to je šleha... Tomu rozumím. Fascinující tvar, fascinující barva, fascinující styl. Jo, tady v Evropě, tady se ještě uměj udělat auťáky co s tebou trhnou... Sebejistej, přidrzlej aristokrat. Nejsem schopnej pochopit, jak je vůbec možné vtělit do plechu takovou krásu...
Já zase nejsem schopnej pochopit, jak si lidi kupujou předražený německý tuctovky (A8, BMW 7, MB S), když za srovnatelný peníz mohou mít originální, neokoukaná, luxusně-sportovní auta, ze kterých TO jenom stříká!!! A že je z čeho vybírat...
Jo, stříká... Ono to není jednoduché... nestačí mít jen ty prachy. Musíš mít především oko... vkus... styl. Ty zminěné "tuctovky" maj také něco do sebe... ovšem tohle, to jde opravdu rovnou na komoru.
Zmíněné tuctovky jsou prostě tuctový. Když to vidíš na ulici, tak už tě (mě jo) nechávají chladným. Ale když za víkend 3x potkám Bentley Continental GT s CZ RZ jednou v černý a jednou v britiš rejsing, tak mi to div palici neutrhne! Na Quattroporte jsem slintal přes výlohu ve Vídni asi před dvouma léty. Mně prostě přijde, že hodně zákazníků zmíněných tuctovek si to koupí jen proto, že to má tamten generální ředitel a nebo onen předseda dozorčí rady. Až to tahle korporátní klientela ojezdí, rozuměj skončí jim lízačka, tak si to koupí (zase na lízačku) buď 30ti letej týpek v tričku Uncle Sam a krkem tlustým, že nepoznáš, kde mu začíná hlava nebo ukrajinská mafie. Holt ta německá auta jsou fakt pro jinou cílovku a je to dobře. Rozhodovat se ale za jakej auťák vysolit 5 mega, tak bych vybíral z britské nebo italské školy. PS: rád bych se vyhnul rejpálkům, že VW vlastní půlku světa
Jo, když jsme u toho lízání, taky bych měl jednu parádní historku... tedy ale tu až večer... Je to tak jak píšeš - dodávám - uniformita, není jen rezignací těch co je k ní nutí životní okolnosti...
Jsou chvíle, kdy mně nezajímá, jestli to co slyším je klapot jehlovejch podpatků na mramorový podlaze hotelu Hilton, nebo stenografickej záznam mýho rozsudku na doživotí. Přesně takhle jsem se tehdy cejtil, když na mně vyštěkla zpoza rohu. Byla stříbrná. Tedy celá stříbrná. Kolem krku žádnej načinčanej límec, všechno jak má bejt. Dobelhal jsem to akorát k přechodu, když jí, zrovna naskočila zelená. V lidskym životě hrajou hlavní roli jen vteřinový okamžiky, jen ty o tobě rozhodnou. Jako tehdy o mně. Lehce, jen lehce hrábla a spodnim tónem naznačila, kdo z nás bude mít vždycky navrch. Za křižovatkou na mně počkala a to už bylo nadějný. Trému jsem se naučil zvládat dávno, ovšem někdy, někdy se mi to jěšte vracívá. Tak jsem celej rozechvělej do ní zajel. Jo, jo, tam na rohu pětapadesátý. Pár hošanů málem vypadlo z okolních oken. Kůži měla hladkou, ale ne zas úplně, tak to mám rád. Prostě jsem ji tam chvíli hladil. Vrněla lehce od spodu. A ty spodní tóny, tak to bylo něco. Jenže, znáte to, má-li to vo něčem bejt, no, to se pozná jen v letu. Tak jsem ji nakop. Jo, vzala to vode mně jako žádná jiná. A pánové, to BYLA jízda. To byl fakt let. Rovně to umí každej. Změnit polohu a vohnout to na suchym asfaltu kolem kandelábru už každá neumí. Tahle jo. S přehledem. Za chvíli jsem funěl víc než ona. Jsem bejk, tak se nenechám zahanbit, bušim do ní tři, čtyři a plná pět. To už to i na mně lezlo. Úplný mrákoty. Musel jsem brzdit. Jo, mám poměrně rozsáhlou představu vo brzdách, ha, ha, tohle šlo ale silně a sametově zároveň. Trhalo mi to kšandy, který jsem teda zrovna na sobě neměl. Rozumíme si, ne? Vod tý doby jsem ji párkrát potkal. Zdá se mi, že po mně trochu ještě jede. Mám ale ukrutnej strach to na ni znovu rozbalit. Nerad bych se spálil. Jo, na zadku má vytetovanou číslovku - 911.
