Zapoměli tu napsat, že žebříček je sestaven podle hlasování amerických čtenářů věrných svému oblíbenému "Complexu"... (už tam chybí jen nějaký místní majitel "AAA").
Naštěstí v Evropě zatím za podobné "Complexy" dobrovolně neplatíme... ;-)
P.S. Sergiho musela nominovat snad celá "jeho" (bývalá) evropská konkurence za jeho podporu jejich prodejů, ale podle prvního místa má pocit, že s hlasy musel manipulovat "náš" starý známý wolff... >:D
Complex je lifestylovým časopisem pro mladé muže... Čili v Bravíčku psali, že rappeři rozhodují o autobyznysu!
To už tam rovnou mohli napsat kapitána automobilového průmyslu marianka a sybylu toppera >:D
Fakt ta trapia prave tito traja? >:D Ja by som v tomto "skvelom" rebricku nasiel vacsie perly. Kto je preboha JayZ, Currensy, majitelka pozicovne luxusnych aut (???), modny navrhar (hm ..ten ma asi zbierku najvacsieho poctu ruzovuckych auticok) a este prezident odborovej organizacie? lol
Ja samozřejmě souhlasím s tím, že tento žebříček osob je dost nesmyslný, ale rozhodně bych nerýpal do sbírky vozidel Ralpha Laurena.
Napr.: [odkaz]
Nebo použij google...
Přesně, to 1. místo Marchionneho vůbec nechápu. Lancia je "přebouchaný" Chrysler, Alfa Romeo má 2 modely a Punto i v Itálii válcuje Golf, z původně pěkné Pandy udělali jakési oteklé MPV. Za poslední "botu" považuji masivní investice do továrny u Neapole, když sám Marchionne tvrdí, že výroba Pandy v Tychách byla nesrovnatelně kvalitnější. Nebýt F 500 a technologie Multiair, Fiat by dle mého názoru dávno zkrachoval.
Výroční zpráva v pěti řádcích. :-) Myslím, že jsi vystihl vše podstatné. :yes: Čas nám poví, zda šlo symbiózu (s Chryslerem) pro zachování rodu/ů (dočasně?) nebo přijde časem něco jako "pink future" - třebaže o rok či dva... tři odložená.
Nechápu proč by lidé ze showbyznysu a politiky nemohli ovlivňovat autobyznys? To je snad normální - ovlivňují myšlení obzvláště mladých víc než kdokoliv jiný... A pokud jsou bráni v dané lokalitě jako lidé, kteří k tomu mají vztah, tak logicky ovlivňují i názory...