Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Maxima měl namále, modelu hrozil konec

Nový Nissan Maxima sází na atraktivní design a sportovní styl, moc ale nechybělo a vůbec nemusel vzniknout. Poděkujte americkému viceprezidentovi značky pro plánování.
Zpět na článek
26. 5. 2015 17:36
26. 5. 2015 17:53
26. 5. 2015 17:47
26. 5. 2015 18:40
26. 5. 2015 18:47
26. 5. 2015 20:15
26. 5. 2015 19:17
27. 5. 2015 12:00
27. 5. 2015 14:25
27. 5. 2015 20:13
26. 5. 2015 19:17
Avatar - Well-being
26. 5. 2015 17:36
Počet
kudrlinek, záhybů a obloučků na tomto autě a to vně u uvnitř, přesahuje mojí únosnou mez ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
26. 5. 2015 17:53
Re: Počet
tiez sa mi to nepacilo, skus kuknut: youtube.com/watch?…
Avatar - lamal
26. 5. 2015 17:47
maxima
Ten interier vyzera bombovo aj materialmi, dizajnom i ergonomiou... z pociatku som ten novy dizajn nevedel moc skusnut hlavne tie boky a zadny stlpik, ale na videu to ukazalo ovela lepsie a dynamickejsie,,,neposobi to tak ostudne, s odstupom casu ocenujem napad a odvahu sa odlisit snad sa bude predavat, po technickej a snad i dizajnovej stranke to je poctive auto :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
26. 5. 2015 17:57
zacina to mat
nejaku 6 uholnikovu masku vpredu ... a la hyundai... s tym ciernym plastom vpredu na ktorom si najde miesto poznavacia znacka.... mi to propomina styl aky pouzivala napriklad i30 este pred faceliftom [odkaz] ...

kazdopadne ako celok je maxima moc krasna, taka trosku vacsia mazda 6 zboku :yes: ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pelikoš
26. 5. 2015 18:38
Re: zacina to mat
co to meleš :-!
Avatar - lamal
26. 5. 2015 18:44
Re: zacina to mat
to vies dnes vsetci japonci hlavne luxusne odnoze ako lexus infinii ale i honda atd chodia obkukavat od hnujdaja a kie ktore su uz davno nad nimi a za hubicku
27. 5. 2015 09:09
Re: zacina to mat
Podle posledních Topperových mouder chodí k hjondéé opisovat už i audi (diskuze k článku o radikální změně dizajnu těchto vozů).
Avatar - pelikoš
26. 5. 2015 18:40
ano,ano,ano
vemte to do eu a je to jasný kladivo na "lidový vůz vánek"
Rozbalit vlákno
16
Avatar - lamal
26. 5. 2015 18:47
Re: ano,ano,ano
to si nemyslim kto by chcel v EU sedan s 3,5 V6 a CVT ? ja prave dufam, ze to sem nedonesu, lebo si daju zas po prstoch, je to auto stvorene pre trh kde sa primarne nachadza, nech tam aj zostane...

lidovy vuz je presne usity na mieru europe a to i dizahnovo, maxima ho nema sancu porazit ani konkurovat aj ked moze byt lepsia co do vlastnosti a ceny vybavy atd... no way
Avatar - pelikoš
26. 5. 2015 20:11
Re: ano,ano,ano
pochopitelně by byla paleta motorů upravená pro evropský trh
Avatar - lamal
26. 5. 2015 20:15
Re: ano,ano,ano
toto je uz obohrata debata, proste pre EU to je nezaujimave auto ...
27. 5. 2015 05:38
Re: ano,ano,ano
By byla... >:-[] Pelikoši, buď realista ;-)
Avatar - pelikoš
27. 5. 2015 10:59
Re: ano,ano,ano
člověk by měl mít sny ;-)
Avatar - M1chal
26. 5. 2015 19:17
Re: ano,ano,ano
Bohužel EU je moc konzervativní, tady jsou karty rozdané a tečka 8-s
Avatar - _Karel_
26. 5. 2015 19:53
Re: ano,ano,ano
Tos vymyslel úplně sám?
Avatar - pelikoš
26. 5. 2015 20:11
Re: ano,ano,ano
máš s tím snad problém?
Avatar - _Karel_
26. 5. 2015 20:16
Re: ano,ano,ano
Ne, beru to zpět, je to zcela realistický popis toho, co by se stalo po uvedení Maximy na evropský trh. [odkaz]
26. 5. 2015 21:33
Re: ano,ano,ano
Ani o tom nevíš šle přesně jsi určil problem tohoto auta. Ani tebe jako jeho zastánce nenapadlo ze by to mělo konkurovat a6, e klasse atd. A přitom to je auto tyhle kategorie, nikoli passatu. Takze v Evropě je bez šance.
Avatar - Blue Sun
27. 5. 2015 07:52
Re: ano,ano,ano
Nerad ti kazím vtipy, ale proti prémii má Nissan značku Infiniti, takže Maxima je skutečně konkurencí mainstreamovým modelům Passat, Superb a Mondeo...
A i mně by se v ČR líbila..
27. 5. 2015 12:00
Re: ano,ano,ano
Možná chtěl říct, že je to vyšší střední. Bohužel v EU žádná vyšší střední mimo prémii prakticky není, pokud do ní nehodláš počítat přerostlíky ze střední. Napadá mě S80, Latitude, Grandeur, pokud se ještě prodávají.

