguar F-Type Project 7 a já měl tu možnost být tamtéž. Škoda jen, že výstavu opustil někdy v době, kdy jsem byl v jiné části areálu a nemohl ho tak vidět v pohybu.

Samozřejmě si přeji, aby se povedlo vůbec uspořádat tuto akci i příští rok, aby byla lepší než letos, aby nám všem sloužilo zdraví a přálo počasí.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Stejsn
12. 6. 2016 22:17
Re: 3. ročník
Já to tak naopak mám a snad poprvé s p. Foktem souhlasím. Legendy mají být Legendy, ne Ford Kuga, Kia Sportage a pod. Na druhou stranu ale samozřejmě chápu, že to jsou peníze od sponzorů, kteří využijí velké akce k propagaci svého současného portfolia. Ale jak píšeš - tebe zajímají úplně jiná auta než mě a celkově si tam každý něco najde. I tu rozstrkanost chápu - donutí lidi si to projít celé. Já tam letos měl dvě auta, jedno z nich je ve fotogalerii v detailu, druhé bylo naopak ve velké skupině, ze které tu není ani jedna fotka (zřejmě tam p. Fokt nedošel). Hlavní výstavní plocha byla skutečně trestuhodně nevyužitá, loni tam bylo k vidění mnohem víc. Letos sice lilo, ale myslím že je to lepší než loňské vedro na zdechnutí. Hnusných tuzingových aut tu skutečně pár k vidění bylo, to je fakt. Celkově jsem rád že jsem tam zase byl, ale příští rok asi vynechám, po dvou ročnících za sebou si udělám pauzu, protože všechno se okouká.
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2016 22:50
Re: 3. ročník
Mně se líbí všechna auta, když jsou ve výborném a top stavu vhodném k vystavování, resp. rád se na ně podívám, ne každý má v životě to štěstí a pořídí si sportovní auto za několik mega, ať nové, nebo veterán, takže pečlivě opraveném Mini, Fiátkem, či kachnou také nepohrdnu. Bohužel, zde je to často o kvantitě, ne kvalitě. Nechci střílet do tvých řad, ale desítky různě potuněných Fiatů Barchetta nebo MX-5, to tedy rozhodně není něco, na co bych byl zvědavý. Asi do toho organizátor nezasahuje a je rád za účast klubů jako celků. U těch "lidovek" je totiž problém, že si je spíš asi pořídí někdo, kdo nemá na to, aby je dal, nebo nechal dát do top stavu. To je jeho věc, ale na takovouto akci... no za mě ne! On je taky rozdíl, jak stárne veterán, kde je minimum plastu, a jak vypadají auta, hlavně evropská, z druhé poloviny 70., 80. a někdy i 90. let. Starej plast je prostě hnusnej. Nějaká ta aerovka v původním stavu má totiž jakousi patinu, tohle ne. Většinou to nejsou ani vzácná auta, zejména tedy ty mladší. Takže Legendy bez Kug a Sportáží ano, ale až v momentě, kdy buď budou schopni individuálové vyplnit prostor něčím, za čím má smysl přijít, protože nebýt dealerských prezentací a Ferrari klubu (u Jaguaru byly ok vozy, ale i pár trosek, nevím jestli ale patřily ke klub) stály by tam v naprostý většině samý šunky nebo tuningy, co si kdejakej pepík dává dohromady v garáži. Navíc to nemá být čistě veteránská akce, takže je dobře, že tam jsou i nová auta.
Avatar - Stejsn
12. 6. 2016 22:54
Re: 3. ročník
"...ale desítky různě potuněných Fiatů Barchetta nebo MX-5, to tedy rozhodně není něco, na co bych byl zvědavý." - tak to naprostý souhlas! :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 00:09
Re: 3. ročník
No i to Ritmo by chtělo nové plastíky, na tom detailu v galerii vypadají dost ošoupané. Je to dostupné, nebo se špatně shání?
Avatar - Stejsn
13. 6. 2016 08:23
Re: 3. ročník
Nevěřil bys jak moc vzácné to auto je. Spotřebka, kterou všichni dojezdili a vyhodili, včetně dílů. Vyjádřil to loni přesně jeden pán s kachnou na srazu na Sázavě: "Jé, Ritmo! To je strašně vzácný auto, který nikdy nebude mít žádnou cenu..." :-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 13:40
Re: 3. ročník
To je škoda, moc lidí to asi vůbec neví, mě nevyjímaje. Tak držím palec ať se ti je postupně daří vymazlit. :-) :yes:
12. 6. 2016 23:08
Re: 3. ročník
I s tímto komentářem souhlasím, snad s výjimkou, že mně se líbí i auta, která nemusí být všechna v top stavu, ale jsou to třeba unikátní autentické závoďáky s "rodokmenem" tak, jak skončili na trati nebo mimořádné rarity, které nikdo nikdy v průběhu času svými pokusy o restaurování nepoškodil a přesto jsou v provozuschopném a dobrém stavu.

