Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová pravidla (9.díl): Kamiony, kamiony, kamiony

Zásadní novinky týkající se předjíždění kamionů se nakonec do praxe nedostanou, i tak však existují nástroje, jakými by mohli policisté neuvážlivě předjíždějící řidiče kamionů sankcionovat.
Zpět na článek
7. 7. 2006 05:29
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2006 08:10
neregistrovaný "Arnošt"
7. 7. 2006 15:31
neregistrovaný "Bárt"
7. 7. 2006 08:23
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 08:46
neregistrovaný "Arnošt"
7. 7. 2006 08:56
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 09:07
neregistrovaný "Arnošt"
7. 7. 2006 09:19
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 10:13
neregistrovaný "Arnošt"
7. 7. 2006 10:56
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 12:26
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 12:46
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 13:40
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 14:06
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 16:00
neregistrovaný "ka"
7. 7. 2006 16:14
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 18:44
neregistrovaný "anonym"
7. 7. 2006 20:49
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 16:07
neregistrovaný "ka"
7. 7. 2006 10:47
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 08:52
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 10:42
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 11:30
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2006 10:52
neregistrovaný "Trajet"
7. 7. 2006 11:02
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 11:27
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2006 15:58
neregistrovaný "kačer"
7. 7. 2006 21:45
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2006 16:11
neregistrovaný "Urbi"
7. 7. 2006 19:04
neregistrovaný "akira"
7. 7. 2006 20:53
neregistrovaný "Alessio"
9. 7. 2006 21:35
neregistrovaný "Tony"
7. 7. 2006 08:33
neregistrovaný "čech"
7. 7. 2006 08:53
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 09:03
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 09:19
neregistrovaný "MTM"
7. 7. 2006 11:04
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 12:29
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 12:49
neregistrovaný "ciello"
14. 10. 2006 12:56
neregistrovaný "Lukáš"
7. 7. 2006 13:25
neregistrovaný "NIcKON"
7. 7. 2006 13:48
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 20:10
neregistrovaný "NIcKON"
7. 7. 2006 14:29
neregistrovaný "Ricardo"
9. 7. 2006 21:33
neregistrovaný "Tony"
14. 10. 2006 13:02
neregistrovaný "Lukáš"
7. 7. 2006 16:05
neregistrovaný "ka"
7. 7. 2006 16:18
neregistrovaný "ciello"
15. 10. 2006 11:10
neregistrovaný "Lukas"
7. 7. 2006 13:43
neregistrovaný "renek"
7. 7. 2006 13:57
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 14:08
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 14:10
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 14:34
neregistrovaný "renek"
7. 7. 2006 20:58
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 15:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 15:33
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 15:39
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 15:41
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 17:45
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 18:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 18:31
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 18:33
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 18:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 21:12
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 21:20
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 21:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 21:39
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 21:42
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 21:44
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 21:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 22:08
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 22:10
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 23:47
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 9. 2006 21:30
anonym
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2006 05:29
Bylo by krasne
kdyby stat zacal dotovat zeleznicni prepravu a ti zatraceni kamionaci sli do p*. Rok od roku je jich cim dal vic a silnice sou cim dal ucpanejsi. Prachy na tyhle dotace by se jiste snadno vysetrily, kdyby casto silne prelozene kamiony nenicily v takovem objemu silnice a nebylo nutne je porad dokola opravovat. A navic ten vzdousek by byl hnedka lepsi. Jenze takoveho radikalniho a veskrze zasluzneho cinu neni nikdo z politiku schopen :-(
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Arnošt"
7. 7. 2006 08:10
Re: Bylo by krasne
Vidím to naprosto stějně, vždyť přece není takový problém nastavit to tak, že prostě železniční doprava by se stala pro ně mnohem výhodnější a levnější, pořádný poplatky za silniční provoz, navíc kdyby je začli pořádně vážit místo chytání osobáků na třicítce. To co zažíváme na poslední týden na silnicích je katastrofa, sem si nemusel kupovat nový auto, koupit od nějakýho hospodskýho povaleče stodvácu a stejně bych byl v provozu nejrychlejší. :no:
neregistrovaný "Bárt"
7. 7. 2006 15:31
Re: Bylo by krasne
myslím, že dost dobře nejde, aby se znatelná část náklaďáků hodila na železnici. Tak hlavně se to tam nevejde! Navíc když se veme, že na železnici maj přednost osobáky, které (občas ;-) ) jezdí podle pevných řádů, tak by se to nevyplatilo ani časově. Jestli dnes zmákne projet kamion zemí tak za den (to je odhad, nebrat za slovo), tak na železnici by to možná byly tři - musíš naložit, počkat, až vlak bude plnej, vyjet, na každým druhým patníku dávat přednost osobákovi, dvakrát přepřahat lokomotivy, protože střední Čechy jedou na stejnosměrný proud, zatímco zbytek zeme na střídavý (nebo obráceně? teď nevím) pak zase vyložit... No a todle čekání by to tak prodražilo, že i kdybys dal dotace nevímjaký, tak s tím skoro nikdo nepojede. A navíc - nákladní doprava je už teď v rámci železnice dost zisková, takže ani žádný dotace nepotřebuje. Co dráhy táhne dolů je kromě přezaměstnanosti doprava osobní...
