Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Renault Clio III: Když odmítáte Fabii

Druhá generace Fabie je sice považována za méně zdařilou než ta původní, avšak u nás se i tak těší obrovské oblibě. Kdo však chce zážehový motor a trochu se v autech vyzná, nemá v jejím případě mnoho na výběr.
Zpět na článek
26. 11. 2015 18:26
26. 11. 2015 08:25
26. 11. 2015 08:57
26. 11. 2015 09:06
27. 11. 2015 22:42
26. 11. 2015 09:02
26. 11. 2015 09:16
26. 11. 2015 09:35
26. 11. 2015 09:35
26. 11. 2015 10:08
26. 11. 2015 10:25
26. 11. 2015 10:33
26. 11. 2015 12:03
26. 11. 2015 12:15
26. 11. 2015 13:54
26. 11. 2015 14:02
26. 11. 2015 14:25
26. 11. 2015 14:39
26. 11. 2015 15:02
26. 11. 2015 15:12
26. 11. 2015 17:42
27. 11. 2015 08:45
26. 11. 2015 10:06
26. 11. 2015 09:35
26. 11. 2015 10:05
26. 11. 2015 12:27
26. 11. 2015 13:02
26. 11. 2015 13:24
27. 11. 2015 05:38
26. 11. 2015 16:56
27. 11. 2015 18:04
26. 11. 2015 21:11
26. 11. 2015 22:10
26. 11. 2015 23:15
27. 11. 2015 01:26
27. 11. 2015 07:29
27. 11. 2015 10:30
27. 11. 2015 20:05
26. 11. 2015 23:03
27. 11. 2015 18:06
27. 11. 2015 19:07
27. 11. 2015 23:13
27. 11. 2015 23:53
28. 11. 2015 23:26
27. 11. 2015 23:09
29. 11. 2015 12:01
27. 11. 2015 07:56
27. 11. 2015 08:12
27. 11. 2015 01:56
29. 11. 2015 08:59
29. 11. 2015 11:57
30. 11. 2015 23:55
Avatar - Ada je zase tady
26. 11. 2015 08:19
Super nápad
Koupit si ojetý rendlík Blio je opravdu super nápad! >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
2
26. 11. 2015 18:26
Re: Super nápad
Super nápad je tvůj subgeniální příspěvek.
27. 11. 2015 05:31
Re: Super nápad
Myslis ojety Clitorio? :-!
26. 11. 2015 08:25
Do té doby...
...nejpohlednější Clio. Nezaujala mě první ani druhá generace, tato třetí pak ano. Bohužel se někdo ve Francii rozhodl ji zprasit faceliftem a tak utrpěly dospělý a přitom hravý křivky originálu.
Naštěstí poslední generace vypadá opět k světu. Jako levný přibližovadlo do města s benzínovým motorem to ani po těch letech určitě není špatný auto.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - 3_diamanty
26. 11. 2015 08:32
Re: Do té doby...
tusim sa tato generacia stala aj auto roku svojho casu ..... ale popravde mne sa viac pacila ta predosla generacia ...ta ktora svojho casu konkurovala 206tke .... lebo toto clio III mi uz pride ako nafuknute trosku bezpohlavne vajce... to predosle malo vacsi smrnc a viac charizmy podla mna ;-) .. ale je to len moj pohlad
Avatar - pumpkin
26. 11. 2015 09:45
Re: Do té doby...
Áno, tretia generácia bola Autom roka 2006.
Avatar - Emel
26. 11. 2015 08:57
Re: Do té doby...
Mně se líbila dvojka před FL, ten boubelatý zadek měl něco do sebe :-)

U trojky mi přijde, že ty tvary čumáku úplně nenavazují, světla moc vysoko atd.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 09:04
Re: Do té doby...
Jo, hlavně ta s V6 žejo >:-[]
Avatar - Emel
26. 11. 2015 09:06
Re: Do té doby...
>:-[]

