Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi Allroad Quattro

Přesně před sedmi lety se v Detroitu představilo první Audi Allroad Quattro a zaznamenalo obrovský úspěch. O tom, že by neměl přijít nástupce tak úspěšného modelu ve stejném stylu se sice chvíli spekulovalo, ale prodejní výsledky zřejmě vykonaly své. ..
Zpět na článek
10. 1. 2005 11:36
neregistrovaný "vlk"
10. 1. 2005 11:56
neregistrovaný "MP"
12. 1. 2005 23:48
neregistrovaný "Petr"
10. 1. 2005 12:41
neregistrovaný "Hooligan 49"
10. 1. 2005 13:49
neregistrovaný "mates"
11. 1. 2005 16:52
neregistrovaný "anonym"
15. 2. 2005 22:15
neregistrovaný "LamB"
10. 1. 2005 12:06
neregistrovaný "merc"
10. 1. 2005 15:39
neregistrovaný "Ascie´s"
10. 1. 2005 15:54
neregistrovaný "fero"
10. 1. 2005 16:10
neregistrovaný "pepe lopez"
10. 1. 2005 17:11
neregistrovaný "Karel"
10. 1. 2005 17:15
neregistrovaný "maestro"
14. 1. 2005 11:26
neregistrovaný "Gabrosh"
10. 1. 2005 18:37
neregistrovaný "audi"
10. 1. 2005 19:44
neregistrovaný "Paul"
10. 1. 2005 20:01
neregistrovaný "Pozorovatel"
10. 1. 2005 20:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2005 22:08
neregistrovaný "Bob"
11. 1. 2005 09:11
neregistrovaný "Magor"
14. 1. 2005 07:58
neregistrovaný "Čtenář"
11. 1. 2005 13:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 18:14
neregistrovaný "audi"
10. 1. 2005 22:15
neregistrovaný "markus"
11. 1. 2005 09:18
neregistrovaný "Magor"
11. 1. 2005 10:27
neregistrovaný "fero"
11. 1. 2005 13:30
neregistrovaný "Magor"
11. 1. 2005 17:08
neregistrovaný "fero"
11. 1. 2005 18:57
neregistrovaný "oldrt"
11. 1. 2005 18:19
neregistrovaný "Xaviel"
12. 1. 2005 22:22
neregistrovaný "Audi"
11. 1. 2005 11:23
neregistrovaný "markus"
11. 1. 2005 13:24
neregistrovaný "Magor"
11. 1. 2005 15:04
neregistrovaný "Free"
12. 1. 2005 17:25
neregistrovaný "fero"
13. 1. 2005 12:04
neregistrovaný "Free"
15. 1. 2005 13:55
neregistrovaný "fero"
13. 1. 2005 13:58
neregistrovaný "markus"
11. 1. 2005 09:14
neregistrovaný "méďa"
14. 1. 2005 11:39
neregistrovaný "Super Auto"
17. 1. 2005 13:52
neregistrovaný "ciello"
10. 1. 2005 20:10
neregistrovaný "Jony"
10. 1. 2005 21:29
neregistrovaný "Hattori Hanzo"
11. 1. 2005 09:58
neregistrovaný "tonda"
11. 1. 2005 10:15
neregistrovaný "Hattori Hanzo"
14. 1. 2005 20:22
neregistrovaný "allroad master"
17. 1. 2005 23:43
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 1. 2005 23:30
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 1. 2005 22:17
neregistrovaný "markus"
17. 1. 2005 12:42
neregistrovaný "rpajik"
10. 1. 2005 22:46
neregistrovaný "free"
14. 1. 2005 01:16
neregistrovaný "Martin"
15. 2. 2005 22:25
neregistrovaný "LamB"
10. 1. 2005 21:49
neregistrovaný "Mike"
10. 1. 2005 22:38
neregistrovaný "jouda"
11. 1. 2005 00:15
neregistrovaný "Whirlwind"
11. 1. 2005 08:36
neregistrovaný "MTB"
11. 1. 2005 20:01
neregistrovaný "Whirlwind"
12. 1. 2005 10:16
neregistrovaný "MTB"
12. 1. 2005 21:36
neregistrovaný "Whirlwind"
14. 1. 2005 01:51
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2005 09:34
neregistrovaný "Cary"
11. 1. 2005 11:18
neregistrovaný "markus"
11. 1. 2005 13:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 13:52
neregistrovaný "markus"
17. 1. 2005 17:46
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2005 17:03
neregistrovaný "knour"
11. 1. 2005 22:35
neregistrovaný "Cary"
11. 1. 2005 13:57
neregistrovaný "Fechta"
11. 1. 2005 20:40
neregistrovaný "SudruhzNDR"
11. 1. 2005 14:37
neregistrovaný "zigi"
11. 1. 2005 15:40
neregistrovaný "buccinko"
11. 1. 2005 15:42
neregistrovaný "buccinko"
13. 1. 2005 12:16
neregistrovaný "ciello"
18. 1. 2005 01:49
neregistrovaný "Mike"
18. 1. 2005 09:29
neregistrovaný "ciello"
22. 1. 2005 22:17
neregistrovaný "Mike"
13. 1. 2005 16:54
neregistrovaný "knour"
14. 1. 2005 10:31
neregistrovaný "vlk"
15. 1. 2005 21:52
neregistrovaný "Tom"
16. 1. 2005 19:45
neregistrovaný "fero"
16. 1. 2005 08:42
neregistrovaný "Bildr"
16. 1. 2005 09:13
neregistrovaný "petrumr"
18. 1. 2005 11:01
neregistrovaný "Martin"
18. 1. 2005 21:28
neregistrovaný "tony"
7. 2. 2005 11:01
neregistrovaný "Alcides"
13. 2. 2005 09:21
neregistrovaný "Tom Gralig"
13. 2. 2005 09:22
neregistrovaný "Tom Gralig"
17. 2. 2005 23:05
neregistrovaný "michalh"
3. 12. 2007 08:12
anonym
neregistrovaný "vlk"
10. 1. 2005 11:36
Ach jo
Ach jo!!! Tak to mě dostalo. Minulý rok v létě jsem si konečně udělal radost novým allroadem a teď tohleto.
