Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejaktivnější diskutéři v roce 2011

Diskuse, neodmyslitelná část dění na Auto.cz: kdo se letos zapojoval nejčastěji?
Zpět na článek
30. 12. 2011 18:02
30. 12. 2011 18:11
30. 12. 2011 18:56
30. 12. 2011 20:37
30. 12. 2011 22:27
31. 12. 2011 10:20
30. 12. 2011 20:55
30. 12. 2011 22:17
30. 12. 2011 22:54
30. 12. 2011 23:02
2. 1. 2012 09:52
2. 1. 2012 11:06
31. 12. 2011 01:48
31. 12. 2011 03:49
30. 12. 2011 21:03
30. 12. 2011 21:40
31. 12. 2011 10:02
31. 12. 2011 10:38
31. 12. 2011 14:55
1. 1. 2012 21:02
31. 12. 2011 10:48
31. 12. 2011 12:06
31. 12. 2011 16:16
31. 12. 2011 13:24
31. 12. 2011 17:27
30. 12. 2011 18:02
DISKUSNÍ GARÁŽ
Garáž vítězům, plakát poraženým... :yes:

No, tak to nahoře, to je pravda diskusních dní. Velmi upřímné blahopřání kolegovi w. labelovi, letošnímu mistrovi. Má hlavu, vytříbený jazyk, dokonalé péro a... stojí na té správné straně barikády.

A jak tak koukám, frantíci mají také medaili, blahopřeji, Ronaulte.

Blahopřání současně všem kolegům, u nichž se dá na první pohled rozeznat písemný projev od vyměšování...

Konečně těm, kteří si zde diskuse pletou s odpadní jímkou vyjadřuji upřímnou soustrast. Ti nebodují, a je to tak správně.

BRAVO DISKUSE :yes:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Nerez
30. 12. 2011 18:09
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Správná strana barikády je vlastnictví vozu koncernu VW? :-)
Avatar - white label
30. 12. 2011 18:12
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Doufám, že to k tomu nestačí, aspoň mně ne určitě... ;-)
Avatar - Nerez
30. 12. 2011 18:13
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
;-) :yes:
Avatar - skejpa
31. 12. 2011 01:25
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
:yes: >:D
30. 12. 2011 18:13
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Takze to je rebricek nezamestnanych, lebo maju tolko volneho casu :-) :-) . Dakujem vsetkym, ktori sa akoukolvek mierou zasluzili o uspesne recenzie, hlavne tie, ktore i druhym napomohli ka nadobodnutie novych znalosti a ktore sa niesli v priatelskom duchu. Vsetkym prajem pozehnany novy rok a vela dalsich najazdenych kolometrov na nasich milacikoch.
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 18:16
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Nemyslím si, že bych zrovna já byl ten echt francouzský diskutér, bojovník za jejich kvality či kritik všeho ostatního, rozhodně ne tolik, jak jsem býval ;-)
30. 12. 2011 20:13
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Hele - a jak doslo k te "zmene" ?
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 20:25
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Neustálým čtením příspěvků, že ačkoliv si koupím cokoliv, tak budu litovat, že jsem si nekoupil Apoštola, že nejlepší autem je stejně Guru, tedy Golf a čtením dalších pravd jsem prostě prohlédl až na samotné dno kalichu pravdy >:-[] >:D
30. 12. 2011 20:28
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
:yes: :-)
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 20:31
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Asi jsi ten palec zvedl tomu "PSku", které jsem smazal proto, že mi přišlo zbytečné psát přirozená fakta ;-)
30. 12. 2011 20:35
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Jaks to stihl smazat?! >:D >:D
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 21:16
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Jsem rychlejší než mé vlastní auto >:-[]
2. 1. 2012 08:33
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
No tadys byl snad rychlejsi i nez me vlastni auto >:-[]
Avatar - skejpa
31. 12. 2011 01:27
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
:yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D Nejhezčí příspěvěk za celý rok a padne takhle na závěr... >:D
30. 12. 2011 20:34
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Tyy jo - koukam na to potreti a co nevidim - jsem tam taky >:D
No to mne podrzte!

Ano, diskuse tady na ACZ jsou proti ostatnim, co jsem mel moznost navstivit, doslova premiove :yes:
A to predevsim diky diskuterum - tedy vsem diskuterum, a samozrejme diky celemu tymu ACZ.
Jo a samozrejme take diky ankete anket - Zlatemu Ventilku :yes: >:D
30. 12. 2011 22:31
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Tím ,že jsi psaním hovadin strávil circa 13 dní bych se nechlubil ... Ale naštěstí ty jsi takové pako ,že i v žebříčku ubožáků jsi skončil 4tý. Pokud tedy za to nejsi placen ,ale ty říkáš že ne takže to sedí.
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 22:56
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Neboj, chce to hodně dřiny, odříkání a jednou z tebe možná bude taky takové pako! :yes: Já ti držím palce i na nohou, protože vím, že vše potřebné k tomu již k tomu máš :yes:
1. 1. 2012 22:50
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
Naštěstí jsem líný člověk a dřina, nedejbože odříkání, není pro mě. Proto zůstanu pořád tím skvělým a inteligentním člověkem ,jímž jsem dnes.
31. 12. 2011 13:54
Re: DISKUSNÍ GARÁŽ
:yes: >:D
Avatar - white label
30. 12. 2011 18:11
avatary
Podle avataru je i "nejdiskutovanější" nick žena! Asi začnu chodit s Kylie na nehty a kosmetiku... >:D
Rozbalit vlákno
1
30. 12. 2011 18:56
Re: avatary
Ne chodit - jezdit. Treba v CePetce V6 :-)
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 18:19
Reálná čísla
Je s podivem, kolik že jsem toho tady letos nasekal, stejně jako white label, kterého zdravím. ;-)
Možná ale zrovna my dva nejsme zcela právem na prvních dvou místech, protože velkou část (wl dokonce větší polovinu) prodiskutujeme i na moje.auto.cz, takže v celku až takový náskok před GTIm a dalšími nemáme ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
30. 12. 2011 18:39
Re: Reálná čísla
Zdravím a souhlas, zajímavá by byla i čísla pouze pod články auto.cz.
30. 12. 2011 18:44
Re: Reálná čísla
Zajímavější je to, že máš víc příspěvků než je prodaných Pol >:-[]

Ale vážně, po listopadu to vypadá bledě...leda bysme to rozšířili na celej svět >:D
Avatar - white label
30. 12. 2011 18:49
Re: Reálná čísla
Ještě máš velkou šanci vyhrát další zdejší anketu o nejalibističtější podobu/formu nicku! >:D
30. 12. 2011 18:54
Re: Reálná čísla
Myslím, že i v této anketě se uplatní vhodnější kandidáti >:D
Avatar - woody-alien
30. 12. 2011 21:25
Re: Reálná čísla
To je fakt, na MACZ toho nažvaníš, ale smysl to valný nemá... ;-) >:D

Ale abych ti nekřivdil, třeba tvůj cestopis po Itálii byla hodně dobrá záležitost. :-)
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 21:38
Re: Reálná čísla
Ty máš jediné štěstí... >:-[]

Cestopis nepřipomínej, jsem rád, že je tak dobře zašitý, ten kdyby objevili někteří šťouralové... 8-s >:D
30. 12. 2011 18:42
Jakých tabulek se zde ještě nedočkáme...
To je ale sestavička...oproti ní je Sparta hadr >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
30. 12. 2011 18:44
Re: Jakých tabulek se zde ještě nedočkáme...
I ty jeden POLOProvocateure! ;-) >:-[]
30. 12. 2011 19:37
Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Se všemi z Vás jsem během letoška podiskutoval. S některými názorově souzním, s některými jsem vedl důstojné diskuze a s některými (menšina) jsem se občas i zle "porafal" - ale i to ke zdejšímu koloritu patří.

Nicméně jste to zejména Vy, kdo určuje směrování a kulturu zdejších diskuzních fór. A zejména ten druhý činitel je zde na ACZ oproti jiným serverům velmi na výši.

Všem přeji krásný silvestr a úspěšný rok 2012.

Za mě celé dvacítce patří :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
33
Avatar - da_b0mb
30. 12. 2011 19:52
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
:yes:
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 20:02
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Musím souhlasit, že úroveň diskuzí je na auto.cz velmi solidní, dá se říci i vysoká. Je až tristní, co občas člověk dočte na jiných serverech.

Dovolím si tvrdit, že ty, jako jeden z těch spíše novějších diskutérů, patříš k těm nejrozumnějším a nejkvalitnějším ;-)

Také bych se přimluvil o nějaký sraz, bývaly častěji. Dokonce se společně šlo i na autosalon v Brně, což se letos vůbec nezdařilo na nakonec jsme se sešli jen dva :-| Trochu to uklidní některé nevraživosti a diskutuje se trochu kulturněji. Osobně z této první dvacítky znám 4 diskutéry.
30. 12. 2011 21:58
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
1.) Ano, zdejší diskuze rozhodně výrazně ční nad průměrem.

