Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 3 2014: týden před premiérou bez kamufláže!

Na ruském facebooku se objevila fotografie odmaskoveného pětidveřového hatchbacku Mazda 3 nové generace, který se bude prodávat jako vůz modelového roku 2014.
Zpět na článek
20. 6. 2013 09:27
20. 6. 2013 09:32
20. 6. 2013 14:49
20. 6. 2013 09:38
20. 6. 2013 09:42
20. 6. 2013 15:26
20. 6. 2013 12:52
20. 6. 2013 10:27
20. 6. 2013 10:35
20. 6. 2013 11:06
20. 6. 2013 15:23
20. 6. 2013 19:07
20. 6. 2013 10:57
20. 6. 2013 11:05
20. 6. 2013 13:59
20. 6. 2013 15:39
20. 6. 2013 19:09
20. 6. 2013 19:20
21. 6. 2013 09:48
21. 6. 2013 10:22
21. 6. 2013 17:24
20. 6. 2013 21:25
20. 6. 2013 10:58
20. 6. 2013 11:32
20. 6. 2013 12:17
20. 6. 2013 14:47
20. 6. 2013 14:56
20. 6. 2013 20:38
20. 6. 2013 22:11
20. 6. 2013 12:09
20. 6. 2013 13:54
20. 6. 2013 13:54
20. 6. 2013 16:15
20. 6. 2013 13:56
20. 6. 2013 16:16
20. 6. 2013 13:57
20. 6. 2013 16:19
20. 6. 2013 16:22
20. 6. 2013 16:26
20. 6. 2013 16:38
20. 6. 2013 16:44
20. 6. 2013 21:35
20. 6. 2013 22:49
20. 6. 2013 12:25
20. 6. 2013 13:14
20. 6. 2013 21:32
20. 6. 2013 12:38
20. 6. 2013 15:02
20. 6. 2013 13:10
20. 6. 2013 13:20
20. 6. 2013 19:31
20. 6. 2013 20:48
20. 6. 2013 21:42
20. 6. 2013 21:44
20. 6. 2013 22:32
21. 6. 2013 00:28
20. 6. 2013 22:24
Avatar - iudex
20. 6. 2013 08:54
Giulietta posunutá ďalej
No môj prvotný dojem je výborný, zdá sa, že Mazda zvládla zladenie novej tváre z väčších modelov s krátkym zadkom hatchu na výbornú. Rovnako ako redaktor tam vidím gény Giulietty, čo rozhodne nie je na škodu, nakoľko dizajn kompaktnej Alfy u mňa zrážajú iba predné svetlá, čo nová korporátna tvár Mazdy rieši oveľa vydarenejšie. Takže zatiaľ hodnotím predbežne za jedna.
Naviac menšej a kompaktnejšej trojke by mohli lepšie sadnúť atmosférické benzíny Sky (ktoré sú pre mňa v strednej triede predsalen už trochu na hrane) a ak novinka nebude mať nejaký vyložený deal-breaker, vyzerá to na nádejného adepta na Top 5. :-)
Rozbalit vlákno
44
20. 6. 2013 09:00
Re: Giulietta posunutá ďalej
Presne, mne to tiez pripomina moju Julcu, presne v tejto farbe. Ale je to pekne napasovane na mazdacke krivky. Pride mi to ako pekne auto, uvidime nazivo, u mna ma vsak palec hore :yes:
Avatar - Jaros71
20. 6. 2013 21:17
Re: Giulietta posunutá ďalej
Za mne :yes: :yes:
Alfa Romeo to sice není..ale pokud bude vypadat podobně.. ;-)
Nový styl Mazdy je velmi líbivý..!
Na celou novou Mazdu 3 jsem tedy dost zvědavý.
Avatar - Choochoo
20. 6. 2013 09:16
Re: Giulietta posunutá ďalej
Nevypada to spatne, ale ani nijak zazracne. Doufam ze to ve skutecnosti bude lepsi nez na teto fotce, pac po par letech to bude seda myska jako koncern. Stara 3 vypada i po tech letech velmi slusne a take jsem o ni premyslel. Hodne dulezite bude jak se povede predek. Drzim palce ;-)
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 09:26
Re: Giulietta posunutá ďalej
Já jsem tedy naprosto spokojen a myslím, že rozhodně vypadá lépe než ta minulá. Zvláště zepředu ;-)
Avatar - Choochoo
20. 6. 2013 10:51
Re: Giulietta posunutá ďalej
Zadek vypada asi lepe nez u min. gen., hodne klame ten zadni cerny difuzor. Chce to lepsi fotky. Chce to lepsi fotky. Zatim to vypada slibne ;-)
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 10:59
Re: Giulietta posunutá ďalej
To jo a i ten interiér ve mě vzbuzuje naděje. Nemůžu se dočkat odhalení všech parametrů, fotek atd. :yes:
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 09:19
Re: Giulietta posunutá ďalej
Julča, Astra, Mazda 3, vše na jedno brdo, přijít dnes s nějak zajímavě pojatou kastlí hatchbacku nižší střední je skutečně velkej vořech. Tak se všichni snaží udělat to jinak než golfa, až je to všechno stejné. ;-)
Avatar - Choochoo
20. 6. 2013 09:21
Re: Giulietta posunutá ďalej
Akorat ten koncern s Golfem se neznazi, ten uz uplne rezignoval na pokrok, ten ho dela stejny uz 3 generace >:D
20. 6. 2013 09:23
Re: Giulietta posunutá ďalej
A evidentně to tak zákaznici chtějí :-! :yes:
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 09:27
Re: Giulietta posunutá ďalej
Ti ať si chtějí třeba tahat káču >:D
21. 6. 2013 10:33
Re: Giulietta posunutá ďalej
hloupých se vždycky najde >:D a z toho VW žije
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 09:28
Re: Giulietta posunutá ďalej
Design golfu je definicí hatchbacku, čůčo, takhle to dělají mistři, nejmenší půdorys, prostorově špička, auto pro lidi, kteří vědí, proč si kupují auto této třídy. Onanie nad vzrušující ***kou julče nebo mazdy 3 je onanií prosťáčků, kteří nechápou o čem c-segment je, a jak píšu, mají navíc v posl. generacích problém v tom, že onanujíc na zadkem giulietty ani si nevšimnou, že jim tam někdo postavil mezitím mazdu. >:D ;-)
Avatar - Choochoo
20. 6. 2013 10:42
Re: Giulietta posunutá ďalej
Zajimave je ze je kazdy rozezna, pac jsou si podobna, ale pritom jina. Nedavno za mnou jelo Polo nebo Golf, proste nevim co to bylo, kdyz to vsechno je uplne stejny, sirku auta v cm jsem nebyl schopen zmerit pres zadni zrcatko >:D
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 12:56
Re: Giulietta posunutá ďalej
Pokud nerozeznáš zepředu golfa od pola, pak hodně štěstí s touhle mazdou 3 a mazdou 6. ;-)
20. 6. 2013 12:13
Re: Giulietta posunutá ďalej
>:D :yes:
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 12:33
Re: Giulietta posunutá ďalej
A já myslel, že definice hatchbacku je toto [odkaz]

O Golfu tam nic nepíšou...
20. 6. 2013 16:51
Re: Giulietta posunutá ďalej
Sežeň si lepší noviny.
20. 6. 2013 15:17
Re: Giulietta posunutá ďalej
"Design golfu je definicí hatchbacku,..."
Na nezmysly a bludy tu bol doteraz len vweduci, ale evidentne chces prebrat stafetu >:D :yes:
21. 6. 2013 10:41
Re: Giulietta posunutá ďalej
Pokud jde o poměr půdorysu a užitného prostoru, pak Golf (a nejen on) zdaleka zaostává za Trabantem... Ten byl výrazně menší a čtyři lidé se doněj vešli celkem v pohodě. A ten kufr taky slušnej. Ale nebyl to hatchback, to je zase fakt...
Avatar - miromen
20. 6. 2013 09:27
Re: Giulietta posunutá ďalej
Až na Civic , ale ještě že Mazda nekopírovala od Hondy.
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 09:30
Re: Giulietta posunutá ďalej
Souhlas, civic je jiný, auto bez designu. ;-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 09:35
Re: Giulietta posunutá ďalej
Není bez designu, takhle vypadá budoucnost.. teda aspon vypadala ve scífi filmech z počátku 90tých let >:D
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 09:41
Re: Giulietta posunutá ďalej
Základní linka je primitivní, oblouček. Aby to dostalo zdání nějaké designové snahy, jsou použity výrazné prvky, ztesané nárazníky, světelná rampa, křídlo v okně... laciné efekty. Tohle není design, který by měl čím imponovat. ;-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 09:45
Re: Giulietta posunutá ďalej
Mě to prostě připomíná auto budoucnosti z nějakého Bčkového scififilmu z té doby >:D
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 09:47
Re: Giulietta posunutá ďalej
Béčkový, možná spíš Řetkový... >:D ;-)
Avatar - Belo13
20. 6. 2013 14:08
Re: Giulietta posunutá ďalej
vidim, ze si odbornik na dizajn
Avatar - Choochoo
20. 6. 2013 10:45
Re: Giulietta posunutá ďalej
design se nehodnoti a nema vetsinou tuctova okoukna vec, treba komouska drevena zidle po babicce, ktera se vyrabela nekolik generaci a k ni se dnes pridava treba i ten Golf ;-) To co je nove vymysleny to je design, nekdo to musel vymyslet, ne oprasknout a to ten Civic ma, ikdyz se nemusi libit kazdemu jako spousta umeleckych del ;-)
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 12:46
Re: Giulietta posunutá ďalej
"Komoušskou dřevěnou židlí po babičce" myslíš nejspíš nějakou tonetku, protože jiná by tu babičku nepřežila. Jenže pak je to u tebe stejná story jako s auty, prostě se neorientuješ, protože právě ten styl tonetek je něčím tak dokonalým, z hlediska designu židle, že se to kopíruje dodnes. ;-)
20. 6. 2013 13:33
Re: Giulietta posunutá ďalej
:-! :yes:
20. 6. 2013 14:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 09:29
Re: Giulietta posunutá ďalej
Hold někdo se chce na svůj hatchback i dívat, takže odlišení se od Golfa je na místě ;-)
20. 6. 2013 10:48
Re: Giulietta posunutá ďalej
Já nevím jak ty, ale já v prvý řadě autem jezdím. že bych na auto zbožně čučel jako Homolkovi v dnes již klasickém filmu to ani náhodou. Design je fajn, ale jak auto nemá řadu dalších zásadních vlastností a kvalit, tak celej design je - no k ničemu. Ve chvíli, kdy tvoje designově perfektní auto najednou žere jako vejtřaska, všechno ti vevnitř drbčí, do kufru se ti vejde prd a dospěláci vzadu kňouraj, že je po padesáti kilometrech tlačí sedadla, tak je asi něco špatně.