ABSOLUTNĚ NEJLEPŠÍ, CO JSEM OD TEBE KDY ČETL! Poklona a respekt! Naskočila mi husina... Jdu si to dát ještě jednou jako pohádku před spaním a doufám, že se mi o tom bude zdát
Tak Maserati 4porte.....u mna je to s nim, ako s niektorymi dievcicami... Pozres a vidis krasu. Bezpochyb. Ale nic to so mnou nerobi. Proste taka "malickost". Nepreskocila iskra. (Alebo zeby tym, ze mam radsej chladnu Britaniu, nez rozpalenu Italiu ).
Já, abych se přiznal, jsem u ní mockrát blízko nebyl Ale umím pochopit i krásu jinou, třeba tu tvou... obě jsou krasavice... ta chladná, distingovaná má v sobě víc noblesy.
..ale tak to snad ma byt...potom si ju pamatas. Co by sme si pamatali, keby bolo vsetko len krasne. A ano - ta chladna krasa ma noblesu. (A to je asi ta pridana hodnota za ktorou ja idem.) Je to ako dostat ju za 5 minut 12. A ta juzanska, temperamentna a bezprostredna je ako mat ju 12:05. A obe su od 12 vzdialene rovnakych 5 minut. Len inym smerom. Cim len obsirne hovorim, ze tiez rozumiem tomu ze ta o 12:05 je rovnako krasna. (ked uz teda mame po tej 22:00)
Tak tu máme tři, co se prodávají. Jeden sbíral asi součástky po bazarech, taková je to slepenina. Další, ten míval ránu, jenže se toho sami lekli, co dokázali a hned ho zase umravnili. No a třetí je funkcionalisticky nudný natolik, že vypadá jako krabice od bot. Pokud chceš uniformu, musíš do jednoho z nich. Když máš širší obzory vidíš ještě tohohle žraloka, kočku, svatou trojici samurajů a diamant, který začal konečně zářit i směrem na východ.
To mi řekni, jestli jsi při tom postupoval ve stejném pořadí, jako já K tomu tvému výčtu bych ještě přihodil 2x roztažená křídla z ostrovů... o těch se Colonelovi z Kentucky ani nesnilo
Právě že ta křídla zase nejsou tak výrazně dražší, jak si lidé myslí. A když už "na to mám", tak se vší parádou Ikdyž my čehůni máme na sever od Phy taky automobilku s křídlama... nebo spíš s přišlápnutými křidélky?
Celou tajenku prozrazovat nemusis, ale treba tu druhou pulku bys mohl... Nejak furt nemuzu prijit na to, co je to ta svata trojice samuraju. Asi sem natvrdlej
Jinak fakt pekne napsano... Mohl bys treba udelat anketu, jak lidi pochopili poradi te prvni trojky
jo, tak bych to videl taky... Ale dal teda uz tak presne nevim... Zralok je to Maserati, to je jasny, kocka je taky jasna jak facka, ale ta svata trojice samuraju fakt nevim nevim... Diamant je podle myho Cadillac.
Jo jo, nejak mi nedocvakla ta Acura a tak sem si to furt nemohl dat dohromady
Jinak co se LS430 a Q45 tyce, tak tyhle auta zrovna patri spis k tem uniformnim autum, ale nic proti Lexusu, novy modely jsou naprosto paradni... Jo a tu Acuru RL stejne nevim, jestli radit do tehle tridy, uz jenom proto, ze nabizi jen sestivalec.
Jinak v tehle tride je opravdu tezky vyber, ale ani v jednom pripade bych si nevybral auto z nemecke trojice.
Kolem dvou mega bych rozhodne bral Caddyho, neco pres 3 by byl Jag, 5 mega by byl jasnej Bentley Flying Spur. No a mit jeste vic, tak bych se nerozmyslel - muj vysneny Arnage T to jisti... No nic, zatim budu dal jezdit maximalne na kole
Jo a jinak, vsimli jste si, ze jsme v tehle vsi exkluzivni spolecnosti nejak pozapomneli na Phaeton Co na to GTI?