2.) Kuju ;-)

3.) Já osobně bych se něčemu takovému vůbec nebránil. Notabene, čím více doktorů, byť budoucích, osobně znáš, tím lépe ;-)
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 22:58
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Pšt... člověk to jednou někomu napíše do SZ a už ani nevím, kdo to byl a najednou je z toho veřejné tajemství a nakonec i veřejně jasná a prohlašovaná věc :-O ;-)
31. 12. 2011 10:44
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Sem tě prokouk - skvělý způsob jak rozjet vlastní praxi ;-)
31. 12. 2011 14:16
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Tak ty studuješ na doktora? A můžu se zeptat odkud máš všechny svoje znalosti o autech?
Avatar - Ronault.
31. 12. 2011 14:44
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Kde jsi na to přišel, píďo? Odkud máš ty své znalosti o autech? Předpokládám, že buď auta konstruuješ nebo testuješ, viď?

Nesnaž se být přízemním diskutérem, taky mě nezajímá, jestli nosíš trenky nebo slipy...
1. 1. 2012 13:02
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
No ne ptám se proto, že na mě působíš typem člověka, který zná auta akorát ze show roomu popř. z marketingových letáků prodejců, bez větší snahy bližšího pochopení řekněme různých konstrukčních řešení, ale že studuješ na lékaře to by mě bylo napadlo jako poslední věc. Já se zajímám o všechno co má 4 kola už od malička. Nedělám v konstrukci, i když dělám ve firmě, která vyrábí díly výhradně pro automobilový průmysl. Spíš se hodně pohybuju po auto servisech, takže dost často mluvím s lidma, který se pak různý výtvory automobilek snaží udržet funkční. Jelikož mě to baví, tak se zajímám o to co je jak u kterýho auta konstrukčně řešený. Kde je jaká slabina. Co v praxi funguje dobře co špatně. Z toho taky pramení můj možná jiný pohled na to co je dobrý a co špatný auto. Asi jako jeden z mála neposuzuju kvality auta podle toho kolik to má hvězdiček v NCAP, jestli to má standartně ESP, jak velkej kufr nebo kolik bagů do toho výrobce nacpal.
Avatar - Ronault.
1. 1. 2012 13:40
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Každý z nás, tedy řekněme většina z nás, se tady zajímá o auta od malička, zajímá se i o konstrukci, a každý z nás (ty asi více, i když tvrdíš opak) jezdíme do servisu se svým autem.
Pohled a znalosti máš stejné, možná i menší, než průměr zdejšího diskutéra... a nebo to vůbec nedáváš na jevo, což je dost nepochopitelné stát se odpůrcem něčeho, aniž bych si to dokázal věcně obhájit, přestože o tom něco vím.
Takže shrnutě... nesnaž se nám tady převádět jako znalec, aniž bys tady věcně někoho převyšoval, to jsi tady zatím ještě ani jednou nepředvedl...
1. 1. 2012 15:43
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Ne ty si mě špatně pochopil. Nejezdím s autem často do servisu nicméně se tam vyskytuju často, protože mám spoustu známých automechaniků. Nevím jak si přišel na to, že jsem odpůrcem něčeho aniž bych to dokázal obhájit. Rozhodně se nesnažím předvádět se jako znalec. Za toho se zdaleka nepovažuju. Byť se o dění v autoprůmyslu zajímám. To ty se tady vesměs na vytahuješ nebo se je snažíš zesměšňovat. Konstruktivní myšlenku založenou na nějakým racionálním základu od tebe čtu málokdy.
Avatar - Ronault.
1. 1. 2012 17:17
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Spoustů známých automechaniků jsi jistě nabyl většinou z vlastní touhy poznávat lidi >:-[]
A jak jsem přišel na to, že nedokážeš obhájit své odpůrcovství...? Zkus popřemýšlet, z prstu jsem si to nevycucal. Stačí se podívat i o kousek níže na WL, co píše.
Trochu si utřiď, co se snažíš napsat. Buď se nepředváděj, že se zajímáš o dění v autoprůmyslu, to tady snad dělá každý, pak to vypadá jako vyvyšování, nebo předváděj ty znalosti v konkrétních věcech a zkus někdy taky do toho zapojovat souvislosti.

A jestli myslíš zesměšňování, tak ano, souhlasím, dělám si srandu z lidí, jejich zarputilému obhajování svých vlastních garáží a útočení na ostatní..., ale současně si dokážu udělat srandu i ze sebe. Pokud píšu vážně, tak píšu jasně a věcně.

Pokud ještě pořád těžce nesež můj a mariachiho výsměch nad tvými ojetinami, tak by ses měl trochu zamyslet a zapnout turbo mezi ušima, protože se jaksi nedokážeš sám vyrovnat s tím, že kupuješ ojetiny. Nic špatného na tom není, pokud nezačneš zpochybňovat volbu těch, co si koupí nové auto.

Takže shrnutě se soustřeď na kvalitní a věcnější psaní, které u tebe nevidím. Pokud máš znalosti, umíš psát, tak to používej. Příspěvky typu "francouzský šmejd", "bezproblémová Octavia" jsou vždy jen plácání neznalých. Rozhodně uznávám informace od těch, co znají a píší konkrétně. Nebo jsi tu snad odemne někde slyšet větu "německý poruchový krám" či "nudný německý design"?
2. 1. 2012 11:22
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
To že se zajímám o dění v autoprůmyslu není žádný předvádění. To je jako kdybych se vytahoval faktem, že doma pěstuju rybičky. Vychází to prostě z mojí práce, stejně jako fakt, že tím pádem znám spoustu automechaniků. Rozhodně neobhajuju vlastní garáž. V době kdy jsem měl Lagunu nebo ještě před tím 306ku jsem ty auta pomlouval ačkoliv jsem je měl paradoxně doma. Navíc i ta bezproblémová Oktávka, kterou teď mám má svoje konstrukční mouchy, který mě vadí a nemám problém o tom napsat. Od tebe sem snad nikde nečetl, že by na francouzských vozech bylo něco špatně. Co se týče tvého výsměchu nad naší diskuzí s mariachim tak tam si se nakonec ztrapnil sám. Už jen tím, že ses mi furt pokoušel vyvrátit moje tvrzení, že 10-6=4 a dalšíma blábolama. >:D
Avatar - Ronault.
2. 1. 2012 13:09
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Však ti neříkám, že je to předvádění, jen že se tím předvádíš, aniž bys ukázal výsledky.
O těch konstrukčních mouchách se kupodivu nerozepíšeš.
Přímo s tebou jsem několik konstrukčních chyb na francouzských vozech řešil, tak nelži.
Kdo se ztrapnil, šlo vidět z reakcí okolí, které mělo být šokováno koupí Fabie místo A4, ale pak z tebe vylezla taková banalita, že šlo o ojetiny >:D
Dookola jsem nic nevysvětloval, napsal jsem to jednou, dookola sis to četl ty a koukám, že stejně nepochopil.
Takže buď tady nelži, protože není problém jakýkoliv příspěvek zpátky z diskuze vytáhnout nebo zkus přemýšlet, pokud ti to tvé schopnosti dovolí.
2. 1. 2012 14:45
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Jéé klidně ti povím co mi na Oktávce vadí. Např. tuhá zadní náprava, zbytečně velkej kufr a málo místa vzadu, špatně vyvážený auto (těžkej předek vůči zadku), pomalé ohřívání motoru, chatrný plastový kryt pod motorem, ale i přes to jsem si na ní zvyknul a naučil se s těma nedostatkama žít. Konstrukční chyby na francouzech si se mnou sice několikrát řešil, ale neuznal je. Vím ty si jediný člověk na planetě, kterýmu Laguna drží už 6 let bez poruch. Vlastně ne tobě tátovi. Ty máš nabouranýho Favorita. Jasně já si to četl pořád dokola a stejně do teď nepochopil, že 10 let starý auto koupený před 6 lety prostě NEBYLO v době koupi 4 roky starý. Cituju tvůj příspěvek:

„No tak čti ještě jednou, je u nás doma 6 let, což je, teda už je to přesně 6 let a 7 měsíců, kupována byla jako 3 roky a 8 měsíců stará, takže počítej.
Takže čteš blbě.“

K jakýmu jinýmu výsledku sem měl podle tebe z tvojí věty: „Protože já píšu celou dobu o novém autě a Laguna je u nás doma už 6 let, k tomu byla kupována jako ojetá, takže oslavila už desáté narozeniny.“ dojít? Navíc za touhle větou je další pecka, kdy sis dovolil napsat „A místo 16 let staré techniky je doma nové auto s větší bezpečností, prostornější a lépe vybavené za velmi podobnou částku“ Zkus o tom radši zapřemýšlet ty :-)
Avatar - Ronault.
2. 1. 2012 15:06
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Tak to tady piš, co ti konkrétně vadí, ne, nějaké obecné hlášky z hospody, pak vypadáš jako hospodský diskutér.