Hlavně taková auta jsou perlami podobně koncipovaných výstav.
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2016 23:34
Re: 3. ročník
Souhlasím s tvojí vyjímkou. Já nelpím na top stavu, ale nesmí to být vidět na první pohled. Spoustu aut neznám, abych mohl říct: "takhle se to nedělalo", ale některé věci člověka bijí do očí (neříkám, že letos a tady). Závodničky jsem bohužel skoro neviděl, protože nejsou centrem mého zájmu, takže jsem si je nechával "až" a došel čas a světlo. Ale jak jde vidět i z galerie k článku, kolik z nich je vskutku originál, když jsou polepeny nálepkami současných sponzorů, či jsou v úplně jiném zbarvení. Technickou originalitu závodních aut už pozná vyloženě jen dedikovaný nadšenec, či odborník. Jinak okruhové speciály, případně auta pro jízdu do vrchu mi tam chybí. Zejména nějaká funkční placka z 24 hodinovek. U Audi tedy byla okruhová R8, abych nekřivdil a myslím, že na něčím videu jsem viděl i jeden team, co má Lambo. Pamatuji si, že loni či před byla přítomná "rudá ***", loni byl myslím Tomáš Enge se svým aktuálním strojem.
12. 6. 2016 22:18
Re: 3. ročník
Tolik řádků snad od tebe nepamatuji. Ale se všemi musím absolutně souhlasit.

I když místo s jakoby "atmosférou", to ale přesně nevím s jakou, je, samozřejmě, nevhodné. To jde ale na účet organizátorů. Nikdy se tak tato akce nemůže vyhrabat ani po kotníky ke Goodvoodu, kde jsem sice také nikdy nebyl, ale vím, že to porovnat nikdy nepůjde. To, jaká auta budou vystavovaná a jak a kde, je jen a jen v rukou organizátorů.

Text +/- ok. Galerie fotografií už tak úplně ne a popisky k fotkám viz můj komentář v 16:24. ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2016 23:06
Re: 3. ročník
Tu atmosféru samozřejmě do značné míry tvoří lidé, a to jak přímo, tak i nepřímo a do značné míry odpovídá české mentalitě, v tom dobrém i tom špatném a to jak mezi návštěvníky, tak vystavovateli / účastníky. Zatímco u Audi běhal týpek s leštěnkou, kousek vedle u Bentley jsem nikoho neviděl, přitom jeden by si řekl, že to je prestižnější značka a také výrazně dražší, takže na tohle nevykrvácí, možná jsem jen měl smůlu a nikdo tam zrovna neleštil, nebo ten leštič dělal pro celou tu sekci a zrovna dělal audiny, nevím. Oboje to byly stánky společností, takže že by franta nechtěl utrácet za hadru a leštěnku, tak to nebylo. Rozhodně to ale svědčí o té mentalitě, která se zachovává napříč společností, bez ohledu na příslušnost. Kéž by celý areál byl vyplněn prezentacemi jako má MB, pod širým nebem, a leštěnými exponáty. Jediné co u stutgartských nechápu, jsou ty bílé plaňkové miniploty. V čechách zbytečné, viděl jsem různé projevy nekultivovanosti a tím nemyslím, že si někdo tu a tam odplivne.

