Dokonalé číslo, dokonalé auto, dokonalý MERCEDES-BENZ. Pravda ovšem je, že jsou komunity... které vyznávají jiné ikony. No... já bych k tomu dodal, že tak činí v sebezáchovném pudu, neboť mít na dosah démant mléčné dráhy... chodit centimetry vedle aut, která tvoří historii motorismu, moci si pohladit tajně hvězdu na kapotě, někde na parkovišti... a vědět, že slovo vyvolený nemám ve svém erbu... nezbývá než hledat hvězdy jiné... Nejsou jiné hvězdy... jsou jen hvězdy a... vyvolení. Mercedes je dokonalý produkt pro toho, kdo je schopen dokonalý produkt ocenit. Čtu, že největším trhákem je model C-Klasse... jistě... střední třída na premiovém polštáři... to je zenit... Stačí vlastně jen milión a něco, stačí posadit se, stačí nastartovat a jet... jo... jsou prostě jiné světy. BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Jsi hodne mimo. Mercedes uz neni, co byval. Mozna tak v dobe tveho oblibence Adolfa to byla echt kvalita, ale dnes je to jen auto s hvezdou, nic vic, nic min. Nezlob se, ale tvoje znalosti se urcite omezuji jen na Skodu HTP nebo VW Golf. Schvalne, kolik Mercedesu jsi vyzkousel a kolik km jsi najezdil? Nemyslim tim nejaky 30 let stary "piano", ale novy modely od MB.
Ano, krásné číslo, doufám že je náležitě oslavili :yes: Ovšem podání tohoto příspěvku opět nastartuje spoustu oponentů - mohl bych být klidně mezi nimi - pokud myslíš že uznávám jinou ikonu (BMW) v sebezáchovném pudu... >:D Vím, umím číst mezi řádky, že to bylo myšleno na jiné ikony s "L" na začátku, ale uznávám i tuto...velice. A nejde o pud..to mi věř ;-) Ale zpět k M-B..Esko, to je současná trefa (teda krom interiéru), Éčko - klasika v elegantním podání,Céčko - postarší, těším se na novou generaci, Béčko - zbytečné, Áčko - ideální autíčko pro paničku ;-) Tak kluci do toho, dalších 25 melounů je před vámi :yes:
Esko - nyní jasná hvězda lux třídy :yes: ale jak vnímáš interiér ? Jsem z něho na rozpacích, okaté zkopírování palubky sedmičky mi celkem vadí, zejména v porovnání s téměř dokonalým luxusním a útulným interiérem předchozí generace..nyní je tak nějak příliš strohý.. ;-\
No, interiér... impozantní... bez ergokazu, špica. Neviděl bych to negativně. Sedl jsem do něho, zařadil a za deset vteřin jsem se v něm cítil jako doma. vlastně můřu říci, že jsem se nikdy nikde nesžil s autem tak rychle a žádné auto mi okamžitě tak nesedlo jako S-klasse. Akorát... jsem ho 50km musel vrátit :-)
té ergonomii věřím, i pocitu sžití..jde mi design, už to není taková ta "vata", luxus na první pohled, nemé klasickou středovku...asi si ho kvůli tomu nekoupím >:D A s tím vrácením, to musela být muka...věřím.. :yes:
Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlze
Jelikož jsem pod diskuzí o Toyotě nenašel Tvůj komentář, přepokládám, že jsi tento odkaz pouze "přehlédl", proto Ti ho přeposílám sem >:-[] Říkal jsi, že o tom nic nevíš, tak já jen, aby jsi tedy věděl ;-) viz [odkaz]
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Tohle se fakt stalo! Hala byla z ocele a navíc tam bylo spousta jiných zařízení = radar nefungoval správně a přitom oni se tak moc chtěli pochlubit.. nejhorší je, že jim v tom asistovali lidi z médií (fakt náhoda, že zrovna Auto Bild).. psal o tom celý svět, byl to tenkrát fakt průšvih, hodně lidí to odneslo
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
:-) Já jak četl ten odkaz... už jen ta úroveň podání... dělá to na mně dojem bulváru... a nechce se mi věřit, že by MB měl zapotřebí takovouhle fušeřinu... Je to tak absurdní... a v případě Mercedesu... co Mercedesu?... takhle zfušovanou akci by nezorganizoval ani Jarda s Bertoňákem. Tak nevím... skus se mrknout, jestli se to dá nějak ověřit.