Četl jsi to dookola, ale pořád jsi to nepochopil, smutné 8-s Tak ještě jednou, ryccardo ;-)

PS: Jsi asi jediný, kdo to nepochopil, jak tak koukám, přitom jsem ti dal tolik zdrojů dat k pochopení a marně. 8-s Fotogalerie, má recenze na Fanouše, přesný počet měsíců. Pořád pátráš po mé osobě, jak slepice po flusu a přitom ti to může být celkem jedno... nejsi tak trochu posedlý, nezdá se ti o mně v noci? >:-[]
2. 1. 2012 15:18
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Nečekám tady od tebe další blitky se smajlíkama. Čekal jsem jak se postavíš ke svým vlastním slovům. Koukám, že marně. Nevím co do toho taháš fotogalerii s počtem měsíců?? Zase si nefandi po tvé osobě rozhodně nepátrám. Jen sem si původně myslel, že máš třeba aspoň nějaký technický vzdělání, takže se nesmíš divit tomu, že ma zarazila ta medicína. Vlastně by si taky mohl být politik. Člověk se tě na něco zeptá a ty odpovíš hromadu nesmyslů. Jinak v noci se mi zdá spousta věcí, ale o nějakým exotovi z diskuze čoveče naštěstí ne >:D
Avatar - Ronault.
2. 1. 2012 15:40
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Kdybys alespoň trochu přemýšlel a podíval se, co v té galerii je, tak by ti to docvaklo. Kdybys alespoň zlomek mých příspěvků přečetl, tak bys věděl, že kritiky na jakoukoliv značku (bez rozdílu) se odemne dočkáš.

S tebou je to marné, nečteš, nepřemýšlíš, jen dle názvu nicku nadáváš a obviňuješ.

Smajlíky, čili emotikony slouží k vyjádření emocí, hlavně pro ty čitatele, kteří mají problém s chápáním psaného textu (kam patříš).

Měl by ses více zajímat o své psaní, o své znalosti a vyjadřování a méně tady pátrat po ostatních, neb před svým prahem máš pěkný bordel. Jak jinak si představit člověka, který tvrdí, že není konstruktér, ale dělá ve firmě vyrábějící součástky pro automobilový průmysl, takže je všeznalec oproti všem ostatním zde, kteří mají vzdělání jiné, i když tam může dělat řidiče vysokozdvižného vozíku, v lepších případě mzdovou účetní.
O auta se tu zajímá od malička každý, je to server auto.cz, ne onadnes.cz ;-)

PS: Zdát se ti o mě nezdá, ale reaguješ na mou osobu za každou cenu, i kdyby to byly 3 měsíce staré diskuze, jak jsem si všiml, jen abys jakože "vyhrál". ;-) >:D
2. 1. 2012 15:55
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Ačkoliv si to čekal tak se přiznám, že sem ti celou fotogalerii neprolejzal. Tvůj příspěvek je opět román na pokračování, ale ke tomu co sem ti napsal si se stejně nevyjádřil. Naproti tomu napíšeš další snůšku nesmyslů. Jak jinak si mám vysvětlit větu "takže je všeznalec oproti všem ostatním zde" Nic takovýho sem o sobě nikdy nenapsal naopak kdyby si mě líp četl napsal jsem o pár příspěvků výše "Rozhodně se nesnažím předvádět se jako znalec. Za toho se zdaleka nepovažuju." A za každou cenu na tebe nereaguju, ale pokud něco napíšu a ty se do mě začneš bezdůvodně navážet (viz naše diskuze týden zpátky) nemůžeš se pak mojí reakci divit.
Avatar - Ronault.
2. 1. 2012 16:19
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Když používáš formulaci, že se o auta zajímáš od malička, tak jasně naznačuješ, že ostatní asi ne... protože oni na rozdíl od tebe tohle určitě nedělají, obzvlášť zde na serveru o autech.

Ten minulý týden jsi prostě nezvládl, pobavil si ve snaze být zajímavý a nezdařilo se to, už to zkus překousnout. Vysvětlovali jsme ti to x-krát... ;-)
2. 1. 2012 16:28
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Ty jdi fakt dělat do politiky. Máš na to vyloženě talent >:D

BTW: když napíšu, že se zajímám o auta od malička určitě to myslím tak, že ostatní ne. To má logiku >:D
Avatar - Ronault.
2. 1. 2012 16:49
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Tak se podívej na souslednost diskuze. Prvně se divíš, že já studuju medicínu, z čehož soudíš, že o autech nic nevím, což dokazuje i tvá otázka: "A můžu se zeptat odkud máš všechny svoje znalosti o autech?"
Když se já na totéž zeptám tebe, protože asi jsi něco více, žrejmě profík, když pohrdáš mým vzděláním, tak odpovíš, že se od malička zajímáš o auta (což tady na webu každý, i já, protože nejen svou prací je člověk živ). Promiň, ale jaký jiný obrázek si o tobě máme udělat? To ti fakt nepříjde směšné? 8-s

Měli bychom se oba toho druhého lépe snažit číst, ale taky by ses měl hlavně ty snažit oprostit od jednoduchých myšlenek a vyjadřovat se věcněji, ať nepůsobíš jako hospodský diskutér, protože jinak to povede jen dále k tomu, že se budeš snažit pouze o hledání nějaké "špíny" na mou osobu, ale kvalitní diskuze půjde stranou... Já se ti automaticky tvému hledání budu vysmívat, jako se vysmívám všem prosťáčkům.

Je to na tobě, jak se k tomu postavíš. ;-)
2. 1. 2012 22:08
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
To si ze mě děláš pr-del. Tak já se tě zeptám odkud máš svoje znalosti o autech, když zjistím, že si doktor a ty místo co by si mi normálně odpověděl, dám příklad: z časopisů, nebo chodil sem dřív na průmku, nebo brácha je závodník co já vím, prostě normální odpověď, tak hned usoudíš, že si o tobě myslím, že nic o autech nevíš a napíšeš mi ***inu ve snaze mě namíchnout. Proč na jakejkoliv můj příspěvek reaguješ útokem. Nediv se pak, že ti to hned začnu vracet.
3. 1. 2012 07:41
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Pockej - ty ses ten garazovej Donutil z one-man-show "Zpoza plota" ?

Mile Bravicko,
Beru vosumatricet a nevim, co si mam koupit za karu.
Kamos sel pro actverku, ale pak z neho vylezlo, ze myslel sesit formatu A4, a jezdit sel radeji Fabkou.
Tak asi pujdu do Oktavky - to je totiz drzak, ne jak nejakej frantik, to rika devet z deseti mechosu, co doma v garazi po nocich "delaj do aut".

>:D
Avatar - Ronault.
3. 1. 2012 20:13
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Na vosumatřicet jsem úplně zapomněl >:D
4. 1. 2012 10:55
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
No bodejt, vzdyt to uz bylo loni >:D
Avatar - white label
1. 1. 2012 14:28
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
To, co tu popisuješ, by zase zřejmě třeba mě, nikdy nenapadlo u tebe, myslím podle reakcí/příspěvků, které tu od tebe čtu. Připadá mi přirozenější/důvěryhodnější, když případné automobilové zkušenosti vyzařují nepřímo a dlouhodobě ze samotných příspěvků/rekací konkrétních nicků a nemusí pak sami podrobně popisovat, jak k nim v životě osobně přišli. Typickým příkladem je místní "marianek" (asi nejtrefnější forma nicku ze všech vůbec), "diskusní dítě", hrající si (až komicky důležitě) na zkušeného dospělého diskutéra (až intelektuála -filosofa), který o svých zkušenostech velmi rád a popisně píše, bohužel z obsahu toho, co zde napíše je vidět přesný opak. Navíc jeho zdejší životní filosofie, je především bojovat proti koncernu VW, zejména Audi, a ač je sám profláklým příznivcem Toyoty/Lexusu, tak jeho hlavní náplní je "třídni" boj proti koncernu VW. Člověk ho tu kolikrát nevidí i několik měsíců, ale jak se tu objeví něco o Audi a on spolehlivě přispěchá se svým "překvapivě" negativním a "dospělým" proslovem ("nejlépe" na zobecňující téma majitelů konkrétní značky vozů) na jeho oblíbené antitéma. Samozřejmě netvrdím, že je tu v tom úplně sám a jsou tady taky jednoduché nicky, které naopak některým značkám koncernu VW (např. Škodovce) fandí až slepě, stejně tak jiní fandí slepě H/K, Fiatu, Fordu, nebo jsou až komicky zaujatí proti Renaultu a Fšemu Francouzkému.
Naštěstí je tady i poměrně dost nicků, kteří dovedou psát skvěle, a je jasně poznat, že je to podloženo skutečnými znalostmi i osobními zkušenostmi a rozhodně to nejsou! jen "příznivci", nebo naopak pouze spíš "odpůrci" koncernu VW.

