O to víc by se ukázalo, jak "dobře" na tom MB A je. Jestli by vyhrál "drtivě" , mírně a nebo dokonce byl horší? Mezi malými premiovými sedany moc na výběr není, takže by to byl i tak zajímavý porovnávací test
Jak v čem, už dlouho jsem nejel v A3 a neznám nový 1,5TSI. Původní 1,4 byl vyladěný skvěle a asi i líp než 1,33 od Renaultu. Musí se víc točit, ale jede pěkně. Podvozkově je A fajn, pohodlné a velmi tiché, tišší než A3.
Zbytek bude o pocitech ze sezení a ovládání.
Na druhou stranu by to bylo zajimave srovnani s ohledem na to, ze ty auta, ackoliv je deli par let a obe jsou v tuto chvili v produkci zaroven, jsou jak z jinych svetu a postavene na jinych principech. Mercedes je cool, connected, dotykovy a digitalni, a zevnitr (dle meho nazoru) vypada trochu jako kolotocova zalezitost; Audi je klasicke, mozna bych rekl az staromodni a samozrejme uz trochu zastarale, analogove, offline auto - i kdyz nektery vymozenosti jako virtual cockpit nebo CarPlay se do nej dat daji. :-)
tak tak suhlas... konfrontacia s A3 sedan by bola viac nez zaujimava... a osobne prave A3 sedan povazujem stale aj za najkrajsie audi sucasnosti ... vyzera dokonale :yes:
Sused to ma, A3 sedan a vzdy mi ho pride luto, ked zaprsi a musi cez zaprsane okno pozerat :-) Vyzera dokonale, ale pre pre turkov alebo ukrajincov, tam sedany letia.
Řeknu vám že ty displeje a veškerá technika je krásná a na souseda s ní určitě zapůsobíte. Rozhoduji se teď jestli si zase koupit CLS a měl jsem aktuální model na pár dní půjčený. Došel jsem si do garáže pro metr. Palubní displej má na šířku 75cm!!!! Je velkolepý, ale oslňuje a nastavit v něm cokoliv je za trest. Když si chci ve svém modelu pustit masáž sedaček, zmáčknu jedno tlačítko. Když si ji chci pustit v novém modelu, musím do menu a zmáčknout asi pětkrát. A tak je to s většinou funkcí. Z tohoto směru nejsem vůbec nadšený. A ještě jedna poznámka. Interiér je nádherný a útulný, auto jezdí velmi dobře. Ale to co dříve bylo v interiéru z hliníku je teď z plastu.
Mno tiez uznavam princip : vseho s mirou, ale vzhladom k tomu aku moznu a nemoznu vybavu dnes clovek v autach najde, je to len logicke vyustenie stavu a moznosti. Inak neda sa to ovladat aj inak ako patlanim po display?
Co hlasové ovládání? Dá se k určité funkci přiřadit i heslo. Když zmáčkneš tlačítko na mluvení a řekneš např. "JEDNA" kde budou masáže, pak by neměl být problém.
Zvonku je to o level krajšie, predchodca s jeho banánovitým profilom bol no-go, toto je vcelku pekné a elegantné. Len s tým displejovým interiérom neviem, musím presvedčiť paju, aby to niekedy doniesol a spravil som si názor, aj keď Éčko som už videl a ani tam ma displeje neoslovili (hoci interiér je materiálovo a kvalitatívne super a nepochybujem, že aj Áčko na tom bude z tohto pohľadu špička).
CLA bolo auto na ktorom aj 18tky boli male... dodnes nepoznam auto ktore malo tak silno vyvinuty syndrom malych kol ako CLA.... k tomu neskutocne disproporcny tvar predku s megalampami ako z cirkusu ( dnes toto uz fakt nefrci ) ... celkovo megaprevisy vpredu vzadu so zle rozlozenym optickym taziskom uz na pohlad. ... k tomu drnciaci tablet v kabine a podla jedneho testera ide o najhorsie MB v poslednej dekade... ako premiant slabota... ( len vycancana predokolka so spravnym logom ) ... aj ked modernym damam sa iste tento ocucany CLA bonbonik paci dodnes :yes:
kym hatch na mna posobi akosi azijsky a zozadu doslova divne... aj celkovo rozplacnuto tak sedan je o poznanie v tomto lepsi suhlas... ale aj A3 sedan je daleko smrncovnejsie auto ako ten jeho polokombikovsky hatch A3 sportback ...