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 08:23
Re: Bylo by krasne
Tak předně - železnice je dotována víc, než královsky. Jako soukromá firma by už dávno skončila. Za druhé - poplatky za kamiony jsou tak vysoké, že jen polovina vybraných peněz by stačila na udržení a co víc - budování tolik potřebné silniční sítě. Není totiž obří nárůst pouze kamionů - je mnohem víc osobáků a silnice, které byly dimenzované na hustotu provozu v ČSSR to nepoberou. Železnice - to je léčení angíny -rakovinou. Tímto zdravím socialistickou modrou armádu.
neregistrovaný "Arnošt"
7. 7. 2006 08:46
Re: Bylo by krasne
Ano přesně tak, jsou budovány ještě z dob, kdy byl provoz o mnoho menší, proto si myslím, že by se dala využít právě ta železnice. Nevím kolik jsou poplatky a silniční daň pro kamiony, to nám tu můžeš osvětlit, ale stav začíná být katastrofální. ;-)
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 08:56
Re: Bylo by krasne
Někdy před měsícem mluvili na ČT24 o tom, že kdyby se z vybraných poplatků (silniční daň, dálniční známky.....) za kamiony + DPH z pohoných hmot + spotřební daň + poplatky za dálnice od ostatních aut - kdyby se to nepoužívalo na lepení děr státního rozpočtu, ale šlo zpět do silniční infrastruktury, tak máme čtyřproudovky i do Horní Dolní. Ad ty koleje: pár měsíců je v Pardubicích přes Wonkův most svedena doprava do dvou pruhů, olemována skružemi a povolená auta jsou do 3,5 tuny. Jděte se podívat, co za pár měsíců udělá s asfaltem zvýšený provoz osobáků. Pak můžete všichni krafat o těch kolejích na dálnicích. Na kamiony se svede vše - tady je důkaz, že to není tak úplně pravda. Živičné povrchy na našich silnicích jsou ze žvejkačkového asfaltu a mediální masáž funguje dokonale. Používejme svůj mozek i oči.
neregistrovaný "Arnošt"
7. 7. 2006 09:07
Re: Bylo by krasne
Ale jo, já s tebou souhlasim, ten pořad jsem viděl taky, nemluvil jsem kromě jedné věty ohledně vážení o zničených silnicích, ale o provozu, určité ulehčení by určitě bylo. Jinak s těmi osobáky je to jasný, že ničí silnici taky, to je logický. Každopádně s těma silnicema už by se něco dělat mělo, neustálý lepení děr je na nic, po zimě to můžou dělat znova, nebo že by se rozhodli že budem mít silnice jak puzzle? >:-[]
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 09:19
Re: Bylo by krasne
V globálu je ale železnice bezedný dotační dinosaurus. Já vím, že je to všude ve světě. Akorát nevím, proč nebýt první v jiném přístupu - přeci když mají sousedi svrab, nemusím hned pospíchat mít ho taky ;-)
Vem si, kolik let naši zaspali ve vybírání poplatků tranzitujících kamionů. To se odpustit nedá. Že neumí postavit poblíž dálnice nájezdové váhy - to se odpustit nedá. Popravdě - já bych je postavil spíš kolem pískoven a lomů atd. Odtud jezdí nejvíc přetížených aut, to ví každý sklápěčkář.