P.S. Jinak auto.cz a diskuse pod NEWS a TESTY jsou logicky především o nových vozech, nikoli o opravách vozů ojetých.
Avatar - Ronault.
1. 1. 2012 17:18
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
:yes:
3. 1. 2012 07:19
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
:yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 12. 2011 00:54
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Přesně jak říkáš. Můžeme na zdejší kolorit sebe víc nadávat, ale když se člověk podívá jinde.... Např. f1sports.cz, to je s prominutím jedná velká grcačka party de.ilů. Takže děkuji všem zdejším rozumným lidem.
Avatar - Emel
31. 12. 2011 10:28
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Sraz? Nějaká masivní hospodská akce asi ne, ale v nějaké menší skupince... proč ne.
1. 1. 2012 16:21
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Osobně se diskutuje vždy jinak. Však se také v klávesnici ztrácí nějakých 70 procent informací a žádné množství emotikonů to nedožene. ;-) Nemluvě o tom, že nadávat někomu do očí (či jinak urážet) chce jiné koule. >:-[]
Avatar - white label
1. 1. 2012 19:04
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
:yes:
Hlavně to v reálu chce vůbec nějaké ty "koule" mít... >:D
Avatar - Barrichello
2. 1. 2012 09:49
Re: Dámo a pánové, posílám zasloužené gratulace
Díky >:D >:D >:D
30. 12. 2011 20:30
Dámo a pánové
upřímně(na rozdíl od plakátových hrdinů na BB podél cest) Vám gratuluji. A jsem rád, že Ti, co se umístili na Topce jsou obdařeni tím, čemu se normálně říká šedá kůra mozková a že ji při diskuzích neváháte používat, což je radost.......
A těm, kteří momentálně v koutku svého pokojíku trhají kabelem od Playstationu a vzteklé slzy utírají do plakátů s Chuckem Norrisem - " S nadávkami a malostí nikdy pravdu neuvidíte, protože Vám blbost ohne záda a sklopí zrak."
Když tohle pochopíte, dostanete se mnohem, mnohem dál a nemusíte chlastat litry RedBullu, aby jste dostali křídla...
Sláva vítězům, čest poraženým(jsou-li nějací)....
Rozbalit vlákno
17
Avatar - fOE
30. 12. 2011 20:37
Re: Dámo a pánové
naznacujes ze ten kdo sem vlozi vic komentu je snad vitez, resp. to ukazuje o kvalite? Nechapu tento myslenkovy postup, i v te tabulce vidim jmena ktere se tu casto ohani kdecim, jen ne intelektem...
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 21:20
Re: Dámo a pánové
Myslím si, že bys měl číst až do konce, včetně té závorky.
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:11
Re: Dámo a pánové
Někteří obsah závorek nečtou, ve škole se prý učili, že v závorce bývají věci převážně nepodstatné, ano i s touto argumentací už jsem se tu setkal.
Ale věřím, že tohle není jeden z těch, kteří "se tu casto ohani kdecim, jen ne intelektem..." ;-) :-)
Avatar - fOE
30. 12. 2011 22:27
Re: Dámo a pánové
zavorkou na konci jen tezko vymazes:"A jsem rád, že Ti, co se umístili na Topce jsou obdařeni tím, čemu se normálně říká šedá kůra mozková a že ji při diskuzích neváháte používat, což je radost.......
A těm, kteří momentálně v koutku svého pokojíku trhají kabelem od Playstationu a vzteklé slzy utírají do plakátů s Chuckem Norrisem - " S nadávkami a malostí nikdy pravdu neuvidíte, protože Vám blbost ohne záda a sklopí zrak."

Autor si bud protireci, nebo na konci zachranuje co se da... tak ci onak :no:
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:42
Re: Dámo a pánové
Pak je tu ještě jedna možnost, tedy to, co jsi psal o tom intelektu. On totiž ten, kdo opravdu používá to, "čemu se normálně říká šedá kůra mozková", v koutku svého pokojíku netrhá kabelem od Playstationu a vztekle neutírá slzy do plakátů s Chuckem Norrisem, s nadávkami a malostí, a to bez ohledu na to kolik příspěvků sem za rok napsal.
Pokud jsi to stále nepochopil, tak ti to přeložím: Těch co při psaní přemýšlí hlavou, se takovéto problémy netýkají, ani pokud tu napíšou jen jeden jediný příspěvek za rok. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 22:59
Re: Dámo a pánové
:yes:

Četl jsem, četl, opravdu mistrovské dílo, chtělo by to někam řádně zaznamenat, třeba do tvého životopisu. Mimochodem, budeš si tento úspěch nějak zveřejňovat, třeba tak pojmenuješ nějaký tvůj produkt, případně si to necháš vytesat na náhrobní desku jako největší triumf? >:-[]
31. 12. 2011 08:22
Re: Dámo a pánové
předpokládám, že tato umístění budou na vrcholných příčkách Vašich C.V.. Přičemž mne toto vědomí neuvěřitelně užírá ;-)
Avatar - Ronault.
31. 12. 2011 15:04
Re: Dámo a pánové
Je tady několiv verzí a možností, které zvažujeme...
První je, že založíme novou politickou stranu hájící motoristy, bude se jmenovat TOP 20 a bude jasně definovat, že jsme o celých 11 mezinárodních jednotek dokonalosti lepší.
Samozřejmostí také bude diplom vyvěšený v našich kancelářích, dílnách, pokojích, garážích a záchodech.
Chtěli bychom si také předávat putovní pohár, něco jako ten Stanleyův.
Samozřejmostí jsou nálepky, mávatka, odznáčky, kšiltovky, trička a další reklamní předměty s heslem "jsem v nejlepších 20!" >:-[]
31. 12. 2011 08:36
Re: Dámo a pánové
závorkou na konci fakt nic nevymažeš..... Budu mluvit jen za sebe a o sobě, takže to neber prosím hned jako osobní útok či útok na Tvůj příspěvek...
je mi 41(takže mladý kluk ;-) ) a trvalo mi hoooodně dlouho, by´t jsem hodně četl a diskutoval, nejen psanou formou, než jsem se "obrousil". Ne v tom smyslu, že bych hned začal olizovat rekta silnějších, či okamžitě "přilnul" k názorům těch, kteří se silnějšími v diskuzi a argumentech jevili. Ale v tom, že to, co diskutující říká či píše, je nutno chápat v kontextu a v celku. A pokud něco nevím, tak se nejdříve zeptám na to, jak to autor myslel.... Protože předtím jsem byl startovací.... Psané diskuze jsou složitější, protože nevidíš přímou reakci spoludiskutéra(záměrně nepíši protivníka či protějšku). V mluvené diskuzi - stojí-li člověk o to, může na základě nonverbálního i verbálního projevu ihned korigovat svoje postoje či názory a lépe dávat dohromady závěry. Psaný má tu nevýhodu, že čeština, byť je to krásná řeč, nemá tu schopnost zcela přesně v psaných řádcích, zvláště pak na omezeném prostoru, vyjádřit postoje a myšlenku pisatele. Pak se stane, že druhá strana pochopí řádky po svém a z toho si vytvoří primární konstrukci, kterou pak příliš měnit nechce - vždyť jsme tak neomylní.... A to se velmi často stávalo mně - zaujal jsem postoj a potom jsem veškeré další příspěvky oponenta "vtěsnával" do své představy.... z toho je pak někdy zbytečný začarovaný kruh....
Naučil jsem se respektovat názory druhých, by´t nekoherují s mojí představou, pokud jsou podloženy argumenty. A občas i změnit svůj přístup(což mi jde sakra těžce ;-) ). Neurážím či nenapadám druhé(dříve ano) - což samozřejmě neznamená, že bych to neuměl, ale zkrátka mi to za to nestojí. Pokud budeš chtít osvětlit jednotlivé věty či kontext příspěvku - rád napíšu, ale samozřejmě, že nespáchám seppuku, když mne budeš považovat za blbce...
31. 12. 2011 10:10
Re: Dámo a pánové
:yes: :yes: K tomu má sloužit diskuse...ale jako školu života auto.cz nevidím... :-) PF 2012
31. 12. 2011 10:20
Re: Dámo a pánové
:-) :yes:
Avatar - Ronault.
31. 12. 2011 14:46
Re: Dámo a pánové
:yes: ;-)
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:31
Re: Dámo a pánové
No počkej počkej, nechceš tím snad říct, že tu letos nejsem "nejlepší"? Hele, no to bys mi vážně zpětně zkazil celý rok, včetně toho příštího..., a já se přitom tak snažil. :-O >:D
Avatar - white label
30. 12. 2011 23:54
Re: Dámo a pánové
I když jsem tě v této TOP20 bohužel nenašel, tak kvalitou příspěvků pro mě (a věřím, že nejen pro mě) rozhodně do pomyslné TOP20 patříš (a i tam dost vysoko), což je samozřejmě mnohem podstatnější, než pouhý matematický počet příspěvků za konkrétní časové období... :yes: ;-)
31. 12. 2011 08:25
Re: Dámo a pánové
ještě, že už je po Vánocích. Kdyby tahle statistika vyšla před nimi - měl bych je celé zkažené :-O . Díky za to, co jsi napsal. Protože nepatříš k rektálním alpinistům a nikterak z těch řádků nečiší potenciální profit - jsou pro mne o to příjemnější. :yes:
1. 1. 2012 16:37
Re: Dámo a pánové
:yes: Jeho příspěvky si také rád přečtu. A kolikrát pobaví.
Avatar - Ji/Ri
30. 12. 2011 20:55
White
Za prve gratulace ;-) je to 18,65 příspěvků na den.... >:D
K redakci: díky za tuto zábavnou statistiku! Dnes bravo redakce!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:17
Re: White
A až budu konečně v důchodu, dám průměr 86,51 s prstem v nose! >:D
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 22:54
Re: White
Jen ten průměr bude počet cest na "malou" za den >:-[]
Avatar - white label
30. 12. 2011 23:02
Re: White
I to je možné, ale aspoň se mi to bude lépe počítat... >:-[]
Avatar - Barrichello
2. 1. 2012 09:52
Re: White
Tomu se říká závislot na internetu, ale prej se to dá léčit >:D >:D >:D
Avatar - white label
2. 1. 2012 11:06
Re: White
Už jsem s tím byl i na kožním a taky to nepomohlo... 8-s >:-[] ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 12. 2011 00:57
Re: White
No když si to člověk takhle zprůměruje, tak je to strašidelné číslo >:D
Avatar - white label
31. 12. 2011 01:48
Re: White
A to ještě zapomněl, že je to zatím rok bez jednoho dne, takže mě trošku ošidil (18,69).
Každopádně i tak mám sestupnou tendenci, první dva roky jsem měl průměr přes dvacet. 8-s
Avatar - Ronault.
31. 12. 2011 03:49
Re: White
Měl bys na sobě více zamakat, jde vidět, že máš sestupnou tendenci, jen jsme se ti to báli na rovinu říct, ale holt čísla nelžou :-(
Avatar - gld
30. 12. 2011 21:03
Diskusná rodina
Ó, uzatváram štatistiku čestnou 20. priečkou. Som naozaj dojatý, takejto pocty od internetového portálu sa mi ešte nedostalo :-)

