Naprosto souhlasím. Na palubní desce nic nechybí ani nepřebývá. Fofr klacek akorát po ruce a poloha brzdy a plynu ideálně k řazení s meziplynem. Je to prostě dokonalý. Na tom není co vylepšovat. Zajímalo by mě srovnání časů F50 a třeba ve článku zmiňovaný Giulie. Dejme tomu na Ringu. Myslím, že autor srovnává nesrovnatelný. Ten manažerský sedan by neměl proti F50 šanci, takže parametry auta jsou velice úctyhodný i na dnešní dobu. Ano Giulia umí být rychlá v přímce, ale F50 je supersport, který umí být rychlý i v zatáčkách. Jsou na něm použitý prvky z F1. Proti tomu nemá nic civilního šanci.
Ve srovnávacím testu Evomagazinu F50 jasně vyhrálo nad 288,F40 a Enzem.Možná někdy udělají i srovnávací test s LaFerrari,hodně by mě zajmalo,jak by to dopadlo.
Stejne me to neprestane udivovat, jaka je to pohoda.
Doma proste mate par desitek milionu, tak si koupite par poradnych aut jako F50, s kazdym z nich se obcas svezete, ale ne moc, aby to melo max. 10tis km az se to bude prodavavat...
No a pak uz bude jen lip. Pockate 20 let, prodate za X nasobek puvodni ceny...
a kolecko se muze opakovat :-)
Jasny, jsou tam rizika, ale kdyz koupite takovych skvostu 10, ono to zas tak nevadi, kdyz jsou 2 z nich neprodejny, ty ostatni kousky to vynahradi...
Ano, je to umelecke dilo.
A to, ze nekdo vydela par miliard prece jeste neznamena, ze krade a "tiskne".
Treba je to dobrej businessman, mozna se narodil na ropnym poli atd. atd.