Nové BMW řady 7 by se rádo ujalo vlády na trhu luxusních pětimetrových limuzín. Ve Stuttgartu jsou ale razantně proti. Facelift přispěje k tomu, aby se stávající situace nezměnila.
Myslím, že se pan král nemusí obávat nějakého ošklivého útočníka z Mnichova. Ale je fakt, že po třech letech by si vlajková loď všech automobilů nějaké ty šminky zasloužila. :yes:
Král silnic. Král automobilů. To je Mercedes Benz. Symbol moci, odvahy a dravosti, vidět ho je dech beroucí zážitek. Potkáme ho na všech kontinentech a přes nepatrné problémy v posledních letech jeho počty rostou. Titul krále silnic si vysloužil pro své dokonalé zpracovaní, techniku, jízdní vlastnosti, luxus a charisma. Aniž by ujel jediný metr, dovede každého přesvědčit, kdo je tady pánem. Na trůnu suverénně sedí již desítky let a je téměř nemožné jeho pozici oslabit. Všechny pokusy o sesazení skončily nezdarem. V prachu dějin se tak válejí jména jako BMW, Audi, Bentley a Rolls Royce. Posledním troufalcem je mladý japonský císař. >:-[]
Falco, ty seš mi ale mudrlant... >:D No souhlasím s tím že Mercedes je Mercedes. Tedy ztělesnění německé kvality v prémiovém balení, za kterým stojí více jak sto let tradice. Ale tvrdit tu, jak se Audi, BMW a tebou zmiňovaný Rolls válí v prachu mi přijde jako hodně dětinské. Nezlob se ale tvá chvála Mercedesu v závěru vyzněla jako hodnocení Golfa od Wolffa. Ale pobavils... ;-) Hezký den tobě i všem řidičům Mercedesu. (Navtechu vstávej! práce volá!!) >:D
rolls uz davno neexistuje, bmw koupili jen logo a nazev rolls royce, veskere zazemi a technologie vcetne nazvu vozidel vlastni vw, na tom snes stavi bentleye
S-ko je akurat kralom servisnych intervalov a necakanych poruch, je majstrom v opakovanej nefunkcnosti jednej a tej istej zavady hned po vymene. bohuzial. nech je akokolvek velky a pohodlny a luxusny, nove BMW 7 prinese nieco uplne nove a ponukne nieco uplne ine, nechajte sa prekvapit a casom uvidime ;-)
Mas pravdu pokial hovoris o starom modeli S-class,- W220. V pripade W221 je to pravy opak.
Ty si jeden z tych ludi co hodnotia celu automobilku a vsetky jej modely podla toho aka je vadna jedna seria :-) Velmi zly pristup.
To ze mal MB chybne serie v rokoch 2000 az 2005 je zname, a niektori zaspati ludia si myslia ze era chybnych serii pokracuje, pricom skoncila pred 3 rokmi. MB zmenilo vedenie, a zameriava sa hlavne na spolahlivost. Bol som v ich fabrike, takze viem.
A btw. 80 percent chyb bolo sposobovanych chybou elektroniky a pocitacov, nie mechanickych komponentov.
bohuzial neni tomu tak, preco su plne autobazari S-kovych tried 06 / 07 / 08 a nejedna sa iba o jeden motor? ja niesom zaujaty proti MB, to nie, samotne s-ko sa mi paci ale nepresvedcilo ma.
skusenosti majitelou , s ktorymi prichadzam do kontaktu (nehovorim o jednom aute) hovoria za seba.
co sa tyka chyby, to je jedno akeho je razu, ked raz kvoli nej musi majitel ist do servisu...
co ma pocet aut v autobazaroch s ich kvalitou
to mam akoze brat tak ze skoda ma najkazovejsie auta lebo ich je najviac v bazaroch (u nas)?
pocet aut v bazaroch presne kopiruje podiel predanych aut danej znacky v danom roku - samozrejme zalezi od trhu.
skusenosti majitelov, vyzera to tak, ze kazdy pozna inych :-) ja som nepocul jedneho co by nadaval na novu S-class. ohladom W220 sa najde par ludi.