Ale nakonec i jedničkový Williams měl něco do sebe.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 09:11
Re: Do té doby...
:yes: Koukal jsem na tuhle generaci se 147kw 2.0 a taky bych se povozil, občas je za velmi zajímavé ceny :)
27. 11. 2015 22:42
Re: Do té doby...
Tyjo... On vlastne Renault daval (to daval sice hodne v uvozovkach, ale...) V6 do Clia a dneska se tu handrkujem, jestli je 1.6 v Espace dustojny vrchol 8-s
26. 11. 2015 09:02
Re: Do té doby...
Přesně tak, ten facelift byl doslova likvidační. Ten, kdo vymyslel udělat "zuby" mezi světlomety a předním nárazníkem, by zasloužil nakopat... :-(
26. 11. 2015 09:04
Re: Super nabídka prostoru
V jinak skvělém textu trochu zanikla velký výhoda tohoto vozu - skvělá nabídka prostoru. Ve srovnání se současnou generací se Clio III jjeví ako o třídu větší auto... :-!
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 09:17
Re: Super nabídka prostoru
No ani to nové není zrovna prcek, třeba ve verzi Grandotour je to povedené auto, u toho nemám problém, navíc kdo chce ještě více prostoru, může mít třeba Captur :-)
Avatar - Blue Sun
26. 11. 2015 10:00
Re: Super nabídka prostoru
Captur se mi nezdá větší oproti Cliu, prostorově. Zvenku ano.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 10:09
Re: Super nabídka prostoru
Ale ano, hlavně je vyšší střecha :-) Mam 188cm a v Grandtouru jsem neměl problém ani nouzově vzadu přejet pár set km bych dal :-) Superb to není, ale myslím, že je to velmi dobrá alternativa právě k Fabii kombi, mne se čtyřkové Klio líbí ;)
Avatar - Emel
26. 11. 2015 10:28
Re: Super nabídka prostoru
Čtyřka je super, až na přední světla - nemám rád světla na výšku a ty LED pásky uprostřed taky nic moc. Ale ten zadek :yes:

PS: asi si dnes vysloužím přezdívku dolňáka :-)
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 10:32
Re: Super nabídka prostoru
Na tom není nic špatného >:D Také jsem se pomalu přeorientoval s věkem >:-[]
Avatar - Emel
26. 11. 2015 10:33
Re: Super nabídka prostoru
Myslíš, že čím starší, tím horší předek a lepší zadek?
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 10:38
Re: Super nabídka prostoru
>:D No myslel jsem to na sebe >:D Čím jsem starší, tím se můj pohled obrací víc k zemi a a zadku >:D
26. 11. 2015 11:00
Re: Super nabídka prostoru
Mě zase na současném Cliu nejvíc vadí ten ohromný nepoměr mezi plochou obřích předních světel a maličkých zadních svítilen. Působí to velmi nevyváženě... ;-\
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 11:04
Re: Super nabídka prostoru
Jo aha.. vy pořád mluvíte o Cliu? >:D
Avatar - umo
26. 11. 2015 13:28
Re: Super nabídka prostoru
Píšeš o grandtour III alebo grandtour IV?
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 13:59
Re: Super nabídka prostoru
Aktuální, tzn IV generace :-)
26. 11. 2015 10:00
Re: Super nabídka prostoru
Jasně, máš pravdu. Prostornosti Clia III dnes odpovídá Captur, který je ovšem podstatně dražší než Clio...
27. 11. 2015 18:05
Re: Super nabídka prostoru
No tak za mě je nejhezčí 1G Clia (měl jsem r.1990) a pak tahle 3G před FL, ostatní mě nijak neberou ;-)
26. 11. 2015 08:37
Příjemné počtení
Opět mi nezbývá, než uznale pokývat hlavou nad článkem Tomáše Dusila.