neregistrovaný "Arnošt"
7. 7. 2006 10:13
Re: Bylo by krasne
Dobrý nápad, jenže problém je, že to by stálo moc úsilí to uskutečnit. Nebojím se, že opravdu z vybraných peněz co se týče silničního provozu, by bylo těžké toto uskutečnit, ale ten problém už si popsal výše. No a poplatky pro tranzitující kamiony, ten problém se tu řešil dlouho, dokonce přoběhly výběrová řízení kdo postaví ty "boudy" na výběr >:-[] , ale najednou ticho po pěšině, nějak moc dlouho už sem o tom neslyšel ;-\
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 10:56
Re: Bylo by krasne
horký téma k volbám... A ad silnice x železnice... Ono mýtné (jakékoliv) je velký příjem peněz, a to páni politici umí hodně dobře počítat o kolik peněz by se připravili vydáním nařízení o přeprave kamionů po železnici. ;-) Spíš vidím ty poplatky a hlavně vážení společně s technickým stavem a celkovou kontrolou už na hranicích, protože to je podle mě ta největší bolest současnosti na našich silnicích (u kamionů). A společně s poplatkama už nebudem tak jednoznačná tranzitní země (čímž nic nevyděláváme). A k tomu tvrdý postihy za přetížení nebo špatnej stav či jiný přestupky.. ale to už stojí spoustu práce a ta se nikomu nechce dělat - resp. ti nahoře nevydaj takovej příkaz pač by stálo plno peněz a námahy..
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 12:26
Re: Bylo by krasne
O těch hranicích - budeš tvořit špunt, to není dobré. Na vybírání mýta to není nutné. A vážení - jak píšu - 90% přetížených aut jsou tuzemské přepravy a z toho hlavně sklápěčky. Tam je domlouvána cena za naloženou tunu. U zahraničních kamionů, pokud se nevozí suroviny nebo třeba ovoce, nejsou kamiony na zahraniční přepravy přetěžovány. Buď si tím jistý.
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 12:46
Re: Bylo by krasne
jo ta zarážka na hranicích to je pravda.. ale obecně je jedno jestli vnitro nebo mezinárodní kamiony.. Ale z toho co říkáš skoro vyplývá, že nevážit a nekontrolovat pač jsou to jen sklápěčky co nám tu ničí silnice.. >:D >:D FSI (není to zcela adekvátní nick k fandovi kamionů) mrkni na dálnici.. projeď se a dávám ti týden.. řekni příští pátek prosím tě, kolik jsi napočítal sklápeček na dálnici.. >:D >:D Jinak jsem rád, že kamiony na našich silnicích jak píšeš jsou všechny OK a vlastně nepůsobí žádnej problém.. ;-\
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 13:40
Re: Bylo by krasne
Kamiony nejsou úplně ok a působí problém, ale kdyby se všechny vybrané prachy z naklaďáků vraceli do silnic, máme jako tranzitní země všude tříproudovky a nikdo by tu nemusel řešit nějaký problém. Jinak ty koleje na dálnicích - ano, jsou na vině náklaďáky, ale většinou nepřetížené. Piš si, že většina jezdí nepřetížena. Na nekvalitní povrch bohatě stačí osobáky - ad můj příspěvek o Wonkově mostu v Pardubkách.
Můj nick - mám v autě FSI a toto je jen jedno z témat, rozhodně si nick kvůli tomuto tématu zatím nepředělám ;-) Jen debatím o něčem, o čem tuším, že něco vím :yes:
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 14:06
Re: Bylo by krasne
problém FSI je, že na most beton dát nemůžeš... resp. ten asfalt na mostě má svoje místo.jinak nové a velmi frekventované dálnice se vesměs dělají "betonové".. tak jako kdysi na D1 u Velké Bíteše např.. ;-) A je snad logické, že věci se běžným používáním opotřebují (zničí).. ale že jsou koleje na dálnici dílem osobáků?!? hmmm FSI nevím nevím... ale ať jsem vždy dělal co jsem dělal... nějak mi to moje OSOBNÍ auto do těch kolejí né a né pasovat.. :-) ;-\ A jestli osobní doprava poškodí svým používáním komunikace tak se tak stane za určitou dobu, ale nákladní doprava někdy i 20x těžší než osobák s tím asi udělá své.. Jestli se teda nepletu.. protože tvrdit, e za zničenýma silnicema stojí osobáky a kamionům tím pádem křivdíme.. >:D >:D nenech se prosím vysmát... ;-)
neregistrovaný "ka"
7. 7. 2006 16:00
Re: Bylo by krasne
a proč by nemohl být beton na mostě? Dilatace s tím nesouvisí a promrzne ti i asfalt,tak proč?
