Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Řidička tramvaje: Někteří kolegové mě přestali zdravit

Někteří kolegové mě přestali zdravit, říká řidička tramvaje Zuzana Kostková, která se k dnešní stávce nepřipojila a vyjela v půl čtvrté ráno z vozovny Vokovice.
Zpět na článek
16. 6. 2011 15:01
16. 6. 2011 15:06
16. 6. 2011 15:12
16. 6. 2011 15:15
16. 6. 2011 15:14
16. 6. 2011 16:39
16. 6. 2011 17:56
16. 6. 2011 18:32
17. 6. 2011 15:04
16. 6. 2011 18:21
17. 6. 2011 09:32
17. 6. 2011 10:17
17. 6. 2011 12:07
17. 6. 2011 20:08
18. 6. 2011 00:47
Avatar - Special-line
16. 6. 2011 15:01
Stávka
"Některří kolegové mě přestali zdravit". * jedni, zesměšňovat někoho kdo chce normálně pracovat!!! :no:
Rozbalit vlákno
4
16. 6. 2011 15:06
Re: Stávka
Je to hnus, tady jde videt, co to je za lidi ti stavkujici. Kdyz se oni rozhodli, ze budou stavkovat, nikdo jim nebrani, proc oni teda brani vsem ostatnim? Hnus velebnosti, povesit za gule do pruvanu...
16. 6. 2011 15:12
Re: Stávka
Přesně tak. Ohánějí se ústavním právem na stávku, jenže u toho jaksi zapomínají na práva ostatních.
S názorem, resp. ústavním právem, že každý má právo stávkovat naprosto souhlasím, ale zde, v tomto konrétním případě jaksi postrádám obsah a forma mi také nepřijde nikterak šťastná. Když to zjednoduším, tak ve finále je to zase "jen řvaní v ulicích" které je k něčemu asi stejně jako řvaní v ulicích při zasedání mězinárodního měnového fondu.
edit: Ještě doplním, že ze strany odborů jsem zatím (a ne jen teď) nezaznamenal rozumné návrhy, nebo připomínky. Vše, co se navrhne je špatně. Destruktivní politika, která nevede nikam.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
16. 6. 2011 15:08
Re: Stávka
Ale vždyť ti odboráři jsou tak milí lidé, kterým záleží na blahu nás všech... Buďme rádi, že ji ta lůza nepověsila z mostu! Chce se mi z nich blít 8-s
16. 6. 2011 15:15
Re: Stávka
Ja myslim, ze to skoncilo tak, jak vetsina z nas doufala - odborari udelali jen bordel, nas*ali vsechny slusne lidi a vymohli si prd, tak to ma byt :-)
Avatar - King
16. 6. 2011 15:14
Stávkokaz
"Kostková odpověděla, že podle ní jsou reformy nutné." :-) :yes:

Jak je vidět, tak i řidič tramvaje umí používat mozek, i když to zřejmě bude jen poměrně vzácný jev. Dnešní akce mi silně připomíná protesty proti reformám v Řecku. Celé roky vysávali Unii a teď jsou na*raní, že musí svůj slušný standard přizpůsobit realitě. :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
16. 6. 2011 18:37
Re: Stávkokaz
Díval jsi se na tiskovou konferenci předsedů odborářských organizací: I oni prohlásili, že reformy jsou nutné, to jen abychom tady nedělali nějaké obecné názory. ;-)
Avatar - euro89
16. 6. 2011 16:29
Kde to žijem???
Všeho moc škodí a o tý naší rádoby demokracii to platí dvojnásob!!! Co si maj co odbory něco diktovat?! Kdybych mohl, tak odbory zákonem zakážu, odborářský demonstrace rozeženu transportéry a ostrejma a kdo nechce pracovat, tak nemusí... dostane padáka, seberu mu nárok na sociální dávky a ať chcípne hlady!!! S takovouhle levicovou lůzou se nesmíme mazat!!! :-!
Rozbalit vlákno
6
16. 6. 2011 17:53
Re: Kde to žijem???
pod tohle se podepíšu, přesně můj názor:-)
Avatar - Ronault.
16. 6. 2011 18:38
Re: Kde to žijem???
Tak tak, soudruhu, tvrdě na ně :yes:
Avatar - theolli
16. 6. 2011 20:17
Re: Kde to žijem???
pořád tu plivete ale já nevím kdo sliboval hory doly,nebyl to Topol ?? Nesliboval nesplnitelné,60-ti tisícové platy rodinám a já nevím co všechno,a nebyl on náhodou představitelem takzvané pravice??? Mladí vykřikujou proti stávkám,nemají závazky a je zajímají ony samy,je sere že se dneska nedostali za starou,kina a co já váím co vše,tohle je vzorek našich mladých:
Kdo jsou socky? Např. z dnešních lidí mladších 35 let se za chudé považuje méně než jeden z deseti, za bohaté naopak plná čtvrtina. Přitom naprosto žádné úspory v této generaci nemá zhruba 57% dotazovaných. Úspory nižší než 50.000 Kč deklaruje další téměř čtvrtina z nich. Výsledek? Téměř 80% mladých lidí je prakticky bez peněz, ale jen méně než 10% si připouští, že jsou opravdu chudí. Naopak, za členy nejbohatších vrstev se považuje téměř čtvrtina nejmladší generace (23,4 %). Přitom úspory nad 200.000 Kč z nich nemá ani 5% a úsporami vyššími než půl milionu disponuje v této generaci jediné procento. Zadluženost mladých je naopak nezanedbatelná. Každý pátý v nejmladší generaci má půjčku do 50.000 Kč, každý desátý půjčku v rozmezí 50.000 až 200.000 Kč, zhruba 6% má půjčku přesahující půl milionu korun.