Bezesporu je to absolutní pecka, ale jak k tomu přijdeme mi, co budeme mít rázem bezcenný model.Doufám, že to vyjede až za dva roky.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "MP"
10. 1. 2005 11:56
Re: Ach jo
No ono se před koupí auta vyplatí podívat se, na kdy se očekává facelift nebo nový model. Kdo to neudělá, jeho chyba. Jinak hezký auto, já si koupím až tento model
neregistrovaný "Petr"
12. 1. 2005 23:48
Re: Ach jo
Také mám jednoho a faktem je, že ještě nedávno se mluvilo o tom, že allroad ve verzi nové A6 nebude, že jej nahradí Q7.
neregistrovaný "Hooligan 49"
10. 1. 2005 12:41
Re: Ach jo
Tak tvé starosti bych chtěl mít . Někdy ale nové neznamená lepší - "dětské nemoci" umí vyprodukovat asi každá automobilka.
neregistrovaný "mates"
10. 1. 2005 13:49
Re: Ach jo
Svata pravda! Jit do uplne novyho modelu v prvni serii byva trosku hazard. Sam jsem mel 2x to "stesti" a vim o cem mluvim. Nic tragickyho, ale trochu to cloveka otravi
neregistrovaný "anonym"
11. 1. 2005 16:52
Re: Ach jo
V tomto případě oficiální zastoupení Audi pro ĆR tvrdilo ještě 20.12.04
že nový allroad určitě nebude místo něj bude Q7. Pouze v německém Auto motor sportu o něm psali v prosinci, ale zastoupení Audi včetně pracovníka přímo od Audi toto dementovalo. Asi je to jejich politika,aby prodali co nejvíce starých modelů. Petr
neregistrovaný "LamB"
15. 2. 2005 22:15
Re: Ach jo
Tak bezcenné auto jo, co kdybys mě ho dal a koupil si novej model toby šlo ne
neregistrovaný "merc"
10. 1. 2005 12:06
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ascie´s"
10. 1. 2005 15:39
NÁDHERA, ale počkat!
Souhlasím s názory ostatních. Krásný auto, ale osobně bych počkal tak 2 roky, než se vychytají všechny dětský nemoce. Nejde o fatální věci, mně se na autě odlomila klika u dveří řidiče a až pak jsem se dozvěděl, že je tím můj modelový ročník známý, ale člověka to trošku naštve .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fero"
10. 1. 2005 15:54
pecka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepe lopez"
10. 1. 2005 16:10
bez titulku
hm klasavec ... doufám že v serii bude taky tak hezký jako teď ... jinak dobrej motor ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karel"
10. 1. 2005 17:11
bez titulku
Už nachci Touareg.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maestro"
10. 1. 2005 17:15
prasatko
Tak asi budu muset zacit setrit, protoze tohle je fakt kurevsky dobra motivace. Akorat to prasatko bude muset bejt trosku vetsi, protoze se 4 litrovym dieslem to bude aspon 2,5 mega. Audi zdar
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Gabrosh"
14. 1. 2005 11:26
Re: prasatko
Krasny auto!!! Ropak 0-100 zrychleni lepsi nez Impreza WRX, do toho Quattro a ten nejuzasnejsi interier, co jsem kdy videl!!! Pristrojovka a vse natocene k ridicovi....nadhera!!! Dokazu si predstavit tu masku rozdelenou SPZ, takhle je to moc US! GO AHEAD AUDI!
neregistrovaný "audi"
10. 1. 2005 18:37
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paul"
10. 1. 2005 19:44
Nádhera
Krásné, super auto, myslím že bude opět stejně úspěšný jako nynější model. Už aby byl na trhu Zvláště ten nový čtyřlitr, prostě bomba
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pozorovatel"
10. 1. 2005 20:01
bez titulku
Nevypadá špatně. Skutečná kvalita v tomto segmentu je Subaru Outback.
Víc muziky hlavně v odolnosti a spolehlivosti za méně peněz. Sorry.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2005 20:26
Re: bez titulku
Není se za co omlouvat Navíc Legacy je originál. Němci holt kopírují Japonce, to je známá věc
neregistrovaný "Bob"
10. 1. 2005 22:08
Re: bez titulku
tak jsem se dlouho nezasmal, japonci jsou velmi pracovity narod, ale podobne jak Cina totalne nekreativni, vypracoval se jen na kopiich ostatnich a dela to z velke casti po dnesni den. Staci se podivat do F1 kde Toyota uz 5rok investuje 2x tolik co ferrari a stale nic i kdyz uz prestehovali centralu do koelnu a nejaky technik ukradl plany z ferrari (bude soud)
Co se tyce designu japonskych aut neznam nikoho kdo ma vkus (herci,milionari) ze by v nejake konzerve made in japan jezdil o hrozne kvalite interieru, ktere clovek vidi jen na zivo ani nemluvim radeji bych koupil technicky zaostale americany
neregistrovaný "Magor"
11. 1. 2005 09:11
Re: bez titulku
V niečom súhlasím, ale zas až také zlé to s nimi nieje. Určite si nikdy nesedel napr. v Honde Legend a asi si nepočul o značkách Lexus, Infinity, Acura... Keď budeš mať čas tak si porovnaj zpredu Subaru Legacy a "nové" Audi A4 a pochopíš... Je to viac než podoba.
