Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 nejlepších aut do města aneb S čím vyrazit do ulic?

Na světě je spousta aut, která se nezaleknou ani husté městské dopravy. Která z nich jsou našimi favority?
Zpět na článek
21. 2. 2014 17:53
21. 2. 2014 18:31
21. 2. 2014 18:05
21. 2. 2014 18:16
21. 2. 2014 19:33
21. 2. 2014 20:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 20:18
22. 2. 2014 09:35
21. 2. 2014 20:03
21. 2. 2014 21:24
21. 2. 2014 22:21
22. 2. 2014 09:41
22. 2. 2014 12:19
22. 2. 2014 14:09
22. 2. 2014 15:03
22. 2. 2014 16:55
22. 2. 2014 17:28
22. 2. 2014 17:02
21. 2. 2014 18:37
21. 2. 2014 19:29
21. 2. 2014 19:50
21. 2. 2014 21:27
21. 2. 2014 18:44
21. 2. 2014 19:33
21. 2. 2014 18:58
21. 2. 2014 19:21
21. 2. 2014 19:22
21. 2. 2014 19:52
21. 2. 2014 20:16
21. 2. 2014 21:10
21. 2. 2014 19:58
21. 2. 2014 20:04
22. 2. 2014 20:23
21. 2. 2014 20:04
21. 2. 2014 20:25
21. 2. 2014 21:40
21. 2. 2014 20:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 20:20
21. 2. 2014 20:27
21. 2. 2014 20:36
21. 2. 2014 20:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 20:58
21. 2. 2014 21:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 22:54
21. 2. 2014 23:06
21. 2. 2014 23:26
22. 2. 2014 00:05
22. 2. 2014 09:35
22. 2. 2014 11:13
22. 2. 2014 13:07
22. 2. 2014 22:22
23. 2. 2014 00:07
23. 2. 2014 00:13
23. 2. 2014 00:15
23. 2. 2014 07:58
23. 2. 2014 09:28
23. 2. 2014 09:59
23. 2. 2014 10:08
23. 2. 2014 11:09
23. 2. 2014 11:24
23. 2. 2014 11:46
23. 2. 2014 12:02
21. 2. 2014 21:10
22. 2. 2014 09:55
21. 2. 2014 21:32
21. 2. 2014 22:57
22. 2. 2014 14:11
23. 2. 2014 00:20
23. 2. 2014 19:31
23. 2. 2014 19:52
21. 2. 2014 20:39
21. 2. 2014 20:46
21. 2. 2014 20:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 20:12
21. 2. 2014 20:13
21. 2. 2014 20:31
21. 2. 2014 20:38
22. 2. 2014 11:21
21. 2. 2014 20:19
22. 2. 2014 10:10
21. 2. 2014 21:09
22. 2. 2014 03:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 2. 2014 11:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 2. 2014 11:17
24. 2. 2014 10:17
Avatar - fOE
21. 2. 2014 17:51
Chapu to spravne ze CitiGo je...
...je, krom smartu, nejlepsi miniauto na svete? >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2014 17:53
jimny
Tak jimny je urcenej spis pro neco jinyho, ale swift, alto, splash se zminit mohly. Jsem docela zvedavej i na novy twingo. Motor vzadu, nahon na zadek vypada dobře.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
21. 2. 2014 18:31
Re: jimny
No tak já zrovna Jimníkem jezdil do města rád. Vmáčkneš se na místo kam Fabie ne, naprosto vynikající výhled i dozadu a ta 1.3 byla i celkem svižná. Horší je samozřejmě komfort, to pružení plus hluk. A přiřazení předku jsem taky občas využil. Nejen na sněhu, ale i třeba v některých strmých dlážděných uličkách při námraze. A Swišť (obzvlášť s automatem) je taky ve městě jako doma. ;-)
Avatar - Bazalt
21. 2. 2014 17:53
Už to začíná být trapné...
Už to začíná být trapné. Je jedno jaká kategorie, jaké zaměření. Škoda vždy na (téměř) prvním místě. Porovnání top 10 aut do města. Panda na posledním místě-raději nekomentovat. Hybridní Yaris a nadupaná Fiesta (obě velikosti Fabie) hozené do stejného pytle s miniauty. Kde je zástupce z Kolína? redakce asi jezdí po jiných městech než všichni ostatní. Rozhodně ne po evropských. Aha, já zapoměl. Čechy a zejména Praha jsou střed automobilového vesmíru. To BMW je asi vtip. Jsou i jiné elektromobily které však rozhodně nestojí mega. Divím se že CityGo není první. Škoda přeci porazí úplně všechny. Co na tom že má v kufru kus plechu a zadní okýnka se otevírají jako u polského fiátka před třiceti lety. Hlavně že je "naše". Německá stavebnice postavená na Slovensku... No nic. Musím jít. jdu si vyzvednout na víkend ford Ka jehož základní 1.2 roseká úžasný HTP/MPI na kusy. Vyzkoušeno.
Rozbalit vlákno
2
21. 2. 2014 17:59
Re: Už to začíná být trapné...
Nejhorší je ze mas pravdu :-) jo a takovej volkswagen se skříženýma motykama ve znaku to je taky vyzdvyhovany jak ta skoda. Proc je panda posledni by me taky celkem zajimalo.
21. 2. 2014 21:22
Re: Už to začíná být trapné...
Jedno přísloví praví :Koho to chleba jíš, toho píseň zpívej. 8-s
21. 2. 2014 18:05
kolo
do města je podle mě nejlepší kolo >:D >:-[] Škodovku mám rád, ale proč o ní píšete, že je ve všem nejlepší??! Zrovna Citigo se mi naštěstí povedlo dědovi rozmluvit, ten tříhrnek HTP, kterej přejmenovali na MPI, aby to bylo nenápadný, nic moc >:D a ty přední dveře, kde je hlavně plech >:D Za ty prachy ani náhodou, něco málo připlatit a třeba Yarise :-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - flyboyeda
21. 2. 2014 18:16
Re: kolo
sakra , jsi mě předběhl, taky jsem chtěl napsat kolo, teď mi nezbývá nic jného ,než stebiu souhlasit :-)
21. 2. 2014 19:01
Re: kolo
Co má společného motor 1,2 s motorem 1,0 kromě třech válců ? Hlavně že má děda doma vodborníka.
Avatar - white label
21. 2. 2014 19:33
Re: kolo
...pro mě je to hlavně kolobka!
[odkaz]

