Z tohodle vozu přímo čiší " já bych tak moc chtěl být S Klasse", ale pod kapotou jsem jen hujdaj. Chjo...tyhle kopie. Nevidím špetku nápadu a vlastního designu.
Pokud designérské centrum Hyundaie tvoří převážně čistokrevní němci kteří se v německu narodili a to většinou ti, kteří v poslední době odešli od splašené vrtule z Mnichova, není se čemu divit, že v tomhle najdeš spousty evropský aut. nicméně, málokdo si už vzpomene, jaké měla kdysi problémy trojcípá hvězda, když jejich Sklasse až nápadně připomínal Hyundai Genesis, který byl ve své podobě už několikrát na různých výstávách. Tím chci říct, že kopíruje každý od každého a často k tomu sahá i německá trojka. A ze své vlastní zkušenosti, kdy jsem s osmiválcem /-/ najezdil opravdu velmi hodně km, bych jen řekl. Sedni a teprve potom suď. V žádném případě se tady /-/ nebudu fanaticky zastávat, ale většina lidí zde soudí, aniž by vyzkoušela, přitom tyhle velkobjemovky nejsou opravdu nejhorší.
Tahle: [odkaz] ? Tam teda esko nevidim. Nehlede na to, ze je z roku 2009, resp. koreny ma v konceptu z roku 2007 a aktualni esko je minimalne o rok mladsi.
V tomhle voze jsem sedel v patek, bohuzel bylo na salonu, takze jen nastartovani motoru - 5,0 V8 - jezis to je zvuk - nadhera - jinak nazivo jeste lepsi, skoda ze jsem se nemohl projet, ale uz se na tom pracuje, to auto nema chybu po strance techniky, ovladace jsou na svem miste, presne tam kam patri, ANO neni to D3 , neni to Lex, neni to ani Volvo, ale myslim si ze si svoje klienty najde, a uprime, za ty penize nemam strach ze ne.Jinak v US se prodavaji tyhle vozy pomerne dost dobre.