Na ruském facebooku se objevila fotografie odmaskoveného pětidveřového hatchbacku Mazda 3 nové generace, který se bude prodávat jako vůz modelového roku 2014.
No môj prvotný dojem je výborný, zdá sa, že Mazda zvládla zladenie novej tváre z väčších modelov s krátkym zadkom hatchu na výbornú. Rovnako ako redaktor tam vidím gény Giulietty, čo rozhodne nie je na škodu, nakoľko dizajn kompaktnej Alfy u mňa zrážajú iba predné svetlá, čo nová korporátna tvár Mazdy rieši oveľa vydarenejšie. Takže zatiaľ hodnotím predbežne za jedna.
Naviac menšej a kompaktnejšej trojke by mohli lepšie sadnúť atmosférické benzíny Sky (ktoré sú pre mňa v strednej triede predsalen už trochu na hrane) a ak novinka nebude mať nejaký vyložený deal-breaker, vyzerá to na nádejného adepta na Top 5. :-)
Presne, mne to tiez pripomina moju Julcu, presne v tejto farbe. Ale je to pekne napasovane na mazdacke krivky. Pride mi to ako pekne auto, uvidime nazivo, u mna ma vsak palec hore :yes:
Za mne :yes::yes:
Alfa Romeo to sice není..ale pokud bude vypadat podobně.. ;-)
Nový styl Mazdy je velmi líbivý..!
Na celou novou Mazdu 3 jsem tedy dost zvědavý.
Nevypada to spatne, ale ani nijak zazracne. Doufam ze to ve skutecnosti bude lepsi nez na teto fotce, pac po par letech to bude seda myska jako koncern. Stara 3 vypada i po tech letech velmi slusne a take jsem o ni premyslel. Hodne dulezite bude jak se povede predek. Drzim palce ;-)
Julča, Astra, Mazda 3, vše na jedno brdo, přijít dnes s nějak zajímavě pojatou kastlí hatchbacku nižší střední je skutečně velkej vořech. Tak se všichni snaží udělat to jinak než golfa, až je to všechno stejné. ;-)
Design golfu je definicí hatchbacku, čůčo, takhle to dělají mistři, nejmenší půdorys, prostorově špička, auto pro lidi, kteří vědí, proč si kupují auto této třídy. Onanie nad vzrušující ***kou julče nebo mazdy 3 je onanií prosťáčků, kteří nechápou o čem c-segment je, a jak píšu, mají navíc v posl. generacích problém v tom, že onanujíc na zadkem giulietty ani si nevšimnou, že jim tam někdo postavil mezitím mazdu. >:D;-)
Zajimave je ze je kazdy rozezna, pac jsou si podobna, ale pritom jina. Nedavno za mnou jelo Polo nebo Golf, proste nevim co to bylo, kdyz to vsechno je uplne stejny, sirku auta v cm jsem nebyl schopen zmerit pres zadni zrcatko >:D
Pokud jde o poměr půdorysu a užitného prostoru, pak Golf (a nejen on) zdaleka zaostává za Trabantem... Ten byl výrazně menší a čtyři lidé se doněj vešli celkem v pohodě. A ten kufr taky slušnej. Ale nebyl to hatchback, to je zase fakt...
Základní linka je primitivní, oblouček. Aby to dostalo zdání nějaké designové snahy, jsou použity výrazné prvky, ztesané nárazníky, světelná rampa, křídlo v okně... laciné efekty. Tohle není design, který by měl čím imponovat. ;-)
design se nehodnoti a nema vetsinou tuctova okoukna vec, treba komouska drevena zidle po babicce, ktera se vyrabela nekolik generaci a k ni se dnes pridava treba i ten Golf ;-) To co je nove vymysleny to je design, nekdo to musel vymyslet, ne oprasknout a to ten Civic ma, ikdyz se nemusi libit kazdemu jako spousta umeleckych del ;-)
"Komoušskou dřevěnou židlí po babičce" myslíš nejspíš nějakou tonetku, protože jiná by tu babičku nepřežila. Jenže pak je to u tebe stejná story jako s auty, prostě se neorientuješ, protože právě ten styl tonetek je něčím tak dokonalým, z hlediska designu židle, že se to kopíruje dodnes. ;-)
Já nevím jak ty, ale já v prvý řadě autem jezdím. že bych na auto zbožně čučel jako Homolkovi v dnes již klasickém filmu to ani náhodou. Design je fajn, ale jak auto nemá řadu dalších zásadních vlastností a kvalit, tak celej design je - no k ničemu. Ve chvíli, kdy tvoje designově perfektní auto najednou žere jako vejtřaska, všechno ti vevnitř drbčí, do kufru se ti vejde prd a dospěláci vzadu kňouraj, že je po padesáti kilometrech tlačí sedadla, tak je asi něco špatně.
Podobná vyjádření (o kráse a koukání na auto...) většinou vedou jenom ti, co žádné auto nemají a představují si sami sebe, jak tím vysněným designovým skvostem jezdí. A to je oproti skutečnému ježdění setsakra rozdíl.
Na druhou stranu, dobře vypadající Insignie je vevnitř tak malá, že si člověk má otlačené koleno (tedy pokud měří 190 cm) o středový panel po dvaceti kilometrech a co neuvidí v bočních zrcátkách, to neuvidí, protože výhled přes zadní sklo je tragický, nota bene když tam sedí další pasažéři (jako to bylo v mém případě).
To, že bych si nekoupil auto, které se mi nelíbí je fakt. To ale neznamená, že si musím koupit šunt. Pravda, výběr je poté o něco omezenější, když jsi náročnější, ale stojí to za to.