P.S. Nejde jen o HTP/MPI, ale hlavně o 1.2/1.0, "blesku".
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 20:07
Re: kolo
Kolobka!!! :yes:
Avatar - woody-alien
21. 2. 2014 20:18
Re: kolo
Asi si ji taky pořídím, stejnýho výrobce. U nás v obci je na to úplně ideální profil, rovina roztažená cca do 3 km. A na takový to běžný vyřizování - úřad, pošta, školka, škola - je to perfektní. :yes:
22. 2. 2014 09:35
Re: kolo
Souhlasím, na kratší vzdálenosti je lepší než kolo.
Avatar - šmoula nešika
22. 2. 2014 17:26
Re: kolo
Já mám z kolobrndy zážitků... :-)
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2014 21:24
Re: kolo
HTP přejmenované na MPI...Hlavně, že MPI je o deset let novější motorizace poslední řady EA211 s odlišným charakterem i spotřebou..Chudák děda...
21. 2. 2014 22:21
Re: kolo
všem dotčeným se omlouvám, to přejmenovaný HTP je vlastně u Rapidu 8-s to ovšem nemění nic na tom, že Yaris je 4 hrnek, mnohem lepší výbava, hezčí, větší a jen o něco málo dražší.
P.S: ještě se omlouvám za svoji chybu, splést se může každej :-!
22. 2. 2014 09:41
Re: kolo
1,33 je čtyřválec, základní 1,0 je tříválec.
22. 2. 2014 12:19
Re: kolo
No asi se ale moc neprodává >:D v HK ani PCE ho nemaj jako skladovku, viděl jsem jen 1,33 :-! citigo je s tříhrnkem předražený... a už to nebudu řešit, prostě jsem si spletl... :-!
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2014 14:09
Re: kolo
Kolik by vlastně, dle tvého názoru, mělo stát?
22. 2. 2014 15:03
Re: kolo
Predstavoval bych si citigo s klimatizaci, silnejsim motorem, el. Oknama a zrcadkama, tempomatem a PPC za 190 000,-. Yaris mel nabic automat, couvaci kameru, automat, motor 1,33, dvoubarevnej interier a je vetsi. Nabizeli ho za 240 000,- .
22. 2. 2014 16:55
Re: kolo
Yaris s 1,33 a CVT začíná na 325 tisících. A to je akční cena, plná je 350. Pokud ti skutečně dali slevu přes 110 tisíc, nedivím se, že jsi spokojený.
22. 2. 2014 17:28
Re: kolo
Tak to nevim, ale v HK uz ty nabizeny nemaji. Ted maj tenhle [odkaz] To jsou teda ve sleve vsechny.... porovnaval jsem skladovky u vice znacek a yaris z toho vysel nejlip...
22. 2. 2014 17:02
Re: kolo
1,33 by měla být v ČR nejprodávanější. Pokud člověk neplánuje jezdit jen ve městě, tak je celkem potřeba.
Avatar - woody-alien
21. 2. 2014 18:37
FieSTa
"není úplně největší kamarád s kočičími hlavami" >:D tak to je eufemismus jak z učebnice. ;-)

Dřív než někdo dostane pokušení kralovat městskému provozu v nadupané Fiestě ST, doporučuju vyzkoušet. Dojde totiž k dvěma možnostem.

Buď hledat ideální město s dokonale hladkým asfaltem beze spár, záplat, výtluků, přejezdů a dlažby. Anebo zvolit jiné auto. ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
21. 2. 2014 19:50
Re: FieSTa
Taky jsem na to koukal, co to chlapci zase vyplodili za článek... asi ještě nevyrostli z puberty....
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2014 21:27
Re: FieSTa
Hot hatch ve výběru aut do města jsem také nepochopil.
Avatar - sargis
21. 2. 2014 18:44
OK...
na Slovensku metro nemame ;-) Byvam v dedine/obci, ktora ma podla aktualneho scitania cca. 4 200 obyvatelov. 30 km odo mna je obec s podobnym poctom obyvatelov, ale oficialne je to mesto. Takze poprosim nabuduce clanok ake auto do dediny :-! Za mladi sme sa vozili na karicke ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 19:33
Re: OK...
najlepsie auto do dediny?

podla logiky tychto ankiet jednoznacne X6 alebo GL pripadne freemont >:D jednoznacne cim vacsie auto tym lepsie

a ako ideal na daleke cesty to vidim na mazda MX5 alebo veyron >:D

aspon tak si myslim ze by vyberala redakcia ;-)
Avatar - faubléé
21. 2. 2014 18:58
sourozenci
" Komu by se nelíbila, má možnost sáhnout po dalších dvou sourozencích Škody Citigo...." ..Přesně, dneska je to samej sourozenec- Citigo, Up, Mii, trojčata z Kolína, Twingo na základech Smartu atd, atd, atd... Automobilovej svět jde pomalu ale jistě do kopru :'-( :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - EauRouge
21. 2. 2014 20:52
Re: sourozenci
Neberte to nějak ofenzivně, ale takhle to bylo vždycky. Sdílely se díly a přelepovali značky od doby kdy je auto autem. Pro příklad před dvaceti lety to byl SAAB 9000/Fiat Croma/ Lancia Thema. Nemluvě o USA, kde je to od 60.let naprosto běžné a hojně využívané. Třeba i legenda Ford Mustang sdílela mraky dílů s ostatními Fordy a značkami pod něj patřící - Mercury Cougar je toho důkazem. A ne vždy je výsledek něco podřadného, třeba za novou Alfu Spider budeme moci poděkovat hlavně Mazdě, která jí dá tu správnou koncepci. A rozhodně nepůjde jen o přelepení značek.
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 19:13
jimny ako ideal do mesta?
to snad nie... tak to uz potom aj lada niva je skvele miniauto ;-) ... vidim ze stale objavujem nove nepoznane veci ;-)