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
A MF Dnes snad není "bulvár"? Na mě dělají dojem, že se poslední léta trochu do bulváru stylizují.. článek je napsán, jak je napsán, ovšem důležité je, že se to fakt stalo. Ověřovat netřeba, psalo se o tom i v odborných důvěryhodných časopisech apod. Je opravdu neuvěřitelné, že byl Mercedes něco takového vůbec ochoten podniknout, z hlediska etiky je to na úrovni "někde u Žluté řeky", z hlediska provedení taky :no: Tuhle záležitst uzavírám, já jen, že každá automobilka má nějaké kostlivce ve skříni ;-)
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Bulvár... >:D >:D ;-\ no i když mě to nepřekvapuje a ještě.. iDNES není MF Dnes.. ale to je asi v podstatě jedno.. protože pak je bulvár i IDNES a mobil a technet a ekonomika a já nevím co všechno... :-!
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Když jsi zabrousil do této diskuse - hned mě napadlo, že se musím poptat.. Jak je vůbec možné, že jim vůbec provedení tohoto "experimentu" management schválil? Nebo se to bez dělo bez vědomí managementu? A ještě jedna obecná - proč to nemohli ukázat někde venku na letišti bez fixlování?
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Ja neviem... Myslim, ze manazment veci tohto typu (predvadzacky) nepripravuje. Tym sa tam nezaoberaju. ;-) A ako sa to mohlo stat? Ludska chyba. Obavam sa, ze tym, ako firmy rastu si uz medzi potencionalnymi zamestnancami moc vyberat nemozu. Mala firma ako AM moze vyberat/pritiahnut tych najlepsich... Velka si uz az tak prisne vyberat nemoze, pretoze by nenasla dostatok ludi. A v tom je proble. Ak znizis ocakavania, moze sa ti tam dostat kde-kto (a vyrobit Ti pruser).
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Samo jsem neměl na mysli top-management celého koncernu.. ale přesto, taková zásadní PR akce pro média - někdo "s postavením" musel říci: "OK, hoši, tenhle průser (radary v hale nefungují) musíme vyřešit. Co navrhujete.. hm, to by šlo, tak se do toho dejte." :-);-) Nedokáži si představit, že by to naplánoval a uskutečnil nějaký "technik Uwe Onkel", někdo vysokej o tom přece vědět musel.. navíc se to muselo domluvit s Auto Bildem, tak že se muselo jednat o docela silné tlaky někoho, kdo má moc..
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
To iste, bol tam napriklad sef PR (ktory sam prejavil dost male znalosti o Distronicu)... Ja len tvrdim, ze to predvadzanie v hale (kde ten system zle funguje / nefunguje) bola hruba ludska chyba. Chapem, ze medialni pracovnici techniku az tak poznat nemusia, ale technici vedeli dopredu o tom, ze to tam nebude fungovat a ze musia fixlovat. Mali tomu zabranit - a ak nezabranili a rzohodli sa klamat je to ich profesionalna nekvalita...
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Je to i na YouTube :
[odkaz]
K osvetleni cele udalosti se mohl sefredaktor odpovidajici redakce autobildu vyjadrit, ovsem trapne se vymluvil,ze k nim do studia nemuze dorazit a ani "telekonference" s nim v Hamburku nelze uskutecnit :no: . Jinak zastupce Mercedesu oznacil predstirani fungovani systemu za hloupost a rekl,ze cely test se odehraval v hale jen a jen pro to,aby mohly navodit realne prostredi mlhy a bouracky v ni. Pry jim to pipalo v te hale jen ve 4/10 a proto pri demonstraci(s tim muzeme v tomto pripade polemizovat) systemu tam supli to prkno,aby si to pojistili a ten ridic zabrzdil vcas. Kovova "roura" je nevhodne misto pro predvadecku systemu pracujiciho s radarem.
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Ano, ja som to videl, aj viem co je vo veci. Len ma zaraza, ze sa rozhodli dopredu podvadzat aj ked vedeli, ze to tam nebude fungovat. Nebol by totiz problem si prenajat nejaku nafukovaciu halu, kde by s tym problem nebol (alebo nejak inak). V tom zmysle som aj pisal o nekvalite zamestnancov. Proste si pohodlne vybrali riesenie, ktorym klamali (a o ktorom museli dopredu vediet, ze moze priniest vazny problem) a nedali si pracu vyriesit tu predvadzacku lepsie... Alebo, ked uz nijak inak, tak si mali aspon vopred odskusat ci im to pojde. Hrubo to odflakli, a trest prisel rychlo...
