Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Noční můra petrolheada: Přichází kupé BMW 218i s tříválcem

Downsizing pokračuje, BMW nyní představilo základní verzi svého kupé řady 2. Model 218i dostal přeplňovanou benzinovou tříválcovou patnáctistovku.
Zpět na článek
13. 12. 2014 09:50
13. 12. 2014 10:32
13. 12. 2014 10:41
13. 12. 2014 13:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 12. 2014 16:49
13. 12. 2014 10:49
13. 12. 2014 11:03
13. 12. 2014 11:42
13. 12. 2014 18:31
13. 12. 2014 21:16
13. 12. 2014 18:14
13. 12. 2014 13:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 12. 2014 20:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 12. 2014 17:52
13. 12. 2014 18:15
13. 12. 2014 18:35
14. 12. 2014 12:04
14. 12. 2014 15:13
13. 12. 2014 18:20
14. 12. 2014 10:02
14. 12. 2014 10:53
16. 1. 2015 19:08
13. 12. 2014 09:50
Ondro, tak jak?!
Tohle je ACZ z rána:
"Je možné, že zákazník, který se rozhodne pro nové vozidlo s tříválcem, může mít pocit, že je o něco ochuzen. Ve skutečnosti tomu tak ale není, neboť fyzikální zákony platí vždycky a všude. Tříválec má obecně výhodnější poměr povrchu pístů vůči objemu, a tak v praxi může jet lépe, než podobně objemný a výkonný čtyřválec.

Něco jiného je vlastní kultura běhu motoru. Nicméně jak se ukazuje, i s tou se dnes již výrobci tříválců dokážou vypořádat i bez vyvažovacího hřídele."

Ty teď píšeš o "noční můře"...
Rozbalit vlákno
61
Avatar - APF3C
13. 12. 2014 10:23
Re: Ondro, tak jak?!
Oba testéři mají asi na tříválce jiný názor >:D. V zásadě mi to nevadí, ale jak ve kterém autě. Hodně jsem odjezdil s tříválcovou Fabií a tam se to dá pochopit. Ale BMW? To nepatří k charakteru značky...
Avatar - petrumr
13. 12. 2014 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - APF3C
13. 12. 2014 10:36
Re: Ondro, tak jak?!
Síly, dynamika, radost z jízdy, emoce, ale zároveň božská atmosféra při klidné jízdě. S dvojkou jsem ještě nejel, ale nějak mi to pouze nejde dohromady...
Avatar - petrumr
13. 12. 2014 10:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - APF3C
13. 12. 2014 10:46
Re: Ondro, tak jak?!
To ne, ale pochybuju, že ti tohle rozbuší srdce.
Avatar - EauRouge
13. 12. 2014 11:04
Re: Ondro, tak jak?!
V Mini ten motor funguje víc než dobře. Tak proč nemít něco jako zadokolkové Mini? Musíme brát taky v potaz, že je to základní motor, takže čekat půlkilometrové drifty asi není fér. Na lítání po městě to stačí a kdo chce víc má na výběr. Osobně skousnu lépe benzínový tříválec než uškrcený základní diesel 218d. A pokud by chtěl někoho umlčet, tak můžu říct, že mám stejný motor jako je v i8, ale to také není úplně fér.
13. 12. 2014 11:34
Re: Ondro, tak jak?!
Možná ne, ale je to základ. Koupit můžeš stále R4 i R6 ;-)
14. 12. 2014 10:25
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
jj
... KVÍLÍCÍ MRCHA s PODDUŠENÝM [odkaz] 3-VÁLCEM a PŘIFUKOVÁTKAMA ABY TO VŮBEC JELO !!
STRAŠNÝ v Mnichově jim z Tesly [odkaz] zřejmě už kape na maják. A to snížli spotřebu ropných sraček : řekněme že na papírovou zvysoka takže reálná když se nebude moc přišlapovat je 6,5L/100km = tyvole trojková 1998ma už jezdila za 7!! VTIPÁLCI !! Po 20ti letech vývoje? co to má bejt >:D >:D >:D >:D nemluvě na poloviční životnost dnešních motorů..
A ten interiér.. DĚS, asi jim už docházejí nápady, ten ubohý malý dispejík !! ... >:D >:D CO JE TO ZA SRAČKU!!! Takhle mý vypadat pořádný displej Takhle [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: No ale v porovnání s toudle [odkaz] ostudou z Mnichova spotřeba [l/100km]:
14 to ještě de >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
13. 12. 2014 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - APF3C
13. 12. 2014 16:02
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Chlape, ty jsi idiot. Já nikomu svůj názor nenutím, pouze odpovídám na dotaz.
13. 12. 2014 22:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2014 11:35
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Podle sebe soudím tebe? ;-)
Avatar - petrumr
13. 12. 2014 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2014 12:45
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Víš co? Já bych to nějak napravil. Napiš ze se omlouvás za tu drzost mít vlastní názor, vlastní pohled na věc a formuluj to znovu: "BMW to je zábava za volantem v rámci předpisů a zákonů teto země. Lidé, kteří v těchto vozech jezdí jsou rytíři silnic. Chovají se v 99% slušně a ohleduplně a to je jedno procento je odpad, od kterého se distancují".
Jedině tak tady můžeš diskutovat. Jakýkoliv jiný názor je nepřípustný.
13. 12. 2014 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2014 14:18
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Právě piju v mc donaldu střední laté. Dáš si taky? ;-)
Ale mezi námi. Vždyť se na ty diskuze podívej. Kritizujes něco, co je fakt dost špatně? Okamžitě jses jen věčny stěžovatel. Napíšeš něco podle sebe? Za par minut přiletí morální letka a nazve Tě ***m, který nerozumí autům. Je to tak nebo ne?
13. 12. 2014 14:46
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Promiň, ale vypadá to na občasný záchvaty psychický lability ;-) Ty morální letko >:-[]
13. 12. 2014 16:21
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Hele webpajo. Neprehanej. Čeho je moc toho je příliš. Děkuji!
Avatar - boost.
13. 12. 2014 17:57
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
A...?

Tenhle týden jsem se loudal za traktorem se slámou. Týpek ve firemní Fabii se zezadu přiřítil, jelikož jsem si nechal celkem velký odstup mezi mnou a Zetorem, těsně před křižovatkou mně předjel a zařadil se mezi mnou a traktorem, ani neskončila křižovatka a už to nevydržel a jal se předjíždět.

