Ne, že by to bylo špatné, ale čekal jsem více. Mnohem více.
Poměrně pohledná příď nalepena na 99% Navaru, a alespoň dle fotek to příliš nefunguje.
Trochu se obávám scénáře Citan. Tam na Kangoo také nahodili o něco atraktivnější masku, ale jinak především v interiéru jej Renault deklasuje na hlavu.
úplně zbytečné až na to že se ho budou prodávat desítky tisíc kusů ... při nízkých výrobních nákladech to může Renault a Nissan prodávat levně a Mercedes draho a parádně na tom vydělá
... o tom to hochu je ... ty si ho nekoupíš tak proč ty řeči ?
Má podvozkový rám. Co chtít více? Kompletní Mercedes? Jen blázen by šel do takového rizika hned s prvním takovým pick upem. Předělat trochu Nissan musí stačit.
Musím souhlasit s názory výše, že to je "málo". Od MB bych přesto, že je to užitkáč, čekal nějaký design. Za mě by tomu nejvíce pomohly dynamické prolisy na dveřích, které by to více přiblížili osobním vozům značky a na funkci by to vliv nemělo, možná by se tam o něco málo více hromadil prach, ale umývat by to šlo stejně dobře.
Tak to vypadá, že u verzí 220d a 250d půjde technicky čistě o Navaru s jiným designem. Nevím, jak standardům Mercedesu vyhověla třeba manuální převodovka, mně přišla taková hodně "francouzská"...
Ale jinak se přístup Mercedesu k (ne)vývoji dá celkem pochopit, verze se čtyřválci budou primárně "užitkáče" a tam by tedy Navara mohla stačit, no a někde mimo se bude dělat verze V6 se 190kW a stálým pohonem všech kol pro zcela jinou klientelu a s jiným vybavením a hlavně cenou nad 60 000,- EUR.
Mercedes tvrdí že to hodně překopali. Vím jak moc překopali motory 1,5 a 1,6 dCi co se dávají do tříd A, B, Citan ....... Opravdu neponechali nic náhodě.
A ako moc tie motory prekopali ? Pochváľ sa, čo vieš ? Citan Kangoo tiež prekopali, ale zabudli na tie svetlá z DACIE. Inak 1,5 dCi bol v Kangoo blbovzdorný motor...
Mě přijde poslední dobou že vůbec auta se symbolem hvězdy jsou jen otázkou prestiže individuí kteří si je kupují a dávají tím společnosti najevo že na to mají. Mercedes jako značka kvality, originality, luxusu je ta tam. MB už nenabízí co dříve. Citan i Navara je důkazem toho, že Mercedesu už o tu originalitu nejde. Hlavně mít od všeho něco a jestli to má něco společného s tím co značka kdysi budovala a co znamenala, to nikoho už v MB nezajímá. Ale z hlediska "byznysu" to chápu.
No Mercedes má svůj Sprinter ................. proč by nemohl mít pickup?
Mercedes má divizi užitkových vozidel, všechny možné druhy nákladních vozidel.
Rozhodně to není výstřel mimo, dá se říci že pickup jim opravdu chyběl.
A ten Sprinter už je tak dobrý, že sa nehanbili ho ponúknuť HYUNDAIu, takže tam lepia aj H . Len neviem, ako bude Ada písať teraz ten stop rendlíkovskému odpadu, keď je to už vlastne aj Mercedes, Smart...
Docela jsem se na tenhle nový pickup těšil. Čekal jsem, že přinese svěží vítr do segmentu a bude se něčím odlišovat (nejenom cenou). Bohužel to fakt vypadá jenom na překapotovanou Navaru s hezčím interiérem... Neříkám, že se mi Xko nelíbí, ale Mercedes se mohl vytáhnout víc. Jsem docela zvědavý na jízdní vlastnosti.
I když je to samozřejmě subjektivní, tak záď se mi nelíbí vůbec s těmi uzkými světly. Vím, že se na zádi pickupů moc vymyslet nedá, ale alespoň koncept měl zajímavou myšlenku propojení zadního světla do oválu... [odkaz]
hádam si nepredpokladal, že toto riešenie zadných svetiel prejde do série? Ako showcar pekné, na leštenke do mesta tiež, ale ak by to slúžilo ako pracovný stroj ...
Předpokládat se to možná nedalo, ale mohli překvapit. Krom toho, kdyby tam dali nějakou výplň jako u konceptu, pořád by to bylo lepší než ta obyčejná světla a holý plech.
[odkaz]
Je to novinka, ale celkově mi třeba letitý Amarok přijde minimálně rovnocenný. A V6 má taky.
Pokud jde o tlumení nerovností na silnici, tak už Navara nemá konkurenci - nahrazení zadních listových pružin vinutými se logicky v komfortu jízdy projevuje... podle mého názoru dokonce více, než řešení, které používá VW u Amaroku, kde je komfortnější pružení zajištěno snížením užitečné hmotnosti (ubere se jeden list pružiny) o cca 180 kg. Nějak podobně řeší komfortní podvozek asi i Toyota u Hiluxu, tam také dochází ke snížení užitečné hmotnosti.
No nevím. Nevypadá to špatně, ale pod pickupem si představuji drsné pracovní auto...to mi moc k image MB nesedí.
Stejně jako u Fordu neočekávám luxus alá Mercedes...řada Vignale je šlápnutí vedle.
Skôr tam vidím Mitsubishi L200. Síce dobré auto, ale pre mňa najškaredší pickup na trhu. Musia tam dávať styling bary, aby to nevyzeralo ako kohút bez schvosta. Detto tento mercedes. Vysoká kapota, ktorá pokračuje nelogickým snížením línie okien o cca 10cm, ktoré sa na zadnom okne zase nezmyselne zvyšuje naspät. No a potom zase nelogické zníženie línie ložného priestoru o tiež cca 10cm. Nechápem prečo táto línia nemôže byť v rovine, však to je základ pekného pickupu. Prečo sa nepoučia z ameriky, však vedia, čo sa najviac predáva. Namiesto toho produkujú takéto grcy. A do toho tie bacuľaté tvary. V MB určite vedia, ktoré tvary najrýchlejšie zastarávajú, a taktiež vedia, že hranaté tvary vydržia byť "moderné" aj desaťročia, tak prečo vytvorili tento zmätok? Keď som videl štúdiu, uvažoval som nad týmto autom, ale keď vidím tento výtvor, neľutujem, že som sa už rozhodol pre iný pickup.