Navíc tady se bavíme o trojkové Mazdě a to auto skutečně znám, takže mohu potvrdit, že kvalitní je ( přesněji znám minulé 3 generace, poslední 323 jsem i vlastnil). Že každé auto má své neduhy je jasné, například některé Mazdy rezly, minulá trojka měla vzadu méně místa atd.
No, abych rekl pravdu, tak design meho nynejsiho auta (Acoord 7G) byl jednim z duvodu, proc jsem si ho koupil navzdory tomu, ze nesplnovalo nektera jina kriteria (na me uz ponekud moc dlouhe, je to jen sedan, chtel jsem spis liftback - napr. Mazdu 6 bych si v sedanu nikdy nekoupil, kdyz je k dispozici jako liftback). Acco 7G je jedine auto, kteremu jsem nepraktickou karoserii za jeho krasu prominul. Samozrejme, v mnoha jinych dulezitych prvcich mi to auto take vyhovuje (motor, vybava,...), takze ta koupe opravdu nebyla jen o designu.
Nie, nie je to na jedno brdo.
Ak niekto neaplikuje prísne geometrické tvary a ostré línie á la Rapid, ale aplikuje skôr plynulé línie, je to všetko pod Tvoju rozlišovaciu schopnosť? Ja tam teda rozdiely vidím a vnímam to (predbežne) tak, že M3 tento štýl zvládla najlepšie.
Ale je samozrejme lepšie rozškatuľkovať si to na Golf vs. všetci ostatní, to je potom život ľahší. ;-)
Ale ono to je, golf a všichni ostatní, jedni jdou jinou cestou, viz. jmenovaní, někteří zkoušejí postavit vlastního golfa, viz. bravo ob generaci, akt. Peugeot, vždy někdo.
A netvař se, že nevíš, o čem je řeč, design - základní linky, nejde o světla nebo kliku ve sloupku... :-O
Ja viem, ale rovnako vieš aj Ty, na čo narážam: nedôvodne paušalizuješ a zjednodušuješ. Mazda si našla svoj vlastný dizajnový smer a ten smer je vydarený, tak dajme cisárovi, čo je cisárovo a nezhadzujme štýlom, ako to robíš Ty (na jedno brdo, nie je to ako Golf a preto to nie je dobré a ak by to bolo ako Golf, bola by to trápna kópia).
Čteš něco, co tam nepíšu, o trapnosti nebo kopiích ani slovo. Mazda v hatchbacku našla svůj směr, který je ale stejný jako u ostatních negolfovsky pojatých hatchbaků. Tedy nevidím nic, co bych mohl z hlediska designového řešení považovat za neotřelé nebo originální, a jen toto stavím do kontrastu s řečmi o golfu jako designové nudě. O tom, že je/bude mazda 3 líbivé auto, píšu níže.
Dizajn Golfu môžeš označiť ako nadčasový, nestarnúci, kontinuálny, ale nemôžeš tvrdiť, že práve dizajn je to, čím Golf primárne priťahuje kupcov. Ja tvrdím, že Golf sa predáva pre jeho iné (nesporné) kvality, nie pre dizajn, naopak trošku nadnesene poviem, že Golf sa predáva napriek dizajnu. Preto sporadické pokusy konkurentov o rovnaký dizajnový prístup neuspeli (Stilo a pod.). Je preto len logické, že konkurencia musí prinášať úplne iný pohľad na dizajn, viac kreativity, aby oslovila a pritiahla kupujúcich. Golfu zjednodušene povedané stačí "byť Golfom", t.zn. mať širokú ponuku motorizácií, karosérií, výbav, skvelú konfigurovateľnosť a slušnú kvalitu materiálov a výroby a oprieť to o tradíciu a image; dizajn stačí potom len posúvať v medziach evolúcie tak, aby nikoho neodradil a je na úspech zarobené. Naopak ak by Golf prišiel s dizajnom, čo polarizuje, mohol by len stratiť.
Neřekl bych, že se Golf prodává navzdory designu. Mnoho lidí chce právě designově nudné auto, něchtějí na sebe moc upozornit a Golf je právě takový. Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že kdyby se Golf moc změnil, mohlo by mu to uškodit, ale to je právě proto, že Golf je koncipován jako nudný pro lidi, kteří se nechtějí tím exteriérem bavit (buď je design nezajímá nebo chtějí jeho jednoduchost - Golf se mi osobně moc nelíbí, ale oceňuji na něm tu designovou čistotu, to, že nikoho neurazí). Se Stilem bych to viděl trochu jinak, tam 3D verze hrála docela emotivně, zatímco 5D verze měla tentýž emotivní předek, ale zadek tam vůbec nepasoval (stačilo trochu více sklonit zadní sklo a přinést nějaká zajímavější světla a mohlo to být úplně jiné auto).
Len pre doplnenie aj pohľad spredu: www.youtube.com/watch?…
Ak bude toto v najbližšej dobe na trhu aj vo verzii MPS, rozhodne ju pôjdem pozrieť na vlastné oči.
...za mě teda úlet s tím zadkem. Ta extrémně zvedající se linie oken se asi nebude líbit každému. Celek tak vychází strašně nevyváženě. Předek subtilní,zadek těžkotonážní. Ale uvidíme v reálu...
První dojem jsou ale obavy, aby to nedopadlo jako s tou Giuliettou...
Predok subtílny? Tak si to nejak vydiskutuj s tou väčšinou, čo tu tvrdila, že nová korporátna tvár Mazdy je vhodná na M6 či SUV, ale na kompakt je príliš veľká.
