Nejsem moc fanda těhle hybridů,přijde mi to zbytečně těžké a stejný výkon se dá dosáhnout i normálním motorem.
.Ale design bere dech,stejně jako technická dokonalost.Jinak bych chtěl vidět tu stabilitu auta na mokru,tyhle monstra musí být strašná.
Ještě malý srovnání,je to hodně zajímavý:
McLaren P1
0-100 2.8s
0-200 6.8s
0-300 16.5s
Veyron SS
0-100 2.5s
0-200 6.7s
0-300 14.5s
Koeniggseg Agera R
0-100 2.8s
0-200 7s
0-300 14.5s
Porsche 918
0-100 2.8s
0-200 7.7s
0-300 22s
Relativně malý motor McLarenu a Porsche se prostě nezapře,a na 300kmh jim to,i přes pomoc hybridu,už "trvá":DD
Jsem zvědav na LaFerrari,myslím,že bude ještě rychlejší než Mac, někde na úrovni Aggery R.
No a Huayru,s normálním spalovacím motorem,bych viděl někde okolo časů 918tky,možná malinko rychlejší...
Veyron SS, Agera R a podobné přemotorované *** nepředstavují kvůli své minimální sofistikovanosti a minimálním schopnostem v zatáčkách/na okruhu pro klenoty dnešního automobilového průmyslu jako je LaFerrari, P1 a 918 žádnou konkurenci.
Pro puberťáka, jako jsi očividně ty, je rozhodujícím faktorem dle všeho počet koníků a to milý pane nerozhoduje o tom, jestli je dané auto sportovnější/schopnější/brutálnější. Přečti si pár zahraničních recenzí a ohlasů a pochopíš, že Agera je jako každý Koeniggsegg autem, které neumí své schopnosti prodat a neumí dostát svým očekáváním. Čili je to pouhý předmět pro šejky z Dubaje, kteří to mohou předvádět někde na bulváru a chlubit se, že mají pod kapotou přes tisíc kobyl. To, že je nikdy, nevyužijí už samozřejmě nezmiňují.
Věř mi, že v reálném světě nadělá z Agery kterékoliv auto z trojice LaFerrari/P1/918 naprostou sekanou.
Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
si vyberu až po testu v mém oblíbeném EVO magazínu,ale asi si stejně pořídím LaFerrari,i kdyby čirou náhodou nevyhrálo.Samozřejmě,jestli mi to v té sportce konečně výjde... >:D
Re: Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
Zatímco u HB je čas na NS jen honěním trika, tak u těchto extrémních aut je to dost podstatný údaj, který tvoří jejich image.
Jestli ti to v té sportce vyjde, tak si vybereš to nejrychlejší, neboť nikdo nechce utratit bezmála třicet mega za auto, které je druhé.
Tak Mac P1 na Nürburgringu prý zajel neoficiální čas 6:47, někdo dokonce mluví o 6:39, v průběhu týdne má McLaren potvrdit oficiální hodnotu. Tak to aby si jedinci, co tu hlásali, že 918 nic nepřekoná začali připravovat kapesníky, aby mohli utírat slzy >:D Ikdyž jak tyhle situace znám, nebude tu po nich ani památky.
>:D
Já Macku docela fandím, připsat si podobný úspěch - to bychom mohli říkat, že má ve své nepříliš rozsáhlé historii jedno super auto za druhým, a machrovat, že známe úspěšnější sportovní značku než Porsche a Ferrari.