neregistrovaný "Čtenář"
14. 1. 2005 07:58
Re: bez titulku
Tak jsem porovnal zepředu Legacy a nové A4 (podle designu) ale jak koukám tak koukám, podoba žádná. Vnitřní design to samé. No jo, asi chybí návod které výřezy porovnávat
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 13:40
Re: bez titulku
Špatná kvalita interiéru? Ty máš teda žaludek, napsat tohle, když mluvíme o novém Legacy. Viděl si ho vůbec??? V USA naopak mnohem více milionářů volí například Lexus než jakoukoliv německou značku. Hollywood a popový kašpárky bez vlastního mozku nepočítám.
neregistrovaný "audi"
11. 1. 2005 18:14
Re: bez titulku
Nemci kopiruju Japoncov ???o tom som este nepocul
neregistrovaný "markus"
10. 1. 2005 22:15
Re: bez titulku
subaru je podobne jak Lada Niva, auto urcene pro jinou platebni tridu z kterym se neda jezdit po nemeckych dalnicich pres 200 (aspon bych neriskoval)z prestrasnym designem a bez luxusu.
neregistrovaný "Magor"
11. 1. 2005 09:18
Re: bez titulku
Myslel som že radšej nebudem reagovať no asi si žiadne Subaru nevidel (o jazdení radšej ani nehovorím) keď tu potíš také bludy. Keby si sa aspoň trochu vyznal a nehľadel ako obyčajný konzument iba na design tak pochopíš že Subaru je ďaleko ďaleko pred Audi (technika, spoľahlivosť) a čo sa týka ceny mrkni do cenníka koľko stojí Legacy ty "platobní trida"
neregistrovaný "fero"
11. 1. 2005 10:27
Re: bez titulku
,,subaru je daleko daleko pred audi?!?!?! sa zobud ty dement
neregistrovaný "Magor"
11. 1. 2005 13:30
Re: bez titulku
Prehovril odbornííík... AMEN. Si obyčajný konzument, prečo kúpiš Audi za veľa peňazí keď môžeš mať to isté so značkou VW, Škoda alebo Seat za polovicu? Prečo? Pod kapotou je to isté, podvozok ten istý, riadiš sa len podľa toho čo vidíš, čačky mačky, trochu chrómu a si hotový... Tak potom kto je dement... Image a design je to čo ťa zaslepuje a nevidíš si ďalej od špičky nosa...
neregistrovaný "fero"
11. 1. 2005 17:08
Re: bez titulku
mas pravdu,ty si odbornik!!! Ale aspon nekecaj prosimta.Ako mozes povedat,ze audi a skoda(alebo seat) je to iste??Ty chces povedat,ze ked terajsi allroad stoji cca 2 mil. Sk,tak daky seat za 1 milion je to iste.A ja som nepovedal,ze subaru je *!! Je to dobra znacka,celkom sa mi paci legacy aj impreza.Tie ich bezramove dvere-parada.Ale povedat ze subaru je daleko daleko pred audi??Tak prepac,ale asi nie si uplne v poriadku...
neregistrovaný "oldrt"
11. 1. 2005 18:57
Re: subaru x audi
mno, mel jsem tu cest, ze jsem jezdil jak s s4 tak s wrx i wrx sti a co do kvality "zbytneho" interieru a designu jasne, ale zcela jasne, vede audi-clovek se tam citi jako v modernim aute a ne jako v nejakym trakari ze 70. let. ale co se tyce jizdnich vlastnosti, bohuzel, alespon dle meho nazoru, audi nemelo narok, a je mi lito, a to ani trochu (snad na dalnici...). mohu srovnavat a6 avant i outback(vse samozrejme 4x4) a opet design a "feeling" vede audi, jizdni vlastnosti minimalne stejne, a to neuvazuju o nizsim tezisti subaru, ktery jizdni vlastnosti z podstaty vylepsuje...
neregistrovaný "Xaviel"
11. 1. 2005 18:19
Re: subaru x audi
Jasně, je to stejný. Je jedno jestli si koupím Audi Allroad nebo Fabii 1.2HTP . Ach jo
neregistrovaný "Audi"
12. 1. 2005 22:22
Re: subaru x audi
zapomeŇ VW skoda seat jsou stejný AUDI je jiný ve všem i motory
používá na pohled shodné motory ale vybaveny jsou jinak
př. FSI VW skoda klapka pro zvížení vzduchu má dvě polohy (zavřeno otevřeno) u AUDI je plynulá regulace tzn. lepší průběh momentu nižší spotřeba ap. a podobné technické rozdíly najdeš u všecho a v celku to pak udělá úplně jiné auto.
neregistrovaný "markus"
11. 1. 2005 11:23
Re: subaru x audi
kdo je kde se podivej na -pro automobilove firmy nejdulezitejsi zavody roku -24hodin la mans. UZ nekolik roku dominuje audi, jsem si jist ze kdyby zakooupilo nejaky F1 team je velmi rychle na prednich mistech na rozdil od honda, toyta ktera investuje 2x tolik co ferrari a uz 5roku neni niceho schopna
neregistrovaný "Magor"
11. 1. 2005 13:24
Re: subaru x audi
La mans najdôležitejší??? Hahaha, čo dokazuje La Mans? Jazdia tam vari sériové Audiny? Ani F1 nieje o tom kto sa kde nachádza... Chceš povedať že Jaguar je *len preto že v F1 dohromady nič nedokázal? Toyota investuje 2x toľko čo Ferrari? Ty máš ale info... kde nato chodíš? Porozprávaj sa ak máš možnosť so skutočným odborníkom (niekto z prostredia Rely) nech ti povie názor na Subaru vs. Audi...