Javí sa mi, že niekto stále len hľadá palicu na psa. :-!
Jenže ten zadek na obrázku vypadá, že vzali ten z M6 kombi a šoupli ho na o třídu menší a kratší auto :-( Jinak si nemyslim, že by to vypadalo ošklivě, ba naopak proti nynější generaci
Taky mě to hned napadlo ,tak trochu zmenšené M6 kombi. Není se ale čemu moc divit , vždyť většina značek začíná poslední dobou sázet na větší unifikaci svých modelů. Takže i ztvárnění přední masky je předem skoro jasné.
Ano, předek je spíš těžký, ale o "palicu" tu nejde, mazda 3 bude evidentně pohledné auto, co "řeším", je originalita, pořád se tu omílá golf jako nuda a designová neschopnost, jenže se ukazuje, že je to naopak, ty tvary golfu jsou prostě jedinečné, těžko kopírovatelné, a cesta jinudy vede... ke stejným výsledkům. Než o tom je řeč, alespoň z mé strany. ;-)
A masy nemají právo na stylové svezení? Navíc Mazda bude asi v Evropě vždy jen doplnění, i když možná začíná svítat na lepší časy. To Amerika i jiné trhy je něco jiného, tam se strefili určitě...
>:D Evidentně to pořát vůbec nechápeš... Jde o to,že masy nechtějí stylové svezení!!!!!!!!! Masy upřednostňují jiné hodnoty. Proč myslíš,že se Golfů ročně vyrobí milion a Giulietty,Leonu atd. pár desítek tisíc???
>:D Co sem pleteš politiku??? Co to má společného s businessem??? Tady chlapče platí úplně jiná pravidla!!! (Ne)úspěšnost Mazdy a jiných ve srovnání s VW,nebo H/K ti tu realitu staví přímo před obličej... Tak nevím,o čem tady diskutuješ? >:D
Jdi si mlátit pantem na sme.sk nebo ještě lépe do novýho času. Tady jsi zejvně nepochopil, o čem je řeč. Za prosťáčka jseš tady jenom ty, a to je možná ještě jenom milosrdné označení.
Ty jsi ale zabředl na starém kontinentu. Uvědom si, že to tu jde od desíti k pěti a můžeme být rádi, že tady má Mazda a Honda vůbec zastoupení. V Americe to třeba masy chtějí a tam si ty masy tu Mazdu koupí novou co pár let. Takže kdo tady nechápe? >:D
No ty tady plácáš úplny hovadiny... Bez urážky,ale tomu se dá jen smát,nikoli diskutovat. Sám píšeš,že můžeme být rádi,že tu Mazda a Honda vůbec mají zastoupení... Tím naprosto jasně potvrzujeěš moje slova, ale aby jses neshodil, tak je v další větě zase popřeš >:D
Teď vůbec nevím, o čem mluvíš. Snad je nepochopeno slovo "masy". Tím myslím průměrného zákazníka, nijak zvlášť majetného. To že ten evropský je jiný, než ten americký je jasné a pro mne osobně smutné. V čem si protiřečím?
To snad někde píšu? Ne to je prostě fakt, že je to malá automobilka a to už dlouhá léta. Je tedy pravděpodobné, že i plně konkurenceschopné modely z ní za pár let velkou neudělají. Musejí tedy prodávat něco, co ty velké automobilky jako VW, Ford či Toyota nemají. Styl.
Každá automobilka si v rámci svých možností hledá na trhu (trzích) své místo. Mazda není ani čistá stylovka jako Mini, ani koncern s x modely na jejichž rozeznání potřebuješ návod. Prostě si vybrali nějaký směr a tím se ubírají (a tím myslím i Skyactiv). Nechci se tě nijak dotknout, ale oni jistě zaměstnávají nemálo odborníků a tvé rady skutečně nepotřebují ;-)
Nie, masy maju pravo na Golf, lebo to dinar napisal. My ostatni sme prostackovia. Ked tu citam ludi, co to sem pisu, tak sa k prostackom radsej hrdo hlasim. Este par smajlikov na zaver, nech zachovam fazonu (nahodne poradie): :-!8-s >:-[]
Přesně tak, masy mají právo držet hubu a krok a mazat do nejbližší prodejny VW pro Golfa. Nedejbože abych za své těžce vydělané prachy dělníka koupil něco stylového...
"masy maju pravo na Golf, lebo to dinar napisal" . To Dinar nenapisal, to jsou tvé fabulace, Dinar se může maximálně tak smát rentonům a individualitám, které si myslí, že budou styloví v konfekčním hatchbacku nižší střední třídy. Já vím, takové to oddělení se od stáda, nemít auto, co stojí na každém rohu... v kontextu debaty o mazdě 3, velmi legrační. >:D;-)
zadnych dveri tiahnuca sa smerom dohora.... ktoru ma octavia alebo lexus... sa nam rozsiruje stale coraz viac aj do inych aut.... a mazda 3 nebude vynimka .... krasne vidiet ako dnes staci vymysliet hocijaku "somarinu" a vsetci to hned kopiruju... tuto luxusnu linku zaviedol lexus v predoslej generacii modelu IS [odkaz] ktoru pouziva dodnes [odkaz] .... a ma ju aj dalsi lexus [odkaz] ... neskor ju pouzil ( okopiroval )aj Kaban na octavii [odkaz] a pozeram ze aj mazda sa uz chytila ako osa na med a bude ju mat tiez ..... ;-) ... a potom ze preco su dnes auta podobne ako vajce vajcu... ked kazdy kopiruje kazdy detail od kazdeho ;-)
inak auto ako take bude asi ok... zazrak sa nekona ale bude to fajn auto ... predpokladam ze interier nebude nic ine ako mix CX5ky a 6tky.... spredu to asi tiez bude zmensena maska 6tky....
