Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - kari.laz
A vs A3
kari.laz
| 26. 9. 2018 11:06
Úplně se nabízí udělat porovnání malých sedanů Audi A3 vs Mercedes A sedan. Byl by to zajímavý páteční dvojtest v budoucnu.
A vs A3
spaleny6
| 26. 9. 2018 11:23
A3 vlastníme. Je pomalu na konci svého období. Byl by to asi hodně nefér test.
Avatar - kari.laz
A vs A3
kari.laz
| 26. 9. 2018 11:42
O to víc by se ukázalo, jak "dobře" na tom MB A je. Jestli by vyhrál "drtivě" , mírně a nebo dokonce byl horší? Mezi malými premiovými sedany moc na výběr není, takže by to byl i tak zajímavý porovnávací test
A vs A3
webpaja
| 26. 9. 2018 13:40
Jak v čem, už dlouho jsem nejel v A3 a neznám nový 1,5TSI. Původní 1,4 byl vyladěný skvěle a asi i líp než 1,33 od Renaultu. Musí se víc točit, ale jede pěkně. Podvozkově je A fajn, pohodlné a velmi tiché, tišší než A3.
Zbytek bude o pocitech ze sezení a ovládání.
Avatar - iudex
A vs A3
iudex
| 26. 9. 2018 14:22
Viem si celkom predstaviť, že tento renaultí benzín 1,3 bude subjektívne lepší ako 1,5TSI kritizovaná za mdlý prejav.
Avatar - Ozzman
A vs A3
Ozzman
| 26. 9. 2018 15:37
1.5 TSI jede obdobně, jako starší 1,2 TSI..bez charakteru a nějaké gradace. Samozřejmě že je rychlejší, ale jel sem s dsg 110 kW verzi.
A vs A3
scadar
| 26. 9. 2018 11:44
Na druhou stranu by to bylo zajimave srovnani s ohledem na to, ze ty auta, ackoliv je deli par let a obe jsou v tuto chvili v produkci zaroven, jsou jak z jinych svetu a postavene na jinych principech. Mercedes je cool, connected, dotykovy a digitalni, a zevnitr (dle meho nazoru) vypada trochu jako kolotocova zalezitost; Audi je klasicke, mozna bych rekl az staromodni a samozrejme uz trochu zastarale, analogove, offline auto - i kdyz nektery vymozenosti jako virtual cockpit nebo CarPlay se do nej dat daji. :-)
A vs A3
spaleny6
| 26. 9. 2018 11:46
Ano, máte oba z určitého pohledu pravdu.
Avatar - wakantanka
A vs A3
wakantanka
| 26. 9. 2018 12:20
Analogove ? To auta uz nie su velmi dlho. :-)
A vs A3
scadar
| 26. 9. 2018 13:47
Jo jo, ani to chápání pojmu hyperbola už není, co bývalo...
Avatar - bystron
A vs A3
bystron
| 26. 9. 2018 15:18
nebo CLA proti A sedan ;-)
Avatar - H/K_svwet
A vs A3
H/K_svwet
| 26. 9. 2018 15:40
tak tak suhlas... konfrontacia s A3 sedan by bola viac nez zaujimava... a osobne prave A3 sedan povazujem stale aj za najkrajsie audi sucasnosti ... vyzera dokonale :yes:

A3 :yes:
Avatar - xxc
A vs A3
xxc
| 26. 9. 2018 19:58
Sused to ma, A3 sedan a vzdy mi ho pride luto, ked zaprsi a musi cez zaprsane okno pozerat :-) Vyzera dokonale, ale pre pre turkov alebo ukrajincov, tam sedany letia.
A vs A3
Niemand
| 27. 9. 2018 04:46
A3 nemá vpredu stierače? Lebo na dobre urobenom sedane ho na zadnom okne nepotrebuješ.
Avatar - xxc
A vs A3
xxc
| 27. 9. 2018 07:16
Vzadu nema. Ani na dodavke a kamione nepotrebujes, ale lepsie sa zije aj so zadnym oknom. Asi to viacerym ludom vadi, ked to velmi nekupuju.