neregistrovaný "Free"
11. 1. 2005 15:04
Re: subaru x audi
Chceš říct, že na Rally jezdí seriové subaru
neregistrovaný "fero"
12. 1. 2005 17:25
Re: subaru x audi
ty sa zase pozri na DTM ty chytrak....
neregistrovaný "Free"
13. 1. 2005 12:04
Re: subaru x audi
A co tam uvidím - auta, které mají tak daleko k seriovce jako každé jíné super sportovní nářadí. ( Ptát se v F1 jestli je BMW1 dobré auto je stejná blbost jako ptát se v DTM jestli je A4 good) A to samé platí o rally a subaru. Ty auta dejmetomu vypadají stejně, ale je to úplně něco jiného. Jó v době dávno minulé kdy se závodním vozem přijelo po vlatní ose až na startovací lajnu a jenom se obohatila směs je už dávno pryč.
neregistrovaný "fero"
15. 1. 2005 13:55
Re: subaru x audi
tak,tak
neregistrovaný "markus"
13. 1. 2005 13:58
Re: subaru x audi
je to velmi dulezite nebo technika z F1 nebo La Mans aut se postupne montuje do seriovych, stejne jak motory. M5, McLaren Mercedes, Ferrari Enzo maji F1 techniku
neregistrovaný "méďa"
11. 1. 2005 09:14
Re: subaru x audi
V outbacku je uvnitř míň místa než ve stávajícím allroadu, ten třílitr si vůbec nerozumí s automatickou převodovkou (manuál se nedodává) a cena je taky docela vysoká (kolem 1,3m). To už je mnohem lepší forester 2,5 turbo v manuálu za 1,1m.
neregistrovaný "Super Auto"
14. 1. 2005 11:39
Re: subaru x audi
Nemuzu souhlasit. Dle meho nazoru plati "Japonec az nakonec" a mockrat se mi to potvrdilo. Mam znameho, koupil si novou Imprezu (vim, ze je to jiny segment ale temer stejna cena) a na tom aute neni nic, na co jsme v Evrope zvykly: zadna extra vybava - prodavaji stylem tady mas auto takhle vybaveny - ber, neber, barvy maji tri, plechy na dverich zni jako papir, vsude cumi nezaplastovany draty, sedacky jsou pro japonce - silene kratky, plasty jsou tam jak z Opel Corsa r.v.93, audio zadny - co tam mel nehralo ani jako v te Corse, ESP neznaji, spojka tvrda jak tyden stary chleba, brzdy chabe, Xenony jeste neobjevili, sresni okno je siroke asi tak 30 cm atd atd... Vim, ze Impreza je o podvozku, AWD, motoru - mimochodem zvuk je uzasny! - jenze si za 1.3 mil. vsechno tohle dokazu predstavit v jinem baleni - navic Quatro s Torsen je i v porovnani se Subaru HIFI a navic je o pul sekundy tenhle ropak rychlejsi!!!!
neregistrovaný "ciello"
17. 1. 2005 13:52
Re: subaru x audi
ty jsi úplnej v*l a ani nevíš co píšeš...!!!!! ty vůbec nevíš co to je Impreza...!!!??!!! To je jak kdybych říkal, že Ferrari je úplně na ho*no protože není prostorý jako Renault Espace... nebo že nějaký coupé má oproti kombíkům malej kufr...!!!! nebo se v africké stepi rozčilovat nad svým Allroadem, že Defender projede všechno a já ne....!!!!
neregistrovaný "Jony"
10. 1. 2005 20:10
Outback No.1
Ten gril je teda příšernej , Audi se snaží asi o částečné retro ?
SUBARU OUTBACK 3.0R je levnější a udělá mi lepší službu protože má stále přesný pohon 4x4 . Nespoléhá na dočasný torsen .
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Hattori Hanzo"
10. 1. 2005 21:29
Re: Outback No.1
Ne že bych měl něco proti Subaru,to ne,je to ikona,ale myslím že srovnávat Outback a Allroad je trochu nemístný!
Outback je "dělník" určený na práci,zatímco Allroad spíš "businessman na výletě v horách"!
Jinak Audi se opět vytáhlo,myslím že i bez těch pár "konceptovejch blbinek" to bude překrásnej a skvěle vybavenej vůz...jenom ta cena...ta trochu přerůstá finanční možnosti průměrného studenta jakým jsem...
neregistrovaný "tonda"
11. 1. 2005 09:58
Re: Outback No.1
mám takový pocit, že si pleteš outback a forester, outback je opravdu porvnatelné auto s allroadem akorát mu chybí diesel
neregistrovaný "Hattori Hanzo"
11. 1. 2005 10:15
Re: Outback No.1
Neyslel jsem přímo konstrukcí,ale spíš zaměřením,Outback je víc...jak to říct aby to neznělo špatně...prostě nadneseně řečeno do Audi bych se bál naložit motorovou pilu a pytel cementu,zatímco se Subaru bych nejel přes půl Evropy v pohodlí a luxusu...
neregistrovaný "allroad master"
14. 1. 2005 20:22
Re: Outback No.1
Tak s tim nesouhlasim!Ja osobne sem do allroadu nalozil 750kg kameni a taham tam vselijaky bordely a rono zas do prace.To auto je naprosto super a nic proti ale srovnavat Audi a Subaru je zlocin.Audi je bezkonkurencni luxus a kvalita a do subaru bych se bal vlezt.Je to cinskej smejd.Audi je Audi
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 1. 2005 23:43
Re: Outback No.1
No vidíš to, já bych zas po x letech, co jezdím s JAPONCEM (mimochodem jen tak pro info, z této země pochází i Subaru, nikoli z Číny, kam jsi ho zajisté velice "vtipně" zařadil) a neměnil bych ani náhodou, po tom, co slyším o všelijakých fauvéčkách, vždyť to má furt nějaké problémy, třeba prkotiny, ale musíš s tím do servisu a to někdy dokáže pěkně otrávit, když to auto denně potřebuješ. Pochopitelně neříkám, že bych se do Audi bál sednout a myslím, že i když je z toho blbého VW Group, že je u něj kvalita trochu dál, ale prostě nemám důvod měnit. A když už, tak 100x radši BMW, nicméně to je otázka názoru a vkusu. Ale tebe prosím, aby sis propříště odpustil ty nepodložené a bezduché žvásty o autech, o kterých nic nevíš a ve kterých jsi určitě ani neseděl. A upřímně řečeno, pochybuji, že ti nějaký Allroad říká pane, bůh ví, jestli máš vůbec řidičák, ale to je jedno!!!!