miesto jimnyho by som tam dal suzuki splash alebo swift.... splash ma inak aj vyssiu polohu sedenia a kratky razvor... skvele sa s tym musi manevrovat po meste je z toho dobry vyhlad a na rozdiel od jimnyho je to pohodlne auto s 5 dvermi.....

taketo ankety su o nicom... to je nieco podobne ako sme tu mali "najlepsie 4kolky do vanice" a bol tam bentley ... tiez podivny vyber a uplne nelogicky

:-O

moja 10tka ( pri vsetkej ucte k zdravemu rozumu )

10. P208
9. suzuki swift
8. hyundai i10
7. vw UP
6. suzuki splash
5. fiat panda
4. suzuki alto
3. opel adam
2. fiat 500
1. smart
Rozbalit vlákno
9
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 19:53
Re: jimny ako ideal do mesta?
Choď si zajazdiť do Bratislavy po zime a pochopíš, že Jimny je dobrá voľba.
Avatar - woody-alien
21. 2. 2014 20:01
Re: jimny ako ideal do mesta?
>:D To asi není jen v Bratislavě. ;-)
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 20:04
Re: jimny ako ideal do mesta?
No neviem, tu si kompetentní na zlý stav ciest obzvlášť potrpia. :-)
21. 2. 2014 20:31
Re: jimny ako ideal do mesta?
Či to nebude tým, že po zime sú cesty zlé, zalepia ich nejakou škvárou, z ktorej rady lietajú kamienky do čelných skiel, do nasledujúcej zimy sa to spolovice zničí, my si zvykneme, zima dokoná dielo, pár nových jám pridá, a tak to ide stále dookola rok čo rok. Metre (doslova metre) nového asfaltu, ktorý ročne pribudne v Bratislave, spočítam na prstoch...
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 20:49
Re: jimny ako ideal do mesta?
Mne je tento plátací kolobeh jasný, len teda po minulej zime to bol už fakt extrém, musíš uznať. Ale to je tak keď rozpočet na opravu ciest minuli na štadión kvôli MS v hokeji pred troma rokmi...
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 20:07
Re: jimny ako ideal do mesta?
pises ako keby som bol z marsu a v meste som v zivote nebol :-D ... si myslis ze v kosiciach mame cesty ake? lepsie ako v blave isto nie ;-) ale aspon ich mame prazdnejsie... takmer ziadne kolony az na par lokalit v rannej spicke ;-)

neviem odkial si ale ja som z 250 tisicoveho mesta.... a chapem vsetkemu ziadne obavy ;-) do mesta je swift alebo splash urcite lepsi ako jimny ;-) to bez debaty .... skoda o tom vobec spekulovat, jimny je lepsi do lesa pre lesnika alebo ked treba na pole ist po vrece zemiakov
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 20:23
Re: jimny ako ideal do mesta?
No niekedy mi príde že si z Marsu. >:D Nie, srandujem.

A tak autor to poňal bulvárnejšie a dal rôzne alternatívy. Za mňa je najlepšia do mesta výbehová SX4-ka.
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 20:28
Re: jimny ako ideal do mesta?
:yes:
21. 2. 2014 20:32
Re: jimny ako ideal do mesta?
Teraz sa začnite predháňať, kto musí jazdiť po horších cestách...
21. 2. 2014 19:21
Jimmy?
Tady se autoři asi trochu opili, ne? Neříkám, že si Jimmy s městem hravě neporadí, ale jako 3. nejlepší auto do města? Srsly? To je dobrej materiál :-) To už jste spíše měli zmínit Suzuki Swift Sport, když už jste tam "museli" zařadit i tu Fiestu ST. Byť i u těchto skvělých aut si myslím, že by v téhle anketě měly uvolnit auto jiným. Zejména ta Fiesta, protože tubomotor se do města nehodí. Trápí mě ve městě denně, tak vím o čem mluvím.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 19:22
Re: Jimmy?
to mas jak s tym bentleyom do vanice ;-) , tiez blbost na n-tu
21. 2. 2014 19:34
tak je to správné
Nedávno tu byl článek, že klesají prodeje škodovek a tak se mi to líbí milá redakce. Příště chci vidět škodovku na prvním místě. Výplach mozku a ještě přitvrdit. On se nějaký zoufalec najde, který se tou vaší tabulkou bude řídit.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
21. 2. 2014 19:52
"ČLÁNEK"
Kolik asi času zabere vytvořit takový článek, Aleši? 20 minut i s fotkami? Teda asi jste hlasovali, někdo prosadil tohle, někdo zase támhleto, musela se vlézt Škodovka, aby se hodně klikalo...
No učiněná diplomová práce...

Škoda, že od puberťáků... jak jinak si Fiestu ST s podvozkem ze žebřiňáku (nic proti ní jakožto HH)... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
21. 2. 2014 20:16
Re: "ČLÁNEK"
Je to fušeřina. Třeba na 4. místě je staré Twingo proto, že v Ženevě bude nové?! Fiesta je dobrá do města, protože může rychle vyrazit na okresky?

