skor mam pocit ze ja zeriem teba ;-) ale isto nie si sam
alebo moje nazory ta zeru, neviem.... kazdopadne zvlastna reakcia na moj prispevok nahore, nuz co sem tam to clovek prepiskne, ja som v pohode nic sa nedeje ;-):yes:
len či sa z týchto správ zas nestáva len povinný marketingový nástroj. "úniky fotiek" (úmyselné), "veľký dopyt" (na sklad) "super nízka spotreba" (v tuneli). Nemyslím len na pežot, ale všeobecne to už patrí k folklóru. Kto neunikne, nie je žiadaný a super eko - akoby nebol.
tiez som toho nazoru, u nas sa to mozno az tak nepredava, predsa len kupi si to len clovek, co ma k Peugeotu vztah, alebo sa mu tie auta pacia, inac si nemyslim, ze su velmi konkurencie schopne v strednej Europe, predaj urcite taha FR, IT, ES a "overene" informacie
Asi to tak bude. Těch 60 tis.ks je sice lepší než u starého modelu ale když to rozpočítáme na toho 1/2 roku, vezmeme do úvahy naplnění skladů, tak je to jen slabší průměr.
Špatně to skloňuješ, budíky jsou převrácenost a vadí ve výhledu. V budoucnu půjdou zpátky tam, ke je to ověřeno desítkami let. Aby to fungovalo musí být spněna řada kompromisů. Vysoký posaz, nízko volant, malý volant a stejně máš budíky pořád ve výhledu na cestu.
Jak dobrá? Je to nesmysl, máš se uvelebit a vidět. Ne se usadit a štelovat dál, aby jsi viděl na budíky. Hloupost...přitom ty laciný HUD byly dobrej nápad.
Já se byl schválně do 308 posadit a u mě dobrý. Žádné složité štelování, výhled na silnic i na haubnu, posaz asi o něco vyšší, ale to mi vůbec nevadí, ja tak sedím docela rád a ve všech autech, co jezdím, se pumpuju nahoru :-) S jízdou ovšem zkušenosti nemám.
sice stare dobre pininfarinovske casy 306 cabria a 406 kupatka sa uz asi nevratia ale stejne si myslim ze sucasny dizajn je vazne uz opat podareny a opat hodny mena peugeot :yes:
zasluzene auto roka, vyzera uzasne , jeden kusok v bezovo hnedej stretavam , nikto ma nepresvedci ze je to nemecky golf, je to krasny peugeot ako ma byt, citit z toho pezotacku eleganciu :yes:
Je dobře, že se Peugeotu třistosma povedla. Nevím, zda to bylo za pět či za tři minuty dvanáct, každopádně Peugeot dokázal neuvěřitelné, dokázal postavit vedle Golfa mainstreamový kompakt, který snese náročnou optiku potenciálních kupců dnešních dní. A tohle se na prodejích prostě projevit musí. Jistě, třistaosma je svá, pevná a utažená. Je to přirozené, neokázalé auto - sedneš a jedeš. Tak to máš rád, ne? Jistě...
A jinak, bylo to v době, kdy už jim... jak bych to řekl.... tikaly biologické hodiny. Už jím přímo zvoněl Norte-Damský zvon (mají tam vůbec nějaký >:D ) ale snad je nebezpečí oddáleno a další tradiční evropská automobilka zůstane na evropském trhu. Tak to má přece v Evropě být no ne?
Omlouvám se, samozřejmě chyba je (jako vždy) na mé straně. Jsem také jenom člověk :-) ale myslím si, že Norte-Damský je pořád lepší než "*(Y)", ale tak víte co. Každý si to musí posoudit sám. Mimochodem a jak byste to napsal Vy? :-O
BTW už bylo na můj mozek asi pozdě, ale chybami se člověk učí...no ne ? :-)
To je tady jak kolovrátek , frantíci dělají křápy , nikdy bych si nekoupil auto od žabožroutů , budíky v nové 308 ....bla , bla , bla
Osobně jsem měl od Peugeotu 309 , 405 a 406 a nemůžu proti těm autům říct křivé slovo , s každým jsem najel kolem čtvrt milionu kilometrů , dennodenní jízdy do práce , dovolené , v letních vedrech , zimních mrazech , ty auta se ani jeden den nezastavily a nikdy mě nenechaly ve štychu , bez závady jen se základní údržbou a doplňováním nafty nebo benzínu , navíc pohodlný ne jako kostitřasy od šádewerke . A budíky v 308 ? Určitě většina z těch kdo se tady kvůli nim do Peugeotu trefuje s tím autem neujela ani půl metru . jasně že mi to přišl nezvyklý , ale potom co jsem si nový 208 a 308 projel musím říct že mě to až docela dobře překvapila a v těch autech jsem za volantem cítil naprosto v pohodě . Osobně jsem rád že se Peugeot znova našel a snad se mu podaří přežít do budoucna . Určitě bych se nechtěl dožít toho , aby po silnicích jezdily jenom auta koncernu z vlkohradu . Bylo by to jak v bývalým NDR , Tráboš , Warťas , Tráboš , Tráboš , Tráboš , Warťas , Tráboš .......
