Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nova ukázala ve zprávách Rapid. Ale ten indický…

Škoda Rapid jako Škoda Rapid, říkali si možná obrazoví editoři Televizních novin.
Zpět na článek
20. 6. 2012 08:58
20. 6. 2012 09:26
20. 6. 2012 11:30
20. 6. 2012 09:06
20. 6. 2012 09:05
20. 6. 2012 10:06
20. 6. 2012 12:56
20. 6. 2012 09:23
20. 6. 2012 09:30
20. 6. 2012 09:49
20. 6. 2012 09:52
20. 6. 2012 10:19
20. 6. 2012 10:27
20. 6. 2012 10:33
20. 6. 2012 10:36
20. 6. 2012 13:49
20. 6. 2012 10:34
20. 6. 2012 10:38
20. 6. 2012 11:25
20. 6. 2012 11:28
20. 6. 2012 11:30
20. 6. 2012 10:47
20. 6. 2012 11:29
20. 6. 2012 12:58
20. 6. 2012 13:05
20. 6. 2012 13:19
20. 6. 2012 11:49
20. 6. 2012 15:47
20. 6. 2012 17:54
20. 6. 2012 16:58
21. 6. 2012 01:15
20. 6. 2012 22:14
20. 6. 2012 08:58
Shoda
Ja jsem jednu konstrukcni shodu nasel, stejne zrcatka! >:-[]
Rozbalit vlákno
2
20. 6. 2012 11:30
Re: Shoda
jj, oni zjevně nepotřebují konstrukční shody, hádám, že stejná barva postačila...
A prý exkluzivně >:D a nejlepší je, že většina lidí to sežrala a neví doteď která bije..
20. 6. 2012 09:03
Hrozné zprávy
Televizní Noviny jsou zoufale povrchní a když takhle vidíme, co dokáží udělat s informacemi o nové škodovce, představte si, co dělají s jinými zprávami... O rally mluví třikrát do roka když zemře pilot, divák nebo auto skončí v něčím obýváku, mnoho sportů na Nově vůbec neexistuje. Zprávy ze zahraničí skoro neexistují a když jsou, tak se jedná o naprosté pitomosti. Vidím jedinou možnost - prostě se na to nedívat a sledovat ČT.
Rozbalit vlákno
12
20. 6. 2012 09:06
Re: Hrozné zprávy
Souhlasím, bohužel sledovanost zpráv na nově tomu nenasvědčuje :-(
20. 6. 2012 09:29
Re: Hrozné zprávy
:yes: Jsem rád,za každého inteligentního jedince :-)
20. 6. 2012 09:45
Re: Hrozné zprávy
Ani nevim, kdy jsem videl zpravy na nove. Jak ctu, nic se nezmenilo.. Neskutecny hovada tam jsou.
Avatar - Starfighter
20. 6. 2012 10:11
Re: Hrozné zprávy
Co chtít od dětí hrajících si na novináře? Kolik jedinců z od nich redakce zná pojem žurnalistika na UK?
20. 6. 2012 12:31
Re: Hrozné zprávy
Vystudování žurnalistiky na FF UK není zárukou kvality novináře/redaktora, jakož zárukou inteligence. Týká se to obecně jakéhokoliv absolventa jakékoliv školy.
Avatar - chlapecx
21. 6. 2012 12:49
Re: Hrozné zprávy
to je fakt... ale přece jen to má větší váhu než "svěží mladý sexy cool ksichtíček" :-) >:-[] :-!
Avatar - Choochoo
20. 6. 2012 10:12
Re: Hrozné zprávy
Na novu přepínám maximálně až po ČT, ale to je stejně lepší si odskočit pro sváču a počkat na sport na ČT.
Nova a zprávy? To nejde dohromady :no:

Ještě doplním k tomuto článku. Hodí se opravdu jen do Blesku. Kupec Rapidu má stejně náročné požadavky na auto jako na zprávy na Nově >:-[]
20. 6. 2012 11:11
Re: Hrozné zprávy
Ano nádherný rýpanec. Je podotknu že jsi vedle jako jedle, ale chceš-li žij si ve své mýdlové bublině.

Jinak co se TN týče, kolega se zná s reportérem a tak už hrál spostu rolí ve zpravodajstvý. Někdy i u pomněrně důležutých kauz. Pokud uvidíte rozhovor s rozkostičkovaným člověkem, není to tím že nechce být prozrazen, ale proto že to není on, ale "herec" který jen vyslový slova dotčené osoby.
20. 6. 2012 11:36
Re: Hrozné zprávy
Devět z desety lékařů řýká, že sledováný TN vede k závažním gramatyckím chibám.
20. 6. 2012 12:38
Re: Hrozné zprávy
Ano nádherný rýpanec. Já jsem se znad zmínil, že sleduju TN???
Kdo neví jaké peklo je život s dislexií, je odsouzen k těmto duchapustým výkřikům, které jsou dle mne hodny člověka sledující TN s lahváčem z Lidlu v ruce. Tedy člověka neinformovaného, prvoplánového, ovlivnitelného a neshopného přijmout odlišnosti.
20. 6. 2012 14:39
Re: Hrozné zprávy
Nic proti, ale ČT nemá k Nově moc daleko. Nesleduju už zprávy vůbec a raději si přečtu články na webu. Je rozumné číst také ale alternativní zpravodajství, ne jen to mainstreamové, schválené vládou, protože to je podobné jako ta ČT. Je dobré mít informace i z druhé strany, např. ac24.cz, reformy.cz, ceskapozice.cz apod.
Avatar - chlapecx
21. 6. 2012 12:50
Re: Hrozné zprávy
to je fakt, ČT má do veřejnoprávní objektivity a vyvážensoti SAKRA DALEKO :-))) >:-[] poplatná vládě :-)
20. 6. 2012 09:05
...
Laici nepoznají Rapida, experti zase torzku od multilinku v Aurisu. Co je horší, nechť posoudí čtenář. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Zviratko
20. 6. 2012 09:18
Novinářské onuce perlí
A teď si uvědomte, že tenhle blud jsme odhalili, protože rozumíme autům (a tohle zná dost lidí). Jenže stejnou informační hodnotu má většina příspěvků v televizi i článků v novinách a na internetu - jenže tam to tak snadno neodhalíme, takže nás dál krmí hromadou totálních hovadin... Já už dospěl do stavul kdy preventivně nevěřím vůbec ničemu, co se z médií dozvím....
Rozbalit vlákno
2
20. 6. 2012 09:52
Re: Novinářské onuce perlí
Neznas nahodou seriozni zpravodajsky server? Ja ne a myslim, ze na trhu zeje velka dira, kterou nikdo nechce vyuzit. Vic prace, nez ctrl+c...ctrl+d, se dneska nenosi.
20. 6. 2012 09:23
Připojte se...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ManInBlack
20. 6. 2012 09:30
TN
Tak to je snad poprvý v životě, co mě mrzí, že zprávy (jakékoliv) nesleduju. Včera bych se fakt pobavil >:D Ale jestli to pomohlo tomu, aby alespoň jeden člověk začal o serióznosti českých médií pochybovat, tak je to jen dobře :-)
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2012 09:33
Bulvární TV Nova...
...asi nemá smysl komentovat. Konečně je ale vidět,kde spousta místních diskutérů pracuje >:D
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2012 09:49
Sorry...
no az na prednu masku a volan na opacnej strane nie je medzi tymi autami rozdiel... oba su na rovnakej desatrocie starej platforme, oba su to low end auta, tak naco tolko povyku... ano TV mala pouzit spravne fotky, no nie je to ktovie aky skandal ako z toho robite... ved v podstate ukazali Skodu Rapid...
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2012 09:52
No nevím
Tak jak je to podané, tak mi to trochu přijde..., že má tady někdo škodolibou radost, že se objevil někdo horší, než on sám...

Myslím, že zdejší redakce by si taky mohla udělat pořádek ve svém svědomí..., neboť nova jako taková, vč. televizních novin nejsou automobilový kanál a pracují tam taky jenom lidi, tak jako všude jinde...

Jinak, kvalita takto odvedené práce odráží bohužel obecný jev v dnešní naši společnosti (udělat co nejrychleji, ojeb....at to a ještě předražit), takže nevím čemu se kdo diví.

Je to smutné, bohužel i mnoho článků zde má podobně pochybnou kvalitu a všichni tady víme, že mnoho článků zde již pro svoji kvalitu muselo být i staženo...

Takže... Nevím.. no... je to k pláči, ale i v podání tohoto servru, že má z toho takovou "švandu".

P.S. Jinde na auto servrech o tom zatím nepíšou, ale možná se taky chytnou...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
20. 6. 2012 16:45
Re: No nevím
Ano, souhlasím, že to není zrovna kolegiální takhle upozorňovat na něčí chybu, auto.cz by si prvně mělo hodně dobře zamést před svým prahem (někdy by na ten bordel potřebovalo bagr...).
Omyl Novy je ale neomluvitelný. To jakoby redakce v Německu představovala nový Passat a ukázala by americký Passat NMS. Úplně odlišná auta, jen stejné jméno. A ověření si takové informace co je které auto je v dnešní době otázkou sekund.
Avatar - boost.
20. 6. 2012 10:08
Nováckým zprávám
se nedá věřit ani dobrý den. Každý den tam jsou vraždy, okradení důchodci, rodina s 20 štěňaty a na závěr kočka na stromě, co si z toho málem ucvrkla. A po reportáži se zmrzlou nádobou s vodou už se na ně ani nedívám. A když se k tomu přidá Blesk jako denní tisk... 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
20. 6. 2012 10:19
Nova...
Tak amatérsky zaměnit v hlavních zprávách dva úplně odlišné modely, ačkoli fotky i video kolují po celém českém internetu, a zároveň si ještě splést Rapid se 110R, to už je pořádný fail. :no:
Rozbalit vlákno
14
20. 6. 2012 10:27
Re: Nova...
Jo to bylo celý zmixovaný dokupy, autor v tom má řádnej guláš. >:-[]
20. 6. 2012 10:33
Re: Nova...
Aspoň zde názorně vidíme, že nějaká mediální masírka je vykonstruovaný nesmysl, protože ani nejsledovanější zpravodajství nezaregistrovalo, že Rapidy jsou dva a oni si vybrali zrovna ten "špatný".
Avatar - Choochoo
20. 6. 2012 10:36
Re: Nova...
Spis to vyjde na stejno co ukazali.
Lide si toho stejne nevsimnou. Jim staci, ze uslysi ze to bude misto Octavky a jeste usetri >:-[]
20. 6. 2012 13:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
20. 6. 2012 10:34
Re: Nova...
dva úplně odlišné modely ;-) >:-[] >:D
Ty sou tak odlisne jako Octavka II pred a po faceliftu ;-)
Avatar - twistedTSD
20. 6. 2012 10:38
Re: Nova...
Polo sedan přizpůsobené starému designovému směru podle tebe odlišné není?
Avatar - Choochoo
20. 6. 2012 11:25
Re: Nova...
facelift pred a po u OII je take jasne jiny designovy smer ;-) Je to takova Skodovacka evoluce vydavana expertum na Nove za vesmirnou revoluci ;-)
Ty rozdily bijí do očí rozhodně méně než zprávy ČT vs Nova >:D
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
20. 6. 2012 11:28
Re: Nova...
Octavia je pořád Octavia. Tohle jsou prostě dvě různá auta (se stejným typem karoserie). Polo sedan versus nový Rapid. To mi přijde docela jasně zřejmé.
Avatar - Choochoo
20. 6. 2012 11:30
Re: Nova...
Tak to souhlas Polo vs Rapid, ted si ukazal ze jde o stejnou tridu ;-)
20. 6. 2012 10:47
Re: Nova...
Jsou to opravdu jiné modely, nedělej tu ze sebe zase blbce. ;-)
Avatar - Choochoo
20. 6. 2012 11:29
Re: Nova...
To vime my (teda zas tak rozdilne nejsou) ale kupec Rapida a na 99% divák TV Nova si toho urco ani nevsiml. Ze si toho blbce uz nenechas pro sebe ;-)
20. 6. 2012 12:58
Re: Nova...
Jen ho nech, vždyť ze sebe toho blbce dělá velmi dobře, podle všeho rád a co se týká jeho diskuzního potenciálu, tak je to opravdu to jediné, co mu jde opravdu dobře. Bohužel tady opravdu zdaleka není sám......
20. 6. 2012 13:05
Re: Nova...
Splést 2 úplně odlišné modely..kdybych byl hnidopich, napsal bych, že v podstatě ukázali fotky škody rapid :-) ale jsou to kopyta, ověřit a porovnat to určitě mohli, i když pouze oni přišli s touhle novinkou exkluzivně :-)
20. 6. 2012 13:19
Re: Nova...
Na Novu alá Blesk v televizním vydání ještě dobrý. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby tam ukázali Toledo. >:D
20. 6. 2012 11:28
Amatérismus v plné polní
Jinak se to nedá nazvat, taky co čekat, celé zprávy na Nově jsou hrozné splašky.
Ani se nepodívají, že mají něco jiného než na obrázcích, asi jim stačila stejná barva. O starém Rapidu resp. Rku ani nemluvím, to je vidět, že reportáž dělal nekdo, kdo se "vyzná". A teď si vemte, o čem všem možném informují a jaké desinformace asi poskytují o věcech, které my nesledujeme tak jako auta. Hnus velebnosti :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mangalica
20. 6. 2012 11:49
Spodina
Dívat se na zprávy na Nově (Primě) musí průměrně inteligentního diváka urážet. Toto je totální diletantství. Ještě horší je bulvárnost, se kterou informují o všem možném.

Osobní zkušenost mám z festivalu Masters of Rock, což je naprosto pohodová záležitost, které se pravidelně účastní přes 30 000 lidí a nikdy jsem nezažil nějaký vážnější konflikt, když jsem potom viděl reportáže, které odtud Nova odvysílala, měl jsem pocit, že jsem byl na akci plné satanistů a asociálů... Humus!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - tfu
20. 6. 2012 12:44
sedan nebo liftback ?
Jedna o sedan nebo liftback ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
20. 6. 2012 13:35
Re: sedan nebo liftback ?
liftback
Avatar - chlapecx
21. 6. 2012 12:53
Re: sedan nebo liftback ?
sedany v evropě moc nejedou :-) >:-[] :-!
20. 6. 2012 12:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
20. 6. 2012 13:19
Re: I CT vcera zaperlila
On je problém, který zmiňují kolegové nahoře, že podobně informují o všem.....

A bohužel většina lidí je buď (no řekněme) ne dost inteligentní, aby si to vůbec připustila a ještě větší část je líná (což je mnohem trestuhodnější), aby si informace a zdroje sama našla (Idnes ani Lidovky to taky nejsou) a trochu o nich přemýšlela.

Trochu lepší situace je u odborných periodik a obecně, čím delší lhůta vydání, tím lepší informace, i když platí zásada o důvěřování a prověřování. Za nejsmutnější považuji fakt, že na rozdíl od dřívějších dob není cenzura, máme alternativní zdroje informací (internet by mohl být kladivo na podobné mediální masírky...), ale většina těch, co mají přístup k informacím jsou líní si sami něco najít, přečíst a porovnat, ale o to víc jsou schopni do nekonečna rozvíjet "úvahy" na základě oněch úžasně pravdivých, oveřených a hlavně objektivních "informací", které jsou jim přímo vnucovány a to nejen z Novy.

Ona ta ČT zas o tolik lepší není, zprávy prakticky nesledují nikde a nejvíc mně pobaví, jak tam, kde to je zcela porovnatelné (třeba osobní sledování nějakého sportovního podniku) je informace v médiích podána v polovině případů tak, že si jen člověk řekne - asi jsme byi každý na jiném zápase. Blb komentátor na probíhajícím Euru ve fotbale potřeboval snad půlku poločasu, aby "zjistil" ža na hřišti ve španělském dresu neběhá dlouhodobě mimo David Villa (nejlepší střelec posledního MS ve fotbale), ale hráč se shodným křestním jménem.....a takhle je to všude a ve všem.

Myšlení bolí, zato prázdné žvanění, hecování a vylejvání si vlastních komplexů nestojí nic - i tady. A o tom je vztah novinář - čtenář/divák......

Bohužel - za komančů přístup k informacícm nebyl, takže by se ještě lecos dalo pochopit. Dneska je a stejně se nechá většina lidí ráda a snadno manipulovat.

Všichni melou o korupci, nejvíc tahle kola roztáčejí novináři. A přitom jsou zkorumpovaní a zkorumpovatelní víc, než všichni veřejní činitelé dohromady s politiky v čele. A jejich cena je velmi velmi nízká......
20. 6. 2012 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
21. 6. 2012 12:54
Re: I CT vcera zaperlila
to i to je ale designově i motoricky blíž, než to 110 eRko :-) >:-[] >:D :-!
Avatar - MikeeC
20. 6. 2012 15:47
Nova
je nejhorší česká televize..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Parda71 (BMWfans)
20. 6. 2012 16:49
Re: Nova
Ano krom F1 a sem tam nějakého filmu tam nestojí za shlédnutí vůbec nic. A pořady jako superstar nebo hlas jsou přímo odpuzující.
20. 6. 2012 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 6. 2012 16:14
Nova ukázala ve zprávách Rapid. Ale ten indický…
Jo to jsem viděl. >:D
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2012 16:58
ČT1
Na ČT1 taky ukázali v odkazu na Rapid Škodu 110 R :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mrakoplas
20. 6. 2012 22:14
???
Nechápu o co vám jde, vždyť jsou oba bílý. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
22. 6. 2012 20:49
Indická Rapidka je Polo s kufrom
Je všeobecne známe, že Škoda Rapid z Indie nie je nič iné než aktuálne Polo s kufrom len okorenené škodováckou maskou - dokonca aj palubná doska je z Pola. Akurát volant má ten nezmyselný chrómový kvázi úsmev.
Takže ak niekto chce niečo vedieť o tejto Rapidke, nech sa kukne na parametre Pola a zväčší si rázvor osí kolies z 2.470 (Polo) na 2.552 mm u indického Rapida.
Rozbalit vlákno
0