Asi to měla být nadsázka jako v topgýru...
Avatar - woody-alien
21. 2. 2014 20:24
Re: "ČLÁNEK"
Asi jo, jinak to nedává smysl. Stejně jako ten Jimny. Jako já jsem ho opravdu používal a vlastně mě to bavilo, ale vybrat ho jako jedno z nejlepších aut do města je vtip. Ledaže by tam byl z podobného důvodu jako FieSTa, s Jimníkem můžeš zase rychle vyrazit na pole... >:-[]
21. 2. 2014 21:10
Re: "ČLÁNEK"
Ten článek je tu proto, že před pěti dny podobný vznikl jako výsledek ankety čtenářů Jalopniku. Tak se to redaktorům asi zalíbilo :-)
[odkaz]

Jenže tam vyhrála ta původní hranatá Panda :-)
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 19:58
Panda
Neviem ako u vás bratia, ale od začiatku predaja som novú Pandu stretol na Slovensku 3x. Čím to je? Minulej generácii sa tu celkom darilo.

Citigo je auto na pizzu, väčšina si priplatí štýlovejší Up!
Rozbalit vlákno
47
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 20:04
Re: Panda
problem vidim v cene.... bohuzial nova panda je uz drahsia ako punto alebo i20 ci rio , ja pandu tiez stretnem tak raz za mesiac ... pritom stare pandy su takmer vsade .... neviem ci to bol od fiatu stastny tah ( teda aspon mimo italie ) s tou cenou
Avatar - dal
22. 2. 2014 20:23
Re: Panda
Cenu má dobrou vejdeš se do 200 i s klimou.
Avatar - woody-alien
21. 2. 2014 20:04
Re: Panda
Taky ji (novou Pandu) prakticky nevidím, předchozí generace je všude, ale ta nová fakt ne. Citigouček jezdí mnohem víc než Up!ů a žádný reklamy na pizzu na nich nevidím. >:-[]
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 20:25
Re: Panda
Hej? Tu v BA je to často ako donáška jedla. Rapidy sú často zas taxíky. >:D
21. 2. 2014 21:40
Re: Panda
V Praze taky, (nejen) DameJidlo jich ma dost.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 20:05
Re: Panda
Minulou potkávám mnohem častěji, než tu současnou.
Avatar - Ronault.
21. 2. 2014 20:20
Re: Panda
Nebude to čistě náhodou tím, že se jich do teď vyrobilo řádově více než té druhé generace? Já taky vidím více Octavii I. generace než III. generace a divné mi to nepříjde...
Avatar - woody-alien
21. 2. 2014 20:27
Re: Panda
To nevím, kde jezdíš, ale O3 už to všechno těžce válcuje. Ten její zmačkanej zadek je všude. A to i když odečtu Rapidy, někdy mám s rozlišením problém. ;-)
21. 2. 2014 20:36
Re: Panda
Dnes som vystupoval z auta na parkovisku a do oka ma udrel pohľad na neďaleko stojaceho Rapida liftback. Píšem, že udrel, zo zadobočného pohľadu nepoznám auto s horšou vizážou (a že mi je stiahnutý jazvečíkovský zadok Insignie silne nesympatický).
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 20:54
Re: Panda
Rapid je z tohoto úhlu pohledu hravě dětinský... nenazval bych ho ošklivým, ale takovým... pouťovým :-)
21. 2. 2014 20:58
Re: Panda
Nie, je škaredý.
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 21:00
Re: Panda
Na poměry třídy je to dobrá práce. Obecně, samozřejmě, žádná sláva (ale opět... v kontextu třídy je máloco lepší)
21. 2. 2014 22:54
Re: Panda
Opak je pravdou. V kontexte triedy sú, čo sa dizajnu týka, lepší všetci.
21. 2. 2014 23:06
Re: Panda
Škaredý je pro mne třeba zadek 5d Meganu. ;-)
21. 2. 2014 23:26
Re: Panda
To vieme dávno, že ty si iný... ;-)
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2014 00:05
Re: Panda
>:D >:D Klaudie :yes:
22. 2. 2014 09:35
Re: Panda
Tak se podívej do diskuze o FL Meganu. Těch "jiných" je tam pěkná kopa. Až tak velká, že označení za ty "jiné" byste si zasloužili vy dva. ;-)
22. 2. 2014 11:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 2. 2014 13:07
Re: Panda
Ano Gilgite, když si můžeš přijít do někoho kopnout, uděláš to.
Jsi nic, než charakterově plytký ubožák. :-!

Časem možná zjistíš, že kritizovat někoho za vnímání designu, je hloupé a nemá žádný racionální základ. Ale vím, ty, jakožto pokrytec ohánějicí se velmi rád čísly a tabulkami, tohle v tomto, stejně jakožto i v jíných případech, bohorovně přehlédneš.

Zbyde tu po tobě jen odér vlastní hlouposti a pokrytectví. :-!
A teď se klidně upiš, jak je to všechno jinak.
22. 2. 2014 22:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2014 00:07
Re: Panda
Opět dokazuješ své pokrytectví? Opět potvrzuješ to, jak je všechno dle tebe, přece, jinak? Jsi taková směšná loutka, postavička, která vždy udělá, co ji nadiktuji.

PS:
Já nenpoužil žádné jiné slova ani jiný tón, než ti, na které jsem reagoval. Jenže to ty sám nejsi schopen přiznat. Takže ti opět nezbyde nic jiného, než se mě tupě pokusit urazit.

