Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Honda CR-V prozrazena

Za měsíc se v Paříži představí nová generace Hondy CR-V. Oficiální fotografie však už nyní kolují na internetu.
Zpět na článek
21. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "anonym"
21. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "kus"
21. 8. 2006 12:27
neregistrovaný "pavka"
21. 8. 2006 12:28
neregistrovaný "Charger"
21. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "Paja"
22. 8. 2006 03:57
neregistrovaný "Umierneny"
22. 8. 2006 07:30
neregistrovaný "Charger"
21. 8. 2006 12:30
neregistrovaný "Dinar"
21. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "Pierro"
21. 8. 2006 12:57
neregistrovaný "Dasty"
21. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "Pepino"
21. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 15:56
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "Drsoň"
21. 8. 2006 13:11
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 15:45
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 16:35
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 19:54
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:30
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 21:41
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 23:28
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 09:40
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:31
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 10:56
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 13:15
neregistrovaný "NIcKON"
21. 8. 2006 13:21
neregistrovaný "sn4pb4r"
21. 8. 2006 14:22
neregistrovaný "Mirek"
21. 8. 2006 14:42
neregistrovaný "Dasty"
21. 8. 2006 14:29
neregistrovaný "astros"
21. 8. 2006 14:57
neregistrovaný "RS"
21. 8. 2006 15:06
neregistrovaný "RS"
21. 8. 2006 15:13
neregistrovaný "astros"
21. 8. 2006 15:27
neregistrovaný "StandaHonda"
21. 8. 2006 15:12
neregistrovaný "hopkirk"
21. 8. 2006 15:21
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 15:18
neregistrovaný "JardaBar"
21. 8. 2006 15:37
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 15:59
neregistrovaný "well"
21. 8. 2006 16:01
neregistrovaný "Paja"
21. 8. 2006 16:31
neregistrovaný "Jozo"
21. 8. 2006 19:36
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 16:43
neregistrovaný "Dasty"
21. 8. 2006 20:01
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 16:24
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 17:06
neregistrovaný "ZZ"
21. 8. 2006 18:20
21. 8. 2006 18:25
neregistrovaný "miles"
21. 8. 2006 19:57
22. 8. 2006 23:37
neregistrovaný "rosalin"
21. 8. 2006 19:03
neregistrovaný "well"
21. 8. 2006 19:59
21. 8. 2006 20:30
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:45
21. 8. 2006 21:54
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 22:35
22. 8. 2006 09:37
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:22
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 11:05
neregistrovaný "well"
22. 8. 2006 11:11
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:52
neregistrovaný "well"
21. 8. 2006 19:18
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 19:45
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:54
21. 8. 2006 21:03
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 21:13
21. 8. 2006 21:46
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 22:32
22. 8. 2006 10:50
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:35
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 20:40
21. 8. 2006 20:55
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 21:12
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 21:33
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 23:20
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 23:48
neregistrovaný "don Pedro"
22. 8. 2006 09:34
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:48
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:47
21. 8. 2006 21:14
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 22:31
22. 8. 2006 09:41
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:52
neregistrovaný "JardaBar"
22. 8. 2006 10:21
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 10:42
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 13:40
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:05
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:29
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 16:50
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 21:15
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:02
neregistrovaný "Marko"
21. 8. 2006 19:46
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:57
neregistrovaný "Marko"
21. 8. 2006 20:45
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:28
neregistrovaný "briza"
22. 8. 2006 09:32
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:56
neregistrovaný "Marko"
22. 8. 2006 10:19
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 12:28
neregistrovaný "briza"
22. 8. 2006 13:29
neregistrovaný "Marko"
22. 8. 2006 13:38
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 14:12
neregistrovaný "Marko"
22. 8. 2006 15:09
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:01
neregistrovaný "Marko"
21. 8. 2006 20:41
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 20:30
neregistrovaný "RS"
21. 8. 2006 20:42
neregistrovaný "don Pedro"
22. 8. 2006 08:21
neregistrovaný "LexusRx 400h"
22. 8. 2006 09:31
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:21
neregistrovaný "Paja"
22. 8. 2006 10:24
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:42
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 10:32
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:36
neregistrovaný "Paja"
22. 8. 2006 10:43
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 09:25
neregistrovaný "nitrob"
22. 8. 2006 09:26
neregistrovaný "nitrob"
22. 8. 2006 10:19
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 10:23
neregistrovaný "Paja"
22. 8. 2006 10:23
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:26
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 10:36
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 12:25
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 12:41
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 12:57
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:00
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 13:46
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 15:02
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:04
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:21
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:03
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:27
neregistrovaný "nitrob"
22. 8. 2006 15:36
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 16:00
neregistrovaný "nitrob"
22. 8. 2006 16:05
neregistrovaný "King"
23. 8. 2006 09:36
neregistrovaný "nitrob"
25. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 12:09
neregistrovaný "LexusRx400h"
23. 8. 2006 10:33
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 12:20
neregistrovaný "King"
26. 8. 2006 20:43
neregistrovaný "Pedritto"
neregistrovaný "anonym"
21. 8. 2006 12:22
bez titulku
:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kus"
21. 8. 2006 12:26
+
klad této hondy je, že narozdíl od mnohých SUV nevypadá tolik mastodontně
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pavka"
21. 8. 2006 12:27
Re: +
tak tohle ne! :no:
neregistrovaný "Charger"
21. 8. 2006 12:28
Design
se mi líbí..jasně vychází z předchůdce a přitom je moderní a nevypadá mastodontně..žeby znovu lídr segmentu?? :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Paja"
21. 8. 2006 12:31
Re: Design
Finale jsem videl uz pred mesicem na autoweek a dodnes nevim, co si mam myslet. napsat, ze se jedna o prehmat rozhodne nejde, ale nemohu v sobe najit nadseni treba z noveho Civicu. Musim pockat na zive dojmy...
neregistrovaný "Umierneny"
22. 8. 2006 03:57
Re: Design
Lidrom segmentu je predsa Nissan X-trail, nie? :-) Aspon tu u nas..
neregistrovaný "Charger"
22. 8. 2006 07:30
Re: Design
ne ne..bejvávalo..X-trail už je zastaralý
neregistrovaný "Dinar"
21. 8. 2006 12:30
Dyzajn
Až se budou hondisté rozpalovat nad "hnusným" designem Octavie Scout, ať se jdou schladit pohledem na tento designový "majstrštyk". V článku se píše, že se Honda tentokrát držela designem u země, mě připadá, že se dostala až pod zem, tohle nemůže CR-V přežít. :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pierro"
21. 8. 2006 12:39
Re: Dyzajn
Dinare souhlas. Ta křivá huba pod hauptnou je fakt děsivá. Hondy se vždy celkem líbily, vč. minulé generace CR-V. Z tohodle paskvilu se mi zvedá kufr.... 8-s
neregistrovaný "Dasty"
21. 8. 2006 12:57
Re: Dyzajn
Taky se mi zdá, že se ze předu nějak divně tlemí. Honda chce být originální až moc. A tady trochu střelila vedle. Nevím proč, ale při pohledu na ty fotky (ne že by tam byla nějaká konkrétní podobnost) jsem si vzpoměl na Fiat Multipla >:D :no:
neregistrovaný "Pepino"
21. 8. 2006 12:39
starý design byl až uhlazeně nudný,
nové CR-V se blíží vzhledově více k Acuře. Ale to není zdaleka tak důležité, jako nový podvozek. Ten starý, s občas mechanicky připojitelným pohonem 4x4 byl v mých očích v těžkých zimních podmínkách již slabinou.
