Minulá generace Sharan/Alhambra bylo ve své kategorii velmi pěkné auto, také jich doteď jezdí tisíce po našich silnicích, ale tuto Alhambru aby člověk v provozu pohledal. Čím to je? Ceny si celkem drží, je to vzhledem? Když se vedle ní postaví nové Galaxy, tak bych se po Seatu už ani neohlédl, z pohledu dizajnu tedy.
suhlas... ja som "novu" alhambru tusim snad este ani nevidel ... a ani tych novych sharanov akosi nikde nic..... pritom stare sharany a alhambry tych su na cesty mraky... aj stare galaxy ... ci to nebude tou modou SUVeciek... ludia dnes uprednostnia skor SUV alebo crossover pred MPV ... co je niekedy mozno aj skoda... zvlast ked v drvivej vacsine stejne vobec tie terenne shcopnosti SUV nevyuziju.... MPV to maju proste trosku nahnute... z roka na rok MPVeciek ubuda... a ich predaje klesaju... a uz len cakam kedy sa dozvieme ze nielen mazda 5 ale aj lodgy nedostane nastupcu lebo MPV dnes poste uz nikto nechce... bohuzial... praktickost sa dnes nenosi.... ;-\
Kde to jezdíš proboha? Já jsem Alhamber v Praze a okolí viděl už bezpočet. Alhambra je v ČR druhé nejprodávanější velkoprostorové mpv a to je na tomto trhu, který pro Seat prakticky nic neznamená docela úspěch. Navíc prodeje tohoto modelu u nás i v Evropě poslední dobu rostou.
Předek a zadní lampy Alhambry se mi vyloženě líbí, ale z profilu je to horší. Je tam znát VW, jako u Tourana, ale zase kdo potřebuje velké sedmimístné auto toto moc neřeší. Tohle auto má jiné přednosti.
Si treba hlavne uvedomiť, kedy sa mraky tých Alhabier, Sharanov či starých Galaxy objavilo. Najviac docela nedávno, keď ceny jazdenie padli na západe na smiešne ceny. Nových sa ich tu tiež nepredalo neviem koľko. Mám pocit, že najviac ich kúpili naše dve komerčné televízie, pretože svojho času ak človek stretol nejaký ich štáb tak to boli unblock Alhambry. Ak sa k tomu priradí už spomenutá väčšia obľuba SUV rovnica už nemá neznáme >:D
Já neříkám, že se prodává jedno více, než druhé, ale že Alhamber v nové generaci u nás moc nejezdí a že proti Galaxy vypadá jak krabice :-) Na západě tato auta jsou vidět i když tedy více se znáčkem VW, kdežto Alhambru dřív měla skoro každá druhá rodina, když to přeženu :-)
Poměr Alhambra : Sharan je za 2014 2:3... a to je pro SEAT výrazně nejlepší poměr od roku 1997. Loni se Alhamber prodalo 22.887, její celkově nejlepší výsledek byl 25.628 v roce 2001, v roce 2009 to ale bylo jen 6.618. Sharan v roce 2001 prodával přes 50t, loni už jen 33.
Že se sem natahaly staré Alhambry jakožto ojetiny je jedna věc, ale aktuální prodeje Alhambry rozhodně nejsou špatné.
Pořád argumentuješ Evropou, já se s tebou přeci nepřu >:D Jen říkám, že u nás se moc Alhamber nové generace nevidí >:D Ano, natahaly se sem ojeté, ale tahle krabicová generace už nějaký ten pátek na trhu je a ani tak jich moc nejezdí, ani ojetých. Známý si ji chtěl koupit (měl i bývalou, potkal se jí motor, měl od nova), ale ceny ročních vozů jsou poměrně vysoké, natožpak nové (kouká po 4x4 verzích s DSG). Uvidím, jestli nakonec koupí, nebo ne.
U nás se prodalo loni 129 Alhamber... a 77 Galaxy. Bez zohlednění reexportů. Velká (drahá) MPV jsou prostě obecně na ústupu, ale zase - SEATu se daří líp než kdy předtím. Za letošek už má Alhambra 68ks.
tak tohle se fakt nepovedlo, velká červená krabice, a v min. generacích krásně rozpoznatelný auto. no vzákladu to bude blee. to je možná smysluplnější koupit ford tournero curier :-)