No, je to tvůj osobní boj se sebou samým. Jen přicmrndávat v diskuzích, okopávat kotníky a pokoušet se urážet a zesměšňovat své oponenty. Bohužel, jsi v tom sám. :-!
23. 2. 2014 00:13
Re: Panda
"Časem možná zjistíš, že kritizovat někoho za vnímání designu, je hloupé a nemá žádný racionální základ."
Ze si tuto mudrost este nikdy neadresoval GTImu, coby hlavnemu kriziakovi v dizajnovom boji proti vsetkym inovercom.
23. 2. 2014 00:15
Re: Panda
A tím chceš říct co? Že tu mám každýmu todle pořád dokola psát?
Si to dělej klidně ty, jestli v tom budeš vidět nějaký užitek. :-!
23. 2. 2014 07:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2014 09:28
Re: Panda
Tolik písmenek a úplně zbytečně.

Teď jsi akorát potvrdil, že nevíš, co to slovo pokrytec znamená. Takže takhle prosté je vysvetlení tvé diskuzní křeče. Očividně jsem tě přecenil. >:D :yes:
23. 2. 2014 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2014 10:08
Re: Panda
Samozřejmě, tvoji definici, tak jak ji chceš chápat a aplikuješ jen a jen ty.
Opět musím napsat, zůstal jsi v tom sám, můžeš hádat proč, možná na to i přijdeš. >:D

A to, že tady budeš opět vypisovat, jak je všechno obráceně, jsem předpověděl již na začátku. Chováš se přesně podle vzorce. :yes:
23. 2. 2014 11:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2014 11:24
Re: Panda
Nezdá se mi, že bych byl první, kdo ti tě nazve čistým pokrytcem.

A naopak o mně se to snažíš tvrdit jen ty. >:D

Čím to asi bude? Nechceš v tom být sám? Neznáš význam slova? Nebo si jen pokoušíš chránit vlastní zádel? Nejspíš je to kombinace všeho...

Závěrem ještě ve svých urážkách přitlač, ať svému projevu vtiskneš více osobní důležité ubohosti! Možná by ses měl raději přesunout do diskuze o vodíkovém Hyundai, tam aspoň opět poznáš, jak jsi svým pokryteckým postojem všem jen k smíchu. >:D :yes:
23. 2. 2014 11:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2014 12:02
Re: Panda
>:D
A stále reaguješ a reaguješ a urážíš a urážíš - jen sám sebe. Ty si sám šlapeš po tom, co tu vykládáš. Jak jsem psal, pokrytec a pouhá loutka, se kterou jde lehce manipulovat.

Užij si neděli strávenou přesvědčováním sebe sama o vlastní neomylnosti a hlouposti druhých! ;-) >:D
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 21:10
Re: Panda
Minule som viezol mamku, stáli sme na červenej a pred nami Octavia III s prevozovými značkami. A mamka že "Aha, nová Octavia a už nabúraná." >:-[] Šikmé prelisy na 5. dverách sa Kabaňovi fakt nepodarili. Vyzerá to lacno, hlavne na Octavii a Superbe.
22. 2. 2014 09:55
Re: Panda
Nevím, jestli lacině, ale rozhodně se mi nelíbí.
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2014 21:32
Re: Panda
Nemyslím si. Podle mě se dokonce zadní část liftbacku povedla více než u OIII. Problém je akorát v proporcích.
21. 2. 2014 22:57
Re: Panda
To je dosť zásadný problém.
Zadná časť Rapidu liftback vyzerá vyľakane, akoby sa bála, že ju niekto znova nakopne. Prvým kopancom zrejme vznikli tie nepochopiteľné šikmé ohyby, ktoré s abijú cakumprásk s celým autom - a mimochodom, už absolútne nepochopiteľné je, že tento rozporuplný, disharmonický a najmä disharmonizujúci prvok nasilu tlačia na jeden model za druhým... :no:
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2014 14:11
Re: Panda
Neříkám, že mě ty trojúhelníky vysloveně nadchly...ale jsem vážně jediný, koho nijak zvlášť neprovokují?
23. 2. 2014 00:20
Re: Panda
Neřekl bych. Je to markanta, je udělaná čistě účelově.
Stejně, jako mají auta specifické masky/čumáky, Škodovka chce mít i svůj vlastní specifický zadek.
Kritizivat za to designéra, je krátkozraké. V budoucnu budeme svědky přesně té samé snahy o ten samý výsledek u konkurence. Jasnou a jednoduchou identifikaci auta podle zadní partie.

Na tohleto si ještě v budoucnu místní diskutéři vzpomenou. Ale tradičně, se již budou tvářit, jako by o tom odjakživa věděli a neměli s tím problém a že já jsem tu nikdy nic takového nepsal. ;-)
23. 2. 2014 19:31
Re: Panda
Aj markantu treba spraviť s citom a nie ako škrt cez všetky pravidlá použitého dizajnového jazyka. U škodoviek tento prvok vyvoláva minimálne rozporuplný dojem, ako som už písal, bije sa s ostatným dizajnom auta, a tým pádom sa javí ako prebytočný, a lacno vyzerajúci.
23. 2. 2014 19:52
Re: Panda
Osobně nemám ten dojem. I masky nejsou z hlediska designu nečím, co by tam mělo své místo. A designéři na to upozorňují, že jsou jimi mnohdy limitováni. Ovšem lidé si na ně zvykli a tolerují je a marketing na tom začal stavět.