Jen tak pro zajímavost, seděl jsem v autě, které bylo vyrobeno v Mnichově.
13. 12. 2014 18:08
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Nepochopil jsem. Prosím vysvětli.
13. 12. 2014 12:26
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Nejen to. Taky je zábavné jezdit v pruhu pro autobusy, stát přes dvě parkovací místa, parkovat na invalidech, předjíždět na plné čáře.
Jak já miluji gentlemany v luxusních vozech. Bohužel nás je málo >:D
13. 12. 2014 15:55
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
čoveče, teď mně předjížděl maník na připojovacím pruhu z dálnice na dálnici /z Brna na Olomouc, odbočka na Blavu tj. D2 a bral mně bokem přes zebru:)
ale co jsem čuměl nejvíc, řídil XC70 D5! byl jsem v šoku! volvíčkáři nezávodí! volva si kupujou intelektuálové a architekti! no fakt jsem si ho chtěl ještě prohlídnout, protože takovou prasečinu jsem neviděl ani u žádného z řidičů D3 :yes:
13. 12. 2014 18:07
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
A? Prosím vysvětli. Nepochopil jsem. ;-)
13. 12. 2014 18:50
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
že dobytek bude dobytkem i ve Fiatu 500
Avatar - fOE
13. 12. 2014 22:13
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Ve fiatu ale nesedi fanaticky fanda vrtule! Proti tem je potreba bojovat!
14. 12. 2014 08:45
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Kluci já mám pocit, že vy asi nejezdíte po českých silnicích anebo se vám ti šílenci vyhýbají. Pochopitelně nejvíce prasat (už statisticky) bude jezdit v domácí automobilce (už i z hlediska přidělování služebních aut).
Ale pokud si někdo zakomplexovaný a zakřiknutý poprvé sedne do osmiválcové X5, tak většinou jezdí nejen mimo zákony této země, ale i mimo zákony etiky a morálky.
Jednou jsem to už nedal a okřikl jsem týpka v X6, že stojí v obchodním centru na místě pro kočárky. Kupodivu znal perfektně zákony a řekl, že takové místo není v zákonu o provozu na pozemních komunikacích vůbec definované. A to je to. Sice to není zákon, ale je to prostě mimo morálku a gentlemanství. A jestli já něco (jako 150% heterosexuál) obdivuju na chlapech, tak je to čest, morálka a slušné chování. Tomuhle chybělo všechno. Včera jsem psal Gilgitovi příspěvek, že piju Laté v McDonaldu a hned po odeslání přijela na místo pro invalidy stříbrná X6 s RZ 5H2....

Tak nevím, asi fakt žiju v jiném světě. Ale to se netýká jen BMW, ale všech aut, u kterých si majitel myslí, že má jaksi něco více, než mají ostatní...
Avatar - Hammunasakra
14. 12. 2014 08:52
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Taky mám vobčas pocit že sem z jiný planety. X6 na invalidech nepřekvapuje a připomělo mi to jak strejda zastavil v Letňanech skoro 70 letý tetě na invalidech protože měla po operaci kyčelního kloubu tak aby to měla blíž a von že pak dojede zaparkovat. No samozřejmě to byla ta výjímka kdy se přiřítil policajt nic ho nezajímalo nechtěl nic vidět slyšet a dal pokutu :yes: >:-[]
14. 12. 2014 09:56
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Ale X6 není BMW:)
Hele a ještě k těm fanatickým fandům - nedávno jsem četl na facebooku jednoho alfisty -
"Lepší tlačit Alfu, než řídit BMW" :yes:
14. 12. 2014 10:45
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Jasně, tak proč to diskutovat pod BMW? * za volantem potkáš všude...
Avatar - Cuba66
14. 12. 2014 19:05
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
to stealth01 - chlape, ty mi mluvíš z duše :-! Přesně to, co popisuješ mě nutí k zamyšlení, jestli se neodstěhovat do jiné země...
Avatar - boost.
13. 12. 2014 10:35
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Dokud budou dělat RWD R6 kupé a šestiset koňové über-sedany, proč ne. Ale neříkám, že R3 18i je auto pro mě. To ne.
13. 12. 2014 11:34
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
:yes: Přesně...snížit emise R3, abych zachoval třeba V12? Proč ne :-)
13. 12. 2014 12:00
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Tohle je casty nazor, ale k cemu bude V12 v katalogu, kdyz po ulicich budou jezdit ctyrvalce?
13. 12. 2014 12:06
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Samosebou, pokud zůstane špička ledovce? Nejsou jen v katalogu. Dokonce se kupují ;-)
13. 12. 2014 12:17
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Kdyz zustaneme u bavoraku, tak treba jeste E46 mela i ve verzi 320i sestivalec. Zatimco dneska je sestivalec pouze ve vrcholnem provedeni (to same s V8 a V12 ve vyssich tridach). Takze zatimco drive nebyl sestivalec nic kdovijak zvlastniho, tak dnes je to okrajova motorizace pro vyvolene od cehoz se odviji sance, ze takovy vuz potkas na silnici, nebo ho budes ridit, pripadne jej vlastnit. Je to stejne, jako tvrzeni, ze za komunistu se tu prodavaly jenom trabanty,ziguliky a skodovky. Vzdyt v tuzexu mely fordy, chryslery, fiaty, renaulty...
13. 12. 2014 14:44
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Doba se vyvíjí, co k tomu mám říct, nechybí mi starý časy a pokud budu chtít veterána, tak si ho koupím.

Btw., pokud chceš o situaci za komunistů, spočítej si jak dlouho se na ty tuzexový vydělávalo.
13. 12. 2014 20:30
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Nerekl bych ze o moc dele, nez bys ted vydelaval na bavoraka se sestivalcem.
14. 12. 2014 10:46
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
...nevím, jestli jsi tu dobu nezažil, nebo neumíš počítat, nicméně jsi vedle jak ta jedle ;-)
13. 12. 2014 20:01
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
XTad:
najdi si přes google článek z autorevue cz,
kde testují BMW 320i s přeplňovanou 16stovkou od PS. šestiválec z E46 dostává pěkně na pr.del

