Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Microsoft útočí na auta

Počítačový gigant Microsoft dostal počítač téměř do každé domácnosti a proto si stanovil novou odvážnou strategii - dostat počítač do každého automobilu.
Zpět na článek
3. 12. 2003 10:52
neregistrovaný "Briza"
3. 12. 2003 11:58
neregistrovaný "roman"
3. 12. 2003 12:47
neregistrovaný "Olda"
4. 12. 2003 08:49
neregistrovaný "Capricorn"
3. 12. 2003 12:53
neregistrovaný "mirek"
3. 12. 2003 13:13
neregistrovaný "HUFUH"
3. 12. 2003 14:45
neregistrovaný "anonym"
3. 12. 2003 20:02
neregistrovaný "Ace2"
4. 12. 2003 13:35
neregistrovaný "anonym"
4. 12. 2003 14:26
neregistrovaný "Ace2"
4. 12. 2003 16:06
neregistrovaný "anonym"
4. 12. 2003 16:25
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 21:54
neregistrovaný "Ada"
4. 12. 2003 16:09
neregistrovaný "w211"
4. 12. 2003 12:33
neregistrovaný "Speed_G"
11. 12. 2003 16:58
neregistrovaný "adresa1"
neregistrovaný "Briza"
3. 12. 2003 10:52
To je dobre, ...
... ze vyjmenovali ty automobilky spolupracujici s MickeySoftem. Alespon vim, kterym znackam se mam vyhybat.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "roman"
3. 12. 2003 11:58
Re: To je dobre, ...
mrkvosoft v aute - des a hruza !! Za jazdy mi napise general failure a som nahrany ..
neregistrovaný "Olda"
3. 12. 2003 12:47
Re: To je dobre, ...
zastavis, otevres dvere, vystoupis, zavres dvere, otevres dvere, nastoupis a muzes v klidu pokracovat v jizde :-))))
neregistrovaný "Capricorn"
4. 12. 2003 08:49
Re: To je dobre, ...
NeNe, budeš muset zmáčknout klakson, výstražné blinkry a dálkové dohromady a pak už to pojede :o))
neregistrovaný "mirek"
3. 12. 2003 12:53
MS Auto
Az bude MS vyrabet auta tak:
1. Novy model pro dany rok se objevi az zacatkem roku nasledujicho
2. Pokazde, kdyz se premaluji cary na silnici, budeme si muset koupit nove auto.
3. Casto, neocekavane a z neznameho duvodu auto prestane fungovat a budeme ho muset restartovat. Z neznameho duvodu nam to nebude vadit.
4. V kazdem aute bude moci byt pouze jeden clovek, pokud si nekoupime model Auto95 nebo Auto NT. Nicmene potom musime dokoupit kazde sedadlo zvlast.
5. Firma Sun Motorsystems bude vyrabet auta na solarni pohon, s dvojnasobnym vykonem, 5x rychlejsi nicmene budou moci jezdit pouze po 5% silnic.
6. Kontrolky olej, nadrz, alternator a ostani motorove kontrolky budou nahrazeny jedinou, velkou, pratelskou, tmave modrou kontrolkou "Obecna chyba automobilu"
7. Lide budou tak nadseni z "novych vymozenosti" v MS Automobilech, ze uplne zapomenou, ze tytez vymozenosti nabizeji ostatni standardne jiz davno.
8. Vsichni budeme muset pouzivat MSBenzin(tm).
9. Nova sedadla prinuti vsechny mit stejny zadek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HUFUH"
3. 12. 2003 13:13
JEN TO NEEEEE!!! :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
3. 12. 2003 14:45
bez titulku
A kur.. jen doufam ze mi nespadnou windousy v zatacce to by pak mohli spadnout i elektrohydraulicke brzdy...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ace2"
3. 12. 2003 20:02
Re: bez titulku
neboj ty brzděj i bez napětí... bylo to první na co jsem se ptal když jsem auto přebíral z autosalonu.
neregistrovaný "anonym"
4. 12. 2003 13:35
Re: bez titulku
no jo brzdi ale to proto ze maji jeste zalozni mechanicky sys.ne? podle toho jak o techto brzdach pisou tak to vypada ze je to jen prozatimni pac to neni odskouseny.Pocita se stouto zalohou i do budoucna?
neregistrovaný "Ace2"
4. 12. 2003 14:26
Re: bez titulku
jo jestli se s tou zálohou počítá do budoucna to fakt nevím, ale srašně nerad bych ve 200 přišel o možnost zabrzdit. Zatím to Mercedes má vyprojektovaný tak, že když ti SBS přestane fungovat, například díky výpadku napětí což je tedy asi jediné riziko, na druhou stranu Ečko má dvě baterky, takže to s tím výpadkem nebude zase až tak horký. No nicméně pokud dojde k výpadku napětí, tak pedál brzdy pujde velmi tvrdě a auto bude stejně jenom brzdit na přední nápravu, tedy jistý velmi omezený systém pro zastavení tam je. Nicméně to je prd, když si vemu že to jsou zatím nejlepší bzrdy které jsem kdy mohl řídit a každou jízdu si s SBS užívám... je to budoucnost už díky tomu, že to díky těm brzdám umí spoutu vychytávek, od brzdového asistenta v kolonách (automatické brždění) a po takové poměrně zásadní věci, jako že když na to dupneš ve vysoké rychlosti v zatáčce tak jednotli brzdy brzdějí tak aby auto pokračovalo v poloměru zatáčky, což je věc fantastická a je konec strhávání auta do strany nebo tendence předbíhání zádě což dělají všechny brzdy a je jeho kolik el. hlídačů tam je.