Mladí lidé se domnívají, že jsou členy nejen střední vrstvy, nýbrž přímo vrstvy nejzámožnější, ve skutečnosti je většina z nich zadlužených socek, které si to nechtějí přiznat.
Avatar - Krispos
16. 6. 2011 20:48
Re: Kde to žijem???
"Naše sliby nebyly zasazeny do aktuálního ekonomického rámce." Neřekl to náhodou Dluhoslav Sobotka? Řekl bych, že si politici napříč politickým spektrem nemají absolutně co vyčítat.

Článek je o tom, že to byli zase odboráři, kdo dělali dusno pár kolegům, kteří pracovat chtěli (focení a natáčení, urážky...). Tohle ti přijde jako slušné jednání? A k té zadluženosti mladých, to je dost zmatené a nevím, kde hledat souvislosti...
Avatar - theolli
16. 6. 2011 21:03
Re: Kde to žijem???
"Řekl bych, že si politici napříč politickým spektrem nemají absolutně co vyčítat." pod to se podepíšu,je jedno kdo je u moci všem jde jen o zlodějiny a vlastní prospěch!
Co se týká odborů,řeknu to tak,všichni kecají,mají plné huby požadavků,navýšených platů a když na to přijde tak najednou oni nic,znám to z vlastní zkušenosti a věř že to fakt člověka nadzvedne
když se domluvíte na nějakých krocích a pak v tom zůstane půlka a druhá půlka jen čeká co vyhádáte a chce se svést na "vlně",tak se to nedělá a naprosto je chápu že jsou na kolegy nasraný,byl bych též!!!
16. 6. 2011 23:33
Re: Kde to žijem???
Promluvil svazák. Hned jsem si vzpoměl na listopad a na keci tobě podobnejch svazáků a jinejch komoušů. Stejná slova o nemakačenkách, dětech a opilcích, kteří berou slušným lidem klid na poctivou práci. :no: :no:
Avatar - Ronault.
16. 6. 2011 16:39
Blesk
Vím, že redakce nyní patří společnosti, která vlastní i Blesk, ale až takový má vliv?
Když se informovalo o možných dopravních problémech, chápal jsem to. Když se dělala reportáž, chápal jsem to.
Ale proč server auto.cz informuje o tom, co má informat bulvární plátek? :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
16. 6. 2011 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
16. 6. 2011 18:32
Re: Blesk
To, že tobě uniká spousta logických výsledků jsem si všiml už dávno.
16. 6. 2011 17:01
Palec nahoru jezdícím
Děkuji všem normálním, kteří dnes jezdili. Místo zdviženého prostředníčku ukazuju palec nahoru.
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2011 17:59
Ta ženská je chudá duchem
'Obdivuju' takovéhle odhodlané stachanovce, kteří podle hesel "kapitalismus si rozvracet nedáme", "sloužím vlasti", "klid na práci" vyjedou a jsou dojatí díky cestujících.
Já byl potěšen dědou, který nastoupil v Praze do prázdného autobusu a se slovy "se stávkokazy nejezdím" zase vylez a šel pěšky.
Taky na ulicích byla všude letní pohoda, klid a lidi se na sebe i smáli :-)
Jo a: reformy jsou fakt potřeba, jen mi je nebude diktovat někdo, kdo má mrtvého strýce ve skříni a dvacet let krade.
A kdyby se nekradlo, je schodek i tak sám o sobě nula a nebudou brát chudákům pár stovek na sociální služby nebo zaměstnancům stravenky! Vždyť je to nehorázně sprosté. Kdyby každý 'podnikatel' odvedl na sociálním a zdravotním pojištění tolik, co každá pokladní a nebo učitelka (protože ti nemůžou 'neodvést'), a ne třikrát míň nebo vůbec nic, tak tady máme docela fungující stát. A kdyby jeden ministr a nebo jiný kádr někde na jedné zakázce nerozkradl tisíckrát tolik, co se 'reformou' snaží vybrat za rok od normálních lidí, tak taky tady budou silnice vypadat jako v Německu a ne tankodromy, po kterých jezdí Porsche Cayenne těch, který to státu šlohli ;)
Rozbalit vlákno
19
16. 6. 2011 18:15
Re: Ta ženská je chudá duchem
Tyhle kecy si nech pro svýho uvědomělýho dědu někam do hospody.