Nové CR-V, se slibovaným pohonem SH-AWD rázem ke slabšího průměru vyskočí na špici pelotonu. Vyrovná se mu podle zpráv jen pohon BMW (X3,X5).
To je ten nejpodstatnější rozdíl.
Mohu tak soudit z toho, že jsem odjezdil již 2 CR-Včka a mám s nimi bohaté zkušenosti. Stejně tak jsem jezdil i s výše jmenovanými mnichovskými dítky.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 15:19
Re: starý design byl až uhlazeně nudný,
Musím trochu schladit tvé nadšení - zatím není vůbec jisté, že CR-V dostane SH-AWD. Ale zároveň nevím, jak by se mohl systému SH-AWD vyrovnat X-Drive? Vždyť má jen jednoduchou distribuci předek-zadek. X-Drive vůbec nemá možnost přerozdělení točivého momentu mezi pravé a levé zadní kolo!
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 15:56
Re: starý design byl až uhlazeně nudný,
Teda abych to upřesnil - CR-V sdílí platformu s Acurou RDX, která SH-AWD má, nicméně Honda ještě o SH-AWD a CR-V neřekla ani slovo. Ovšem pokud bude, je o králi kompaktních SUV rozhodnuto. ;-)
neregistrovaný "Drsoň"
21. 8. 2006 12:52
Smrt designerům
Co se to v Hondě děje? Malý zachvěv v podobě nové Hondy Civic a teď zase takové obludy? Zlatá nadčasová Honda Civic r.v. 1992.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 13:11
CHECHT
No předek takovej divnej, nemůžu najít správná slova. Ale ten zadek, ten zadní sloupek a klenutí zadního bočního ve mně vzbuzuje asociace s Rhodiusem a ty zadní lampy zase trošku volvo. No, upřímně, čekal jsem víc. Už vzhledem k povedené sestřičce jménem Acura. PS: to zase schytám od Kinga ;-)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 15:45
Re: CHECHT
Ale vůbec ne. Jde o to, jestli CR-V dokážeš pochopit. Ne teď. Za týden, měsíc... Pokud ne, žádná tragédie, pokud jo, super. :-) Vezmi si jen tu odvahu - Nejprodávanější, nejhůř druhé nejprodávanější SUV v Evropě, obrívský šlágr v USA - a ta odvaha úplně opustit konvence téhle kategorie. To je prostě pecka :yes: To auto se prostě MÁ tvářit drsně a to dělá. A profil je pro mě mimořádně chytlavý. Ale jak říkám - zatímco u Civicu nebo Accordu, případně FR-V jsem ochoten se do krve hádat o precuznosti jejich křivek a linií, v tomhle případě ne, ať si k němu najdou lidi cestu sami a pokud někdo raději unylou konkurenci, budiž jim přáno. Sázím na to, že bude Kamenožrout obrovský hit. Uvidíme napřesrok.
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 16:35
Re: CHECHT
Kingu neblázni, tohle má do stylu kosmické čivavy nebo sportovně elegantního accordu daleko, na míle. A nazývat odvahou absenci nápadu, tak to ne, takhle kamarádi nebudeme ;-)
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:54
Re: CHECHT
Sorry, ale kde vidíš tu absenci nápadu? Já si naopak myslím, že to je jedno z mála SUV, které nápad má. Právě tou přídí, která je všechno, jen ne nenápaditá, to se na mě nezlob... Profil taktéž - podobá se něčemu od konkurence? Záď je bohužel slabota napříč třídou. Jasně že to nemá styl kosmického CV a sportovně elegantního Acco. SUV by asi nemělo být kosmické ani sportovně elegantní. SUV by mělo být drsňákem, což CR-V je, navíc i s jistým sportovním kupéšvihem. Absence nápadu? No nevim...
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 20:30
Re: CHECHT
Kingu, my si nerozumíme nebo možná nechceme, možná je to jinak - tím stylem jsem myslel styl obecně - čivava má styl kosmické lodi, accord sportovní styl a přitom pěkně elegantní (pouze sedan!), perfektně skloubeno. Ale to céervéčko - nic, žádný motiv, žádný styl, žádný nápad. Jen úporná snaha. Nic víc. Tvůj pohled je sice jiný, avšak respektuji ho, znám tvoji nebetyčnou lásku k hondě, přesto si myslím, že by se model SUV od hondy nemusel zrovna takhle odlišovat. Právě k té Acuře ;-)
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 21:41
Re: CHECHT
Pak vyvstává otázka - opravdu tam ten styl není, nebo ho nechceš vidět? Já to tam vidím. To, o co se pokoušel Lexus, se teď povedlo Hondě. Rx300 má geniální profil, ale naprosto tupou příď. Tomu se Honda vyhnula - profil je sportovní, i když jinak pojatý, a k tomu velmi agresivní přední partie. Myslím, že lépe se s problematiku stylu vypořádal pouze Nissan X-Trail. Ale to jen proto, že je z něj malý off-road. CR-V není jakooffroad, CR-V podle mě právě teď dalo význam zkratce SUV - Sports Utility Vehicle. Je přiměřeně sportovní a drsný zároveň, a udělalo to velmi neotřele. Co je proti tomu Antara, RAV4, CX-7? Jsou to hezká auta - ale co dál? ;-)
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 23:28
Re: CHECHT
Uff, tak ty na mne taháš tu hrůzu RX ? No to snad ne. Já tam styl nevidím, a není to tím, že bych ho tam nechtěl vidět, ostatně čivava se mi taky nelíbí, ale klidně bez mučení hondí sekačkou přiznám, že svůj styl má. Jinak ten sportovní a drsný zároveň, tak tím je pro mne X3 a novej Freelander. Možná CX-7. PS: více se mi ale zamlouvá segment Crosswagon, XC70 a nebo [odkaz] ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:40
Re: CHECHT
Tak to holt bude našim odlišným úhlem pohledu. Pokud považuješ za sportovně drsné X3 a CX-7, patrně se nemůžeme shodnout... XC70 je paráda, ale Crosswagon je stejná beznaděj jako X3.
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 10:31
Re: CHECHT
Já to nahoře psal - každý máme jiný pohled. Ty navíc daný bezbřehou vášní pro sekačky >:-[] :yes: PS: Kingu, bude mít Honda nějakej menší diesel než 2.2 ?
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:56
Re: CHECHT
Ano, pro agregáty, sekačky, motorky, letadla, auta roboty, solární panely a genetické inženýrství >:D . Myslíš jako třeba famózní tříválec 1.7 vytvořený oddělením jednoho válce ze skvělého 2.2 i-CTDi? Jasně, patrně by byl kultivovanější než čtyřválcový Pumpe-Düse, ale tohle není způsob jakým dělá motory Honda, na to jsou experti jiní. Ne, takový skutečně ne. A jestli jiný? To asi ví jen v Japonsku, já o tom vážně pochybuji. Proavděpodobnější je růst směrem k V6.
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 11:16
Re: CHECHT
Dík ;-)
neregistrovaný "NIcKON"
21. 8. 2006 13:15
Propánajána...
