London Taxi International, jedna z posledních nezávislých britských automobilek, míří na český trh. Především do pražských ulic chce dostat své světoznámé taxíky.
Ja nevim, ja v Praze zil jen 2 roky, a co se tyce Parize ci Berlina tak znam jen z dovolene! S tejne mi pripadaji Praha mala!
Ziju v Londyne a denne kolem vidim, jak desitky uredniku a byrokratu pouzivaji tyto taxiky! Sam alespon jednou za mesic a pul pouziju taxi sluzbu!
Ale v Praze si toto predstavit nedokazu! Tam neni tolik kancelarskych mysi na ocich!
a kdo je prodává tady ?? zase náš milej charouz co "prodává" nebo "zastupuje" skoro vše ???
docela by mě zajímalo si to auto v klídku okouknout ... škoda že pražští taxikáři jsou podvodnickej xindl kterej nepodporuju tak asi jako cestující se s těmahle krasavcema nesvezu :-)
Tento taxík som tiež využil v Lodýne a do Londýna i tento taxík patrí - je to jedoducho anglická tradícia. Zdá sa mi nezmyslom pchať anglickú tradíciu niekde inde ...
Do Prahy by som privítal nejaký typický český "retro" taxík - myslím, že je z čoho vyberať - napr. T603 ...
Nu myslenka je to hezka, krome toho typu auta, ktere je absolutne nevhodne do mesta!
Jenze mi dobre vime, ze moc takovych nadsencu neni co by do neceho takoveho vrazilo svoje vlastni penize!
A nemuzeme se porad odvolavat na tradici, kdyz vse co jsme meli jsem prodali zahranicnim investorum a co jsme si nechali, tak pod nasima rukama se promenilo v prach!
zas taková utopie to není... tatra chtěla ještě před krizí udělat sérii retro vozů 603 jenže by stály kolem dvou mega a těžko je nějaká firma která by si jich objednala 100 a tím dala do placu jenom za auta 200 mega..
S ohľadom na "preberanie tradícií" súhlasím že je to blbosť..jedinú výhodu to má že sa v tomto ingliš taxi dajú jednoducho prevážať vozíčkári..teda neviem či nástupnú rampu majú všetky modely ale zrejme áno. U iného typu taxíku to moc nepôjde
Ale úspech tomu neprorokujem, londýnsky taxík sa do prahy nehodí a taxikári asi sotva vymenia svoje superby v tédéíčku za tento autobus v šate osobáku ;-\
A co když jo. Vzpomenu na dva případy. Kdysi přispělo město FM velké prachy místnímu dopravci na pár (nebo jeden?) bus s plošinou pro vozíčkáře. Ti se ozvali, že je sice těší zájem, ale kdyby se jich předem zeptali, dokázali by si představit lepší způsob utacení peněz. Místo nějakých pár spojů by viděli raději příspěvek na taxi s plošinou a dotaci na jízdné. Logické, ne? A druhý případ je z Čech. Tam některá města zrušila pravidelné noční autobusové spoje. Poutník tam ze zastávky pošle SMS a přijede - autobus. Nestačil by londýnský taxík? Takže já bych to neviděl ani tak na Prahu, kde by se tyto taxíky ztratily, ale možnost pro nějaké menší město, kde by staly rychle jeho symbolem. Ve dne vozit invalidy příp. ostatní zájemce, v noci rozvážet opilce. Koupit by je mohlo přímo město nebo místní dopravní podnik.
Nevím, jaké má město možnosti, ale kdyby vydali vyhlášku, že musí mít každé taxi rampu pro vozíčkáře, hned by byl londýnský taxík ve hře. Pravda, pokud by zároveň na takovéto taxíky radní nepřispěli, nechtěl bych pak vidět to jízdné.
Vedel by som si predstaviť, že tieto taxíky by boli dodávané len spoločnostiam, ktoré vedia zaručiť seriózne služby (samozrejme nie za 99 CZK/km). V prípade nedodržania by im potom vozidlá boli odobrané. V bedeckeroch by sme sa potom mohli dočítať o nepoctivých pražských taxikároch, medzi ktorými svetlú výnimku tvoria londýnske taxi. A v takom prípade by tieto vozidlá mohli byť veľmi vyhľadávané tak zo strany turistov, ako aj zo strany taxikárov - pár stotisíc korún, o ktoré sú drahšie, by tu potom nehralo žiadnu rolu.
Chudák vodič, jeho miesto mi nepripadá byť nijak zvlášť pohodlné ani priestorné - tam londýnski taxikári trávia celé dni?
A čo ten interiér? Vyzerá jak nejakú tú desiatku rokov starý, za plasty a vyhotovenie by sa musela červenať aj Dacia.
Zadné sedadlá sú zaujímavé - tri opierky hlavy, ale sedáky len dva - stredný pasažier potom sedí každou polkou zadku na inom sedadle - ale aspoň môže do medzery prdieť.
Madlá na držanie - sorry, ale vyzerá to horšie ako držadlá pre invalidov na WC.
A tie sklápacie sedadlá...možno sa na nich dá sedieť v Londýne alebo v Číne, ale bez výnimky v Čechách asi ťažko...majú vôbec bezpečnostný pás?
V článku ani zmienka o pohone, ani technike vôbec...
Celkovo to auto vyzerá jak nevydarený kripel, reči o kvalite sú pekné, ale z fotiek mám silný opačný dojem - na pohľad typická čínska "kvalita". Pochybujem, že s tým v Prahe uspejú. Veľké plány, ale po čase sa potichu stratia a neostane po nich ani smrad...
Tak se směj:
[odkaz]
Prostor je pro 4 dospělé + dítě na sedačce uprostřed. Ta se sklápí z opěradla, aby jinak nepřekážela. Co ti je do nějakého dělení? Anglická výchova velí vyprdět se venku před nástupem . :-)
jista spolecnost chce v Praglu zacit provozovat cim da vice taxiku v podobe bilich Audi A6, to i ja povazuju za vcelku rozumnej taxik v jakemkoliv meste
jenz to sou zoufalci, nechali se uvrtat do nesmyslnýho leasingu a podmínky sou taky hustrý.....pomalu v tom i spěj, aby si vydělali.
Jen podotknu, že ty londynsky krabice sou možná nan drožku dobrý, ale zapomínaj, že v ČR nemaj taxikaři 2 auta, ale jen jedno - pracovní slouží k soukromému ježdění....
........... a za druhý, za milion, kolik ta krabice v přepočtu stojí si ji mužou leda strčit za trenky, to si zas radši koupim M-B E-klasse