dal bych odkaz, ale nepustí mně to...
Avatar - kaa
14. 12. 2014 10:14
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Tady snad nejde o to, kdo komu dá na *, ale o charakter šestiválce jako takový. A šestiválce byly synonymem BMW. Na ten dojem z jízdy v šestiválci se nedá zapomenout. Ten kdo o tom jen tlachá a nezakusil ten nepochopí a bude klikat mínusy.
14. 12. 2014 10:33
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
No, ale můžeš si ho pořád koupit, a to je hlavní.
Avatar - trapid
14. 12. 2014 14:03
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Pod tohle se stokrát podepíšu.
Měl jsem možnost hodněkrát jet v nejrůznějších BMW 3 E30. 318i, 320i, 325i a M3 (2,3l).
Přestože čtyřválcová M3 je ikona, mnohem větším zážitkem byla jízda v 325i. Proč?
Pro ten nádherný zvuk ŘADOVÉHO šestiválce. I v tom je totiž rozdíl a to odlišovalo BMW od povětšinou vidlicové konkurence.
Řadový šestiválec má tu správnou "kadenci" zážehu (nezaměnitelný zvuk) a je bez všech berliček v podobě vyvažovacích hřídelí přirozeně vyvážený z hlediska sil a momentů prvního i druhého řádu.
14. 12. 2014 14:47
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
No ale pořád máš možnost si ho koupit a vymezovat se proti těm, co jezdí ve tří,čtyř, pětiválcích:)
Avatar - trapid
14. 12. 2014 15:26
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Jak se to vezme.
V nynější trojce, pokud chci benzín a neprahnu po extrémních výkonech, ale jen po kultuře běhu a zvuku motoru mám smůlu.
Nejslabší benzínový šestiválec má 306 koní.
Dám příklad:
Otec rodiny, který chce maximálně kultivovaný benzínový kombík s příjemným zvukem (šestiválec), ale nemá závodní ambice a stačí mu kolem 150 koní výkonu, protože na předjíždění mu to stačí. Odjakživa se mu líbilo BMW, takže pro něj jasná volba.
Ejhle 8-s . Jeho oblíbená prémiová značka mu nabízí jen čtyřválce!
335i je mimo - slabší M3 opravdu nechce. Jednak finančně a druhak proto, že bude mít strach auto půjčit manželce kvůli (pro ni) nebezpečnému výkonu.
Avatar - AUDIRS6
14. 12. 2014 15:35
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
omyl - C klasa C400 a C 450 AMG = V6 biturbo, 333 a 367 PS ;-)
ale je jasne, ze to budu okrajovky - ta C 450 AMG ale bude dobra alternativa pre tich, ktori povodne poskulovali po S4 ;-)
Avatar - trapid
14. 12. 2014 16:02
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Máš pravdu - taky jsem to hned smazal.
Vycházel jsem totiž z českých stránek Mercedesu, kde u kombíka máš JEN benzíny a JEN 4 nebo 8 válců.
No co by člověk mohl chtít po českém zastoupení, že ;-\ ... .
Avatar - AUDIRS6
14. 12. 2014 16:14
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Tak uz aj u Medveda problemy s webom ? 8-s
To, ze Audi CZ takmer zasadne dava tu na ACZ nekvalitne infa o motorizaciach, som si uz zvykol...
Takze uz len BMW...a mozno - tam na to myslia poriadne, a preto su tak vysoko v predajnosti nad Audi ;-\ - a jasne, ze nielen vdaka tomu :-!
14. 12. 2014 21:07
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
150 koni udela atmo 1.8, maximalne dvoulitr, na to netreba sestivalec. Pokud nekomu jde o zvuk a zaroven nepotrebuje vykon, tak prave trivalec by ho mohl uspokojit, protoze spravne naladeny zni dost podobne, jako l6. Nahrazeni 1.6ky ctyrvalce 1.5kou trivalcem neni nic hrozneho. Mnohem vetsi skoda je, ze sestivalce kolem 250 koni prestaly existovat.
Avatar - trapid
15. 12. 2014 19:21
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Tříválec správný zvuk? Správně naladěný bude mít šestiválcový zvuk jen dvoutakt (Wartburg).
Čtyřtakt nikdy - proti šestiválci má vždy jen polovinu zážehů, takže jedině, že by měl 2x vyšší otáčky. A vibrace musíš řešit pomocnýma berličkama.
Měl si někdy možnost vyzkoušet šestiválec? V případě že ne, tak opravdu doporučuji nějaký starší atmosférický od BMW. Ty považuji za NEJ.

Z hlediska výkonů - jasně. Za chvíli budou mít běžně 150 koní 1,0 nebo 1,2 benzíny.
Jenže reakce těchto motorů proti atmosféře? Sám jezdím převážně turbodiesely, ale dobře vím, jaké kouzlo má silná benzínová atmosféra. A klidně stačí nějaká starší nijak extra silná "plečka". Třeba starý Opel Kadett 2,0 - úžasný motor i v osmiventilové verzi.
Takhle foukaný motor nikdy nepojede.

Tebou požadovaný šestiválec ještě naštěstí v nabídce je. A to u Mercedesu (pokud teda na svých stránkách zase nekecají). Konkrétně 3,0 V6 245 koní, takže optimální pohon. Otázkou je, jak dlouho ještě takové nabídky budou, než je nahradí foukaný čtyřválec 2,0 nebo 1,8. Brr.
17. 12. 2014 00:17
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Netvrdim, ze trivalec bude mit zvuk, jako sestivalec, jenom ho pripomina a oproti bezpohlavnimu bzuceni ctyrvalce je to prijemna zmena. Napriklad tohle [odkaz] a tohle [odkaz] mi proste zni podobne (nemit bavorak tu rouru od kamen, tak to neni tak markantni, ale zase litr v altu neni 1.5 twin turbo...). Jiste, ze kultivovanosti, zvukem na volnobeh a v nizkych otackach trivalec na R6ku nedosahne, ale ta iluze tam je. Co se toho Kadettu tyce, tak jeho reakce na plyn je zpusobena do jiste miry take lankovym plynem a absenci eko ucpavek.
3.0 V6 245 koni vypada paradne, kam ze to maji montovat?
Avatar - trapid
17. 12. 2014 10:54
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
U Kadettu jsem neměl na mysli jen okamžitou reakci na plyn, ale i sílu při nízkých otáčkách.
Turbo bude mít vždy prodlevu (nejen otáčkovou, ale hlavně časovou), která je v mých očích prostě otravná.
Na cestování v pohodě, ale když chci "na krev" předjíždět apod, tak mi i při cestování vadí. A o nějakých přesných "hrátkách" v serpentinách si můžu jen nechat zdát.
Výkon tam sice je, ale NE HNED.
Ad eko ucpávky - to je samo problém dneška, ale asi se s tím už učí výrobci pracovat, jak jsem zjistil z testu Mazdy 3 benzín 2,0 na těchto stránkách (dasauto.cz).
Neřídil jsem ji, ale dle testu by měl motor reagovat velice pěkně.