Mohli by sme lokalizovat vsetko .... Stuttgart (aj ked s opisom nesuhlasim!), Munchen (tiez nesuhlasim!) a Ingolstadt sedia. Potom ...zralok z Modeny, macka z Coventry....traja zo 47 Roninov, ktorych "Giny" su najostrejsie, sa skryvaju medzi Tokyom a Torrance, a Torrance, a Gardenou (vsetko tam, kde je teraz uz den)...no a ten diamant brusia v poslednom case v Detroite....
No ten popis nebude zas tak špatný, když to každý poznal. Samozřejmě řazení do tříd.....věčné dilema. Mnohdy testují RL a STS jako pouhou vyšší střední třídu (což určitě taky víš). A CTS a Lincoln LS mi cpou do střední třídy. Tím mi rvou srdce. Takže CTS je vlastně konkurent Octavie! Ale pro mě by byla jasnou volbou STS-V, kde za cenu německé základní očesané verze dostanu ameriku v maximální výbavě a s maximálním výkonem.
Ja viem, ze tie triedy kde-kto pletie. V EU casto kvoli cene, v USA mozno kvoli tomu, ze nad nasou hornou maju oni este dalsiu reglarnu triedu. No, ale je samozrejme, ze vsetcivymenovany (okrem 4porte) si priamo konkuruju. Btw. vcera ma dostal clanok v Motortrende kde je Cadillac ULS povzovany za konkurenta nasej hornej triedy
No cenově možná. Za cenu lepší verze sedmičky nebo eska nabídne ale velikost a výbavu konkurující R-R a Bentley. Aspoň mám důvod snažit se hodně vydělat. Protože Northstar V12 s cca 750 koňma.... ty sny mě v noci budí. Nejvíc jsem zvědavý na design. Jestli bude víc "sixteen" nebo víc "art&science" a taky na jméno. ULS je prý pracovní označení, ale vůz by měl dostat spíš jméno. Jo a slyšel si, že koncem tohohle destiletí chystá Lincoln novou vlajkovou loď? Pravděpodobně se bude jmenovat Continental a bude na prodloužené platformě z Fordu FiveHundred výhradně s pohonem 4x4.
Ten Lincoln som cital na detnews.com Aj s clankom, ze Ford vraj chce napriek povodnym spravam vyraznejsie zapracovat na Lincolne a predsa len sa pokusi zautocit na Cadillac. A ten ULS - dalo sa cakat, ze dostane ine oznacenie (aj ked ja som napriklad tuto info, ze to bude doslova meno nemal) - ULS je strasna skratka. Design? Dufam, ze sa od Sixteenu nebudu moc vzdalovat. Ale to je asi iba zbozne prianie. sixteen by zrejme bol nehomologovatelny. Btw. videl si uz fotky noveho Escalade a Chevy Tahoe? [odkaz]
[odkaz]
Viděl. Velká škoda, že není vidět předek a interiér Escalade. Tam budou asi největší změny. Jinak Lincoln přidává, to je jasný. Zephyr bude určitě prodejně úspěšný. Jen nechápu proč se pořád cpou do těch klasických pick-upů, když to očividně nikdo kupovat nechce. Escalade EXT je přece o něčem jiným, ale to víš. Očekává se i další facelift Town Caru. Dostane šestistup. automat a asi i víc ventilů. Už pro 2005 modely dostal nový volant. Co na něj říkáš? A obecně interiéry Lincolnů jsou IMHO překrásný. Tady Cadillac zaostává (kromě XLR a STS).
tak jsem na chvilku mrknu a nějaký Zephyr, pohledám a kouká na mne fakt krásná kára, to mu říkám auto s sex-appealem, to je potentní (snad to není zprofanované ?). nádherně elegantní zevnějšek a ještě krásnější vnitřek, jen ta lišta na předku by nemusela zasahovat až nad blinkry.
Je na podvozku z Mazdy 6, takže jízdní vlastnosti by měly být taky skvělý. Na interiéry je Lincoln machr. Asi ve svý cenový a velikostní kategorii krásně zatopí v USA BMW 3 a Infiniti G35.
Ano, ja som si tie interiery vsimol teraz, ako som robil tie katalogy. Su naozaj prekrasne. Maju luxus, ale nie iba taky samoucelny. Je v tom vidiet obrovsky cit pre detaily a krasu.
