Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz A sedan přichází na český trh. Stojí stejně jako hatchback

Nová karosářská varianta třídy A je dostupná se čtyřmi motory, třemi zážehovými a jedním vznětovým. Většina se spoléhá na automat.
Zpět na článek
26. 9. 2018 11:06
26. 9. 2018 11:23
26. 9. 2018 11:42
26. 9. 2018 13:40
26. 9. 2018 14:22
26. 9. 2018 15:37
26. 9. 2018 11:44
26. 9. 2018 11:46
26. 9. 2018 12:20
26. 9. 2018 13:47
26. 9. 2018 15:18
26. 9. 2018 15:40
26. 9. 2018 19:58
27. 9. 2018 04:46
27. 9. 2018 07:16
26. 9. 2018 22:23
26. 9. 2018 11:45
26. 9. 2018 12:34
26. 9. 2018 14:20
26. 9. 2018 17:12
26. 9. 2018 22:10
27. 9. 2018 08:14
Avatar - kari.laz
26. 9. 2018 11:06
A vs A3
Úplně se nabízí udělat porovnání malých sedanů Audi A3 vs Mercedes A sedan. Byl by to zajímavý páteční dvojtest v budoucnu.
Rozbalit vlákno
15
26. 9. 2018 11:23
Re: A vs A3
A3 vlastníme. Je pomalu na konci svého období. Byl by to asi hodně nefér test.
Avatar - kari.laz
26. 9. 2018 11:42
Re: A vs A3
O to víc by se ukázalo, jak "dobře" na tom MB A je. Jestli by vyhrál "drtivě" , mírně a nebo dokonce byl horší? Mezi malými premiovými sedany moc na výběr není, takže by to byl i tak zajímavý porovnávací test
26. 9. 2018 13:40
Re: A vs A3
Jak v čem, už dlouho jsem nejel v A3 a neznám nový 1,5TSI. Původní 1,4 byl vyladěný skvěle a asi i líp než 1,33 od Renaultu. Musí se víc točit, ale jede pěkně. Podvozkově je A fajn, pohodlné a velmi tiché, tišší než A3.
Zbytek bude o pocitech ze sezení a ovládání.
Avatar - iudex
26. 9. 2018 14:22
Re: A vs A3
Viem si celkom predstaviť, že tento renaultí benzín 1,3 bude subjektívne lepší ako 1,5TSI kritizovaná za mdlý prejav.
Avatar - Ozzman
26. 9. 2018 15:37
Re: A vs A3
1.5 TSI jede obdobně, jako starší 1,2 TSI..bez charakteru a nějaké gradace. Samozřejmě že je rychlejší, ale jel sem s dsg 110 kW verzi.
26. 9. 2018 11:44
Re: A vs A3
Na druhou stranu by to bylo zajimave srovnani s ohledem na to, ze ty auta, ackoliv je deli par let a obe jsou v tuto chvili v produkci zaroven, jsou jak z jinych svetu a postavene na jinych principech. Mercedes je cool, connected, dotykovy a digitalni, a zevnitr (dle meho nazoru) vypada trochu jako kolotocova zalezitost; Audi je klasicke, mozna bych rekl az staromodni a samozrejme uz trochu zastarale, analogove, offline auto - i kdyz nektery vymozenosti jako virtual cockpit nebo CarPlay se do nej dat daji. :-)
26. 9. 2018 11:46
Re: A vs A3
Ano, máte oba z určitého pohledu pravdu.
Avatar - wakantanka
26. 9. 2018 12:20
Re: A vs A3
Analogove ? To auta uz nie su velmi dlho. :-)
26. 9. 2018 13:47
Re: A vs A3
Jo jo, ani to chápání pojmu hyperbola už není, co bývalo...
Avatar - bystron
26. 9. 2018 15:18
Re: A vs A3
nebo CLA proti A sedan ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 9. 2018 15:40
Re: A vs A3
tak tak suhlas... konfrontacia s A3 sedan by bola viac nez zaujimava... a osobne prave A3 sedan povazujem stale aj za najkrajsie audi sucasnosti ... vyzera dokonale :yes:

