BMW řady 7 se po čtyřech letech od premiéry dočkalo modernizace. Ta byla odhalena v květnu a nyní automobilka zveřejnila novou sadu fotografií své vlajkové lodi.
Moc tomu nerozumím. Do trojky ho nedají, ale do sedmičky, ve které nebyl dvě generace tipuju? ale do sedmičky, ve které se bude akorát trápit, tam ho dají? Proč není 330i s manuálem?
Za pár let to je ve Škodovce, už teď se to dá zobrazit na MAXI DOTu a mnoho lidí podle toho raději jezdí než podle klasických budíků. protože je to pohodlnější a rychlejší.
A pak jen změníš pokrytecky rétoriku. Klasika.
Čekám, kdy redakce nás poinformuje o nové verzi iDrive, nebo snad to mám udělat já? Jsou to -řekl bych- docela podstatné změny a před více než týdnem na to byly vydané tiskové zprávy a vy nic. :-|
Nerad ti tu bořím odhodlanost, ale viděl jsem to naživo a se syndromem "Korea" to nemá co dočinění, věř mi :-) Chápu, že fotky svádí k okamžité reakci a různým rozumům, že?, ale zkus to nejdříve vidět osobně, v reálu, ne z fotek, hm? Díky ;-)
Nemáš zač, můj názor na digitální "cirkus" se tím stejně nezmění. V některých módech to bude naprosto v pohodě, ale konkrétně ten, co jsem dal odkaz je prostě hrozný.
To je tak, když ječlověk zabedněný ve svém 15 let starém světě. Tady jde vidět, že i v BMW chtějí vyjít vstříc těm klientům, kteří prostě chtějí vidět kolik jedou a nechtějí mít překrytý kus tachometru věncem volantu.
Tady tohle je jedna z věcí,kde se dělí zrno od plevele... Jsou totiž automobilky,které dělají auta tak,že ti věnec volantu budíky nepřekryje... Ale to bys někdy musel sednout do kvalitního auta :-);-)
Ve všech polohách to nezvládne ani VW a když to zvládne, tak jsou budíky natolik malé, že přeostřování trvá ne´měrně dlouho. Proto tak velké množství koncernistů jezdí s maxidotem nastaveným na aktuální rychlost. Ale to bys ty někdy musel použít mozek.
Ha ha, no ja mam v garazi taky jednoho koncernistu a delam to presne tak :yes: tak aspon vim, ze nejsem sam, koho se*e dementne neprehledna grafika rychlomeru. Akorat, kdyz pustim navigaci, tak jsem v haji...
Tak za příplatek... ale je to jedna z dalších variant a proč ne. Display tam bude, jak se sluší dnes na tuto třídu, tak či tak, takže proč nedat řidičům možnost výběru? :-)
Ja osobne s displayom miesto prístrojovky nemám problém. :-)
Za prvé dá sa to customizovať, čo samozrejme znamená level od decentnosti až nebetyčnému hnusu.
Odpadajú mechanické komponenty, ktoré sú náchylné na opotrebovanie.
Podstatné však je, že je to niekoľkonásobne lacnejšie ako klasická prístrojovka.
A dnes ide hlavne o znižovanie nákladov.
Preto plač nepomôže, časom to bude štandart.
O dva roky tu budú tí, čo píšu aká to je blbosť písať presný opak.
V tabulce se píše že 750XD má mít stovku za 4,9 a reálně to bude tak 5,5. Benzínová 750 tomu nepochybně ujede.
V čem to bude excelovat? No bude to mít styl, a ten by sedmičkový bavorák měl mít na prvním místě...
Osobní zkušenost s M550d Xdrive... a nedávno jsem tu dával test, kde to srovnávali s M5, naměřili tomu zrychlení z nula na sto za 5,2... je to podvod, marketingová bouda...
Kdo s tímto autem závodí na křižovatkách v rozjezdu? :-)
Ano, z hlediska luxusu je určitě statusově výš V8... to je ale asi tak vše, protože když 80% této třídy jezdí v dehtu, asi už to jen o motoru nebude :-)
Abych byl ale upřímný - mít to srdce na to vyhazovat ty litry zbytečně, beru okamžitě benzin ani nemrknu. Nevěřím totiž tomu, že když si někdo koupí tuto káru za 2 mega, že by neměl na 4-5 litrů paliva navíc, to fakt ne.
pět litrů na sto je padesát na tisíc a 5000 na padesát tisíc, tzn. nějakých 170 tisíc navíc za sto tisíc km... plus vyšší pořizovačka benzínu... je to zkrátka drahý špás i pro bohaté.. a kdo s tím závodí na křižovatkách? jen to srovnávám podle toho nejzákladnějšího parametru, oba motory jsou přeplňované, tudíž i pružné zrychlení budou mít podobné, 0-200 bude taky přibližně stejné,
zkrátka moc se rozcházet nebudou. když bude jedno rychlejší na stovce bude mít velice pravděpodobně i ve všech ostatních parametrech navrch.
Vím, že jsi příznivce benzinu a z vlastní zkušenosti z S4 (V8 4.2) ti dávám za pravdu, že je to specifická třída (velké benziny, V8 hlavně) živobytí. Jen když to ale srovnáš v tomto případě s 750d ty V8, tak se prostě ten její potenciál vytrácí. A řekněme si to rovnou narovinu - jde prostě o spotřebu. Jinak by tam ten diesel nikdy nešel.
Hlavně zastavovat každých 400 km na benzince tě přestane za chvíli bavit...