V USA Maximu myslím nabízí jako full-size, což by bylo ještě o třídu výš (A8, nebo S-Klasse jsou full-size; z amerického mainstreamu pak například Chrysler 300C).
Avatar - Blue Sun
27. 5. 2015 13:27
Re: ano,ano,ano
Na full-size se mi zdá malá, ale může to tak být (což by ale zase moc lezlo do vod Infiniti). Na délku má cca 4,8 metru, takže spíš spadá do kategorie evropského rozhraní střední/vyšší, kde u nás operují mnou zmínění...
27. 5. 2015 14:25
Re: ano,ano,ano
Také mi přijde na full-size malá. Camry je podobně velká. 300C má přes 5 metrů. Možná to někdo v tom testu, co jsem četl, popletl. Americké weby automobilek mi typicky lezou na nervy, takže se na ně moc nekoukám. Z webu Nissanu jsem vyloudil jen "Luxury Sedan."
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 15:38
Re: ano,ano,ano
Camry berou jako mid-size, full je Avalon, jestli se nemýlím.
27. 5. 2015 20:13
Re: ano,ano,ano
Tak jsem to také myslel, i když jsem to vysloveně nenapsal, tedy: na full-size mi přijde malá a Camry, což je mid-size, je podobně velká.

Že zmiňuješ Avalon... když půjdeš na stránky Nissanu, tak tam mají porovnání s konkurenty Maximy a za Toyotu tam nemají Camry, ale právě Avalon. :-)
Avatar - MadPete
26. 5. 2015 19:17
Vzhled
Mě nevzal. Hlavně ten čumák se zobák se mi nelíbí. Z boku zprohýbaný coke-bottle tvar, fajn, odkaz na Infiniti. A kdybych si dal rohypnol, řekl bych že to vypadá jako liftback.
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2015 10:49
Sestra budúcej Laguny/Latitud
V každom prípade keď si uvedomíme, že Nissan má v EU koncernového brata Renault, a dáme si do súvisu správy, ktoré ohlasujú predstavenie nového sedanu strednej triedy v júli tohto roka, či už sa bude volať Laguna, Atalans, alebo na nás Renault vytiahne nejakú novú skomoleninu typu Kadjar, je jasné že sa technicky veľmi podobné auto bude predávať aj na starom kontinente. Stačí si pozrieť fotografie maskovaných prototypov, a jednoznačne podobné proporcie je vidieť na prvý pohľad. Dokonca aj interier napovedá, že ide o technicky zhodné modely. 3,5l V6 sa asi nedočkáme, na druhej strane, súčasná Laguna ho na začiatku ponúkala, ale nikto to v EU skutočne nekupoval. A tu máme aj odpoveď na to, prečo Maxima nebola pochovaná. Stane sa v podstate globálnym modelom, Renault sa s ním plánuje zamerať nie len na EU ale hlavne na Čínsky trh (dôvod, prečo nástupca Laguny nebude tradičný liftback). Ja osobne sa na tento model od Renaultu veľmi teším, a dúfam že sa bude naďalej volať Laguna. Podľa špionážnych fotografií, súčastného designu nových Renaultov a podoby Nissanu Maxima, koncernového súrodenca, sa máme na čo tešiť.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
28. 5. 2015 12:09
Re: Sestra budúcej Laguny/Latitud
to je kravina, Maxima je auto mimo globalnej platformy, takze reanault moze zabudnut na jeho techniku... aj preto hrozilo, ze maxima nebude pretoze nezdiela globalnu platformu ...