...doufám, že ne všechna nová SUV budou vypadat jako Audi Q7. Jedna je na tak malý svět až až.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sn4pb4r"
21. 8. 2006 13:21
Exterier
Tak ten exterier je velmi slusny, oproti predchadzajucemu sa mi ovela viac paci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirek"
21. 8. 2006 14:22
Pokazde to nevyjde
Hlavu vzhuru, kluci japonsky. Pokazde to proste nemuze vyjit. Tak snad priste. Jo a fotografum reknete, ze kdyz predprodukcnimu modelu vypadne cestou kus predni masky, tak at ho tam radsi vrati zpatky, nez to vyfoti.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dasty"
21. 8. 2006 14:42
Re: Pokazde to nevyjde
>:D >:D >:D
neregistrovaný "astros"
21. 8. 2006 14:29
Tak mozno sa ten Daewoolet predavat bude
tak som si pri pohlade na toto CRV spomenul na kamenozruta z nekonecneho pribehu rovnako skareda tlama. Zozadu to celkom ujde ale bocny profil ala stream naozaj nemusim. Asi to chce korejcom ulachcit pri predaji toho ich noveho predrazeneho SUVecka. Pre mna bola Honda CRV vzdy striedme ale kvalitne auto za slusne peniaze. v Nicom nebola spicka ale celkovo super. Pri tej novej ma odradza ten look dostatocne. technicky to ale asi bude solidne auto.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "RS"
21. 8. 2006 14:57
Re: Tak mozno sa ten Daewoolet predavat bude
Kamenožrout >:D >:D >:D
neregistrovaný "RS"
21. 8. 2006 15:06
Re: Tak mozno sa ten Daewoolet predavat bude
Do kamenožrouta zezadu nabořilo Volvo a japončíci to hned hodili na linku >:-[]
neregistrovaný "astros"
21. 8. 2006 15:13
Re: Tak mozno sa ten Daewoolet predavat bude
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "StandaHonda"
21. 8. 2006 15:27
Re: Kamenožrout
Jo tak to je přesný >:D Asi se na silnicích začnu bát. Prostě ne všechny dizajnové úlety musí dopadnout tak dobře jako nový Civic.
neregistrovaný "hopkirk"
21. 8. 2006 15:12
design
Naštestí zákazníci Hondy vesměs auta kupují kvůli skvělým jízdním vlastnostem a motoru. Sám mám Hondu Jazz, která se mi v podstatě dodnes moc nelíbí, ale je supr praktická. Na vzhled auto nejezdí a nový CRVčko se zase prostě odlišuje tak jako všechny Hondy a o to designerům myslim šlo...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 15:21
Re: design
Tobě se nelíbí Jazz? Nechápu... Jedno z nejzezčích malých aut. Má šmrnc ;-)
neregistrovaný "JardaBar"
21. 8. 2006 15:18
TFUJ TAJBL !
Tak na todle můžu říct jediné, tfuj tajbl. V USA to možná pofrčí, ale pochybuju, že tenhle design ocení v Evropě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 15:37
Je to šok
Čekal někdo, že se bude Honda o***t po RAV4? Tucsonu? Captivě? Sorentu? Kdepak, našla si vlastní cestu. A za to :yes: Však počkejte pár týdnů, Kamenožroutův ( :yes: >:D ) čumák za pát týdnů či měsíců pochopíte a přijdete mu na chuť, moje reakce byla po prvním shlédnutí špionážních fotek stejná. Díky tlamě bude naprosto nepřehlédnutelný, navíc příď díky tomu působí mohutně, agresivně, hladově, jak je libo. Profil - tvar prosklení jako u kupé. Jen málo SUV má tak dynamický profil. Tedy přesněji - vím o jediném - RX300. Vytažené blatníky půsbí svalnatě, prolisy v jejich horní části jsou šmrnovní. Záď má u všech SUV trochu problém s identitou, ale proč Volvo? Nemělo tyhle lampy náhodou už současné CR-V? Začínám designérům Hondy vážně fandit, od roku 2002 se jim začíná dařit vše, na co sáhnou. Proberte si to se mnou : Jazz, Accord, FR-V, Civic, Stream. Jen Legend hraje na dost konzervativní notu, což ostatně není divu. Ale na druhou stranu chápu, že spoustě lidí nepůjde CR-V přes pysky. Ale rád se jich zeptám za půl roku. Vždyť i já pomalu nacházím v těch nejnovějších modelech BMW určitý posun k lepšímu (X5, 3 Coupé). Připomínám, že BMW bylo zpočátku odsouceno napříč spektrem. Část lidí přesvědčilo, čísti se "muselo" začít líbit, protože je to BMW. Jestli mají příznivci BMW skutečně tak otevřený vztah ke změnám konfekce, tohle auto ocení. Pokud jim tedy nebude vadit, že je to "jen" Honda.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "well"
21. 8. 2006 15:59
Re: Je to šok
Uživatelé BMW nemůžou říct ani pumpička. Když vidím X3, tak nechápu co ten designér musel pít :no: . Tohle je ale taky taková malá obluda :-O .
neregistrovaný "Paja"
21. 8. 2006 16:01
Re: Je to šok
Hezky napsane, mas pravdu s obloukem bocnich oken, ten navic dela pohled zboku, u vetsiny konkurence tak fadne jednotvarny, velmi zajimavym. Je to prave ten typ oblouku, ktery udelal z Meganea 3d dotazeny vuz. Psal jsem nahore, tohle je typ vozu, ktery si musis dvakrat obejit a pote jej videt v pohybu, pak si lze udelat obrazek. Ale musim souhlasit i s prirovnanim ke kamenozroutovi, resp. predni cast mi pripomina soucasnou produkci SsangYongu.
neregistrovaný "Jozo"
21. 8. 2006 16:31
Re: Je to šok
King Stream bol poriadný prepadák :no: :no:
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:36
Re: Je to šok
Jasně že byl, aby ne - se dvěma benzinovými motory a naprosto fádní přídi...
neregistrovaný "Dasty"
21. 8. 2006 16:43
Re: Je to šok
Líbí se To Fiat Multipla? Mi ne. Byla originální, nekonvenční a nevkusná. Nikdy jsem si na tu hrůzu nezvykl. Co se týče BMW a Bangleho excesů, pak BMW 7 byla a je hrůza. S každým dalším modelem to pak už bylo lepší, protože pan Bangle si uvědomil, že si s BMW nemůže dělat co chce. Takže na řady 5 a 3 už se dá dívat. Prostě tahle Honda je něco jako expesionismus v malířství. Na tohle si nikdy nezvyknu :-!
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:01
Re: Je to šok
Zapomínáš, že Bangleho už dávno "za zásluhy" uklidili. Nové BMW už kreslí úplně jiní lidé ;-) . Uvidíme, kolik lidí z těch, to tu teď obrací oči v sloup, časem otočí. Taky bych neřekl, že se mi bude líbit nějaké BMW z jakobangleéry. :-)
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 16:24
A klidně mohla zůstat neprozrazena.
Neb není oč stát. Alespoň já tedy z tohohle vozidla rozhodně nadšenej nejsem. Ona to má vůbec Honda se mnou těžký. Po opatrném nadšení z fotek Civicu mne po setkání se s live verzí to nadšení jaksi opustilo. A paradoxně mne příjemně překvapil naživo viděný Civic sedan - asi nejhezčí kousek ze současné produkce Hondy (vyjma motorek teda). Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
21. 8. 2006 17:06
Kvalita
No, pěkně to tu tohle esuvéčko rozproudilo. Já jen nechápu, že jsou k dispozici fotky v tak mizerný kvalitě :no: Počkám si se soudy na další fotky. Zatím ale nic moc ;-\
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2006 18:20
KUP SI BMW
Všechno je to na stejný kopyto... tyhle vitary, ravky, ixtrajly, ceervéčka... valí se to sem... a koho to vlastně oslovuje?... Udělat esúvéčko, aby to vypadalo... to umí jen pár mistrů... v podstatě si dnes můžeš koupit jen BMW X3... Pokud ovšem nehodláš pustit svýmu kontu dvoumilionovou žilou... Pak vlez do BMW X5... a budeš dokonalej dravec... a - takřka bez konkurence... tedy s Land Roverem a Volvem v zákrytu...