A vs A3
milic
| 26. 9. 2018 22:23
A co porovnání s Megane sedan se stejným (skoro) motorem? Ať se prémie ukáže :-)
Displeje a technika
spaleny6
| 26. 9. 2018 11:26
Řeknu vám že ty displeje a veškerá technika je krásná a na souseda s ní určitě zapůsobíte. Rozhoduji se teď jestli si zase koupit CLS a měl jsem aktuální model na pár dní půjčený. Došel jsem si do garáže pro metr. Palubní displej má na šířku 75cm!!!! Je velkolepý, ale oslňuje a nastavit v něm cokoliv je za trest. Když si chci ve svém modelu pustit masáž sedaček, zmáčknu jedno tlačítko. Když si ji chci pustit v novém modelu, musím do menu a zmáčknout asi pětkrát. A tak je to s většinou funkcí. Z tohoto směru nejsem vůbec nadšený. A ještě jedna poznámka. Interiér je nádherný a útulný, auto jezdí velmi dobře. Ale to co dříve bylo v interiéru z hliníku je teď z plastu.
Avatar - wakantanka
Displeje a technika
wakantanka
| 26. 9. 2018 12:25
Mno tiez uznavam princip : vseho s mirou, ale vzhladom k tomu aku moznu a nemoznu vybavu dnes clovek v autach najde, je to len logicke vyustenie stavu a moznosti. Inak neda sa to ovladat aj inak ako patlanim po display?
Displeje a technika
spaleny6
| 26. 9. 2018 12:35
No jo, jenže on ten displej není navíc ani dotykový...
Avatar - Cuba66
Displeje a technika
Cuba66
| 26. 9. 2018 12:45
Hele a nestačí říct "Hej Mercedesi, pusť masáž sedačky" ?? Mám za to, že u A teď už jo..
Displeje a technika
webpaja
| 26. 9. 2018 13:38
Co hlasové ovládání? Dá se k určité funkci přiřadit i heslo. Když zmáčkneš tlačítko na mluvení a řekneš např. "JEDNA" kde budou masáže, pak by neměl být problém.
Palubní deska
del42sa
| 26. 9. 2018 11:45
ty dva nalepený "tablety" místo přistrojové desky, to je vážně hnus :no: 8-s
Palubní deska
webpaja
| 26. 9. 2018 13:38
Dva? Jen jeden.
Par zmen...
MariAchi
| 26. 9. 2018 12:34
...a jak to prokouklo. :yes:
Avatar - iudex
Par zmen...
iudex
| 26. 9. 2018 14:20
Zvonku je to o level krajšie, predchodca s jeho banánovitým profilom bol no-go, toto je vcelku pekné a elegantné. Len s tým displejovým interiérom neviem, musím presvedčiť paju, aby to niekedy doniesol a spravil som si názor, aj keď Éčko som už videl a ani tam ma displeje neoslovili (hoci interiér je materiálovo a kvalitatívne super a nepochybujem, že aj Áčko na tom bude z tohto pohľadu špička).
Avatar - CHerokee
Par zmen...
CHerokee
| 26. 9. 2018 15:09
Mi se tež docela líbí. Lepší než předchozí CLA a lepší než hatchback s divným zadkem.
Avatar - bystron
Par zmen...
bystron
| 26. 9. 2018 15:43
CLA bylo fajn, ale jen v některých barvách a kolech
Avatar - H/K_svwet
Par zmen...
H/K_svwet
| 26. 9. 2018 15:52
CLA bolo auto na ktorom aj 18tky boli male... dodnes nepoznam auto ktore malo tak silno vyvinuty syndrom malych kol ako CLA.... k tomu neskutocne disproporcny tvar predku s megalampami ako z cirkusu ( dnes toto uz fakt nefrci ) ... celkovo megaprevisy vpredu vzadu so zle rozlozenym optickym taziskom uz na pohlad. ... k tomu drnciaci tablet v kabine a podla jedneho testera ide o najhorsie MB v poslednej dekade... ako premiant slabota... ( len vycancana predokolka so spravnym logom ) ... aj ked modernym damam sa iste tento ocucany CLA bonbonik paci dodnes :yes:
Avatar - H/K_svwet
Par zmen...
H/K_svwet
| 26. 9. 2018 15:46
kym hatch na mna posobi akosi azijsky a zozadu doslova divne... aj celkovo rozplacnuto tak sedan je o poznanie v tomto lepsi suhlas... ale aj A3 sedan je daleko smrncovnejsie auto ako ten jeho polokombikovsky hatch A3 sportback ...
A cko
Londonbridge
| 26. 9. 2018 17:12
Nove A cko je cool :yes: Predchodca nebol cool . Tie stredove cudliky mali dat s hlinika a poriadne ich uchytit , stale sa len setri a zakaznici dostavaju stale viac plastov a lacnych tabletov...