Do kterého Medvídka je ten motor? Našel jsem ho v parametrech sedanu C.
Avatar - AUDIRS6
13. 12. 2014 15:19
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Pozri sa na aktualnu ponuku v A1 a A3...No a potom si pozri A8 W12 ;-)
Jazdia aj tie, aj tie. Len hold-smula, W12 uz nema perspektivu - ma ju vraj nahradit novy V10 6.0 TFSi, ktory ma casom prebrat aj Bentley - tam je to ale este aj superenie s Porsche, ktore vyvyja novy V8. Takze ani velke reci Bentley o tom, ze chcu byt firma s najviac predanymi 12 valcami na svete asi coskoro utichnu... :-!
Pritom mame stale V12 6,5 v Aventadore - preco neupravia ten pre MSB - teda pre nove Bentley-e a prip. aj Porsche - to mi ostava zahadou :-!
13. 12. 2014 11:11
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
I noční můra zarytých petrolheadů může v reálu fungovat nadmíru dobře :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2014 11:16
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Jj jako titulek i motor žejo ;-)
13. 12. 2014 11:36
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Ondro...je to jedinej motor v nabídce 2er? Není tam náhodou i pár jiných? Jsi v tomhle jak Topper ;-)
13. 12. 2014 11:37
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Chyba lávky, já se na svezení v tomhle modelu těším. Tohle bylo spíše rýpnutí si do těch pravověrných zarytých petrolheadů, pro které je tříválec v BMW svatokrádež :-)
13. 12. 2014 11:46
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Myslíš ty pravověrný, kteří žádný BMW nikdy neměli, protože teď už není jako dřív? >:-[]

Btw...neměli by ho ani před 10-ti lety, protože by pořád nebylo jako dřív :-)
13. 12. 2014 12:33
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Ano, přesně to jsem měl na mysli :-)
13. 12. 2014 12:43
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
Tak to potom jasný :yes: >:D
Avatar - rohYpnol
13. 12. 2014 20:07
Re: TO JO, JE TO DĚSNÁ KVÍLÍCÍ MRCHA ...
být to titulek do bulváru, tak dám palec nahoru. Ale jestl ise tu bude,e navit na seriozní úrovni, tak ten nadpis je jen bulvární hláška na zvýšení čtenosti článku.

Navíc vůbec mi nepřijde, že by petrolheadům nějak zásadně vadily 3-válce. Koneckonců právě u značek jako BMW prodeje táhnou naopak diesely.
13. 12. 2014 10:22
Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nechce!
Pravověrný příznivec značky BMW si o takové provedení neopře ani kolo, ale pro nějakou pipinu, proč ne? >:D
Rozbalit vlákno
27
Avatar - petrumr
13. 12. 2014 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2014 11:32
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Přestaň se chovat jako hulvát...!!!
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2014 11:35
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Ho.no nevyleštíš.... 8-s
13. 12. 2014 13:11
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
A i kdyby jsi ho vyleštil, nic se nezmění. Pořád to bude ho.no.
13. 12. 2014 14:43
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Já se uklepl, Arese se tak choval, PU jen vracel...
13. 12. 2014 21:25
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Já nevěřím vlastním očím! Tak pokud tady někoho urazil výraz "pipina", tak se všem dotčeným hluboce omlouvám - myslel jsem si, že je zde víceméně chlapská komunita, která není tak útlocitná :-) Takže znovu a lépe - pro pravověrné fandy BMW bude asi tříválec příliš silná káva, ale pro nějakou ne tak náročnou roštěnku, pardon pěknou mladou řidičku to bude jistě vyhovující. Jste spokojeni? >:D
14. 12. 2014 10:48
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Roštěnka zní sice lehce pubertálně, ale mile.
13. 12. 2014 11:59
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Jo okamžitě se přestaň chovat jako hulvat! Tady se pohybujes úplně v jiném světe. Tady jses ve světe priznivecu značky BMW. ;-)
13. 12. 2014 12:08
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
To bylo stejně hloupý, jako původní příspěvek. Takže souhlasíš s terminologií kolegy Umra...good luck :-)

Přiznivců? Ne, ale jednoho štěkala ;-) Jednou se rozpovídej, jak jsem ti neodmítl pomocnou ruku místo řepáckýho servisu v Ově a přestože jsi o pomoc požádal ty mě, ani jsi se neobtěžoval tam zavolat...
Nestěžuj si :-)
13. 12. 2014 12:23
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Stejně hloupé jako původní příspěvek. Ach ano. Oba jsme použili nesprávný výraz. Příznivec.

Já jsem to ukazoval schválně ženě. Řekl jsem ji, ze očekávám reakci jak jsem hloupý člověk. Ptala se mě, kdo by na tuhle vložku na téma "čeština v příspěvcích" muže reagovat. Nechápe to, ze jakákoliv legrace skončí vždycky tak smutně >:-[]

Pokud sis četl soukromé zprávy, tak jsem Ti odepsal, ze Ti moc děkuji za pomoc. Pokud to nestačilo tak: "moc děkuji za pomoc".
A ano nevolal jsem tam, já tam byl osobně. Bohužel všichni byli na obědě ;-)
Avatar - petrumr
13. 12. 2014 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2014 12:44
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Nešlo o poděkování...