Nove A cko je cool :yes: Predchodca nebol cool . Tie stredove cudliky mali dat s hlinika a poriadne ich uchytit , stale sa len setri a zakaznici dostavaju stale viac plastov a lacnych tabletov...
Auto v interiérové kombinaci na obrázku minimálně 1+mio.
Velké plochy z plastu natřeného černým lesklým lakem.
Velké displaye s malým rozlišením a okraji jako u čínského tabletu za 2000 tis.
K tomu tvrdé plasty, laciná plastová kůže ( která není kůží ) a rušící ambientní osvětlení.
Všechno maximálně V4 původem radši nevědět.
Ale jo - těm co se chtějí předvádět to asi bude stačit. Už chápu proč Musk leží všem v žaludku.
Souhlasím s plochami z černým lakem, to je velký mínus. Co se týká displayů, mají rozlišení perfektní a fungují skvěle, rychle.
Tvrdé plasty jsou ve všech autech, závisí na rozmístění a tady je A zcela na úrovni požadavků prémie, koženkový převlek palubní desky je hebký a příjemný na dotek. Nevím, kde máš lacinou plastovou kůži a ambientní osvětlení si můžeš vypnout, ztlumit, naladit jak chceš.
Kdo kromě odcházející 1er nabízí něco jiného ve třídě než 4-válce???
Naživo som nevidel, ale z videí ten interiér vyzerá veľmi hodnotne, v podstate veľmi blízko Éčku a v nižšej strednej zrejme posúva hranice. Snáď ho niekedy privezieš, aby som si spravil názor. :-)
Vytýkať R4 v dnešnej dobe je úplne mimo, s príchodom novej 1er o pár mesiacov nebude jediného auta v triede s šesťvalcom (a rovnako tak nebude jedinej zadokolky). Môžme byť len radi, že ako základ dáva Áčko R4 a nie R3 ako všetci ostatní (vrátane prémiovej konkurencie). Inak ak by sa tie R6 predávali ako teplé rožky, iste by boli zostali, ale keď aj majitelia M140i (známi kritizovaním usssrrraných štvorhrnkov >:D ) pokukujú po štvorvalcovej X2 M35i, tak asi zachovávanie šesťvalcov v nižšej strednej nemá najmenší zmysel.
být ideový nástupce CLA, pak je to určitě posun k lepšímu, místo banánu na kolečkách pěkný malý sedánek. Designově dobrý, snad ta zadní světla mohla být o něco menší.
Motorizace ok, tam kde se ve stejné motorizaci cenově protne s céčkem by mohlo áčko mít navrch výbavou a přídavkem awd, tak to aspoň na první pohled do ceníku vypadá. Pak A-Klasse sedan dává i smysl, což se o CLA říct nedalo, jakkoliv se toto největší šméčko v dějinách Mercedesu prodávalo dobře, lidé se často nechají opít rohlíkem. ;-)
Súhlas, naozaj som bol hlboko rozčarovaný, keď som prvýkrát šoféroval CLA, to skutočne nemalo nič spoločné s prémiovosťou či komfortom, obyčajná mainstreamová predokolka na úrovni VW Jetta (čo samé osebe bol oholený Golf), ale na rozdiel od tej Jetty s tvrdým uskákaným podvozkom. A ani nekultivovaný a zle utlmený dízel tomu nepridal, normálne triasol radiacou pákou. Skrátka z môjho pohľadu bolo CLA auto, ktoré si absolútne nezaslúžilo znak M-B.