Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lipský autosalon stojí za návštěvu! (fotogalerie)

Jestliže jste neměli možnost osobně navštívit ženevský autosalon, organizátoři toho lipského vám nabízí měsíc po Ženevě jeho alternativu.
Zpět na článek
2. 4. 2005 20:01
neregistrovaný "Jura z Brna"
2. 4. 2005 21:23
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 11:23
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 12:32
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 13:01
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 13:10
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 13:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 18:35
neregistrovaný "Jozef"
3. 4. 2005 19:15
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 20:16
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 20:31
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 21:17
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 21:40
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 21:46
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 21:53
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 22:00
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 22:09
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 22:10
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 22:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 22:11
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 09:56
3. 4. 2005 12:09
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 13:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 14:26
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 15:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 15:16
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 15:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 16:04
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 16:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 16:38
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 12:32
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2005 19:18
neregistrovaný "neran"
neregistrovaný "Jura z Brna"
2. 4. 2005 20:01
bez titulku
Mel jsem tu smulu videt novou oktavku s tema doplnkama nazivo a je to jeste horsi nez na fotce. Hlavne ty odrazky (nebo to sviti i samo?) na zadnim narazniku. Pri pohledu na to nadherne quattro me napada jaka je skoda, ze zrusili B tridu...
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Marko"
2. 4. 2005 21:23
Re: bez titulku
Aj ja som "narazil" medzi tymi fotkami prave na SportQuattro S1. A vzdy ked vidim jedno auto Gr.B automaticky sa mi pred ocami objavuju aj ostatne. A je naozaj skoda, ze to vzdy konci pri Delte S4 a menach Henri Toivonen a Sergo Cresto...
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 11:23
Re: bez titulku
jj, ten záběr z helikoptéry si taky vybavuju, to už je let ...
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 12:32
Re: bez titulku
..uz skoro 20 rokov. Ale aj napriek tym tragediam som rad, ze som uz stihol vnimat motorsport v 80. rokoch. Alebo aj vdaka tym tragediam (?)....boli to nielen casy fantastickych aut (bez kadejakych elektronickych blbiniek), ale aj pilotov, ktori bojovali a ratali, ze mozu aj umierat. A budu z nich legendy. (Ine, vacsie, nez z tych sucasnych, u ktorych sa dba, aby si nezadreli triesku do...). A to sa netyka len Gr.B, ale aj rallye Dakar (ktora je uz teraz len slabnucim tienom toho co bola), prototypov skupiny C (saga Porsche vs. TWR Jaguar vs. Sauber Mercedes: v Le Mans uz nikdy potom nerezali svetla tmu tak ostro), ale aj v F1 (kym to Bernie nevzal do svojich ruk, bojovalo sa viac na trati, nez kdekolvek inde...). Alebo uz starnem a su to iba take spomienky na postavy a auta, ktore som ako dieta vnimal prirodzene silnejsie ako dnes, ked mam o 20 rokov viac (a uz nie su za tou "zakazanou" geoplitickou hranicou).
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 13:01
Re: bez titulku
bylo mi málo, ale jako Ty jsem ten motorsport vnímal, holky mají panenky a kluci auta, tak je to u těch normálních, ti nenormální mají šminky (budoucí pipinky) a pistole (budoucí vepřové hlavy s řetězem kolem krku). Je to tak jaxi to popsal, legendy, sport vytváří legendy, výkony sportovců se stávají legendárními a oni poté legendami. Dnes je to vše o penězích - sponzoři, reklama, televize, PR, atd. Sport je jen záminka, není to už jak to bývalo. Škoda ...
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 13:10
Re: bez titulku
sminky a pistole
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 13:36
Re: bez titulku
Jo, taky myslím, že se to povedlo. Neměl jsem totiž pistole. A šminky už vůbec ne
neregistrovaný "Jozef"
3. 4. 2005 18:35
Re: bez titulku
Len tak na okraj - zaujímalo by ma,čo sa stalo s cestnými verziami áut B-skupiny.Pokiaľ viem automobilky,ktoré chceli súťažiť v šampionáte B-group,museli vyrobiť minimálne 200-kusovú sériu.A určite nešlo všetkých 200 kúskov na trate rallye.Niečo som našiel o Audi Sport Quattro,v ktoromsi časopise som videl civilnú verziu Lancie Rally 037 a to je tak všetko.Rád by som vedel ako vyzerali verzie do bežnej premávky takých áut ako Delta S4,MG Metro 6R4,Peugeot 205 T16 a Ford RS 200.
