Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť značky Lancia (v lepšom svetle)

Na „ceste časom“ sa slávnej Lancii stalo niečo, čo sa nikdy stať nemalo. Ale jej príbeh aj napriek tomu pokračuje ďalej... Do budúcnosti, ktorá má vrátiť storočnej automobilke zašlý lesk.
Zpět na článek
4. 8. 2007 00:46
4. 8. 2007 03:11
neregistrovaný "Great Man"
5. 8. 2007 23:41
neregistrovaný "Great Man"
4. 8. 2007 06:03
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 08:10
neregistrovaný "Budulínek"
4. 8. 2007 08:31
neregistrovaný "on"
4. 8. 2007 09:43
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 11:03
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 13:34
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 19:58
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 21:19
anonym
4. 8. 2007 22:44
neregistrovaný "ZZ"
5. 8. 2007 07:06
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 07:55
neregistrovaný "ethrall"
4. 8. 2007 09:41
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 10:02
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 11:12
neregistrovaný "Coulin"
5. 8. 2007 13:35
anonym
4. 8. 2007 11:21
anonym
4. 8. 2007 11:45
4. 8. 2007 12:37
4. 8. 2007 12:45
neregistrovaný "Angel"
4. 8. 2007 13:26
neregistrovaný "ja"
4. 8. 2007 16:08
neregistrovaný "Angel"
4. 8. 2007 20:47
neregistrovaný "ja"
4. 8. 2007 21:31
neregistrovaný "Jyrki"
4. 8. 2007 21:58
neregistrovaný "Jyrki"
5. 8. 2007 07:09
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 13:36
anonym
4. 8. 2007 15:54
4. 8. 2007 17:52
anonym
4. 8. 2007 18:33
4. 8. 2007 18:18
4. 8. 2007 18:32
4. 8. 2007 19:34
4. 8. 2007 20:02
4. 8. 2007 21:02
4. 8. 2007 21:44
4. 8. 2007 22:09
4. 8. 2007 23:24
4. 8. 2007 23:36
4. 8. 2007 23:53
5. 8. 2007 00:10
5. 8. 2007 11:14
4. 8. 2007 23:27
4. 8. 2007 23:42
6. 8. 2007 08:16
4. 8. 2007 20:05
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 20:45
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 8. 2007 23:00
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 23:30
4. 8. 2007 23:47
5. 8. 2007 00:16
5. 8. 2007 09:55
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 23:43
5. 8. 2007 10:04
neregistrovaný "ZZ"
5. 8. 2007 11:20
5. 8. 2007 11:39
neregistrovaný "ZZ"
5. 8. 2007 23:24
neregistrovaný "pjetka"
4. 8. 2007 20:49
neregistrovaný "dll"
4. 8. 2007 21:27
4. 8. 2007 21:50
neregistrovaný "frollo"
4. 8. 2007 22:42
neregistrovaný "Kubas"
4. 8. 2007 22:53
neregistrovaný "frollo"
5. 8. 2007 07:26
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 09:32
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 8. 2007 10:10
neregistrovaný "ZZ"
5. 8. 2007 10:52
neregistrovaný "frollo"
5. 8. 2007 11:48
neregistrovaný "BMWest"
5. 8. 2007 12:14
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 13:22
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 13:30
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 13:51
neregistrovaný "BMWest"
5. 8. 2007 14:42
neregistrovaný "13"
6. 8. 2007 10:58
neregistrovaný "A2"
5. 8. 2007 13:08
neregistrovaný "ErikBK"
5. 8. 2007 14:48
5. 8. 2007 14:49
neregistrovaný "bcvb"
5. 8. 2007 16:30
anonym
5. 8. 2007 21:39
anonym
5. 8. 2007 16:02
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 18:56
neregistrovaný "Great Man"
5. 8. 2007 23:33
neregistrovaný "nextrom"
6. 8. 2007 08:39
anonym
6. 8. 2007 09:10
anonym
6. 8. 2007 06:10
6. 8. 2007 09:25
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 12:44
6. 8. 2007 12:50
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 13:38
6. 8. 2007 14:55
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 14:45
6. 8. 2007 14:55
anonym
6. 8. 2007 15:07
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:11
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 15:17
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 15:29
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:32
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 15:39
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:01
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:28
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:30
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 16:31
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:34
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 16:41
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:46
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:12
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 15:15
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 15:20
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 15:27
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:35
6. 8. 2007 15:52
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:07
6. 8. 2007 16:14
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:19
6. 8. 2007 15:25
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:29
6. 8. 2007 15:40
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:04
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:10
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:12
6. 8. 2007 16:16
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:20
6. 8. 2007 16:17
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:26
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:26
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 16:32
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:36
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:46
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 16:56
6. 8. 2007 16:35
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 17:01
6. 8. 2007 16:10
6. 8. 2007 16:53
12. 8. 2007 07:30
neregistrovaný "Great Man"
Avatar - Pekelná Micinka
4. 8. 2007 00:46
Snad
Snad to tahle kočka vydejchá a přežije. Ovšem exteriér modelu Fulvia by myslím zasloužil přepracovat, zejména přední část. Interiér na mě působí naopak příjemným, jakoby analogovým dojmem. To dřevo mi připomíná nějakou audio techniku. Lancia by potřebovala zejména nástupce modelu Lybra, tak krásně zakomponovaný "lyže" jsem jinde neviděl. A pokud se ji povede zvednout, tak bych rád nějaké auto zhruba na úrovni Z4? Nebo něco trochu většího na pomezí třídy GT. Na světle modrou Aurelii, tehdy ještě ze stránek katalogu Bburago 1988 nemůžu zapomenout, to je ona [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Great Man"
4. 8. 2007 03:11
Fulvia - čtyřmístné CC již v roce 2008?
Ahoj Marko, díky za opět výborný příspěvek. Jinak co se Fulvie týče, na italiaspeed uvádějí, že čtyřmístné CC (ty uvádíš dvoumístné) přijde do výroby již příští rok. V březnu také světem obletěla zpráva, že se představení nové Fulvie dočkáme již letos.
Jsou tvé informace aktuálnější nebo se vedení spíše stále rozhoduje, do čeho se pustí?
Rozbalit vlákno
3
4. 8. 2007 11:48
Re: Fulvia - čtyřmístné CC již v roce 2008?
Aho, prepac, ale teraz som mimo domova a nemam moc cas pisat. pokusim sa ti (aj ostatnym) odpovedat niekedy vecer. :-)
5. 8. 2007 21:51
Re: Fulvia - čtyřmístné CC již v roce 2008?
Tak, ahoj :-)! Vcera som to uz nestihal... :-( K tej Fulvii: sprava, ze by sme sa Fulie mohli dockat uz tohto roku je podla mna skor prianie, nez realita. Neznamena to ale, ze uz za par tyzdnov by sme sa na IAA vo Frankfurte nemuseli dockat nejakeho prekvapnia v podobe conceptu (Fulvie, alebo niecoho ineho?). To, z coho vychadzam ja, je vyjadrenie Marchionneho, ktory jasne povedal, ze dvojmiestny sportovy model pride kratko po uvedeni seriovej Delty. Viacero naznakov ukazuje, ze by to mohol byt ten tajomny Speciality Model, ktory v planoch figuruje v roku 2009. Tento termin ale moze mat dvojity vyznam: bud je to premiera auta, alebo zaciatok jeho predaja. V druhom pripade moze mat kludne vystavnu premieru uz koncom roka 2008. A ten stvormiestny otvoreny model? No, to vyzera skor na tu Aureliu... ktora teoreticky tiez moze byt tym Speciality Modelom. Problem je, ze nevieme co presne ma byt ten Spciality model, a informacii o novych Lanciach a ich terminoch je velmi malo. Ale to obrovske utajovanie je (spravnou) strategiou marketingu znacky a koncernu. ;-)
neregistrovaný "Great Man"
5. 8. 2007 23:41
Re: Fulvia - čtyřmístné CC již v roce 2008?
Já to čekání nevydržím 8-s Koncept Fulvie se mi velice líbil, asi mi nezbyde nic jiného, než se podívat na připravované modely do Frankfurtu... Snad dalším novým modelům vtisknou více sportovního ducha než nové Deltě. Už si šetřím penízky, takže pokud nezklamou, bude o jedno nádherné auto česká krajina bohatší ;-)
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 06:03
tentokrát
bez připomínek. Bravo... uvidíme. Nicméně je jasné, že Lancie so do 3 let stane opět prodejním hráčem číslo 1. :yes: Bravo
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Budulínek"
