Historie záchranářských aut z Mladé Boleslavi se začala psát ještě za dob značky Laurin & Klement. Zatím nejnovějším dílem je Kodiaq upravený pro Zdravotnickou záchrannou službu.
Nič iné ako Škoda neexistuje Potom skúste niekomu tvrdiť, že vás Škoda neplatí!
? To už nie je ani otravné, to už vzbudzuje odpor. Voči ACZ, voči autorom článkov osobne a hlavne voči Škode. Antireklama jak prasa.
>:D
konkurencia si uberá z podielov embéčky, situácia je vážna! Treba nájsť akúkoľvek tému, ktorá sa dotýka embéčky, a kde je embéčka hlavným oskarovým hrdinom. 8-s Aj tých pár magorov, čo stále jazdia na embéčkách, sa môže časom rozhodnúť trebárs pre toho z nošovíc, a je to v h.....lu.
Problém je samozřejmě v autorovi. Pominu 1203 jako sanitku. Ještě tak na převoz pacientů někam na vyšetření, ok. Nevím, kolik ty máš zkušeností s dvanáctsetrojkou, asi žádné. Já s mikrobusem najel 60 tis a když jsem jej převzal tak už 40 měl. Za celou dobu bez problémů. A to měla ještě motor původní a 4 kvalty, ne 1500 a pětikvalt. A jezdit se s ní dalo celkem v pohodě. Ten slovák prostě nažvanil spoustu nesmyslů. Hlavně, že oni těch aut vyrobili.
Pravda. Problém nebol v aute, problém bol v ľuďoch. Pokiaľ k autu pristupuješ už s tou myšlienkou, že je to šrot, tak ako šrot to naozaj jazdiť bude. Koľkokrát som sa hneval, že s tým autom ľudia jazdili ako keby mali v zadku ojo - 40 po meste a 60 mimo, pritom tie autá boli vpohode schopné držať krok s premávkou... S motorom 1500 a 5-stupňovou prvodovkou sa celkom slušne dalo ísť aj podiaľnici, trvalá rýchlosť 110 nebola žiadny problém. (A to si nestretol skúšobný voz, s ktorým sme raz šli na výstavu z Trnavy do Bratislavy - všetci čumeli, že "šopa" (to bola prezývka toho auta) dokáže ísť 160... No aby nedokázala so vstrekovaním Bishop v skúškach... >:D
Já taky netvrdím, že to byl nějaký zázrak. Prostě typický socilaistický produkt. Ostatně jako další škodovky. I když design na rok vzniku podle mne špatný nebyl. Jenom oponuji, že takový krám jak se snaží autor naznačit to zase nebyl.
1203 odvozila celý národ od narodenia až po funus. Vzhľadom na rozmery, cenu a prevádzkové náklady to bol príkladný pracant. Dĺžku ložnej plochy jej mohla závidieť celá plejáda konkurencie, ktorá sa k nám po revolúcii nahrnula a polomer otáčania tiež.
Já 1203ku mám. Konkrétně dokonce sanitku. Mám jí i tady na MACZ. Je to TAZ a strašnější popelnici si nedokážu vůbec představit. Měl jsem i další auta z článku - 1201 sanitku, 1202 sanitku a oproti trosce to byly úžasný auta. Problém není v původní 1203, problém je v jejím slovenském pokračování.
jediná raz dva troska jako skutečně použitelná ( i když jen v uvozovkách) ambulance a tak tady máme zase další reklamu na Kokodáka. Příští týden tady budeme mít historii hasičských stříkaček a mezi nima červeného Kokodáka.
Kam až chcete zájsť?
Poslednou (a dlhých 40 rokov) záchrankou bola 1203 a jej ekvivalenty. Šlo defacto o poslednú dodávku od Škody. Teda automobil určený k prevozu chorých s akým-takým priestorom. Následne záchranné služby vymieňali tieto sanitky za moderné sanitné vozy západnej výroby a snahy značky Škoda boli skôr pre smiech.
Prevoz krvy, orgánov, základných zdravotníckych potrieb spĺňa aj lowcostová Dácia.
Prosím, berte to ako radu staršieho kolegu - neskutočne a príliš okato presadzujete PR značky Škoda. Teda,ak mi článok nezastrie videolayer či na konci mi svieti reklama o veštici Vanga.
Seriózne píšem, zamyslite sa nad svojou prácou.