Rozbalit vlákno
44
neregistrovaný "miles"
21. 8. 2006 18:25
Re: KUP SI BMW
Ma to len jednu nevyhodu. Od X3 & 5 ma totiz odhovoril aj samotny predajca

;-)
21. 8. 2006 19:57
Re: KUP SI BMW
Jo, jo, jasně...BMW jsou neskutečný šunky :-)
neregistrovaný "rosalin"
22. 8. 2006 23:37
Re: KUP SI BMW
to ,když Tě viděl v čem jste s Kingem přijeli k autosalonu,ubohý závistivý socani.
neregistrovaný "well"
21. 8. 2006 19:03
Re: KUP SI BMW
...Udělat esúvéčko, aby to vypadalo... to umí jen pár mistrů... Myslíš BMW X3?? Prosím tě, už ty přepálený švestky nepij ;-)
21. 8. 2006 19:59
Re: KUP SI BMW
Zajeď si do restaurace v Metropoli... je ve vysokém patru nad parkovištěm (Zličín - Praha) tam seď a koukej... až pojede dokonalejší SUV než X3... napiš sem něco...
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:30
Re: KUP SI BMW
Ale no tak - to auto je nuda okořeněná bezradností. Jak říká Jeremy Clarkson z Top Gearu - Při kreslení profilu si kýchnul a už se mu to nechtělo mazat. Pokud by ses tu byl za klasickou offroadovou krásu v podobě Land Roveru, ani bych nepípnul. Ale X3? A X5 je taky slabá(minulá/současná generace), ale alespoň si na nic nehraje. Jo, nová X5, to je jiné kafe, ale u CR-V asi nebudeme doskutovat o BMW X5, ne? Co by na to řekli skalní? Vždyť je to auto za dvojnásobek ceny. >:D Prohrát s CR-V by bylo příliš kruté ;-)
21. 8. 2006 20:45
Re: KUP SI BMW
Já přece nekonfrontuji Hondu s X5 :-) ... já tvrdím, že pokud chce chlap SUV, pak to chce velké SUV... a ovšem nic pod BMW X3 se vlastně v Evropě nedá valit... P.S. Co říká Jeremy Clarkson je mi šumafuk... fakt ;-) :-) Možná, že Jeremy napíše do T.G. - Honda je dělo, to tvrdí King... a GTI mu to prej nebaští... :-)
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 21:54
Re: KUP SI BMW
Pokud chce chlap v Evropě SUV, koupí kompaktní SUV. Protože CHLAP si nemusí dokazovat velkým autem, že chlapem je. To už se nějaký ten rok dokazuje jinak a jinde. Komu nestačí kompaktní SUV, ten je podezřelý. S největší pravděpodobností si jen potřebuje honit triko (nebo košili, případně elasťáčččččky), případně dělat dojem. Má tohle za potřebí chlap? A X3 se furt sveřepě netahel, už hodinu se ti pokouším vysvětlit, že to nebí SUV, ale paskvil.
21. 8. 2006 22:35
Re: KUP SI BMW
Ne ne. Proč máš dojem, že ve velkém SUV si člověk něco dokazuje... Co by si pak dokazoval v Picantovi :-) Všichni... Kingu... v těch pokusech o pořádný chlapský auto... šilhaj po X5, případně po XC90, či po Land Roveru... či Cayennovi, to je liga vyjímečných... to pod X3, to je okresní přebor... kompars... klaka.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:37
Re: KUP SI BMW
Kdyby svět aut fungoval podle tohoto receptu, to by byl hodně smutný svět... ;-\
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 10:22
Re: KUP SI BMW
No... a ty máš snad dojem, že svět je veselým místem?.. Veselý svět... o ten usilujeme... tedy v těch X5kách...
neregistrovaný "well"
22. 8. 2006 11:05
Re: KUP SI BMW
Já pořád říkám, že máš něco s očima, BMW X5 je stejně velké jako CR-V. Uvnitř dokonce ještě menší ;-) .
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 11:11
Re: KUP SI BMW
Nepochybně :-)
neregistrovaný "well"
22. 8. 2006 15:52
Re: KUP SI BMW
Pořád sedím v té restauračce a ještě jsem neviděl ošklivější SUV než BMW X3 :-) , jak mám dlouho vydržet?? >:D
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 19:18
Re: KUP SI BMW
Tak si ty teréňáky a SUV ťrochen shrňme. Předesílám že japonskou část záměrně vynechávám (duvody nechť si každý domyslí sám). A začínáme v Itálii, ano Fiat Panda 4x4, ten umí pěkný kousky. Potom tady máme horkou novinku Škoda OII Scout (hodnocení viz tam). Dále pak je tady M-B M (M jako medvěd), toho dokázali převálcovat jen ještěři v Jurské zahrádce. A poslední zástupce ze staré dobré Evorpy je (ano znalci již vědí) LR, ne cosmetic, ale (jakýkoliv) LAND ROVER - (nejen) evropská klasa. No a pro pokračování pohádky se musíme přenést za Velkou Louži. A nechť jsme styloví tak budeme pokračovat JEEPem, ten umí taky hodně dobře. A dále pak už jsou jen fullsajzy a trucky. No a kdo chce býti nekompromisní a je mu vše vyjmenované málo, tak pro nej je jediná správná volba Humřík H1 (jinej prosím nebrat!) Já mám tu "gazikovskou" lajnu jasně danou takhle. Jináč ať si samosebou každej koupí co chce, hlavě ať je v tom a s tím spokojenej. Tož tak.
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:45
Re: KUP SI BMW
Tvůj úžasný výčet má jen jednu podstatnou vadu. S výjimkou Pandy mluvíš o autech hodně přes milion. A ve třídě cenově relativně příznivých kompaktních SUV kralují, ať se ti to líbí, nebo ne, Asiaté. Jak se k tomu staví Evropa? Za vše mluví Scénic RX-4, neboli tragédie. První slušné evropské SUV bude Opel Antara - a i ten je rebadgeovaný Chevrolet Captiva. Takže japonskou část vynechat nemůžeš. Trend udává Toyota, Nissan a Honda. A k tomu Korea - Santa Fe, Tucson, Sportage, Captiva, Sorento. Tož tak. ;-)
21. 8. 2006 19:54
Re: KUP SI BMW
Ano, ano... v tomhle Evropa zaspala... a nenastartoval ji ani pokus Renaultu... Tak to teď Evropa dohání... osobně mě to nijak nebere... kompaktní SUV... nikdy. A jak CRV, tak RAV, tak Vitara jsou neforemné... jedinej dokonalej malej SUV koník je to BMW X3... P.S. myslím, že chlapský SUV, teda X5, XC90... má bejt pořádná kára za pořádný prachy... jinak jsi na silnici za trapáčka... to snad uznáš. P.S. Testy pějou chválu na Santa-Fe... chybí mu bohužel image... citelně.