Podobná vyjádření (o kráse a koukání na auto...) většinou vedou jenom ti, co žádné auto nemají a představují si sami sebe, jak tím vysněným designovým skvostem jezdí. A to je oproti skutečnému ježdění setsakra rozdíl.

Na druhou stranu, dobře vypadající Insignie je vevnitř tak malá, že si člověk má otlačené koleno (tedy pokud měří 190 cm) o středový panel po dvaceti kilometrech a co neuvidí v bočních zrcátkách, to neuvidí, protože výhled přes zadní sklo je tragický, nota bene když tam sedí další pasažéři (jako to bylo v mém případě).
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 10:56
Re: Giulietta posunutá ďalej
To, že bych si nekoupil auto, které se mi nelíbí je fakt. To ale neznamená, že si musím koupit šunt. Pravda, výběr je poté o něco omezenější, když jsi náročnější, ale stojí to za to.

Navíc tady se bavíme o trojkové Mazdě a to auto skutečně znám, takže mohu potvrdit, že kvalitní je ( přesněji znám minulé 3 generace, poslední 323 jsem i vlastnil). Že každé auto má své neduhy je jasné, například některé Mazdy rezly, minulá trojka měla vzadu méně místa atd.
21. 6. 2013 16:21
Re: Giulietta posunutá ďalej
No, abych rekl pravdu, tak design meho nynejsiho auta (Acoord 7G) byl jednim z duvodu, proc jsem si ho koupil navzdory tomu, ze nesplnovalo nektera jina kriteria (na me uz ponekud moc dlouhe, je to jen sedan, chtel jsem spis liftback - napr. Mazdu 6 bych si v sedanu nikdy nekoupil, kdyz je k dispozici jako liftback). Acco 7G je jedine auto, kteremu jsem nepraktickou karoserii za jeho krasu prominul. Samozrejme, v mnoha jinych dulezitych prvcich mi to auto take vyhovuje (motor, vybava,...), takze ta koupe opravdu nebyla jen o designu.
Avatar - iudex
20. 6. 2013 09:30
Re: Giulietta posunutá ďalej
Nie, nie je to na jedno brdo.
Ak niekto neaplikuje prísne geometrické tvary a ostré línie á la Rapid, ale aplikuje skôr plynulé línie, je to všetko pod Tvoju rozlišovaciu schopnosť? Ja tam teda rozdiely vidím a vnímam to (predbežne) tak, že M3 tento štýl zvládla najlepšie.
Ale je samozrejme lepšie rozškatuľkovať si to na Golf vs. všetci ostatní, to je potom život ľahší. ;-)
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 09:34
Re: Giulietta posunutá ďalej
Ale ono to je, golf a všichni ostatní, jedni jdou jinou cestou, viz. jmenovaní, někteří zkoušejí postavit vlastního golfa, viz. bravo ob generaci, akt. Peugeot, vždy někdo.
A netvař se, že nevíš, o čem je řeč, design - základní linky, nejde o světla nebo kliku ve sloupku... :-O
Avatar - iudex
20. 6. 2013 10:05
Re: Giulietta posunutá ďalej
Ja viem, ale rovnako vieš aj Ty, na čo narážam: nedôvodne paušalizuješ a zjednodušuješ. Mazda si našla svoj vlastný dizajnový smer a ten smer je vydarený, tak dajme cisárovi, čo je cisárovo a nezhadzujme štýlom, ako to robíš Ty (na jedno brdo, nie je to ako Golf a preto to nie je dobré a ak by to bolo ako Golf, bola by to trápna kópia).
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 12:43
Re: Giulietta posunutá ďalej
Čteš něco, co tam nepíšu, o trapnosti nebo kopiích ani slovo. Mazda v hatchbacku našla svůj směr, který je ale stejný jako u ostatních negolfovsky pojatých hatchbaků. Tedy nevidím nic, co bych mohl z hlediska designového řešení považovat za neotřelé nebo originální, a jen toto stavím do kontrastu s řečmi o golfu jako designové nudě. O tom, že je/bude mazda 3 líbivé auto, píšu níže.
Avatar - iudex
20. 6. 2013 14:58
Re: Giulietta posunutá ďalej
Dizajn Golfu môžeš označiť ako nadčasový, nestarnúci, kontinuálny, ale nemôžeš tvrdiť, že práve dizajn je to, čím Golf primárne priťahuje kupcov. Ja tvrdím, že Golf sa predáva pre jeho iné (nesporné) kvality, nie pre dizajn, naopak trošku nadnesene poviem, že Golf sa predáva napriek dizajnu. Preto sporadické pokusy konkurentov o rovnaký dizajnový prístup neuspeli (Stilo a pod.). Je preto len logické, že konkurencia musí prinášať úplne iný pohľad na dizajn, viac kreativity, aby oslovila a pritiahla kupujúcich. Golfu zjednodušene povedané stačí "byť Golfom", t.zn. mať širokú ponuku motorizácií, karosérií, výbav, skvelú konfigurovateľnosť a slušnú kvalitu materiálov a výroby a oprieť to o tradíciu a image; dizajn stačí potom len posúvať v medziach evolúcie tak, aby nikoho neodradil a je na úspech zarobené. Naopak ak by Golf prišiel s dizajnom, čo polarizuje, mohol by len stratiť.
20. 6. 2013 15:33
Re: Giulietta posunutá ďalej
Velmi triezvo; skoda ze daktore hlavicky nemaju schopnosti to vstrebat.
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 16:13
Re: Giulietta posunutá ďalej
Krásně napsáno. To by si měl GTI vylepit do garáže...
21. 6. 2013 16:28
Re: Giulietta posunutá ďalej
Neřekl bych, že se Golf prodává navzdory designu. Mnoho lidí chce právě designově nudné auto, něchtějí na sebe moc upozornit a Golf je právě takový. Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že kdyby se Golf moc změnil, mohlo by mu to uškodit, ale to je právě proto, že Golf je koncipován jako nudný pro lidi, kteří se nechtějí tím exteriérem bavit (buď je design nezajímá nebo chtějí jeho jednoduchost - Golf se mi osobně moc nelíbí, ale oceňuji na něm tu designovou čistotu, to, že nikoho neurazí). Se Stilem bych to viděl trochu jinak, tam 3D verze hrála docela emotivně, zatímco 5D verze měla tentýž emotivní předek, ale zadek tam vůbec nepasoval (stačilo trochu více sklonit zadní sklo a přinést nějaká zajímavější světla a mohlo to být úplně jiné auto).
Avatar - iudex
20. 6. 2013 15:05
Re: Giulietta posunutá ďalej
Len pre doplnenie aj pohľad spredu: www.youtube.com/watch?…
Ak bude toto v najbližšej dobe na trhu aj vo verzii MPS, rozhodne ju pôjdem pozrieť na vlastné oči.
20. 6. 2013 16:22
Re: Giulietta posunutá ďalej
Fake! mazda uz zverejnila pohlad spredu za tmy pri zapnutych svetlach a vyzera to absolutne inak...
20. 6. 2013 09:27
No nevím...
...za mě teda úlet s tím zadkem. Ta extrémně zvedající se linie oken se asi nebude líbit každému. Celek tak vychází strašně nevyváženě. Předek subtilní,zadek těžkotonážní. Ale uvidíme v reálu...

První dojem jsou ale obavy, aby to nedopadlo jako s tou Giuliettou...
Rozbalit vlákno
43
Avatar - iudex
20. 6. 2013 09:32
Re: No nevím...
Predok subtílny? Tak si to nejak vydiskutuj s tou väčšinou, čo tu tvrdila, že nová korporátna tvár Mazdy je vhodná na M6 či SUV, ale na kompakt je príliš veľká.
Javí sa mi, že niekto stále len hľadá palicu na psa. :-!
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 09:37
Re: No nevím...
Jenže ten zadek na obrázku vypadá, že vzali ten z M6 kombi a šoupli ho na o třídu menší a kratší auto :-( Jinak si nemyslim, že by to vypadalo ošklivě, ba naopak proti nynější generaci
Avatar - eliot
20. 6. 2013 14:49
Re: No nevím...
Taky mě to hned napadlo ,tak trochu zmenšené M6 kombi. Není se ale čemu moc divit , vždyť většina značek začíná poslední dobou sázet na větší unifikaci svých modelů. Takže i ztvárnění přední masky je předem skoro jasné.
Avatar - miromen
20. 6. 2013 09:37
Re: No nevím...
No ale z té fotky to na mě působí stejně. Určitě to chce vice foto a nedělat předčasné závěry.
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 09:38
Re: No nevím...
Ano, předek je spíš těžký, ale o "palicu" tu nejde, mazda 3 bude evidentně pohledné auto, co "řeším", je originalita, pořád se tu omílá golf jako nuda a designová neschopnost, jenže se ukazuje, že je to naopak, ty tvary golfu jsou prostě jedinečné, těžko kopírovatelné, a cesta jinudy vede... ke stejným výsledkům. Než o tom je řeč, alespoň z mé strany. ;-)
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 09:41
Re: No nevím...
Golf je jedinečná krabice, kdežto třeba tady M3 je AUTO. O tom zase řečním já :-)
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 09:42
Re: No nevím...
Ano, ty jen řečníš... souhlas. :-!
20. 6. 2013 09:52
Re: No nevím...
Není důvod psa mlátit... Když se podíváš na ten boční profil,tak to je prostě úlet...

Mazda je automobilka pro masy! Ta musí chrlit obrovské série,aby přežila. Tady takové "stylovky" si může dovolit vyrábět Mini,Alfa.