Mne sa to tiež páči a bolo jasné že nedajú aj do kompaktnej trojky interiér z cxky alebo šestky. :-) Myslím si že podobný bude aj interiér dvojky a novej CX3 ak niečo také príde.
Kdyz se takhle vyrenderuje Sade 1000MB bude to dnes podobna pecka. Ve skutecnosti to v zakladu vypada socialne diky svym jednoduchym tvarum, narozdil od teto Mazdy ;-)
Golf není trapnej , to spíš ti ,který na něj nadávaj a pak si ho stejně koupí nebo o něm tajně sní. To není narážka proti tobě. ;-)
Souhlasím s tím ,že by to byl nudný pohled všude jenom Golf ,uznávám je dobrý,ale i tak já vítám každé další auto ,které něčím vyčnívá z davu dnešních aut ,která jsou ve značném množství případů mezi sebou vlastně lehce maskované kopie a chybí jim větší originalita. Nemusí prostě všude jezdit Golfy a jeho kopie.
Mazda 3 bude predstavená 26.6. v New Yorku a Londýne. Je to zverejnené na webe a pozvánku mal uverejnenú aj konkurenčný český auto web. :-) Takže redakcia, stačí použiť Google. :-)
Keď nejaká automobilka odhalí svoj nový model pre verejnosť tak to skrátka svetová premiéra je. Niekedy na to využije autosalón a niekedy samostatnú prezentáciu pre verejnosť. A táto Mazda ju bude mať 26.6. ak píšu zahraničné médiá pravdu. Bude to asi niečo na spôsob ako nedávno spravili s Mercedesom S a Range Roverom Sport. Internetový stream do celého sveta.
Mělo by jít o online odhalení přes Xbox live. Kromě dvou jmenovaných je v programu i Melbourne, Petrohrad a Istanbul. Jak to přesně bude probíhat, nevím, samotné odhalení by mělo být z New Yorku. Světová premiéra pro veřejnost je plánovaná do Frankfurtu.
Tak je to konečně tady. Kdyby snad někoho zajímalo, jak bude ve třídě tento nový model ceněný pro svůj design, postačí, když se podívá na model předchozí - [odkaz] >:D Avšak nic proti, pokud právě tahle estetika ti škubě slabinou, jsi zde na správné adrese.
Jen snad, dovolíš, abych zde vypustil zase trochu jinou estetiku. Trochu hodně jinou - [odkaz] :yes: Mimochodem, právě na tomto snímku se můžeš vyučit, dokonale sesnoubená praktičnost s doslovnou vkusovou, estetickou, designovou úchvatností. Vsadím se, že to však nevidíš. No... není každému shůry garáže dáno.
Tedy ale co je potřeba napsat, zřetelnější konurenční inspiraci (abych to napsal kulantně) tu těžko najdeš. Nakonec, hele, při couvání si budeš moci možná i myslet, že ti kolem si o tobě myslí, že seš na italský hřebečky. Já vím, že by ti to lichotilo. No tak nechoď kolem horký kaše a tu Alfu si kup.
Ti ostatní, zejména ti, kteří mají pověstná tři véčka - voko, vkus a vatu, ti mají v předmětné velikostní a jakostní třídě jasno více jak třicet let. Ano ano, Gé jako... GIGANT :yes::-! [odkaz] :yes::-!
To asi ne...Golf je výborný,ale jinak i nová Mazda 3 bude parádní auto!
Pokud bude vypadat tak dobře jako CX5 nebo Mazda 6.. :yes::yes::yes:
Proč sem pořád taháte ty staré modely?? 8-s
Ja to stale vravim, ze psychicke problemy netreba zanedbavat, lebo sa to moze rozvinut do tazkeho depresivno-traumatickeho stavu! A ti ludia nepocuvaju a nepocuvaju. Preco? Ved dnes to uz nie je ziadna hanba, prist k psychiatrovi a povedat "Pan doktor, ja mam velky osobny problem s Mazdou, neviem sa vyrovnat s tym uzasnymi dizajnom a technikou, tie krasne tvary ma prenasleduju vo dne - v noci, nemozem spat, uz ani pohlad 6x denne na plagat s Golfom TDI nezabera..." :-)
Teď si moc nerozumíš, jestli si tedy pleteš golfa s focusem, pak ano, pak je těžké s tebou diskutovat o originalitě. Samozřejmě, Golf je originál. Přes třicet let.
Copak, chtěl bys tajit designovou minulost? >:-[] Nahoře ti to píši - kvalita designu generace budoucí je stejná jako kvalita designu stávající. Tos nevěděl?
V článku se mluví o nové mazdě. A protože známe zatím pouze jeden snímek, připomínám tu otřepanou pravdu garážových pravd - chceš-li znát kvalitu designu nastupujícího modelu, podívej se na kvalitu designu modelu odcházejícího... Na mně se za tohle nezlob, já to tu jenom píšu... ;-)
niekto rad toto [odkaz] a niekto toto: [odkaz] niekto toto: [odkaz] a niekto radsej toto: [odkaz] 100 ludi 100 chuti... No tvoja chut kopat do mazdy sa nastupom novej 6tky privelmi zvysila aby to nevyzeralo ze sa toho auta akosi nebojis..