Jinak fotky jsou hodně zašumněné, bylo dost málo světla, popisky tentokrát neřeším, ono je to dost voser, jestli to redakce dělá na stejným systému co jsou blogy a i tak, pak by nebyly články aktuální. Zpětnému doplnění u málo známých typů bych se nebránil.
Avatar - Barrichello
13. 6. 2016 08:18
Re: 3. ročník
Nejvíc leštičů bylo u Mercedesu.
Ten má vůbec dlouhodobě nejlepší prezentaci na Legendách a letos byl jediným prrémiovým výrobcem, co nechal aspon některé své modely odemčené. U BMW nebo Audi nemyslitelné >:D >:D
To taky o něčem svědčí
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 15:44
Re: 3. ročník
Hele, ty se divíš, že to mají raději zamčené? Jak píši v úvodním příspěvku, co brání tomu, aby se z toho stala obdoba Goodwoodu - jsme v ČR.
14. 6. 2016 06:51
Re: 3. ročník
Svědčí to o tom, že ještě pár týdnů budou auta dávat dokupy po nájezdu prasat.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2016 08:44
Re: 3. ročník
Sem si nevšiml, že by tam měli něco poškozeného a to sem prolezl těch mercedesů několik, to samé u forda. Většina lidí se chovala slušně, sedla, koukla, max ošmatala sedačky a plasty, jaké je kůže a tak.

Takže ANO, divím se
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2016 14:35
Re: 3. ročník
Tak si přečti příspěvky níže. On není problém těch 95 procent, ale těch 5. ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 00:22
Nové modely
Jak jsem již psal v blogu, dojem z nové A5 nemám jednoznačně kladný.

Bohužel, ani nová Alfa Romeo Giulia mi nepřijde úplně povedená. Představený model měl tmavě modrou barvu, což vozu v zamračeném počasí nepomohlo. Co se mi nelíbí je čumák. To auto nekouká, připadalo mi to jako, kdyby jste si oholili obočí, vlasy, zavřeli oči a šli si lehnout. Zhasnutá optika vpředu je zkrátka málo výrazná. Navíc, postavíte-li se před auto, chybí zvrchu jakákoliv výraznější linka, které byste se mohli vizuálně chytnout, přední část kapoty, vlastně celý čumák je hodně oblý, což Alfy nebyly ani v ráji oblosti v polovině 90.let.