Leštěná bída
esenbe
| 26. 9. 2018 20:01
Auto v interiérové kombinaci na obrázku minimálně 1+mio.
Velké plochy z plastu natřeného černým lesklým lakem.
Velké displaye s malým rozlišením a okraji jako u čínského tabletu za 2000 tis.
K tomu tvrdé plasty, laciná plastová kůže ( která není kůží ) a rušící ambientní osvětlení.
Všechno maximálně V4 původem radši nevědět.

Ale jo - těm co se chtějí předvádět to asi bude stačit. Už chápu proč Musk leží všem v žaludku.
Leštěná bída
peterle
| 26. 9. 2018 23:18
Nepoznám väčších exhibicionistov ako sú tesláci.
Ale tá tvoja skratka k Muskovi, to je niečo >:D
Leštěná bída
webpaja
| 27. 9. 2018 09:23
Souhlasím s plochami z černým lakem, to je velký mínus. Co se týká displayů, mají rozlišení perfektní a fungují skvěle, rychle.
Tvrdé plasty jsou ve všech autech, závisí na rozmístění a tady je A zcela na úrovni požadavků prémie, koženkový převlek palubní desky je hebký a příjemný na dotek. Nevím, kde máš lacinou plastovou kůži a ambientní osvětlení si můžeš vypnout, ztlumit, naladit jak chceš.

Kdo kromě odcházející 1er nabízí něco jiného ve třídě než 4-válce???
Avatar - iudex
Leštěná bída
iudex
| 27. 9. 2018 09:32
Naživo som nevidel, ale z videí ten interiér vyzerá veľmi hodnotne, v podstate veľmi blízko Éčku a v nižšej strednej zrejme posúva hranice. Snáď ho niekedy privezieš, aby som si spravil názor. :-)
Vytýkať R4 v dnešnej dobe je úplne mimo, s príchodom novej 1er o pár mesiacov nebude jediného auta v triede s šesťvalcom (a rovnako tak nebude jedinej zadokolky). Môžme byť len radi, že ako základ dáva Áčko R4 a nie R3 ako všetci ostatní (vrátane prémiovej konkurencie). Inak ak by sa tie R6 predávali ako teplé rožky, iste by boli zostali, ale keď aj majitelia M140i (známi kritizovaním usssrrraných štvorhrnkov >:D ) pokukujú po štvorvalcovej X2 M35i, tak asi zachovávanie šesťvalcov v nižšej strednej nemá najmenší zmysel.
Leštěná bída
webpaja
| 27. 9. 2018 09:36
JJ, nejhorší jsou plakáti a když přijde na řeč, je R/V6 najednou putýnka ;-)
Avatar - Lackey
sodoma gomora
Lackey
| 26. 9. 2018 22:10
Nemecka Mercedes-Benz cena, za vozidlo made in Hungary s Renault motormi z Dacia tovarne v RO 8-s

Palec nahor :yes: za to, ze to nie je dalsi, blby SUV-crossover model
Avatar - Dinar
Jestli to má
Dinar
| 27. 9. 2018 08:14
být ideový nástupce CLA, pak je to určitě posun k lepšímu, místo banánu na kolečkách pěkný malý sedánek. Designově dobrý, snad ta zadní světla mohla být o něco menší.
Motorizace ok, tam kde se ve stejné motorizaci cenově protne s céčkem by mohlo áčko mít navrch výbavou a přídavkem awd, tak to aspoň na první pohled do ceníku vypadá. Pak A-Klasse sedan dává i smysl, což se o CLA říct nedalo, jakkoliv se toto největší šméčko v dějinách Mercedesu prodávalo dobře, lidé se často nechají opít rohlíkem. ;-)
Avatar - iudex
Jestli to má
iudex
| 27. 9. 2018 08:45
Súhlas, naozaj som bol hlboko rozčarovaný, keď som prvýkrát šoféroval CLA, to skutočne nemalo nič spoločné s prémiovosťou či komfortom, obyčajná mainstreamová predokolka na úrovni VW Jetta (čo samé osebe bol oholený Golf), ale na rozdiel od tej Jetty s tvrdým uskákaným podvozkom. A ani nekultivovaný a zle utlmený dízel tomu nepridal, normálne triasol radiacou pákou. Skrátka z môjho pohľadu bolo CLA auto, ktoré si absolútne nezaslúžilo znak M-B.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku