Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizované BMW řady 7 na nové sadě fotografií

BMW řady 7 se po čtyřech letech od premiéry dočkalo modernizace. Ta byla odhalena v květnu a nyní automobilka zveřejnila novou sadu fotografií své vlajkové lodi.
Zpět na článek
23. 7. 2012 12:44
23. 7. 2012 13:03
23. 7. 2012 20:19
23. 7. 2012 12:54
23. 7. 2012 12:59
24. 7. 2012 15:56
24. 7. 2012 22:49
23. 7. 2012 14:42
23. 7. 2012 16:21
23. 7. 2012 21:54
23. 7. 2012 20:12
23. 7. 2012 20:58
23. 7. 2012 21:14
23. 7. 2012 21:39
24. 7. 2012 02:15
23. 7. 2012 22:05
23. 7. 2012 22:11
24. 7. 2012 06:38
24. 7. 2012 11:34
24. 7. 2012 21:20
23. 7. 2012 22:01
24. 7. 2012 16:03
Avatar - lordlord
23. 7. 2012 12:44
.
nečekal jsem, že poslední R6 zůstane v sedmičce
Rozbalit vlákno
2
Avatar - boost.
23. 7. 2012 13:03
Re: .
Ten motor je i v 530i. Divím se, že už není v Z4, kam by se možná hodil více.
23. 7. 2012 20:19
Re: .
Moc tomu nerozumím. Do trojky ho nedají, ale do sedmičky, ve které nebyl dvě generace tipuju? ale do sedmičky, ve které se bude akorát trápit, tam ho dají? Proč není 330i s manuálem?
Avatar - kari.laz
23. 7. 2012 12:49
tohle prostě NE!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
24
23. 7. 2012 12:56
Re: tohle prostě NE!
:yes: Kýč hodný tak akorát franzouských a korejských automobilek v low-endovém segmentu...
Avatar - Ronault.
23. 7. 2012 20:34
Re: tohle prostě NE!
Za pár let to je ve Škodovce, už teď se to dá zobrazit na MAXI DOTu a mnoho lidí podle toho raději jezdí než podle klasických budíků. protože je to pohodlnější a rychlejší.
A pak jen změníš pokrytecky rétoriku. Klasika.
Avatar - Ronault.
23. 7. 2012 22:29
Re: tohle prostě NE!
Směješ se vlastní hlouposti?
24. 7. 2012 09:04
Re: tohle prostě NE!
Ne. Té tvé >:D
Avatar - Ronault.
24. 7. 2012 17:46
Re: tohle prostě NE!
Moc argumentů nedáváš, takhle tady nic neprodáš.
Avatar - Machýrek
23. 7. 2012 23:10
Re: tohle prostě NE!
Tak tak, ti nejvetsi kriklouni tu za rok budou onanovat, jaka je to parada ;-)
Avatar - Ronault.
24. 7. 2012 17:46
Re: tohle prostě NE!
O tom se nedá pochybovat :yes:
Avatar - boost.
23. 7. 2012 13:06
Re: tohle prostě NE!
Přesně... aspoň, že je to za příplatek. :-)

Čekám, kdy redakce nás poinformuje o nové verzi iDrive, nebo snad to mám udělat já? Jsou to -řekl bych- docela podstatné změny a před více než týdnem na to byly vydané tiskové zprávy a vy nic. :-|
Avatar - guze
23. 7. 2012 17:22
Re: tohle prostě NE!
Tak to si určitě nepřiplatíš, co? >:-[]
Avatar - boost.
23. 7. 2012 18:56
Re: tohle prostě NE!
Ne, to teda ne. Je to humus. :-!
Avatar - Johny.Rico
23. 7. 2012 13:41
Re: tohle prostě NE!
Nerad ti tu bořím odhodlanost, ale viděl jsem to naživo a se syndromem "Korea" to nemá co dočinění, věř mi :-) Chápu, že fotky svádí k okamžité reakci a různým rozumům, že?, ale zkus to nejdříve vidět osobně, v reálu, ne z fotek, hm? Díky ;-)
Avatar - kari.laz
23. 7. 2012 14:21
Re: tohle prostě NE!
Nemáš zač, můj názor na digitální "cirkus" se tím stejně nezmění. V některých módech to bude naprosto v pohodě, ale konkrétně ten, co jsem dal odkaz je prostě hrozný.
Avatar - Johny.Rico
23. 7. 2012 15:49
Re: tohle prostě NE!
Ok ok, potřebuješ to vidět naživo.
Avatar - Ronault.
23. 7. 2012 20:33
Re: tohle prostě NE!
To je tak, když ječlověk zabedněný ve svém 15 let starém světě. Tady jde vidět, že i v BMW chtějí vyjít vstříc těm klientům, kteří prostě chtějí vidět kolik jedou a nechtějí mít překrytý kus tachometru věncem volantu.
23. 7. 2012 21:51
Re: tohle prostě NE!
Tady tohle je jedna z věcí,kde se dělí zrno od plevele... Jsou totiž automobilky,které dělají auta tak,že ti věnec volantu budíky nepřekryje... Ale to bys někdy musel sednout do kvalitního auta :-) ;-)
Avatar - Ronault.
23. 7. 2012 22:29
Re: tohle prostě NE!
Ve všech polohách to nezvládne ani VW a když to zvládne, tak jsou budíky natolik malé, že přeostřování trvá ne´měrně dlouho. Proto tak velké množství koncernistů jezdí s maxidotem nastaveným na aktuální rychlost. Ale to bys ty někdy musel použít mozek.
Avatar - Machýrek
23. 7. 2012 23:16
Re: tohle prostě NE!
Ha ha, no ja mam v garazi taky jednoho koncernistu a delam to presne tak :yes: tak aspon vim, ze nejsem sam, koho se*e dementne neprehledna grafika rychlomeru. Akorat, kdyz pustim navigaci, tak jsem v haji...
Avatar - Ronault.
24. 7. 2012 17:47
Re: tohle prostě NE!
:yes: Příjde čas ;-)
Avatar - HitmanPB
23. 7. 2012 22:37
Re: tohle prostě NE!
Ale nato má BMW Head Up Display ;-)
Avatar - Ronault.
23. 7. 2012 23:05
Re: tohle prostě NE!
Tak za příplatek... ale je to jedna z dalších variant a proč ne. Display tam bude, jak se sluší dnes na tuto třídu, tak či tak, takže proč nedat řidičům možnost výběru? :-)
Avatar - HitmanPB
23. 7. 2012 23:25
Re: tohle prostě NE!
Ja osobne s displayom miesto prístrojovky nemám problém. :-)
Za prvé dá sa to customizovať, čo samozrejme znamená level od decentnosti až nebetyčnému hnusu.
Odpadajú mechanické komponenty, ktoré sú náchylné na opotrebovanie.
Podstatné však je, že je to niekoľkonásobne lacnejšie ako klasická prístrojovka.
A dnes ide hlavne o znižovanie nákladov.
Preto plač nepomôže, časom to bude štandart.
O dva roky tu budú tí, čo píšu aká to je blbosť písať presný opak.
Avatar - Ronault.
24. 7. 2012 17:45
Re: tohle prostě NE!
:yes: Souhlas. A dnešní displaye umí být natolik perfektní, že se dá nastavit viditelnost za všech podmínek výborná.
23. 7. 2012 12:54
No a teď...
...aby tu Kiu zase předělávali... ;-\
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2012 12:59
kopie
Jenom levná kopie Kie Klitoris ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Johny.Rico
23. 7. 2012 13:43
Vlajkovka, co dodat.
Překvapil mě 730i, potěšil 750xd. Rád bych věděl, v čem ten V8 benzin dokáže krom zvuku teda excelovat...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Pekelná Micinka
23. 7. 2012 14:01
Re: Vlajkovka, co dodat.
V cenách za litr? ;-)
Avatar - Johny.Rico
23. 7. 2012 15:46
Re: Vlajkovka, co dodat.
Jsem natvrdlý, pomož mi prosím :-)
23. 7. 2012 20:17
Re: Vlajkovka, co dodat.
V tabulce se píše že 750XD má mít stovku za 4,9 a reálně to bude tak 5,5. Benzínová 750 tomu nepochybně ujede.
V čem to bude excelovat? No bude to mít styl, a ten by sedmičkový bavorák měl mít na prvním místě...
23. 7. 2012 21:51
Re: Vlajkovka, co dodat.
Co tě k takovému závěru vede? :-)
24. 7. 2012 06:28
Re: Vlajkovka, co dodat.
Osobní zkušenost s M550d Xdrive... a nedávno jsem tu dával test, kde to srovnávali s M5, naměřili tomu zrychlení z nula na sto za 5,2... je to podvod, marketingová bouda...
24. 7. 2012 09:05
Re: Vlajkovka, co dodat.
A kolik naměřili té M5?
Avatar - Johny.Rico
24. 7. 2012 00:19
Re: Vlajkovka, co dodat.
Kdo s tímto autem závodí na křižovatkách v rozjezdu? :-)

Ano, z hlediska luxusu je určitě statusově výš V8... to je ale asi tak vše, protože když 80% této třídy jezdí v dehtu, asi už to jen o motoru nebude :-)

Abych byl ale upřímný - mít to srdce na to vyhazovat ty litry zbytečně, beru okamžitě benzin ani nemrknu. Nevěřím totiž tomu, že když si někdo koupí tuto káru za 2 mega, že by neměl na 4-5 litrů paliva navíc, to fakt ne.
24. 7. 2012 06:31
Re: Vlajkovka, co dodat.
pět litrů na sto je padesát na tisíc a 5000 na padesát tisíc, tzn. nějakých 170 tisíc navíc za sto tisíc km... plus vyšší pořizovačka benzínu... je to zkrátka drahý špás i pro bohaté.. a kdo s tím závodí na křižovatkách? jen to srovnávám podle toho nejzákladnějšího parametru, oba motory jsou přeplňované, tudíž i pružné zrychlení budou mít podobné, 0-200 bude taky přibližně stejné,
zkrátka moc se rozcházet nebudou. když bude jedno rychlejší na stovce bude mít velice pravděpodobně i ve všech ostatních parametrech navrch.
Avatar - Johny.Rico
24. 7. 2012 09:36
Re: Vlajkovka, co dodat.
Vím, že jsi příznivce benzinu a z vlastní zkušenosti z S4 (V8 4.2) ti dávám za pravdu, že je to specifická třída (velké benziny, V8 hlavně) živobytí. Jen když to ale srovnáš v tomto případě s 750d ty V8, tak se prostě ten její potenciál vytrácí. A řekněme si to rovnou narovinu - jde prostě o spotřebu. Jinak by tam ten diesel nikdy nešel.
24. 7. 2012 09:14
Re: Vlajkovka, co dodat.
Hlavně zastavovat každých 400 km na benzince tě přestane za chvíli bavit...

Ze zkušenosti vím,že 99 procent lidí,co kupují auto nad dva miliony zajímá spotřeba maximálně! Možná taky proto došli do stádia,kdy si můžou koupit auto za dvě mega...
Avatar - Johny.Rico
24. 7. 2012 09:32
Re: Vlajkovka, co dodat.
Ano, zajímá, vím to, slýchávám to, vidím to. V takových autech jsem jednoznačně pro diesel, žravý benzin moc smyslu nedává, bohužel...
24. 7. 2012 10:00
Re: Vlajkovka, co dodat.
Já osobně jinak na benzín nedám dopustit! Natož pak na nějakou kvalitní atmosféru! Ale prostě nekoupil bych si ho... Z emocionálního hlediska ano,ale z racionálního a ekonomického ani náhodou! A tyhle auta se z emocionálního hlediska nekupují... Na to mají majitelé těchto limuzín jiné "víkendové" mazlíčky :-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 7. 2012 22:43
Re: Vlajkovka, co dodat.
Ježíšku.. no jako že benál je drahej (dnes už i ta nafta, ale benzín je stále dražší). No nic, třeba pobavím příště.
Avatar - Johny.Rico
24. 7. 2012 00:28
Re: Vlajkovka, co dodat.
Promiň :'-( :-(
Avatar - positivemind
24. 7. 2012 07:53
Re: Vlajkovka, co dodat.
Zvuk, spotřeba OK (dálky kolem 9 litrů), pěknej nápis vzadu na autě, naprosto dostatečný výkon a někdo je prostě petrolhead.

Mně osobně se víc líbí 750i než 750d, ten motor je skvost (vlastní zkušenost)
Avatar - MarTin1
23. 7. 2012 14:42
Všecko v
cajku, výkony, motory jak jinak než :yes: ale ty "andersonovské údaje" o spotřebě??? :no: :no:

730D 5.6 litrů je spotřeba dneska sotva dosažitelná u 2.0TDI v cca o 300-400 lehčích autech...při běžné jízdě.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Johny.Rico
23. 7. 2012 15:49
Re: Všecko v
S 730d E65 jsem měl průměrnou 8,2 a to jsem se snažil, řekl bych... No, asi jsem se snažil málo >:D
23. 7. 2012 16:21
Re: Všecko v
Nicméně zde je řeč o verzi F01, dokonce modernizované... S 535D E60 jsem také jezdil bez sebemenšího omezování za 9,0 l/100km a s 535D F10 stejným stylem jezdím za 8,0l/100km... Při jízdě na spotřebu není problém jet za 6,5l/100 km...
Avatar - Johny.Rico
23. 7. 2012 18:20
Re: Všecko v
Určitě je technologicky na míle daleko od předešlého modelu, tak jako každý nový model od BMW (Zajímavé, že se to týká jen BMW, ne MB, ne Audi...). Není pochyb o tom, že při max úsporné jízde by se dalo dostat i k 5 litrům, tomu věřím.

Největší střela ale musí být 335d... to musí jet, nic nežrát, má to super zvuk, ach jo, to mi ještě do ruky nepřišlo...

Jak jede ta 535d F10?
23. 7. 2012 21:54
Re: Všecko v
No na míle daleko nevím,ale určitě je poznat,že ten motor je silnější... Spíš při pružném zrychlení. Hodně dělá i nová převodovka :yes:
Avatar - MarTin1
23. 7. 2012 20:12
Re: Všecko v
Jistě, ale furt je to o cca litr víc než udává výrobce.... je evidentní blbost, že 2 tunová limuzína natřískaná výbavou atd nebude jezdit za 5.6 to je jen zbožné přání... notabene mimo město pod 5 >:D UTOPIE. Prostě a jednoduše BMW je v tomhle nejukecanější to at se na mě nikdo nezlobí. Na tuhle spotřebu se sotva dostávají služební passaty...

A to se tu vůůůbec nebavím o 750i u který maj 8.8.... to už je hodně velká drzost.
Avatar - HitmanPB
23. 7. 2012 20:58
Re: Všecko v
Na spotrebu som aj ja zvedavý, lebo to je zníženie o 24% (pôvodná kombinovaná spotreba 750i bola 11,4 l / 100 km).

Treba si však uvedomiť, že nový model má 8 stupňový automat (pôvodne bol 6 stupňový) a určite mal vplyv na zníženie spotreby.
23. 7. 2012 21:14
Re: Všecko v
Oni tam ten šestikvalt prodávají po celou dobu, tzn. osmikvalt se tam dostane až po faceliftu? To je trochu trapas, když ho mají všechny ostatní auta v portofoliu...
Avatar - HitmanPB
23. 7. 2012 21:39
Re: Všecko v
Bohužiaľ áno, aj ja mám iba šesťstupňový automat. Osemstupňový bol iba v 760i...
Skrátka to "súdruhovia z NDR" trochu nedomysleli...
Avatar - Johny.Rico
24. 7. 2012 00:15
Re: Všecko v
Domysleli, marketingově. Vše je jen o prachách, nic víc... A nový 8st. se náramně hodí na FL ;-) Být tam jako marketér, udělám to samé...
Btw: 8st aut. měl 740d X-drive... jako jediný...
Avatar - HitmanPB
24. 7. 2012 02:15
Re: Všecko v
740 xD nebola jediná, osemkvalt mali aj 760i/760iL a ActiveHybrid7.

Pravým dôvodom, prečo nasadili šesťkvalt bolo asi skôr to, že v čase nábehu sedmy ešte nemali osemkvalt dobre pripravený a preto radšej nasadili šesťkvalt.
740xD, 760i/L a ActiveHybrid7 šli do výroby neskôr (neviem presne kedy, ale asi cca o rok) a preto dostali už osemkvalty.