Nejdřív si zjisti, jakou sazbu platí na SP a ZP podnikatel a jakou zaměstanec. Zaměstnanecký stravenky by byly zdaněny už dávno nebýt silných lobby pár firem. Vláda "těm chudákům" stravenky nebere, jen je zdaní. Pak už bude na uvážení každé firmy, jestli je bude dál poskytovat. To, že většina firem od toho upustí, je jiná, ale to už si běž brečet na jinej hrob ;-)
16. 6. 2011 18:30
Re: Ta ženská je chudá duchem
k onomu "(protože ti nemůžou 'neodvést')"

zapominas na jeden dost podstatny fakt, podle toho co odvedes nebo neodvedes se ti nasledne pocita to kolik v duchodu dostanes ;-) takze ano ja si zvolil ze budu odvadet na socko to minimum co me umozni, a misto toho si sam sporim na duchod ve 4 ruznych ustavech, sporici zivotku, duchodove pripojisteni/sporeni, dlouhodobejsi sporeni na lepe uroceny ucet a stavebni sporeni, vseho vsudy si takto kazdy mesic davam do techto 4 "piliru" temer 7 tisic a jsem rad ze je nemusim davat statu ktery by to rozdal nemakacenkum a neprizpusobyvim obcanum, naoplatku zato budu mit minimalni duchod a tedy mnohem mensi nes ten ktery dostane treba ta pani pokladni nebo ucitelka, a budu muset vyzit jen s tim co jsem si sam na duchod nasporil ;-)
navic kazdej ma tu moznost jit pracovat sam nasebe a jit do ryzika ze nema jistotu na stabylni vydelek tak jako ta pani pokladni nebo ucitelka ;-)
Avatar - Ronault.
16. 6. 2011 18:36
Re: Ta ženská je chudá duchem
Ne, že bych s tebou souhlasil ve všem, to rozhodně ne.
Jen mě zaujalo, stejně jako tebe, že se tady z jedné řidičky tramvaje, která odmítla stávkovat a protestovat, ale nikdo je nepozdravil a přehodil výhybku, dělá téměř Anna Proletářka nové doby. Tak trochu mi některé názory připomínají 50. léta a jejich filmové týdenníky, kdy soustružník XY a ten a řidička tramvaje XX plnili hlava nehlava plán na 110% aby zlepšili systém, zatímco ti, co nesouhlasili, tak byli perseukováni a bylo na ně pliváno.
:-|
16. 6. 2011 19:14
Re: Ta ženská je chudá duchem
Tak pokladní nezaplatí nic. Zaplatí to zaměstnavatel. Tedy ten podnikatel. A učitelka je totální prodělek pro rozpočet. Soudruzi v dopravě a celkově ve veřejném sektoru rozkradou stovky miliard ve formě nadhodnocený výhod. Není rozdíl mezi kradením přes nadhodnocené zakázky nebo nadhodnocené výhody pro stávkující a spol.
Avatar - Ronault.
16. 6. 2011 20:09
Re: Ta ženská je chudá duchem
Kdo má u nás konkrétně nadhodnocené výhody?
16. 6. 2011 20:21
Re: Ta ženská je chudá duchem
vsichni zamestnanci se stravenkama, slevama a podobnyma vyhodama na ktere maji narok jen jako zamestnanci danych podniku
Avatar - Ronault.
16. 6. 2011 20:49
Re: Ta ženská je chudá duchem
Je přece na zaměstnavateli, jestli je ochoten mu výhody nabízet. Škoda auto nabízí co vím své auta zaměstnancům taky za velmi dobré ceny, stravenky nabízí kdejaká soukromá firma. Kdejaká soukromá firma nabízí často služební telefon, auto (ne vždy zadarmo, ale výjde to často lépe než vlastní), rekreační pobyty atd.

To je přece na domluvě.

A jestli myslíš režijní průkazy ČD, tak ty, co vím, tak fungují po celé Evropě. Taky mi to pije krev, když přítelkyně může vlakem na dovolenou zdarma a já bych jízdenku platil, ale to bych musel jít pracovat do ČD a to se mi nechce.
16. 6. 2011 22:19
Re: Ta ženská je chudá duchem
Pleteš hrušky s jablkama, služební mobil může dostat zaměstanec jakýkoliv firmy, režijku asi těžko že ano? Znovu, novela nezakazuje poskytovat režijky, jen je zaměstanec zdaní, což je pode mě v pořádku. Navíc i po zdanění to bude pro zaměstnace ČD velká výhoda, tak nevím proč ty plačky.
Avatar - Ronault.
16. 6. 2011 22:56
Re: Ta ženská je chudá duchem
A proč by měl nezaměstnanec ČD dostat režijku? Jaký je rozdíl mezi režijkou a služebním mobilem, prosím?

Mě je jedno, jestli dostanou rohlík nebo hrušku.