4. 8. 2007 08:10
Re: tentokrát
Tydle tvoje prognózy zní někdy až velmi ironicky.
neregistrovaný "on"
4. 8. 2007 08:31
Re: tentokrát
>:D >:-[] :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 09:43
Re: wolff si ucák
Prodejním hráčem č.1 kde? Nebo v čem? A hlavně... čím? :-)
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 11:03
Re: wolff si ucák
No tak jak si níže psal, Thesis bylo extra super auto.. Myslím, že vzhled nebyl ten problém v její prodejnosti,ale jak Marko správně píše a jsem ochotný to přiznat, Lancia zmizela z Evropských trhů. Nebyla vlastně na trhu 10 let a to je strašně dlouhá doba... Sejdeš z očí sejdeš z mysli. Tudíž, problém Thesis nebyl v tom, že by se ji někdo bál a nebo se mu nelíbila... To opravdu ne... Znám velmi málo lidí, kterým se Thesis nelíbí... Většina uzná, když ji vidí, že je to super auto (hodně lidí ji pasuje na nějakou luxusní ameriku), v mnoha věcech vysoko nad konkurencí. Objektivně do německého tria ji chyběl pouze silnější naftový motor (ten již dnes má) a silnější benzinový motor (končí na 3,2 V6, slušel by ji však 8 válec). A pak reklama... Ono se špatně reklamuje luxusní zboží, jenže na Lancii se zapomělo, tudíž se neprodávala... Znám spoustu lidí u nás co Lancii vůbec neznají (i moje kotě ji neznala, když koukala na Lybru se ptala co je to za auto)!!!! Takže pokud zafunguje marketing, a koncern Fiat ukázal, že marketing, který byl jeho největší slabinou v minulosti nové vedení dokonale zvládá, nevidím problém v tom, aby se Lancia v prodejnosti v rámci Evropy rovnala s konkurenty, které bych v příští dekádě viděl v rámci Volva, Saabu a Jaguaru. Bohužel je až ta třetí v řadě, tedy za Fiatem a AR, tedy ta obnova bude bohužel trvat o něco déle, než tomu bylo u Faitu a AR. AR je dne předpokládám tak ve 2/3 cesty, lancia v 1/3 (a i přesto prodává jen oněco málo méně vozů než AR - díky Ypsilonu. Když už sme u Ypsilonu, tady bych trochu polemizoval s Markem, na Ypsilonce mám za to, že má Fiat slušný vývar, samozřejmě ale je pravda, že nesrovnatelný třeba s Thesis, na druhou stranu určitě vyšší než u punta a tam je hoodně slušný vývar.
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 13:34
Re: wolff si ucák
Pořád jsem nedozvěděl, v čem bude prodejním hráčem č.1... Sám píšeš, že jen v rámci koncernu je až na třetím místě... Ty tvoje 3 roky jsou nesmysl nebo spíš zbožné přání ;-)
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 19:58
Re: wolff si ucák
POrovnání tam máš. POčítám, že do 3 - 5 let bude prodávat více aut než Saab a Volvo dohromady... Tak jsem to myslel. Na Německé trio se dotáhne až v další dekádě...píše to i Marko. Samozřejmě pokud vše pude dobře... Není to zbožné přání. pokud vyjedou ty auta co jsoun v plánu, pak nevidím důvod, proč by nemohla naplnit očekávání
anonym
4. 8. 2007 21:19
Re: wolff si ucák
modleme se za ni... :)
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 22:44
Re: wolff si ucák
Tvůj optimismus nesdílím :-)
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 07:06
Re: wolff si ucák
Na to máš samozřejmě právo, ale kdyžs e podíváš na prodejní výsledky Lancie, tak na to, že prodává vlastně jen tři modely a to ještě víceméně z okraje trhu, bez jakékoliv celoevropské masivní reklamy, jsou více než dobré... Asi tak...
5. 8. 2007 22:46
Re: Dokaze to Delta?
wolffe, ...urcite som nikde nepisal, ze sa dotiahne na nemecke trio (dokonca som predmetnu cast ani tak nemyslel). ;-) Nie, ze by to tak nemohlo byt, ale takto odvaznu predpoved by som si nedovolil. Uprimne, myslim si, ze ta revitalizacia nemusi byt tak bezbolestna. "Medzi riadkami" je tam totiz naznacene, ze Fiat Group podla mna robi chybu, ak sa nemieni u Lancie vratit k sportovemu charakteru. Stacil by jedny model, ako vybocenie z inak vcelku logickeho zamerania na luxus. Nieco ako "seriovy halo-model". Napriek vsetkym pravidlam marketingu by som novu Deltu nechal koncipovat ako nasledovnika I.generacie, aj keby to malo znamenat, ze ju postavim proti podobne sportovo zmeranej Alfe 149. Obe auta by sa podla mna uzivili. Alfe by to moc neublizilo, a Lancii by to dost pomohlo. Hlavne ak by ju u Fiatu dokazli vratit aj do WRC. Myslim, ze o dost viac, nez jej pomoze ta luxusna a vyhaldena Delta, ktoru pripravili... Myslim si, ze opakovat krok, ktory uz raz bol spraveny v 90. rokoch a neviedol k uspechom (teda zameranie na luxus, s vypustenim sportovosti) aj v novej strategii nemusi nutne viest k tak priamociaremu uspechu... Ale snad u Fiatu vedia co robia :-) Snad to vyjde aj takto...
5. 8. 2007 22:04
Re: Dokaze to Delta?
no, snazil som sa ;-) K Fiatu som nestihal odpovedat, takze ani neviem co by si mi vytkol :-) Snazil som sa podat maximalne objektivny obraz, ale viem, ze tam mozu byt veci, ktore su neni uplne zasadene do suvislosti ostatnych znaciek koncernu Fiat Group. Je to ale dan za to, ze sa venujem kazdej znacke zvlast, a tak som nemohol u Fiatu zachazdat prilis "daleko" k L, AR, M, F. Proste som musel niekde "useknut" tie pojednania, pretoze by to bol obrovsky a prilis analyticky elaborat. ;-) Inak dik, za pochvalu
neregistrovaný "ethrall"
4. 8. 2007 07:55
OT: Oprava
Nebolo by zle opravit slovo "zasli" na korektne "zasly". Na uvodnej stranke je to ako past na oko :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 09:41
Lancia v Římě
Thesis je velmi atraktivní limuzína. Zadní lampy jsou perfektní a v noci teprve extra vyniknou - opravdu paráda. Tady můžeme paradoxně děkovat tomu, že se neprodává za oceánem, protože by to dopadlo stejně jako se skvělými bumerangy u 3200. Thesisů jezdí celkem dost v Římě - nejčastěji s bezpečnostní úpravou, na které je vidět použití neprůstřelných skel. Asi se jedná o vládní vozy. Přední maska je ale moc extravagantní a díky tomu si ji, podle mě, nekoupí tolik odvážlivců, kteří sáhnou spíše po něčem usedlejším.
Co se týče těch minivozů, tak je právě v Římě vidět pragmatické myšlení Římanů, kteří často volí malé vozy, ale chtějí si dopřát luxusu tch větších. Modelů Lybra tam jezdí dost. Teď se to asi změní s příchodem pětistovky... ale na asi nejvíce rozšířené Mini se budou dotahovat dlouho.
No a k budoucnosti Lancie zbývá jen dodat přání hodně úspěchů a doufat, že se začne dařit, stejně jako to začíná zvládat mateřský FIAT. Na Lanciu Delta Integrale v barvách MARTINI si musí vzpomenout každý, když se řekne legenda motorsportu :yes:
PS: Marko: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 10:02
OT: Toyota Corolla Coupe
U Toyoty se začíná pracovat na doplnění sportovnějších modelů, které v základním portfoliu chybí. Corolla Coupe jako následovník legendárního modelu z 80. let by mohla vypadat takto [odkaz] [odkaz] [odkaz] Zadek mi přijde moc podobný Celice.
Zajímavá je základní specifikace: zadní náhon, váha pod 1000kg, motor 1.5, délka pod 4m, šířka 1,7, výška 1,35m. Že by konečně sporťáček který nebude přemotorovaný a moc těžký? No, uvidíme. Cena by měla být okolo 10.000 EUR (US trh).
PS: Takže už mám jednu odpověď na konkurenci připravovaného Hyu Coupé. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Coulin"
4. 8. 2007 11:12
Re: OT: Toyota Corolla Coupe
To sportovní portfolio teď TOYOTĚ opravdu chybí,jen do toho... :yes: Paseo,Celica ,MR2,Supra zavazují >:D
anonym
5. 8. 2007 13:35
Re: OT: Toyota Corolla Coupe
:yes: :yes: :yes:
5. 8. 2007 22:12
Re: OT: Toyota Corolla Coupe
Ano, vyzera to ze u Toyoty planuju ozivenie kompaktneho cestovneho coupe, ale podobne ako Corolly Sprinter a Trueno by ani tato nova asi necestovala do EU.
anonym
4. 8. 2007 11:21
Pre boha, chlape!
Zasli lesk? Alebo ked neviem, tak napisem i, lebo sa mi viac paci? 8-s
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2007 11:45
Za hrubku
sa ospravedlnujem - vznikla mojou nepozornostou a presla bohuzial aj cez korekturu. Od buduceho clanku urobim drastickejsie opatrenia aby sa to neopakovalo. Upozornil som uz redakciu a poprosil som ich o opravu. Este raz sa ospravedlnujem...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
4. 8. 2007 12:03
Re: Za hrubku
Ale no ták... Myslím, že v tomhle směru jsme tu tolerantní. ;-)
6. 8. 2007 06:01
Re: Za hrubku
Chybicka sa vludi. Tiez sa mi nezda, ze dlzka modelu Delta by bola s hodnotou 2500 mm na spodnej hranici strednej triedy. (plus predlozka so 7.padom je "s" a nie "z") ;-) Inak super citanie, Marko. Akurat ma, ako asi aj mnohych inych, dost mrzi, ze znacka navrat ku svojim sportovym korenom neplanuje...
4. 8. 2007 12:37
VYMĚKLÁ LANCIA
Já myslím, jestli Marko to měkké "i" nevpašoval do svého výborného článku tak trochu symbolicky... ;-) Protože jestli je někdo na automobilovém nebi dokonale vyměklej, je to Lancia. Automobilka, která žije ze subkompaktu... Ano, Lancia má na co navazovat, bohužel nemá čím...