A3 :yes:
Avatar - xxc
26. 9. 2018 19:58
Re: A vs A3
Sused to ma, A3 sedan a vzdy mi ho pride luto, ked zaprsi a musi cez zaprsane okno pozerat :-) Vyzera dokonale, ale pre pre turkov alebo ukrajincov, tam sedany letia.
27. 9. 2018 04:46
Re: A vs A3
A3 nemá vpredu stierače? Lebo na dobre urobenom sedane ho na zadnom okne nepotrebuješ.
Avatar - xxc
27. 9. 2018 07:16
Re: A vs A3
Vzadu nema. Ani na dodavke a kamione nepotrebujes, ale lepsie sa zije aj so zadnym oknom. Asi to viacerym ludom vadi, ked to velmi nekupuju.
26. 9. 2018 22:23
Re: A vs A3
A co porovnání s Megane sedan se stejným (skoro) motorem? Ať se prémie ukáže :-)
26. 9. 2018 11:26
Displeje a technika
Řeknu vám že ty displeje a veškerá technika je krásná a na souseda s ní určitě zapůsobíte. Rozhoduji se teď jestli si zase koupit CLS a měl jsem aktuální model na pár dní půjčený. Došel jsem si do garáže pro metr. Palubní displej má na šířku 75cm!!!! Je velkolepý, ale oslňuje a nastavit v něm cokoliv je za trest. Když si chci ve svém modelu pustit masáž sedaček, zmáčknu jedno tlačítko. Když si ji chci pustit v novém modelu, musím do menu a zmáčknout asi pětkrát. A tak je to s většinou funkcí. Z tohoto směru nejsem vůbec nadšený. A ještě jedna poznámka. Interiér je nádherný a útulný, auto jezdí velmi dobře. Ale to co dříve bylo v interiéru z hliníku je teď z plastu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - wakantanka
26. 9. 2018 12:25
Re: Displeje a technika
Mno tiez uznavam princip : vseho s mirou, ale vzhladom k tomu aku moznu a nemoznu vybavu dnes clovek v autach najde, je to len logicke vyustenie stavu a moznosti. Inak neda sa to ovladat aj inak ako patlanim po display?
26. 9. 2018 12:35
Re: Displeje a technika
No jo, jenže on ten displej není navíc ani dotykový...
Avatar - Cuba66
26. 9. 2018 12:45
Re: Displeje a technika
Hele a nestačí říct "Hej Mercedesi, pusť masáž sedačky" ?? Mám za to, že u A teď už jo..
26. 9. 2018 13:38
Re: Displeje a technika
Co hlasové ovládání? Dá se k určité funkci přiřadit i heslo. Když zmáčkneš tlačítko na mluvení a řekneš např. "JEDNA" kde budou masáže, pak by neměl být problém.
Avatar - del42sa
26. 9. 2018 11:45
Palubní deska
ty dva nalepený "tablety" místo přistrojové desky, to je vážně hnus :no: 8-s
Rozbalit vlákno
1
26. 9. 2018 13:38
Re: Palubní deska
Dva? Jen jeden.
26. 9. 2018 12:34
Par zmen...
...a jak to prokouklo. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
26. 9. 2018 14:20
Re: Par zmen...
Zvonku je to o level krajšie, predchodca s jeho banánovitým profilom bol no-go, toto je vcelku pekné a elegantné. Len s tým displejovým interiérom neviem, musím presvedčiť paju, aby to niekedy doniesol a spravil som si názor, aj keď Éčko som už videl a ani tam ma displeje neoslovili (hoci interiér je materiálovo a kvalitatívne super a nepochybujem, že aj Áčko na tom bude z tohto pohľadu špička).
Avatar - CHerokee
26. 9. 2018 15:09
Re: Par zmen...
Mi se tež docela líbí. Lepší než předchozí CLA a lepší než hatchback s divným zadkem.
Avatar - bystron
26. 9. 2018 15:43
Re: Par zmen...
CLA bylo fajn, ale jen v některých barvách a kolech
Avatar - 3_diamanty
26. 9. 2018 15:52
Re: Par zmen...
CLA bolo auto na ktorom aj 18tky boli male... dodnes nepoznam auto ktore malo tak silno vyvinuty syndrom malych kol ako CLA.... k tomu neskutocne disproporcny tvar predku s megalampami ako z cirkusu ( dnes toto uz fakt nefrci ) ... celkovo megaprevisy vpredu vzadu so zle rozlozenym optickym taziskom uz na pohlad. ... k tomu drnciaci tablet v kabine a podla jedneho testera ide o najhorsie MB v poslednej dekade... ako premiant slabota... ( len vycancana predokolka so spravnym logom ) ... aj ked modernym damam sa iste tento ocucany CLA bonbonik paci dodnes :yes:
Avatar - 3_diamanty
26. 9. 2018 15:46
Re: Par zmen...
kym hatch na mna posobi akosi azijsky a zozadu doslova divne... aj celkovo rozplacnuto tak sedan je o poznanie v tomto lepsi suhlas... ale aj A3 sedan je daleko smrncovnejsie auto ako ten jeho polokombikovsky hatch A3 sportback ...
Avatar - Londonbridge
26. 9. 2018 17:12
A cko
Nove A cko je cool :yes: Predchodca nebol cool . Tie stredove cudliky mali dat s hlinika a poriadne ich uchytit , stale sa len setri a zakaznici dostavaju stale viac plastov a lacnych tabletov...
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2018 20:01
Leštěná bída
Auto v interiérové kombinaci na obrázku minimálně 1+mio.
Velké plochy z plastu natřeného černým lesklým lakem.
Velké displaye s malým rozlišením a okraji jako u čínského tabletu za 2000 tis.
K tomu tvrdé plasty, laciná plastová kůže ( která není kůží ) a rušící ambientní osvětlení.
Všechno maximálně V4 původem radši nevědět.

