k tomu, že jsem měl příležitost a párkrát se autem v oblastech, kudy trasa vede, pohyboval, přeju výpravě hodně štěstí a pevné nervy, ono, poznat na vlastní kůži, co všechno se dá na mapě označit symbolem silnice je také dobrá životní zkušenost. :-):yes:
[odkaz] hej hej tempe73 mas pravdu VW nikdy nedostal odvahu na 15 tis radsej to dali rovno okolo sveta + 23 tis + record auta v najvacsej vyske nad morom [odkaz] .... zeby komplex >:-[]
Trasu CZ - Vladivostok dala bez větších problémů Š1000MB řízená 2 automobilovými neználky. [odkaz] Takže Mazda zvládne Hirošima - Frankfurt poměrně levou zadní. Bude to alespoň zajímavá reportáž a zážitek pro zůčastnělé (tímto závidím) :-!
ps: nebo Vám nové auto 15tkm bez poruchy nedá? CZ není pupek světa, když 15tkm na ježdění do práce dá u nás, dá i u nich, to jen naše psychika cítí exotiku. Max pozor na díry. Bude to větší exotika pro řidiče než pro to auto ;-)
1.5 G 17000 EUR - u nas 14000, asi iba v zakladnej vybave podla info inde
2.0 G 120 od 20290 EUR
2,0 G 165 od 22290 EUR
2,2 D 150 od 24390 EUR
Stupne vybav su tri - Prime-Line, Center-Line a Sports-Line
Priplatok za automatiku 1800 EUR.
Asistenti za priplatok 1650 - asistent mrtveho uhla, jazdnych pruhov, adaptivny tempomat, autom. prepinanie svetiel
Kozeny paket za 1500 EUR s elektrickym ohrievanim sedadla vodica.
Prime-Line: klíma, asistent rozjazdu do kopca, ESP, multifunkcny volant pre audiosystem, AUX-vstup a USB-pripojenie.
Center-Line navyše o.i. 7-palcovy displej, integrácia mobilného telefónu, HMI, elektrony? a núdzové brzdenie v meste.
Sports-Line navyše parkovacie senzory vpredu, Bose zvukovy system a head-up displej. Zostava uz len vediet priplatky sa tie 3 vybavove stupne a vsetko vieme...
Akosi mi tam chyba info o tempomate a manualnej/automatickej klimatizacii.