Neboť Lancia... to jsou italské bílé paláce, s vysokými amfórami v rozích předpokojů, s balkóny otevírajícími náruče vlnám těm tolik modrým mořím... a na příjezdové cestě, vysypané bílými oblázky se pyšní jedna aristokratická temná kráska... Lancia.

Lancia, to jsou ovšem i stopy kulek ze samopalů vpálených v boční linii do vozu, ujíždějícího noční tmou Chicagem s kufrem plným pašované pálenky... jo, to auto, co se v přístavu, když loď dorazila z Evropy do Států nekonečně dlouho houpalo na síti nákladního jeřábu... a tys ještě tehdy, vždyť příliš malý nechápal, proč tvůj táta se slzama v očích hleděl zkrzevá tu síť do nebe a plakal pro svojí Itálii... ten táta, co dokázal jedním prstem držet v šachu celé Chicago...

A dnes? Ticho, klid a v dálce se potácí zušlechtěné Punto s nemožnou tváří. Jo... Ypsilon je tvrdé Y... ovšem Lancia se nepíše s ypsilonem... Škoda.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Angel"
4. 8. 2007 12:45
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Pěkně napsáno. :yes:
neregistrovaný "ja"
4. 8. 2007 13:26
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
pekne napisane, ale vypovedna hodnota 0
neregistrovaný "Angel"
4. 8. 2007 16:08
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Vypovědělo to právě strašně moc, to bys ale musel umět číst mezi řádky.
neregistrovaný "ja"
4. 8. 2007 20:47
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
strasne moc. hlavne to, ze kritizuje nieco, co sa kritizovat nema => design
neregistrovaný "Jyrki"
4. 8. 2007 21:31
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Vesmes souhlasim. Lancia ma na co navazovat, ale nema cim. Ypsilon je prilis malo. Pred lety padlo spatne rozhodnuti nenahradit Deltu, nyni je myslim spatne rozhodnuti nenahradit Lybru. Nove modely na trhu nejsou a ty ktere jeste mely co nabidnout - Lybra, se uz nevyrabi. Navic prodejni a servisni sit Lancia neni prilis rozsirena :-/ I presto verim ve svetlou budoucnost Lancie.
4. 8. 2007 21:42
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Souhlas. Také fandím Lancii. Smutné je, že nebude sedan střední třídy... jen nafouklé Bravo... kam s tím hodlaj dojít v ataku na prémiový segment?
neregistrovaný "Jyrki"
4. 8. 2007 21:58
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Uprimne, Lybra byla uspesna predevsim jako kombi a prave to kombi bude hodne schazet. Velky Thesis neni spatne auto a myslim ze jeho problemem neni nezvykly vzhled ale pro zmenu trpi "slabymi" motory, v teto kategorii vozidel je 6valec malo a chybi i vetsi turbodiesel. O to vic s podivem jsou vybrane motorizace, kdyz si uvedomime jakou skalou motoru koncern Fiat disponuje. Myslim ze stejny problem s vyberem nevhodnych motoru muze zabit Fiat Linea.
4. 8. 2007 22:16
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Jo, Lancia musí být postavena o stupeň výše než Alfa Romeo... a to je velmi těžkej ořech.
4. 8. 2007 21:38
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Myslim, ze by jsi se mel na chvili posadit do Thesise. Myslim, ze i v tvych ocich by ten tvuj apostol vymeknul jako taveny syr. Thesis neni auto, je to zivotni styl, koupit si thesis je odvaha si koupit prepych a luxus zabaleny do konzervativne-extrvagatniho(zdanlive si odporujici tvrzeni, ze? Ale kdo zna, ten vi...) kabatu navrzeneho ve stylu retro. Thesis je osobnosti mezi nemeckou sedi, spravne jsi me navedl na myslenku aristokracie. Je to vznesena knezna, ktera zvlaste u nas vynika mezi sedi kovarskych BMW, hornickych Passatu, urednickych Mercedesu a bohemskych Audi.
4. 8. 2007 21:58
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Nemám Apoštola... co to meleš? Vedle toho, že BMW považuješ za kovářské auto, Passata auto pro horníky a Mercedes pro úředníky, AUDI (sic) pro bohémy (?) ... (tohle jsem tu opravdu snad ještě nečetl...), srovnáváš Passata s Thesis... zajímavé. Kam na tahle srovnání chodíš? Co třeba ještě porovnat Ypsilon třeba s Touaregem :-) Miky, diskuze na této úrovni nemají cenu, to snad chápeš.
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 07:09
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
Vkus a vzhled se dá porovnávat v rámci třídy... Základ Thesis stojí jako slušněji vybavený Passat se smradlavým TDI... Nevidím důvod proč neporovnat krásku s odpuzující čardokou
anonym
5. 8. 2007 13:36
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
:no:
6. 8. 2007 08:26
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
No, chapu, ze jsi to takto pochopil ale bylo to mysleno trochu jinak (po 7 pivech holt, clovek vymysli ledasco :D) prirovnas-li automobilove spektrum k pocatku novoveke spolecnosti, abychom se dostali k te aristokracii tak :
BMW: Kovari - lide vazeni, poctivy, silni, vzdycky meli dost vaznosti a ucty od ostatnich, neb byt kovarem, znamenalo mit cest a oblibu. MB- Urednici, lide bohati, konzervativni, maji styl, ale toho konzervazivismu je preci jen uz trochu hodne. Audi - to bylo asi nejtezsi vymyslet - Bohemove, radi si uzivaji luxusu, a vrcholnych zazitku, utkavaji se v soubojich at uz na poli umeni ci na poli sportu. A VW - Hornici, to se primo nabizi, pravda ma t diru, hornici byli takovi az za komancu, byly pomerne slusne placeni a mohli si dovolit koupit drazsi veci, nicmene porad jim zustala ta hornicka neomalenost a zbytek vyssi spolecnosti se od nich radeji distancoval, nicmene odvadeji kvalitni praci a to jim nelze uprit.

Jinak, Thesis a Passat jsou velikostne auta stejne tridy, nicmene, Thesis patri do segmentu premiovek, kdezto Passat se o to jenom snazi :)
PS: "Tvuj" jsem myslel, jako ze ho porad jenom obhajujes. Z velke casti jen ty, tak proto tvuj :) Tohle se ale pochopil dalo. Jiste uznas, ze diskutovat na takoveto urovni nema smysl ;)
5. 8. 2007 22:23
Re: VYMĚKLÁ LANCIA
ehhh...i je pruser, spravne malo byt ypsilon. Inak si myslim, ze problem nie je to, ze by Lancie so soft-charakterom boli zle. Treba ale viac dbat na komercnu pritazlivost, ako na umelecku. To druhe je mozno hodnotnejsie, ale mohlo byt to Lanciu definitvne zabit. Zakladny problem vidim v tom, ze tam nie je nic co by podporovalo zameranie, ktore prinasalo uspech: teda sportovost. Taka sportova Delta by podla mna ako vybocenie z inak elegantneho luxusu fungovala..
4. 8. 2007 15:54
PAPÁ
Ernest Hemingway, ten jenž napsal věty, které nečíst je jako nedýchat, ten, který žil v horské chatě v Idaho, kde lovíval zvěř, ten, který měl současně byt v New Yorku, ten, který vlastnil jachtu se speciálním vybavením na lov mečounů, ten který si držel desetiletí apartmá v pařížském hotelu Ritz a apartmá v Benátkách v hotelu Gritti, ten, který se bezmála čtvrt století vyrovnával se sebevraždou svého otce, aby nakonec jednoho kalného rána obrátil také hlaveň své milované brokovnice (jo, brokovnice...) proti sobě... ten, který řekl, že když nemúže existovat podle svých představ, nemůže existovat vůbec... tak tenhle gigant, tenhle tvrďák se počátkem padesátých let potuloval s partou přátel po Azurovém pobřeží a po italském severu, pořádal věčírky v Benátkách a výlety do Alp... a na cesty za poznáváním Evropy tu užíval... Lancii. Lancia Aurelia... vnímáš tu sílu?
Rozbalit vlákno
17
4. 8. 2007 18:33
Re: PAPÁ
Živ? To sis poplet stydlíne asi s nějakým svým komiksovým hrdinou, Hemingway bohužel živ není...
4. 8. 2007 18:18
Re: PAPÁ
Ano, Ernest Hemingway mel styl. Vec, ktera je tvoji mentalni kapacitou zcela neuchopitelna. Hemingway jezdil Lancii... Napada me, ze jej jiz tehdy neuchvatilo kouzlo tech dvou pismen VW. Asi znal spravny preklad: Vidlak Wagen. Kdyby zil dnes, tak by s Lancii asi opravdu nejezdil. Dnes je zancka nekde jinde. Dovolim si ale spekulovat, ze by jeho auto nebylo bez kouli, takze by to asi nebyl zadny Gulag nebo Apokalypsol, jak se tady prezdiva poloautum, golfum a prassatum...
4. 8. 2007 18:32
Re: PAPÁ
No, řekl bych, že po přečtení tvého příspěvku by se o té mentální kapacitě spíše mělo uvažovat na tvé straně... 8-s >:D