Když toho bude Mazda vyrábět 500.000 ročně,tak jí to bude vydělávat a já ji to jenom přeju! Ale nevěřím tomu...
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 09:56
Re: No nevím...
A masy nemají právo na stylové svezení? Navíc Mazda bude asi v Evropě vždy jen doplnění, i když možná začíná svítat na lepší časy. To Amerika i jiné trhy je něco jiného, tam se strefili určitě...
20. 6. 2013 10:06
Re: No nevím...
>:D Evidentně to pořát vůbec nechápeš... Jde o to,že masy nechtějí stylové svezení!!!!!!!!! Masy upřednostňují jiné hodnoty. Proč myslíš,že se Golfů ročně vyrobí milion a Giulietty,Leonu atd. pár desítek tisíc???
Avatar - Renton
20. 6. 2013 10:10
Re: No nevím...
No to je fakt. U nas ma Fico tiez cez 40%, takze to znamena, ze je automaticky najlepsi, nie? Lebo ma podporu mas.
20. 6. 2013 10:29
Re: No nevím...
>:D Co sem pleteš politiku??? Co to má společného s businessem??? Tady chlapče platí úplně jiná pravidla!!! (Ne)úspěšnost Mazdy a jiných ve srovnání s VW,nebo H/K ti tu realitu staví přímo před obličej... Tak nevím,o čem tady diskutuješ? >:D
Avatar - Renton
20. 6. 2013 10:42
Re: No nevím...
Prostacik pise o tom, ze masy sa mozu mylit. V politike, biznise, hocikde
20. 6. 2013 10:48
Re: No nevím...
To jistě!!! Holt asi Japonci špatně oblbují...
Avatar - Renton
20. 6. 2013 10:51
Re: No nevím...
Alebo nemci moc dobre, nie?
20. 6. 2013 11:29
Re: No nevím...
No jasně,to z toho přece vyplývá! Plus momentálně ještě korejci...
20. 6. 2013 10:52
Re: No nevím...
Jdi si mlátit pantem na sme.sk nebo ještě lépe do novýho času. Tady jsi zejvně nepochopil, o čem je řeč. Za prosťáčka jseš tady jenom ty, a to je možná ještě jenom milosrdné označení.
Avatar - Renton
20. 6. 2013 10:56
Re: No nevím...
Silne slova, maju vahu.
20. 6. 2013 14:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 6. 2013 11:11
Re: No nevím...
Pro me je zase prostacek ten, co napise slovo "pořát" nebo nadava vsem, co maji jiny nazor, auto, narodnost...uhly pohledu jsou proste ruzne. :-)
20. 6. 2013 14:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
20. 6. 2013 13:10
Re: No nevím...
Ze zrovna ty pises neco o prostaccich, Berane, je opravdu k popukani... >:D
20. 6. 2013 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 10:12
Re: No nevím...
Ty jsi ale zabředl na starém kontinentu. Uvědom si, že to tu jde od desíti k pěti a můžeme být rádi, že tady má Mazda a Honda vůbec zastoupení. V Americe to třeba masy chtějí a tam si ty masy tu Mazdu koupí novou co pár let. Takže kdo tady nechápe? >:D
20. 6. 2013 10:25
Re: No nevím...
>:D ...není co dodat... >:D
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 10:27
Re: No nevím...
Není, nebo neumí? :-)

Další fakt je to, že Mazda patří mezi menší automobilky jako Mitsubishi atd., tedy proč by měla dělat dalšího Golfa?
20. 6. 2013 10:31
Re: No nevím...
No ty tady plácáš úplny hovadiny... Bez urážky,ale tomu se dá jen smát,nikoli diskutovat. Sám píšeš,že můžeme být rádi,že tu Mazda a Honda vůbec mají zastoupení... Tím naprosto jasně potvrzujeěš moje slova, ale aby jses neshodil, tak je v další větě zase popřeš >:D
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 10:45
Re: No nevím...
Teď vůbec nevím, o čem mluvíš. Snad je nepochopeno slovo "masy". Tím myslím průměrného zákazníka, nijak zvlášť majetného. To že ten evropský je jiný, než ten americký je jasné a pro mne osobně smutné. V čem si protiřečím?
20. 6. 2013 10:56
Re: No nevím...
Úspěšná automobilka dnes musí prodávat globálně. Nejde se orientovat jen na jeden kontinent.
20. 6. 2013 10:33
Re: No nevím...
Takže cílem každé firmy je být malý,ideálně co nejmenší jo? >:D >:D >:D
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 10:47
Re: No nevím...
To snad někde píšu? Ne to je prostě fakt, že je to malá automobilka a to už dlouhá léta. Je tedy pravděpodobné, že i plně konkurenceschopné modely z ní za pár let velkou neudělají. Musejí tedy prodávat něco, co ty velké automobilky jako VW, Ford či Toyota nemají. Styl.

Už si rozumíme?
20. 6. 2013 10:55
Re: No nevím...
Nerozumíme... Jak dlouho už Citroen,Alfa,Seat,Reanault dělají stylová auta??? A kam se za tu dobu dostali??? :-)

To je úplný nesmysl!

Mini také dělá stylová auta a je úspěšná!!! Ale orientuje se na úplně jinou cílovou skupinu zákazníků!

Vyrábět stylovky za mainstreamovou cenu a snažit se být konkurenceschopný se neslučuje! To je evidentní už desítky let a trhem jasně prokázané...
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 11:06
Re: No nevím...
Každá automobilka si v rámci svých možností hledá na trhu (trzích) své místo. Mazda není ani čistá stylovka jako Mini, ani koncern s x modely na jejichž rozeznání potřebuješ návod. Prostě si vybrali nějaký směr a tím se ubírají (a tím myslím i Skyactiv). Nechci se tě nijak dotknout, ale oni jistě zaměstnávají nemálo odborníků a tvé rady skutečně nepotřebují ;-)
20. 6. 2013 11:31
Re: No nevím...
Já jim neradím,já tady jen prezentuji svůj názor... A ten ani nemusím obhajovat. Ten jasně obhajují prosdejní výsledky :-)
Avatar - eliot
20. 6. 2013 15:26
Re: No nevím...
Samozřejmě to ,že když Ma3 hned nevypadá tak "masově" jako Golf , okamžitě neznamená ,že bude mít neúspěch. ;-)
Avatar - Renton
20. 6. 2013 10:08
Re: No nevím...
Nie, masy maju pravo na Golf, lebo to dinar napisal. My ostatni sme prostackovia. Ked tu citam ludi, co to sem pisu, tak sa k prostackom radsej hrdo hlasim. Este par smajlikov na zaver, nech zachovam fazonu (nahodne poradie): :-! 8-s >:-[]
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 10:29
Re: No nevím...
Přesně tak, masy mají právo držet hubu a krok a mazat do nejbližší prodejny VW pro Golfa. Nedejbože abych za své těžce vydělané prachy dělníka koupil něco stylového...
20. 6. 2013 10:34
Re: No nevím...
No srry,ale dle tvých příspěvku-ty prosťáček jednoznačně jseš! :-)
Avatar - Renton
20. 6. 2013 10:42
Re: No nevím...
Jasne, ako inak.
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 12:52
Re: No nevím...
"masy maju pravo na Golf, lebo to dinar napisal" . To Dinar nenapisal, to jsou tvé fabulace, Dinar se může maximálně tak smát rentonům a individualitám, které si myslí, že budou styloví v konfekčním hatchbacku nižší střední třídy. Já vím, takové to oddělení se od stáda, nemít auto, co stojí na každém rohu... v kontextu debaty o mazdě 3, velmi legrační. >:D ;-)
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 12:57
Re: No nevím...
Tak bavíme se stále o HB v nižší střední ne?
Avatar - Renton
20. 6. 2013 13:11
Re: No nevím...
Neber to tak vazne. Nech si kazdy kupuje, co sa mu paci.
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2013 10:00
pozeram ze ta "luxusna" linka
zadnych dveri tiahnuca sa smerom dohora.... ktoru ma octavia alebo lexus... sa nam rozsiruje stale coraz viac aj do inych aut.... a mazda 3 nebude vynimka .... krasne vidiet ako dnes staci vymysliet hocijaku "somarinu" a vsetci to hned kopiruju... tuto luxusnu linku zaviedol lexus v predoslej generacii modelu IS [odkaz] ktoru pouziva dodnes [odkaz] .... a ma ju aj dalsi lexus [odkaz] ... neskor ju pouzil ( okopiroval )aj Kaban na octavii [odkaz] a pozeram ze aj mazda sa uz chytila ako osa na med a bude ju mat tiez ..... ;-) ... a potom ze preco su dnes auta podobne ako vajce vajcu... ked kazdy kopiruje kazdy detail od kazdeho ;-)

