Sponzoring je součástí byznysu. Není to o přátelství nebo almužně a nebo nějakých závazcích. Klidně mohou poslat nějaký dar, ale neoficiální cestou. Já bych si taky nedělal reklamu s bývalým jezdcem F1, který je nemohoucí. Dokonce ani na zdravotní pomůcky - tam lidi chtějí vidět vytuněnou spokojenou 100% fungucí babičku. Navíc Schumacher má peněz dost na tu nejlepší péči. Na odklonu sponzorů nic smutného není, je to logický očekávatelný vývoj situace.
Je tedy možné, že ona až tříletá rekonvalescenční prognóza je možná až příliš optimistická, což si uvědomila i řada sponzorů. Již v létě tak ukončil kontrakt se Schumim výrobce minerálních vod Rosbacher, jehož kroky nedávno následovaly módní firmy Navyboot a Jet Set. Řada společností a značek však i nadále zůstává závodníkovi věrná a podle nás dělají dobře - opustit kohokoli v těžkých chvílích není pro image dobré, třebaže si můžeme jasně říci, že Schumacher coby jeden z nejbohatších sportovců všech dob jejich peníze k přežití určitě nepotřebuje.
Mezi ty, kteří zůstávají s Schumim, patří automobilka Mercedes-Benz, hodinářská manufaktura Audemars Piquet, výrobce ochranných helem Schuberth či producent dveří a bran Hormann. Robert Peil reprezentující německou investiční firmu Deutsche Vermögensberatung AG pak dodal, že „pro nás je jednoznačné, že při něm budeme stát i ve špatných časech“.
Taková věrnost podle Sabine Kehm není vůbec překvapivá, neboť „naším konceptem vždy byla jen spolupráce vzešlá z osobních přátelství. A to se dnes vyplácí, neboť většina našich partnerů se k nám neotočila zády.“ My pak jen Schumimu můžeme popřát mnoho sil do nového roku, který snad bude ještě příznivější než ten letošní.Tohle mají na autoforu.