Neber si to osobně. Aniž bys tu otiskl fotodokumentaci mazdy od roku 1963, mnozí z nás to, jak vypadá aktuální trojka ví, a ví i jak vypadá GOLF... Já se na tebe nezlobím, že tě golf nepřitahuje, že jeho design nevnímáš, uznávám ovšem, že pokud ceníš tohle - [odkaz] >:-[] stala se u tebe někde v průběhu puberta-euro-vývoje chybka. Poměrně velká... ;-)
Neboj, od teba si nic osobne vziat nemozem, trollovat tu mozes dalej ;-) Ja som nic o dizajne nepisal, len som ti pridal dalsie fotky do zrovnania, ber to ako doplnenie tvojho prispevku ;-)
Na rozdíl od tebe, já nesrovnávám ta auta podle snímků, neb ty sem dávám jen pro ilustraci svého postoje. V reálu je to ještě o řád horší - stávající mazda jako doslovný designový slepenec všeho možného i (s odkazem na příď) nemožného, a GOLF jako mistrovství věci.
Nie nie, na teba nemam, ja si do ust nezvyknem tak kadit ako ty a 10x popriet vlastne napisane slova (napr anketa auto roka). Od teba mam daleko, tak ma neznizuj na svoju uroven 8-s To ty tu predvadzas bojove tance okolo ohna pod kazdou zmienkou o mazde >:D
NN, to měl být vtip jak absurdně to vypadá... já už z japonských aut totiž vyrostl jak co se týká jejich designu tak kvality. Co z toho, že jsou spolehlivá když jsou tak zoufale nedotažená v designových i technických detailech? Na to ať už si odpoví každý majitel japonského vozu sám. Já už vím jaký je rozdíl mezi spolehlivostí a kvalitou a jak už jsi několikrát v diskuzích naznačil... každý si své garážové neštěstí musí vyřešit sám.
Na fotografii vidíme opravdovou třídní krasavici. Inspirace Julčou je více než zřejmá, ale vzhledem k tomu, že Giulietta je jedním z nejkrásnějších vozů své třídy, to není na škodu. Když si člověk představí i příd inspirovanou M6, pak zde máme horkého adepta Auta roku.
Mazdě nezbývá než poblahopřát za hezký model a předvídám mu úspěšnou budoucnost
Myslím že v našich končinách to predajný trhák asi nebude. A možno je to škoda. Pochybuje snáď niekto, že to bude po technickej stránke výborné auto? Osobne som tak 8 rokov dozadu jazdil asi pol roka 1. generáciu 3. Mala dizel tuším od PSA (1.6). To auto jazdí dodnes, a bez nejakých problémov (predané kamarátovej žene). Pre mňa osobne, je Mazda z japonských aút najstráviteľnejšia po stránke dizajnu.
Osobne si myslím, že za neúspechom Mazdy u nás, je aj importér. Nedokáže držať krok (marketingovo) s konkurenciou.
S tým importérom je to svätá pravda, niekedy má človek pocit, že oni predávať ani nechcú.
Je ale pravda, že importér môže skákať len potiaľ, pokiaľ má podporu od výrobcu a tu sa mi javí, že Mazda na nejaké Slovensko či strednú Európu vcelku kašle. 8-s
Zadna cast je v pohode, predna cast podla tej fotky z pozvanky asi tiez, ale ten bok je divny, stupanie o vyse pol metra je divne, ale samozrejme chcelo by to dalsie fotky resp. vidiet nazivo. Aj ten interier je taky, hm, iny... Nezostava len pockat si na kompletnu prezentaciu resp. pozriet/vyskusat nazivo...
Vyzera to pekne, lepsie ako sucastna verzia, uvidime ako bude vyzerat nazivo, zatial super, nema chybu. V rodine kde sa kupuju iba mazdy, buduca trojka urcite potesi.
Ta omalovánka dvoudveřového kupé nevypadá zle, kdyby to trochu protáhli a obsadili do Rychle a zběsile, sen puberťáků je na světě :-) Skoro bych řekl, že takovému vozu by design Mazdy slušel více než hatchbacku
pasujem ta za chudaka c. 2 na tomto serveri, hned po GTI... holt uz si nemohol byt prvy, miesto je obsadene... ale kua, ked tak nad tym rozmyslam, mali by ste si dat s Novakom fight :-) nemozem ti takto protekcne udelit 2. miesto... >:D
ani ja nevidim u teba zmenu, len tu v krci prebiehas z diskusie do diskusie, z clanku na clanok a snazis sa rozdavat rozumy, pchat do popredia trosku typu renault laguna a tvoje mondeo... (i ked to auto je fajn... chalan svet je aj tam vonku, ja som tu 1-2x z mesiaca, ty tu spavas, kempujes (juj sorry, ty spavas v aute)... holt, kazdy mame iny zmysel zivota, co? >:D
Tak teď se budeš zas navážet do mě, já na tebe normálně a ty takhle?? Celý ty :D Tak jo:D Jo a nezapomen napsat, že sem ty auta dostal >:D Jo dostal.. zblázni se :-) Víš jakou mají ti dle tebe "dementi" přednost před tebou? Nenaváží se zničeho nic do jiných, to ty máš komplex a chodíš se sem jen pohádat >:D Docela se bavím :-) To, že diskutuju i přes den je snad moje vec ne? Jelikož pracuju na počítači, mám to sem kousek... >:D Jestli si čteš pozorně mé příspěvky, tak z nich musíš vyčíst, že nikdy zbytečně neupřednostuju své auto a taky moc dobře vím o jeho nedostatcích a neskrývám je. Auta hodnotím dle svých zkušeností s nimi, jestli se ti to nelíbí, tak mé rozumy nečti >:D To, že má někdo jiný názor na auta neznamená, že je ten člověk blb, já tu ten svůj nikdy nikomu necpu.