Btw, pokud jedu na schůzku, domluvím si čas, ale každej jsme jinej ;-)
13. 12. 2014 12:49
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
No vzhledem k tomu ze jsem před lety měl schůzky s kapitány průmyslu teto země a objizdel jsem největší firmy, tak si myslím, ze je to házení hrachu na zeď.
Já jsem tam nejel na schůzku. Já jsem se tam jel informovat. Netušil jsem, ze naprosto všichni v profi firmě jsou v jeden čas na obědě, bez zástupu.
13. 12. 2014 14:39
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
No comment...
Avatar - petrumr
13. 12. 2014 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 12. 2014 12:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2014 12:46
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Já se za nějakýho velkýho příznivce nepovažuju...btw teprve teď jsem si všiml, že "pipiny" použil první Arese, tudíž se omlouvám.
13. 12. 2014 13:00
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Ty se nepovažuješ za velkého přiznivce? Tak tomu nevěřím. Já ziju v přesvědčeni, ze ty značku BMW milujes. A když ji milujes, tak není co řešit. Není to tak dávno, co se rozčiloval nad posuzováním řidičů BMW a psal jsi, ze jich znáš hodně a jsou to slušní lidé. Mimochodem já jich taky znám dost a jsou to naprosto pohodovi lidi, kteří si na nic nehrajou. Jenže oba dva se podle mě pohybujeme v prostředí, které nám vyhovuje = v prostředí normálních a pohodovych lidi. Ale nemůžeš tvrdit, ze jsou takoví všichni. Stačí jedna projížďka pro Praze a je ti jasné, ze ti lidi si o sobě mysli, jak jsou jedinecni v těchto vozech.
13. 12. 2014 14:40
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Ne, mám rád auta...ne BMW. A BMW mi vyhovuje z D3 v některých modeleh nejvíc. To je vše.
Nedělím lidi ani podle auta, ani podle pražáků, či ostraváků. Všude se najde něco a rozhlídni se po Ově.
13. 12. 2014 17:50
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Proč bych se rozhlížel po Ově? Já ziju, bydlím a pracuju po cely rok střídavě v Praze, Soulu a New Yorku. Já tím tuplem nedělám rozdíly. Jenom říkám, ze nejvíce prasi na silnicích nadlidi nadaut. Audi, mercedes,BMW, infinity a Lexus. Proste když potkas na ulici Renaultu thalia, tak je tady nějaké procento ze v něm bude sedět dement. U výše zmíněných značek je to procento vyšší až vysoké. Proč? Protože si ti lidi mysli, ze jsou něco více než ostatní. Pamatuju si uživatele Machyrek jak psal, ze ma tak silné auto (tuším ze měl m550d) ze ostatní auta jsou pro nej jen obtížný hmyz. Zajímavé je, ze třeba řidiče Porsche ze by prasil vůbec nevidím. Většina z nich je dost slušná. Mluvím samozřejmě o Porsche 911.
Avatar - boost.
13. 12. 2014 18:10
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
A já nevím, proč takhle dokola kopeš kolem dokola, kdykoliv přijdeš do diskuze pod článkem o BMW.

Dementa v D3 potkáš stejně často jako dementa v Thalii nebo dodávce nebo čemkoli jiném. Ok, * v X5 je víc vidět a víc to lidem leží v žaludku.

Nicméně to neznamená, že se tu v diskuzi nesmí chválit BMW, říkat nahlas svoji náklonnost k BMW - nejen BMW, ale i milionům automobilům různých výrobců. A že mne na dálnici v odstavném podjede bílá X6 mne neodradí od koupě/provozování vozidla značky BMW.
13. 12. 2014 18:16
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
OK. To vypadá jako rozumná kritika. Asi jsem moc zaujatý. Dík.
Avatar - boost.
13. 12. 2014 18:30
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
A jak je na tom teď tvoje pětka?
13. 12. 2014 18:35
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
No musím zaklepat. Naprosto skvěle. Co jsem udělal je, ze jsem promazal zadní část sedadel, kde se kůže setkavala s plastem a nic nevrze. Motor je OK, převodovka taky. Co jsem začal kupovat non rft pneumatiky, tak to auto na podélných nerovnostech netaha do stran.
Takže teď spokojenost, akorát mi chybí zvuk a sila šestiválce. ;-)
Avatar - boost.
13. 12. 2014 18:58
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Tak to je dobrý. Nám vrže zadní víko v kufru - jen v zimě >:D - a sedačka, když se dá do jiné polohy, než byla zvyklá. Panorama už přestala konečně... Holt to asi k bmw patří. 8-s

S tím motorem se ti nedivím. Ani ne tak co se týče výkonu, I když proč ne, ale spíš kvůli chodu a zvuku.
Avatar - wakantanka
14. 12. 2014 11:43
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
výnimočne s tebou musím za túto reakciu súhlasiť. :yes:
Avatar - www.skodaoctavia.cz
13. 12. 2014 12:23
Re: Hrozné, ale vždyť si to člověk nemusí kupovat, když nech
Bohužel za pár let nebude jiná možnost.
Avatar - boost.
13. 12. 2014 10:32
Už to začíná
Tříválec v M paketu na 19" kolech a pádly pod volantem. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - poterienko
13. 12. 2014 10:58
Re: Už to začíná
Už to dávno začalo. Octa 1,9TDI 66kw v bodykitu a s křídlem z Airbuse.
13. 12. 2014 15:58
Re: Už to začíná
Stovka za devět. To není tak strašný na entry model. Např. u SUVček od Nissanu se na takovou hodnotu nikdy nepodíváš, ať do nich strčíš, jaký chceš motor:)
13. 12. 2014 10:41
hehe
půlka řidičů pozná stejně prd co je v tom za motor a prodávat se to bude jako housky na krámě ... viz průzkum u majitelů o tom jaký pohon má řada 1 , kdy si jich spousta myslela že přední ... ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 12. 2014 13:15
Re: hehe
Amen
13. 12. 2014 16:49
Re: hehe
Souhlas. Tento model budou kupovat buď pozéři nebo fandové značky, cely život toužící po vlastnictví nového BMW nebo lidé, kteří cti tradici značky a její sportovní geny. Některým lidem jde taky o bezpečí a zázemí silné značky. Důvodů muže byt v hlavách potenciálních zájemců dost.
13. 12. 2014 10:49
Proc mura?
Male, lehke zadkolkove coupe s malym, lehkym, ale dostatecne silnym motorem. Spravne po "petrolheadsku" by tam mela byt, dle oznaceni 218i, 1.8 atmosfera. Vykon by o moc vetsi nemela, kroutak taky ne, mozna by mela lepsi vykonnovou spicku, ale to se talhle blbe odhaduje, spolehlivost zalezi na tom, jak by byl ktery motor postaveny, jelikoz tri deci objemu nejsou nic markantniho. Co by ale 1.8 urcite nemela, je zvuk pripominajici R6, coz je u takoveho auta (zejmena bavoraku), dost podstatne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2014 11:03
pred 10 rokmi
sa ludia sli smiechom po.... ked videli htp vo fabii.... uz vtedy som hovoril znamym a kamaratom ze trojvalce su proste tu a nepotrvba dlho a kdejake 12valce a podobne mastodondy budu na ustupe... preslo 10 rokov a dnes ma trojvalec uz aj premia.... kamarati uz pochopili ze ja som sice srandista ale v niektorych veciach ich nemam chut klamat ani oblbovat.... jednoducho realita je taka aka je ..... a casom skoncia aj V12 aj V8 a ostanu maximalne 6 valce ... zase sa mozeme smiat...ale pockajme o 10 rokov... a uvidime

prichadza doba trojvalcov, turbomotorov a hybridov.... krasne V8 su pomaly ale isto uz dinosaury dnesnej doby .... a to nevravim ze sa mi to paci ze to tak je.... ide o fakt.... ja tym nadseny inak nie som aby si niekto nemyslel ze ma downsizing tesi ... rad spominam na doby ked trojlitrove sestvalce mala "povinne" kazda automobilka ... a ked vo vyssej strednej triede sme mali 20 roznych modelov aut... kdeze zlate casy su ;-\