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 16:14
Re: Bylo by krasne
živičná směs je nepoměrně lehčí oproti železobetonu.. takže hlavně kvůli váze
neregistrovaný "anonym"
7. 7. 2006 18:44
Re: Bylo by krasne
To neni pravda.
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 20:49
Re: Bylo by krasne
ciello...to ani ne. Otec je stavař, takže vysvětlení: Betom má nizoučký tepelný odpor, takže hrozně dobře a rychle promrzá. na mostě to vadí, protože se na něm většinou může tvořit náledí...a to je průser. Asfalt tedy na mostech rules.
neregistrovaný "ka"
7. 7. 2006 16:07
Re: Bylo by krasne
jo přesně to ti potvrdím,ale je z podivem,že v okolí těchto pískoven a lomů,či struskáren jsou cesty bez kolejí a děr a to je nikdo nespravuje! jak zajímavý poznatek,že?
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 10:47
Re: Bylo by krasne
FSI, železnice není léčení angíny rakovinou, nevím, kde jste na tohleto přišel. Železnice je naopak v dnešní evropě jediný masově využitelný dopravní prostředek, který nezatěžuje životní prostředí více než minimálně. Do infrastruktury železnic se cpou peníze...ano. Ale jen s cílem být připraven na přechod nákladní dálkové přepravy z kamionů na vlaky. Můžete mi objasnit, proč říkáte železnici "rakovina"?
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 08:52
Re: Bylo by krasne
Zní to hezky ale náklad na nádraží a z nádraží odvezeš zase kamionem.
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 10:42
Re: Bylo by krasne
Jo, to jo...ale splodiny během celé cesty minimální a ten kamion to doveze jen na několik desítek kilometrů až do firmy.
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2006 11:30
Re: Bylo by krasne
A tak by to melo byt :yes: Doprava cehokoliv ve vetsim objemu na dlouhe vzdalenosti kamionem je nesmysl. Kdyz to vztahnes i na lidsky rozmer, tak v podstate lidi, kteri by prisli o praci jako ridici kamionu by ji nasli na nadrazich, protoze ty by jiste bylo treba posilit.
neregistrovaný "Trajet"
7. 7. 2006 10:52
Re: Bylo by krasne
Souhlasím že počet kamionů na našich silnicích začíná být neůnosný, ale za to nemmohou samotní řidiči, ti jsou jen vykonavateli. Je taktéž dobré mít na paměti, že bez těch kamionů na které tak hojně nadáváte siv obchodě ani tu obyčejnou paštiku nekoupíš !!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 11:02
Re: Bylo by krasne
ale jde to i jinak a já nemusím mít paštiku z tramtárie (nebo raději mléko) když mi ho může udělat maník na vysočině nebo jinde poblíž a prodat to do přilehlejch krámů... Tzn., že celej systém tu je špatnej... od zemědělství počínaje, tak tou železnicí a dopravou obecně konče.. ;-\ :-(
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2006 11:27
Re: Bylo by krasne
Vsak ja to nesvadim na ridice. System dopravy je obecne spatne. Za komancu byla zeleznicni vlecka pomalu u kazdeho skladu a melo to neco do sebe. Urcite vlak je schopen podstatne vetsi rychlosti prepravy nez jakekoliv auto (ano, uznavam ze CD jsou moloch pomaly). Krome toho je kapacitne nekde jinde. Jediny vagon ma vahove zhruba 2x vetsi kapacitu nez kamion. Takze kdyz si sectes vagony do vlaku, dejme tomu ze jich bude mit zaprazenych 40 a po ceste bude bude postupne vykladat zbozi, tak jsi odstranil ze silnic 80 kamionu. No neni to krasna predstava? Me se teda libi. Kor jeste kdyz bude masina na elektriku, kterou vyrobi jaderna elektrarna, tak jsou emise temer nula. Spolu s investicemi do systemu nadrazi a kolejove site by se dalo dosahnout slusne efektivity. Je treba na to pohlizet z hlediska budoucich generaci, ne se slepe hnat za penezi z dalnicnich znamek na ukor zivotniho prostredi. Divim se, ze tzv. Zeleni nic takoveho neprosazuji. Zrejme budou "zeleni" spis jen na papire :no:
neregistrovaný "kačer"
7. 7. 2006 15:58
Re: Bylo by krasne
myšlenka jest to krásná.leč naivní. Přeprava naložených kamionů po železnici se ruší pomalu a jistě už i v Rakousku,protože jeto neskutečně předražené a velni pomalé,velmi. Ta rychlost vlaku je jen relativní pojem,nákladní vlaky musí dávat přednost osobním a tudíž všude stavět a čekat. No a rozjeď třeba 2,5 tisíce tun. Kamionů je moc jen pro to,že se to ostatním z evropy vyplatí využívat ČR jako transit,bez výrazných polplatků. Jednodení dálniční známka stojí 250 kč-to je pro cizince směšné,tuhle cenu chápu pro našince,který jednou za rok jede ze sklápěčkou z Ostravy někam na čechy,ale ne pro tir,který to tu brázdí křížem krážem. A stav cest nemá s nákladní dopravou pranic společného,je to fušersky odvedená práce,nic víc nic míň. V austrálii jezdí Road Train,kamion který táhne třeba 4 návěsy-cestovní vlak a cesty mají v poho,tak samo USA. Vláda sere na infrastrukturu a z vybraných poplatků souvisejících z automobilismem lepí díry státního rozpočtu,zejména nevýhodné obchody,sociální sféru a zdravotnictví..
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2006 21:45
Re: Bylo by krasne
Ten roadtrain neni zrovna dobry priklad. Nezalezi na celkova vaze soupravy,ale vaze na napravu. Pokud prevysuje urcitou mez, pak silnice praska. Krome toho v Australii nemrze a v polovine USA taky ne. Takze srovnavat nejakou poustni dalnici s nasimi silnice je zcestne. Ze to silnicari kolikrat odflaknou je ovsem taky fakt. Na zcela nove zfrezovane a polite silnici jsou stejne schopni osadit kanal niz nez ma byt. To je skutecne lajdactvi. Jinak teda ja delam v podniku, kde profrci na nakladku az 1200 aut denne, takze vim moc dobre co to je. Zeleznicni vlecku mame taky, ale jen nekolik malo firem odebira po zeleznici, bohuzel. Je mi jasne,ze podobna revoluce je v nasich podminkach hur uskutecnitelna, ale neni nemozna a zeleznice je na delsi vzdalenost principialne lepsi zpusob dopravy nez kamion nebo auto obecne. Je to spis o tom, aby se zainteresovani snazili ji dostatecne zefektivnit.
neregistrovaný "Urbi"
7. 7. 2006 16:11
Re: Bylo by krasne
Hlavne je mi zahadou jak je mozny, ze v dobe pocitacu GPS a podobnejch veci paradne pouzitelnejch pro regulaci dopravy jezdej vlaky s intervalama v radu desitek minut, clovek pred zavorama ceka nekolik minut a treba osobni vlak z Kladna do Prahy jede skoro stejnou prumernou rychlosti jako tramvaj po Praze. Urcite by nebylo uplne nemozny vytvorit pocitacovej system, kterej by s pouzitim masove rozsirenejch technologii byl schopnej radikalne zintenzivnit dopravu po kolejich (inteligentni razeni vagonu, snizeni intervalu na naprosto minimalni miru atd...)
neregistrovaný "akira"
7. 7. 2006 19:04
Re: Bylo by krasne
pro nadsence do zeleznicni dopravy bych jeste chtel podotknout, ze naprosta vetsina nadrazi u nas neni navrzena ani vybavena na to, aby zvladala nalozit/slozit desitky kamionu denne. nezbytne jsou velke sklady, prislusne tomu navrzene prijezdove komunikace, odstavna parkoviste, vybaveni nakladaci technikou, at uz jeraby, rampy, vysokozdvizne voziky... pokud prevazite cele kamiony (ROLA), tak nalozeni jednoho vlaku je zalezitosti na den, to same jeho slozeni. pokud budete chtit jenom vozit naklady, ktere budete prekladat v cilove stanici na kamiony, tak upozornuji ze pokud nevezete zrovna kontejner, tak nalozeni jednoho auta bude trvat minimalne hodinu, cim vice jich pak na nadrazi bude, tim dele to potrva. dle meho nazoru je hromadny presun nakladu na zeleznici celkem utopicka predstava. samozrejme se to vyplati kdyz potrebujete prevezt 20000tun uhli, ale na naklady co se vozi kamiony je to naprosto nevhodne.