Dva prolisy v plechu mi rozhodně jako něco nepřístojného nepřipadají. Chce to čas, jde jen o zvyk.
Avatar - Ronault.
21. 2. 2014 20:39
Re: Panda
U nás na vesnici jezdí v drtivé většině jen Octavia I a bere se to jako slušný základ pro střední třídu, Octavii II je už pouze pro vyšší třídu, právníci, podnikatelé a jiní zloději, Octavii III zatím minimum >:-[]
Avatar - woody-alien
21. 2. 2014 20:46
Re: Panda
>:D To mi připomíná, jak někdy před dvěma lety jedna místní děvčica nedostala úvěr na koupi baráčku. Tak vybrala co měla na účtu a vyrazila koupit do bazaru O1 TDI. Prej aby lidi viděli, že není žádná socka. >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 2. 2014 20:42
Re: Panda
Čistě jen tím to nebude, i když počet vyrobených kusů hraje velkou roli.
Avatar - Emel
21. 2. 2014 20:12
Re: Panda
Není to tak, že ta stará se pořád prodává a je o dost levnější?
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 20:13
Re: Panda
stara panda sa uz par rockov myslim ze aspon u nas uz nepredava, u nas sa dopredava jedine este linea ;-)
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 20:31
Re: Panda
Áno, môže to byť aj tým. Tuším ešte minulý rok som videl starú v cenníku. Asi dopredaj 2012. Aj tak je ale nových u nás žalostne málo. A to mi je jasné že stará sa predávala 10 rokov, tak ich bude logicky neporovnateľne viac.
21. 2. 2014 20:38
Re: Panda
Či to nebude aj tým, že na autá je jaksi stále menej peňazí a Fiat práve nezlacňuje, skôr naopak. Ceny sú vyššie, úroveň predajcov stále pod úroveň, tak čo možno čakať?
22. 2. 2014 11:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
21. 2. 2014 20:19
Moje top 3
1. místo - Commuter Tango [odkaz]
2. místo - Cygnet, už pro nesmyslnost toho auta
3. místo - Humvee v armádní specifikaci včetně M60

Když ad absurdum... tak pořádně >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
21. 2. 2014 20:21
Re: Moje top 3
:yes: Možná má redakce nějaký dobrý vzorek či byla sbírat houbičky... i když v únoru...
22. 2. 2014 10:53
Re: Moje top 3
Možno mali v zásobe sušené alebo v mrazáku...
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 20:21
Re: Moje top 3
ja by som dal na prve miesto jednoznacne marauder..... ideal do mesta aspon podla logiky redakcie [odkaz] sedi sa vysoko takze bude z neho dobry vyhlad co je v rusnom meste na nezaplatenie

na druhe miesto by som dal rumunske Gheo Rescue [odkaz] zvladne hravo vsetky mestske nastrahy ako vytlky a obrubniky, myslim ze ho teda ocenia aj mamicky s detmi

ale tretie miesto s tym bude problem,,, tam stale vaham medzi hummerom a unimogom ;-\ hadam mi niekto poradi ;-\
22. 2. 2014 10:10
Re: Moje top 3
Dal bych na Arnieho a dal tam Unimog, Hummer už vyšel z módy. ;-)
21. 2. 2014 20:35
Ok a teď realita.
1.G63 amg
2.RR 5/0 supercharged
3.X5M
4.Libovolné velké SUV z německa
5.Cadillac escalade, Lincoln navigator, Chevrolet Tahoe, Dodge Durango apod.
6. Hummer v libovolném provedení nejlépe žlutý, fosforový a nebo zebrovaný
7.LR evoque
8.LR defender
9.Libovolný americký pick-up
10. Aston martin Hello Kitty
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 20:37
Re: Ok a teď realita.
:yes: :yes: :yes:

este by som to doplnil o X6, cayenne pripadne MB CLS a RS6 avant :yes:
21. 2. 2014 20:47
Re: Ok a teď realita.
X6 ... V kombíkách jezdí jenom mačky. Když už město tak pořádnej ofrout ne ? >:D
Avatar - Hittman
21. 2. 2014 20:49
Re: Ok a teď realita.
já bych přidal S8 ;-)
21. 2. 2014 20:55
Re: Ok a teď realita.
To je ve městě naprd ... je to nízký 8-s Kdejakej obrubník a můžeš vytahovat ducktape z kufru.
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 20:57
Re: Ok a teď realita.
Tak tak, nič pre divoké parkovanie na chodníkoch a verejnej zeleni.
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 20:59
Re: Ok a teď realita.
ved aj aston martin hello kitty je nizky ;-) ci nie ? ;-)
21. 2. 2014 21:03
Re: Ok a teď realita.
Ale zase to vynahrazuje ,,rich bitch,, lookem, který to všechno maže Navíc uživatele opravňuje k ignorování blinkrů, červených světel, rychlostních limitů a označení vozíčkář na parkovišti před obchodním domem. A vůbec nejlepší je, že zničené nárazníky vždycky nějaký permoník vymění v tom kouzelném domečku s tím pánem, který chodí večer k nám, když je manžel na služební cestě.
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 21:05
Re: Ok a teď realita.
ja chapem na co si narazal ;-) .... :yes:

u nas su oblubene do mesta nadupane audiny ,,,, stare TTcka, alebo A5ky v bielej alebo cervenej farbe, pripadne cierne A7 v TDI ..... tych u nas pred optimou neraz vidim dost alebo aj stare Z4 s platenou strechou ... ideal na zimne nakupy :yes:
21. 2. 2014 20:58
Nejlepší do města
Když vidim ten nadpis, tak jsem si hned vzpomněl na tohle >:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 21:03
Re: Nejlepší do města
jo presne o tom pisem vyssie, parada do mesta ze jo ... ;-) :yes:
21. 2. 2014 21:04
Re: Nejlepší do města
Najlepšia do mesta je a ostane Panda. :-)
[odkaz]
Avatar - pumpkin
21. 2. 2014 21:20
Re: Nejlepší do města
Fúúú, s tým by sa dobre strácali nervy v kolóne. :-)
21. 2. 2014 21:09
Pro město
je přece zrozený Yeti. Plně tomu věřím, protože jsem to četl na www.auto.cz. Na nic jiného se moc nehodí (spotřeba na dálnici, malý kufr, hlučný na horších cestách), tak nechápu, proč se v městské desítce nevyskytuje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
21. 2. 2014 21:54
Rendlíkem tam...
... tramvají zpátky... :no:
Rozbalit vlákno
3
22. 2. 2014 11:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2014 23:05
Re: Rendlíkem tam...
Už se holíš Gilgítku? :-)
23. 2. 2014 08:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2014 23:13
PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Filosoficky vzato lze možná dospět k závěru, že malá auta se vyrábí pro malé... lidi. Argument - koupil jsem si malé auto, protože se mi s ním dobře parkuje - je v podstatě jeden z největších garážových opiátů, alias - jak sám sebe opít rohlíkem. Kocovina je ovšem k nezvládnutí...