Bentley Bentayga, model byl vystaven v bílé barvě a žádné překvapení se nekoná. Je to vpodstatě design Bentley aplikovaný na SUV, jen přední část mi připadala trochu více zvedlá, než bych očekával, podobně, ale ne zdaleka tolik, jako u Lexusu RX. Asi za to může více skloněná maska a fakt, že spodní část už není, asi záměrně, příliš výrazná. Z běžného pohledu to pak vypadá, že model bude mít i velký nájezdový úhel, po prozkoumání fotek bych řekl, že to bude standart jako u velkých SUV. Hlavní světlomety mají zajímavou optiku rozdělenou horizontálně prvkem nesoucím název automobilky. Zadní světla připomínají Continental a jinak působí docela nenápadně, určitě neohromí svoji velikostí, že by snad převyšovalo velká SUV.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Barrichello
13. 6. 2016 08:17
Re: Nové modely
než prezentace Bentley byla daleko lepší ta od Rollse, kde aspon pán velmi ochotně popisoval cokoliv o Ghostu
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 13:43
Re: Nové modely
Chyběl mi tam Mulsanne a Phantom. Rolls to pojal až nečekaně velkolepě, tak trochu mám pocit, že to bylo jen jednorázově ku příležitosti otevření toho jejich showroomu.
Avatar - Barrichello
13. 6. 2016 14:21
Re: Nové modely
Mulsanne tam bylo ale ne na stánku Bentley ale jako kára jedné VIP půjčovny aut >:D
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 15:30
Re: Nové modely
Aha, tak tam jsem se nedostal. A co říkáš na tu novou Giulii?
Avatar - Barrichello
14. 6. 2016 08:45
Re: Nové modely
Předek takovej divnej, interiér slušný.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2016 14:37
Re: Nové modely
Interiér jsem neprolézal, zadek je taky ok, ale předek je takový, jak píšeš.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2016 16:03
Re: Nové modely
Já sem v tom i seděl a to sem si musel počat cca 10 minut než na mě přišla řada. Ale říkám si novinka, to musím vyzkoušet >:D
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2016 16:38
Re: Nové modely
Chápu, byl jsem se tam podívat někdy asi ve 3 odpoledne. Ve 20.30 večer, kdy jsem se na tu louku, kde stála, znovu dostal, tam bylo už prázdno. Pár týpků zkoušelo vzít za kliku a byla otevřená, tak si chvíli poseděli. :-)
Avatar - Stejsn
13. 6. 2016 14:27
Re: Nové modely
Tak určitě bylo, taky tam měli dlouhý vystoupení na hlavním pódiu.
13. 6. 2016 09:34
...
Z pohledu vystavovatele ta akce mela dve roviny - z organizacniho hlediska akce byla zajistena pekne, vsechno probehlo hladce a bez jakychkoli problemu a starosti.
Druha strana mince je priserne chovani mnoha navstevniku, arogance, povysenost vuci vystavovatelum, zamerne poskozovani vystaveneho auta atd.
Chapu, ze to k podobne akci patri, ale priste auto zustane zamcene, max. se stazenymi okynky...
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 6. 2016 13:15
Re: ...
Jak jako záměrné poškozování? :-O
Avatar - white label
13. 6. 2016 13:19
Re: ...
Já tam sice nebyl. ale vůbec bych se tomu nedivil, česká závist je bohužel "proslulá"...
Sousedovic zdechlá koza potěší víc, než vlastní živá/zdravá.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 14:14
Re: ...
Já viděl také pár excesů a obávám se, že to nemělo a nemá nic společného se závistí. To je prostě absence výchovy, resp. po té, co jsem shlédl chování jedné rodinky u expozice Rollsu bych řekl, že se to dědí, resp. že ta absence proběhla už u rodičů dotyčných.
Avatar - white label
13. 6. 2016 14:20
Re: ...
Taky se tu 40 let dělalo vše proto, aby byl vztah k (nevlastnímu) soukromému majetku podobně "svérázný" (velmi mírně řečeno).
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 15:37
Re: ...
Hele, to je dost otázka, určitě to nepomohlo, ale neviděl bych to jako hlavní příčinu. Konečně podívej, já, ty a mnoho zdejších diskuzních kolegů také více či méně strávili část života za komunismu a mají úctu k majetku ostatních.
Avatar - white label
13. 6. 2016 16:38
Re: ...
Samozřejmě, ještě aby tak tím byli postiženi úplně všichni, to by nám scházelo...
Moji předci patřili k těm, kteří byli zmiňovaným totalitním režimem natvrdo okradeni (a následně perzekuováni), takže třeba moje výchova byla logicky diametrálně odlišná od výchovy potomků, kteří takové krádeže organizovali, podporovali, schvalovali, nebo prostě jen nebyli proti...
Avatar - Barrichello
14. 6. 2016 08:55
Re: ...
Nejvíc toho lidi ukradli státu, neboli sami sobě. V tom je ten problém. Ne v tom co stát ukradl lidem, toho se účastnilo pár set, max pár tisíc lidí, ale zato na polích, jzd a fabrikách a stavbách kradlo 65% zaměstanců, někde možná i 80%. A v tom je problém. A nejvíc kradli ti, kterým nikdo nic neukradl.

Ale to už sme tu řešili že
13. 6. 2016 13:47
Re: ...
Nekteri lidi meli boty od blata - slusnost v tu chvili je do auta nelezt nebo se boty snazit ocistit venku. Ne si sednout na zadni sedacku a oskrabnout si podrazku o zadni vydech klimy. Cistil jsem to pul hodiny.
Dalsiho jsem prosil, aby netocil volantem na miste, ze to nici jak cepy, tak gumy a travnik - nezajem, prej od ceho tu to auto je.
Dalsi se zacal hrabat ve vsech uloznejch prostorach a kdyz nasel nabijeci cip, sup s nim do kapsy.
Stejne tak neni normalni prenastavovat palubni system do vseljakejch jinejch jazyku, pokud mozno do cinstiny nebo cehokoli jinyho, co nema latinku. Dalsi navstevnik rumploval vysuvnou klikou u ridice tak dlouho, ze dvere tedka nejdou zvenku otevrit. Nekdo navic jen tak z legrace smazal polovinu profilu ridice, to vse za jeden den.