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 1. 2005 23:30
Re: Outback No.1
Hmmm, to musíš být kurevsky zalovený "průměrný student", když Outbacka nazýváš dělníkem !
neregistrovaný "markus"
10. 1. 2005 22:17
Re: Outback No.1
uz vidim jak nekdo jede ze SUBARU OUTBACK po dalnici 250 audi je urcene pro tatinky nebo manageri, kteri maji radi luxus, pekny design a rychlost na dalnici. pochybuji ze ho nekdo bude pouzivat v terenu
neregistrovaný "rpajik"
17. 1. 2005 12:42
Re: Outback No.1
Subaru jsou skvele vozy. Mam starsi Legacy Hubertus ( 96 ). Loni jsem s tim tahal ten dvoutunovej "kram" jmenem Audi Allroad, kdyz lezel vedle silnice v prikopu. Ne vazne, nic proti Audinam, jsou to vyborny auta, tohle byla evidentne jezdecka chyba, ne chyba auta. Ale Subaru mi prijde vic univerzalni. Staly nahon 4x4 je super. Motor boxer ... nizke teziste, velmi kultivovany chod,... No a kdyz se nekdo podiva na www.subaru.com zahledne tam novou radu Subarek. Takovy Outback XT s 2.5 litrovym preplnovanym benzinovym motorem a vykonem 250hpp, to snad mluvi za vse.
neregistrovaný "free"
10. 1. 2005 22:46
Re: Outback No.1
Možná , že ti špatně rozumím, ale automatické přerozdělování výkonu ke kolům podle okamžité potřeby - to je Subaru
neregistrovaný "Martin"
14. 1. 2005 01:16
Re: Outback No.1
v čem je Torsen dočasný. Podle různých testů je lepší než například v BMW X5 a X3 (a většině konkurenčních vozů) používaný hydrodynamický měnič momentu. Asi si pleteš mezinápravový šroubový diferenciál a omezenou svorností a spojku Haldex, ale to je něco úplně jiného
neregistrovaný "LamB"
15. 2. 2005 22:25
Re: Outback No.1
tak takhle to nepůjde, jak múžou 2 lidi srovnávat 2 auta, každej má to svoje, když se někomu líbí audi a subaru vyrobí auto co vám vykouří *, tak se mu bude líbyt furt audi, takže každý auto je bezva a každý auto má svoje chybyčky
neregistrovaný "Mike"
10. 1. 2005 21:49
mno dvouletýho Touarega.....
....kvůli tomu hnedka neprodám, ale je to opravdu krásný SAV co by stálo za koupi! Fakt se povedlo a s tím V8 motorem je to dělo! Když na to koukám, dostávám ale obavy, aby úspěchem nového allroadu nesešlo z výroby nové A7, kterou mají začít dělat podle konceptu Pikes Peak. Na tu se fakt těším a za toho Tuarega bych jí do 3 let rád vyměnil...no snad se bude vyrábět! =))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jouda"
10. 1. 2005 22:38
.
myslíte že to bude v produkční verzi stejně luxusní v interiéru?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Whirlwind"
11. 1. 2005 00:15
3.0JTD V6
Rozplivate se nad novym dieslovym 4.0, ale ja se ptam kde zase nemecti soudruzi udelali chybu? Netvrdim ze je to spatny vykon, to rozhodne ne, auto bude umet pekne rozhejbat. Jenze stejne je to ostuda - koncern Fiat ma od prosince hotovy motor 3.0JTD V6, ktery uz jen ceka, az se v letosnim roce rozjede seriova vyroba aut do kterych se bude montovat. Se 184kW a 550NM ostudu rozhodne delat nebude, dosahuje jich pri 4.000ot a 1.800ot, ale uvedomte si ze ma 1/4 mensi objem.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "MTB"
11. 1. 2005 08:36
Re: 3.0JTD V6
Přečti si VŠECHNY údaje o novém motoru v Audi ještě jednou a pak až říkej, co je ostudné a co ne. A jelikož je to nový motor, tak si myslím, že z něj Audi v různých variantách postupem času vyloudí pár desítek kW navíc.
neregistrovaný "Whirlwind"
11. 1. 2005 20:01
Re: 3.0JTD V6
A co jako? Jedine k cemu jsem se vyjadril byl vykon motoru. A co prosim te myslis tou posledni vetou? - to jako ze za nekolik mesicu se dostanou na stejne litrove vykony jako ma konkurence dnes? Ale konkurence neodpociva
neregistrovaný "MTB"
12. 1. 2005 10:16
Re: 3.0JTD V6
Tím jsem myslel toto - např. motory 1.9 TDI - výkony jsou od 66 kW přes 81kW a 96kW atd. atd. atd. Motor s 66kW je prostě základ a pak se různými úpravami zvyšuje výkon (jiné turbo, vstřiky apod.). A to, že konkurence neodpočívá je jedině dobře, protože pak by se vývoj úplně zastavil .