Ale vyberať medzi ropákom štvorkolkou s osemkvaltom a benzínom osemvalcom so šesťkvaltom - asi nie je čo riešiť - teda keď vynecháme 760i... ;-)
23. 7. 2012 22:05
Re: Všecko v
7 řada byla ale doted (před faceliftem) z toho porfolia nejstarší! Už při uvedení na trh před 4 lety bylo avizováno,že se s ní časem počítá i pro ostatní motorizace. Jen v době uvedení sedmičky na trh ještě nebyla k dispozici v takovém množství.
Avatar - HitmanPB
23. 7. 2012 22:11
Re: Všecko v
To určite, stačil možno rok - dva a boli by šli od začiatku s "osemkvaltami".
Zasa na druhú stranu ani ten "šesťkvalt" neradí zle.
24. 7. 2012 06:38
Re: Všecko v
To sice ne, ale věřím tomu, že osmikvalt sníží spotřebu o dva litry... osobní zkušenost s 335i...
Avatar - HitmanPB
24. 7. 2012 11:34
Re: Všecko v
O tom nebudem polemizovať, je to možné.
Avatar - positivemind
24. 7. 2012 07:59
Re: Všecko v
Ty šestistupně mají i 5GT a 5 F10? Nebo tam už jedou od počátku výroby 8 stupňové, nevíš?
Avatar - HitmanPB
24. 7. 2012 21:20
Re: Všecko v
F10 v sérii:
523i, 528i, 530i, 535i, 520d, 525d, 530d - šesťstupňový manuál (voliteľne osemstupňový automat)
528i xDrive, 535i xDrive, 550i, 550i xDrive, 525d xDrive, 530d xDrive, 535d, 535d xDrive - osemstupňový automat

Pre všetky modely okrem M5 je možné objednať osemstupňový športový automat s pádlami.

5GT majú v sérii osemstupňové automaty.
23. 7. 2012 22:01
Re: Všecko v
Ukecané jsou v tomto všechny auta s turbem. Turbobenzíny obzvlášť! Jezdím i Golfa 1,2 TSI a tam výrobce udává kombinovanou 5,5l/100km a reálná je 6,5l/100km. Ale i za těch 5,5 se dá jezdit,když se trochu snažíš. Když to vezmeš procentuélně,tak se ta skutečná spotřeba od té udávané liší u toho VW stejně,jako u toho BMW (procentuélně!).

Úředník v EU vymyslel prostě nesmysl (průměr výrobního porfolia 120g/100km CO2),komise ho schválila a automobilkám nezbylo holt nic jiného,než tu EU krmit nesmyslama. Já tuhle stupidní metodiku rozhodně nevyčítám automobilkám,ale EU!
24. 7. 2012 16:03
Re: Všecko v
myslim, že s novým 8kv automatem by to mohlo jít ... např. Octavia 1,8 TFSi s DSG7 jezdí bez nějakého omezování v průměru za 7.4 (osobní zkušenost) ... nové automaty jsou ve spotřebě paliva o mnoho úspornější než staré, dokonce už i úspornější než manuály ...
Avatar - 3_diamanty
23. 7. 2012 16:05
ten volant a budiky
v tom baworaku teda v kazdom baworaku aby som bol presny vyzeraju tak 15 rokov pozadu...luxusny pristrojovy stit s luxusnym volantom vyzera dnes rozhodne inak....

mne sa 7move bmw paci najmenej zo vsetkych bmw - je to proste obluda, taky mercedes S je oproti tomuto baworaku majster elegancie a aj quoris sa mi viacej paci :yes:

ja radsej quoris s GDI :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Johny.Rico
23. 7. 2012 18:22
Re: ten volant a budiky
"ja radsej quoris s GDI" inu každý má možnost volby, ne? Beru. Ale musím ti předem říct, že předtím, než bys vzal Quoris, rozhodně nesedej do tohoto 15 let starého šmejdu za trojnásobnou cenu Quorisu :-) Může ti totiž přestat jaksi... vyhovovat >:D
23. 7. 2012 18:25
Re: ten volant a budiky
Nestojí ti péro - ještě aby se ti líbilo takové chlapské auto...
Avatar - Norge
23. 7. 2012 23:35
Re: ten volant a budiky
Chlapske od BMW je 6-Series v Coupe, alebo Z8, ale urcite nie 7-ma !

Ta totiz patri do ruk lokajovi, a sedi sa v zasade v zadu v Long-u a na svet sa pozeras inac, ..v opacnom pripade by to mohlo mat prave ten efekt, ktory si popisoval s brkom ... ;-)

Vynimkou moze byt, entuziazmus :-! , o tom sa ale neda hovorit pri novom aute, hmm
24. 7. 2012 06:36
Re: ten volant a budiky
Vzadu můžeš sedět v S-klasse nebo v Rollsu. Ale jestli máš trochu koule, sedmu si řídíš sám, protože je to super zábava...