inak auto ako take bude asi ok... zazrak sa nekona ale bude to fajn auto ... predpokladam ze interier nebude nic ine ako mix CX5ky a 6tky.... spredu to asi tiez bude zmensena maska 6tky....
Rozbalit vlákno
4
20. 6. 2013 10:26
Re: pozeram ze ta "luxusna" linka
interiér: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2013 10:37
Re: pozeram ze ta "luxusna" linka
zaujimave ;-) :yes:
20. 6. 2013 10:49
Re: pozeram ze ta "luxusna" linka
Mne sa to tiež páči a bolo jasné že nedajú aj do kompaktnej trojky interiér z cxky alebo šestky. :-) Myslím si že podobný bude aj interiér dvojky a novej CX3 ak niečo také príde.
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2013 11:35
Re: pozeram ze ta "luxusna" linka
podobnost v interieroch tam je.... akurat navigacia nie je v kaplice ale je samostatne nacapena ale to je ok kazde auto ma svoj styl interieru :yes:
20. 6. 2013 10:27
FUJ
Tak si dejme kontra:
[odkaz]
A už vidíme, kdo je král třídy ;-)
Rozbalit vlákno
14
20. 6. 2013 10:35
Re: FUJ
Ty jseš syn GTIho? >:D Ale jinak naprosto s tímto názorem souhlasím ;-)
Avatar - KANKUNEN
20. 6. 2013 11:06
Re: FUJ
Syn ne, spíše hnědý had.
Avatar - PeterLuk
20. 6. 2013 15:23
Re: FUJ
Aj trojročný syn GTIho by bol inteligentnejší. A už by písal štvorveršové básničky. ;-)
Avatar - Choochoo
20. 6. 2013 10:57
Re: FUJ
Kdyz se takhle vyrenderuje Sade 1000MB bude to dnes podobna pecka. Ve skutecnosti to v zakladu vypada socialne diky svym jednoduchym tvarum, narozdil od teto Mazdy ;-)
20. 6. 2013 11:05
Re: FUJ
Tak vůbec nepochybuju o tom, že tato Mazda na sedumnáctkách je v základu >:D
Avatar - rimow11
20. 6. 2013 13:59
Re: FUJ
to bi tu vyzeralo kebi mal každy ten trapny golf..
Avatar - eliot
20. 6. 2013 15:39
Re: FUJ
Golf není trapnej , to spíš ti ,který na něj nadávaj a pak si ho stejně koupí nebo o něm tajně sní. To není narážka proti tobě. ;-)
Souhlasím s tím ,že by to byl nudný pohled všude jenom Golf ,uznávám je dobrý,ale i tak já vítám každé další auto ,které něčím vyčnívá z davu dnešních aut ,která jsou ve značném množství případů mezi sebou vlastně lehce maskované kopie a chybí jim větší originalita. Nemusí prostě všude jezdit Golfy a jeho kopie.
20. 6. 2013 19:09
Re: FUJ
Trapný? Jo aha, ty jsi pod parou, chtěl si napsat to bY bylo krásné, kdyby měl každý ten krásný nový Golf :-!
20. 6. 2013 19:20
Re: FUJ
Preskakuje ti z tepla, ci to mas vrodene?
21. 6. 2013 09:48
Re: FUJ
Takže si zapisuji, Makovnik neumí docenit krásu.
21. 6. 2013 10:22
Re: FUJ
Este si dopis, Adam Novák chybne definuje krasu.
21. 6. 2013 17:24
Re: FUJ
Podle mého názoru, to co píšeš není pravda.
Avatar - Jaros71
20. 6. 2013 21:25
Re: FUJ
Hele.. :-!
Golfa mám rád..ale tato Mazda je krásné auto..!! :yes: :yes:
Trošku rozumu do těch příspěvků..! :-)
20. 6. 2013 10:58
Odhalenie
Mazda 3 bude predstavená 26.6. v New Yorku a Londýne. Je to zverejnené na webe a pozvánku mal uverejnenú aj konkurenčný český auto web. :-) Takže redakcia, stačí použiť Google. :-)
Rozbalit vlákno
6
20. 6. 2013 12:17
Re: Odhalenie
Nezakazujem Ti to. Bola to reakcia na redakciu a jej vyjadrenie ohľadom svetovej premiéry vo Frankfurte. Tam bude možno prvý krát na autosalóne.
20. 6. 2013 14:47
Re: Odhalenie
Odhalení není nutně světová premiéra.
20. 6. 2013 14:56
Re: Odhalenie
Keď nejaká automobilka odhalí svoj nový model pre verejnosť tak to skrátka svetová premiéra je. Niekedy na to využije autosalón a niekedy samostatnú prezentáciu pre verejnosť. A táto Mazda ju bude mať 26.6. ak píšu zahraničné médiá pravdu. Bude to asi niečo na spôsob ako nedávno spravili s Mercedesom S a Range Roverom Sport. Internetový stream do celého sveta.
20. 6. 2013 20:38
Re: Odhalenie
Mělo by jít o online odhalení přes Xbox live. Kromě dvou jmenovaných je v programu i Melbourne, Petrohrad a Istanbul. Jak to přesně bude probíhat, nevím, samotné odhalení by mělo být z New Yorku. Světová premiéra pro veřejnost je plánovaná do Frankfurtu.
20. 6. 2013 22:11
Re: Odhalenie
Môže byť, hádať sa nejdem.
Edit: Tak už si to redakcia priznala, je to premiéra :)
Avatar - KANKUNEN
20. 6. 2013 11:07
Dopadlo to dobře
a nemá to po japonsku vystouplé hrany nárazníků.
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2013 12:09
ÚSTŘEL ROKU
Tak je to konečně tady. Kdyby snad někoho zajímalo, jak bude ve třídě tento nový model ceněný pro svůj design, postačí, když se podívá na model předchozí - [odkaz] >:D Avšak nic proti, pokud právě tahle estetika ti škubě slabinou, jsi zde na správné adrese.

Jen snad, dovolíš, abych zde vypustil zase trochu jinou estetiku. Trochu hodně jinou - [odkaz] :yes: Mimochodem, právě na tomto snímku se můžeš vyučit, dokonale sesnoubená praktičnost s doslovnou vkusovou, estetickou, designovou úchvatností. Vsadím se, že to však nevidíš. No... není každému shůry garáže dáno.

Tedy ale co je potřeba napsat, zřetelnější konurenční inspiraci (abych to napsal kulantně) tu těžko najdeš. Nakonec, hele, při couvání si budeš moci možná i myslet, že ti kolem si o tobě myslí, že seš na italský hřebečky. Já vím, že by ti to lichotilo. No tak nechoď kolem horký kaše a tu Alfu si kup.

Ti ostatní, zejména ti, kteří mají pověstná tři véčka - voko, vkus a vatu, ti mají v předmětné velikostní a jakostní třídě jasno více jak třicet let. Ano ano, Gé jako... GIGANT :yes: :-! [odkaz] :yes: :-!

P.S. - [odkaz] 8-s >:D [odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
42
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2013 12:13
Re: ÚSTŘEL ROKU
ten tvoj gigant porazi vo svete v predaji aj elantra ;-) .... hanba
Avatar - Jaros71
20. 6. 2013 21:28
Re: ÚSTŘEL ROKU
To asi ne...Golf je výborný,ale jinak i nová Mazda 3 bude parádní auto!
Pokud bude vypadat tak dobře jako CX5 nebo Mazda 6.. :yes: :yes: :yes:
Proč sem pořád taháte ty staré modely?? 8-s
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 12:27
Re: ÚSTŘEL ROKU
Máš pravdu, není každému z hůry dáno, jsi toho skvostným příkladem .

P.S.: Ty asi nikdy nepřestaneš postovat ty fotky předku staré generace že? Je to nějaký fetiš či úchylka?
20. 6. 2013 13:54
Re: ÚSTŘEL ROKU
Je to především pravda designu... Necukej se tolik, já za to přece nemohu >:D
Avatar - bubucci
20. 6. 2013 13:37
Re: ÚSTŘEL ROKU
to, že Ti ty Mazdy tak leží v žaludku, je očividně dobré znamení a jenom to potvrzuje to, že se Mazda dala správným směrem...
20. 6. 2013 13:54
Re: ÚSTŘEL ROKU
Neleží mi v žaludku, jen jsem nahoru dal ukázku designu... >:D
Avatar - bubucci
20. 6. 2013 14:06
Re: ÚSTŘEL ROKU
ona to naživo není žádná katastrofa...on taky např. G VII v základní bílé taky není žádná hitparáda [odkaz]
20. 6. 2013 15:35
Re: ÚSTŘEL ROKU
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
20. 6. 2013 16:15
Re: ÚSTŘEL ROKU
Přece nejde o hitparádu, ale o tvary, viděl jsi snad otřesnější příď? [odkaz] To snad není ani k pláči... :-)
Avatar - eXp10it
20. 6. 2013 19:00
Re: ÚSTŘEL ROKU
Zásah, ten nárazník golfu vypadá jako nějaký kolotočářský tuning.
20. 6. 2013 14:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 6. 2013 13:46
Re: ÚSTŘEL ROKU
Ja to stale vravim, ze psychicke problemy netreba zanedbavat, lebo sa to moze rozvinut do tazkeho depresivno-traumatickeho stavu! A ti ludia nepocuvaju a nepocuvaju. Preco? Ved dnes to uz nie je ziadna hanba, prist k psychiatrovi a povedat "Pan doktor, ja mam velky osobny problem s Mazdou, neviem sa vyrovnat s tym uzasnymi dizajnom a technikou, tie krasne tvary ma prenasleduju vo dne - v noci, nemozem spat, uz ani pohlad 6x denne na plagat s Golfom TDI nezabera..."
:-)
20. 6. 2013 13:56
Re: ÚSTŘEL ROKU
:-) Když to vezmeme navážno, pak problémek... začíná fanouškům. Nanovo. Osobně jsem tak málo originální, firemně nepříznačný model dlouho neviděl.
20. 6. 2013 14:10
Re: ÚSTŘEL ROKU
Zato taky golf je v kazdej dalsej generacii original, vsak? :-)

Mimochodom, z jednej fotky hodnotit originalitu modelu, to je teda trufalost. Ale na druhej strane, u teba nic vynimocne...
20. 6. 2013 16:16
Re: ÚSTŘEL ROKU
Teď si moc nerozumíš, jestli si tedy pleteš golfa s focusem, pak ano, pak je těžké s tebou diskutovat o originalitě. Samozřejmě, Golf je originál. Přes třicet let.
20. 6. 2013 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 6. 2013 13:46
Re: ÚSTŘEL ROKU
Pokuď sis nevšimnul řeč je o třetí generaci mazdy 3 a ne o té předchozí :no:
20. 6. 2013 13:57
Re: ÚSTŘEL ROKU
Copak, chtěl bys tajit designovou minulost? >:-[] Nahoře ti to píši - kvalita designu generace budoucí je stejná jako kvalita designu stávající. Tos nevěděl?
20. 6. 2013 14:02
Re: ÚSTŘEL ROKU
Nic netajím jen že v článku se mluví o voze a ty o koze. >:D
Ale proč já s tebou vlastně ztrácím čas? ;-\
20. 6. 2013 14:14
Re: ÚSTŘEL ROKU
Stačí mu poslať fotku Škody Roomster a on prestane. :-) Minule to účinkovalo ako kryptonit.
20. 6. 2013 16:19
Re: ÚSTŘEL ROKU
V článku se mluví o nové mazdě. A protože známe zatím pouze jeden snímek, připomínám tu otřepanou pravdu garážových pravd - chceš-li znát kvalitu designu nastupujícího modelu, podívej se na kvalitu designu modelu odcházejícího... Na mně se za tohle nezlob, já to tu jenom píšu... ;-)
20. 6. 2013 23:30
Re: ÚSTŘEL ROKU
Ty tu vubec pises spoustu cypovin >:D
Avatar - Yarex
20. 6. 2013 13:57
Re: ÚSTŘEL ROKU
Ge jako GIGANT?