A to úprimne, normálne ma potešilo že som sa "umiestnil". Aj keď, aj spolu s úspešnejšími kolegami by sme zrejme mali prehodnotiť svoje trávenie voľného času. Či už sme kancelárske krysy s prístupom na internet alebo "preťažení" študenti s ničím lepším na robote ;-)

Kvalitným diskusiám zdar!
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 21:20
Re: Diskusná rodina
Taky mě to zarazilo, spíše negativně... z druhé strany... Někteří koukají večer na televizi a tupě zírají kdo co které návštěvě navařil nebo jaký kuchař kde sprostě mluví...
Někteří jdou do hospody a své šance na auto propijí a prohulí, my trochu občas diskutujeme a čteme články, předáváme si (někteří) zkušenosti...

A tím jsem si to vysvětlil a hned jsem klidnější >:-[]
Avatar - woody-alien
30. 12. 2011 21:29
Re: Diskusná rodina
A jsou i tací, co přitom stihli dělat děti...tomu říkám úspěch a hned se musím pochválit. >:D >:-[]
Avatar - Sonny Crockett
30. 12. 2011 21:36
Re: Diskusná rodina
Nojo, tak bejt u PC pouze v klidu v sedě v křesle je nuda
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 21:37
Re: Diskusná rodina
Jak řekl klasik "Š..ání je pro děcka" >:D
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:03
Re: Diskusná rodina
Myslíš třeba Štěkání, Šlapání, Šoupání, Šilhání, Šroubování, Šokování, Šeptání, Šourání, Šaškování, Šancování, nebo snad Šikanování...? >:D
30. 12. 2011 22:06
Re: Diskusná rodina
Troufám si domnívat se, že má na mysli tohle všechno a ještě mnohem, mnohem víc. Inu, vzdělání v oboru >:D
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 22:52
Re: Diskusná rodina
S tebou bych Scrabble hrát fakt nechtěl! >:D :yes:
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:58
Re: Diskusná rodina
Můj malý sen je, zahrát si ho s Jarkem Nohavicou, nemyslím si, že bych mohl vyhrát, ale mohl by to být pěkný zážitek... >:-[]
Mrkni pak pod H1čku w-a, složil jsem tam malou korejsko-nošovickou baladu! >:D
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 23:01
Re: Diskusná rodina
:yes:
(Měli bychom tady pomalu začít psát sami mezi sebou alespoň ty zvednuté palce, ať jsme příští rok zase ti nejlepší >:-[] ;-) )
Avatar - white label
30. 12. 2011 23:04
Re: Diskusná rodina
Taky už jsem nad tím vehementě přemýšlel, jak o to "kralování" za rok nepřijít, nerad bych příští rok nedobrovolně předával korunku nějakému ambicióznímu šaškovi! >:-[] >:D
Avatar - Thomasino
31. 12. 2011 00:07
Re: Diskusná rodina
No co to tady vidím !! Ono se sleduje počet příspěvků? A nejvíce má WL a Ronault? To jste jako nezaměstnaní nebo nemáte nic lepšího na práci? >:-[] >:-[] Nebo nevíte co dělat s ženskou večer? Nebo i přes den? ;-) >:D
Avatar - Ronault.
31. 12. 2011 00:14
Re: Diskusná rodina
Já být tebou, tak se moc nesměju, tvých cca 7000 příspěvků za 3 roky tě katapultuje k průměru nějakých 2000 ročně, takže evidentně kdyby ta anketa byla loni a předloni, tak bys byl někde mezi námi "borci" nahoře. >:-[]