Ale jo - těm co se chtějí předvádět to asi bude stačit. Už chápu proč Musk leží všem v žaludku.
Rozbalit vlákno
4
26. 9. 2018 23:18
Re: Leštěná bída
Nepoznám väčších exhibicionistov ako sú tesláci.
Ale tá tvoja skratka k Muskovi, to je niečo >:D
27. 9. 2018 09:23
Re: Leštěná bída
Souhlasím s plochami z černým lakem, to je velký mínus. Co se týká displayů, mají rozlišení perfektní a fungují skvěle, rychle.
Tvrdé plasty jsou ve všech autech, závisí na rozmístění a tady je A zcela na úrovni požadavků prémie, koženkový převlek palubní desky je hebký a příjemný na dotek. Nevím, kde máš lacinou plastovou kůži a ambientní osvětlení si můžeš vypnout, ztlumit, naladit jak chceš.

Kdo kromě odcházející 1er nabízí něco jiného ve třídě než 4-válce???
Avatar - iudex
27. 9. 2018 09:32
Re: Leštěná bída
Naživo som nevidel, ale z videí ten interiér vyzerá veľmi hodnotne, v podstate veľmi blízko Éčku a v nižšej strednej zrejme posúva hranice. Snáď ho niekedy privezieš, aby som si spravil názor. :-)
Vytýkať R4 v dnešnej dobe je úplne mimo, s príchodom novej 1er o pár mesiacov nebude jediného auta v triede s šesťvalcom (a rovnako tak nebude jedinej zadokolky). Môžme byť len radi, že ako základ dáva Áčko R4 a nie R3 ako všetci ostatní (vrátane prémiovej konkurencie). Inak ak by sa tie R6 predávali ako teplé rožky, iste by boli zostali, ale keď aj majitelia M140i (známi kritizovaním usssrrraných štvorhrnkov >:D ) pokukujú po štvorvalcovej X2 M35i, tak asi zachovávanie šesťvalcov v nižšej strednej nemá najmenší zmysel.
27. 9. 2018 09:36
Re: Leštěná bída
JJ, nejhorší jsou plakáti a když přijde na řeč, je R/V6 najednou putýnka ;-)
Avatar - Lackey
26. 9. 2018 22:10
sodoma gomora
Nemecka Mercedes-Benz cena, za vozidlo made in Hungary s Renault motormi z Dacia tovarne v RO 8-s

Palec nahor :yes: za to, ze to nie je dalsi, blby SUV-crossover model
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
27. 9. 2018 08:14
Jestli to má
být ideový nástupce CLA, pak je to určitě posun k lepšímu, místo banánu na kolečkách pěkný malý sedánek. Designově dobrý, snad ta zadní světla mohla být o něco menší.
Motorizace ok, tam kde se ve stejné motorizaci cenově protne s céčkem by mohlo áčko mít navrch výbavou a přídavkem awd, tak to aspoň na první pohled do ceníku vypadá. Pak A-Klasse sedan dává i smysl, což se o CLA říct nedalo, jakkoliv se toto největší šméčko v dějinách Mercedesu prodávalo dobře, lidé se často nechají opít rohlíkem. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
27. 9. 2018 08:45
Re: Jestli to má
Súhlas, naozaj som bol hlboko rozčarovaný, keď som prvýkrát šoféroval CLA, to skutočne nemalo nič spoločné s prémiovosťou či komfortom, obyčajná mainstreamová predokolka na úrovni VW Jetta (čo samé osebe bol oholený Golf), ale na rozdiel od tej Jetty s tvrdým uskákaným podvozkom. A ani nekultivovaný a zle utlmený dízel tomu nepridal, normálne triasol radiacou pákou. Skrátka z môjho pohľadu bolo CLA auto, ktoré si absolútne nezaslúžilo znak M-B.