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 21:03
Re: KUP SI BMW
Vidíš to - právě RAV4, CR-V a Vitara spolu s X-Trailem jsou v mých očích velmi foremné. Na rozdíl od Tribute, Santa Fe, Tucson/Sportage - a především - X3. Sorry, kámo, ale ale X3 není ani dokonalej, ani koník. Pokud se neshodnem na designu, což patrně ne, zabrusme hlouběji. X3? Auto, kterému uvnitř chybí silná stránka SUV - prostornost. Auto, kterému chybí silná stránka SUV - komfort jízdy. Na Jižní spojku ideální. Na D1 - trest boží za pořízení BMW. A mimo silnici? Očistec, ty hříšná vrtuli vzývající duše... Jo, na řízení je to stále docela BMW. Ale koho to u malých SUV zajímá?
21. 8. 2006 21:13
Re: KUP SI BMW
Toho, kdo tomu rozumí a nepočítá drobný...
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 21:46
Re: KUP SI BMW
Od toho má BMW řadu 3. Ten paskvil X3 má jistou jen jednu věc - že mu už nikdo neodpáře image auta pro ty, kteří nemají na X5. A kdybys byl trochu v obraze, věděl bys, že to takhle vnímají i ti, co BMW prodávají. Pleteš se, kdo tomu rozumí, nekupuje X3. A už vůbec ne po testovací jízdě. ;-)
21. 8. 2006 22:32
Re: KUP SI BMW
Klid. Tisíckrát raději X3...
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:50
Re: KUP SI BMW
Jasně, GTI, rozumím ti, stejně jako když lékařské konzilium okamžitě rozpoznalo mentální zdraví vojína Švejka po pronesení pozdravu "Ať žije, pánové, císař František Josef I." :yes: >:D
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 20:35
Re: KUP SI BMW
Ale jo, jasan, OK. Jenže mně jaksi kompaktní SUV "made in Asia" neberou, a to ale jaksi skoro vůbec, proto tam je ta "asijská" díra. Buďto to má být malé, lehké, čiperné = Fiat Panda 4x4 či Jeep Wrangler, anebo "malý tank" = např. Dodge RAM. A to něco mezi tím pro mne (dostatečně) vyplňuje Škoda OII Scout (sláva za ni, ta možná těm kompaktním asijským SUV provětrá kabát - a možná taky ne, čas ukáže), případně Volvo XC70/90 (na které jsem ve svém výčtu zapoměl, sorry Volvo) a pak taky, a to tedy hlavně: Land Rover Freelander 2 (představení máš vedle), no a buďto na něj tu vatu mám a beru ho, anebo ne a to pak radeji jedu na vejlet na kole (asiat SUV je na mne moooc velký kompromis). No a taky uvidíme s čím se (snad už konečně) příští rok vytasí M-B v podobě MLKlaine. Postrašit může taky VW se svým Tiguánem - to ale juž není šálek mého čaje, na to tu jsou jiní kalósci ;-) Co Oplí Antara to se uvidí, prý i Renault něco chysta - jo Evropa dohání co zaspala. Jináč tě odkazuji na svou poslední větu. Tož tak.
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:55
Re: KUP SI BMW
Tvoje abstraktní hodnocení mi nápadně připomíná kohosi, kdo tu teď hází palce vzhůru. Musíš si přiznat, že to, že tebe kompaktní SUV neberou, je v běhu času naprosto zanedbatelné, trend holt nezastavíš. Tebe neoslovují, ročně je však koupí statisíce Evropanů. Taky mi nejsou dvakrát blízké, nicméně to vypadá, že jich bude brzo víc, než starých dobrých sedanů střední třídy. A pokud jde o Freelandera - pokud bude podobný jako jeho předchůdce, z něhož si dělali srandu dokonce i Britové samotní, tu "vatu" nacpou Evropani do CR-V. >:-[]
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 21:12
Re: KUP SI BMW
To moje, pro tebe abstrakní hodnocení, je prostě moje - ty máš zase svý, a 100 lidí má zas 100 svých dalších hodnocení, no a proto se dělá tolik různejch aut, kolik se dělá - to aby si holt pokud možno každej vybral co jest jeho naturelu nejblíže. No a i kdyby hned celá Evropa jezdila SUV made in Asia, no tak já tedy prostě ne. A navíc, jak jsem již byl zmínil výše, se Evropa (pomalu) v tomto segmentu snad jaksi probouzí. Tož uvidíme čehož se ještě v kompaktSUV dočkámé - já ty kSUV zatím beru jen jako modní výstřelek, byť snad možná trochu déle trvající. A Freelander 2 že by měl býti k smíchu - no nevím, mně nepřipadá (snad jen že by jeho jízdní vlastnosti byly katastrofální, a to by pak ale bylo spíše k pláči).
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 21:33
Re: KUP SI BMW
Tak nevím - nejsi přítelem SUV, nebo asijských SUV? ;-) . Trochu to zavání automobilovým rasismem :-O . Pokud SUV nemusíš, tak co ta pozitivní očekávání, co přinesou evropští výrobci? ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 23:20
Re: KUP SI BMW
No tak to tedy prrrr, ogare. Kde vidíš co pozitivního z mé strany na tom že Evropa se snaží dohnati Asii co tejče kSUV, já to pouze suše konstatoval! Žádná, a na tom si trvám žádná pozitiva jsem nezmiňoval! Ve třídě kSUV spatřuji jen modní výstřelek (čest několika málo vyjímkám) - taky tady tedy z mé strany žádné rozlišení na Asie vs. Evropa - takže s tím automobilovým rasismem bych, být tebou, zrovna moc neoperoval. A aby jsi mne tady jěště nedejbóže nezačal obviňovat z rasizmu obecně automobilově asijského, tak místopřísežně prohlašuji že jsou auta asijské provenience, která se mi líbí (a možná že Hyundai, jenž vyjede z Nošovic toho bude důkazem, pokud si zachová co možná nejvíce z oné studie). Grrrrr, tož tak!
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 23:48
Re: KUP SI BMW
P.S. A přečti si vedle o Jagu - zvláště pak první odstavec několikrát. To je to co (nejen) já hledám u auta, a to mi žádné kSUV, ani evropské, ani asijské, ani z Marsu, Venuše či Melmeku, obávám se nabídnouti nemůže (a jestli jo, tak si pak jedno za trest koupím). A abych zde nestřílel jen na východ, tak vypálím i jednu salvu směrem západním. Obzvláště "vydařeným" výsledkem SUV mánie jest pojízdná pepřenka od Porsche, která po faceliftu dostala ještě větší "kouzlo", krátce a prostě das ist hrůza! Tož tak.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:34
Re: KUP SI BMW
Tož to jo :-)
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:48
Re: KUP SI BMW
Koho to oslovuje? Lidi, kteří tvoří v Evropě 4/5 kupců automobilů kategorie SUV. ;-) BMW X3? Dneska bylo těch skotských víc, což? >:D
21. 8. 2006 20:47
Re: KUP SI BMW
:-) Náhodou nebylo... byl jsem na cestách... Kingu... tihle kupci... ti mě neinspirujou... vždycky musí člověk usilovat o to, aby jako ledoborec štípal kru... mrskat se někde vzadu v kajaku... to není mé téma... :-) ;-)
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 21:14
Re: KUP SI BMW
GTI, při svých cestách už sis mohl všimnout, že ti, co sedlají japonská SUV - chlápci ve flanelkách s tejden neholenou tváří, i frajeři v kvádrech, si už respekt řidičů s vrtulí získali, i když popravdě - málokodo z nich o něj stojí a ještě míň z nich taková věc fakt zajímá. :-!