tukal Ozzman do klavesnice tukal, az blbost natukal :-) ja sa bavim viac... no podme dalej, len trosku rychlejsie reaguj, nudis ma... treba zlepsit prstoklad :-)
Postihnuty GTI sa tu opät snazi viest stvavu kampan voci novej M3 uverejnovanim jednej a nim dokola omielanej fotky predchadzajucej M3... porovnava byvalu generaciu M3 s aktualnou VW Golf VII. Tieto 2 samotne fakty dokazuju, ze 99 % ludi na tejto diskusii sa nemoze mylit a ten clovek ma naozaj problem s ocami, usami, mozgom, rukami, nohami, recovym centrom a v neposlednom rade so sudnostou. Nasledovany vernym psikom Adamom Novakom, slepym to bezmozgovcom davaju tejto diskusii punc, ktory len tak nezazijes...
Normalne nechodim ani do kostola, ale teraz Ta prosim p. Boze, zmiluj sa nad tymito 2 oveckami a zosli im do ich svetskych zivotov k nam pozemstanom aspon za hrst triezveho pohladu na svet, pretoze takto si robit hanbu, ved to si nezasluzi ani posledny zufalec na Zemi >:-[] >:-[] >:-[]:no::no::no:
Samozrejme nova M3 vyzera aspon podla prvych obrazkov fajn, interier takisto, nemam obavy, ze to bude uspesny model, i ked nie u nas, celosvetovo urcite. Drzim palce, jednoznacne dizajnu :yes::yes::yes:
Opakovane v nekonecnych diskusiach padne otazka - preco sa v teste o koncernovom aute objavi konkurencne auto, okolo ktoreho sa kruti horuca debata?
Na druhej strane, rovnaky jav plati pre vsetky ostatne automobilky s vyhranenou clenskou zakladnou.
Preco sa v clanku o japonskom aute opakovane objavuje koncernove auto, aj ked to nema vyznam ani pointu?
Spojitko ja jasne, spojitko je - banda tupych hlav.
Ta ista banda nepricetnych, ktori sa stazuju na uroven diskusii a sami su cinitelmi jej mizernej urovne.
Osobně nevěřím tomu, že to nahoře by mohla mazda vypustit v roce 2013 jako nový model trojky. Ten snímek je z Ruska, zapátral jsem trochu na jejich serverech, je tam toho na toto téma dost, mrkni se na to sám. Podle mně by to nahoře mohla být vyšlechtěná Lada Granta v režimu Sport coupé. Základ koneckonců docela vystihuje podstatu obou modelů - [odkaz]
Zanechme však lačných dohadů, i když je-li to opravdu Lada, pak smekám, to zase komu čest, tomu čest, sice patnáct let za Evropou, ale poměrně důstojně. Vyčkejme tedy ještě týden, premiéra je prý opravdu za dveřmi... No premiéra, podle horního obrázku bych to spíše šacoval na derniéru, ale jak píšu, nevěřím, že tohle by mohla být nová M3 :-!
ze ta tatko radsej nevypustil do Dunaja, aby si mohol ist na vylet k Ciernemu moru... takto statocne postihnuty jedinec ako si Ty sa na svete uz nenachadza, si NR. 1... gratulujem >:-[] >:-[] >:-[]:no::no::no:
Zklamu tě, u nás Dunaj neteče >:D A nečerti se, GTI tu satiru, hlavně v tomhle příspěvku odvádí par excellence >:D Myslím, že Mazda 3 nebude tak špatná, mě tam jen nesedí ten velký zadek z M6 kombi :-)
to, ze netecie neznamena, ze si jeho tatko nemohol vyprasit kolik do Dunaja, ci nevytiahol cely zivot nos z CZ? mozno nie a po nom GTI zdedil tu "nerozhladenost"... zla urcite nebude, tomu ver, komu sa nepaci, nech sa nepozera, moze koniec koncov ignorovat :-) ovsem, keby tu nebolo toho prachsprosteho individua (citaj GTI), tak by sa nam vsetkym dychalo ovela lepsie :-)
ale o to nejde, aby tu bolo zivo, co sme babsky klub? sledujem toho chudaka uz istu dobu a vidim, ze stale je to o tom istom, vyvolat diskusie, ktore sa neuberaju spravnym smerom, tak isto, ako pisem ja dnes... ale uz sa to neda vydrzat... z jednej strany tohto servera utoci tzv. vsevedko p. Vavwvwvwvwerka s jeho meganeobjektivnymi recenziami a diskusiu zase okupuje svojimi dristami neschopak GTI, ktory nasiel zmysel zivota na serveri auto.cz... pytam sa, preco nas p. Boh tresta takymto sposobom? a za chvilu to tu uz bude ako sekta, na cele GTI a za nim privrzenci, vid Adam Novak, ktory evidentne stratil chrbtovu kost a sebareflexiu... clovek, ktory sem sem tam pride a chce vidiet normalne novinky z auto-moto sveta, tak musi byt znechuteny na maximum... to sa stalo dnes mne... ved OK, je tu M3, paci sa mi? ano... nepaci sa mi? ok, tak poviem nepaci sa mi a idem dalej... ale jeho tendencne kecy privedene do extremu si zasluzia oplatenie takou mincou, aku teraz prezentujem ja... keby som ho stretol v realnom zivote, poriadne by som sa s nim "porozpraval" :-)
Jenže, tohle tady dělá hodně lidí, nadávají na jiné značky, smějou se zase Škodovkám ( to i ty pamatuješ?), Francouzum, Japoncum, US autum... Každý má to své, jen někdo je extrémější a někdo méně :-) Toto asi není server o odborných informacích, je to spíše pokec o autech, jako v hospodě. Samozřejmě, že se zde pohybují lidé, kteří se vyznají, ale stejne tak i Adamové novákové, kteří píšou dokola to stejné bez námahy si ověřovat fakta jen proto, protože tim vyvolají flame :-) Vsadim se, že kdyby si kohokoliv z těchto "extrémistů a provokatérů" znal v realnem životě, určitě bys je nepoznal, jezdí ( jezdili, jezdit budou) třeba i na té Mazdě 3 :-) Proto bych se být tebou nad tím nepozastavoval a ignoroval to, když tě to stve:D Radši mi jako Mazdista řekni, jestli se nechystá kombík?