takze je uplne normalne ked uz dnes vidim trojvalec aj v bmw... do smiechu mi ale z toho nie je ( na rozdiel od tych ktori sa kedysi smiali fabii )
Rozbalit vlákno
18
13. 12. 2014 11:33
Re: pred 10 rokmi
Tak jsme si zaplakali jako každej den...Toppere, děláš vůbec něco jiného, než že se utápíš v podobných domněnkách? ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2014 11:42
Re: pred 10 rokmi
...to je jak pomalu tekoucí voda ze starého křivého kohoutku >:D
Avatar - www.skodaoctavia.cz
13. 12. 2014 12:26
Re: pred 10 rokmi
Jenže se nejedná o přirozený s správný vývoj, jedná se o nařízení socialistické EU a její nesmyslný boj s emisemi, který stojí neskutečné peníze a snížení je jen na papíře.
Avatar - praděda7
13. 12. 2014 18:13
Re: pred 10 rokmi
Správně! A to je tragédie dnešní doby. Je neskutečné, že výrobci automobilů se EU nepostaví a chovají se jako masochisté. Už i frau Merkelová se v jednu chvíli postavila proti této hysterii ze strany EU ale automobilky se jen krčí a nastavují záda pro další ránu. >:-[]
13. 12. 2014 18:31
Re: pred 10 rokmi
Je to jen jedno další auto .... tohle je určitě lepší .... [odkaz]
Avatar - praděda7
13. 12. 2014 19:06
Re: pred 10 rokmi
Pro AM ten vůz vyrobila Toyota. Jo, šikovné. To dávali ke každému novému AM pro manželku zdarma. ;-)
13. 12. 2014 21:16
Re: pred 10 rokmi
To vím, že dělali u S klasse, dávali k ní to divné áčko. Znám jenom jednoho člověka s AM, ale neříkal že by mu dali IQ ... Jeho stará jezdí v Bentley, tak nevím, musím se zeptat ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 12. 2014 11:43
Re: pred 10 rokmi
Myslíš, že to je Evrospkou Unii? Já myslím, že to je lidma. Kolik lidí si kupuje šestiválcové zadokolkové BMW v manuálu? Kolik lidí si koupilo minulé Clio Sport? Kolik lidí dá obecně přednost velkému benzínu oproti modernímu polomotůrku s malou spotřebou? Že by téměř nikdo?

Aha...

Dám krk za to, že kdyby velké motory lidi kupovali, tak jich tu máme bezmezný výběr všem rregulacím navzdory...
Avatar - praděda7
14. 12. 2014 12:23
Re: pred 10 rokmi
Jasný. Vše je dané zákony. A zákony tvoří především EU. Tečka! :-!
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 12. 2014 14:18
Re: pred 10 rokmi
A který zákon zakazuje šestiválce? Či velké motory?
Avatar - praděda7
14. 12. 2014 14:57
Re: pred 10 rokmi
Žádný výslovně. Ale všechny EU zákony které se týkají spotřeby a emisí jsou nastaveny tak, že jinak než s malými motůrky se do nich automobilky nevlezou... ;-\
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 12. 2014 15:23
Re: pred 10 rokmi
A jak to odporuje tomu, co jsem napsal nahoře? Lidi ty malé motůrky hctějí, kdyby nechtěli a lpěli na víceválcích, tak jich jednak automobilky určitě nabízejí víc, druhak by se mohutně lobbovalo za výjimky v regulacích atd...

Jenže lidi nechtějí... Všechny dostupná auta, která jsou tak trochu regulacím navzdory - mají velké motory, normálně poskládané převodovky - mají dost mizerné prodeje...
Avatar - praděda7
14. 12. 2014 15:37
Re: pred 10 rokmi
Jasný. Se zákony nic nenaděláš a lidi mají mentalitu stáda... ;-\
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 12. 2014 12:09
Re: pred 10 rokmi
Zlaté časy... nebo golden era.. no jo.. A kdyby jsi od těch dob, na které vzpomínáš, odečetl ještě nějakých 15 let, najednou by jsi byl v 70. letech. V době, kdy sedany střední třídy mívaly tak nevýkonné (nejen) základní motorizace, že by se je dneska báli dát i do nejmenšího miniauta. V době, kdy zrychlení na stovku za 15 sekund bylo nadprůměrné a kdy skoro každé auto vypadalo zepředu stejně, protože mělo čtyři kulaté světla a mezi nim černou plastovou masku z vodorovných mřížek :-)
Avatar - Skipper
13. 12. 2014 17:55
Re: pred 10 rokmi
Nějak nechápu tvoje věčné nářky. A to píšu jako člověk, který jezdí jedním šestiválcem a jedním osmiválcem. Reálně si nový nikdy nekoupíš a na ojetý odvahu mít nebudeš, tak proč ti je to líto?
Ano, R6 je pro běžný život skvělý a zvuk V8 vždy dokáže rozbušit srdce. Spotřebu nemám potŕebu řešit. Ale že bych za tou dobou plakal? A proč? Vždyť první M3 byla taky R4. Ano, auta jsou čím dál složitější, může se pokazit čím dál víc věcí, ale to stejné si mohli říct lidl v 80. letech.
A momentálné je na prodej E36 320i, která má najeto ani ne 1000 km. Cena 25000 Eur. Koupil by jsi si ji? A to je ještě pravé poctivé BMW se vším, co k tomu patří.
Avatar - boost.
13. 12. 2014 18:14
Re: pred 10 rokmi
On ne. Protože jediné, na co se zmůže, je nostalgie a střídání názorů jako ponožek. Ani diskutovat nezvládne.

Mimochodem, máš krásné E39. Koukal jsem na tvé vlákno na bmwklub.sk. :-! :yes:
14. 12. 2014 10:50
Re: pred 10 rokmi
:yes: :-) Pěkně! ;-)
Avatar - wakantanka
14. 12. 2014 11:49
Re: pred 10 rokmi
Hm, neviem na kú dobu to spomínaš, ale ja si pamätám na našich cestách zväčša dovezené polorozbité herky označené 316i ktoré mali skoro problém sa pohnúť z miesta. Na nejaké šoférske zážitky si mohol na mieste zabudnúť a žralo to aj trávu okolo cesty. Dnes do podobne veľkého a ťažkého auta dajú 1,5 s turbom a raz toľko koní a krútiaku a hneď tu bude niekto vyplakávať za 3,0 R6, ktorý videl tak na obrázku. Na smiech si tu tak jedine ty.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 12. 2014 13:17
Koho to zaujima...?
Dnesny vodic noveho BMW spravidla netusi, co je pod kapotou. Ani ho to nezaujima.