21. 8. 2006 22:31
Re: KUP SI BMW
Tomuhle nevěříš ani ty... ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:41
Re: KUP SI BMW
Patrně na své cestě životem potkáváš až příliš mnoho snobů... :-!
neregistrovaný "JardaBar"
22. 8. 2006 09:52
Re: KUP SI BMW
:yes:
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 10:21
Re: KUP SI BMW
Umíš si představit tu nudu života nebejt tak trochu snob?.. ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:42
Re: KUP SI BMW
Nebýt trochu snob je nuda, být hodně snob je opruz. Nebýt trochu snob znamená nekoupit si běžnou konfekci jako je Golf, Passat, Fabia nebo Octavia. Být hodně snob znamená neodolatelné nutkání ukázat, že mám prachy, a to i pokud je nemám. Proto jezdí tolik BMW 520d a Audi A6 2.0 v základní výbavě bez označení na zádi, zato ale s černými foliemi. ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 12:44
Re: KUP SI BMW
Byl bych opatrnější v hodnocení vyšší střední se základní motorizací... jsou lidi, co si chtěj natáhnout pérka i v autě... a je jim jedno za kolik udělaj stovku... Zcela je chápu.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 13:40
Re: KUP SI BMW
Za volantem si je natáhneš u všech aut stejně, pokud mají možnost si nastavit posaz podle svých představ. Na to stačí Octavia ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:05
Re: KUP SI BMW
Tak to ne... v autě je dobrej každej centimetr... doslova.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:29
Re: KUP SI BMW
Přijde mi, žes nikdy neseděl v autě vyšší střední. Ty centimetry k dobru mají být v E segmentu kde? Maximálně na šířku. Ale i tak je mi líto - BMW 5 má méně místa na šířku než Accord. Bohužel úměrně s velikostí auta rostou i středové tunely... Kdepak, v prostornosti to nebude, čímž se v kruhu vracíme k tomu snobství >:-[]
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:50
Re: KUP SI BMW
Ne ne. Nejde jen o ta kolena... jde o celkové obestavění prostoru. Jistě, šíře je důležitá. Ovšem jde o velikost sedáků, výšku opěradel, vzdálenost sedáku od střechy... to vše určuje ten prostor. Jo, středové tunely...to je téma. Vycházej z členění do tříd, a s třídou roste prostor...Samozřejmě uvnitř každé třídy je také nejmenší a největší zástupce... Takže nevětší reprezentant z nižší třídy a nejmenší z třídy vyšší jsou si prostorem dost podobní. Je velký rozdíl se posadit do auta z nižší střední a přesednout do vyšší střední. Jinak ta šíře - malá auta se poměrně dost rozšířila, takže to dnes již i v malých vozech není jako ve Fiatu 500... Přesto tvrdím, že dnešní střední třída (Accord) je tak akorát a A6 a spol je vynikající. Dokonalost pak nalezneš v A8 a spol. Přitom jde (a v tom s tebou souhlasím) o centimetry. Nahoře píši, že také roli hraje každej cenťák. Opravdu.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 21:15
Re: KUP SI BMW
To máš pravdu, ale neplatí to paušálně, jak říkáš, jsou v každé třídě velká i malá auta. Bohužel právě ta tebou vzývaná patří spíš k těm menším ;-)
neregistrovaný "Marko"
21. 8. 2006 19:02
seriovy Qashqai
Tu je seriovy crossover Nissan Qashqai pre parizsky autosalon: [odkaz] (Dufam ale, ze na tom mene trvat v serii nebudu, pretoze to je bezpecne jedine auto, v mene ktoreho su samohlasky a spoluhlasky v takom slede, ze mam po par dnoch vazny problem si spravnu podobu pamatat...)
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 19:46
Re: seriovy Qashqai
Moc hezký :no:
neregistrovaný "Marko"
21. 8. 2006 19:57
Re: seriovy Qashqai
Z predku som aj ja ....no trosku rozcarovany. Hlavne to "oramovanie" znaku (ci co za dekoraciu to ma byt) mohli nechat na pokoji. Inak si pockam na ostatne pohlady...concept sa mi pacil (a to moc)....tak uvidime...
neregistrovaný "King"
21. 8. 2006 20:45
Re: seriovy Qashqai
Popravdě - nechápu, jak může jít Nissan prodejně nahoru. V Evropě přestárlá Almara, k tomu až příliš "micro" Micra, vyčpělá Primera... Almaru se chystá vystřídat arcihnus Tiida, pak tu máme Quashquai, což je zmutovaná Tiida. Prakticky jediné, co se od Nissanu v současnosti dá, je Patrol, Pathfinder, X-Trail a Note. A ani jedno s výjimkou Notu není masový produkt.
neregistrovaný "briza"
22. 8. 2006 09:28
Re: seriovy Qashqai
Z350 se da a to tak, ze velmi. I kdyz to taky neni masovy produkt.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:32
Re: seriovy Qashqai
oops, na toho jsem zapomněl :*)
neregistrovaný "Marko"
22. 8. 2006 09:56
Re: seriovy Qashqai
Nissan....to je trosku zlozitejsia tema. Oni sa zamerali s tymi crossovermi na trend na domacom Jap. trhu - a v EU preto neslapu ako by mali (tu su este crossovery neni udomacnene). Z casti je to aj dosledkom toho, ze marketingove centrali v EU nepochopili o co Nissanu ide. Komunikuju tie auta ako bezne osobaky a nie su schopni predstavit vyhody crossoverov (resp. ak to market. prac. Nissanu nechapu tak je mozno chyba aj vo vnutropodnikovej komunikacii). To bolo vidiet na reklamnej kampani na Note. Bolo to o aute pre mladu rodinu, ale mala byt skor o vyhodach crossoveru a nevztahovat to auto na jednu cielovu skupinu (obzvlast v nasich koncinach, kde mlada rodina vacsinou na take auto nema). Micra ma zas problem, ze je prilis....babska. A Tiida? ja ti neviem....zacinam pomaly pochybovat, ci to auto fakt do EU pojde. Zatial ju neohlasili ani do Pariza...a to auto sa v Jap. predava uz kolko? Dva roky....(mozno aj dlhsie). Trva im to uz prilis dlho (aj napriek tomu, ze Almera je prakticky nepredajne auto).
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:19
Re: seriovy Qashqai
Marko, marketingová neschopnost vysvětlit výhody crossoverů možná bude spočívat v tom, že skutěčně žádné nemají. Vezmi si Note - podle mě velmi příjemné auto, dobrý, jistý podvozek, rozumné řízení i řazení. Má docela dost odkládacích prostorů, což je praktické. Na zadních sedadlech je pro kolena o pár cm víc než třeba ve Fabii. K čemu je ale dětem prostor pro kolena, když se vejdou tak jako tak? A kufr? Prakticky stejně velký jako u běžného B segmentu. A to vše za bratru o 50-80 000 víc než je standard třídy B. Tak proč potom Note? A proč qashquai, ktyž je na rozdíl od Notu ještě navíc hnusný, což bylo znát už pod prvotní kamufláží. Pokud by měl note interiér velikostně jako segment B, ale k tomu kufr 400 l, to by bylo něco pro rodinu, ale takhle? Podívej se na Hondu Jazz - 340 000 je sice na malé auto dost peněz, ale těch vychytávek - standardně 380 l kufr, systém sklápění sedadel, prostorná kabina, taktéž množství schránek. Ale bohužel jediný, ne moc dynamický motor (byť s úsporností dieselů) a poněkud kompromisní podvozek a řízení. Není tedy Jazz, mírně zvýšené auto z Béčka, daleko rodinnější než crossover?