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 20:53
Re: Bylo by krasne
No, nevím co o tom víš, ale naložení je otázka hodiny... ;-)
neregistrovaný "Tony"
9. 7. 2006 21:35
Re: Bylo by krasne
Ty ubozaku vzdyt nevis co placas :-(
neregistrovaný "čech"
7. 7. 2006 08:33
kamiony,kamiony,kamiony
Po zkušešnostech z právě skončených svátků u nás jsem bohužel úbytek kamionů na našich silnicích 1.třídy nezaznamenal.Asi v tomto případě zaspali kontrolní organizace nebo i řidiči kamionů?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 08:53
Nejen když budou brzdit provoz
Já bych jim zakázal předjíždění v kopcích a na dálnicích úplně.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 09:03
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Správně - to je živná půda pro nejrychlejší vozy na našich dálnicích. Jsou to staré Avie A21, A31L atd. Proč jsou nejrychlejší? Protože když vidím kolonu náklaďáků, je vždy jako vedoucí vozidlo právě tato Avie, z toho tedy logicky plyne, že jsou asi na našich silnicích nejrychlejší :-! :no: ;-\
neregistrovaný "MTM"
7. 7. 2006 09:19
Re: Nejen když budou brzdit provoz
:-) :-) :-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 11:04
Re: Nejen když budou brzdit provoz
to máš pravdu, ale potom je něco špatně.. ;-\ :-O
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 12:29
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Je to jednoduchý - byla podceněna situace a kolik let se váhalo, tolik let se to bude napravovat. Bohužel ještě není bod "0", kdy začalo k nápravě situace docházet. Každý ví, kolik jezdilo aut v roce 89 a teď. Je ostuda, že stát ždíme prachy a na motoristy se*e. Za to, co motoristi zaplatili, by bylo mraky kilometrů nových silnic. A ne ***ů s plácačkou.
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 12:49
Re: Nejen když budou brzdit provoz
souhlas..
neregistrovaný "Lukáš"
14. 10. 2006 12:56
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Já jsi myslím že motorkaři by nemjely jezdit na ceste protože jse stalo tolik bouraček vuli motorkařu
neregistrovaný "NIcKON"
7. 7. 2006 13:25
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Avie na dálnicích - to je takový pěkný, mediálně vděčný protiargument odpůrců zákazu předjíždění kamionů. Od té doby, co jej vyslovil šéf Česmadu, minimálně jednou zazní v každé diskuzi na toto téma. Ptám se tě, FSI, kdy jsi - podle pravdy - naposledy potkal na dálnici Avii?? Já za poslední půlrok 1x, slovy jednou! Od doby, kdy se tím česmaďáci začali ohánět, sleduju to docela pečlivě. Uvědom si prosím, že Avie se už nějakých 10 let nevyrábějí a i vnitrostátní dopravci už přicházejí na to, že se jim vyplatí připlatit na kvalitní, aspoň zánovní západní stroj, který více jezdí, než stojí po opravách. Pro doplnění - po D1 jezdím 3x - 4x týdně, zhruba čtyřikrát za měsíc ji projedu celou až do Kroměříže. Často (cca 1x - 2x týdně) používám i D5 a D8, občas i D11.
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 13:48
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Nevím, když jedu, po náklaďácích až tak nekoukám. Nudné vícekolky se plouží krajinou, to moje oči nepřitahuje :-) A že se "10 let" nevyrábí? To samozřejmě vím, pokud myslíš Áčkový kabiny, tak se už asi 7 let už nevyrábí, nicméně stovečky škodověnky se už taky nedělají přes dvacet let a stále jich tu plno jezdí. To samé jsou Avie. Byl to pokus o vtip a nadsázku, vozový park se tu mění, ale u nás je velká hustota provozu a třetí pruhy prostě chybí. Zákazy předjíždění kamionů nic neřeší.
neregistrovaný "NIcKON"
7. 7. 2006 20:10
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Promiň, ale jsem na ten argument o Aviích na dálnici už trochu alergický. Velice často je to totiž ten jediný, který na obhajobu práva kamionů na předjíždění zaznívá. Avií skutečně ještě jezdí dost, ale k vnitrostátní přepravě na větší vzdálenosti už je téměř nikdo nepoužívá, ergo z dálnic už prakticky zmizely.