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Zkouknul jsem to video.. to je fakt fičák, asi tak o 300% horší než jsem si to představoval.. nejlepší je, jak nevědí, co vše bylo natočeno a proto vyloženě naprosto skandálně a trapně lžou do kamery (a navíc jim to nejde).. ten milý pan Karl-Heinz Baumann by asi hodně rychle "odejit".. o reportérovi ani nepochybuji
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Ty z toho ale budeš žít aspoň ještě 10 let, viď trumbero. Horečnatě nás tady přesvědčuješ o nekompetentnosti MB? To nemusíš - my víme co je klidná, sebevědomá síla..Mercedes, Mercedes-Benz, Daimler. Zopakuj si tato slova několikrát a udělá se ti líp. ;-)
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Byl to příspěvek pro GTI, tak že vlastně nevím proč vůbec reaguješ ;-\ Mercedes je Mercedes, to ovšem neznamená, že vše dělá pouze dobře - a tahle akce, to byl fakt prů*er.. a s "klidnou sílou" na mě už vůbec nechoď, černý fakt nemusim
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
To bylo jen přirovnání..černo***níky taky nemám v oblibě. Jen nemám rád laciné osočování a zvlášť když hlavní úlohu hraje lidský faktor. Se značkou a filosofií firmy to nemá nic společného. Reagovat budu nač budu chtít, ale u tebe pozoruji zklidnění, což kvituji s potěšením. ;-)
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
No, neco v tom smyslu se opravdu stalo, ikdyz iDnes si k tomu v ramci vetsi ctivosti par veci pridala. Nicmene ten system opravdu funguje - koneckoncu se muzes podivat treba sem [odkaz] . Ikdyz podle tebe se asi domluvili i s Clarkem?
Re: Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlz
Ten iDnes byl jen pro příklad, nechtělo se mi to hledat.. nemám důvod nevěřit tomu, že ten systém funguje (ikdyž nový LS má podobný systém daleko dokonalejší >:-[];-) ), jen jsem chtěl GTI upozornit na to, že občas zafixluje každá automobilka.. ovšem nutno uznat, že tato kauza Mercedesu je fakt pikantní.. zejména proto, že se jedná o Mercedes. Tož tak
Jen jeden může být nejlepší, jen jeden může být nejdokonalejší. Ten který má už 97 let trojcípou hvězdu na čele. Už 106 let Mercedesem. Auto to je Benz, Mercedes-Benz. Kdo jiný se může pochlubit tak dlouhým seznamem legendárních vozů? Gullwing, Pagoda, Ponton, Heckflosse, Adenauer, 600, G-Klasse, Piáno, W124, 190, CKL GTR, SLR McLaren a spousty dalších. Jen tak dál! MB dnes opět stojí pevně na obou nohou a s hlavou hrdě vztyčenou. Přeju další milióny krásných aut :yes:
Ano, taky jsem slyšel. MB má dnes mimořádný rozsah nabídky a dnes jediný problematický model je A-Klasse, což se vyřeší příští generací. S pomocí Smartu, Chrysleru, Jeepu a Dodge dnes obsahuzej prakticky všechny segmenty a podsegmenty. Jen tam nahoře by to chtělo ještě jeden sportovní model. Snad se nový Gullwing stane skutečností. PS: ještě Maybach 51 by to sneslo ;-)
dnes jsem měl možnost krátce se s ním seznámit a musím říct jen ednoduché - uááááá - je to bomba ... povedené autíčko, příjemný nevtíravý design, pohodlný interiér, všude hafo místa ... povedené autí. jinak gratuluji MB, ať se daří dále. :yes:
Třeba mne ukamenujte, třeba se rozkočte a klidně vyhlašte pátrání po mé osobě.Dejte mne na hranici. Jsem JH.NEUSTOUPÍM.
Nic nezmění můj názor, že MB je tak trochu nafouknutá bublina.
Klasický produkt německého výrobce, který umí stáhnout z kůže každého, komu cinkne tep na 100 při pohledu na značku MB, aníž by objektivně zhodnotil co kupuje. Je to dáno podvědomým myšlením dlouhodobě cílené reklamy, kam že to jako vlastně MB patří. Tím neříkám, že jejich auta nejsou kvalitní, že nemají designový šmrnc. Ale né všechny. Bohužel už nepatří do pater, ze kterých MB setoupil, byť se o znovunalezenou slávu snaží.