Ze zkušenosti vím,že 99 procent lidí,co kupují auto nad dva miliony zajímá spotřeba maximálně! Možná taky proto došli do stádia,kdy si můžou koupit auto za dvě mega...
Já osobně jinak na benzín nedám dopustit! Natož pak na nějakou kvalitní atmosféru! Ale prostě nekoupil bych si ho... Z emocionálního hlediska ano,ale z racionálního a ekonomického ani náhodou! A tyhle auta se z emocionálního hlediska nekupují... Na to mají majitelé těchto limuzín jiné "víkendové" mazlíčky :-)
Nicméně zde je řeč o verzi F01, dokonce modernizované... S 535D E60 jsem také jezdil bez sebemenšího omezování za 9,0 l/100km a s 535D F10 stejným stylem jezdím za 8,0l/100km... Při jízdě na spotřebu není problém jet za 6,5l/100 km...
Určitě je technologicky na míle daleko od předešlého modelu, tak jako každý nový model od BMW (Zajímavé, že se to týká jen BMW, ne MB, ne Audi...). Není pochyb o tom, že při max úsporné jízde by se dalo dostat i k 5 litrům, tomu věřím.
Největší střela ale musí být 335d... to musí jet, nic nežrát, má to super zvuk, ach jo, to mi ještě do ruky nepřišlo...
Jistě, ale furt je to o cca litr víc než udává výrobce.... je evidentní blbost, že 2 tunová limuzína natřískaná výbavou atd nebude jezdit za 5.6 to je jen zbožné přání... notabene mimo město pod 5 >:D UTOPIE. Prostě a jednoduše BMW je v tomhle nejukecanější to at se na mě nikdo nezlobí. Na tuhle spotřebu se sotva dostávají služební passaty...
A to se tu vůůůbec nebavím o 750i u který maj 8.8.... to už je hodně velká drzost.
Oni tam ten šestikvalt prodávají po celou dobu, tzn. osmikvalt se tam dostane až po faceliftu? To je trochu trapas, když ho mají všechny ostatní auta v portofoliu...
Domysleli, marketingově. Vše je jen o prachách, nic víc... A nový 8st. se náramně hodí na FL ;-) Být tam jako marketér, udělám to samé...
Btw: 8st aut. měl 740d X-drive... jako jediný...
740 xD nebola jediná, osemkvalt mali aj 760i/760iL a ActiveHybrid7.
Pravým dôvodom, prečo nasadili šesťkvalt bolo asi skôr to, že v čase nábehu sedmy ešte nemali osemkvalt dobre pripravený a preto radšej nasadili šesťkvalt.
740xD, 760i/L a ActiveHybrid7 šli do výroby neskôr (neviem presne kedy, ale asi cca o rok) a preto dostali už osemkvalty.
Ale vyberať medzi ropákom štvorkolkou s osemkvaltom a benzínom osemvalcom so šesťkvaltom - asi nie je čo riešiť - teda keď vynecháme 760i... ;-)
7 řada byla ale doted (před faceliftem) z toho porfolia nejstarší! Už při uvedení na trh před 4 lety bylo avizováno,že se s ní časem počítá i pro ostatní motorizace. Jen v době uvedení sedmičky na trh ještě nebyla k dispozici v takovém množství.
Ukecané jsou v tomto všechny auta s turbem. Turbobenzíny obzvlášť! Jezdím i Golfa 1,2 TSI a tam výrobce udává kombinovanou 5,5l/100km a reálná je 6,5l/100km. Ale i za těch 5,5 se dá jezdit,když se trochu snažíš. Když to vezmeš procentuélně,tak se ta skutečná spotřeba od té udávané liší u toho VW stejně,jako u toho BMW (procentuélně!).
Úředník v EU vymyslel prostě nesmysl (průměr výrobního porfolia 120g/100km CO2),komise ho schválila a automobilkám nezbylo holt nic jiného,než tu EU krmit nesmyslama. Já tuhle stupidní metodiku rozhodně nevyčítám automobilkám,ale EU!
myslim, že s novým 8kv automatem by to mohlo jít ... např. Octavia 1,8 TFSi s DSG7 jezdí bez nějakého omezování v průměru za 7.4 (osobní zkušenost) ... nové automaty jsou ve spotřebě paliva o mnoho úspornější než staré, dokonce už i úspornější než manuály ...
v tom baworaku teda v kazdom baworaku aby som bol presny vyzeraju tak 15 rokov pozadu...luxusny pristrojovy stit s luxusnym volantom vyzera dnes rozhodne inak....
mne sa 7move bmw paci najmenej zo vsetkych bmw - je to proste obluda, taky mercedes S je oproti tomuto baworaku majster elegancie a aj quoris sa mi viacej paci :yes:
"ja radsej quoris s GDI" inu každý má možnost volby, ne? Beru. Ale musím ti předem říct, že předtím, než bys vzal Quoris, rozhodně nesedej do tohoto 15 let starého šmejdu za trojnásobnou cenu Quorisu :-) Může ti totiž přestat jaksi... vyhovovat >:D
Chlapske od BMW je 6-Series v Coupe, alebo Z8, ale urcite nie 7-ma !
Ta totiz patri do ruk lokajovi, a sedi sa v zasade v zadu v Long-u a na svet sa pozeras inac, ..v opacnom pripade by to mohlo mat prave ten efekt, ktory si popisoval s brkom ... ;-)
Vynimkou moze byt, entuziazmus :-! , o tom sa ale neda hovorit pri novom aute, hmm