neviem ci sa chysta kombik, mazdista nie som, i ked jednu mazdu vlastnim, paci sa mi sestka a to je hlavna oblast zaujmu :-) paci sa mi aj minula CX-7... trojku velmi neriesim, ale tato nova vyzera dobre... povedz Ozzman, naco mi je dobre vediet, ci bude Mazda 3 kombi, ked si ju neplanujem kupit? budem si za.bavat mozog somarinami, ktore nemaju ziadny vyznam pre moj dalsi zivot? naco mi je vediet, ake je dlhe BMW M5 alebo X6, ked taketo auto nikdy nebudem mat? informacie, ktore v zivote okolo teba "tecu" musis selektovat, aby si nedopadol ako GTI :-) I ked on selektoval az prilis moc a jeho svet sa zuzil len na koncern a skodofku, na ktore pozera v automobilovom svete ako cez hladacik na sniperke :-)
Možná by ses dost divil, že i při studiu se dá vydělat i několikrát více, než je průměrný plat >:D Ale tobě to stejně nemá cenu vysvětlovat >:D Užívej si svého života, já budu svého >:D
Ale robim >:D Jen si to umím zautomatizovat, proto taky dělám to, co dělám.A neboj, za chvíli odjíždim na kšeft, takže ti tu už společnost dělat nebudu >:D Velkou část času dělám na PC, tak to sem je kousek. To neni jako když běžíš ty z pole, abys chytl signál a mohl mi napsat >:D
Az by si tu neobsmrdal so svojim zakomplexovanym nedotklivym egom a este zo 3ja chudaci ako ty, bolo by tu uplne skvele a na urovni.
Silne o tom pouvazuj, potesis mnoho diskuterov.
aby som si mohol robit * z takych typkov ako si ty... :-) dufam, ze staci ako odpoved... ale chapem, ze moc nemas chut sa so mnou bavit, tvoja slovna zasoba staci akurat tak na vypytanie nanuku v obchode... >:-[]
"připomínám tu otřepanou pravdu garážových pravd - chceš-li znát kvalitu designu nastupujícího modelu, podívej se na kvalitu designu modelu odcházejícího"
Chcem sa spýtať - toto bude zrejme ďalší nezmysel made in GTI, všakže?
To není nesmysl, to je zažitá stará garážová pravda. Vezmi si třeba... E-klasse a jdi po generacích zpět. Nebo BMW3,5. Tam to všechno najdeš. A samozřejmě to najdeš i u všech generací Golfu. Nebo si prohlédní všechny generace Octavie. Pokud tam nevystoupuješ tu designovou hodnotu z modelu na model, pak jsi opravdu odsouzený jen k tomuhle - [odkaz] 8-s8-s >:-[]:no:
Opravdu jsem se nad tím co píšeš zamyslel a stejně mi to pořád přijde jako hovadina. Prostě ty si koupíš nějaké auto, které se ti líbí a tím pádem jsi s ním spokojený. Proč by tě mělo v tu chvíli zajímat, jak vypadaly generace minulé?? Prosím vysvětli mi tuto zažitou starou garážovou pravdu ó svatý guru!
Nová Trojka rozvíja a posúva ďalej dizajnový štýl 1. generácie, čo je len a len dobre, pretože tá je synonymom nadčasovosti. Vyzerá dobre dodnes.
Som strašne zvedavý na finálny model :-)
toho netreba brat vazne :-) Na druhu stranu,ako by si sa citil,keby tvoja vysnena oktavka III vyzerala vedla novej Mazde6 ako nadrzana stara panna a novy Golf 7 popri novej Mazde3 ako sterilizovany impotent...sa mu necuduj,ze trepe pi...coviny :-!
Nie preto, ale preto, že je to kvalitný dizajn. Keď už nám tu niekto začal trollovať o VW, tak Golf z tých rokov vyzeral... no, ako chudobný príbuzný.
[odkaz]
[odkaz]
o kvalitu hadam nikto nema strach... bude to spicka .... , dizajn zrejme bude tiez silna zbran novej 3ky .... mazda to ma slusne rozbehnute a konecne zacina v eu rast a stupat... a nova 3ka by mohla pocty este o poriadny kus zvysit...... :yes:
uvidime ci pride aj kombik ... ten by sa v nizsej strednej triede mazde zisiel a este viac by mohol pomoct k uspechu 3ky :yes:
honda nas prekvapila spravou o pripravovanom kombiku civicu tourer..... chcelo by to este aj prekvapko od mazdy ;-)
rozhodne ale mazda momentalne zacina pekne uz rast.... CX5 aj 6tka uz zacinaju slapat a ked sa prida aj nova 3ka .... tak to bude parada... buduci rok to vidim tak ze mazda v eu poriadne stupne..... co je urcite fajn :yes:
Jooo další hrdina co srovnává promofotky s prodejními, dej tam pěkně tu Mazdu z obchodu, jak ty škody :-) No jen ukaž ty levné verze :-) GTI by to měl udělat stejně, ať je to fér. Nebo to zas musim hledat?:)
Tak jo no. Tady je Alltrack [odkaz]
A tady Mazda 6
[odkaz]
Takhle to je férovější nemyslíte?(oba) At si každý vybere to své....