Dnesny vodic ojazdeneho BMW... no skoda hovorit...

Jedna aj druha skupina vytvara image znacky....
Rozbalit vlákno
13
13. 12. 2014 14:41
Re: Koho to zaujima...?
Dáš odkaz na zdroje k tomu co píšeš, nebo je to jen takový plácáníčko? ;-)
13. 12. 2014 15:00
Re: Koho to zaujima...?
[odkaz]
14. 12. 2014 10:50
Re: Koho to zaujima...?
Podívej se co napsal MMI a co jsi postnul ;-)
14. 12. 2014 11:09
Re: Koho to zaujima...?
Přední kola jsou také pod kapotou. ;-)
14. 12. 2014 11:25
Re: Koho to zaujima...?
Dobrý :yes: >:D
13. 12. 2014 15:59
Re: Koho to zaujima...?
To si opravdu nemyslím. Dokonce si troufnu tvrdit, že i kdybych se zeptal mojí ženy, tak by to věděla.
13. 12. 2014 16:54
Re: Koho to zaujima...?
Pokud si to kupuje fanda značky, tak to ví stoprocentně. Takže zvláště u BMW těch lidi s neznalosti toho, co je pod kapotou bude opravdu málo.
Avatar - Skipper
13. 12. 2014 17:38
Re: Re. Koho to zaujima...?
Co se Ti nezdá na dnešních řidičích ojetého BMW? Já i manželka jsme celkem spokojeni ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 12. 2014 20:37
Re: Re. Koho to zaujima...?
"celkem spokojeni"

To je ten problem....
Avatar - Skipper
13. 12. 2014 20:54
Re: Re. Koho to zaujima...?
A jak jsi na tom s dovolením Ty? Já pořád nikde problém nevidím.
14. 12. 2014 09:58
Re: Re. Koho to zaujima...?
Irena je stoprocentně spokojená s hybridem a v každé diskusi to dává všem hlasitě najevo. Její debilní kecy jsou ozdobou každého článku o hybridních automobilech.
Irena ví všechno nejlíp, investuje peníze do budoucnosti a dává tím najevo svůj
postoj:)
Avatar - Skipper
14. 12. 2014 10:38
Re: Re. Koho to zaujima...?
Děkuji za info :yes: :-)
14. 12. 2014 10:51
Re: Re. Koho to zaujima...?
Oooops, ty jedeš. :-)
Avatar - praděda7
13. 12. 2014 17:29
BMW Svrbínek 218i
Nevím, kdo si takové auto bude kupovat, protože určitě nebude levné a kupovat si BMW kupé, které potřebuje 8.8sec se dostat z 0-100km a navíc s motorem s křovinořezu...nevím, nevím. Rozuměl bych politice za tímto rozhodnutím, kterým je zcela určitě nutnost dostat průměr CO2 na určitou cifru, ale o tom není v článku ani zmínka. Na druhé straně bude dobře, když se taková plečka bude jakžtakž prodávat, protože to umožní BMW dále vyvíjet i pořádné motory. Hlavním viníkem celé anabáze ale zůstává EU a zelení šílenci, kteří na ni tlačí a které financují kapitalisté typu Al Gora a jemu podobných, kterým může být naše planeta ukradená, hlavně že se obohatí na úkor nás všech. >:-[] Jo, a že ten tříválec devalvuje BMW to je přece každému jasné.
Rozbalit vlákno
7
13. 12. 2014 18:00
Re: BMW Svrbínek 218i
Nebude to levné, ale bude tam dost propastny rozdíl mezi 218 a 235i. Pamatuju si, jak jsem byl překvapený, kolik stojí 520d a 530d. Tenkrát byl pro mě motor na úplně posledním místě a řešil jsem to výbavou. Tenkrát jsem s tím autem skoro nejezdil a měl služební. Tenkrát to auto bylo pro manželku a děti, aby byly v bezpečí proti maniakum na silnicích. Dneska jsem OSVČ a žádné služební auto nemám a tudíž motor u dalšího vozu musí byt co nejvýkonnější. Takže tady mas příklad konkrétního rozhodnuti pro nejslabší motor. A těch důvodu muže byt X.
Problém je, ze u ostatních motorizaci je to tak, ze BMW ma jasně definované pro koho to je a kolik na tom vyděla. U teto motorizace je zřejmé, ze k tomu byla značka donucena. A to není správně.
Avatar - boost.
13. 12. 2014 18:23
Re: BMW Svrbínek 218i
Šest válců je prostě šest válců a žádný vyhoněný méněválce takové motory nenahradí. :-)
13. 12. 2014 18:32
Re: BMW Svrbínek 218i
Jojo. Ale když kupujes auto pro manželku a děti, tak to moc neřešiš. Teď s tím jezdím i já a fakt to není ono. ;-)
Avatar - HitmanPB
13. 12. 2014 22:13
Re: BMW Svrbínek 218i
Rozdiel medzi socka modelom (20d) a normálnym modelom (30d / 35i), je samozrejme nielen v cene, ale bohužiaľ i v technike a materiáloch. Socka modely sú očesané, vo všetkých smeroch, jednu zo základných vecí spomeniem napr. brzdy. Vo vyspelých krajinách sa socka model kupuje na pokojné jazdenie, v krajinách Eldoráda (Slovensko, Česko, Poľsko, Maďarsko..) si to ľudia kúpia ako superšport, jazdia s tým ako hoviadka a čudujú sa, že to síce je BMW ale nejak to nejazdi ako tá 530d / 35i......
Za BMW si kľudne dosaďte AUDI alebo Mercedes, ale bohužiaľ tento extrém sa najviac prejavuje práve u BMW, lebo má najšportovejší image spomedzi D3.

P.S. Všade platí, za málo peňazí, málo muziky :-)
14. 12. 2014 08:36
Re: BMW Svrbínek 218i
No na to jsem se prodejce ptal a řekl mi, že rozdíl je max v lépe dimenzovaných brzdách. Takže o nějakém očesání asi nemůže být řeč. Ostatně bylo by to dost nevýhodné i pro samotnou automobilku, aby montovala v podstatě dva různé modely, když budu brát v úvahu, že pětek se výrobí cca 360.000 kusů za rok https://www.press.bmwgroup.com/netherlan… />.

