Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A2: zamířeno proti MINI

Nová generace Audi A2 nebude mít s prvním hliníkovým modelem nic společného. Hlavním protivníkem bude MINI od BMW.
Zpět na článek
13. 3. 2006 13:30
neregistrovaný "kryton"
13. 3. 2006 13:31
neregistrovaný "rennis"
13. 3. 2006 13:31
neregistrovaný "lowkick"
13. 3. 2006 13:34
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 13:34
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 13:47
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 14:05
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 14:58
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 15:09
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 15:38
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 20:40
neregistrovaný "zzbysekk"
13. 3. 2006 13:49
neregistrovaný "manitou"
13. 3. 2006 14:05
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 14:37
neregistrovaný "nextrom"
13. 3. 2006 15:04
neregistrovaný "rennis"
13. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 17:08
neregistrovaný "carmik"
13. 3. 2006 19:31
neregistrovaný "Coroner"
16. 3. 2006 17:24
neregistrovaný "ANTI GTI"
13. 3. 2006 15:07
neregistrovaný "Gecko"
13. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "sk"
13. 3. 2006 15:29
neregistrovaný "Karbonyl"
13. 3. 2006 16:25
neregistrovaný "misoo"
13. 3. 2006 16:36
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 16:35
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 17:30
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 17:45
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 19:38
neregistrovaný "Coroner"
13. 3. 2006 20:52
neregistrovaný "Tom"
14. 3. 2006 16:34
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 21:04
neregistrovaný "qwert"
14. 3. 2006 09:45
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2006 07:23
neregistrovaný "Kermit"
14. 3. 2006 09:01
neregistrovaný "hoborg"
14. 3. 2006 09:53
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2006 10:51
neregistrovaný "hoborg"
14. 3. 2006 05:04
neregistrovaný "Lancer"
14. 3. 2006 07:16
neregistrovaný "Kermit"
14. 3. 2006 07:28
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 3. 2006 08:40
neregistrovaný "Wondra"
21. 12. 2006 00:48
anonym
neregistrovaný "kryton"
13. 3. 2006 13:30
2002??
"Podle zdrojů blízkých automobilce spatří nová generace tentokrát ocelové A2 světlo světa v roce 2002"
Myslím že 2002 dva to nebude ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rennis"
13. 3. 2006 13:31
podvozek
docetl jsem se, ze tohle bude mit stejny podvozek jako Fabia a Polo. Ale v nekterych casopisech se uz objevily nejake obrazku Audi A1.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lowkick"
13. 3. 2006 13:31
2002???
...tak to uz maji kluci 4 roky zpozdeni ;-)
Ale vazne...AUDI fandim, ale do tehle tridy by se znovu poustet nemelo. ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 13:34
Re: 2002???
Bude mít jiný cíl...
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 13:34
A JE TO TADY
Slez z nočníku, uvidíš auto. Koncern opět přikládá do kotle. Jo, můžeš milovat žlutý peří východních kanárků... můžeš se zaklínat Rhodiusem, můžeš mít noční poluce z Picanta... ovšem auto, brácho, ... auto má jméno A2. To si lehce zapamatuješ. Je to vlastně jednoduchý... akorát... chce to umět dělat auta pro chlapy. Tak jedno právě sleduješ. Dokonalej řízek. Večer se na sebe podívej do zrcadla a vyber si k sobě typ auta... Jo, buď upřímnej... i ten Rhodius tě doveze kam potřebuješ... Nevybírej to ovšem podle svejch trenýrek... abys nesskončil v Picantu. Ranař, ostrej hoch, drzek... ten ví, co to chce... A2. A až ho vylítá, vleze do A5... dokonalá politika. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 13:47
Re: A JE TO TADY
:-) no já bych v A2 lítal klidně až do důchodu :-) Doufám v A2 3.2FSI a s manuálem ;-) >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 14:05
Re: A JE TO TADY
:-) To by tě moc vyklepalo :-) Ale jinak pro singlistu, nebo pár... paráda.