Auta (zejména některá) jsou stavěna dobře, špatně jsou stavěna města. Prvotní otázka tedy nemůže znít o vhodnosti auta do města či na vesnici, nýbrž o vhodnosti auta pro člověka. A zde nastupuje základní charakteristika - bezpečnost, komfort, luxus, praktičnost pro posádku, praktičnost pro bagáž. Jako aktuální optimum lze označit (ať to držíme u země) RANGE ROVER SPORT - výborná bezpečnost, uměřeně prostorná kabina, uměřený kufr, výborná prostorová orientace, prémiový komfort, prémiová závist sousedů.

Historky o tom, jak někdo parkuje malé auto napříč deklu od kanálu bych ponechal na popolední čtení do mateřských školek. Auto je tu především od toho, aby dodávalo silniční dominanci, a to všude - na dálnici, na silnici i ve městech, však znáš historky o rytířích. Co myslíš, na čem jezdili středověcí rytíři, na koni nebo na čivavě? A proto si nenech vnutit myšlénku, že člověk je tím větší, čím menší má auto. Až tě jednou pustí samotného na silnice, v mžiku pochopíš, že na světě je to tisíce let stále stejné, a jestli jezdíme na mamutech, na koních nebo v autech, to rozhodné není...

BRAVO RANGE ROVER :yes: :-!
Rozbalit vlákno
20
21. 2. 2014 23:28
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Jak tak pozerám, ty máš tú zem, pri ktorej sa držíš, tak nejak nad hlavou... :-!
22. 2. 2014 10:18
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Na mně se nezlob, já to zde jenom píši...
22. 2. 2014 10:57
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
A kto je potom autor tých nezmyslov?
22. 2. 2014 12:03
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Autorem je život ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2014 23:45
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
RR sport je skvele auto ale v meste sa vacsine z nas bude lepsie presuvat na niecom mensom ako napriklad swift alebo polo ;-)

preto mnohi maju ( ak na to clovek ma ) aj viac aut.... ;-)

povedzme mensie jedno do mesta a jedno vacsie rodinne ;-)
22. 2. 2014 10:19
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Omyl. Velikost auta pro jeho jízdu po městě zde nerozhoduje. Rozhodují úplně jiné věci ;-)
22. 2. 2014 10:31
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
nevim jak ty, ale me se treba po Praze rozhodne jezdi lip v RRS nez v CitiGo, v cem se ti jako po meste presouva lip v mensim aute? ktery z pocitu je u tebe tak nadsen ze muzes ject malinkymm autem oproti velkym autem?

BRAVO RAPTOR ......SVT , ume teda hlavne kvuli kufru >:D
Avatar - Ji/Ri
22. 2. 2014 00:19
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
...ano, tohle je, tedy jak už to v životě bývá, až na výjimky, garážová pravda... možná bych se na velikost auta podíval i jinou optikou než skládacím metrem.... :yes:
22. 2. 2014 10:20
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Jasně, přitom osobně mám rád malá auta, například MINI, to vidět, vždy pookřeji :-)
Avatar - woody-alien
22. 2. 2014 07:12
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Až pojedeš poosmé kolem dokola jednoho bloku a budeš smutně koukat ze svýho RRS na jediné volné místo, kam by ses s Pandou v pohodě vmáčknul, pak (možná)pochopíš. ;-) To ti ta dominance pěkně zhořkne. >:D

PS: Nedávno postavili v centru DC dvoupodlažní parkoviště pro cca 100 aut. Je to paráda, přímo v centru a místa je tam přitom stále dost. A víš proč ? Protože to parkoviště má parametry takové, že se tam zkrátka žádné větší než malé auto nevejde. Nevytočíš se, trčíš do cesty. Takže se Swištěm v pohodě, s Mondeem tam nejezdím.
22. 2. 2014 10:21
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
No vždyť píši, že auta se staví dobře, špatně se staví "města"...
22. 2. 2014 10:34
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
jeste ze tu nemam blok kolem ktereho bych musel 8x jezdit
22. 2. 2014 08:26
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Jenže časem narazíš na problém, že si to velké auto do postele vzít nemůžeš :-( ,,Velký člověče,, ...
22. 2. 2014 10:21
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
No, ty budeš pěkný uchyl ;-)
23. 2. 2014 10:22
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
uchyl si ty, ty tupej omezenej vosle
23. 2. 2014 12:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
22. 2. 2014 09:37
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Tohle by chtělo trošku historické pokory. Nasát atmosféru nějaké... řekněme třeba Verony. Pak by věta o špatně stavěných městech působila... no, minimálně jako hodně velká nadsázka.
22. 2. 2014 10:27
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Píši přece - "staví", nikoliv stavěla. Na mysli mám aktuální či z nedávné minulosti sídliště, s těmi uličkami, kterými neprojedou hasičské vozy atp. Samozřejmě, že jde o nadsázku, ovšem je v tom i prvek racionality. Zde se postaví sídliště a ulice v něm se zjednosměrní proto, že jsou úzké, tohle nechápu. Nestaví se parkovací domy, jen se hledají zákoutí na nichž by se ještě dalo vybírat "odstavné". Na tzv. "hlídané" parkoviště si dnes již mladší šoféři snad ani nedokáží vzpomenout. Jako by si lidé neuvědomovali, že právě auto je to, čemu je nutné důsledně podřídit výstavbu měst.
Avatar - Emel
22. 2. 2014 21:01
Re: PŘÍMĚSTSKÝ KOVBOJ
Úplně aktuální nová zástavba až takový problém není. Pokud se bavíme o městském provozu, vybaví se mi centra měst, s úzkými uličkami, nedostatkem místa k parkování a hustým provozem.
22. 2. 2014 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 2. 2014 01:31
Nejlepší bylo
do města staré Seicento - délka jen 3,3 metru, úzké, ale s prostorným interiérem, kam se v pohodě vejdou 4 dospělí. Promyšlené sklápění sedaček, tady by se mohlo 3D Citigo učit. Nízká hmotnost, skvělý živý motor, kvalitní podvozek s nezávislým zavěšením i vzadu, žádná tuhá náprava. Špičkový výhled všemi směry, to je ve městě k nezaplacení. Velký rejd kol, parkování je hračka. K tomu nízká spotřeba. Klima, centrál, okna v elektrice. Co víc chtít od auta do města?
A teď ať mi někdo řekne, který dnešní auto nabídne tolik jako Seicento při podobných vnějších rozměrech. Auta s podobným vnitřním prostorem mají dnes zbytečně víc o půl metru na délku.