Zákazy předjíždění kamionů samozřejmě - jako všechna plošná restriktivní opatření - postihne samozřejmě především nevinnou a slušnou většinu, ale zároveň by mohl pomoci trochu omezit počet nehod kamionů, jichž v poslední době přibývá. Ty nejnebezpečnější se totiž velmi často stávají právě při jejich vzájemném předjíždění.
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 14:29
Re: Nejen když budou brzdit provoz
A co předjíždění mimo dálnice. To je přece ještě nebezpečnější situace. Samozřejmě nejde zakázat kamiónům předjiždění úpleně - to je hloupost. Ale omezit by se to nějak mělo. Já navrhuju v kopcích a na dálnicích.
neregistrovaný "Tony"
9. 7. 2006 21:33
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Tak to asi nevis jak vypada avie. :no:
neregistrovaný "Lukáš"
14. 10. 2006 13:02
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Souhlasím stebou
neregistrovaný "ka"
7. 7. 2006 16:05
Re: Nejen když budou brzdit provoz
tak tak! do kopce dvacet a z něho sto dvacet!! A tak samo liaz s tatrou a oba s vlekem. Zákaz předjíždění je ***víná. Osobák přibrzdím a on vzápětí mastí svojich 130 resp. 90 :-)) ale npřibržděný nákladák v kopci je v háji..
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 16:18
Re: Nejen když budou brzdit provoz
no... myslím, že náklad (zatížení) a výkon auta spolu souvisí ne?? tak že by ty co se skoro nemůžou rozjet byly přece jen přetížený..?!?
neregistrovaný "Lukas"
15. 10. 2006 11:10
Re: Nejen když budou brzdit provoz
Maš pravdu já bych jím taky zakázal předjíždět do kopcích ale i na cestách a kruhače by meli zvěčit aspon 2 pruhový
neregistrovaný "renek"
7. 7. 2006 13:43
Problem
Problem je trochu zlozitejsi ako sa na prvy pohlad zda.Viem ze sa vedie
diskusia ohladne kamionov dost s negativnym pohladom na tento druh prepravy.Viacery diskutujuci tu navrhli riesenie problemu prepravy tovaru zeleznicou.Ale firmy ktore si objednavaju prepravu velmi dobre vedia preco to robia kamionmi.Zeleznica je pomala a nespolahliva.Zeleznica dnes zatial nieje schopna fungovat systemom Just in time.To je dodavka tovaru priamo na pas bez vacsich skladovych kapacit.Funguje to vo vsetkych velkych vyrobnych firmach automobilky nevynimajuc.Napriklad Peugeot v Trnave oznamil ze 80% dovozu tovaru bude riesit formou kamionov.Ak to niekoho zaujima po nabehu vyroby na 100% budu 350 kamionov vykladat a 250 nakladat a to denne.Skoda ze nevedia lietat...a toje jedna fabrika
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "FSI"
7. 7. 2006 13:57
Re: Problem
to je samozřejmě přesný popis situace. Když někdo něco vyrobí - objedná si náklaďák, který přijede na čas (skoro vždy) a třeba kamkoli do Německa je zboží do 48ti hodin dodáno zcela bezpečně. Železnice si to za tu dobu tak stihne stáhnout do depa. Navíc hrozí stálým překládáním, šibováním s kamiony atd - poškození zboží. A je to dražšíííí. Železnice je marnivý koníček všech evropských zemí, prostě nemá šanci být pružná. Nemá. To je realita. Trh si určuje sám - je vidět, jak rychle a kvalitně chtějí zákazníci zboží vyexpedovat a dodat. Železnice je marnivost a její význam končí v půlce minulého století.
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 14:08
Re: Problem
to běž řícz švýcarům... >:D ;-)
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2006 14:10
Re: Problem
samozřejmě jsem chtel říct ŘÍCT.. ;-)
neregistrovaný "renek"
7. 7. 2006 14:34
Re: Problem
Bohuzial mas pravdu a jedina vyhoda zeleznic je preprava velkeho objemu tovaru na velke vzdialenosti.Zelezna ruda,uhlie drevo...Riesenie je investicia do cestnej infrastruktury + dialnicne myto.A nevynimajuc modernizacia vozoveho parku ktora bude pri dnesnej platobnej schopnosti dopravcov trochu pomalsia.