Pchat starou mazdu 3 do diskuse o nove muze jenom I jako IDIOT
20. 6. 2013 15:36
Re: ÚSTŘEL ROKU
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
20. 6. 2013 14:12
Re: ÚSTŘEL ROKU
niekto rad toto [odkaz] a niekto toto: [odkaz] niekto toto: [odkaz] a niekto radsej toto: [odkaz] 100 ludi 100 chuti... No tvoja chut kopat do mazdy sa nastupom novej 6tky privelmi zvysila aby to nevyzeralo ze sa toho auta akosi nebojis..
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 14:15
Re: ÚSTŘEL ROKU
Ty bláho, tomu říkám srovnání! Zvlášť ten VW interiér je k zblití 8-s
20. 6. 2013 16:22
Re: ÚSTŘEL ROKU
Interiér k zblití... >:D Popros tatínka ať tě odvede do prodejny VW, a tam popros někoho, ať tě do golfu posadí...
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 08:11
Re: ÚSTŘEL ROKU
Tatínek už v práci jezdil ledasčím a do golfíka mě i posadil. Tož padl jsem na zadek z toho designu a od té doby nepromluvil >:D
20. 6. 2013 15:37
Re: ÚSTŘEL ROKU
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
20. 6. 2013 16:26
Re: ÚSTŘEL ROKU
Neber si to osobně. Aniž bys tu otiskl fotodokumentaci mazdy od roku 1963, mnozí z nás to, jak vypadá aktuální trojka ví, a ví i jak vypadá GOLF... Já se na tebe nezlobím, že tě golf nepřitahuje, že jeho design nevnímáš, uznávám ovšem, že pokud ceníš tohle - [odkaz] >:-[] stala se u tebe někde v průběhu puberta-euro-vývoje chybka. Poměrně velká... ;-)
20. 6. 2013 16:28
Re: ÚSTŘEL ROKU
Neboj, od teba si nic osobne vziat nemozem, trollovat tu mozes dalej ;-) Ja som nic o dizajne nepisal, len som ti pridal dalsie fotky do zrovnania, ber to ako doplnenie tvojho prispevku ;-)
20. 6. 2013 16:38
Re: ÚSTŘEL ROKU
Na rozdíl od tebe, já nesrovnávám ta auta podle snímků, neb ty sem dávám jen pro ilustraci svého postoje. V reálu je to ještě o řád horší - stávající mazda jako doslovný designový slepenec všeho možného i (s odkazem na příď) nemožného, a GOLF jako mistrovství věci.
20. 6. 2013 16:40
Re: ÚSTŘEL ROKU
na rozdiel odo mna? Kde zrovnavam tie auta z mojho pohladu? >:D dnes mas zatiahnutu rucnu? >:-[] Tvoj osobny dusevny postoj tu vsetci pozname :-!
Avatar - Katikakus
20. 6. 2013 16:44
Re: ÚSTŘEL ROKU
Nejenom dnes... ;-)
20. 6. 2013 16:44
Re: ÚSTŘEL ROKU
Ano na rozdíl,od tebe. Koukám, že už zapíráš na diskusi i své projevy >:D Asi úžeh...

Neboj se toho, klidně tu napiš, že tohle - [odkaz] je pro tebe ukázka estetiky a mistrovství designu >:-[]
20. 6. 2013 18:08
Re: ÚSTŘEL ROKU
Nie nie, na teba nemam, ja si do ust nezvyknem tak kadit ako ty a 10x popriet vlastne napisane slova (napr anketa auto roka). Od teba mam daleko, tak ma neznizuj na svoju uroven 8-s To ty tu predvadzas bojove tance okolo ohna pod kazdou zmienkou o mazde >:D
Avatar - eXp10it
20. 6. 2013 21:06
Re: ÚSTŘEL ROKU
A přitom by té trojce stačila malá kosmetická změna ke 100% dokonalosti [odkaz]
20. 6. 2013 21:35
Re: ÚSTŘEL ROKU
Opravdu se domníváš, že by VW mohl tuhle hrůzu vypustit ze závodu? >:-[]
20. 6. 2013 21:44
Re: ÚSTŘEL ROKU
GTI je chudak
Avatar - eXp10it
20. 6. 2013 22:44
Re: ÚSTŘEL ROKU
NN, to měl být vtip jak absurdně to vypadá... já už z japonských aut totiž vyrostl jak co se týká jejich designu tak kvality. Co z toho, že jsou spolehlivá když jsou tak zoufale nedotažená v designových i technických detailech? Na to ať už si odpoví každý majitel japonského vozu sám. Já už vím jaký je rozdíl mezi spolehlivostí a kvalitou a jak už jsi několikrát v diskuzích naznačil... každý si své garážové neštěstí musí vyřešit sám.
Avatar - grifith
20. 6. 2013 12:25
AUTO ROKU
Na fotografii vidíme opravdovou třídní krasavici. Inspirace Julčou je více než zřejmá, ale vzhledem k tomu, že Giulietta je jedním z nejkrásnějších vozů své třídy, to není na škodu. Když si člověk představí i příd inspirovanou M6, pak zde máme horkého adepta Auta roku.
Mazdě nezbývá než poblahopřát za hezký model a předvídám mu úspěšnou budoucnost

:yes: ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Individualita
20. 6. 2013 12:30
Re: AUTO ROKU
Ano, ano. :yes:

A pro ty méně inteligentní, úspěšnost neznamená pro Mazdu prodávat trojek stejně jako VW krabicgolfů ;-)
Avatar - Renton
20. 6. 2013 13:14
Re: AUTO ROKU
Ano, asi tak :-)
Avatar - Jaros71
20. 6. 2013 21:32
Re: AUTO ROKU
:yes: souhlas!
Může to být velmi prodejný model.. ;-)
Nové Mazdy se moc líbí..a nejen mě. >:D
20. 6. 2013 12:38
Mazda 3
Myslím že v našich končinách to predajný trhák asi nebude. A možno je to škoda. Pochybuje snáď niekto, že to bude po technickej stránke výborné auto? Osobne som tak 8 rokov dozadu jazdil asi pol roka 1. generáciu 3. Mala dizel tuším od PSA (1.6). To auto jazdí dodnes, a bez nejakých problémov (predané kamarátovej žene). Pre mňa osobne, je Mazda z japonských aút najstráviteľnejšia po stránke dizajnu.
Osobne si myslím, že za neúspechom Mazdy u nás, je aj importér. Nedokáže držať krok (marketingovo) s konkurenciou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
20. 6. 2013 15:02
Re: Mazda 3
S tým importérom je to svätá pravda, niekedy má človek pocit, že oni predávať ani nechcú.
Je ale pravda, že importér môže skákať len potiaľ, pokiaľ má podporu od výrobcu a tu sa mi javí, že Mazda na nejaké Slovensko či strednú Európu vcelku kašle. 8-s
20. 6. 2013 12:42
Velmi dobre zvladnute
Ostatne vyborny dizajn dokazuju aj mimonske vykriky mongoloidnych hlav, hikajucich nad obrazkami konkurencie.

Nic lepsie nepotvrdi kvality daneho modelu, nez posmesne sa prizerajuci a vykrikujuci hlupak so snahou primitivne zhodit z piedestalu.
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2013 13:10
hm...
Zadna cast je v pohode, predna cast podla tej fotky z pozvanky asi tiez, ale ten bok je divny, stupanie o vyse pol metra je divne, ale samozrejme chcelo by to dalsie fotky resp. vidiet nazivo. Aj ten interier je taky, hm, iny... Nezostava len pockat si na kompletnu prezentaciu resp. pozriet/vyskusat nazivo...
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2013 13:20
super
Vyzera to pekne, lepsie ako sucastna verzia, uvidime ako bude vyzerat nazivo, zatial super, nema chybu. V rodine kde sa kupuju iba mazdy, buduca trojka urcite potesi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Yarex
20. 6. 2013 14:03
Dalsie fotky aj spredu
auto.cz, please do your homework.

[odkaz]

[odkaz]

A sedan neviem ci je realny alebo sfotoshopovany:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
36
20. 6. 2013 16:27
Re: Dalsie fotky aj spredu
>:D >:D
Avatar - Katikakus
20. 6. 2013 16:46
Re: Dalsie fotky aj spredu
Tobe prijde nechopnost redakce auto.cz k smichu? Ja bych rekl, ze je to spis k placi. Ale vysmivat se jim od tebe opravdu neni hezke.
20. 6. 2013 16:53
Re: Dalsie fotky aj spredu
Směji se té omalovánce. Přesně styl zdejších plakátů, ale nejen zdejších, jak vidíš, podobně duševně nevyvinutí jsou všude >:D
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 17:42
Re: Dalsie fotky aj spredu
Ta omalovánka dvoudveřového kupé nevypadá zle, kdyby to trochu protáhli a obsadili do Rychle a zběsile, sen puberťáků je na světě :-) Skoro bych řekl, že takovému vozu by design Mazdy slušel více než hatchbacku
20. 6. 2013 19:57
Re: Dalsie fotky aj spredu
Jo, do Rychle a zběsile, tam to pasuje :-)
20. 6. 2013 20:10
Re: Dalsie fotky aj spredu
jednobunkovec tvojho formatu nepasuje nikam...
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 20:30
Re: Dalsie fotky aj spredu
Ale řekni, to kupé by nebylo vubec špatný počin, tam ten "velkohubý" předek perfektně pasuje a dává vozu agresivnější vzezření :-)
20. 6. 2013 20:36
Re: Dalsie fotky aj spredu
vobec uviest Ladu Grant Sport Coupe pod clanok s M3 je ruhacstvo, cele zle...
20. 6. 2013 20:41
Re: Dalsie fotky aj spredu
Však pod BMW M3 nic takového není.
20. 6. 2013 20:44
Re: Dalsie fotky aj spredu
??? ??? ???
M3 = Mazda 3
20. 6. 2013 20:52
Re: Dalsie fotky aj spredu
Aha.
Neznám...
20. 6. 2013 20:54
Re: Dalsie fotky aj spredu
s tym, ze si blby ti nepomozem...
20. 6. 2013 21:05
Re: Dalsie fotky aj spredu
S tím že jsi ubožák bys ale něco dělat měl.
Mělo mi to dojít hned, jak jsem viděl, že si notuješ se zatím největším ubožákem zdejších diskusí...
20. 6. 2013 21:11
Re: Dalsie fotky aj spredu
pasujem ta za chudaka c. 2 na tomto serveri, hned po GTI... holt uz si nemohol byt prvy, miesto je obsadene... ale kua, ked tak nad tym rozmyslam, mali by ste si dat s Novakom fight :-) nemozem ti takto protekcne udelit 2. miesto... >:D
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 21:13
Re: Dalsie fotky aj spredu
Už tady zas rozdáváš "radost" ? >:D Koukám, že žádná změna :-)
20. 6. 2013 21:16
Re: Dalsie fotky aj spredu
ani ja nevidim u teba zmenu, len tu v krci prebiehas z diskusie do diskusie, z clanku na clanok a snazis sa rozdavat rozumy, pchat do popredia trosku typu renault laguna a tvoje mondeo... (i ked to auto je fajn... chalan svet je aj tam vonku, ja som tu 1-2x z mesiaca, ty tu spavas, kempujes (juj sorry, ty spavas v aute)... holt, kazdy mame iny zmysel zivota, co? >:D
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 21:23
Re: Dalsie fotky aj spredu
Tak teď se budeš zas navážet do mě, já na tebe normálně a ty takhle?? Celý ty :D Tak jo:D Jo a nezapomen napsat, že sem ty auta dostal >:D Jo dostal.. zblázni se :-) Víš jakou mají ti dle tebe "dementi" přednost před tebou? Nenaváží se zničeho nic do jiných, to ty máš komplex a chodíš se sem jen pohádat >:D Docela se bavím :-) To, že diskutuju i přes den je snad moje vec ne? Jelikož pracuju na počítači, mám to sem kousek... >:D Jestli si čteš pozorně mé příspěvky, tak z nich musíš vyčíst, že nikdy zbytečně neupřednostuju své auto a taky moc dobře vím o jeho nedostatcích a neskrývám je. Auta hodnotím dle svých zkušeností s nimi, jestli se ti to nelíbí, tak mé rozumy nečti >:D To, že má někdo jiný názor na auta neznamená, že je ten člověk blb, já tu ten svůj nikdy nikomu necpu.
20. 6. 2013 21:25
Re: Dalsie fotky aj spredu
tukal Ozzman do klavesnice tukal, az blbost natukal :-) ja sa bavim viac... no podme dalej, len trosku rychlejsie reaguj, nudis ma... treba zlepsit prstoklad :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 21:27
Re: Dalsie fotky aj spredu
>:D Chceš si dát závody v psaní ? >:D Tak začni >:D
20. 6. 2013 21:28
Re: Dalsie fotky aj spredu
no musis povedat co treba napisat a GTI nam to stopne :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 21:30
Re: Dalsie fotky aj spredu
Tak mi popiš jak si dobrej a my ostatní jsme *:D:D Ja jdu zatim na jeden kousek na zahrádku >:D Máme tu tropy >:D Zatim se měj
20. 6. 2013 21:31
Re: Dalsie fotky aj spredu
jaaaaaaaaaaaaaaaaaj, desktop si nemozes zobrat, co? :-) jaj ty nemas laptop a wifi, co? somebody has just given up :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 23:44
Re: Dalsie fotky aj spredu
Mám vše i wifi v hospodáích (přeci jen žiju v ČR žejo :D) jen nevim, proč bych měl čas s kamarády na pivu prochatovat s tebou >:D
21. 6. 2013 06:46
Re: Dalsie fotky aj spredu
ale ved nam nemusis klamat, ze mas kamaratov >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 08:35
Re: Dalsie fotky aj spredu
Jooo tos mi to nandal:D
21. 6. 2013 08:51
Re: Dalsie fotky aj spredu
diky...
20. 6. 2013 22:10
Re: Dalsie fotky aj spredu
To bylo moudré rozhodnutí :-) :yes:
20. 6. 2013 22:17
Re: Dalsie fotky aj spredu
to nebolo jeho rozhodnutie, foter mu nakazal >:-[] pekne popolievat zeleninu :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 23:48
Re: Dalsie fotky aj spredu
Tak nezáviď >:D
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 23:50
Re: Dalsie fotky aj spredu
>:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2013 21:13
Re: Dalsie fotky aj spredu
ja si myslim ze GTI ma veduce miesto najvacsieho dementa uz dozivotne zaistene :yes:

najvacsia sranda je ze my vsetci ktori nesuhlasime s jeho dristami sme prostacci a chudaci.... je to obycajny magor.... stale to vravim .....
20. 6. 2013 21:17
Re: Dalsie fotky aj spredu
cista pravda :yes:
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 20:46
Re: Dalsie fotky aj spredu
>:-[]
20. 6. 2013 20:53
Re: Dalsie fotky aj spredu
Si neuverilelne "bystry" tvor >:D
20. 6. 2013 20:55
Re: Dalsie fotky aj spredu
:yes:
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 20:41
Re: Dalsie fotky aj spredu
Co? Ja o Ladě nepíšu:D Píšu o ty fotomontáži Mazdy3 coupé :-)
20. 6. 2013 17:00
Hura nova trojka
Ten dizajn osloví snad az na socialistickeho impotenta,asi kazdeho...a to aj v tomto horku! :-)
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2013 19:31
M3
Postihnuty GTI sa tu opät snazi viest stvavu kampan voci novej M3 uverejnovanim jednej a nim dokola omielanej fotky predchadzajucej M3... porovnava byvalu generaciu M3 s aktualnou VW Golf VII. Tieto 2 samotne fakty dokazuju, ze 99 % ludi na tejto diskusii sa nemoze mylit a ten clovek ma naozaj problem s ocami, usami, mozgom, rukami, nohami, recovym centrom a v neposlednom rade so sudnostou. Nasledovany vernym psikom Adamom Novakom, slepym to bezmozgovcom davaju tejto diskusii punc, ktory len tak nezazijes...

Normalne nechodim ani do kostola, ale teraz Ta prosim p. Boze, zmiluj sa nad tymito 2 oveckami a zosli im do ich svetskych zivotov k nam pozemstanom aspon za hrst triezveho pohladu na svet, pretoze takto si robit hanbu, ved to si nezasluzi ani posledny zufalec na Zemi >:-[] >:-[] >:-[] :no: :no: :no:

Samozrejme nova M3 vyzera aspon podla prvych obrazkov fajn, interier takisto, nemam obavy, ze to bude uspesny model, i ked nie u nas, celosvetovo urcite. Drzim palce, jednoznacne dizajnu :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2013 20:07
Zhrnutie zhrnutych zhrnuti
Opakovane v nekonecnych diskusiach padne otazka - preco sa v teste o koncernovom aute objavi konkurencne auto, okolo ktoreho sa kruti horuca debata?

Na druhej strane, rovnaky jav plati pre vsetky ostatne automobilky s vyhranenou clenskou zakladnou.
Preco sa v clanku o japonskom aute opakovane objavuje koncernove auto, aj ked to nema vyznam ani pointu?

Spojitko ja jasne, spojitko je - banda tupych hlav.
Ta ista banda nepricetnych, ktori sa stazuju na uroven diskusii a sami su cinitelmi jej mizernej urovne.

Das diskusia :no:

Mazda 3 :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2013 20:19
LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Osobně nevěřím tomu, že to nahoře by mohla mazda vypustit v roce 2013 jako nový model trojky. Ten snímek je z Ruska, zapátral jsem trochu na jejich serverech, je tam toho na toto téma dost, mrkni se na to sám. Podle mně by to nahoře mohla být vyšlechtěná Lada Granta v režimu Sport coupé. Základ koneckonců docela vystihuje podstatu obou modelů - [odkaz]