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 19:15
Re: bez titulku
RS 200 v civile som videl vcera ked som "svenkoval" po programoch - na Discovery. V garazi ju ma napr. herec Tim Allen (citujem: "...a toto je ...pockajte musim sa pozret...ford 300, alebo 200?...pockajte... tak je to Ford RS200: ). Ta homologacia, ta urcovala vyrobu daneho mnozstva aut (nie nutne v "seriovej" - cestnej verzii), ale pri tak malom mnozstve bola vacsina kusov zakupena sukromnikmi pre zavody najma v rallycrosse. Ostatne su zrejme v sukromnych zbierkach - a von sa s nimi asi moc jazdit neda. Napr. ten RS200 nikdy nedostal homologaciu na bezne cesty, medzi ludi. (civilna Delta S4 je napr. tu: [odkaz] A aj keby, maju tak obrovsku cenu, ze Veyron je proti tomu "vo vypredaji". Inak, v suvislosti Gr.B si malokto pamata, ze FIA planovala zavedenie este silnejsej skupiny S(na natlak vyrobcov), v ktorej by startovali superspecialne bestie s homologaciou 20ks. Prototyp stihla predstavit prave iba Lancia vo forme konceptov ECV a ECV2.
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 20:16
Re: bez titulku
se skupinou S máš pravdu, ale dokážeš si představit tu zběsilost, 550 PS a více ? to by těch Toivonenů bylo o mnoho více ...
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 20:31
Re: bez titulku
Predstavit si to - na okruhu OK, na Safari Rallye tiez, ale Col de Turini?! Ale Balestre bol diabol, Mosley by dnes toho co to napadlo pochoval zaziva.
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 21:17
Re: bez titulku
kde najdu prosím Tě ceny Astonů ?
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 21:40
Re: bez titulku
Astonov? Aj dnes vyhlasuju Stastnych 10? Zajtra Ti zozeniem adreu, ale zatial iba toto: DB9 cca.145000 EUR, V12 Vanquish cca. 237000 EUR (Nem. ceny).
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 21:46
Re: bez titulku
adresu, nie andreu
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 21:53
Re: bez titulku
Nasiel som to uz teraz: [odkaz] (maju este aj DB AR1!) . Alebo skus aj u vas na: www.worldautoimport.com (momentalne nemaju, ale cenu Ti ochotne povedia).
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 22:00
Re: bez titulku
díky, počkám klidně i na tu Andreu , vybírám nové služební
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 22:09
Re: bez titulku
Uz je po 22 hod. takze snad mozem. Jednu mame u nas v dome. Je to sice Linda, ale ja ju volam Andrea, lebo sa jej to meno viac hodi. Taka 2é rocna. A hodi sa k mojmu buducemu DB9 . Takze tu si asi necham . A ty si vyberas "sluzebni" medzi babami, alebo autami? (P.S. Cely den sa zas nemozem dostst do schranky... )
neregistrovaný "Marko"
3. 4. 2005 22:10
Re: bez titulku
Jezisi, zas preklep! Nie preboha 2é rocna, ale 20rocna!
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 22:17
Re: bez titulku
neregistrovaný "radio"
3. 4. 2005 22:11
Re: bez titulku
no tak to ti nic nenapíšu , počkej si na schránku
3. 4. 2005 09:56
Děkujeme
Krásné snímky, děkujeme. Kvůli těm amerikám má cenu tam jet. Jinak vidím, že Porsche je Porsche, Alfa, že tvrdě tlačí na pilu a vidím ji jako výbornou. Bohužel jak procházím snímek za snímkem, je zřetelné, že se dá vyrábět kde co, dokonce i Kia Rio, a vystavovat to tam, kde maj kralovat jen krásné tvary. Octávii chybí jen vzadu nápis - sport. To abychom se nemýlili... Polo okoukalo od Jardy s Bertoňákem ty nádražácký lampy a dali je dozadu... ovšem nebýt toho, tak je Polo jednička. Foxe jsem chválil. Už ne. Rád se dívám na Nisan a Mazdu. Je vidět, že krásná auta jsou ta, která si nikdo (skoro) nemůže koupit. Čím levnější, tím hoprší. Že by něčí zájem? Přece to tak být nemusí.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 12:09
Re: Děkujeme
O to, aby si krasna auta mohla koupit siroka ridicska zakladna se staraji predevsim americke automobilky->treba ten mustang, auto za $20000 s interierem auta za $30000. Az na ten stredovy panel ovsem...