P.S. Hoď se do klidu, parmesáne, ale že tě ten VW rajcuje... >:-[] :yes:
4. 8. 2007 19:34
Re: PAPÁ
"parmESáne" to hovori samo za sebe. Vzdyt to ani neumis spravne cesky napsat, Preßwurste. :-! Me VW prave spise zpusobuje zaludecni potize...
4. 8. 2007 20:02
Re: PAPÁ
Jo, neuróza, parmesáne, to není nic k smíchu... >:D ;-) :yes: P.S. zkus něco k Lancii, dnes ne a ne uchopit téma, viď. Ale ne abys mě zase přesvědčoval jako nahoře, že jediné správné auto do města má rozvor 125 cm >:-[]
4. 8. 2007 21:02
Re: PAPÁ
Ty skus neco k Lancii. Ja tvrdim ze Y i Musa jsou do mesta velmi prakticka a navic i luxusni a stylova auta. O 125 cm jsem nic nepsal - to ty preßwurste.
4. 8. 2007 21:44
Re: PAPÁ
S cim budes po preplenenem velkomeste jezdit radeji? S 5 metrovym sedanem nebo s 3 metrovym subkompaktem, zvlast, kdyz budou temer ve stejne vybave a mista na prednim sedadle budes mit relativne stejne???? :-!
4. 8. 2007 22:09
Re: PAPÁ
Miky, jadna věta pro zapamatování - obecně (nechytej mě za slovo) kupují malá auta švorcáci, velká auta lidé movití. Skutečnost, jestli jedeš do města nebo na hory nehraje v tomhle vůbec roli. Pravda je, že ti švorcáci svému okolí vysvětlují, že si malé auto koupili pro jeho malé rozměry... ovšem ty už teď jistě víš, že mít vatu, metr nemetr, valí trojkové emko jak o závod i kolem Colosea, viď ;-) P.S. Nevím, jestli jezdíš autem. Já po městech jezdil i s malými auty i s velkými. Nikdy jsem ve velkém nelitoval, že nejedu v malém, ale vždy když jsem jel v malém, toužil jsem jet ve větším... Nevěř té fámě o tom, že malé auto je ve městě praktičtější... to je přece nesmysl... Parkovací místa totiž se vyznačují na pětimetrové limuzíny... tys nikdy nebyl v parkovacím domě?
4. 8. 2007 23:24
Re: PAPÁ
To je totalni blud co tady vypoustis! Bohati lide si kupuji draha auta a chudi levna... Velikost s tim nema co delat. Myslis, ze chudy clovek ma na kousky jako Musa, Mini, Y, Smart, BMW1, MB A,B? To jsou vsechno rozmery mala, ale pomerne draha auta a chudaky bych jejich majitele rozhodne nenazyval, kor ty co je maji poradne vybavene :-!
4. 8. 2007 23:36
Re: PAPÁ
Nahoře píši, aby mě kolega nechytal za slovo. Tak mě nechytej za slovo, neboť tohle je materie na samostnatnej článek na blogu a nikoli na jednu větu v diskuzi. Obecně platí, že malá auta jsou levnější, než velká... samo, že mohou být a jsou i malá auta v cenově vyšším pásmu. To je ovšem okraj trhu... já psal o těžišti. Vedle toho je tu ještě kategorie "dámské auto" takže to opravdu vypadá, že to rozpálím na blogu... tam se pak můžeš třeba uonanovat.
4. 8. 2007 23:53
Re: PAPÁ
Ty mas asi uz brko utrzene, podle toho, jak se s tim onanovanim ohanis. Ja to delat nepotrebuju, zrejme narozdil od tebe si uzivam kvalitni sex s jinymi lidmi nez sam se sebou ;-) Ber to s klidem, kup tricko s napisem VW a zacni nejake typerce vysvetlovat, ze to neni pravda, ze to znamena Vidlak Wagen. Mozna ji na to Ulovis ;-) PS: na zada si napis Guru a Apostol vasich dni. (nevim jen jestli te spis nezbali hodni panove do ambulance aby ti pak v nemocnicnim zarizeni pomohli. A pokud budes jooo sakra hodny, tak te povezou sanitkou-VW transporter >:D )
5. 8. 2007 00:10
Re: PAPÁ
Aha. No, přečti si po sobě, cos napsal, možná ti to napodruhé dojde 8-s :no:
5. 8. 2007 11:14
Re: PAPÁ
Jisteze vim, co jsem napsal.
Byla to reakce na tve prebujele propagovani onanie. Tak hon, hon trhej!!!!!! Mel bys spis na blogu napsat, jak si to delas, a ze je to tak spravne, kdyz vsichni vidime, jaky jsi na to EXPERT >:D >:D >:D
4. 8. 2007 23:27
Re: PAPÁ
A jeste neco: Parkovaci domy jsou jako vsude? S 5-metrovou limo proste nikde jinde v poradnem meste nezaparkujes.
4. 8. 2007 23:42
Re: PAPÁ
Kolega se mě ptal, čím bych jezdil raději po městě tak mu píši, že raději jezdím pětimetrovou limuzínou všude... neb parkování není důvodem pro menší auto. Diskuze by měla být spíše o něčem jiném - Jsou velká města - Paříž napč. kde hustota provozu je tak velká, že spíš otázka by měla znít, zda do centra jezdit autem, či se přesouvat hromadnou dopravou, nikoliv, zda jezdit v C6 či C1...
6. 8. 2007 08:16
Re: PAPÁ
Prave jsem se vratil z Vidne, byl jsem tam svoji kappkou :) a kdyz jsem v centru vidne hledal parkplatz nasel jsem asi 4 :) s Ypsilonkou bych se tam vesel, s kappkou ee :yes: na 5. pokus uz to ale vyslo, takze asi tak ;)

PS: predstav si bohatou rodinu se slusnym vozovym parkem. Prvni auto bude BMW 7 nebo MB S Classe, pripadne A/S8. Druhe auto bude luxusni velky sportak pro tatinka, potom nejaky slusny velky luxusni MPV - tady mi to neda, ale tyhle pozadavky by krasne splnila L. Phaedra :) nebo pravda VW Multivan v plny nalozi. a potom jezdi maminka na nakupy a tatinek do kanclu do preplneneho velkomesta. Pak tedy budou hledat male auto, ale musi byt primerene jejich spolecenskemu postaveni: A jsme u toho.
neregistrovaný "wolff"
4. 8. 2007 20:05
nechápu
Ano, v jednom článku má GTI pravdu a projevil jasné z nalosti kulturníhos věta. Jak může být ale tento člověk tak omezený tomu nerozumím. Nerozumím.. Je možné, že člověk dokáže vyčíst spoustu věcí z internetu a yvtvořit si iluzorní poheld na svtě aniž by vytáhl paty z domu... Ano j to možné. Uživatel s nickem GTI je tomu příkladem... Děkujeme...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 8. 2007 20:45
Re: nechápu
Děkujeme odejděte? Už neděkujeme, přesto odejděte.
neregistrovaný "ZZ"
4. 8. 2007 23:00
Re: nechápu
No jedno je jisté. V životě nebyl v Itálii... Dneska se tu bavím. Výjimečně čtu ty jeho plky >:D V římských ulicích jsou totiž všude vyznačená místa na pětimetrové limuzíny a všude jsou parkovací domy >:D Ježiš to je vůůůůůl. V Římě se přes noc parkuje i v pneuservise. Tam, kde se jinde v Evropě vejdou auta dvě, tak v Římě tři a ještě čtyři skútry. Dnes se zase ukázal, jak je tupej a zcela mimo >:D :yes:
4. 8. 2007 23:30
Re: nechápu
>:-[] Ještě se trochu rozvaž >:-[] Třeba, jak jsi koukal na Toulavou kameru na ČT1 >:D :yes: Ty jsi takovej náš malinkej světoběžník, viď >:-[] Já dokonce myslím, klaune, že si myslíš, že mimo tebe v té Itálii nebyl odsud nikdo >:-[] >:-[] Jasně... tak nějak to bude :-)
4. 8. 2007 23:47
Re: nechápu
Ty hlupacku, popisuje ji alespon co se dopravy a automobiloveho trhu tyce velmi verne. Narozdil od tebe.
5. 8. 2007 00:16
Re: nechápu
Velmi verne, tvůj Jules Verne >:-[] Jo, takhle by to mohlo zůstat :-) P.S. A ovládej se, nebo že bych tě oslovoval také tím - hlupáčku?
neregistrovaný "ZZ"
5. 8. 2007 09:55
Re: nechápu
Já už jen čekám na další zprávy z burzy >:D ;-)
4. 8. 2007 23:43
Re: nechápu
Nejvetsi brutus je "tripla fila" - trojita rada. Typicky aplikovana u masovych akci. Ti co stoji ve vnejsi rade jsou v pohode. Ti co stoji u chodniku, tak ti to vezmou po nem. A to co stoji uprostred, tak proste pockaji ;-) Policie nerozdava pokuty, ale cele to organizuje, takze se 85 000 lidi co jede na zapas na San Siro spolehlive doveze i odveze autem. V jinych "civilizovanych" zemich jedna na zapasy tolik lidi nechodi a za druhe proste musi jet MHD, protoze v okoli neni dost parkovacich mist :-! Je skutecne rozdil, kdyz prijede bezny Milansky vozovy park nez kdyz by se dostavily prassaty a spol. V milane je kazdy metr delky restouci funkci casu krouzeni a hledani parkovaciho mista (at uz placeneho nebo na zakazu) s kompaktem to je pres den 10-20 min, pressetem by to bylo 25-35 min. 5-metrove lima parkovani nehledaji, ty byvaji rizene ridicem, nebo maji vyhrazene stani. My, co mame alespon trochu rozhled, tak to vime. Kasparek GTI co videl evropu na obrazku v altase siri sva "moudra" o tom, jak to chodi a pritom je jem v zajeti svych poz a bludu.
neregistrovaný "ZZ"
5. 8. 2007 10:04
Re: nechápu
Každopádně je zajímavé, jak je vše podřízeno dopravě. Skútry stojí úplně všude. Ty, chodče, ho obejdi. Já viděl i skútry a motorky zaparkované tak, že by majitel musel čekat, než ho ten s jiným skútrem pustí. A co se týče chodníku, tak po něm to fakt také berou :yes:
Celkově nejzajímavější mi ale přijde ta tolerance, že si většina lidí, kteří nemají vyhrazená svá stání někde v garáži, kupuje právě malá auta, aby se jich tam prostě vešlo víc.. a samozřejmě aby je i líp měli kam zaparkovat. :yes: Když to pak člověk srovná tady s podmínkama, tak si říká, že by těm kašparům od městské "policie" v takovém italském velkoměstě stříklo >:-[] Nestačili by fasovat lístečky >:D ;-)
5. 8. 2007 11:20
Re: nechápu
Oni to nasi slovansti "nadlide" z Horni Ritky proste chapou lip. Je tam bordel, chudoba a tak, vis. Hlavne Italum chybi kultura. Nj. Proste no comment. Holt zajeti vlastniho bludu ve spojeni s naduzivanim onanie zrejme delaji sve. >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
5. 8. 2007 11:39
Re: nechápu
No jo, holt na někoho se nadávat musí, že jo? Dyť jsme přece Čehúni. Dneska si náckové vybrali snědší Italy, zítra to zase budou šikmoocí. Po zaslepených středoevropanech nemůžeš chtít, aby chápali víc, než jen svou tupou omezenou malost. Co je cizí a co nechápeme musíme přeci odmítat, pomlouvat a bránit se tomu. Nemůžeme se inspirovat různými kulturami... Hoši tu jen koukají k sousedovi přes plot, než aby vyrazili do vedlejší vísky. Odráží se to v celé společnosti :no: Tak se člověk nemůže divit, že se to objevuje i tady. ;-\
neregistrovaný "pjetka"
5. 8. 2007 23:24
Re: nechápu
No GTI tu opět předvádí svoji obvyklou sublimaci libida do orální sféry >:D >:D >:D
Hlavně mě GTI imponuje svým primitivismem v duchu bohatí lidé mají velká auta a chudí malá. Toto je totální *.
GTI už konečně pochop, že jsou lidi s jiným pohledem na auta než ty, tak se nesnaž prezentovat svůj názor za názor většiny.
neregistrovaný "dll"
4. 8. 2007 20:49
Fulvia a Stilo
Celkom sranda...tie spatne zrkadla na Fulvii vyzeraju na pohlad presne rovnako, ako tie na Fiate Stilo:-) Je mozne, ze to nie je len dojem:-)
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2007 21:27
VĚZNICE PARMSKÁ
Základní problém Lancie je ten, že už nemá šanci se dostat z pozice lokální značky. Veškerá sláva je tatam Jo, máme ji v srdci, resp. ti, co dělají do aut ji snad mají v srdci stejně jako já... současnost však je smutná, přesmutná. Dokonalá rezignace. Skákačka do města drží legendární značku nad... čím? Nad beznadějnou budoucností. Nostalgici totiž značku nad vodou neudrží.