*/fiat-seicento-je-nepravem-podcenovan… />
Ale kdybych si měl vybrat z těch nabízených, bral bych Jimny - malé, celkem úsporné, projede všude. Nevím jak Citigo, ale hňUP! se v létě brutálně přehřívá, známej si ho koupil a fakt hrůza. Možná kvůli malým dírám v předku se po zapnutí klimy přehřeje a motor padá do nouzového režimu. To zase jednou zvítězil design nad praktičností...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2014 08:37
Re: Nejlepší bylo
suhlas..... za zltym seicentom sporting sa stale este aj dnes rad otocim, skvele zihadielko do mestskej dzungle :yes:

Up by som nebral.... nepaci sa mi ako je osizeny ... tie vyklapacky vzadu miesto klasickeho otvaratelneho okna alebo ten necaluneny kufor a plechy vnutri vo dverach je hruza a des, takisto plato v kufri bez snurky ani netreba komentovat... je to * storocia ... pre mna jasna volba miniauta je momentalne i10 s 1,2l motorom, ktore sa netrati ani vedla aut o triedu vyssich ( ma kotuce aj vzadu uz v zaklade ), i10 si UP strci do vrecka kde chce a kedy chce a takmer vo vsetkom ho zadupe do zeme [odkaz] [odkaz] ..... tu nie je o com kral je jasny ... i10 :yes: :yes: :yes:
Avatar - dal
22. 2. 2014 20:39
Re: Nejlepší bylo
Přitom stačí jen jednoduchá věc, projet i10 a pak UP. Pak odpustíš UPU i ty okna a plech v kufru. Neříkám že i10 je špatná ale UP je jízdně podstatně lepší.
22. 2. 2014 10:26
Re: Nejlepší bylo
Zaslepování otvorů není o designu, ale o snaze snížit odpor vzduchu. Celkem překvapivá chyba, že by nezajistili dostatečný přísun vzduchu (ostatně musí fungovat i v oblastech s řídkým a teplým vzduchem). Normálně bych podezříval chladící okruh.
Avatar - dal
22. 2. 2014 20:43
Re: Nejlepší bylo
Máš pravdu např. v Chorvatsku nebo Španělsku s nimi nemůžou 3/4 roku jezdit. >:D
Avatar - Emel
22. 2. 2014 21:04
Re: Nejlepší bylo
Spíš chyba konkrétního kusu.

Pokud prohlédneš moderní auta, pak v opravdu mnoha případech zjistíš, že ta krásná maska žádný vzduch nenasává a veškeré chlazení řeší mřížka mezi mlhovkama.

Mimochodem, dost zvláštně to vypadá u Octavie, která má zaslepenou půlku.
22. 2. 2014 22:04
Re: Nejlepší bylo
Jo, tenhle trend nemusím. Kvůli designu tomu dají mřížku, ale pak ji (částečně) zaslepí... I když je to řešení celkem efektivní, protože můžou snadno optimalizovat podle potřeb různých motorizací.
Avatar - Emel
23. 2. 2014 10:02
Re: Nejlepší bylo
Z druhé strany... lidi si na mřížky u aut zvykli a dělat to bez nich vypadá divně. Vzpomeňme Civic 8G...

Z technického hlediska tam ta mřížka asi fakt být nemusí.

Octavia má záslepku i u RS
[odkaz]
23. 2. 2014 10:29
Re: Nejlepší bylo
Já to pozoruji spíš u Audi, kde také používají různé zaslepené mřížky. Když se na mřížku díváš pod úhlem, kdy záslepka není vidět, tak to vypadá normálně, ale jakmile ji zahlédneš, tak je tam příchuť falše.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 2. 2014 03:28
Po utrpení klid
Prý "malá auta pro malé lidi"...

... až zemřeme a zpopelní nás, nebude rozdílu. Velcí, malí, modroocí, zelenoocí... rozdíly zmizí, a to za slabých sedmdesát minut. Sice v pekelném horku, ale spolehlivě - nebude rozdílu... :-)
Rozbalit vlákno
3
22. 2. 2014 10:58
Re: Po utrpení klid
Aspoň občas môžem napísať - absolútny súhlas, priateľu. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 2. 2014 11:27
Re: Po utrpení klid
;-) :yes:
22. 2. 2014 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pelikoš
23. 2. 2014 11:17
a hlavně
tam chybí nissan note a nissan qashqai ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
24. 2. 2014 10:17
bmw
Jsem včera koukal na to bávo naživo na bruselským letišti a můžu s klidem prohlásit, že je to jedno z nejhnusnějších aut, který jsem za posledních 10 let viděl. :no:
Rozbalit vlákno
0