neregistrovaný "Whirlwind"
12. 1. 2005 21:36
Re: 3.0JTD V6
Nerikam ze se tak nemuze stat, ale mnoho vykonovych variant, ktere se rodi tak jak popisujes jsou urceny pro "obycejne smrtelniky", tedy pro auta v naprosto jine cenove hladine. A tam podle me tento osmi hrncovej ctyrlitr nepatri.
neregistrovaný "Martin"
14. 1. 2005 01:51
Re: 3.0JTD V6
To co píšeš je sice krásný, ale ten motor Audi se už léta vyrábí a montuje do A8, teď jen dostal nový vstřikovače a když ho srovnáš se srovnatelnými motory např BMW a nebo Mercedes (objem i doba vzniku jsou podobné) tak má v dnešní době lepší parametry. A pak u rozdíl ve výkonu je více než 10% (u dieselu možná trochu zanedbatelný údaj) a téměř 20% u kroutícího momentu a pak audi má obě lepší průběh momentu a maxima doashuje v nižších otáčkách. Motor koncernu fiat je laděný celkem sportovně zatímco výše zmíněné německé motory jsou laděny s ohledem na průběh momentů a sil při změně zatížená a není tak rozhodující maximum hodnot na vnější charakteristice.
neregistrovaný "Cary"
11. 1. 2005 09:34
bez titulku
Achjo ! jak nekdo muze ¨takhle hanit Subaru : (!! Ale na jednu stranu me to ani neprekvapuje, protoze podle mnoha lidi pokud clovek nema BMW,Audi ci MB tak uz ostatni auta sou sracky pro tragedy!!
P.S: Nemecka auta maji takovej majestatnej a nabubrelej design a tim vypadaji i vetsi , tim dost deklasujou taky konkurenci ! Dokazu si predstavit ze uz mnoho lidi se rozhodovalo mezi treba mezi A6 a Legaci a vetsinou zvitezi A6 - protoze je to proste Audi!! ktere na ulici nikdo neprehledne !!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "markus"
11. 1. 2005 11:18
Re: nemecko vymyslelo auta (daimler)
nemecke auta maji i poradny interier (prohledni si nazivo na nejakem autosalonu) maji nejlepsi a vzdy nejnovejsi techniku ABS (benz uz od 70let) ,ESP od 90 let seriove, poradne podvozky na rychle dalnice poradne prevodovky a velmi dobre motory. Jen posledni S klasse prihlasovala 280 patentu. Nova M5 je ze svoji F1 technikou 6roku pred zbytkem sveta. Audi dominuje v nejdulezitejsich zavodech sveta (laMans) a strka techniku do novych aut, dokonce stare TT dopadlo na BBC lip jak novy nissan 350
Olejovy magnati v arabii vzdy rikaji, italove delaji design, nemci techniku a japonci vsechno (kvalitne) kopiruji to je az na par vyjimek pravda.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 1. 2005 13:49
Re: nemecko vymyslelo auta (daimler)
Kde by bylo ale slavné velké německé trio bez firmy Bosch, která se vždy koukne, co vymysleli už před pár lety v USA a přihlásí to jako evropský patent, že Němci nevymysleli nic. Air-bagy, ABS, ESP, automatika, elektrický startér, mcpherson odpružení, magnetický odpružení, head-up, .....mohli bychom pokračovat do konce světa. Vše vynalezeno v USA a okopírováno Němci (než mě ukamenujete za McPherson, tak tedy přesněji: vynalezeno Britem pro německou pobočku americké firmy Ford)
neregistrovaný "markus"
13. 1. 2005 13:52
Re: nemecko vymyslelo auta (daimler)
ty jsi uplne pomileny a zaslepeny, americka spionazni centrala v bad aiblingu dela nemecku rocni skodu (oficialne) pres 3miliardy, protoze agenti hlasi svoje info us-firmam. velke firmy jsi uz za clintona velmi stezovali, ten tenkrat slibil polepseni. Toho krestanskeho fanatika ve vedeni to uz moc nezajima.
Nevsimnul sis, ze mistr-sveta v exportu je prave male D pred usa a jap? Vsechno co je technicke a potrebuje kvalitu se do USA dovazi dokonce ty tzv. inteligentni zbrane dostavaji how-know ze stuttgartu a ten neviditelny bombarder je kopie hitleroveho prototypu (fotky najdes v google) stejne jak prvni let do vesmiru a rakety od browna atd....

prvni Auto vymyslelo a vybudovalo nemecko - Daimler
Otto motory -diesel, chladice, ABS, ESP mel vzdy prvni mercedes. Je to i logicke na americke cesty nejsou technicke pomucky potrebne, ESP ma v EU i blby vw od 90 let seriove, americke auta to nemaji po dnesni den, stejne jak mnohe jezdi z 2ventily na valec a karburator.

Technicky rozdil aut mezi EU a USA vydis nejlip mezi F1 a card-serie nebo 24hodin lamans.
neregistrovaný "anonym"
17. 1. 2005 17:46
Re: nemecko vymyslelo auta (daimler)
To je pravda, americký raketový program byl postaven na poznatcích německého konstruktéra von Brauna. Akorát Němce bych z nějakého kpírování a zaostalosti neosočoval. Přes všechny problémy s bývalou NDR atd. je to stále největší exportní ekonomika na světě postavená především na znalostech, výzkumu a vývoji. Obávám se, že německá armáda měla ve své době k dispozici takovou technologickou převahu, že kdyby Hitler nebyl vůl a neválčil na dvou třech frontách zároveň, tak si tu dneska povídáme německy, pokud bychom byli vůbec naživu.
neregistrovaný "knour"
7. 2. 2005 17:03
Re: nemecko vymyslelo auta (daimler)
tak, tak, nehovoriac o tom ze prva prudova stihacka bol ku konci vojny messerschmit, z ktoreho vzniklo len par kusov, takisto tusim strelivo s ochudobnenym uranom
neregistrovaný "Cary"
11. 1. 2005 22:35
Re: nemecko vymyslelo auta (daimler)
Jak vis ze trio ma vsechno nejlepsi ? Myslis ze treba boxery od Subaru jsou spatny motory? No pravda je ze ty japonsky interiery trochu zaostavaj.......
neregistrovaný "Fechta"
11. 1. 2005 13:57
bez titulku
je to hezké, ale zajímalo by mě kam dám SPZku - žeby na plot?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SudruhzNDR"
11. 1. 2005 20:40
Re: bez titulku
SPZku je nutne naistalovat za windshield- do interieru Bwehehe..
neregistrovaný "zigi"
11. 1. 2005 14:37
bez titulku
japonci jsou nahodou uzasnej narod.oni si tam na ostrovech v tichosti neco studujou,pak se houfne rozebehnou do sveta,tam posbiraji co se da,vrati se na ostrovy,tam to dovedou k dokonalosti a vrati to na trh...tot muj nazor.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "buccinko"
11. 1. 2005 15:40
boch povedal bud auto a bolo audi
je to nadherne auto ktore nama a ani dlho nebude mat konkurenciu boch zehnaj konstrukterov a dizajnerou sklaniam sa pred ich dokonalostou
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "buccinko"
11. 1. 2005 15:42
Re: boch povedal bud auto a bolo audi
je to pakaren take auto
neregistrovaný "ciello"
13. 1. 2005 12:16
..!!!..
ach bože..! Tady opravdu jezdi hromada hnoje po nasich silnicich a 90 procent z nich si mysli ze ma nejlepsi auto.. Ve vetsine to vidim v přímé uměře.. čím "větší" německý auto tím nižší vkus a přehled...!!! Jak nekdo muze rict ze Subaru dela spatny a pomaly auta... Jo Audi ma dobrej podvozek pro rychlou jizdu po nemeckych dalnicich... ale to je vsechno..!! Zato jizda se Subaru je radost vsude... jednoznacne bych volil Outback.. Je to i jako se Saabem a treba i Land Roverem.... Skvely auta pro fajnsmekry..... A at se na me nikdo neylobi, ale polovina lidi co jezdi v Audi jsou burani a vychcani.... S Tuaregem to je to stejny....!!! taky naprostej *.. zatim..!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mike"
18. 1. 2005 01:49
Re: ..!!!..
Jezdím s Tuaregem V10 Tdi už dva roky a nešetřím ho ani trochu. Je to bezkonkurenčně flexibilní auto kterýmu se vyrovná jen pár podobně stavěných aut, jako je třeba Range Rover. Dokáže projet rozblácenou oranici stejně tak dobře jako uhánět 240 km/h po dálnici. Je velice kvalitní a spolehlivý! Abych si ho mohl koupit, nejdříve jsem 10 let studoval a pak další více jak 10 dřel jako kůń! Nejsem ani buran ani vychcan! Poměřovat lidi podle toho v čem jezdí tvým metrem na hodnoty je dost ubohý a srovnávat ty auta mezi sebou je nesmysl. Každý produkt směruje ke specifické skupině spotřebitele a podle toho je koncipovaný! Každé auto které jede 160 je dost rychlé a to že jsou některá rychlejší je jen o tom, že si to někdo může zaplatit.......
neregistrovaný "ciello"
18. 1. 2005 09:29
Re: ..!!!..
no vidíš... kdyby jsi nebyl zaslepenej tolik sám sebou, tak jsi si musel všimnout, že jsem psal ne o všech ale o polovině lidí.... Můj osobní náhled na Tuarega je, že to takovej "nedomrd.." s laciným interierem ala koncern VW s motorem V10 TDi za hrozně moc peněz... A bezkonkurenční rozhodně není... nebo nevím (kromě toho motoru) v čem..?!?!? Když ho postavíš vedle Range Rovera, tak je to jako sociální hračka... a o rychlosti to rozhodně není.. A rozhodně Range Rover není podobně stavěný auto...a to ani zdaleka... Všichni se snaží dotáhnout na Range.. A to co v terénu projede Tuareg, zvládne i malej Landy Freelander... (ovšem ten je na silnici jako hlemýžď..), A Tuareg, rozhodně není etalon v daným segmentu SUV/offroad...
neregistrovaný "Mike"
22. 1. 2005 22:17
Re: ..!!!..
.....sám jseš nedomrd...
neregistrovaný "knour"
13. 1. 2005 16:54
bez titulku
naco to vsetko, potom vam nejaka krava oskrie blatnik pred tescom a budete plakat a o styri roky bude nove a na dalsich semaforoch budete skor o 0,5 s.
idol je defender, staci kladivo a v mode bude este o 20 rokov a ci ste niekde o 10 min. skor alebo neskor je sumafuk.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vlk"
14. 1. 2005 10:31
bez titulku
Nestačím se divit, vážení. Mělo to být o tom, že pro spoustu z nás je to nádherné auto, jenomže se do toho zase museli obout paranoidní pokrytci, kteří za každou povedenou novinkou vidí atak na svého miláčka!!
Ty řeči o tom, že je to auto na dálnice a nezvládne extra terén jsou o ničem, protože tohle auto si nekupují nimrodi.
Osobně jsem ho zvolil proto, abych se v klidu mohl prohánět po dálnicích, nebál se vyrazit si do zasněžených hor a na chalupu.
Subaru jsem nevyzkoušel, protože se mi prostě nelíbí, ale netvrdím, že je to špatné auto. Ale Defendra, kterého jsem chvíli vlastnil před devíti lety fakt nemůžu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
15. 1. 2005 21:52
Re: bez titulku
Vela ludi vela nazorov.Najprv si vyskusajte EVO VIII alebo Subaru Sti alebo Hondu S 2000 potom nejake audi ale nech ma velky motor lebo nemci to robia ako ruske radia musi to bit velke abi to hralo.Potom piste blbosti.A napiste mi tak o 10 rokov ked nemci urobia lepsi motor ako je v dnesnej S 2000.Zatial sa serinkajte v oktavkach.
neregistrovaný "fero"
16. 1. 2005 19:45
Re: bez titulku
si *!!! Ty sa v čom vozíš??? Ako možeš porovnávať allroad a S 2000??? Tu hondu musiš točiť na 7000 ot. aby to išlo.Allroad je auto uplne o inom,Sa zobuď!!!!A sedel so dakedy v impreze?? Osemročná audina má lepší interier...
neregistrovaný "Bildr"
16. 1. 2005 08:42
celkem sranda ...
"Ve srovnání s LCD má být OLED snáze čitelný při ostrém denním světle, i při čtení pod velkým úhlem. Výhodami jsou také vyšší reakční čas a ..." nebo taky "Jen za prvních 11 měsíců roku 2005 se u nás prodalo 343 Allroadů ..." - člověk se u toho článku taky zasměje Jinak článek dobrej, ale tyhle úlety ho trochu snižují. Na toho novýho Allroada už se těším, na fotkách vypadá perfektně
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrumr"
16. 1. 2005 09:13
motor
Spz v v některých amerických státech nemají,tak na americký verzi se místo nenajde.Nejvíc mě potěšil motor comon rail a né PD,že by se vrátili k spolupráci s Fiatem?Je to rozhodně lepší,má nižší těžiště než vysoký PD
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martin"
18. 1. 2005 11:01
Re: motor
asi se ti ještě nedoneslo, že commonrail mají u VW nové diesely do V. je to kvůli tomu, že vstřikovače PD a nebp PPD jsou prostorvě náročnější a nemůže se to tam pak vejít. Na spolupráci s Fiatem bych netipoval. Jednak VW pooužívá techniku Bosch a při prezentaci CR druhé generace řekli lidi od Bosche, že to je výsledek dlouhodobé spolupráce ve vývoji s BMW. Zatímco u Fiatu se CR2 objevilo až v motorech Multijet. Proč by VW mělo spolupracovat s Fiatem, když se může obrátit rovnou na Bosche a vyvinout s nima systém přímo pro svoje motory, přece nečekáš že bude VW kupovat vstřikovací systémy od Fiatu. A jen tak okrajově, od kdy používá Fiat piezoelektricky ovládané vstřikovače? Já o tom nic nevím.
neregistrovaný "tony"
18. 1. 2005 21:28
hm?!
pekny vyrazny venek, pusobici velmi emotivne; vnitrek ale velmi slaby az depresivne bez lasky a dobreho vkusu - zastaraly. nemluvim o technice, ta je urcite na vysi. pohon všech kol - opet siditko, motor myslim, i kdyz pisou nejlehci, tezky predek
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alcides"
7. 2. 2005 11:01
Už se těším..
Tak to je fakt šupa..už teď Audi Allroad je dost dobré autička a nové vypadá fakt dost dobře a pěkně a dát tam slušný nafťák,nějaký výkonný a na sněhu jsem pánem.Navíc stalý pohon od Audi je dost dobrý,takže ja říkám
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom Gralig"
13. 2. 2005 09:21
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom Gralig"
13. 2. 2005 09:22
bez titulku
je to skurvený auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "michalh"
17. 2. 2005 23:05
audi vs subaru vs volvo
tak nevim .... mne se design libi. je to vyrazne a drave. K tem diskuzim o znacce. Sam mam Subaru outback 2,5l manual 2 mesice. Pred vyberem jsem si projel Allrouda a volvo CrossCountry. Vysledek byl jednoznacny. Allroad 2,5 TDI... vysoka spotreba 12,6l nafty, hlucny a na pricnych nerovnostech nestabilni. Snih a led nic moc ... pri brzdeni nedrzi smer a hodne nedotacivy v zatackach. Na dalnici vyborne vlastnosti. Mokry povrch nic moc ... podobne jako na snehu. Volvo .... nejlepsi na dalnici. Excelentni zrychleni, hroziva spotreba D5 11 liru!! Na snehu patrna spinani zadni napravy a na vode silne nedotaicive, interier nejlepsi. Subaru ... nedostizne jizdni vlastnosti!!! (na snehu jsme tahali Volvo na pricne nerovnosti ze skarpy) teren nejlepsi, bezne silnice nejlepsi, voda nedotacive. Na lede brzdi vyborne, lehce nedotacive do zatacky. Interier nejhorsi, zaslouzil by lehce modernizovat. Elektronika zaostava za osatnimi. Vcelku nepresne razeni u noveho auta. Manual dava mnohem vic vikonu nez automat, ten se proste u 2,5l i 3,0l nepovedl. Jen tak mimochodem ... projel stejny teren jako hummer(vozili nas na akci se zakazniky se slovy tohle projede jenom hummer) a bez zjevnych nedostaku (redukce u manualu je v terenu znat). Asi neni na deni jizdu v terenu, ale nizke teziste je znat.
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 12. 2007 08:12
automat převodovka A8
zdravív všechny,
nemáte nekdo zkušenost s problémem automat převodovky u AUDI A8 3,3TD quatro 2001 rok.jede to jenom dopředu.byl jsem s tím v servisu kluci to napíchli na počítač.na počítači to v pohodě psalo že řadi 1,2,3... i tu zpatečku ale nema zaběr.dopředu jede,ale dozadu ne.jestli někdo z vas bude něco vědět tak mi napište diky moc. Fanda
Rozbalit vlákno
0