PS: A neboj, když ty jedeš na služební cestu, tak my s WL jedeme taky na "služební" cestu >:-[] >:-[]
Avatar - Thomasino
31. 12. 2011 00:24
Re: Diskusná rodina
Jestli jsem měl za 3 roky 7000, tak za poslední rok to mohlo být jen takových 1000 a ty dva roky před tím tak 4000 v roce 2010 a 2000 v roce 2009... Už jsem tu závislost omezil - po tom přepnutí na "bílé peklo".. Bolí mě z toho oči a protože koukám do monitoru celý den, tak to večer už tak moc nepřeháním..
Avatar - Ronault.
31. 12. 2011 00:32
Re: Diskusná rodina
Kdybys nekecal, místo tady, tak diskutuješ na konkurenčním webu, jen je tam trochu mrtvo >:-[]
Nevím, jestli je to závislost, když jedu na dovolenou nebo jsem 14 dní bez netu z jiného důvodu, tak mi to nijak žíly netrhá. Spíše je to jistá forma zábavy... někdo holt čumí na reality show, někdo na superstar... někdo čte články na netu atd.
Avatar - white label
31. 12. 2011 00:34
Re: Diskusná rodina
Je fakt, že od doby co tu diskutuju jsem omezil sledování TV skutečně na minimum a do hospody taky nechodím, teda jen pracovně... >:D
Avatar - Thomasino
31. 12. 2011 15:26
Re: Diskusná rodina
Na DW diskutujeme mnohem méně to je pravda, ale mě to vyhovuje, protože to zabírá méně času a i s odstupem stíhám diskuzi číst >:-[] :-! A z tmavého pozadí mě oči tak nebolí ;-)
Navíc se tady málokdy diskutuje o autech :-O Sleduji zde diskuzi jen ve Fotosoutěži, ale také ne vždy. Pokud se moc rozvášníte a stihnete za jeden den desítky příspěvků, tak to vzdávám. Na to nemám čas a síly to všechno číst >:D >:D
Avatar - white label
31. 12. 2011 00:27
Re: Diskusná rodina
Thomasino
My s Ronem stíháme obojí, ale ty poslední rok už ani to psaní..., kdybys nejzdil na ty služebky, tak si tvá přítelkyně ani pořádně neužije... :-O :*) >:D
30. 12. 2011 21:28
nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
8-s
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ronault.
30. 12. 2011 21:35
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Věřím, že takový WL by ani pro tebe pracovat nechtěl, ani já ne >:D
Avatar - white label
30. 12. 2011 21:55
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Můj zaměstnavatel ani být nemůžeš (a to nejen ty), jedině můj zaměstanec, ovšem pod podmínkou, že jsi pěkná, příjemná a hlavně pracovitá ženská..., Karle! >:D
Avatar - Sonny Crockett
30. 12. 2011 22:01
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Taky jsem mu to chtěl napsat, že zde diskutují (a převážně vyhrávají top 20 nejukecanějších dikutérů) hlavně samí majitelé firem >:-[]
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:06
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Jj, teď už jen čekám, kdo mi tu jako první napíše, že jsem "pasák"... >:D
Avatar - Sonny Crockett
30. 12. 2011 22:18
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
To snad ani ne.. My, pasáci, nemáme tolik času na flákání se po diskuzích
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:20
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Vy, tradiční pasáci ne, ale my "e-pasáci" ano! >:D
Avatar - Sonny Crockett
30. 12. 2011 22:21
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Ajo, nová doba. Respekt! :yes:
Avatar - white label
30. 12. 2011 22:26
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Díky za uznání, přinášíme nejstarší řemeslo přímo do domovů našich spokojených/ukojených zákazníků! >:D
P.S. Pro blondýny a blonďáky jsme "e-shopasáci". >:-[]
Avatar - Sonny Crockett
30. 12. 2011 22:29
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
A samozřejmě plátci daní
31. 12. 2011 07:04
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
A co sebudeš zlobit >:-[]
1. 1. 2012 16:42
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
>:D
31. 12. 2011 07:04
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Ja voll! :-)
Avatar - Emel
31. 12. 2011 09:49
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
Myslíš Ja wohl nebo Já vůl? :-) Každopádně gratuluju... :yes:
31. 12. 2011 22:46
Re: nechtěl bych být jejich zaměstnavatel!!
otazne je , ci by pre teba chceli pracovat???
Avatar - N6600
30. 12. 2011 21:40
Gratulacia
Gratulujem ACZ Top 20. A cest "porazenym" :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
30. 12. 2011 22:10
tohle nemůžu ukázat své ženě
...ještě by řekla, že mám nějak moc času na blbosti... ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Sonny Crockett
30. 12. 2011 22:20
Re: tohle nemůžu ukázat své ženě
Já už si to tedy moc nepamatuji ,ale vzal jsi si nakonec tu Brendu Walshovou? :yes:
Avatar - Dylan McKay
30. 12. 2011 22:36
Re: tohle nemůžu ukázat své ženě
Vzal. Chceš si o tom promluvit? ;-)
Avatar - Sonny Crockett
30. 12. 2011 22:42
Re: tohle nemůžu ukázat své ženě
>:-[]
31. 12. 2011 13:16
Re: tohle nemůžu ukázat své ženě
Jo, Shannen Doherty - celkem kočka. Asi jediný světlý bod toho nudného seriálu.
Avatar - Brandon Walsh
31. 12. 2011 06:23
Re: tohle nemůžu ukázat své ženě
dylan gratulujem ku krásnej osmičke, ja som ťa nejak zanedbával som až na 11 ke >:-[] no aj tak by to chcelo oslavu v peach pite >:D
Avatar - Dylan McKay
31. 12. 2011 08:31
Re: tohle nemůžu ukázat své ženě
Dám si tam svůj oblíbený koláč...

Koukej, že se tu objevilo i několik soudců z lidu, kteří nás za topku odsuzují. Ne, nemůžou být v topce, když se každou noc mění v honiče stránek 18+...
Avatar - Brandon Walsh
31. 12. 2011 09:50
Re: tohle nemůžu ukázat své ženě
nechcel by som byť tvoj zamestnávateľ, nič nerobíš, len za netom sedíš >:D
31. 12. 2011 07:18
KVALITA vs. KVANTITA
Stejne jako v otazce prodeju x kvality tak i zde je z kvalitativniho hlediska treba rici prastarou pravdu "mene je nekdy vice". Takze vazena (vice ci mene) prvni dvacitko, dejte si predsevzeti do noveho roku. Zborte barikadu, protoze vam omezuje rozhled. Za ni najdete kvalitnejsi automobily, nez ty, ktere zde s rudym oblicejem a parou funici z usi obhajujete. Zadny vyrobce nevyrabi nejlepsi automobil. Vse je pouze otazkou rozhledu a hodnot.
Tato Top 20 je vyber nejurputnejsich bojovniku teto pomyslne barikady. Zaroven vsak vyber Top 20 "bojovniku" s nejomezenejsim rozhledem. Cim vic se za tou barikadou schovavas, tim vic jses v jejim stinu a tim mensi mas sanci na druhou stranu pohlednout.
Top 20 je zdi narku (neplet si tuto zad s Jeruzalemem), takovy varovny obelisk s varovanim pro ostatni ceho a koho se vyvarovat.

P.S. chcete-li, gratuluji vam.
P.P.S. pro nas, kdo na tomto vypisu ostudy nejsme, gratuluji a doufam, ze tam nebudeme ani v pristim roce.
Rozbalit vlákno
28
31. 12. 2011 07:45
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Tak tímhle jsi minimálně Kylie dost urazil. Pomohlo by občas číst, jinak klasika. Pobavit umíš. >:D
31. 12. 2011 08:59
Re: KVALITA vs. KVANTITA
ak ju to urazi ,tak sa trafil do čierneho ;-)
31. 12. 2011 09:43
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Vycházím z předpokladu, že marianek naráží na "barikádu" koncern VW. Polud ano, je to u Kylie jasné. Ono je to jasné více méně u všech z top 20, jen je potřeba číst, resp. projevit alespoň snahu chápat psaný text. To se bohužel ve škole neučí.
P.S. Smyslem příspěvku bylo někoho urazit ?
Avatar - Dylan McKay
31. 12. 2011 09:52
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Dylan a Brandon se zlobí, jejich domovem je MACZ, ne VW barikáda!

Navíc redakce oznámila, že ten kdo nebude příští rok v TOP 20, bude za stránky auto.cz platit roční příspěvek 1.500 Kč...
Avatar - Brandon Walsh
31. 12. 2011 10:05
Re: KVALITA vs. KVANTITA
ich domovom je MACZ, ich tempo je vražedné, du nasadení vo dne v noci >:D
Avatar - Dylan McKay
31. 12. 2011 10:09
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Moje barikáda na auto.cz je Prius a 911. Dvě nejspolehlivější káry desetiletí... ;-)
Avatar - Sonny Crockett
31. 12. 2011 10:43
Re: KVALITA vs. KVANTITA
No, a kdy nám tu 911 představíš ve své garáži? Jediné německé auto, které respektuju, ty o něm furt básníš, a nakonec si koupíš vytuněnýho touarega, nebo co to je >:-[]
Avatar - Dylan McKay
31. 12. 2011 10:47
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Sonny, ale já už ji mám rok a půl. A Priuse půl roku... [odkaz]
Avatar - Sonny Crockett
31. 12. 2011 11:04
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Tak to se omlouvám, nemám ani 911 ani Priuse u tebe v profilu, ani mi to nezobrazí, když dám na macz vyhledat 911, tak nevím kde je chyba
Avatar - Dylan McKay
31. 12. 2011 11:07
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Ty recenze jsou skrytý. 911 od doby změny designu auto.cz, který se mi stále nelíbí. Takovej protest kterej nikoho netrestá... >:D

911 jsi mi dokonce hned na začátku hodnotil.
Avatar - Sonny Crockett
31. 12. 2011 11:13
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Aha ;-) No, neřel bych, že nikoho netrestá. Trestá přinejmenším někoho, kdo by si o tom autě rád přečetl od majitele pár řádků. A také toho, kdo už to četl, a nepamatuje si to >:-[] Pamatuju si 911 od Concorda, tak jsem dokonce i cosi psal, což u mne není až tak časté :-) No nic, jinak pěkná kára :yes:
Avatar - Emel
31. 12. 2011 10:06
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Těch barikád je víc... je tu barikáda Fiatu, H&K i další. No a pak je tu ještě fronta odporu proti VW. Takže... bravo všem, kteří se dokážou nad ty barikády povznést :-).
31. 12. 2011 10:31
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Jo jo, není nad to být nezařazenej :-) Ikdyž takových je nás tady 1% >:D
Avatar - T613
31. 12. 2011 10:37
Re: KVALITA vs. KVANTITA
není nad to bránit barikádu nejlépe zkrachovalých značek >:-[] :yes:
Avatar - Ronault.
31. 12. 2011 15:06
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Jj, to jste vy, co nemáte odvahu bránit něco existující >:-[]
31. 12. 2011 08:58
Re: KVALITA vs. KVANTITA
;-) :yes:
Avatar - Johny.Rico
31. 12. 2011 12:00
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Přesně tak.
Avatar - white label
1. 1. 2012 18:57
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Opět jsi nám tradičním (až filosoficko-náboženským) příspěvkem "nářků" vyrazil dech svým originálním objevem, tedy tím, že kvantita a kvalita spolu nijak nesouvisí (samozřejmě, že spolu souviset vůbec nemusí, ale na to jsi přišel vážně bez pomoci druhých?) a zase si to ještě v tom samém příspěvku stihl sám sobě popřít, protože hned další část tvého příspěvku je o tom, že hodně znamená špatně a málo zase naopak dobře. >:D
Znovu je celý tvůj "věcný" příspěvek věnován především údajné pomyslné "koncernové barikádě", se kterou tu tak dětinsky bojuješ. Sice ne až tak často (|což je škoda, protože srandy není nikdy dost) ale zase o to urputněji. Dost komické je i to, že ti stále nedochází, že tu údajnou virtuální barikádu nedrží zdaleka jen ti, kteří ji případně místy až zaslepeně brání, ale především ti, kteří na ni s klapkama na očích útočí, aniž by tušili, že tak vytrvale bojují především sami ze sebou. Takže nedělej si nic z toho, že jsi zase v něčem "neuspěl", o počtu příspěvků to tady opravdu není a zkus raději vymyslet něco s tou kvalitou, zkus se vyrovnat nejen sám ze sebou, ale i ze zcela objektivním úspěchem koncernu VW, zkus psát méně o kocernech a značkách a více o konkrétních vozech a jejich technice, designu apod., primitivní zobecňování skupi majitelů jednotlivých značekjak si nechej do podřadnějších a bulvárnějších diskusí, které pravděpodbně navštěvuješ nepoměrně častěji, než ty zdejší. ;-)
Avatar - Ronault.
1. 1. 2012 19:36
Re: KVALITA vs. KVANTITA
:yes:

(Já už vím, proč jsem hned za tebou v tom počtu příspěvků, protože ti zvedám až moc často palec vzhůru! >:-[] )
Avatar - white label
1. 1. 2012 19:43
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Přemýšlel jsem, jak to děláš, že mi stále tak snadno šlapeš na paty v počtu příspěvků a už to mám, takže od teď už jen :yes: a bez textu... >:D
1. 1. 2012 20:47
Re: KVALITA vs. KVANTITA
:yes: :yes:
2. 1. 2012 09:43
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Labile, jako vzdy, jsi paranoidni. O Volkswagenu nikde nebylo ani slovo. Prave o takovych, jako jsi ty jsem nahore psal. "Bojovnici na barikade", kteri pres ni nedohlednou.
Avatar - white label
2. 1. 2012 10:58
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Je škoda, marianku, že nejsi stejně bystrý, jako hravý.
Pokud sis toho náhodou nevšiml, tak ve své reakci se vyjadřuju ke tvému celkovému dlouhodobějšímu působení na zdejším webu, nikoli pouze k jednomu příspěvku v téhle diskusi, viz třeba zmínka o tvém oblíbeném zobecňování majitelů konkrétních značek, která ve tvém příspěvku výjimečně chybí.

P.S. A nezapomeń, že vám už zítra končí prázdniny... ;-)
2. 1. 2012 16:44
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Kdyz ono to neni fer, vsichni tady broji proti Volkswagenu.
I kdyz nekdo napise, ze slunce sviti jen ve dne, Labil v tom hned vidi narazku proti jeho Volkswagenu. A rovnou na barikadu a bojovat!!!
Kdo si muze dovolit napsat, ze voda tece dolu kopcem, vid? To je take hned ohen na strese.

P.S. To je dobre, ze to vis, me by to nenapadlo. Uz mas aktovku sbalenou? Nezapomen dat tatinkovi podepsat zakovskou knizku (jsou snad jeste takove?).
P.P.S. nech se vysetrit. Paranoia muze byt nebezpecna.
Avatar - white label
2. 1. 2012 19:22
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Děkuji za tvou "originální", opakovanou a jistě upřímnou obavu o mé duševní zdraví, klidně mně nějakého lékaře doporuč, jistě máš v tomto ohledu bohaté zkušenosti, jen tě upozorňuju, že mě už (na rozdíl od tebe) k dětskému lékaři nevezmou. >:D
Ta tvoje alibistická skleroza je skutečná, nebo jen předstíraná? Kdyby sis náhodou opravdu memohl vzpomenout, proti které virtuální "autobarikádě" tady tak pravidelně a srdnatě bojuješ, přečti si zpětně nějakých svých 20 posledních příspěvků a ono se ti určitě "rozsvítí".
Na rozdíl od tebe to tady o tobě ví každý pravidelnější účastník diskusí, viz třeba figurka zrovna v této diskusi: "Vycházím z předpokladu, že marianek naráží na "barikádu" koncern VW", takže se vážně vůbec nemusíš bát toho, že bys byl v tomto ohledu profláklý pouze u mě..., a už vůbec se neboj, že by tady byli všichni stejní jako ty, protože v tom jsi naprosto nedostižný originál, ale sranda s tebou je, to se ti upřít nedá... >:-[]
4. 1. 2012 00:41
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Tak jsem si precetl svych poslednich 20 prispevku. Nikde nic o srdnatem boji, to si zase jen neco predstavujes.
Zajimave, ze vzpominas zrovna figurku. Ona ta paranoia jde casto ruku v ruce s rozdvojenou osobnosti. Povidas si casto sam se sebou? Mozna se take se sebou hadas...? V kazdem pripade mi te je lito. Zit s takovym problemem je urcite tezke.
Avatar - white label
4. 1. 2012 00:48
Re: KVALITA vs. KVANTITA
Vážně je to až tak těžké? Výjimečně ti věřím, protože zrovna ty toho o podobných problémech musíš vědět osobně určitě nejvíc. >:D
Přečetl sis svých posledních dvacet příspěvků? Tos udělal moc dobře, žes mě poslechl, tak teď už ti zbývá jen sám je pochopit... >:-[]
Avatar - Emel
31. 12. 2011 10:02
Gratulace
Je potěšující, že mezi vítězi převládají ti, co nejdřív čtou a až poté píšou. Pokud něčeho lituju, pak je to absence pánů Dinara, Peruna, Navtecha. Tak zase příští rok... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
31. 12. 2011 10:38
Re: Gratulace
a příští rok absence pána Klaudia
Avatar - Ronault.
31. 12. 2011 14:55
Re: Gratulace
Těch absentujících příští rok tady bude jistě více...
Avatar - woody-alien
31. 12. 2011 11:53
Re: Gratulace
Čtení je zdlouhavé, jednodušší je pálit od boku. ;-)

Ochráncům barikád i frontám odporu gratuluji k životní náplni, mému naturelu ovšem spíš vyhovuje dělat si z aut, a to i vlastních, a i sám ze sebe trochu srandu. A v TOP20 mi chybí víc Ádů, Strýčků Bobů apod., s těmi se člověk nikdy nenudí. >:D
Avatar - T613
31. 12. 2011 10:48
VIP
Srdečné gratulace všem grafomanům z té VIP tabulky. Sic nevím jestli jste banda bláznů nebo magorů, ale i tak.. Nicméně někteří jako Webpaja by měli v práci mnohem lépe předstírat práci a více tady psát ;-)

Ale je třeba zavzpomínat i na "nebožtíky" diskuzí..
Dinar, Perun, Navtech, Klaudius, Cara Binieri.. snad se jednou zase zaktivizujete.. jinak nechť Vás 507 alias DanielDesign pronásleduje kamkoliv se hnete!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Johny.Rico
31. 12. 2011 12:06
Re: VIP
Počkej, ti "umřeli?" Jakto?

A taky Lonestatestar... ten věděl o amerikách uplně vše.
Avatar - Emel
31. 12. 2011 16:16
Re: VIP
No počkej, Klaudius je na krásném pátém místě... nebo máš nějakou zákulisní informaci?
Avatar - Johny.Rico
31. 12. 2011 12:03
webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Tihle u mě vítězí právem. Ostatní je odpad. Když ty příspěvky čtu, je mi zle.
Zmínění mají nadhled, nefrajeří, zkušenosti podložené, tak to má být.
U "wajta" bych je vytkl jeho občasnou výbušnost, když mu někdo dělá counter argument :-) Ale jak jsem jinak řekl... tihle jsou zde jako jedni z mála v oboru erudovaní.
Vše nej do Nového roku hošani :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - woody-alien
31. 12. 2011 12:39
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Dost zjednodušené. Řekl bych, že nejmíň dvacet dalších lidí, které je radost číst, si vynechal. Takže označit je za odpad je odpad samo o sobě.
Avatar - Johny.Rico
31. 12. 2011 13:17
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Jo a k tomu odpadu jsem zapomněl připsat moralizování... což je zde opět krásně vidět. Tady se totiž moralizuje neustále, jako nikde jinde. Upozornění: toto není psychiatrická poradna kolego ;-)