Podotykam, ze neslo o predvadecku, ale o soukromy auto...

Na vystave/salonu jsem vystavovat fakt nebyl poprve, ale chovani navstevniku tady me opravdu zaujalo...
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 6. 2016 15:31
Re: ...
8-s By člověk řekl, že na takovou akci půjdou srdcaři a fandové, kteří k tomu mají vztah. Výše popsané bych čekal na nějaké promo akci před hypermarketem ;-\
14. 6. 2016 06:50
Re: ...
Jsi blázen, svý bych tam nedal. A když tak jedině za ohrádku. S pár vystavovateli jsem se bavil a už kolem poledne v sobotu vypadali na infarkt.
Přitom vstupný nebylo úplně za hubičku a jeden by si myslel, že tam půjdou jen fandové.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2016 08:56
Re: ...
Tak 350 kč zas není něco, co by lidi položilo a rozhodně jen fandové tam asi nebyli
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2016 16:43
Re: ...
350,- jen déle dopředu, nebo s kuponem.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2016 02:18
Re: ...
No já taky, já jen upřesňoval... >:D
14. 6. 2016 09:21
Re: ...
Tohle vystavovaný auto není moje, svoje bych tam taky nedal, no way.
Na druhou stranu, za svěřený auto má člověk o to větší zodpovědnost...
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2016 16:49
Re: ...
Možná je problém marketing téhle i podobných akcí, které často hlásají dvě slova, na které jsem v této spojitosti už alergický: "zábava" a "rodina". Do pr* k čemu je mamina s kočárkem na takové akci dobrá?!? A v čem musí bejt jako prohlídka aut a motorek jako zábavná, myslím tím jako pro širokou veřejnost? Protože pro někoho kdo má auta rád, ať už v jakékoliv podobě či z jakéhokoliv důvodu, bude takováto akce zábava už z podstaty a řekl bych, že některé doprovodné "programy" je pak spíš obtěžují nebo prostě nezajímají.

Ona celá ta akce v českých podmínkách ani lépe dopadnout nemůže. S ještě vyšším vstupným by tam šlo těch lidí málo a očekávalo ještě víc. Nižší vstupný by zase asi nepokrylo náklady, resp. nevyplatilo by se to pořadateli. To by mě zajímalo, kolik stojí na ty 3 - 4 dny pronájem areálu. Řekl bych, čistě soudě odhadem, že letos byla návštěva zdaleka nejnižší a že to bude ekonomickej problém.
Avatar - Wojta101
14. 6. 2016 22:31
Re: ...
No slyšel jsem, že Mercedes dal za tu plochu 2mil a Tatra 500tis....
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2016 06:20
Re: ...
Tak to je výrazně víc, než jsem si představoval. :-O
Avatar - Wojta101
13. 6. 2016 13:49
Re: ...
No organizačně dobře.. My tam měli hned několik aut (wartburgy) a spousta věcí nebyla známa ani těsně před příjezdem, třeba kde budeme stát. V našem rohu měla být východní auta a přes to tam byla zamotaná BMW a některé trabanty a wartburgy, ify a jiné se povalovali různě po areálu ačkoli bylo domluveno, že budou pohromadě. Upřímně mi přijde, že vstup j už opravdu na hraně, zase tolik zajímavostí tam nebylo. Hlavně na celé akci chybí větší počet oldtimerů. Vím, že to není veterán sraz a líbí se mi právě, že je tam průřez motorismem, ale tyhle auta tam nějak chybí, aby to splňovalo název Legendy. A třeba i ty současné automobilky mohly sáhnout po nějaké specialitě, ale jedna 130tka u škodovky to nevytrhne. Co třeba koncept Tudor? A k tomu poškozování - s tím jsme se až tak nesetkali, ale že si borec klidně otevře vzácnou IFU cabrio a sedne si do ní a pak se vymlouvá, že seděl i v mercedesu...?
13. 6. 2016 13:51
Re: ...
My jsme tam sli jako partnerska firma, takze je mozny, ze s nama jednali jinak (vsechno bylo znamy dopredu, od propagace po presny misto, kde budeme stat). Kazdopadne vuci poradatelum nemuzu rict jediny krivy slovo...
Avatar - Wojta101
13. 6. 2016 14:10
Re: ...
To já neříkám, ale pár věcí šlo ještě zlepšit, to je vždycky... ;-) a je pravděpodobné, že k těm co platí se přistupovalo jinak ;-)
Avatar - Stejsn
13. 6. 2016 14:23
Re: ...
No, částečně to můžu potvrdit. Měl jsem tam dvě auta. Jedno bylo na italským plácku - na vrátnici mi řekli kam mám jet. Když jsem tam přijel, nikdo tam nebyl, ani v dohledu. Nebylo tam ještě žádný auto (pátek, půl jedenáctý). Tak jsem to tam prostě někam postavil a šel někoho hledat. Regulovčík na hlavní silnici nevěděl nic, řekl mi ať najdu někoho s vysílačkou. Kluk s vysílačkou od japonských aut nevěděl taky nic. Musel jsem dojít zpátky na bránu, kde chvíli přes vysílačky hledali kdo vlastně tam za to zodpovídá a kde je. Nakonec jsme se sešli, ale celý to zabralo třičtvrtě hodiny. Chlapovi jsem nechal klíče, protože chtěl případně sundat střechu, kdyby bylo hezky a jel jsem pro druhý auto. No jenže! Auto co jsem tam nechal bylo potřeba přeparkovat, protože kvůli dalším chybám v komunikaci mezi pořadateli přes italský plácek najednou v pátek postavili zábrany proti divákům a muselo se se vším hýbat. Já u toho nebyl, autem mi hýbali pořadatelé a abych pravdu řek, nějak je mi proti srsti když bez mojí přítomnosti někdo jezdí mým autem.