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 14:58
Re: A JE TO TADY
no tak počkat: jestli to nebude v mé požadované motorizaci tak od toho dávám ruce pryč!! Na tom trvám :-) Jinak to nemá právo na život- a ani celý koncern :-) ;-) >:D Já s Váma ještě zatočím >:D >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 15:09
Re: A JE TO TADY
No dobře... nadhodím to na správní radě ;-) uděláme "mariA2"... jen pro tebe. :-)
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 15:38
Re: A JE TO TADY
:-)
neregistrovaný "zzbysekk"
13. 3. 2006 20:40
Re: A JE TO TADY
Jedině mini Cooper S to je jediná 100%motokára
neregistrovaný "manitou"
13. 3. 2006 13:49
Re: A JE TO TADY
Po obědě pohádka, díky ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 14:05
Re: A JE TO TADY
Ty máš den ;-)
neregistrovaný "nextrom"
13. 3. 2006 14:37
Re: A JE TO TADY
Hele GTI, rekni kdo te platii (jaa viim ty bys stejne nemohl). Nic proti Audi&Co, ale tohle uz nemuuze byyt ani fanouskovstvii. Na to znii ten tvuuj posting spiis jak PR od nejakeeho velkeeho koncernu. Neustaale ty samee sugesce a neustaale, ted uz podezrele se opakujiicii pokrik.
No, oni u VW zas tak hloupii nejsou, to uznaavaam, ale feerovyy by to taky nebylo. Ze ti ostatnii majii ty samee moznosti bych v tomto priipade ani snad nebral.
Ze by se v posledniich mesiiciich dalo riict zrovna -BRAVO VW-, to teda takee moc ne, vzhledem k celkovee momentaalnii situaci koncernu ........... ;-\
neregistrovaný "rennis"
13. 3. 2006 15:04
Re: A JE TO TADY
koncern se sice tvari, ze se ma spatne, ale porad jeste neprodelava. Sice ztraty VW a Seatu dorovnavaji zisky Audi a Skody, pak trochu Bentley. Ale v celkovem souctu je koncern v plusu. Samozrejme, az zvysi produktivitu, tak se mozna vrati zpatky ke svym miliardovym ziskum, snad.
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 15:15
Re: A JE TO TADY
VW je a bude evrpskou jedničkou... to snad ví každej... ale o to ani nejde, jde o to, o čem píšeš... jistě VW... jako každej má problémy... a on je zvládne... on je zvládá... proč by je také zvládnout neměl? :-) Hlavně ale jde o to, že koncern ví, jaká auta lidi chtěj... umí vystihnout očekávání... a dokonalá auta nám naděluje. To vím jistě. od Foxe... až po A8 :yes: P.S. Vždyť taková Škoda - parádní Octavia, super Roomster, zejtra vyjede další pecka - nová Fabia... a za čas Superb... a to SUV, tomu se říká úspěšnost.
neregistrovaný "carmik"
13. 3. 2006 17:08
Re: A JE TO TADY
Musím říct, žes mě docela pobavil.Jestli je Fox nebo Polo dokonalé auto tak o tom silně pochybuji.Na druhou stranu Audi A6 nebo A8 je velmi podařená věc.Začínám mít dojem, že nejseš moc velký znalec aut, možná znalec VW a navíc hodně zaujatý, ale s hodnocením ost. zanček bych byl na Tvém místě opatrnější.VW se jedna věc upřít nedá, dokonale zvládnutý marketing, zblbnout lidi se jim docela daří.
neregistrovaný "Coroner"
13. 3. 2006 19:31
Re: A JE TO TADY
Nechcem rozoberať GTI-ho a jeho diagnózu, len reagujem na to že pochybuješ o Pole (Fox je Fox), myslím, nie, som si istý že vo svojej triede patrí medzi elitu :yes: schválne nepíšem na špicu...
neregistrovaný "ANTI GTI"
16. 3. 2006 17:24
Re: A JE TO TADY
Hej moc citas editorialy v casakoch .. tam ich pisu ludia co to vedia..:-) takze preskoc "radoby" spisovatelske metafory.. Pomozes sebe aj nam ostatnm :-! :-!
neregistrovaný "Gecko"
13. 3. 2006 15:07
Dobrej JOKE
v roce 2002 >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sk"
13. 3. 2006 15:15
Ujde
Sice to posobi ako zlepenec vsetkeho mozneho (citit tam Focus, H S2000, Alfu (interier!), atd.), ale aj tak je to za hrozne dlhu dobu od koncernu nieco, co by mohlo mat v reale nejaku stavu. Otazka je ci to bude v cenovej kategorii Mini stacit; a ake velke to realne bude (dlzku Mini to mat nebude, to by sa tam pri tej vyske zmestili okrem GTI iba deti do 150cm ;-) ).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karbonyl"
13. 3. 2006 15:29
Nemůžu si pomoct
ale vypadá to jak trochu spláclý Swift. Nebude se ta A2 taky dělat v Maďarsku? ;-) Jako samotné auto je to celkem pěkné, ale počínaje Q7 přes Allroada (u kterého mě to obzvlášť mrzí, jedničku jsem miloval) už mi pro audiny přestává slina ukapávat ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
13. 3. 2006 16:25
wow
toto tu uz niekde bolo, ale neostava mi nic ine, ako znova pochvalit audi za dokonalu "litacku" (ako hovori nemenovany kolega s nickom sportovej verzie golfa). len dufam ze ten podvozok z fabie je len bezvyznamny tlacovy sum a bude tam bud nieco nove, alebo aspon golfacka platforma. no a idealny motorcek tam vidim benzinacik z gti-cka. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 16:36
Re: wow
:yes: :yes: :yes: :-) ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 3. 2006 16:35
OT: BMW 530xd - TEST TEST TEST
To si přečti, brácho. Koneckonců na Karolínu Kurkovou taky vejráš jak sova na sáně a nikdy tě neobkročí... Ovšem hlavně je potřeba ten testík uložit členům klubu - SUBARUBOYS :yes: aby pochopili, čemu se v Evropě říká čtyřkolka a´la BMW. Jo a taky mrkni, jak umí redaktor vystihnout slovem kukuč bavoráčka... úsečný pohled... dokonelé :yes: Tak tu jen nekoktej o svejch oblíbenejch RC modelech a už jednou pochop, je šlechta, co sedí všema čtyřma na zemi... A pak jsou autíčka, co maj sice boxerky níž než lítaj vlaštovky... ale to je opravdu, opravdu jiná liga. BRAVO TEST, BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 17:30
Re: OT: BMW 530xd - TEST TEST TEST
když už jsi předhodil supům toho bavora, teda něco k němu: Pro mě lehké zklamání (píšu lehké, protože těžké si nepřipouštím). Sice to nebyl X, ani kombík, ale ten motor to mělo. Nejvíc postrádám tu klasickou přístrojovku natočenou k řidiči :no: To je rána hluboká... K motoru následující: neudělal na mě dojem že by to k tomu vozu vyloženě šlo. Nevim proč. Jelo to celkem slušně asi do 180, pak to kapku zvolnilo. Ale OK. Kdo je zvyklý na HDI bude nadšený. K automatu mám averzi díky tomu, že jsem s nima najezdil opravdu hodně, a vždy k plné spokojenosti... Jízdní vlastnosti bez připomínek- BMW jak má být :yes: Jenom tam nesmí být 20cítky kola... Co mě ale zarazilo, byla kvalita interiéru: povrzávalo to slušně a nepamatuju to ani u desetiletých kusů. Možná měli v na lince Modré Pondělí... Nevim nevim :-!
neregistrovaný "mari"
13. 3. 2006 17:45
Re: oprava:
Automat: A ne vždy k plné sp.... (nepřečetl sem si to po sobě)
neregistrovaný "Coroner"
13. 3. 2006 19:38
Re: oprava:
Sused má ML, po štyroch rokoch a nabehaní 140.000km sa mu rozsypal automat, cca 300.000 Sk... no nekúp to! >:D
neregistrovaný "Tom"
13. 3. 2006 20:52
Re: ML
ML asi najhorsie od MB ani s Alfou nemusis tak casto do servisu.Audi A2 bol velky prepadak a tak aj vyzeral.Ani ryba ani rak ako postreleny vtak.Mini ma v UK tradiciu aj ked ho zhltol bavor je to anglicka nostalgia znovu zrodena ikona a o tom moze Audi len snivat.U BMW to vedia a mozu kludne spavat.Audi bude vrzat druhe huslicky.
neregistrovaný "mari"
14. 3. 2006 16:34
Re: ML
>:D :no:
neregistrovaný "qwert"
13. 3. 2006 21:04
Re: ML
Z ceho ses tak udelanej GTI? Ze je to auto na mile vzdaleny tvymu Pashikovi? Nebo z toho,ze Subaru je jina liga?Je to jina liga...asi stejne jako 530xd a M3.... :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2006 09:45
Re: ML
Klid... na pískovišti dobrý... pokud ovšem chceš kládu, ber BMW... koneckonců ta kvalita se odráží i v ceně... to snad víš... :-)
neregistrovaný "Kermit"
14. 3. 2006 07:23
Re: ML
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "hoborg"
14. 3. 2006 09:01
Re: ML
no to je parada, srovnavat BMW za 2 mega se Subaru. ja vedel ze taky jednou pochopis jaka je Subaru vyjimecna znacka, prestoze hraje uplne jinou ligu, mozna spis jinej sport. akorat nerozumim tomu neustalymu rejpani do boxeru? pripada ti ta koncepce smesna i v Porsche? a jak se ti libily dalsi testy co ted posledne vysly? Yaris, Corolla verso, Navara? zkus je taky precist, treba ti to rozsiri obzory. to tunelovy videni opravdu neni vyhoda, at to okecavas jak chces..
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2006 09:53
Re: ML
Ty to nechápeš... Je BMW... král silnic... a pak je fůra dalších... třeba subaru... to už ale není král silnic... to je král závodišť. Ten ovšem má s tím tvým společnej jen zámek u dvěří... to bys ale měl vědět... Subaru je liga za 700 tisíc. V podstatě obdoba Octavie... běžný auto. A ten boxer, ten mi nevadí. Jen se usmívám těm argumentům, proč si lidi kupujou Subaru - prý pro nízké těžiště :-) Zajímavý motiv ;-)
neregistrovaný "hoborg"
14. 3. 2006 10:51
Re: ML
ale ne, Subaru neni kral zavodist ani zadna ciste zavodni znacka. Vyrabeji spousty vybornych aut pro vsestrany pouziti (a neni nahoda ze jich treba ve svycarsku jezdi tolik, vedi proc), a to za paradni ceny. Vzdyt za cenu vybaveny oktavky se da sehnat Forester (ten je vybavenej uz v zakladu :]). a co se boxeru tyka, asi tezko ti nekdo rekl ze si koupil Subaru pro nizke teziste. to je jen jeden z duvodu proc jsou Subaru dobry auta a jeden z dukazu ze nedelaji stejne nudnou sed jako nekteri jini :] nikdo si nekoupi Subaru jen kvuli tomuhle, tech duvodu je MNOHEM vic, ale aspon je to nejaky konkretni duvod, ne jen okecavani ze ta prumernost je "etalon" a proto je to nejlepsi volba :] //
ocividne ti ale unikla pointa, snizovat Subaru na zaklade srovnani s dvoumilionovym naftovym BMW je proste dost smesnej napad. to je asi jako bych dokazoval ze Roomster je k nicemu protoze Outback je po vsech strankach lepsi, proste nesmysl
neregistrovaný "Lancer"
14. 3. 2006 05:04
TT? A2!
Jsem rad, ze pravda konecne vysla ne svetlo. Kdyz audi predstvailo koncept Shooting brake, vsichni ho oznacovali za nove TT. Takova blbost!!! Nove TT proste nemuze byt hatchback! Do takove blbosti se mohla pustit jedine Alfa s Brerou a to jen kvuli tomu designu, ale moc rozumne to nevypada. Proto jsem rad, ze z konceptu budouciho TT se vylouplo budouci A2. Tomu bude ten design a hatchbackovska koncepce sluset daleko vic.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kermit"
14. 3. 2006 07:16
Nádherné auto
Ak by takto vzišlo z linky, krásavec, malý krásavec. Predná maska sa mi nepáči, ale tú by som si vymenil aj sám. Škoda len, že tá cena bude asi začínať niekde na 800.000,- :-( :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 3. 2006 07:28
ot freelander interier
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wondra"
14. 3. 2006 08:40
bez titulku
Moc pěkné, každopádně mnohem lepší než starý A2, to je děsnej křáp >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 12. 2006 00:48
hej
o pash baba lart qoma bre ni qisi mini killer audi a2 se diqa
Rozbalit vlákno
0