Lancia, ta italská princezna s přesmutnýma očima totiž nemá prostor. Jistě bychom všichni uvítali velké rychlé coupé, které by navázalo na úspěchy modelu Aurelia v padesátých letech a ti mladší by jistě uvítali obsazení prémiové kompaktní třídy s nějakou ostrou hatchbackovou verzí... Nikoli... mini MPV (bože) a subkompakt (bože) mají být startovací plošinou k odstartování závratné kariéry obrozené Lancie.

A kde? V Německu? To je vyloučené. Ve Francii? Možná tak někde v příhraničí. Zatímco Lancia vyplňovala miniautem parkovací místa v Římě, vyšplhalo VOLVO na světovou extratřídu, Alfa romeo vykryla prestižní sportovní segmenty, současně tu trh pozvolna začíná akceptovat první japonskou prémii a druhá čeká netrpělivě za dveřmi... Takže prémiový segment reprezentovaný Mercedesem, BMW, AUDI, Jaguarem, doplňovaný Lexem a brzy též Infiniti, zespoda futrovaný Volvem, Saabem a Alfou Romeo je natolik pokrytý a modelově různorodý, že prostě (staro)nová značka nemá šanci.

Lancia je kotvou k minulosti, je to princezna s dokonalým rodokmenem, ovšem s tváří stářím a starostmi scvrklou do podívného úšklebku... no, jen pohleď sám. Lancia je vězněm ve své minulosti... a skrzevá zamřížované prémiové okno té příslověčné kartouzy parmské toužebně vyhlíží resuscitační tým...

Lancia... dokonalý název, dokonalá minulost. Kdepak se asi stala chyba?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "frollo"
4. 8. 2007 21:50
Re: VĚZNICE PARMSKÁ
Bohužel máš pravdu. A obávám se, že se dočkáme neslavných konců trojice slavných značek - Lancie, Jaguaru a Saabu. V drtivé konkurenci německých a japonských prémiovek a mainstreamu, který začíná prémiový segment atakovat(třeba nové Mondeo), nemají tyto značky příliš mnoho šancí. U Jaguaru jsou nové XK a budoucí XF poslem lepších časů, ale v nejistotě ohledně vlastnictví, finančního zajištění a managamentu to může dopadnout všelijak. Lancia dělá zajímavá auta s aristokratickou krví a šarmem, ale již bez sportovního ducha. Ypsilon a Musa jsou perfektní...pro holky. Saab zase utrpěl na image kvůli převlékání modelů jiných značek. Moc rád bych se mýlil v přesvědčení, že se bude opakovat historie a tyto značky skončí jako Rover.
4. 8. 2007 22:17
Re: VĚZNICE PARMSKÁ
Souhlas.
neregistrovaný "Kubas"
4. 8. 2007 22:42
Re: VĚZNICE PARMSKÁ
Mňo, Lancie opravdu už nikdy nebude tam, kde kdysi byla s Aurélií nebo s Deltou a Stratosem... Nepochybuju o tom, že se sílícím Fiatem v zádech bude schopna nabídnout plně konkurenční hatchback a třeba i sedan střední třídy, ale je pravda, že ten prostor je tak vykrytý výbornou produkcí konkurence, že zákazníci (s výjimkou těch zmíněných nostalgiků) prostě nebudou mít mnoho důvodů, proč konvertovat k jiné značce... Já osobně bych si třeba při špetce fantazie dokázal Lancii představit jako značku hodně vyprofilovanou směrem k ženám (resp. k lidem hodně zatíženým na estetiku) - takto profilovaná značka na trhu není a tam by Lancia snad mohla najít tu mezírku na trhu (a ženy jako zákaznící rozhodně mají obrovský, zatím možná dost nevyužitý potenciál...).

No uvidíme, Fiat v dohledné době peníze mít asi bude, takže to ještě bude určitě zajímavé...
neregistrovaný "frollo"
4. 8. 2007 22:53
Re: VĚZNICE PARMSKÁ
Ano, orientace na ženy by fungovat mohla. Ale pro bejky odkojené Deltou Integrale to není nejlepší perspektiva. Je pravda, že konkurence na poli sportovně laděných značek je obrovská - Honda, Alfa Romeo, BMW, nově i Audi, Ford se skvělými podvozky... Komfort, elegance, individualizace a spousta odkládacích prostor na kabelky a šminky by mohly zaujmout.
4. 8. 2007 23:32
Re: VĚZNICE PARMSKÁ
Jo, tohle by mohlo fungovat, ale jen u vybraného modelu, třeba u té Ypsilonky. Celé modelové portfolio samotné ženy neutáhnou... No, Lancia to bude mít neskutečně těžké.
5. 8. 2007 00:05
LANCIOZNÍ SHRNOVAČKA
Pozor na zamindrákované disktuéry... Essesant sem dnes vletěl snad s kulometem a rozdává to kolem sebe hlava nehlava. Neumí napsat, musí nadávat - mě do hlupáků a oslů, kolegům do d-e-bil-ů... no, to jsou konce... zmindrákovaný essesant. Jediné, co hovoří v jeho prospěch, je to, že lape po dechu spolu s Lancií... jenže ta, narozdíl od něho, má svou jistou úroveň. Sice malou, ale má. Essesant nemá ani tu.

No, také jsme se dozvěděli, že ZZ byl s rodiči na výletě v Itálii. To je opravdu dojemné. Člověk s ním cítí, vidět poprvé Itálii, víme co to je, ne? Tak ZZ... příště přemluv tatínka ať tě vyveze třeba do Vídně, tam by se ti také mohlo líbit... a pak nám tu o tom napiš. Bude to lepší, než abys tu zvracel, jako včera pod článkem o výsledcích hospodaření BMW.

Co je však nejsmutnější... italofilové s pěnou od pressa u pusy, zoufalí z toho, že nikoho neohromuje to, že polovina aut v Itálii spadá do kategorie lux-burago, nemají dostatek soudnosti, aby uznali, že ani Muso ani Ypsilonka z Lancie evropský pojem neudělá...

A protože Lancii miluji, shrnuji slova, která jsem tu o ní dnes napsal:

Neboť Lancia... to jsou italské bílé paláce, s vysokými amfórami v rozích předpokojů, s balkóny otevírajícími náruče vlnám těm tolik modrým mořím... a na příjezdové cestě, vysypané bílými oblázky se pyšní jedna aristokratická temná kráska... Lancia.

Lancia, to jsou ovšem i stopy kulek ze samopalů vpálených v boční linii do vozu, ujíždějícího noční tmou Chicagem s kufrem plným pašované pálenky... jo, to auto, co se v přístavu, když loď dorazila z Evropy do Států nekonečně dlouho houpalo na síti nákladního jeřábu... a tys ještě tehdy, vždyť příliš malý nechápal, proč tvůj táta se slzama v očích hleděl zkrzevá tu síť do nebe a plakal pro svojí Itálii... ten táta, co dokázal jedním prstem držet v šachu celé Chicago...

Ernest Hemingway, ten jenž napsal věty, které nečíst je jako nedýchat, ten, který žil v horské chatě v Idaho, kde lovíval zvěř, ten, který měl současně byt v New Yorku, ten, který vlastnil jachtu se speciálním vybavením na lov mečounů, ten který si držel desetiletí apartmá v pařížském hotelu Ritz a apartmá v Benátkách v hotelu Gritti, ten, který se bezmála čtvrt století vyrovnával se sebevraždou svého otce, aby nakonec jednoho kalného rána obrátil také hlaveň své milované brokovnice (jo, brokovnice...) proti sobě... ten, který řekl, že když nemúže existovat podle svých představ, nemůže existovat vůbec... tak tenhle gigant, tenhle tvrďák se počátkem padesátých let potuloval s partou přátel po Azurovém pobřeží a po italském severu, pořádal věčírky v Benátkách a výlety do Alp... a na cesty za poznáváním Evropy tu užíval... Lancii. Lancia Aurelia... vnímáš tu sílu?

BRAVO LANCIA... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 07:26
Ty si fakt ubohý.
Nemá smysl dále reagovat. Essy, ajk se chceš bavit s někým, kdo si mele furt to svoje dokola, v Itálii nikdy nebyl a věci co mu říkáš odmítá přijmout a mimo to, zde hlásí neskutečné plky... Pak se setkáš s tím, že jedeš s čechy do Itálie a nebo je tam potkáš (nebavím se o Bibione), oni oči na vrh hlavy a koukají a koukají a koukají.... Prostě názor na Itálii je tady nějaký, ten tady přiživují tupečkové jako je GTI, jiní ještě větší tupečkové to hltají a pak když je náhodou někdo do itálie pozve, tak koukají, koukají a koukají a nechápou, jak se ti Italové mají dobře, dyť oni se nemají mít tak dobře... >:D FAkt Essy a ZZ neřešte to.. Tenhle člověk je nejchytřejší,m všechno ví nejlíp... stejně jako to věděl Pepíček... A jak pak ybl zklamaný, když to nevyšlo... Mu to taky nevyjde...