Naopak když jsem tam potom přivezl druhý auto na plácek vozidel s majákama, byl tam člověk kterej hned věděl, poradil a taky tam celej víkend u těch aut byl a opravdu je hlídal (přišel jsem tam pak v neděli v jiným oblečení, začal jsem si odmykat vlastní auto a hned u mě byl a zjišťoval kdo jsem a co s tím autem dělám). Na italským fleku nebyl naopak většinu víkendu nikdo a maníka jsem musel před odjezdem honit po areálu po telefonu, aby mi vrátil klíče.

Za mě byla ta akce rozpačitá. ;-\
Avatar - Wojta101
13. 6. 2016 15:06
Re: ...
Jo, to musím potvrdit. Chtělo by to nějak v tom rozsahu mít lépe podchycený a i tématicky to více ladit k sobě. Loni jsme měli parádní flek kousek od vchodu a týpka co to tam furt hlídal a taky se mě ptal. Letos jsme byli u zadní brány a krom toho, že tam kolega přespával v karavanu, jsem tam nikoho neviděl. Klíče jsme si na訚těstí hlídali navzájem a i auty hýbali sami. Wartburga by dnes někdo neznalý těžko sám ovládal >:D
Moje fotky, kdyby byl zájem: [odkaz]
Avatar - Stejsn
13. 6. 2016 15:40
Re: ...
He he, je tam i ten můj pádící stan. Koukal jsem že ten přední znáček si tam v detailu fotilo hodně lidí. Až jsem se bál, aby tam vydržel... ale micinka má pravdu, že starý plasty jsou vážně hnusný. A kor když je někdo kdysi něčím přestříkal [odkaz] :no:

Ale jinak máš pěkný fotky :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 15:47
Re: ...
Třeba existuje nějaká metoda, jak ten díl oživit.
Avatar - Wojta101
13. 6. 2016 15:55
Re: ...
Díky, v rámci možností se snažím ;-)
13. 6. 2016 17:48
Re: ...
...fotky super, dík. :yes:
Avatar - AUDIRS6
13. 6. 2016 17:51
kto vyrobil toto ?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Wojta101
13. 6. 2016 19:32
Re: kto vyrobil toto ?
nevim, ale dělalo to neskutečnej rámus >:D
13. 6. 2016 21:14
johohooo
Bezva akce
Rozbalit vlákno
0