neregistrovaný "briza"
22. 8. 2006 12:28
Re: seriovy Qashqai
Proc prostor pro vzadu pro deti? Toho bych rekl, neni nikdy dost. Detska autosedacka je strasny zrout mista vzadu. Jinak ale souhlas.
neregistrovaný "Marko"
22. 8. 2006 13:29
Re: seriovy Qashqai
No...ono Jazz je svojim sposobom tiez crossover medzi malym hatchbackom a malym MPV. ;-) A nie som si isty ci crossovery nemaju vyhody....ten priestor sa vzdy pocita, aj tych par cm naviac, dokonca si myslim, ze aj s tym batozinovym priestorom to nebude az tak zle. ;-) A tiez je to o tom, ze to auto nemusi byt urcene vzadu iba pre deti... (Cim netvrdim, ze vsetky crossovery maju prakticky vyznam). Rozhodne som ale viac nakloneny crossoverom ako mazda 2 /Nissan Note (kde je ten "priestor na dlzku"), nez malym MPV, kde je viac miesta iba nad hlavou.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 13:38
Re: seriovy Qashqai
To je pravda, ale jak říkám - prostorná kabina je ti nanic bez odpovídajícího kufru. A to je spolu s cenou problém Notu. Proč platit 50 000 víc jen za 4 cm navíc pro kolena?
neregistrovaný "Marko"
22. 8. 2006 14:12
Re: seriovy Qashqai
Ono to mozno nie je iba o tych kolenach....sused ma cerstvo kupeny Note, a pomerne dost casu travi prevazanim roznych veci (pocnuc bicyklom konciac ...ani neviem cim). Minule, ked som ho tak sledoval z okna (...nie zamerne! >:D ) tak sa mi zdalo, ze to auto je celkovo vacsie ako porovnatelne klasicke auto. Myslim po sklopeni zadnych sedakov ...tak sa mi zdalo ze to je cele objemnejsie. ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:09
Re: seriovy Qashqai
Nevím, ani variabilita mi nepřijde nijak extra dobrá (i když po sklopení sedadel je každý cm navíc poznat). Pokud to tedy porovnávám s Jazzem. Pochopitelně ve srovnání s Fabií nebo P207 určitě jo. Ale jde o to, že zatímco Note se na sebe snaží upozorňovat svou "jinakostí", Jazz se tváří jako normální auto. Na to, aby oslovil lidi ze sebe nemusí dělat crossovera, byť jím částečně je, protože snese srovnání jak s Fabií, tak třeba s Merivou.
21. 8. 2006 19:56
Re: seriovy Qashqai
:-) Quaq... nebude mě mrzet, pokud jméno zapomenu...
neregistrovaný "Marko"
21. 8. 2006 20:01
Re: seriovy Qashqai
:-) ...ehh, bojim sa ze ten povodny zaujimavy concept [odkaz] do seriovky vychladol. pomerne dost...
21. 8. 2006 20:08
Re: seriovy Qashqai
Nejen vychladl... ten se přímo vymrazil... :-)
neregistrovaný "manitou"
21. 8. 2006 20:41
Re: seriovy Qashqai
Tak mně napadá, že v mrazáku mám borovičku ;-) Asi si dám, kvaš... mne nenadchnul ;-)
21. 8. 2006 20:45
Re: seriovy Qashqai
>:D :yes:
neregistrovaný "RS"
21. 8. 2006 20:30
Re: seriovy Qashqai
Koukam, ze jmeno odpovida. Inu nechme se prekvapit, zatim mi to prijde jako vytahana Agila Offroad :-)
neregistrovaný "don Pedro"
21. 8. 2006 20:42
Re: seriovy Qashqai
No nechci urazit Nissan, ale připadá mi to jako nějaká variace na Loganí téma. No na druhou stranu je to vpodstatě jeden mančaft, takže proč vlastně ne, že.
neregistrovaný "LexusRx 400h"
22. 8. 2006 08:21
Nepovedena kopie
Zezadu svitilny z volva, zepredu svetlomety blbe skopirovane z lexusu. Navic naraznik vypada jako kdyby ho tam domontovali z nejakeho veciho auta......... Proste doufam ze to na cestach nepotkam............
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 09:31
Re: Nepovedena kopie
To se pozná fajnšmekr 8-s
neregistrovaný "Paja"
22. 8. 2006 10:21
Re: Nepovedena kopie
A vubec to vypada jako nejake SUV, ze? Kdyby radsi udelali originalni raketoplan... >:D Nerad bych se hadal, ale nepouzila CR-V jako prvni vertikalne umistene zadni svetla v SUV jako prvni?
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:24
Re: Nepovedena kopie
Nééééé, určitě Volvo >:D >:D
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 10:42
Re: Nepovedena kopie
To sice jo, ale ta nová je má zvolvovatělí ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:32
Re: Nepovedena kopie
Jasná věc, přední světlomety Lexus, zadní světlomety Volvo, prolis na boku BMW, lamela v masce chladiče Fiat, kapota Volvo, zrcátka Mercedes, blatníky Toyota, mlhovky Audi, profil SsangYong, kliky Peugeot, zadní okno Polonez, plastové chrániče Land Rover a kola - hrůza - ty už měla Tatra Präsident. Skutečně ostudná kopie všeho, co jezdí po silnicích od chvíle, kdy pan Otto začal stavět z Merkura... 8-s
neregistrovaný "Paja"
22. 8. 2006 10:36
Re: Nepovedena kopie
Za tim SsangYong predkem si zatim stojim! ;-) >:D
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 10:43
Re: Nepovedena kopie
Za tím Rhodiusem u zadní bočního já taky ;-) >:-[]
neregistrovaný "nitrob"
22. 8. 2006 09:25
X3
Nemuzu si pomoci, ale v posledni dobe na me pusobi vsechny asijske novinky dojmem nekolika druhu zvykacek nalepenych na dalkovem ovladaci k mixeru. Nekomu ta smesice pripada pritazliva, ale ja se porad peru s kazdou casti a jednotlivou proporci ... vse jsem uz nekde videl, neco dokonce take uz jako kopii, zadna pecka, jen zprohybane disproporce. I pres to, ze o teto kategorii jsem presvedcen jako o te nejpostradalnejsi (spolecne s malymi MPV), souhlasim s nazorem na X3, v teto kategorii neni potreba nic resit, pro tento segment zde figuruje pouze jedina volba...zbytek prochazi nahodou kolem, v nadeji ze najde poklad.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "nitrob"
22. 8. 2006 09:26
Re: X3
nejpostradatelnejsi ... ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 10:19
Re: X3
:-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
22. 8. 2006 10:23
Re: RAV4
Myslel jsi Ravku? ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:23
Re: RAV4
Obhajovat X3 a podivovat se nad jakýmisi zprohýbanými disporoporcemi je protimluv. Kdyby takový hnus jako je X3 udělala třeba Kia, to by si to od vás slízla >:-[]
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 10:26
Re: RAV4
To je Kingu hluboké, ale hluboké nedorozumění. ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 10:36
Re: RAV4
No nevím. Myslíš, že má BMW ve znaku roztočenou vrtuli proto, aby evokovala letecký průmysl. Omyl. To se jen v minulosti připravili na Bangla, jak se ta vrtule točí, vhání to do očí příznivcům značky slzy, takže nevidí ty pokřivené plechy. A ty zase vhánějí do očí slzy těm, kteří se ofouknout nedali. >:D
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 12:25
Re: RAV4