Ale máš pravdu v tom, že je to zjednodušené. Můžeš mi ten seznam doplnit.
Avatar - white label
1. 1. 2012 19:21
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Právě proto, že se tu častěji "moralizuje" (většinou spíš oprávněně), je tady i relativně nadprůměrná úroveň diskusí, mně jsi taky vytýkal občasnou výbušnost a nemám s tím sebemenší problém, ale psát tady o diskutujících (až na výjimky) jako o odpadu, je zbytečně "přes čáru", nemyslíš...?
Avatar - Johny.Rico
1. 1. 2012 22:03
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Nepochopeno a ode mě nejasně vyjádřeno. Nepíšu o diskutujících jako o odpadu, ale myslel jsem jejich příspěvky. Omluva.
Jo a white, tady diskuzní úroveń ani nááhodou neexistuje. Podívej se na americké servery nebo na Autocar.
Avatar - white label
1. 1. 2012 22:42
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
No, mě bylo trochu divné, že píšeš "je" a ne "jsou". Ale taky se podívej na jiné české diskuse, myslím, že na české poměry je to tu pořád docela slušné. Jsou ty i nicky produkující převážně diskusní "odpad", ale že by zrovna americké diskusní servery byly vyloženě nějaké slušné "encyklopedie" si nemyslím. Ale pokud se ti na nich líbí výrazně víc a zvládáš výborně angličtinu, máš možnost volby...
Každopádně, skvěle píšících nicků, je tady mnohem mnohem víc, než jsi jich napsal ty.
Avatar - woody-alien
2. 1. 2012 11:06
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Ale já to pochopil správně. Jen nesouhlasím s tím, že příspěvky uživatelů jako např. Emel, Perun, iudex, Righ,_patrik, marko, Dinar, Klaudius,ozawasan a dalších jsou odpad. Toť vše. A neřekl bych, že je to moralizování... ;-)
Avatar - white label
2. 1. 2012 11:13
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Souhlas! A ještě bych namátkou hned přidal: MT, Ham., figurka, woody-alien, pekelná micinka a další ..., všechny je jmenovat nebudu, určitě bych na někoho zapomněl, ale nějakou Top20 kvality (bez pořadí) bych určitě neměl větší problém sestatvit...
Avatar - white label
1. 1. 2012 12:45
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
:yes:
Avatar - Sonny Crockett
1. 1. 2012 20:16
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Tady asi někdo nepochopil, o čem jsou diskuze všeobecně. Urážet někoho, že je odpad jen proto, že má svůj názor a svůj styl jeho psaní a je jiný, než ty chceš, je ovšem tvůj problém. Pokud chceš nějakou profesionalitu, čti si encyklopedie, a nečti diskuze, kam smí psát všichni, kdo mají zájem ;-)
Avatar - Johny.Rico
1. 1. 2012 22:08
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Sonny, ty jsi tady relativně krátce na to, abych pochopil, co se zde dělo, ale to je okey. Přijdeš na to časem, až to budeš číst. Kvůli toho jsem si dal plno lidí do hate-listu, abych nemusel číst jejich naprosto stupidní příspěvky (chápej odpad) a pročistil to tak. No, jenže, ani tohle nepomohlo, proto jsem to zde omezil na minimum. Ale je fajn, že na to má každý jiný názor...
Avatar - Sonny Crockett
2. 1. 2012 16:32
Re: webpaja, JanPřibik, Blackburn, whitelabel
Tak dlouho, ani moc často, tu nejsem, to máš pravdu.. Ale chodím na víc různě zaměřených diskuzí, tak jsem si už asi vytvořil nějakou imunitu. Některé názory beru vážně, jiné ne. Jejich autory ale nikam neškatulkuju. Beru to tak, že i špatnej názor je názor, a o tom jsou ty diskuze v podstatě všude. Ale tak chápu tvůj postup, pokud jsi zde byl za "starých" časů zvyklý na lepší úroveň.
31. 12. 2011 13:24
Gratulace
Gratuluju všem vítězům z tabulky.
I když já osobně si nejradši přečtu něco od lidí, kteří jsou fakt v obraze - jako Marko nebo _patrik.
Rozbalit vlákno
0
31. 12. 2011 17:27
Klukum z redakce
Tak to jste me teda pekne nas..li... jako, jeste tady ani nemame 2012 a vy uz uzavirate rok 2011? Tak vam to za tech zbylejch par hodin zaspamuju a to prvni misto stejne ziskam... >:-[]
Ale od toho toppera bych cekal vic, musite sem dat vic novinek a informaci o Hyundai/Kia, aby se vic rozjel...
Rozbalit vlákno
0
1. 1. 2012 19:20
Vždyť je to elitářství
tak jsem se na to po Bartolomějské noci pro mé mozkové buňky znovu podíval.... A chtěl bych Vám říct - je to výraz elitářství a nespravedlnosti od Elity v TOP 20.
Kdo Vám dal právo mít víc příspěvků než MY ostatní? Kdo? A tak se ptám - není na čase zavést na serveru nějaké povinné zatížení jejich příspěvků? Nějaký automat, který bude zatěžovat jejich příspěvky hloupostí a čímkoliv, co sníží jejich kvalitu? Neměl by někdo jejich příspěvky odmazávat? Chceme tady takové elitářství, aby se povyšovali nad nás, obyčejné přispěvatele, kteří v potu tváře dolepujeme rohy svých plakátů v našich oprýskaných garážích? Kolik pásky budeme muset spotřebovat na udržování našich ovladačů od Playstationů, aby ONI mohli provádět své příspěvkové rejdy na tomto serveru?
Kdo jim dal to právo? Byla ta volba spravedlivá? Nedošlo k ovlivnění počítadla? Není za tím "karlovarská losovačka"? Co na to Jan Tleskač?

Pokud má po přečtení výše uvedených řádků dojem, že jsem právě v náručí doktora Chocholouška a rozklepávám nýtek...... Kdepak...... Berme život s nadhledem a bavme se. Bavme se tak, jako na tomhle serveru, kde jsme proto, protože nás to baví a nenechme si rozhodit ťapičky...
Spousty příspěvků v Novém roce přátelé...........
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
1. 1. 2012 19:25
Re: Vždyť je to elitářství
Dky, tobě a všem ostatním taky... :yes:
1. 1. 2012 19:51
Re: Vždyť je to elitářství
No Tobě teda tak nějak taky no.......a tak nějak z láásky(mladé víno)...hodně příspěvků teda no.... ;-)
Avatar - Ronault.
1. 1. 2012 19:39
Re: Vždyť je to elitářství
Vidíš, tobě jsem zapomněl poslat PF ko ;-)
1. 1. 2012 19:50
Re: Vždyť je to elitářství
já to tak nějak čekal, že mi ho nepošleš a tak jsem Ti ho taky neposlal...

ne kecám,já nikomu nic neposílal ;-)

a tedy čekal jsem něco neoriginálního jako nahá baba a tak.... ale tohle - supr... Jenom - ví o tom ten motorista, až zejtra bude chtít natočit? :yes:
Avatar - Ronault.
1. 1. 2012 20:16
Re: Vždyť je to elitářství
Já ti ještě SZ nikdy neposílal, tak jsi nebyl v seznamu a hledat každého zlášť se mi fakt nechtělo, až tak to tady nežeru >:-[]

Neboj, on mě zase Áda odtáhne, když to nedám dohromady >:-[]
Avatar - da_b0mb
1. 1. 2012 21:03
Re: Vždyť je to elitářství
už zase sbíráš příspěvky do nového hodnocení, jo? >:-[]
Avatar - white label
1. 1. 2012 21:29
Re: Vždyť je to elitářství
Jasně, kdo chvíli stál, hned stojí opodál... ;-)
Jak se pořád máš, doufám, že da_b0mbasticky! >:-[]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
2. 1. 2012 22:35
Re: Vždyť je to elitářství
A kurňa já mám... Tak moc díky a taky přeju Tobě i všem ostatním BEZ VÝJIMKY (ten caps lock mě naučila Kylie, heč!) jenom šťastné kilometry, a když už to nedejbože bouchne, tak jen plechy a nic víc!!! :-)
Avatar - zdravy rozum
2. 1. 2012 19:49
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
2. 1. 2012 20:07
Re: Je fajn, ze je redakce zverejnila jiz 3O-tyho
Tys tady chyběl, vedle tebe je i marianek už teď doslova atomový inženýr... >:D
Avatar - zdravy rozum
3. 1. 2012 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
2. 1. 2012 22:25
Máme vydat tento článek?
Ano!

Bude to někdo číst?
.
Bude!
.
Ale kdo?
.
Minimálně dvacet lidí!
.
Proč?
.
Protože jich tam je dvacet zmíněno jménem!!!
...
...
...
Kdo zná knihu, ze které jsem parafrázoval, má ode mě automaticky palec hore

:yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
2. 1. 2012 22:52
Re: Máme vydat tento článek?
Anne of Avonlea od Lucy Maud Montgomery?
Avatar - white label
3. 1. 2012 23:57
Re: Máme vydat tento článek?
Mark Twain, nebo F. Scott Fitzgerald?
Avatar - zdravy rozum
3. 1. 2012 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
3. 1. 2012 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0