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 20:58
Re: Problem
U nás opravdu pružná není. Ale to by se mělo měnit.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 15:14
Hvězda Countryon
Já vidím spíš problém v současné konstrukci kamionů a ve stavu silnic. Jinak jsem pro železnici.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 15:33
Re: Hvězda Countryon
Rf: Nad námi svíti hvězda Countryon
Nad námi svíti hvězda Countryon
Nad námi svíti hvězda Countryon, září
pro ty co nocí řídi svou druhou lásku kamion


1. Vždycky když je čas se domů vracet
Když zpíváme si nahlas únavou
Za námi jsou cesty, prach a práce
Blinkry hvězd nám svítí nad hlavou

2. Zastavil jsem, zmáhalo mě spaní
Kazeťák nám naše písně hrál
Na obloze plála jenom jedna hvězda ranní
Můj parťák jí tenkrát jméno dal

Rf:

3. Ten kdo nocí jezdí nebo zpívá
Potkává se s hvězdou svítání
Když cesty končí hvězda smutná bývá
Sama někdy padá do dlaní
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 15:39
Re: Hvězda Countryon
>:D >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 15:41
Re: Hvězda Countryon
Znáš? Hrozná pr*del. Občas si to musím pustit. ;-) >:D >:D Kdysi jsem jel s kamarádovými rodiči na dovolenou a oni to poslouchali... To byl výtlem. Třískali jsme se oba na celý Punto >:-[]
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 17:45
Re: Hvězda Countryon
Neznám ale text je dost ujetej takže ještě jednou >:D >:D . PS: vy máte Punto? To by měl "Odborník" radost >:D >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 18:19
Re: Hvězda Countryon
Si jí poslechni [odkaz] PS: Píšu s kamarádovými rodiči.. :-) ŘÍDILS NĚKDY FIATA?
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 18:31
Re: Hvězda Countryon
Já teda ne. Ale na podzim projedu dědovo Punto diesel (bez turba). Už se těším na ten odpich >:D
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 18:33
Re: Hvězda Countryon
To je ještě větší pííí*ovina než jsem myslel >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 18:35
Re: Hvězda Countryon
Mě se to líbí. Fakt. Ale jen tenhle song. Abys nemyslel, že to poslouchám imhrwere. :-)
neregistrovaný "Alessio"
7. 7. 2006 21:12
Re: Hvězda Countryon
ty wole...to je hit měsíce! Už byl v MTV Charts? >:D >:-[]
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 21:20
Re: Hvězda Countryon
A znáš tu "Im Wagen vor mir"? Jak se tam zpívá "Im Wagen vor mir fährt ein junges Mä-ä-dchen..."
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 21:30
Re: Hvězda Countryon
Ne e. To je německá lidová? >:D
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 21:39
Re: Hvězda Countryon
:yes: pošlu odkaz
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 21:42
Re: Hvězda Countryon
[odkaz]
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 21:44
Re: Hvězda Countryon
Ten konec "Bye bye, mein schönes Mädchen, gute Reise,
Sie hat den Blinker an, hier fährt sie ab,
Für mich wird in zwei Stunden auch die Fahrt zu Ende gehen,
Doch dich, mein Mädchen, werd’ ich nie mehr sehen. " má svoji zvláštní poetiku. Doufám že tomu rozumíš
;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 21:58
Re: Hvězda Countryon
To je skoro to samý akorát Německy >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 22:08
Re: Hvězda Countryon
Jo a ještě existuje "Resi i hol di mit mei Traktor ab" >:D nebo zkus www.wackel.de
neregistrovaný "Ricardo"
7. 7. 2006 22:10
Re: Hvězda Countryon
Ale tohle je Liebeslied >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
7. 7. 2006 23:47
Re: Hvězda Countryon
Ty pako já neumim německy... >:D >:D Tedy některý slova znám, ale moc význam to většinou nedává.
anonym
25. 9. 2006 21:30
podpora
www.avlanche.*** dik za to že přijdete:)
Rozbalit vlákno
0