Každý se na to dívá jinak, před dvěma lety při pořizování pětky jsem měl pocit podobný tomu, o kterém píšeš, jako příznivec značky jsem se snažil nevidět ty pokřivené plechy. Ale Kingu, ač ješitný, nerad se pletoucí, dnes vím, že to bylo jen neumění se dívat a chápat, nezralost mého designového oka. Dnes se kaju a panu Bangleovi jsem se už několikrát omluvil. ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 12:41
Re: RAV4
No vida - a kde je napsáno, že stejný případ není třeba právě CR-V? ;-)
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 12:57
Re: RAV4
No, zdánlivě má tvoje poznámka logiku, ale v souvislosti s CR-V nikde nevidím, ani nečtu, prezentovaný nový designový směr, ucelenou koncepci, která u Bangleho byla, věděli jsme o ní, jen se nám v danou dobu nelíbila. Hondy vypadají každá jinak, žádný směr to nemá, tohle nové CR-V je splácanina různých stylů, není tu nad čím si lámat hlavu. ;-)
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:00
Re: RAV4
Resp. byl tu náznak nového stylu, evropský model Accordu, bohužel nový Civic jde jinam a CRV zas ještě jakoby na opačnou stranu. :-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 13:36
Re: RAV4
To je firemní strategie, nabízet jiná auta v každé řadě. Někomu přijde cool, když nepozná A3 od A4, A6, A8 a Q7, jiný má raději auta, která nejsou jedno jako druhé. ;-)
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 13:46
Re: RAV4
>:-[] >:-[] argumentace audi je laciná, rozebírals X3, Bangleův rukopis, o poznání nepoznání modelů tu vůbec nejde, jde o ucelený designerský směr, jednotnost stylu, tu modely Hondy nemají, naopak to je to co spojuje BMW7 s X3 nebo BMW1, ač každé vypadá jinak, mají jednotný styl. ;-)
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:02
Re: RAV4
Argumentace Audi je nejnázornější, proto ji uvádím. Ovšem pokud vidíš jednotný styl u modelů BMW, asi bude někde problém. Modely 1,3,5 a 6 opravdu používají ke zviditelnění podobně podivné tvary (až moc), ale co s tím má společného 7 a X5? Kromě ledvin na kapotě zhola nic. To není výtka, to je prostě fakt - ošklivý design bez nápadu. A X3 je zoufalost - tou snahou udělat z unylého auta něco extra laciným trikem v podobě divně zakončeného zadního bočního okna a vážně neforemnou přídí. Ale souhlasit s tebou musím v tom, že Honda nemá v současnosti jednotný styl. Měla ho nejvíce v první polovině devadesátých let, od té doby experimentuje. Tedy s výjimkou Accordu. U Civicu je to záměr, sobě podobné byly z 8 generací pouze dvakrát dvě. Otázkou je, jestli je to záměr, nebo hledání sebe sama. Acura se už našla, a to velmi zadřile, uvidíme, jestli bude Honda experimentovat i nadále, nebo jestli také časem styl sjednotí. Ale z mého pohledu si nejsem jistý, jestli by měl být třeba Civic pouze upraveným Accordem. Takový, jaký je, se mi líbí.
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:04
Re: RAV4
A právě Accord je to, co se jí nejvíce povedlo...
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:21
Re: RAV4
To bezvýhradně souhlasím :-) , ale nevím, jestli se to dá považovat za dogma, že evoluce je jediná správná cesta. Značce Acura trvalo 15 let, než našla svoji tvář, kterou považuji za mimořádně zdařilou a důstojnou. Kdyby se propracovávala vpřed evolucí, do tohoto stavu by se nedostala. Ani současný Passat nemá nic společného se svým dědem, ba ani otcem. A má snad Golf, Passat, Fox a Caddy shodné stylistická rysy? Nemají! Tak proč to vadí u Hondy a jinde ne? Opakem je Audi, to se naopak věnuje evoluci už příliš dlouho - dobrých 15 let. Slibně to vypadalo s futuristickou A6, ale Audi nakonec vyměklo. Kladem je, že obohatilo ostatní značky o jisté nápady. To je ostatně o klad BMW - jeho styling inspiroval třeba Korejce a Epica je mnohem hezčí než její předobraz, kterým bylo na 100 % BMW 5. Takže bych stylistickou rozevlátost a experimenty šmahem neodsuzoval ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:03
Re: RAV4
Ano, ano... jednotný styl. :yes:
neregistrovaný "nitrob"
22. 8. 2006 15:27
Re: RAV4
Kia by si hlavne podrezala vetev tim, ze by dovnitr nacpala plasty a potahy z pretavenych neprodejnych plastenek a propisek.... Mozna by si mel rozlisovat mezi jednoduse ohnutym a zprohybanym bez priciny >:D U tady tehle silenosti jmenem Honda mi navic nesedi ten prehnanej bocni prolis a oblouk v rohu zadního okna, klinovej prolis na predni kapote bez vztahu k okolnim proporcim jeste jen zhorsuje schizofrenni vyraz.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 15:36
Re: RAV4
Přesně jsi popsal mé pocity při sledování křivek vozů BMW, bravo :yes: Zprohýbané bez příčiny, přehnané boční prolisy, prolisy bez vztahu k okolním proporcím, jo jo jo, to je ono! >:D Vzpomínámsi na tu studii, na které kdysi Bangle ukázal, jak teď bude dělat auta. Měla každou půlku auta jinou. u Současných BMW člověk neví, jestli to nemají i sériovky, jak je tam přehraního, přeboulováno a přeprohýbáno. >:-[]
neregistrovaný "nitrob"
22. 8. 2006 16:00
Re: RAV4
>:D >:D >:D >:D Daewoo Tacuma se uz jednou neosvedcilo, nevim proc to tema tam na vychode znova vytahujou... Ja na te X3 vidim jen tezkopadnej tvar to jo, ale za to zadny bezduchy kudrliny.
neregistrovaný "King"
22. 8. 2006 16:05
Re: RAV4
No právě, ani na ty kudrliny ostatních BMW u X3 nedošlo :-) . ne ím, proč sem taháš zrovna Tacumu, ale dovol, abych to připomněl, že to je italský design ;-)
neregistrovaný "nitrob"
23. 8. 2006 09:36
Re: RAV4
Protoze mi to tu odpornou tacumu dost vyrazne pripomina... navic znacka italskyho designu neni puncem kvality. Giugaro udelal jen jednu vec ktera si zaslouzi uznani, a to je daewoo matiz (mimochodem taky nic moc, ale je to nejlepsi co udelal) - a to mel byt navic jeste puvodne fiat, jenze ten to odmitl >:D >:D >:D >:D >:D Ta argumentace je nesmyslna.
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:22
Re: RAV4
A už jsi zkoušel očního? >:D . No nevím, jestli jen Matiz...
neregistrovaný "LexusRx400h"
22. 8. 2006 12:09
Ty BMW nejsou zas o moc lepsi
Kdyz se kouknu na SUV od BMW taky zadna vyhra. Jedine co tam je zvlastni a zacina byt tuctove jsou hrany vsude kde si je dokazes predstavit....A ten zadek vypada jak kdyby na nej spadlo dalsi auto....... V tom ma hodne aut navic, nerikam ze zrovna tohle.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
23. 8. 2006 10:33
PRO KINGA
Tak jsem ti dnes ráno viděl Murano a napadlo mně, že ten oblouk u bočního zadního je povedenější než tady u CR-V ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:20
Re: PRO KINGA
;-)
neregistrovaný "Pedritto"
26. 8. 2006 20:43
bez titulku
Nema konkurenta
Rozbalit vlákno
0