Zanechme však lačných dohadů, i když je-li to opravdu Lada, pak smekám, to zase komu čest, tomu čest, sice patnáct let za Evropou, ale poměrně důstojně. Vyčkejme tedy ještě týden, premiéra je prý opravdu za dveřmi... No premiéra, podle horního obrázku bych to spíše šacoval na derniéru, ale jak píšu, nevěřím, že tohle by mohla být nová M3 :-!
Rozbalit vlákno
42
20. 6. 2013 20:24
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
ze ta tatko radsej nevypustil do Dunaja, aby si mohol ist na vylet k Ciernemu moru... takto statocne postihnuty jedinec ako si Ty sa na svete uz nenachadza, si NR. 1... gratulujem >:-[] >:-[] >:-[] :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 20:35
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Zklamu tě, u nás Dunaj neteče >:D A nečerti se, GTI tu satiru, hlavně v tomhle příspěvku odvádí par excellence >:D Myslím, že Mazda 3 nebude tak špatná, mě tam jen nesedí ten velký zadek z M6 kombi :-)
20. 6. 2013 20:39
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
to, ze netecie neznamena, ze si jeho tatko nemohol vyprasit kolik do Dunaja, ci nevytiahol cely zivot nos z CZ? mozno nie a po nom GTI zdedil tu "nerozhladenost"... zla urcite nebude, tomu ver, komu sa nepaci, nech sa nepozera, moze koniec koncov ignorovat :-) ovsem, keby tu nebolo toho prachsprosteho individua (citaj GTI), tak by sa nam vsetkym dychalo ovela lepsie :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 20:42
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Kdyby tu nebyl GTI je tu o polovinu více mrtvo :-) A někdy, když čteš mezi řádky, nemá uplně špatné názory >:D
20. 6. 2013 20:49
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
ale o to nejde, aby tu bolo zivo, co sme babsky klub? sledujem toho chudaka uz istu dobu a vidim, ze stale je to o tom istom, vyvolat diskusie, ktore sa neuberaju spravnym smerom, tak isto, ako pisem ja dnes... ale uz sa to neda vydrzat... z jednej strany tohto servera utoci tzv. vsevedko p. Vavwvwvwvwerka s jeho meganeobjektivnymi recenziami a diskusiu zase okupuje svojimi dristami neschopak GTI, ktory nasiel zmysel zivota na serveri auto.cz... pytam sa, preco nas p. Boh tresta takymto sposobom? a za chvilu to tu uz bude ako sekta, na cele GTI a za nim privrzenci, vid Adam Novak, ktory evidentne stratil chrbtovu kost a sebareflexiu... clovek, ktory sem sem tam pride a chce vidiet normalne novinky z auto-moto sveta, tak musi byt znechuteny na maximum... to sa stalo dnes mne... ved OK, je tu M3, paci sa mi? ano... nepaci sa mi? ok, tak poviem nepaci sa mi a idem dalej... ale jeho tendencne kecy privedene do extremu si zasluzia oplatenie takou mincou, aku teraz prezentujem ja... keby som ho stretol v realnom zivote, poriadne by som sa s nim "porozpraval" :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 20:57
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Jenže, tohle tady dělá hodně lidí, nadávají na jiné značky, smějou se zase Škodovkám ( to i ty pamatuješ?), Francouzum, Japoncum, US autum... Každý má to své, jen někdo je extrémější a někdo méně :-) Toto asi není server o odborných informacích, je to spíše pokec o autech, jako v hospodě. Samozřejmě, že se zde pohybují lidé, kteří se vyznají, ale stejne tak i Adamové novákové, kteří píšou dokola to stejné bez námahy si ověřovat fakta jen proto, protože tim vyvolají flame :-) Vsadim se, že kdyby si kohokoliv z těchto "extrémistů a provokatérů" znal v realnem životě, určitě bys je nepoznal, jezdí ( jezdili, jezdit budou) třeba i na té Mazdě 3 :-) Proto bych se být tebou nad tím nepozastavoval a ignoroval to, když tě to stve:D Radši mi jako Mazdista řekni, jestli se nechystá kombík?
20. 6. 2013 21:10
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
neviem ci sa chysta kombik, mazdista nie som, i ked jednu mazdu vlastnim, paci sa mi sestka a to je hlavna oblast zaujmu :-) paci sa mi aj minula CX-7... trojku velmi neriesim, ale tato nova vyzera dobre... povedz Ozzman, naco mi je dobre vediet, ci bude Mazda 3 kombi, ked si ju neplanujem kupit? budem si za.bavat mozog somarinami, ktore nemaju ziadny vyznam pre moj dalsi zivot? naco mi je vediet, ake je dlhe BMW M5 alebo X6, ked taketo auto nikdy nebudem mat? informacie, ktore v zivote okolo teba "tecu" musis selektovat, aby si nedopadol ako GTI :-) I ked on selektoval az prilis moc a jeho svet sa zuzil len na koncern a skodofku, na ktore pozera v automobilovom svete ako cez hladacik na sniperke :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 21:12
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Tak sorry, že sem se zeptal, chtěl sem jen změnit téma tohohle přiblblýho flame .. :D
20. 6. 2013 21:17
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
ale ved to nechaj na pana GTI, ten ale zaliezol do svojej nory... :-) naco sa miesas panovi do kapusty? naco vobec reagujes na moje prispevky?
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 21:24
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Tak, když ti vadí, že někdo reaguje na tvé příspěvky, tak nepiš do veřejné diskuze... víc ti asi neporadim...
20. 6. 2013 21:26
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
ty nereagujes, ty vyplakavas :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 21:28
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
A ty jen urážíš zbytečně bez důvodu, šel sem na tebe normálně a ty si honíš triko přes anonymní server >:D A ano, mě zajímá Mazda 3 kombi!
20. 6. 2013 21:29
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
skor by mala zaujimat tvojho tatka :-)
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 21:30
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Toho zajímaj SUVčka :-)
20. 6. 2013 21:31
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
dobre pre neho :-) mozno mu raz jedno kupis ty... >:D
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 23:45
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Možná by ses dost divil, že i při studiu se dá vydělat i několikrát více, než je průměrný plat >:D Ale tobě to stejně nemá cenu vysvětlovat >:D Užívej si svého života, já budu svého >:D
21. 6. 2013 06:46
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
a teraz tu o cervenej ciapocke :-)
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 08:36
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Já si to nad tebou dokazovat nepotřebuju >:D Ale ne každej se u školy fláká jako si to asi dělal ty >:D Podle sebe soudím tebe co?... >:D
21. 6. 2013 08:51
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
to nemozes vediet Ozmanik...
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 08:58
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Stejne tak nemužeš vědet ty co dělám já >:D
21. 6. 2013 09:23
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
ty evidentne nerobis nic, lebo si tu stale >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 09:39
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Ale robim >:D Jen si to umím zautomatizovat, proto taky dělám to, co dělám.A neboj, za chvíli odjíždim na kšeft, takže ti tu už společnost dělat nebudu >:D Velkou část času dělám na PC, tak to sem je kousek. To neni jako když běžíš ty z pole, abys chytl signál a mohl mi napsat >:D
21. 6. 2013 09:43
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
jaaaaaaaaj, ja som myslel ze ty pracujes hlavne ustami >:D
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 09:52
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
To také, hlava a ústa :-) to je moje know how a v druhé práci to jsou ruce, ale ne jak si ty naddrzenej pubertaku myslis >:D
21. 6. 2013 09:55
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
sam si pubertak >:D
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 09:56
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Kéž by >:D
21. 6. 2013 09:57
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
nemusis mat na to vek, ale rozumovo urcite si :-) keby som ta chcel urazit, tak by som ta mohol nazvat mozgovym atletom :-)
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:18
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Jojo, určitě sem :D.. bláznum se nemá odporovat >:D Takže si piš co chceš ty atlete:D
21. 6. 2013 10:22
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
dakujem, budem... konecne som sa ta striasol, dufam >:D
20. 6. 2013 21:25
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Nebud nanho zly. On patri este k inteligentnej casti fora.
20. 6. 2013 20:58
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Testy o ničom, diskuse taky o ničom...
Když to je tady tak na k.o.k.o.t. tak proč sem vůbec lezeš?
20. 6. 2013 21:11
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Az by si tu neobsmrdal so svojim zakomplexovanym nedotklivym egom a este zo 3ja chudaci ako ty, bolo by tu uplne skvele a na urovni.
Silne o tom pouvazuj, potesis mnoho diskuterov.
20. 6. 2013 21:13
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
aby som si mohol robit * z takych typkov ako si ty... :-) dufam, ze staci ako odpoved... ale chapem, ze moc nemas chut sa so mnou bavit, tvoja slovna zasoba staci akurat tak na vypytanie nanuku v obchode... >:-[]
20. 6. 2013 22:04
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Na novém designu ACZ mi vadí, že cenzura automaticky cenzuruje některá slova, ale takovej hnus, jako seš ty s makovnikem to odtud vykydat neumí.
20. 6. 2013 22:07
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
no vidis, nerozculuj sa nad niecim, co nemozes ovplyvnit... daj si pohov chlapce... :-)
20. 6. 2013 20:51
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
"někdy" , tam je koren problemu.
Zvysok casu su to nepricetne iluzie.
Avatar - ZaklinacTristan
20. 6. 2013 20:30
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
"připomínám tu otřepanou pravdu garážových pravd - chceš-li znát kvalitu designu nastupujícího modelu, podívej se na kvalitu designu modelu odcházejícího"
Chcem sa spýtať - toto bude zrejme ďalší nezmysel made in GTI, všakže?
20. 6. 2013 21:39
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
To není nesmysl, to je zažitá stará garážová pravda. Vezmi si třeba... E-klasse a jdi po generacích zpět. Nebo BMW3,5. Tam to všechno najdeš. A samozřejmě to najdeš i u všech generací Golfu. Nebo si prohlédní všechny generace Octavie. Pokud tam nevystoupuješ tu designovou hodnotu z modelu na model, pak jsi opravdu odsouzený jen k tomuhle - [odkaz] 8-s 8-s >:-[] :no:
20. 6. 2013 21:44
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
GTI je chudak
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 08:04
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Opravdu jsem se nad tím co píšeš zamyslel a stejně mi to pořád přijde jako hovadina. Prostě ty si koupíš nějaké auto, které se ti líbí a tím pádem jsi s ním spokojený. Proč by tě mělo v tu chvíli zajímat, jak vypadaly generace minulé?? Prosím vysvětli mi tuto zažitou starou garážovou pravdu ó svatý guru!
21. 6. 2013 08:26
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
Je to trubka, takovy trochu dospelejsi Adam "jasna volba" trouba >:D
Avatar - ZaklinacTristan
21. 6. 2013 11:44
Re: LADA GRANTA SPORT COUPÉ
"To není nesmysl, to je zažitá stará garážová pravda"
Nie, nie je.
[odkaz]
vs.
[odkaz]

alebo

[odkaz]
vs.
[odkaz]

alebo

[odkaz]
vs.
[odkaz]

Tak ťa prosím, nabudúce nás ušetri svojich výmyslov.
Avatar - ZaklinacTristan
20. 6. 2013 20:27
Perfekt!
Nová Trojka rozvíja a posúva ďalej dizajnový štýl 1. generácie, čo je len a len dobre, pretože tá je synonymom nadčasovosti. Vyzerá dobre dodnes.
Som strašne zvedavý na finálny model :-)
Rozbalit vlákno
7
20. 6. 2013 20:48
Re: Perfekt!
1. generace je nadčasová jen proto, že jí nedokázali udělat nástupce.
20. 6. 2013 21:42
Re: Perfekt!
Trefa měsíce :yes:
20. 6. 2013 22:28
Re: Perfekt!
toho netreba brat vazne :-) Na druhu stranu,ako by si sa citil,keby tvoja vysnena oktavka III vyzerala vedla novej Mazde6 ako nadrzana stara panna a novy Golf 7 popri novej Mazde3 ako sterilizovany impotent...sa mu necuduj,ze trepe pi...coviny :-!
20. 6. 2013 22:32
Re: Perfekt!
>:D :yes: :yes: :yes: >:D
Avatar - ZaklinacTristan
21. 6. 2013 11:52
Re: Perfekt!
Nie preto, ale preto, že je to kvalitný dizajn. Keď už nám tu niekto začal trollovať o VW, tak Golf z tých rokov vyzeral... no, ako chudobný príbuzný.
[odkaz]
[odkaz]
21. 6. 2013 00:28
Re: Perfekt!
souhlas, vypadá perfektně, ale v nižší střední bych stejně dal přednost novému Aurisu - Corolle (ať už kombi, hatch anebo sedan)
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2013 20:54
vyzera to tak ze nova mazda 3 bude pekne auto
o kvalitu hadam nikto nema strach... bude to spicka .... , dizajn zrejme bude tiez silna zbran novej 3ky .... mazda to ma slusne rozbehnute a konecne zacina v eu rast a stupat... a nova 3ka by mohla pocty este o poriadny kus zvysit...... :yes:

uvidime ci pride aj kombik ... ten by sa v nizsej strednej triede mazde zisiel a este viac by mohol pomoct k uspechu 3ky :yes:
Rozbalit vlákno
2
20. 6. 2013 20:55
Re: vyzera to tak ze nova mazda 3 bude pekne auto
:yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2013 21:00
Re: vyzera to tak ze nova mazda 3 bude pekne auto
honda nas prekvapila spravou o pripravovanom kombiku civicu tourer..... chcelo by to este aj prekvapko od mazdy ;-)

rozhodne ale mazda momentalne zacina pekne uz rast.... CX5 aj 6tka uz zacinaju slapat a ked sa prida aj nova 3ka .... tak to bude parada... buduci rok to vidim tak ze mazda v eu poriadne stupne..... co je urcite fajn :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2013 21:25
niekto ma zrejme z mazdy komplex a strach
ked tu ustavicne hadze fotku dosluhujucej generacie a porovnava ju s aktualnymi krabicami od koncernu ..... strach je svina..... :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2013 22:24
NA (DOBROU) NOC
Dejme si na dobrou noc krátkou lekci designu:
[odkaz] :yes: :-! [odkaz] :*)
[odkaz] :yes: :-! [odkaz] 8-s >:D

Tak dobrou. A nebul, třeba máš zase hezčího mobila... >:-[]

BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
22
20. 6. 2013 22:30
Re: NA (DOBROU) NOC
presne tak,chod sa vycikat a spat...zajtra ta diskusny svwet zase potrebuje!
20. 6. 2013 22:40
Re: NA (DOBROU) NOC
ešte ma napadlo na dobru noc a krasne snicky:

[odkaz]
[odkaz]
a
[odkaz]
[odkaz]

:-!
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 00:01
Re: NA (DOBROU) NOC
Jooo další hrdina co srovnává promofotky s prodejními, dej tam pěkně tu Mazdu z obchodu, jak ty škody :-) No jen ukaž ty levné verze :-) GTI by to měl udělat stejně, ať je to fér. Nebo to zas musim hledat?:)

Tak jo no. Tady je Alltrack [odkaz]

A tady Mazda 6

[odkaz]

Takhle to je férovější nemyslíte?(oba) At si každý vybere to své....
21. 6. 2013 00:21
Re: NA (DOBROU) NOC
nepochopil...hrdina :-!
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 00:31
Re: NA (DOBROU) NOC
Já to chápu moc dobře, jen se mi nelíbí nerovné souboje, Oktávka v základu vypadá žalostně, ale srovnávej ji s Mazdou 3 (stejná třída) v základu. Stejně tak Mazdu 6 s Passatem a ne u jednoho fotky z promomateriálů. Nelíbí se mi to u GTIho ani u ostatních. Potom vyjde na pvrch, jak ty auta vypadají a které je hezčí. :-) Tak proto sem tam dal ty fotky, jako rovné kontra. A Alltrack špatně nevypadá :) ( aspon dle mě)