Snaha nestačí.Chce to důkazy. Ty předložené rozhodně BM nevrátí zpět. Dveře se zavřely, škoda, mohl MB být špičkou. :-!
OZZY, mas v niektorych veciach pravdu. K istemu posunu (pre mnohych z nas nie vzdy vitanemu) prislo. Ale to ide s dobou. Nemyslim, ze pre MB sa dvere zavreli. Iba sa otvorili dalsie, nove... Kvoli tomu je aj ten posun. ;-)
Jasně Marko. Doufám že chápeš, co tím myslím. Ten punc,když se řeklo MB už není tím puncem.Naškodu MB.
Na druhou stranu chápu i MB. Jak říkáš posun. Tlak trhu,konkurence,přizpůobení atd. Ale dle mého názoru, né za každou cenu. Otázkou je, jak by MB vypadal dnes bez podlehnutí,bez posunu.
Ten tlak je však obrovský a málo kdo má takovou pozici, že může v klidu ignorovat celosvětový vývoj a jet tzv po vlastním prkně.MB by to slušelo. :yes::-)
Hmmm...v mnohych veciach by sme sa ohladom smerovania MB zhodli. Teda v tom, ako by to malo byt "v idealnom svete". Ale "idealny svet" je v tejto dobe nahradeny "komplikovanou realitou" vyzadujucou casto nejaky druh komercneho kompromisu.A prave o to tu ide. MB (ako celok) bol kedysi znackou priblizujucou sa svojim image skor atam typu Rolls, atd... Dnes uz v tejto kategori nie su. Su blizsie tym "beznym" autam.. Je to ale aj preto, ze sa zmenil trh a spolocnost. Ze dnes uz ma prostriedky na kupu Mercedesu omnoho viac ludi ako pred 15-20 rokmi... ;-) Takze mnohe z modelov Mercedesu (a mozno zcasti aj ta znacka) sa obajvuju na uliciach casto a znacka trosku "zovsednela".
Souhlas, ano trh se mění, společnost, ta západní, od války velmi zbohatla, a posledních dvacet let to mimo jiné znamená i podstatně větší poptávku po luxusu, kupovat značkové zboží (platí obecně nejen pro auta) to je akcent doby, lidé na to mají, a pochopitelnou reakcí výrobců, byť na úkor výjimečnosti a mnohdy i kvality je jít poptávce vstříc a své produkty ještě více zdostupnit. Byznys je vydělávání peněz, a pod tlakem akcionářů má výše popsané, i u tradičních automobilových výrobců, za následek velké úpravy základních firemních strategií, velmi rychlé změny, rozšiřování, do té doby desetiletí stejné výrobkové struktury, hledání a tvoření nových segmentů, tedy mimo jiné obrovské investice, které se na jedné straně projeví poklesem kvality (ale to je dočasný a řešitelný efekt) a na druhé i jistou ztrátou chápání výlučnosti (možná i komplexní image) značky. MB je pěkným příkladem automobilky jdoucí tímto směrem se všemi průvodními jevy. Druhou možnou cestou by bylo zůstat výlučnou značkou a přesvědčit své akcionáře, že se na světovém trhu může uplatnit více značek typu RR nebo Bentley (i když i to by bylo těžké MB takovou image neměl nikdy), ale počítat také s tím, že dříve nebo později, automobilka skončí ovládána nějakým masovým výrobcem.
Není co dodat. Je to tak. Souhlas.
Otázkou pro mne navždy zůstne, je-li právě tato cesta tou prvou. :yes::-)
PS:Ideální svět nepatří do světa tvrdého nekompromisního bussinesu.
Top kvalitní značka se prodává sama. Nemůže tudíž být na pokraji krachu. Jiná věc je její cíl. A o co MB jde?
Být exkluzivitou, nebo řadovkou s třídami A,B atd...
Vnímání vyvolených je o tom, že přijedeš v bílé košili od Armaniho ve Ferrari, nebo v teplákovce s Ocavií.
A o to jde. :yes:
8-s8-s >:-[] Koukám, že budu muset přitvrdit ve story "Pitbull na druhou." Tomuhle snad nevěří ani u Citroenu... Jediné, o čem lze uvažovat je tvar bočních oken, to "propadnutí" za A sloupkem a optická logika v zakončení u C sloupku. Z malůvky jsem zklamán... Po C6 těžký úkrok.