A to je ono, drtíš furt PSA a nemáš srovnání, že někdo to umí lépe. Kvalita auta není jen o poruchách, ale taky jak to všechno funguje, čitelnost spojky, dávkování brzd, jak hladce jede motor a třeba jak funguje mechanika posunu sedadla. To dokupy dělá celek
Zase nemůžete koncernu PSA upírat jeho design. Ten jde prostě postupem času nahoru a zraje jako dobré francouzské víno. Samo ho musíte obměnit, aby z něj nebylo archivní, ale tak třeba ročník 2014 v roce 2019 by ještě šel ne? >:-[]
Pane Karle, nevím co vás nutí užívat slova jako Šchádewerke (osobně takovou značku neznám). Buď jste v oboru více znalý než já (což je dost možné) a nebo je z vás cítit trošku zapšklosti. Ale no tak. Každá automobilka má své dobré auto nebo ne? A jako v bývalém NDR. Ti "soudruzi z vlkohradu" jsou spíše z té druhé polovinky nebo mám znovu mezeru ve vzdělání? Chápu, chcete hájit elegantní automobilku, tak to také dělejte elegantním způsobem, protože jinak sebe více-méně ztrapníte (zase jsem se spletl ?!).
P. S. Ty vole tu káru bych chtěl mít doma :-! IHNED >:D >:D
Já tedy se svým P5008 nesdílím Vaše nadšení z firmy Peugeot. Motor (1.6 THP) se vůbec nepovedl. Po 10 tisících km mi museli měnit napínací kladky u rozvodů, po roce blo nutné přehrát SW (motor byl stále v nouzovém režimu) a nyní motor za studena drnčí (zní to jak nějaké rezonance).
Ty displeje (oranžové barvy), co mám na palubní desce, ve mně evokují vzpomínky na Renault Megane, co jsem měl před 15 lety.
Zrovna dneska na mě gestikuloval další řidič, že jsem pit.omec, že neblikám při odbočování. Ale já blikám, jen ten blinkr v předních světlometech je špatně vidět.
Jinak ale musím pochválit Peugeot za prostornost a velký kufr.
Ja som mal jediny model, 307. Bol to jeden velky pruser. Nevyriesitelne vibracie prednej napravy, do jedneho roka prasknutie tesnenia pod hlavou valcou (motor benzin 1,6) , niekolkonasobne menenie pacok pod volantom, nemoznost otvorit auto dialkovym ovladacom, zaseknutie otvarania 5. dveri, rozpadnute sedadla, piskajuce brzdy (bez brzdenia). Nekvalitny a vrzgajuci interier... je toho viac, ale bolo to uz davno.
Inak pekne a pohodlne auto. :-)
Je to skoda, stratena dovera sa tazko obnovi . Odvtedy kupujem iba japoncov (doteraz 4. a bez vyraznych problemov)
A kolik čtvrtmilionů km jsi najezdil v šádeverke od soudruhů z vlkohradu, že zrovna proti nim zas nějaké to křivé slovo řekneš? Jo tyhle salonní kecy ošlenahaných, zkušených automobilových kovbojů žeru :-!
Nejdřív sme zmenšili volant a pak sme zvedli přístrojovou desku!Proč ne naopak? Zvedli sme přístrojovou desku a pak sme zmenšili volant!Protože když zvedneme přístrojovou desku,tak velkej volant cloní budíkum a ješte se musí otáčet taky naopak,alespoň jeden z nich!Ten malý volant je jenom logický dusledek ergonomie a prostě to jinak nejde!
A ten touch panel,co to padre k sakru je?Tak tohle si ani MB nedovolil udělat v novém C!
Octavia 1 je v prostoru na zadních sedadlech o 100% lepší borec jako nový Peugeot 308!A to není žádna nadsázka!!!A teď chci protiargumenty!
pane dock37,ano máte pravdu že Octavia 1 je o 100% větší borec v prostoru na zadních sedadlech,ale jen pokud na nich nikdo nesedí.Mam 193 cm a v 308 si sednu tak nějak pohodlně jak ve předu tak i vzadu aniž bych mezitím musel posouvat přední sedačku směrem k volantu,to u Octavie 1 bych si musel uříznout nohy nad koleny abych si moh vůbec sednout a jestli někomu nevyhovuje řešení interieru je to jeho věc,mě absolutně vyhovuje a je to další auto po 208 kde vidim přehledně celou přístrojovou desku
To prvé bola len parafráza na reklamu!Treba sa rozmerovo približovať k súčastnej konkurencii a nie k minulej spred 10 rokov!Aj kolegovia,ktorí sa podieľali na konštrukcii 308,boli tlačení manažmentom na čo najväčší kufor a nie na vnútorný priestor.Hovoria,že
je to trocha nešťastné riešenie!Tak isto ako ten touch panel,kde sa navrhovalo urobiť ešte jeden pod ním na ovládanie klímy,kúrenia a pod.,ale šéfdizajnér je šéfdizajnér a ak si to oprezentuje je dobrý orátor.Uvidí sa čo na to zákazníci.Počíta sa s tým,že táto verzia inetréru bude predávaná menej ako základ!Už teraz,hm?!?)!%ˇ!