..hele.. není tohle tak náhodou.. jen tak náhodou .. nový Punto sedan...?? Jak většina rejpalků tvrdila.. no jo.. Punto.. maska z Masserati, kola z gumy, sedadla z tramvaje.. volant z tříkolky.. kufr jen na kabelku... Jinak tohle je opravdu šleha... moc se mi líbí ta skrytá potence v elegantním mantlu....
proboha co to má být, to teď dávají do aut stydlivý háky? pan redaktor by mohl tuto technickou novinku vysvětlit v samostatném článku, na to jsem docela zvědavej. Nebo ať to aspoň opraví.
no možná se mi líbí víc ta maska klasická než sportovní "drátěnka" a hlavně, to auto mohlo vypadat ještě líp kdyby přední část byla trochu víc jako na tý kresbě (v sekci tapet), což je asi zřejmě důsledek ochrany chodců a všech těch nesmyslnejch omezení...
Ked uz sme pri Maserati - nasiel som nejaky obrazok moznej podoby nastupcu Coupe, ale uprimne, sam moc neverim, ze to tak bude vyzerat. Co je dobre, pretoze v tomto obr. akoby som chvilami vydel prebleskovat krivky Mercedesu SL: [odkaz]
Ano, ved som aj ja sam naznacil, ze to je asi montaz. Lenze v tejto chvili okrem tohto a dvoch kresieb od Stehrenbergera, kt. sa objavili aj v nem. AMS neexistuje nijaky relevantny predobraz nastupcu Coupe (ak neratame fotky tazko maskovanych prototypov, kt. ale nemaju takmer nijaku vypovednu hodnotu). A to SL - ano chcel som pocut ci ho vzadu vidi aj niekto iny. Prave to som myslel - hlavne tu partiu nad zadnym blatnikom.
no, upřímně řečeno, doufám, že nástupce bude hezčí než to na té fotce, ta zadní svítilna zahriznutá do boku neni příliš maseratiovská, takže bych předpokládal, že skutečném coupe příští generace to bude řešeno jinak. ta příď je jinak uplný quattroporte, takže je to na 95 procent montáž
Co se tyka Coupe, bylo nadherne, nez zacali delat ty posledni zadni svetla. Kdyz melo takove ty super "hokejky" na zadku, bylo to naprosto uzasne auto (vzhledem). Pak takova relativne mala zmena a z toho auta je naprosto bezny normalni (vzhledem skoro az nudny) coupe. Ten zadek jej driv odlisoval od ostatnich, ale maserati zrejme chtelo zapadnout a to se mu dokonale povedlo. Bohuzel...
Jenom taková poznámka... V Americe sem jzdil v LS 430 a v Q 45. LS 430 je tragédie, ale ten NISSAN, pardon Infiniti, to je mazec kára. A stojí míň než 5kovej bavor, což je proti tomu rozhrkaná krabička od sirek... S Maseratim (teda ne že bych byl tím vyvoleným, který se v něm mohl aspoň svést, ale moc moc bych chtěl - hele není tady někdo, kdo ho má, třeba starší typ?, moc moc prosím, pěkně prosím) se to srovnávat nedá,ale fajné auto to je... Ale Maserati je Maserati... Až budu velký, tak si ho koupím... Ale Škoda Octávia je stejně krásnější!!!!
ano, taky si na ně vzpomínám, ani nevím, proč začli dělat ty světla co teď. Ty staré "hokejky" jak píšeš byly spolehlivej rozpoznávací znak, i kdyby jel 250 mě osobně nevadí ani ty nové, viděl jsem kupé live a ani s těmi novými svítilnami mi nepřijde nudný
Konkrétně to prý byl ústupek americké klientele... Dočetl jsem se, že by to však nemuselo být dáno vkusem, ale i předpisy v USA a také šetřením nákladů...
Taky jsem slyšel, ale nepřipadá mi to reálné. V USA jezdí mnohem ztřeštěnější designy a zadní světlomety tenký jak nůž tam mají tradici (například poslední vyráběný Eldorado), takže nevím, co by mohlo předpisově vadit. To spíš to šetření.
Souhlas, sám jsem tím byl překvapen...Tohle jsem našel na wikipedii - "Die charakteristischen Bumerang-Leuchten in LED-Technik gingen beim Modellwechsel auf das optisch nahezu identische Maserati Coupé und den Spyder wegen der Vorschriften in den USA verloren. " Na nějakém dalším serveru se zmiňovali o nedostatečné svítivosti oněch bumerangů ve tmě...