Zdanění je druhá věc, jen ale vyčíslit cenu režijky bude problém.
17. 6. 2011 11:13
Re: Ta ženská je chudá duchem
vycislit cenu rezijky problem neni, proste rocni jizdne tak jak ho kupuji bezni obcane a treba se slevou nebo uplne zdarma (oba rodice byli zamestnanci drah as do umrti/duchodu, takze do 18 jsem rezijku taky mel a mamka ji myslim ma dodnes)
17. 6. 2011 11:10
Re: Ta ženská je chudá duchem
tady nejde o vyhody ktere nemaji vyhodu proti ostatnim typu telefon a podobne ktere jsou normalne zdanene, ale o vyhody jako stravenky ktere zdanene nejsou a tudis jsou zvyhodnene vuci ostatnim vyhodam ;-)
17. 6. 2011 12:13
Re: Ta ženská je chudá duchem
Čili SamanAR má služebního mobila a nikoliv stravenky. Tudíž stravenky dostávají lidi jako neoprávněnou výhodu, zatímco služebního mobila "má každý".
Mimochodem já stravenky dostávám a moc velká výhoda mi to při současném nastavení nepřipadá. Na jednu mi z výplaty strhnou 30 Kč a hodnotu má 40.
Čili nezdaněná sleva 10 Kč za odpracovaný den. Do loňska to nějaký význam mělo, ale tohle je k ničemu.
Avatar - Ronault.
17. 6. 2011 18:46
Re: Ta ženská je chudá duchem
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
17. 6. 2011 01:04
Re: Ta ženská je chudá duchem
Kdo ma u nas konkretne nadhodnocene vyhody? Odpoved je jednoducha: zeny. Jdou do duchodu o radu let drive a v prumeru pritom ziji o 8 let dele. Spocti si, o kolik takova prumerna zena dostane z nasich dani vice, nez prumerny muz. Bude to nekde okolo 1,5 milionu korun. Pokud ma byt nastolena rovnost mezi muzi a zenami, meli by jit muzi (coby geneticky krehci pohlavi) do duchodu o 8 let drive, nez zeny.
Avatar - Ronault.
17. 6. 2011 01:06
Re: Ta ženská je chudá duchem
Ty asi nemáš ženu, co? Nebo naopak máš a už ji nechceš, co? >:D
17. 6. 2011 08:05
Re: Ta ženská je chudá duchem
Všichni co jsou placeni z veřejných rozpočtů a mají cokoliv navíc než určuje zákoník práce. Tedy dovolená nad 4 týdnym příspěvky na cokoliv, stravenky, režijky, renty. A k těm příkladů. Škoda auto pokud poskytuje auta všem zaměstnancům a jejich rodinným, příslušníků a hradí komplet provoz pak je to skoro srovnatelné. Mobilní telefon všem ve fabrice? A to kde? Ano je to na domluvě a já si nepamatuji, že by se ptali daňových poplatníků(což jsou lidé v soukromém sektoru) jestli můžou mít takové výhody.
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2011 22:10
Re: Ta ženská je chudá duchem
....ti ten mozeček pěkně vymyli ....tos asi dostal transparentem do řepy, ne? 8-s 8-s
Se schodkem souhlas.... jinak
Co se tu navážíš do podnikatelů ty hovado sprosté? Většina z těch podnikatelů jsou slušní lidé, tvrdě pracující a velká část z nich tiše dává peníze na charitu. A ano, jsou i podvodníci a prasáci, ale věř, že většina je tvdě pracujících od otevření očí až po usnutí....
Pokud ti dělá dobře si * do huby, tak to sis musel pošmáknout.... :no: :no: :no:
Avatar - Rojin
17. 6. 2011 14:58
Re: Ta ženská je chudá duchem
:yes: oni si všichni myslí, že když je podnikal = prase .... že se ty prachy sypou sami ;-\
když se jich zeptáš, tak proč do ho nevletíš taky? >:-[] dál pokračovat nemusím.
Podnikání není * ! Tam nejedeš 7,5 hodiny denně, ale 20 hodin. Sice chceš, ale děláš stále ;)

Naprostý souhlas
17. 6. 2011 12:31
Re: Ta ženská je chudá duchem
:yes:
vivat hrdince kapitalisticke prace
skoda ze ma pani v hlave tak nadelano, kdyby mela mozek, vedela by, ze jsou treba uplne jine reformy, nez nam vlada serviruje
ocenuju odborare, ze umoznili i takovymto individuim se ke stavce svobodne nepripojit a jejich praci nekomplikovali
16. 6. 2011 18:21
ani nevedi za co
drtiva vetsina stavkujicich ani vlastne nevedeli/nevedi za co se vlastne stavkuje, jakesi strohe ze nesouhlasi s reformama je krasne, ale bohuzel vetsina z nich ani poradne nevi co jim ty reformy vezmou/daji :no: stacilo se zeptat v tom stavkujicim davu a hned bylo jasne ze dany stavkujici vi naprosto kulove a jde jen s davem >:-[]

tragicky zorganizovane, bez jedineho ucinku ku prospechu odboraru, naopka velice pekny dopad na dopravu v danych mestech, tak krasne prujezdna praha se hned tak nevidi, takze takto sikovne by to mohli odbory poradat alespon 1x tydne >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rojin
17. 6. 2011 15:00
Re: ani nevedi za co
A ty víš proč stávkovali / stávkují ? ;-)
16. 6. 2011 21:46
Je třeba poděkovat
a myslím to zcela vážně - těm odborářům, kteří se nenechali strhnout davem a měli rozum a chovali se slušně. To mne příjemně překvapilo a za to jim palec nahoru. Stejně tak těm, kteří se nenechali strhnout "davem" a nestávkovali - a teď pozor - sice jsem proti této stávce, ale uznávám právo vyjádřit názor - a ti, kteří se vyjádřili tak,že nestávkovali, přestože s reformami nesouhlasí, ale nesouhlasí s formou stávky a její organizací - tak těch si hluboce vážím. Používají vlatní hlavu a ne stádní reflex....
Na druhou stranu, co předvedli někteří řvouni a blbci, říkající si odboráři, včetně jednoho jejich bose, který stržen a opit mocí, hřímal do blbců apod., aby mu kýhavi tleskali - tak ten odhalil svou podstatu..... Také kratochvíle s Kalouskem.... Pokud by nevyšel - Nikdo s námi nechce komunikovat - pokud vyšel - Provokoval.... No tak, co potom už? Je to přesně jako s ochotou odborů diskutovat o reformách - diskuze formou - buď naše požadavky nebo nic.... To je diskuze? Alé no tak...
Ad Anna Tramvajačka - chudák ženská - oběť médií a vrtění psem.... Ale jinak - Dopravu si rozvracet nedáme a se Štváči ze Strakovky zatočíme stejně jako s americkým broukem.........
Rozbalit vlákno
3
16. 6. 2011 22:23
Re: Je třeba poděkovat
Právo stávkovat má každý, ale vidím zásadní rozdíl mezi stávkou dopraváků v Ostravě za vyšší mzdy a za zneužíváním odborů pro zájmy nekterých politických sil. připadá mi to stejné, jako kdyby pravicová strana využila svých vazeb na banky a ty by zablokovaly veškeré platby a lidé by třeba nemohli několik dní nakupovat a platit, Absurdní? Jenom částečně.