P.S. Essy taky sis všiml, že v Itálii jezdí snad víc Golfů GTI,a le nevšimneš si tam ani jednoho Apoštola tvých snů, tedy prassata? Hold oni jsou ti Italové fakt chudí... Kupují AR 159, Lancie v kůži (no přece jsou to malá auta tak jsou pro švorcáky a bazarové kovboje...) Lancie je vyšlechtěný Fiat Punto... nejspíš i vč. Thesis... No by mě pak zajímalo co je ten Bentley... nejspíš vyšlechtěná Fabie....

Ne fakt to nemá smysl tuhle směšnou figurku dále komentovat... Ten člověk podle mě nebyl dál než v Horní Řitce...

P.S. Přál bych mu zažít Neapol s Prassatem... Mylsím, že kdyby nebyl švorcák, tak ještě ten den běží do Lancie pro Ypsilon...

P.S. 2 I v Budapešti jezdí víc Ypsilonek než Fabií a Prassatů..., takže o té lokálnosti bych taky mírně polemizoval... Není pravda, že LAncie zmiszla úplně z podvědomí. POdívejte se na www.Lancia.cz, marketink je celkem slušný, reklama taky poběží... Takže já vidím světlou budoucnost. Kvalita a design, kterou Lancie může nabídnout s přehlšlí luxusu jen těžko bude hledat konkurenci. Bohužel už se musí zapomenout an integrále v původním smyslu slova, tím samozřejmě není vyloučeno, že Delta integrale přijde, stejně tak jako přichází Cupra a S a RS v rámci jednoho koncernu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 8. 2007 09:32
Re: Ty si fakt ubohý.
Nemyslím si jako ty Wolfe, že v životě v itálii gti nebyl. Jsem přesvědčen, že je pouze součástí prodeje německých produktů,zrjména některých. Že je jejich reklamní kampaň založena na špinění konkurence málokdo chápe.Vždyť je to přeci německá kvalita.

Znám velmi dobře Itáli, Francii,Španělsko, Řecko. Léta jsem v těchto zemích žil a nejlepší přátele včetně příbuzných mám právě zde.
Znám jejich mentalitu, přístup k životu. Prostě carpe diem.
Co řícichlapci, co je zvyklý nosit boty 5 let s tím, že tak dlouho Italská nevydrží. A proč, když příští rok potřebuje nový, aby byl in.

Závěrem. Přál bych naší společnosti, aby byla velmi rychle bohatá jako právě v těchto zemích.Zajeďte do Milána, tolik smartů jste nikdy neviděl....
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
5. 8. 2007 10:10
Re: Ty si fakt ubohý.
:yes: :yes:
5. 8. 2007 10:35
GARIBALDI NA DRUHOU
No, tak jsme se to opět dozvěděli. Jak se píše o italských autech, vrchu nabývají kupodivu nikoli auta samotná, nýbrž světoběžnické zkušenosti z vesnic v okolí Milána, hustota pressa ve Veroně a pružnost špaget na italské riviéře...

On vůbec světoběžnický akcent má na diskuzi velkou četnost. Dákové jako základní argument pro úspěchy loganu v Rumunsku uvádějí pokles prodejů Bentleyů na tamním trhu, který dávají do přímé souvislosti s růstem výroby Dacií. Chápu...

Špageťáci zase, přišli s přímo revolučním vlomem do chápání velikosti aut. V Itálii je údajně málo místa a tak tam diamantoví kovbojové jezdí v Ypsilonkách. No... a jak to do sebe pěkně zapadá... proto holt Alfa nemá prodeje jako BMW... když neumí udělat kloudné miniauto... Chápu...

Samurajové zese, jak se píše o produkci z východu, horují za to, že design aut je ryze subjektivní záležitostí (jasně, nová Impreza) a že tedy se vlastně nedá na diskuzi hodnotit. Chápu...

A tak jedině, když se píše o produkci německé, diskutuje se o autech, o jejich funkčnosti, spolehlivosti, dokonalosti a kráse. Jistě... vždyť nikde jinde se nevyrobí a neprodá tolik dokonalých a krásných aut, jako v Německu. Jěště, že tam mají hodně místa k parkování... kupují ta neskutečně dlouhá auta za neskutečně velké peníze... jo, nejsou normální, chápu.

Tak, pochopme my zase ty světoběžníky diskuze, kteří sice neví jak to vypadá ve Slavonicích na náměstí, leč jedna pizza na italské pláži jim dokonale vyplňuje intelektuální hlad jejich mozků...

P.S. je tu prosím někdo, kdo ví co byla ještě v osmdesátých létech lancia a komu se líbí její aktuální přední maska? je tu prosím někdo, kdo při pohledu na jedoucí MUSO křepčí nad dokonalým portfoliem Lancie? Je tu prosím někdo, kdo tak jako špageťáci je schopen bez zahanbení tvrdit, že u aut platí obrácená zásada, že totiž menší je lepší? >:-[] ;-) Jo... svět je sice malej, ovšem pro leckoho, jak je vidět na diskuzi i kdyby byl malinký jako špendlíková hlavička, představuje rébus rozměru galaxie, viďte, vy naši světoběžníci se špagetou uvázanou kolem krku...

Jinak bych chtěl vyjádřit upřímné poděkování kolegovi Vel Satisovi, který připustil, že snad je i malá naděje, že jsem někdy kolem roku 1860 asi 2 hodiny v Itálii byl >:D Giuseppe Garibaldi hadr... >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "frollo"
5. 8. 2007 10:52
Re: GARIBALDI NA DRUHOU
Jak by řekl klasik, GTI do Itálie s oblibou snad alespoň jednou možná jel... :-) :-)
5. 8. 2007 10:53
Re: GARIBALDI NA DRUHOU
>:D :yes:
Avatar - VDC
5. 8. 2007 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
5. 8. 2007 11:43
Pěkně to tu doutná
Na to že je Lancia značka úplně o ničem se až divím jaký způsobila flame. Vybudovat ze značky, která dnes stojí na jediném subkompaktním modelu prémiového hráče, je odvážné. Věřit tomu, je hodně optimistické. Myslet si, že lidé si kupují malá auta, protože na větší nemají nebo do něj nedorostli, je zaslepené... :-)
Rozbalit vlákno
1
6. 8. 2007 08:11
Re: Pěkně to tu doutná
Ako to myslis, ze Lancia je znacka o nicom? Mozno v sucasnosti, ale historiu by jej mnohi mohli zavidiet...
neregistrovaný "BMWest"
5. 8. 2007 11:48
Zašlá sláva
Stará Lancie byla něco jako Rolls-Royce - dokonalé auto, jen na italský způsob. Nečetli jste někdo Tři kamarády od E. M. Remarque z poválečnýho německa, hlavní hrdina tam vydí jet v dálce auto a uvažuje: předek jako prasečí rypák, zvuk jako prasečí chrochtání, tak to bude Peugeot. A potom vydí káru s italskou kastlí, zvukem božského chorálu a má jasno, je to Lancie. Kéž bychom byli jednou všichni taky tak schopný jednoznačně identifikovat Lancii.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 12:14
Re: Znovuobhájená sláva
To přijde ;-) Stačí jen, když příště budeš kupovat auto.. nekupuj předražený VW se skoro olympijskými kruhy a kup si auto... Auto, které je krásné, spolehlivé... a ....hlavně, narozdíl od toho lidového vozu se skoro olympijkými kruhy na kapotě...pohodlné...
Avatar - Ricardo
5. 8. 2007 12:23
Re: Znovuobhájená sláva
Wolffe, ono to asi potrvá než se lidi mimo Itálii zase naučí kupovat Lancii. Navíc podle mě má problém v tom, že ji ve většině tříd chybí jasná kontinuita.
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 13:22
Re: Znovuobhájená sláva
Není to tak černé,ale jinak souhlasím... Ale jak říkám, s dobrou reklamou a notnou dávkou luxusu se Lancie znovu vryje do podvědomí. To je jisté...
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 13:30
Re: jj kašli an to
neregistrovaný "BMWest"
5. 8. 2007 13:51
Re: jj kašli an to
Každej ať si koupí auto podle svýho gusta, proti tomu žádnej dišputát. Předražený jsou vesměs všechny, takže si člověk stejně nevybere ;-) V čem mají ale italský auta jasnou převahu, je design. To co povyšuje design na umění je schopnost vtisknout obyčejné věci charakter, protože potom teprve působí na emoce. Němci mají svůj funkcionalismus zakořeněný již v době Bauhausu. Zohledňujou spíš čistou strohost, optickou lehkost konstrukce a ryzí funkčnost. Tato kritéria ospravedlňují BMW k tomu, aby montovalo do interiérů palubní desky, zajímavostí ne nepodobné kuchyňské lince. Je to styl pro 21. století, takže je dost odosobnělý. Němci nám servírujou kus úžasně vyspělého inženýrství v recyklovatelném papírovém obalu, "prostě auto", nic víc. Italové svým vozům charakter vtisknout dokážou, proto mám pro italský vozy slabost, ale současná produkce Lancie mě teda moc neoslovuje. Ypsilonka naživo docela zklamala a tu jejich rádoby luxusní PSA 807/C8 ani nemá smysl komentovat. Jenom Thesis odkazuje na tu zašlou slávu, kterou je třeba znovu objevit. Držím palce :yes:
neregistrovaný "13"
5. 8. 2007 14:42
Re: jj kašli an to
:yes:
5. 8. 2007 17:49
Re: jj kašli an to
uplny suhlas :yes: :yes: :yes: :yes: :-!
5. 8. 2007 18:12
Re: jj kašli an to
Píšeš to dobře. No, ta ryzí funkčnost, to zas tak úplně nesmyslné u auta není... Kdo jednou řídil, pak tohle ocení rozhodně více než v Breře vyosenej volant vlevo... ovšem uznávám, že estetika přistrojovek BMW je otázka k diskuzi.

Jinak, pozor, jeden z největších bludů diskuzí o italských autech je jejch údajná emotivnost... jakoby Aston či MINI neměli v sobě emoce... Ostatně snad nejnudnější auto, které znám, totiž Grande Punto je toho dobrým příkladem. Fabia II má v sobě proti Puntu tunu emocí. Punto jen unyle pokukuje po okolí. Víš, nesmíme emoce zaměňovat za nostalgii...

P.S. Co Croma a emoce :-) emočně silný byl fiat coupe... ovšem to je hyundai coupe též... tedy emoce vyvolá to coupe, tvar karoserie, nikoli to, že je z Itálie...
neregistrovaný "A2"
6. 8. 2007 10:58
Re: jj kašli an to
Fabia a emoce?, ty seš komik, s tím bys mohl vystoupit i v einkaselbuntes, prober se, a podívej se pravdě do očí. Na GP v designu nikdo nemá, jeho úžasné linie, které vynikají nejvíce z profilu, vzbuzují skutečné emoce, u všech okolo jdoucích i jedoucích lidech, zatímco tebou zmiňovaná Fabia vyvolává svým pojetím spíše úsměv na rtech. To samé je Bravo a taktéž nástupce Lancie Delta, který bude dle fotek také skvost.
5. 8. 2007 18:00
Re: jj kašli an to
Jen upřesňuji, že se jedná o poválečné Německo po první světové válce... P.S. Jo, tenhle svě je pryč. Definitvně.
neregistrovaný "ErikBK"
5. 8. 2007 13:08
klídek
Tak jo kluci, je čas oběda. Dejte si něco dobrého k snědku, ať se uklidníte. Něco studeného k pití, ať vychladnete. Naložte rodinky do svých německých limobusů a italských trpaslíků, a všichni se sejdem ve Slavonicích na náměstí, ať víme o čem ten reálný život je. Vždyť je přeci NEDĚLE.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bcvb"
5. 8. 2007 14:49
vbcvbcv
vidom to bledo,neviem pochopit preco automobilky sa snazia stale vyrabat neuspesne automobili typu audi a2, smart forfour a alfa 147.proste predrazene nakupne tasky
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2007 15:39
PO ŠPAGETĚ DO RÁJE
Tady vidíš, jak Německo cloumá Evropou... tedy zejména na diskuzi. Italskej diskusní rarášek, poskakující v pětistovce v zácpách kolem Colesea, prostě nemá tu správnou světovou perspektivu. Proto je nutno tyhle kluky, jejichž světonázor zatím určuje velikost kopečků zmzliny na pláži v Bibione, tedy ty ZZoufalečky, essesantíky apod. brát s jednou velkou chápající rezervou. Ostatně, kolegu AG by dokonce lynčovali vařenejma špagetama po zádech za to, že si dovolil napsat svůj názor... jo, minirasisti... naštěstí v rovině dětských bušících pěstiček do sítí svých omeZZeností.

Ti nejlepší, nejpracovitější a nejschopnější italové, ti se ve dvacátých létech diskrétně odsunuli z Itálie do Spojených států a nám tu nechali jen pár uměleckejch es a na diskuzi pár neumětelů, co když už neví jak dál, upozorňují kolegu na to, že ve slově Itálie se píší všechna písmena velká... Neberme jim iluze, připraví se o ně postupně sami.

Avšak velebme ty tvůrčí síly, které v Itálii, stejně tak jako po celé Evropě tvoří skvosty na čtyřech kolech pro naší potěchu.

Síla národa, schopnost najít cestu a vůle něčeho společně dosáhnout se dá dokonale demonstrovat právě na Itálii a Německu. Německo po druhé světové válce dokonale na kolenou... Tři roky tam místo bifteků jedli prostí lidé jen slupky z brambor a podrážky... a za 20 let bylo Německo hospodářským výkvětem Západní Evropy. Itálie taktéž s velmi neinspirativní politickou orientací ve druhé světové válce sice nedopadla tak tragicky jako Německo, o to však možná zarazí ta "skromná" cesta vzhůru... Itálie zvolila cestu chudého příbuzného.

Nás, co tu píšeme o autech by v té souvislosti mohlo zajímat, že tehdy po II. sv. válce vzniká v Itálii motorizační vlna rámovaná velmi malou koupěschopností populace, proto vlna miniaut. V době, kdy z Německa vyjíždí z továren obrovské Mercedesy, kdy ve Francii tvoří Citroen velkosériový skvost automobilového nebe, v době, kdy (dokonce) komunistické Československo velkosériově vyrábí a vyváží do světa kabriolety... se italský průmysl soustřeďuje na autíčka, do kterých bys dnes odmítl v zájmu pudu sebezáchovy nasednout. Jo, Itálii po válce odšmejkala na zádech pětistovka. Sice krásná, ale tak malá, že většina dnešních dobře živených diskutérů by se do ní nevešla.

A jak vidíš, dodnes italové nepřekročili svůj stín. Vyrábí dokonalé sporťáky (Ferrari) z nichž se 99 % prodá v... Americe. Doma italové nejezdí ve Ferrari, v Lambech či v Maserati. Jezdí v Pandách a Puntech. Ovšem abychom to dobře pochopili, já tohle nekritizuji, naopak, velmi cením, že jak Německo tak Itálie zná svůj strop a zejména svůj základ. Ovšem pokud by tu chtěl někdo snad naznačovat, že Itálie je takové větší Monte Carlo... pak tohle platí, bohužel jen ve snech autora.

Nejlépe ví, jaká auta vyrábět právě Lancia... Ano, ta luxusní legendární italská značka, která před a po válce vyráběla dokonalé vozy, dnes nabízí mini MPV (bože) a subkompaktní autíčko s tváří stoleté znavené stařenky v úšklebku.

Toto, nechť je tvým hlavním poučením z aktuální Lancie. Co bude... to ukáže čas. Marko to ve svém výborném článku popsal jistě věrně.
Rozbalit vlákno
2
anonym
5. 8. 2007 16:30
Re: PO ŠPAGETĚ DO RÁJE
Pokud by na auto.cz bylo hlasování o největším exotovi všech dob tak si osobně myslím, že 1. místo s přehledem vyhrává GTI!
GTI opravdu tvoje názory jsou opravdu neskutečná komedie! >:D
Už jen dokonalejší názory než ty měl Hitler a všichni víme jak to dopadlo!!!
Opravdu by už jsi se měl jít léčit, protože co to tu předvádíš tak to už je opravdu nemoc!!! :'-(
anonym
5. 8. 2007 21:39
Re: PO ŠPAGETĚ DO RÁJE
velmi primitivni diskusni prispevek....
neregistrovaný "wolff"
5. 8. 2007 16:02
bo(b)leček
Ty si prostě blbeček první kategorie. Omlouvám se všem, který tenhle vcraz pobouřil, ale nejlépe se hodí an tohle polymorfní individuum.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Great Man"
5. 8. 2007 18:56
Kdo to má číst?
Nemůžete si, prosím, vyřizovat osobní rozepře v jiné diskuzi? Tyto nesmysly nikoho nezajímají a prokousávat se Vaším odpadem při hledání hodnotných příspěvků je velmi otravné. Děkuji.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nextrom"
5. 8. 2007 23:33
Re: male auto
No ja nevim, ale nemohlo by to take byt tak, ze diky hustote obyvatelstva, stupne motorizace, strukturou mest, atd. se proste male auto do Italie hodi nejvice. Jsem tam hodne casto a najezdim tam hodne kilometru a vzdy ve me vznikne neco jako touha po malem aute. Nechapu, jaky duvod by mel byt k tomu, jezdit obrovskym silnym vozem ve strudlech, uzkych ulickach a totalne preplnenych mestech ?? Jedinym duvodem by mohla byt ta aristokraticka arrogance ...

Zabavu a dobry pocit z jizdy muzu mit v jakemkoliv aute, zalezi to jen na cloveku samotnem.
anonym
6. 8. 2007 08:39
Re: male auto
Samozřejmě - je to dáno strukturou - urbanismem sídel - kvůli podnebí se tu stavěly úzké uličky, aby se ulice i domy přistínily, vzniklo lepší mikroklima. Na severu Evropy je tento urbanismus zcela odlišný (vynechám-li úzká gotická města, kde původ struktury zástavby je odlišný - ale těch je již málo), kdežto italský venkov je poset těmito sídly.
anonym
6. 8. 2007 09:10
Re: male auto
Takze se do teto zeme male automobily narame hodi, driv tomu tak bylo, ale dnes sni normalni Ital - Normalospotrebitel - o velkem voze jako Symbolu jeho financni sily. Znal jsem takova Individuua, ti si pujcili v Nemecku velky vuz a jeli hledat nevestu do Calabrie coz se jim take posleze podarilo kdyz budouci tchan s tchyni videli velke BMW s nemecky cislem, malem vypadli z okna. V Italii jsou nesmirne chude regiony ( mezi severem a jihem je obrovsky rozdil) a tak ma Nemecko v jejich ocich samozrejme prehnane vysokou hodnotu. Ze v Nemecku potom spoustu Italu zije jen ze socialky je jina opera.
6. 8. 2007 06:10
Vseobecne
Pekny clanok o Lancii, aj ked je to vo svojej podstate trochu smutna historia. Teda ta od 80. rokov. Zabudli na svoje slavne korene.

Co mi je ale luto, ze v diskusii je take mnozstvo odpadu, co tuna niektori produkujete. Nic proti vam, pani, ale tentokrat GTI, Essesant, ZZ, AG a niektori ini : JE MI Z VAS SPATNE. HAMBITE SA.

:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
48
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 09:25
Re: Vseobecne
Pokud si projedes originaly pripsevku, pak zjistis, ze Ess a ZZ zacali slusne... ;-) Nechce se mi pod nektere prispevky psat, nicmene bych rad podekoval Markovi za prijemne stravene rano se salkem kavy u pekneho pocteni (myslim tim originalni clanek). DIKY MARKO! ;-)
6. 8. 2007 12:44
Re: Vseobecne
Prosim :-) Snazim sa... ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 12:50
Re: Vseobecne
Je obdivuhodne, ze jsi schopny si udelat na tohle cas...ja bych to musel delat ve stredu vecer misto jinych veci...pak by u nas bydlel soused zrejme natrvalo. :-) Sledovat Lancii bude zajimave, stejne jako se mi zda zajimave, ze turinane nevyuziji platformy AR159 pro model stredni tridy Lancie. ;-\
6. 8. 2007 13:38
Re: Vseobecne
No, je to dost "o hubu" s casom. V poslednych tyzdnoch toho casu na pisanie nie je tolko, kolko by som si predstavoval. ;-\ K tej Lnacii strednej triedy: tam ide o to, ze Marchionne dal peniaze iba na novu Deltu a Speciality Vehicle. Na to ostatne si Lancia musi zarobit sama. Preto asi zvazovali najvhodnejsiu skladbu modelov. A v dvoch silnych EU triedach im logicky vyslo radsej nahradit Deltu a potom tam dat velky sedan, nez sedan strednej triedy bez niecoho vyssie.
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 14:55
Re: Vseobecne
Z hlediska pomeru marze x pocty je to asi v tuto chvili lepsi. Bohuzel ;-)
6. 8. 2007 14:45
Re: Vseobecne
Pajo, tedy tě musím zklamat... nejde o čas... jde o hlavu. Doufám, že mi rozumíš :-) P.S. Zajímavé, vždy když tu napíše Marko svůj krásný článek, najde se někdo, kdo má potřebu jako se vyrovnávat veřejně s tím, že na to má také, ale že má málo času a tak podobně... Jasně... za všechno přece může... čas.
anonym
6. 8. 2007 14:55
Re: Vseobecne
Řekl bych, že se zde nikdo nesrovnává. Ba právě naopak. Paja složil Markovi kompliment vlastním způsobem. Markovi tady nikdo nešahá ani po kotníky, takže srovnávat se s ním nelze
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:07
Re: Vseobecne
Zajiste, ucinim pokani. Myslel jsem, ze dokazes pochopit trivialni smysl meho vyjadreni. Pochopili ostatni, tobe to klidne v pripade dalsich dotazu vysvetlim take. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 15:11
Re: Vseobecne
Škoda že tu není smilík se zvedlým prostředníkem. Hodil by se ti na konec lépe než ten mrkající ;-) >:-[]
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 15:17
Re: Vseobecne
Kde je Tibby? Neplni dohody? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:29
Re: Vseobecne
Hraje si s Matchboxem...detina, dostal od rodicu Lancii Delta Integrale v barvach Martini. Zitra ho bere tatinek do Chanova...misto Italie, pry je to tam stejne. Ten se ma... ;-\
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 15:32
Re: Vseobecne
Hned bych jel s nim, ale nemam na vlak :-(
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:39
Re: Vseobecne
Pujcim ti tatinkuv Fiat, nebo mamincinu Lancii.
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:01
Re: Vseobecne
No jo, ale ja nemam ani na ten vlak k vasim, abych si to auto vyzvednul:(
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:28
Re: Vseobecne
Ted jsem se dole docetl, ze jsi v izolaci...takze by to stejne neklaplo! >:D
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 16:30
Re: Vseobecne
Zkus být ZZoufalcem pangejtu - já to tak taky dělám a je to super. Neplatíš nic. V zimě se ohřeješ. V létě zase chládek - klimu má dnes už každej. Paráda :yes:
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:31
Re: Vseobecne
:yes: Dik, jste fakt kamosi z mailu. Co ja bych bez vas delal >:D
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 16:34
Re: Vseobecne
Hele, tak teď se zase na chvilku budeme izolovat, jo? >:D Pošlu ti pak fax, abychom se pro příště pořádne domluvili >:D :-! ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:41
Re: Vseobecne
OK, hlavne mi do toho faxu nezvyraznuj fixem ty dulezity veci. Vis, ze to z toho pak leze cerny, jako by to vzal cenzor tusi >:D
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:46
Re: Vseobecne
Dejte me do kopie, at to vypada ze Vas mam stale pod kontrolou...U nas v azylovem dome nemaji radi, kdyz se chovanci domlouvaji potajmu. :-)
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 15:12
Re: Vseobecne
Muzu uz zacit taky psat do diskuze, jak jsme se predtim domluvili mailem? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 15:15
Re: Vseobecne
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 15:20
Re: Vseobecne
Hochu , hochu, ty budes peknej vejlupek. Nemas ani 4000 prispevku a uz se cpes mezi VWyvoleny. Mel bys to dotahnout aspon na ty 4k a pak o tom neco napsat. Jinak vypadas dost ZZoufale ;-) >:D :-!
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:27
Re: Vseobecne
Zzase Zzkousi Zzamarasit Zzmijak Zzatraceny! :-)
6. 8. 2007 15:35
Re: Vseobecne
>:D Přesně, zoufale tedy vypadá tradičně. Osobně bych četnost příspěvků nepřeceňoval, ale co bych vypíchl, to je ta pololetní komická vložka s tím triumvirátněbuz nástupen na diskuze >:-[] Jsem poměrně nenáročnej na humor, takže jsem se tu půl roku řezal vždycky, když jeden začal psát a další dva se okamžitě přidali >:D To ale není všechno. Jak jsem na to minulý týden upozornil, tak... podrž se... jak ZZ, tak Tibby a mates nastupují... izolovaně >:-[] >:-[] :yes: tohle se vám teda povedlo fakt na druhou. Pamatuješ na tu upoutávku na Karlovarskej flimfestival - Tres sketos >:D Kam se na vás hrabou >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:52
Re: Vseobecne
Nejoblibenejsi film: "Trhala fialky dynamitem"? :-)
6. 8. 2007 16:07
Re: Vseobecne
No, tam by taky určitě zabodovali. Já vidím ty tři šáši v té upoutávce :-) to je fakt dokonalé.
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:14
Re: Vseobecne
...neni tezke te pobavit.
6. 8. 2007 16:19
Re: Vseobecne
Vždyť nahoře píšu, že jsem poměrně nenáročný týpek. Ale tohle se ZZ, Tybbimu a matesovi povedlo dokonale :-) :yes: a hlavní je ta pointa - reakce na mé "odhalení" to jak nastupují teď izolovaně >:D
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:25
Re: Vseobecne
V poradku, 3,2,1...start! >:D
6. 8. 2007 15:29
Re: Vseobecne
Vysvětli to hlavně sobě :-) Jeden už to tu psal minule... od tebe mě to přeci jen trochu překvapilo.
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 15:40
Re: Vseobecne
Necitim se byti povinovan vysvetlovat nekomu prispevek, ktery byl urcen nekomu jinemu. :-)
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:04
Re: Vseobecne
Jak nekomu? Prece Nekomu, chlapce , chlapce, upadas do stejneho bahna, ve kterem se my nekteri valime uz roky >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:10
Re: Vseobecne
No tak to pozadam o novy sluzebni vuz...ted si uz muzu jen vybrat jestli X-Typea s kleci, mizernou japonskou napodobeninu evropske premie, nebo prisprostlou Hondu pro pubertaky. Jsem ztracen... :'-(
6. 8. 2007 16:12
Re: Vseobecne
Kde děláš? Vyhazovač v baru cacadu? >:D ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:16
Re: Vseobecne
...prilis zodpovedne, cistim tam toalety. Na karieru vyhazovace se teprve musim propracovat.
6. 8. 2007 16:20
Re: Vseobecne
Tak to je ten X-type tak akorát ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:17
Re: Vseobecne
Sluzebni? Ja myslel, ze jsi na UP a ten "naskok" mas jen zapujceny ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:26
Re: Vseobecne
Na UP to neradi vidi, tam jezdim salinou. Jednou vsak z ilegality vystoupim.
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 16:26
Re: Vseobecne
Na mě nemá. Já jsem bazarovej kovboj z Jižních Čech s rýžovou miskou :yes:
neregistrovaný "Paja"
6. 8. 2007 16:32
Re: Vseobecne
...umis jist hulkama a mas cop?
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:36
Re: Vseobecne
cop..... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
6. 8. 2007 16:46
Re: Vseobecne
To si piš! Protože hoši z klubu tlučou tubu!!!! Až mi z toho málem praskli modrý LEDky :-)
6. 8. 2007 16:56
Re: Vseobecne
>:-[] Lehká oprava - "taví"... chybí ti jemnocit pro výraz :-)
neregistrovaný "mates"
6. 8. 2007 16:35
Re: Vseobecne
Ale stejne je zajimavy, co ta pravidelna trocha Okeny nadela se zemepisem, co? >:-[] >:-[]
6. 8. 2007 17:01
Re: Vseobecne
Neví kde bydlí >:D Hele, dnes jste to tu parádně rozsvítili. Já myslím, že to - auto-tros-sketos vám musíme přišít na záda. Pánove smekám, dokonalí klauni. Tohle cením :yes: P.S. Nehleďte na to mé "odhalení" vašich buznástupů na diskuzi. Není to vůbec trapné, naopak, vídíte, že bavíte. A o to vám jde, ne? Nebo ne? 8-s >:D :yes:
6. 8. 2007 16:10
Re: Vseobecne
>:-[] Bahno tomu neříkej. Trefnější je stav jisté nevzdělanosti. Taková ta příznačná "intelektuální dušnost" >:D
6. 8. 2007 16:53
Re: Vseobecne
Tak jsem je našel - ZZ, Tibby, mates - [odkaz]

Ty hromadné spartakiádní nástupy na diskuzi, to jsou takoví naši auto-tros-sketos >:-[] ;-) :yes:
neregistrovaný "Great Man"
12. 8. 2007 07:30
Aurelia v Ženevě 2008, Fulvia do výroby v roce 2009...
Trochu více jsem googloval a z té italštiny jsem vyčetl alespoň následující:
Studie CC Aurelia má být představena již příští jaro v Ženevě. Bude se jednat o coupé/cabrio, studie zjistí ohlas a na jeho základě bude rozhodnuto o výrobě (takže asi 2009-2010). Cena by se měla pohybovat kolem 75000€. Údajně má světlo světa spatřit i sportovní verze GT.
Jiného sportovního modelu Fulvia bychom se měli dočkat v roce 2009, bude vycházet z již prezentovaného konceptu (Frankfurt 2003). Cena u původního modelu měla být 25000-30000€.
Rozbalit vlákno
0