Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce
13
/
22
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce
Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce
|
acz
Volant s příjemně tlustým věncem má standardní rysy Mercedes-Benzu
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Standardizované pracoviště řidiče podle německé směrnice VDV 234 jsme si užívali
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem
|
acz
Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Díky kneelingu je nastupování snadné i pro případného hendikepovaného na vozíčku
|
acz
Do dvířek řidiče se pohodlně vešla taška
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Dvanáctimetrové citaro dostalo nezaměnitelný dolní okraj prosklené plochy
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Šestiválec OM 936 Euro 6 vychází ze zkušeností firmy Detroit Diesel, která nové motory pro emise odpovídající Euro 6 dodává na americký trh už od roku 2007. Případné počáteční „mouchy“ by tedy měl mít dávno za sebou.
|
acz
Jeden alternátor může produkovat jmenovitý proud až 3 x 150 A
|
acz
Denní svícení v technologii LED snižuje nároky na elektřinu
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Gumový nástavec v rohu vozidla slouží jako předsunutá výstraha řidiči, aby u vysokého obrubníku neodřel práh dveří
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?