O víkendu jsme jel autobusem, který na té trase co občas v tomhle čase jezdím, sbírá řidiče po vystřídání. Kolem toho, co řídí, jsou někdy i tři. Jako tentokrát. Bavili se dost hlasitě a všichni čtyři byli na jedné straně proti stávce, na druhou stranu nadávali na odboráře a jejich metody. Dva z nich konstatovali, že v pondělí "neslouží" a jsou rádi, jeden řekl, že jezdit bude a čtvrtý konstatoval, že on ne, protože mu to za ty nepříjemnosti nestojí. Skoro bych řekl, že tenhle vzorek byl dost reprezentativní - jeden konstatoval, že si o nich už teď lidi myslí, že jsou *....

No a ten co se bál kolegů odborářů konstatoval, že by uvítal nezávislé, ale skutečně nezávislé odbory, které by nebyly manipulované jistou nejmenovanou politickou stranou, která - jak konstatoval - ty vrchní obejdy nakonec nominuje za odměnu někam do parlamentu, aby měli ještě lepší koryto. Hlas lidu, hlas boží.....

Je zajímavé, že když se někde rozhoduje o skutečných podmínkách lidí co pracují, oni uřvaní bossové nejsou nikde vidět ani slyšet.
17. 6. 2011 08:33
Re: Je třeba poděkovat
Pánové, pro oba :yes: :yes: . Bezvýhradně.
Avatar - skejpa
17. 6. 2011 12:49
Re: Je třeba poděkovat
:yes:
17. 6. 2011 09:32
Jediná rozumná
Kéž by takových rozumných a pracovitých lidí, jako je tahle řidička, bylo víc. Kdyby bylo jednoduché ty stávkující líné zmetky vyhodit a poslat je na pracák, přál bych jim to. Jednou si do vlády tyhle "strany" zvolili, tak ať drží hubu a krok.
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2011 10:17
Uznání
Vážim si paní, že, narozdíl od některých svých kolegů, nepodlehla nátlaku svého okolí a zachovala se dle svého názoru. To se v dnešní době cení (a zároveň nevidí tak často jak by to bylo třeba). :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2011 11:48
Ať si stávkují třeba i každý den
Tak jsem po včerejším dni zjistil, že MHD vlastně vůbec nepotřebuji, možná pár spojů během dne...
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2011 12:07
Pakáž
Nezbývá než uvedené ženě vyseknout hlubokou poklonu. Před nějakými 10-ti lety jsem poprvé a naposled (doufám) zažil sílu odborů ještě jako zaměstnanec velké stavební společnosti, které úspěšně blokovaly dokončení velmi důležitého projektu.
Když jsem včera poslouchal rozhovor s vůdcem stávky vpodvečer na rádiu a začal mluvit o uličkách hanby a o tom, jak stávkokazi mají štěstí, že jsou v ČR, neboť jinde by dopadli podstatně hůř, zatrnulo mi...
Příště bude co? Lidové milice? Kdo bude rukojmí odborářů ve stávce příště? Děti, pacienti nebo úplně všichni?
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2011 12:18
Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů se vž
u nás dost. Já bych ji tkaé nezdravil. A třeba v němekcu upravuje stávku zákon a stávkokaz nemsí stávku narušovat, jinak čekí trestní odpovědnosti (je to stejné jako když někdo ohlásí demonstraci a hned se objeví "protidmeonstrace" která chce právo demonstujících omezit. Skutečně paltí, že kod má prachy má všechnu moc a ostatní mají drže hhub a krok?
A skutečně odboráří stavkovali za naprostou většinu "nás", nebo se snad enchcete dožít důchodu? Pokud bude nárok na důchod až v 70 a povinnost mít 40 odpracovaných let, leckdo, kdo ztrací práci třeba v 58 letech NEBUDE mít národ na žádný důchod!! To v Evropě nikde není. Uvědomte si, že to co připravuje tahle koalice je jen začátek, jen zkouší KAM až mohou zajít ve své politice ketá vynese JEN finančím institucím. Stačí trochu myslet a neohánět se starými bolševickými hesly!
Rozbalit vlákno
15
17. 6. 2011 12:35
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
tak ono se to hezky poslouchá a hezky čte. A teď, abychom se posunuli, chceme-li se posunout, od všeobecných proklamací a tezí - můžeš mi napsat, jak odhaduješ demografický vývoj ve spojitosti s věkem dožití na následujících 50let? Zároveń bych rád znal Tvůj názor na řešení tohoto - důchodového - problému. Prosím již dopředu - zjednodušující teze jako: ať to zaplatí ti bohatí, ať to zaplatí tuneláři, peněz bylo dost, teď nejsou, nebo - my jsme to nerozkradli, tak my to platit nebudeme apod............ Rád bych znal konkrétní způsob řešení - nástin - nemusí to být tisícistránkový elaborát. Jenom to shrnu - roste věk dožití. Roste tím pádem i počet důchodců...... co s tím. Nikdo nechce, aby mu zvýšili daně, ať již přímé či nepřímé, ale roste počet osob závislých na penězích vybraných z daní.... navíc tito lidé chtějí mít valorizace a zajištěno stávající úroveň.......
Takže - mám-li jedno dítě a dávám mu kapesné 200 korun měsíčně. Nemůžu, když si nasekám dalších osm - dávat každému dvě stovky, při stejném příjmu - co mi doporučíš? Nemít ty děti? Souložit opatrněji? - Pozdě, už tady jsou a žena je zase těhotná.... Všichni potomci křičí, že chtějí 200 korun - musím tedy - chci-li jim vyhovět - mít vyšší příjem(nebo při stejném příjmu třeba neplatit nájem nebo elektriku, ale to se vystavuji riziku, že nebudu mít kde bydlet....). Ale, přestože chci vyšší příjem, nechci dělat nic jiného....... Jak to za mně vyřešíš? Dáš mi je? Dej - vždyť vyděláváš víc. Máš jenom jedno dítě, bydlíš v baráku, jezdíš autem - máš vyšší úroveň, jak já - kašlu Ti na to, že jsi šest dní v tejdnu v práci až do večera a furt někam jezdíš - to je Tvůj problém - já chci jenom Tvoje prachy - starosti si nech...................... Uznávám, že je to hodně zjednodušený pohled a vraťme se na začátek - jaké konkrétní kroky k řešení současného stavu s výhledem do budoucna "nabízíš"?
17. 6. 2011 12:54
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
O řešení tak důležité věci která zasáhne celé generace jetřeba hlavně distkutovat (demokracie=diskuse) a ne říkat my teď máme moc (mimochodem předvolební sliby se neplní viz. zdravotnictví a daně) a uděláme to podle toho jak nám radí zástupci fodů a bank a vy ostatní prostě uznajte svoji porážku. To nemá smysl, protože po příštích volbách se to může změni a asi i změní a budou z toho jen zmatky ekonmické ztráty a procent na lidí se zvýší na maxmimum
K věci: jaký je rozíl když si spořím do DF nebo platím víc na důchod do průbežného systému? DoDF si spořím sám ze zdaněné mzdy, možná ddstanu nějaký malý příspěvek od státu,možná,. většina ho nemá, zaměstnavatel je z obliga. DF zaplatím za vedení účtu a dalšího náklady a koli mi reálně přinese ročně?Pokryje to alespoň inflaci? zatím to vypadá že jen tak tak, zatímco průběžné důchody jsou přímo navázány na mzdy, tambude růst vyšší než inface a nálady na správu podstatně nižší. Že stárne populace? Ano, ale dlouhodobé výhledy předvídají změnu a stabilizaci, nehledně nato, že jak jsem uvedl výše je Ti jedno jestli platíš NAVÍC do DF nebo do průběžného státního sytému, do průběžného systému za tebe totiž paltí i zaměstnavatel. Takže odvody bych upravil dle akutální demografické situace (je to velmi jednoduché a pružné, nenákladné a zaměstnavatele to nezbavuje odpovednosti za pracovní sílu). Má to jenjednu nevýhodu: DF a banky přijdou zkrátka ;-)
A nákald na pracovní sílu u nás jsou pořád 3x až 4x nižší než v Německu nebo Rakousku (o daních ani nemluvím), a u nás se prostávkuje řádově méně než teřba v německu, přitom německo roste 5% ročně a my se pořád potácíme v krizi. to vše si můžeš vygooglovat a ukazujetože jdemešpatnou anevyváženou cestou.
K věkové hranici odchodu do důchodu: je pravda, že jinde v Evropě je vyšší, al ejen malé procento lidí skutečně odchází tak pozdě,anopak odchází často mnohem dříve, u nás jsou však sankce za předčasný odchod drtivé. iž dne snejsou ochotni zaměstavatelé přijímat lidi nad 50 let, budou tedy ochotni zaměstnávat 60níky? Asi těžko, když si budou moci dovézt pracovní sílu z východu....
A zdravotnicví to je další problém, na hodnědlouhé povídání...
17. 6. 2011 13:40
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
no, co se demokracie týče, velmi rád používám definici tuším, že demokracie je diktatura většiny nad menšinou, doplněnou o to, že ta většina je zastupována "elitou" volenou někdy i velmi malou částí populace.... Máš pravdu v tom, že diskuze je nutná - leč v případě nepopulárních kroků je diskuze spíše kontraproduktivní, protože se nikdy "zasažení" neshodnou. S tím stárnutím - přiznám se, že ne zcela chápu vyznění slovního spojení o výhledech a stabilizaci demografického věkového složení, s ohledem na "zlepšení" situace, neboť populace bude se vzrůstajícím věkem dožití neustále "stárnout" a sice bude lidí bude neustále více a více, ale také proces výroby ve spojitosti s nákladem na pracovní sílu bude více autonomní na lidském faktoru, tudíž produktivní "síla" spíše bude stagnovat - v tom lepším případě......Nevýhodou průběžného důchodového systému v návaznosti na to stárnutí populace je to, že je výhledově hluboce deficitní...... Ano, můžeme polemizovat - a úspěšně - o tom, jak jsou DF ochráněny před tunelováním, krachy, machinacemi apod., ale pořád je ten systém "lepší", než průběžný..... S nákladem na pracovní sílu versus BRD a RF - ano jistě - ale našimi nároky se pomaličku polehoučku(na čemž, pokud vše funguje jak má, není nic špatného) zvedá a společnosti - nejsa charitativními kroužky, směřují svůj zrak na rozvojovější země - proto utíkaly k nám, protože jsme byli levní - budeme-li drazí - zkrátka se někteří - ne všichni - poohlédnou jinam.....samozřejmě ještě závisí na mnoha faktorech od legislativních po celní, ale rámcově ano.... Ad západní Evropa a odchody do důchodu - ano - mnohdy pravda, ale - tyto země a jejich zaměstnanci mají jiný ekonomický vývoj po druhé světové válce a jejich ekonomika se ubírala jiným směrem, než ekonomika RVHP bloku. Takže tamní lidé - pokud pracovali a byli schopní - měli čas a prostor si našetřit a zabezpečit se.... proto odcházejí. Navíc jejich sociální systém je díky dřívější prosperitě velmi bohatě nastaven, takže proč ho nevyužít - ale jistě jsi si všiml, že se tam ozývají varovné hlasy, že to tak dlouho nepůjde..............
Nynější hlášky odborů nejsou ničím jiným, než žádostí o zastavení veškerých reformních kroků - zjednoduším-li to - odbory by si představovali zachování současných výhod - pokud možno ještě přilepšení a ať to zaplatí někdo jiný - ten někdo jiný je kdo? No přece ti druzí - hlavně my ne........ a takhle to bohužel nefunguje............Až se část reforem podaří prosadit - vláda v příštím volebním období padne - přijdou oranžády a ty s velkým halasem něco zruší, ale podstatu nechají - protože "špinavou práci" za ně odvede někdo jiný........
17. 6. 2011 13:54
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Něm/Rak mají mnohem méně rozežranější veřejný sektor v poměru k průměrné mzdě jsou ti naši učitelé / úředníci/ lékaři atd. na tom nejlíp. Nominální mzdy jsou u nás nižší, ale náklady už jsou diskutabilní. Když ve Švédsku zaberou daně 40 hodin a u nás 200, tak i při 4x nižším platu to stojí víc. Naklady na PF jako argument je nesmysl oni ti ouřadové na OSSZ taky něco stojí a ne málo. S roustoucí mzdou můžete zvyšovat i příspěvek do PF nebo kamkoliv jinam. On by mohl fungovat každý systém kdyby ho spravovali odpovědní lidé. Ale to se nikdy nestane, tak je lepší ať si to každý hlídá sám a zasvoje. Jenže co teď s těm co už v průběžném jedou ... Německou roste, ale určitě ne proto, že by Merkelová chodila o sobotách na brigády. My sklízet růst nemůžeme protože jseme už takových 11 let nezasadili. V Německu a celkově na západě chtějí studenti na sš i na vš podnikat u nás chtějí být zaměstnanci. Nemá tedy jaksi co růst,když všichni chtějí jen sklízet a ne sadit a pěstovat.
17. 6. 2011 12:42
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Stávkovali jen za sebe a svá koryta. Tak jako vždy. Proč čas na provádění a organizování stávek netráví výmýšlením výrobku a služeb co by za velké peníze prodali do zahraničí? Z utržených peněz by si vypaltili luxusní platy a platili by příspěvky a pomoc těm co přijdou třeba o práci v 58. Asi proto že to je mimo jejich intelektuální možnostia je to moc práce. někoh okrást v přesile je jednoduší.
17. 6. 2011 12:46
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Ne každý má schopnosti "pracovat" hlavou, nesmírně si vážím těch, kteří dokáží pracovat rukama. To je potřeba k tvému příspěvku dodat!
17. 6. 2011 12:50
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Aha, takže když něco neumí, tak můžu těm co umí ničit práci. Kde je ta práce rukama při vyřvávání na ulici a před kamerama?
17. 6. 2011 15:13
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
To jsem nekomentoval, jen jednostrannost příspěvku byla příliš do očí bijící.
17. 6. 2011 12:43
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Takže u nás je normální nepracovat a vydírat? O jaké většině to mluvíš?

Ale hlavně o čem to mluvíš? Máš snad dojem, že v případě zlepšení finanční situace státu zůstane tento reformní zákon neměnný?
První populistický krok levice (tedy objednatelů stávky) po případné výhře ve volbách, bude zrušení jakéhokoliv náznaku ozdravení akonomiky, které bolí a další následné zadlužení státu.
17. 6. 2011 13:02
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Jste ještěmalsí a houpí:), takže jen pár poznámek k zadlužení: za poslední dvě vlády /topolánek a nečas) se náš dluh zvýšil více než za vlády ČSSD (1998-2006) stačí dohledat na webu a na konci volebního období (2014) bude státní dluh 2x ak velký jako za Prabourka, a to za cenu dost drastivkých "úsporných" opatření. Přitom na rovinu, za vlády ČSSD se museli řešit dluhy privatizace "na dluh" kdy s i nabyvatelé půjčovali ale až takmoc dobře nespláceli a bankám zůstali stamiliardové dluhy. Celkově stála privatizace stát 720 mld. kč (údaj MF z roku 2005).
Státní dluh v roce 206 byl cca 900mld,. v roce 2014 bude i přes Kalousovo zvyšování daní (DHP z 5% až na 20% kumuilativně v roce 2014, t-j 4x!!) deficit min.1800mld, jentento rok si vláda půjčete 220 mld, kč, přístí rok 219 mld kč...
Opravdu máme držet hubu a čekat na katastrofu ?
17. 6. 2011 13:21
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Úsporná opatření a jaká? 2009 rok krize- platy se v rozpočtové sféře zvýšily, počet zaměstnanců se zvýšil. Tento rok se opět zvyšovali prachy. Tato vláda seká v ekonomickém útlumu podobné dluhy jak ČSSD sekala v ekonomickém růstu. Dluhy z privatizace? To myslíte co zinkasovala ČSSD 130 mld za Transgas, 65 mld za Telecom další za Unipetrol. Banky jsou zlodějna ČSSD. Zvláštní že v USA co do nich narvala vláda peníze museli vrátit, ale u nás to ČSSD vlastníkům darovalo. Jinak čemu se divíte? Je logické že když chcete další a další výhody že roste dluh.
17. 6. 2011 15:09
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Pokud jde o platy v "rozpočtové sféře" tak pokud si vzpomínám jeich objem kles v letošním roce o 10% ana tři roky jsou zmraženy(vzhldem k inflaci se bude jednat tedy o de facto dnížení o min. 20%, tomu říkam dost drsné úspory - přitom přetrvává 3stuňové řízení uzemní správy - dobré skladiště pro politické sopudruhy 2. kategorie). Práve jediná ČSSd dokázala privatizovat za peníze "na prkno", banky byly vdůsledku privatizace za vldáy ODS zcela podkapitalozované, u nás nebyl nidko ,kdo b yje mohl zachránit, musely tedy být odluženy a prodány, ten prodej by je stejně čekal jen možn za jiných podmínek ,a le to jsou už spekulace. Zlodějna ČSSD? Asi máme rozdílné inofrmace,KB měla doslova nařízeno vládou aby půjčovala na privatizační projekty i když nebyla šance navratnost, ČSOB byla tunelována vlastním managementem, který si od ní půjčil na privatizace jím řízené banky (!!). Takže o zlodějnách tu můžeme mluvit ale ČSSD do toho prosím netahejte. A vy chcete aby banky vracely peníze? Já jsme pro, proč tedy nenavrhnout bankovní daň ;-)
Asi vás to napadne také, došlo by jen ke zvýšení úrokových sazeb, stát by musel převtíz majetkové podíly,a l eto už by byl zase socialismus >:D
17. 6. 2011 15:18
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Ahááá, takže agitačka ;-) Podle stylu psaní to vidím na rádobyodborné cancy z oranžového měsíčníku.
Nepleť si prosím pojmy s dojmy, to že primárně v určitém období neroste vnitřní dluh neznamená, že se právě během té doby nezadlužovalo více než v období kdy dluh rostl ;-) .
Pakliže umíš šetřit a zároveň snižovat schodek, jsi ten pravý...šup do Strakovky. Zatím mám však jen pocit plácání vnitrostranických oranžových bludů a také toho, že si jistá strana nechala vyjet rating čtenosti jednotlivých webů a na ně pak nasadila placené žvanily.
17. 6. 2011 15:28
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Takže žádné argumenty, jed KECY. Jak typické :-!
17. 6. 2011 16:04
Re: Ono je jednoduhcé zaplatit si stávkokaze a oportunistů s
Snížení objemu prostředku nemusí znamenat automaticky snížení platu. Přidávalo se např.lékařům, účitelům. Tady vůbec nejde o to co to způsobilo, ale jak to vyřešili. A na příkladu USA je ukázka a potvrzení toho co já a jiní řikali že banky mohli mít dopad pro statní rozpočet minimálně 0,- . Neschopnost nebo úmysl ČSSD? Obojí stálo desítky miliard daňové poplatníky a doteď to tady využívaji že to ODS. Proč navrhnout bankovní daň? Protože zase chcete krást v cizích kapsách? Stačilo aby vrátili ve splátkách co dostali s nějakým malým bonusem.
17. 6. 2011 20:08
sraci
cesi vy ste hlupaci,nikdy nebudete nic mit,protoze nemate sebevjedomi a ste ze vseho posrany.jak si muzete nechat poroucet od toho zlodejskyho parlamentu,na tyhle diskuzi vidim jen par zbohatlicku,a vlez do***ku,kteri dostaly dobry mistecka v nejakych novych firmickach,takze je jasny,ze jim tenhle system vyhovuje,ale kazdej neni ***ik a nemel stesti jako vy,musi makat a ma za to *.ja sem to pochopil dost brzy a raci sem to zabalil,do ceska se vracim rad,ale zit se tam da tezko,diky korupci,ta je vsude,ale ne jak v cesku. :-) musite bojovat,nenechat si * na hlavu,jinak budete meit celej zivot howno!! >:D
Rozbalit vlákno
1