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 13:18
Re: Děkujeme
Žeby došlo k naší historicky první shodě? Nebo ti někdo ukradnul nickname?
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 14:26
Re: Děkujeme
Ne, fakt jsem to napsal. Nenapsal, jsem ale, ze se jim to vzdycky dari na vybornou. Mustang by ode me dostal tak 1,5 az 2., Zaroven bych byl proti nejake glorifikaci, vzdyt je to pro americany naco jako hyunday coupe pro nas (si myslim), zkratka pomerne levny stroj s tomu odpovidajicimi (ne nutne spatnymi) parametry. Samo, ze mustang, corvette apod. jsou legendy, ale legendami jsou ty ze 60-70 let. Ty nove si to budou muset (aspon pro me) jeste zaslouzit. Me, jako pro racionalne uvazijiciho cloveka spis zajima, co to umi, a ne co si nekdo mysli. Auto pro me neni vyjmecne proto, ze jine starsi se jmenuje stejne.
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 15:02
Re: Děkujeme
No a takhle pokazit náš začínající vztah si vážně nemusel Mustang nemá s tím ze šedesátých let jen shodné jméno a podobný design. Narozdíl od třeba Beetlu a New Beetlu má i naprosto stejný charakter. A s tím, že je Mustang pro Američany něco jako pro nás Hyundai Coupé (mimochodem v USA Hyundai Tiburon) absolutně nesouhlasím. Mustang je tam obdivované auto, legenda a sto dalších věcí (jezdí jím hlavní hrdinové filmů atd). Jasně; je laciný. Ale to proto, že každý nezastává "politiku VW": postav naprosto běžné auto a trochu nadsaď cenu, lidi už to ze snobismu sežerou i s navijákem v souladu s názorem, že drahé auto nemůže být špatné.
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 15:16
Re: Děkujeme
->Jo, ja to chapu. Je to legenda a 100 dalsich veci. Pro me je to hodne-muziky-za-malo-penez auto (tzn. dobre auto). Vic nic, a obavam se, ze pro koho je to tak super auto, tak se stavi na podobnou uroven VW fans.(doufam, ze jsem se te nedotkl )
->Mozna by nebylo spatne definvoat vyznam slova charakter...
->VW je automobilka pro snoby-znamy ma golfa-asi 3 generace (ja je nepocitam) a kdyz se neco poroucha->koupi nahradni dil patrici do felicie, ktery je levnejsi ale plne vyhovuje jeho golfu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 15:44
Re: Děkujeme
Charakterem jsem myslel toto: Brouk byl minivůz pro chudé. měl motorizovat masy. New Beetle je předražená snobárna na podvozku ze staré Octavie. Takže charakter asi sotva stejný. Mustang je už od 60.let dostupný sportovní vůz. Hodně koníků, kteří žijou z objemu a z válců. Ne z elektroniky, z ventilů nebo z turbem nadopovaný nafty. Shodná konstrukce. Včetně té (zde tak proklínané) tuhé zadní nápravy. Nehraje si na nic jiného. Prostě je to Mustang.
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 16:04
Re: Děkujeme
To mas asi pravdu, neda se nez souhlasit, ale i trvat na mnou jiz vyrcenem (krome toho hyundyje->to jsem trosku prehnal)... Nevylucuje se to a muzeme si virtualne podat ruce-> .
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 4. 2005 16:29
Re: Děkujeme
To jsem celej já. Dobrák od kosti. S každým se tu udobřím a s kým se pak budu hádat? .........
neregistrovaný "Jura z Brna"
3. 4. 2005 16:38
Re: Děkujeme
Taky mam o sobe ten pocit.
neregistrovaný "anonym"
3. 4. 2005 12:32
Re: Děkujeme
Udělat pěkný design snad taky něco stojí. Náklady studia nezávisejí na rozměru.
neregistrovaný "neran"
3. 4. 2005 19:18
No nevim...
jediny co se mi libilo,bylo Porsche,Lambo,Saab,Audi Quattro a samozrejme Yeti.mozna jeste ti ameriky,jinak o nicem...
Rozbalit vlákno
0