Prošel jsem si teď na toto téma několik diskuzí a článků na netu a všichni se shodují na tom, že neexistuje rozdíl (kromě lepších brzd) mezi 520d a 530d. Pokud sem hodíš odkaz, v čem je 530d lepší než 520d (kromě brzd), tak budu rád. Faktem je, že 530d naopak nabízí více možností z hlediska příplatků. Prostě u 520d nenajdeš v konfigurátoru aktivní stabilizátory apod.

Jinak se chci ohradit proti tomu šílenému pojmu "socka model". Když si plně vybavíš 520d, tak atakuješ hranici dva miliony korun. Já jsem šel cestou výbavy, protože mě motor nezajímal. A to je to krásné na prémii. Dovolí Ti jít cestou, kterou chceš.

Co se týče toho rozdělení krajín, tak to je možná v Tvojí představě. Já jsem tedy neviděl a ani neslyšel nikoho, kdo by přeceňoval schopnosti nejslabší motorizace.
I když dynamicky po instalaci performance packu to není taková tragédie a 530d uniká jen o málo: [odkaz]

Jediná věc, která mě štve je zvukový projev. Zvláště po důkladném otestování fenomenálního biturba od Audi.
Avatar - Hammunasakra
14. 12. 2014 08:42
Re: BMW Svrbínek 218i
U odkazů musíš smazat to s jen http:// ;-)
14. 12. 2014 10:01
Re: BMW Svrbínek 218i
Hitman, tady jsi těžce mimo. Viděl jsem 335i s manuálem a hadrou a viděl jsem totálně naložené 320d. Auto je pořád stejné, představa, že ti dají do dvoulitrového dieselu jiné
dřevo nebo hliník /obojí z plastu:) je hodně ujetá. Nebo jinou kůži. Auto je skládačka, ale určitě nedrží skladem dvojí kvalitu materiálu.
13. 12. 2014 17:52
BMW
s prednym pohonom, trojvalcom, elektr. posilnovacom riadenia, vybrakovanou zakladnou vybavou, kde je vsetko za priplatok a aj plasty su priplatkove, kde bola ta diskusia o premiovosti a nechnologickom naskoku premie?

Ked boli bmw1 so sestvalcom, zadnym nahonom, hydr. posilnovacom riadenia, to bola soferska premia, teraz sa z toho stava akurat tak snobske auto...

Aj keby to bol najlepsi trojvalec na svete, trojvalce dokaze ponuknut dnes kazdy... Prave ta odlisnost a la zadny nahon a sestvalec v dobe stvorvalcov robila tu premiovost, do buducna to bude viac menej o znaku na kapote, bmw s trojvalcom, mercedes s renaultackym motorom, no nekup to...

Uz aj ta alfa romeo so zadnym nahonom, ked sa konecne zacne predavat, bude soferskejsie auto ako bmw, nie preto, ze by alfa napredovala, skor bmw ide smerom do stratena...
Rozbalit vlákno
7
13. 12. 2014 18:15
Re: BMW
Pozor. Důležité je říct, ze tady se žádná revoluce přece nekoná. Pořad to bude auto se zadním náhonem a šestiválcem. Pořad bude mít petiprvkove zavěšení zadních kol.
Jenom si můžeš vybrat i jiný motor. To je cele. A důležité je, ze pokud by tady neexistovala tak přísně nastavena EU pravidla o produkci CO2 a emisním průměru značky, pak si nemyslím, ze by si BMW kazilo dobrovolně image investicemi do trivalcovych motorů.
Avatar - praděda7
13. 12. 2014 18:35
Re: BMW
Jasný. BMW chybí model do kterého by mohli ten "křovinořez" montovat. Proto čumí dokola a hledají kam ho fouknout. No v jedničce už je, tak na řadě byla dvojka. Po dvojce přijde trojka, pak X1 a tak dále. Ještě letos v srpnu Manfred Porscherider vyloučil tříválec pro jiné modely než jedničku. Bingo! Je prosinec a už tu máme dvojku a mluví se o trojce. Ale žádné bobky vážení. Na ceně se to nepozná. A co dál? Že by M3? Trojku už tam máme, tak proč ne. Viva Brusel! >:-[]
14. 12. 2014 12:04
Re: BMW
Coupe by mala byt sportovejsia exkluzivnejsia a menej prakticka verzia normalneho modelu, tam nema trojvalec co hladat ani v ponuke. Pod 9 sekund sa aj mazda3 aj golf 1.4 TSI a nepotrebuju na to byt coupe.

Ano, zatial si mozes vybrat aj sestvalec. Ale nekona sa dostatocny vyvoj sestvalcov, tento nevyvoj sa substituuje v style - predam sestvalec a trojvalec = mam nizsie emisie. Pri sprisneni noriem to dopadne tak, ze vynechat sestvalec z ponuky...

Pokial viem, tak sestvalec v starej jednotke mal spotrebu pod 9-10 litrov aj pri surovsom zaobchadzani. Logickym krokom by bolo vylepsit ho, aby klesla spotreba na 8-9 litrov a v dalsej generacii na 7-8 litrov. To je vyvoj, nie pchat tam trojvalce...
Avatar - praděda7
14. 12. 2014 15:13
Re: BMW
Souhlas. Bohužel realita je taková, že EU normy na průměrné CO2 emise jsou tak přísné, že bez těch třihrnků se do toho automobilky nevlezou. A ano, doplatil na to vývoj úsporných šestiválců... ;-\
Avatar - boost.
13. 12. 2014 18:20
Re: BMW
Hmmm. Pokud ohlédnu od dalších odstavců a snobství (ehm?! 8-s , tak bych se chtěl vyjádřit k odstavci druhému a šestiválcové jedničce. V případě silné verze kupé to taková nirvána není. Divil by ses. A ani hydraulické posilovače všechny verze vč. R6 neměly.
14. 12. 2014 10:02
Re: BMW
Je to pořád dokola. BMW se rozšiřuje směrem nahoru i dolů. A nic ti nebrání koupit si do toho auta šestiválec.
Až skončí i šestiválce, potom bude ouvej:(
14. 12. 2014 10:53
Re: BMW
Nevím, jestli je většina z vás tady tak zabedněná nebo jen nerozumí psanýmu textu ;-)
16. 1. 2015 19:08
Zadek
ten zadek je šukézní, tohle je hodně povedený facelift, kurde no moc pěkné Bmwečko, jinak dneska jsem viděl zadek nové x5 a dostává se mi pod kůži čím dál víc....
Rozbalit vlákno
0