Jen pro porovnání k tý oktávce v základu: [odkaz]

Teď ať si každý vybere
21. 6. 2013 17:43
Re: NA (DOBROU) NOC
vobec si to nepochopil ty hrdina :-!
21. 6. 2013 06:50
Re: NA (DOBROU) NOC
GTI vie prd o ferovosti... ale zase na druhej strane fajn, ze si nasiel fotky za mna :-) len tak dalej :-)
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 07:59
Re: NA (DOBROU) NOC
Stejně je M6 hezčí, nenaděláš nic :-)
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 08:37
Re: NA (DOBROU) NOC
Já nic takováho ani nadělat nechci >:D Jen Oktávka social edition za 300 tisíc nemůže konkurovat 2x drahé Mazde 6. Proto porovnávejte porovnávatelné
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 08:41
Re: NA (DOBROU) NOC
Však já taky reagoval na toho pašíka ;-)
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 08:48
Re: NA (DOBROU) NOC
Pašík dle mě dosáhl dokonalosti v předchozí generaci :-) Tahle evoluce je moc hranatá, jsem zvědav na nástupce.
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 08:51
Re: NA (DOBROU) NOC
Mě se líbí akorát CC, klasika mi přijde nudná...
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 08:55
Re: NA (DOBROU) NOC
CC je supr, ale za mě také ten první CC :-) Nudná... ano, je to střední třída, auto manažerů... to nemá být křiklavé >:D
20. 6. 2013 22:31
Re: NA (DOBROU) NOC
GTI je chudak
Avatar - Ozzman
20. 6. 2013 23:47
Re: NA (DOBROU) NOC
Tak ho neurážej a ukaž mu jiné kontra, kde zas Passat vypadá blbě ne?:D Pořád jak malej :D
21. 6. 2013 06:48
Re: NA (DOBROU) NOC
a co z toho? ked je niekto pribrzdeny, tak mu ani fotky nepomozu, ved mu uz viacero ludi poslalo "kontry" :-)
Avatar - KANKUNEN
21. 6. 2013 08:26
Re: NA (DOBROU) NOC
GTI nastražil past a teď tě v ní ještě mučí. Požádej ho slušně o esej a uvidíš, že udělá z M3 jedinou možnou alternativu k Golfu.
21. 6. 2013 08:50
Re: NA (DOBROU) NOC
muci nas vsetkych :-) vyplodmi choreho mozgu... ale nevadi, aj taki ludia musia dychat vzduch... >:-[]
21. 6. 2013 10:51
Re: NA (DOBROU) NOC
>:D tak včerajšiu diskusiu s krutou pravdou niektorí nerozdýchajú ani za víkend >:-[]
Avatar - ZaklinacTristan
21. 6. 2013 11:56
Re: NA (DOBROU) NOC
Bohužiaľ, o dizajne nevieš nič, keď sem dávaš ten render disproporčnej a rozpľasnutej masky RSka.
Nevadí, "třeba" sa vyznáš lepšie v záhradníčení.
21. 6. 2013 13:11
Re: NA (DOBROU) NOC
moje hezčí!, ne moje! kolik ti je?
21. 6. 2013 09:19
Len na margo inteligencie tuna
Vcera som videl na parkovisku taku bielu ciaru na zemi, vyzeralo to ako semeno, bola pri nejakom nudnom sidliskovom golfe na pukliciach, a v krikoch som videl jedneho nemenovaneho uzivatela provokatera s velkym egom a pseudobasnickymi vlohami ako sa tam chichoce, cely sa triasol, asi zazil nedavno nejaky vrchol alebo co...
Rozbalit vlákno
17
21. 6. 2013 09:22
Re: Len na margo inteligencie tuna
tipnem si: hm... GTI? :-)
21. 6. 2013 09:27
Re: Len na margo inteligencie tuna
Takto aby to bolo na poriadku... Myslel som konkretne jedneho chudacika tuna... ale mohol by som obsirne popisat viacerych nedonosencov ale nechce sa mi... Ma udivuje ako moze banda papierovo "dospelych" ludi mat cas a a chut pisat chujoviny a este k tomu v duchu hajenia materialnej spotrebnej veci ako je auto, spametajte sa nuly, je to len auto... Mazda, HK, VW, len auta... LEN AUTA, ako pracky, zahradny nabytok, su to VECI, kupite.. pouzivate... pokazia sa... zostarnu, prezijete s nimi krasne chvile... Neprijemne chvile... Ale nie su hodne toho aby ste onanovali na parkovisku...
21. 6. 2013 09:38
Re: Len na margo inteligencie tuna
no ked uz to myslis takto hromadne, tak myslim, ze si sa "kvalitne" pridal k majorite v tejto diskusii svojimi urazkami, takze sme radi, ze "netrhas kolektiv" >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 09:41
Re: Len na margo inteligencie tuna
Jojo, "jdi s davem" jinak dostaneš do huby! >:D
21. 6. 2013 09:45
Re: Len na margo inteligencie tuna
do huby dostavas ty kazdy den od viacerych, ale nie rukou :-)

btw. chod uz na ten vyjazd, nech mozeme vyvetrat, je tu smrad >:D
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 09:53
Re: Len na margo inteligencie tuna
Jedu až po poledni, máš smůlu >:D Radši si zanadávej na GTIho, to ti jde :-)
21. 6. 2013 09:56
Re: Len na margo inteligencie tuna
nuz co, nejako to vydrzim, len prosim nerob tie pravopisne chyby a preklepy, zle sa na to pozera... ale chapem, ze mas ine predispozicie ako normalny slusny a inteligentny / sikovny clovek tejto doby >:D
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 09:58
Re: Len na margo inteligencie tuna
Každej neni tak dokonalej jako ty >:D
21. 6. 2013 10:00
Re: Len na margo inteligencie tuna
a to je smutne... >:D
21. 6. 2013 09:47
Re: Len na margo inteligencie tuna
Myslel som tych co tu slovne onanuju chraniac svoju oblubenu znacku ;)

Len si predstav nejaky tematicky web ktory je o zubnych kefkach, a nejakeho uzivatela ktory by tam napisal ody na Curaprox, a dalsieho yebka co by mu to komentoval s tym ze curaprox je drahy a nudny a ze lepsi dizajn ma colgate, bolo by to v poriadku? Odpoved ti asi uz prebleskla hlavou, tak preco je to po psychickej stranke v poriadku ak to iste robia tieto individia ale o autach?
21. 6. 2013 09:48
Re: Len na margo inteligencie tuna
ved vies ako to je... ked ich nemozes porazit, pridaj sa :-)
21. 6. 2013 09:50
Re: Len na margo inteligencie tuna
Ci si sa zblaznil? Porazit? To urcite necham na odbornikov, su to skoleni ludia a dnes uz moze kazdy ist k psychiatrovi, nebudem sa ani snazit bojovat s ich chorobami...
Avatar - ZaklinacTristan
21. 6. 2013 12:20
Re: Len na margo inteligencie tuna
To máš tak všade. Ja okrem áut sledujem ešte produktový dizajn a mobilné telefóny. Také hádky, ako Android vs. iOS, proti nim je auto.cz iba slabý odvar :-)
Btw voči Curaproxu je adekvátny súper snáď TePe alebo SwissDent, ale Colgate...? ;-)
21. 6. 2013 12:40
Re: Len na margo inteligencie tuna
Android rulezzz >:D
21. 6. 2013 13:10
Re: Len na margo inteligencie tuna
No pozor, Linux vs. Win vs. iOS je ovela vacsia mela, take (l)zive.cz alebo zive.sk su toho presnym obrazom. Tam sa snad o nicom inom netoci.
Dalsia chora vojna je Apple vs. nonApple vyrobky.
Je pravda, ze koncernove vojny na a.cz su len detske hry oproti tomu :-)
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 13:21
Re: Len na margo inteligencie tuna
Jo no to je fakt. Linuxoví separatisté a Applácký zombie jsou nejhorší >:D
21. 6. 2013 09:41
Re: Len na margo inteligencie tuna
Mas pravdu urcite a nejspis proto ses tu zaregistroval nebo pravdepodobneji jsi zalozil druhy ucet >:D
21. 6. 2013 13:08
Červená a stříbrná jsou jiné
Červená mí mezi zadním světlem (to je podle mě míň vytáhlé) a dveřmi o dost víc prostoru a taky ty prolisy na dveřích mi připadají potlačené.. ale je to špatná fotka. Ten stříbrný profil mi připadá brutální, na červené fotce to vypadá vyváženějc a už se na to těším. Možný kandidát na kočár ;-)
Rozbalit vlákno
1
21. 6. 2013 15:19
Re: Červená a stříbrná jsou jiné
Ja by som dizajn toho auta videl skôr takto [odkaz] Je to tiež len upravené ale podla mna vyzerá o dost lepšie a pravdepodobnejšie ako tá foto v článku :-) inak za obe fotky :yes: :yes:
21. 6. 2013 14:58
Diskusná úroveň - zhrnutie
Tak sa nám to začína zvrhávať (po stránke kvality diskusných príspevkov) na pekný suterén.
V článku o novej M3 som sa dozvedel, že niekto je "nedorobok", že niekto videl niekde niekoho pri golfe v kríkoch (výborná informácia)+osobné invektívy na diskutérov. Je to treba? Buď mám argument, alebo nemám. Irónia je na mieste, ale mala by byť vtipná a trefná, nie tupá a vulgárna. Lebo potom si chlapci radšej dajte niekde osobné stretnutie, dajte si do zubov a vybavené.
P.S. tá anonymita netu je skvelá, že? >:-[]
Rozbalit vlákno
2
21. 6. 2013 15:24
Re: Diskusná úroveň - zhrnutie
:yes:
21. 6. 2013 18:44
Re: Diskusná úroveň - zhrnutie
a ty si sa kde vyjadril k samotnemu autu, o ktorom tato diskusia je? zhrnat mozes ist domov muku zo stola a nie tu mudrovat... intelektual >:-[]
21. 6. 2013 18:01
JE UZ ZNAME AJ NIECO INE AKO DIZAJN?
najviac by to davalo zmysel v benzine, bude ale 2.0 alebo 1,3 s turbom ci 1,6 bez turba?
Dufam, ze to oznamia pri tej prezentacii a nebude treba cakat az do uvedenia na trh...
Rozbalit vlákno
0