To prvé bola len parafráza na reklamu!Treba sa rozmerovo približovať k súčastnej konkurencii a nie k minulej s pred 10 rokov!Aj kolegovia,ktorí sa podieľali na konštrukcii 308,boli tlačení manažmentom na čo najväčší kufor a nie na vnútorný priestor.Hovoria,že
je to trocha nešťastné riešenie!Tak isto ako ten touch panel,kde sa navrhovalo urobiť ešte jeden pod ním na ovládanie klímy,kúrenia a pod.,ale šéfdizajnér je šéfdizajnér a ak si to odprezentuje je dobrý orátor.Uvidí sa čo na to zákazníci.Počíta sa s tým,že táto verzia inetréru bude predávaná menej ako základ!Už teraz,hm?!?)!%ˇ!
Vy jste ale truhlík. Samozřejmě, že se dražší verze interiéru bude prodávat míň, než ta levnější. Co na tom nechápete, že rohlíky za 1,50 se prodávají lépe, než rohlíky za 4kč i když jsou třeba hezčí a chuťově lepší? Nebo mám pro Vás použít jiné pochopitelné přirovnání? >:D
Nové Pugy ale které? 208 chápu, ale u 308 to už je věc o tom kdo na to má a kdo je ochoten prostě tu cenu za to dát. Těžko dělat nějaké prognózy, přece jenom nejsem ekonom v televizních novinách na Nově. Pravda žebříčky prodejnosti značek a jejich výbavu moc nesleduji. To je asi tím, že jsem nikdy neholdoval statistikám.
P. S. Moje máma má 206 a já to auto prostě žeru, ale už na něj doléhá zoubek času a taky to že bylo koupené jako ojetina a já jsem v té době prostě nějak nevěděl, že kupuje auto tzn. klasika z Itálie, nestočený, nebouraný a hlavně s plnou servisní knížkou 8-s . I když pravda, bouraný (zatím) nebylo.
405, klasika ... TAXI TAXI? >:D Já zase moc nemusím ty 306, ale tak je důležité, že se shodneme na tom, že nová 308 je prostě exkluzivní. V plný palbě jako feet? WHY NOT? Jinak 306 vypadá trochu jako 406 akorát menší. Takový ekvivalent k tomu je rapid že?
P. S. Jinak mám takové pořekadlo. Rozum volí koncern, srdce volí PSA potažmo Peugeot. Ty auta prostě musíte milovat jinak nemá cenu si je kupovat. >:-[]
TAXI,TAXI byla 406 a 407 pozdějš,rapid by moh bejt ekvivalent akorát je o víc jak 15 let mladší než 306,405 jezdila Dakar a vyhrála jednou Pike Speak
teď nová 308 sw to je ještě větší bomba moc se povedla
Taky se těším až ho osedlá někdo v autosalonu. Nejlépe Pepa, protože ten se prostě k tomu pořadu hodí nejvíc. Já myslel tu 405 jak měla motor V12 a byla neprůstřelná. Barva zelená khaki. >:-[] a jezdila na "ňak" a "ninjá" >:D
P. S. Teď jak se tu bavíme o těch Peugeotech, tak jsem si naklikal klukovský sen (Peugeot 208 GTI) a frantíci tam nějak pozměnili blinkry. Zajímavé :-O >:-[]
To mě bylo více méně jasné s tím motorem, ale teda s tím typem auta...to jsem se seknul >:D No nic, asi bych už měl jít spinkat. Přeji pěkný zbytek večera/rána a díky za příjemný pokec. :yes:
Panenko Maria, chraň nás prosím od přispěvatelů typu "dock37" a jemu podobných. Nemají v sobě ani kouska soudnosti. Odpusť jim, neboť nevědí co činí. Srovnávat auto roku výroby 1990 s autem roku výroby 2014 když moderní trend je auta zvětšovat, tak ... no nevím chce to velkou dávku ODVAHY se takto ztrapnit :-/ ale chápu, neděláte to pod svým jménem, tak co už že? >:D:-!
před měsícem jsem si koupil OCTAVII III v TDI 1,6 a musim rici, ze je to mnohem lepsi auto nez PEUGEOT. Má to různé vychytávky, které PEu nemá. Octavia deklasuje PE už jen škarabkou na okna ve víčku palivové nádrže,
jenom bych chtěl vědět v čem octávka tak 308 deklasuje,jestli je to vše na stejné úrovni jako mít v zimě velmi prakticky škrabku na okna ve víčku nádrže tak 308 se nemusí ničeho bát
Vždy jsem měl mezi frantíky peugeot v oblibě - pod nonšalantním kabátkem vždy byly velmi solidní techické prvky (viz např. přiřizování zadní nápravy). Tahle 308 jde tím správným směrem, i když já raději nižší posaz. Pokud je zachována dlouhá pravá noha, kdy je práce s plynem jedna radost, pak gratuluji.