neregistrovaný "anonym"
4. 12. 2003 16:06
Re: bez titulku
hmm takze stasny majitel noveho ecka co?co tam mas CDI nebo benzinek?predpokladam ze cdi jdou docela na dracku snad 90% mb co potkam jsou v dieselu.jen malokdo si dovoli 500 - ach jo takovaV8 ctyrkolka to bych si nechal libit.hold mam radsi nahon na vsechny. v zime je to zabava pozorovat jak se lidi snazi zaparkovat v pulmetru snehu,kterej silnicari nemilosrdne poslali pluhem ke krajnici.
neregistrovaný "Ace2"
4. 12. 2003 16:25
Re: bez titulku
no majitel... díky poměrně dobré práci mám vysoký limit na auto, takže jsem spíš 100% uživatelem, než majitelem což je ostatně stejně leasingovka. 320CDI, jakožto podle mě nejlepší motorizace pro Ečko, omylem a nechtěně jsem už jel 252 km/h takže asi nemá omezovač, akceleruje až do 220 pak už leze pomaleji, ale těch 200 rozumná cestovní rychlost při spotřebě do 10 litrů/100. Auto je to opravdu povedený, pohledný a promyšlený interiér, jízdní vlastnosti excelentní a ty neskutečně skvělé brzdy... Nedávno jsem měl půjčené na testování 400CDI a to už nic na dálnici nepředjede, žel bohu spotřeba kolem 15 litrů nafty není nereálný číslo a při brždění z 230 na 110 je znát ta velká váha motoru. 320 brzdí podle mě lépe. Nicméně i přes to že si myslím, že 320CDI je nejlepší motorizace pro Ečko budu příští rok objednávat E500. Jenom přeci dobrý benzínový motor je dobrý benzínový motor. 400CDI je podle mě nezajimavá motorizace, kdo chce jezdit rychle a relativně levně tak si vybere 320CDI kde je akční rádius přes 1000 km při ekonomické jízdě. A kdo chce něco vytříbeného tak 500. 400 má vysokou spotřebu, a ještě horší zvuk než 320. Takže je lepší 500, žere více méně stejně za nepoměrně vyššího výkonu a kultivovanosti a cenově jsou na korunu stejný.
No jinak budu psát zde na www.auto.cz recenzi na 320CDI i když v kombajnu, jakožto člověk který s touto motorizací jezdí denně a na www.autorevue.cz budu psát srovnávací test 320CDI vs. 400CDI tak tam si to budeš moct přečíst vše.
neregistrovaný "Ada"
3. 12. 2003 21:54
Re: softwarove brzdy
Jen aby to nemelo nejaky brzdovy asistent ovladany mrkvosoftima woknama - potom by se system mohl znicehonic sam rozhodnout, ze je treba nahle zabrzdit... Pri vysetrovani retezove nehody by se sice ridic mohl branit, ze za nic nemuze, ze se system sam rozhodl k havarijnimu brzdeni, ktery zpusobil nehodu, ale privolani odbornici od mrkvosoftu, kteri by se k systemu auta pripojili pres GPRS by okamzite poznali, ze na vine je ridic, protoze system prece ridice dostatecne vcas (cca 100msec) varoval a na komunikacni obrazovku mu napsal "inicializuji havarijni brzdeni" a v dialogovem okne mu v odpoved nabidl jedine klikaci tlacitko "OK".
Zaver - radeji zpet k Trabantum, nez mrkvosofti produkt v aute !
neregistrovaný "w211"
4. 12. 2003 16:09
Re: softwarove brzdy
elektronika brzd a motoru (a vsechny ty ABS,ASR,ESP...) je od entertainment elektroniky striktne oddelena a myslim, ze to jeste chvili tak zustane :)
krome toho jsou automobilky (alespon prestizni nemecke) ponekud jini zakaznici, nez na jake je MS zvykly a na to, co vsechno musi system ustat pri velice tvrdem zachazeni , podle moznosti tak, aby uzivatel nebyl obtezovan, maji zasadne odlisny nazor, nez je uveden v licence agreement u win... takze na naplneni teto vize si pravdepodobne chvilicku pockame. i kdyz pouziti ce-cek (ci jak se to ted jmenuje) jako OS pro mmedia v automobilech principielne nic nebrani...
neregistrovaný "Speed_G"
4. 12. 2003 12:33
no bomba!
Urcite uz ma Billy vymyslenou skvelou obchodnis trategii, bude prodavat pres net on-line pristup ke specialnim strankam, kde si bude kazdy za patricny poplatek zahrat naprosto realistickou hru: Zabij si sveho ridice, pripoji se do neciho auta a bude hrat Need For Speed :-)))))))))) .....no i kdyz spis :-((((((((((((( vono to zas tak vtipny neni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "adresa1"
11. 12. 2003 16:58
bez titulku
Boze neeee….takze nebudeme davat auto do servisu ale nejakymu pritroublymu “ajtikovi”, kterej si s tim stejne nakonec nebude vedet rady a rekne “to se majkrosoftu stava”….
Rozbalit vlákno
0