Já to chápu moc dobře, jen se mi nelíbí nerovné souboje, Oktávka v základu vypadá žalostně, ale srovnávej ji s Mazdou 3 (stejná třída) v základu. Stejně tak Mazdu 6 s Passatem a ne u jednoho fotky z promomateriálů. Nelíbí se mi to u GTIho ani u ostatních. Potom vyjde na pvrch, jak ty auta vypadají a které je hezčí. :-) Tak proto sem tam dal ty fotky, jako rovné kontra. A Alltrack špatně nevypadá :) ( aspon dle mě)
Vcera som videl na parkovisku taku bielu ciaru na zemi, vyzeralo to ako semeno, bola pri nejakom nudnom sidliskovom golfe na pukliciach, a v krikoch som videl jedneho nemenovaneho uzivatela provokatera s velkym egom a pseudobasnickymi vlohami ako sa tam chichoce, cely sa triasol, asi zazil nedavno nejaky vrchol alebo co...
Takto aby to bolo na poriadku... Myslel som konkretne jedneho chudacika tuna... ale mohol by som obsirne popisat viacerych nedonosencov ale nechce sa mi... Ma udivuje ako moze banda papierovo "dospelych" ludi mat cas a a chut pisat chujoviny a este k tomu v duchu hajenia materialnej spotrebnej veci ako je auto, spametajte sa nuly, je to len auto... Mazda, HK, VW, len auta... LEN AUTA, ako pracky, zahradny nabytok, su to VECI, kupite.. pouzivate... pokazia sa... zostarnu, prezijete s nimi krasne chvile... Neprijemne chvile... Ale nie su hodne toho aby ste onanovali na parkovisku...
no ked uz to myslis takto hromadne, tak myslim, ze si sa "kvalitne" pridal k majorite v tejto diskusii svojimi urazkami, takze sme radi, ze "netrhas kolektiv" >:-[]
nuz co, nejako to vydrzim, len prosim nerob tie pravopisne chyby a preklepy, zle sa na to pozera... ale chapem, ze mas ine predispozicie ako normalny slusny a inteligentny / sikovny clovek tejto doby >:D
Myslel som tych co tu slovne onanuju chraniac svoju oblubenu znacku ;)
Len si predstav nejaky tematicky web ktory je o zubnych kefkach, a nejakeho uzivatela ktory by tam napisal ody na Curaprox, a dalsieho yebka co by mu to komentoval s tym ze curaprox je drahy a nudny a ze lepsi dizajn ma colgate, bolo by to v poriadku? Odpoved ti asi uz prebleskla hlavou, tak preco je to po psychickej stranke v poriadku ak to iste robia tieto individia ale o autach?
Ci si sa zblaznil? Porazit? To urcite necham na odbornikov, su to skoleni ludia a dnes uz moze kazdy ist k psychiatrovi, nebudem sa ani snazit bojovat s ich chorobami...
To máš tak všade. Ja okrem áut sledujem ešte produktový dizajn a mobilné telefóny. Také hádky, ako Android vs. iOS, proti nim je auto.cz iba slabý odvar :-)
Btw voči Curaproxu je adekvátny súper snáď TePe alebo SwissDent, ale Colgate...? ;-)
No pozor, Linux vs. Win vs. iOS je ovela vacsia mela, take (l)zive.cz alebo zive.sk su toho presnym obrazom. Tam sa snad o nicom inom netoci.
Dalsia chora vojna je Apple vs. nonApple vyrobky.
Je pravda, ze koncernove vojny na a.cz su len detske hry oproti tomu :-)
Červená mí mezi zadním světlem (to je podle mě míň vytáhlé) a dveřmi o dost víc prostoru a taky ty prolisy na dveřích mi připadají potlačené.. ale je to špatná fotka. Ten stříbrný profil mi připadá brutální, na červené fotce to vypadá vyváženějc a už se na to těším. Možný kandidát na kočár ;-)
Ja by som dizajn toho auta videl skôr takto [odkaz] Je to tiež len upravené ale podla mna vyzerá o dost lepšie a pravdepodobnejšie ako tá foto v článku :-) inak za obe fotky :yes::yes:
Tak sa nám to začína zvrhávať (po stránke kvality diskusných príspevkov) na pekný suterén.
V článku o novej M3 som sa dozvedel, že niekto je "nedorobok", že niekto videl niekde niekoho pri golfe v kríkoch (výborná informácia)+osobné invektívy na diskutérov. Je to treba? Buď mám argument, alebo nemám. Irónia je na mieste, ale mala by byť vtipná a trefná, nie tupá a vulgárna. Lebo potom si chlapci radšej dajte niekde osobné stretnutie, dajte si do zubov a vybavené.
P.S. tá anonymita netu je skvelá, že? >:-[]
najviac by to davalo zmysel v benzine, bude ale 2.0 alebo 1,3 s turbom ci 1,6 bez turba?
Dufam, ze to oznamia pri tej prezentacii a nebude treba cakat az do uvedenia na trh...