Bylo by zajímavé u bazarovek uvádět pořizovací ceny nových vozů.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 09:12
Re: Příjemné počtení
Souhlasím, zatím nejlepší rubrika zde, která je velkým přínosem pro nejednoho kupce ojetin.
Avatar - twistedTSD
26. 11. 2015 16:06
Re: Příjemné počtení
:yes: Určitě jsem pro, aby se ACZ ojetým vozům věnovalo více, vždyť mnoho z nás vybírá mezi staršími vozy a cenné informace musíme googlit kdoví kde.
Avatar - Jaros71
26. 11. 2015 21:36
Re: Příjemné počtení
Fajn článek..na podzim roku 2006 si manželka toto auto také vybírala , ale prohrálo s tehdy novým autem roku Opelem Corsa.
Ten slouží pořád bez jediné závady..
Ale Clio III se myslím také povedlo a je pořád pěkné.
26. 11. 2015 22:13
Re: Příjemné počtení
Celá partia redaktorov zo starého AUTOHITU sú profíci. :yes:
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 09:16
Karta
Co maj všichni za problémy s tou kartou? Mě to přišlo jako dobrá věc, která fungovala stejně dobře jako klíček, jen byla skladnější. Nevýhoda je akorát taková, že si ji snadno zapomenete v kalhotech a sednete si na ni.... pozadí ji dokáže rozdrtit, to jo, ale jinak co se funkčnosti týče neměl sem problem, který bych si nezavinil sám a to jsem měl tu první generaci karet :-)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2015 09:35
Re: Karta
Mi karty na všech Renaultech fungovaly výborně bez zaváhání.
26. 11. 2015 09:35
Re: Karta
ja kartu u megane během 200tis menil 2x.
cena 4tis, tedy zbytecne vyhozenych 8tis.
pak zacala znovu blbnout, nastesti se ale identifikovala, tak jsem to neresil, ale auto neslo zamknout, tak bylo stále odemcene.
když mi to vykradli (diky nezamykani aspoň nic nerozmlatili), tak jsem kartu rozparal, vse proletoval, slepil izolačkou a zatím to funguje. problém je asi v tom, ze EU zakazaje používat olovene pajky, takze se pouzivaji stribrne, které jsou ale krehke.
reseni o oct - tedy klicek s dalkovym ovladanim mi prijde daleko rozumnejsi,skladnejsi a méně zranitelne
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 10:08
Re: Karta
No a proč ti přestaly fungovat? Ty prvni byly křehčí, takže jak jsem psal já, já jsem si na ně sedl, pak nešlo třeba zamknout >:D Mimochodem, nevím jak Megane, ale Laguna měla takovej malej klíček schovanej v kartě a když to nešlo kartou, tak klíčkem si odemkl a zamkl... To nevíš? >:D Já jen, že ti to vykradli >:D
Avatar - Emel
26. 11. 2015 10:25
Re: Karta
Jedna přestala fungovat jen tak, nebo jen zamykala a neodemykala, druhá sice odemyká a zamyká ale zase nestartuje... jak mi fungují všechny ventilky, tak karty teda moc ne.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 10:33
Re: Karta
Každá Laguna má něco >:-[]
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2015 12:03
Re: Karta
Ozzmane, to není ale o kartě >:D >:D ... ve tvém případě je to o fortelnosti sedinky >:-[] ;-)
26. 11. 2015 13:54
Re: Karta
prvni si nepamatuju, druhou jsem po pul hod vlez do auta a karta se uz neidentifikovala, takze neslo nastartovat, dal jsem to neresil.
ta soucasna jak pisu - identifikovala se, ale nafungovalo dalkovy odemykani.
po pul roce jsem to proletoval a funguje zatím OK. u nejaky civky mozna vypadalo, ze to bylo uvolneny.
zadna karta nebyla mechanicky poskozena, ale samozrejme noseno v bocni kapse u kalhot a cas od casu spadla na zem ..

jo, klicek tam je taky, jenze ja tim zamknu jen ridicovy dveře a ostatní se nezamknou. muzu zamknout zevnitř, ale jakmile otevřu dveře, tak se zas odemknou.
nekdy jsem to delal tak, ze jsem stahnul okynko, vylez ven, nahnul se do auta a zamknul to zevnitř a pak rukou zmacknul tlacitko na zavreni okynka a to pak vyjelo nahoru a bylo zamceno. pak stahovani okynek zacalo blbnout, tak jsem to nechaval odemceny.
me by snad ani tak nevadilo, kdyby to někdo ukradl, cenu to uz nemá zadnou, aspoň bych se konecne rozhoupal koupit novy...
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 14:02
Re: Karta
Chceš poradit fintu? >:D Nevim, jak Megane, ale Laguna šla zamknout celá jedině přes zadní dveře za spolujezdcem. Normalne si se nahnul zezadu na středovej panel na to talčítko, zamkls a zabouchl dveře. Celé auto bylo zamčené. Poté odemknout od řidiče klíčkem a bylo to :-) Otravné, ale fungovalo to :-)
26. 11. 2015 14:25
Re: Karta
tak jsem to musel vyzkousel
- musim mit zavreny všechny dveře, aby to slo zevnitř zamknout, jinak jen 2x cvakne a zustane odemceny
- otevreni prednich dveri (na obou stranách) odemyka všechny dveře
- otevreni zadnich dveri (na obou stranách) nechava ostatní dveře zamceny
tak aspoň tak, když tam chce někdo vlizt, tak zkousi spis dveře ridice nebo spolujezdce.
na jare to bude 10 let co to auto mam a nenapadlo me, ze objevim něco novyho

tam mam jiny problemy
- cas od casu zustane i po zamceni asi něco zapnute, protože to do tydne spolehlive vycucne aku. ale jindy to evidentne nezere. mam podezreni na elektromagnet u patych dveri
- motor zniceho nic prestane drzet volnobeh. a nedrzi ani rano po nastartovani. mam odsledovano, ze většinou staci odpojit a pripojit AKU a pak to funguje
- nefunguje ABS. to neresim, aspoň nostalgicky zavzpominam na dobu kdy ABS nebylo, jedinej problém, ze megan nemá moc komunikativni rizeni a ani ze sedacky zadnou informaci nedostavam, ostatne OII co mam jako prvni auto na tom není lip..
- motor jde nejakou dubu tak nejak ztezka (třeba několik dni) a pak po nastartovani v nem neco strasne zarachta (není to ten systém s prestavovanim vacky - to uz jsem před cca 40tis km menil a to se projevovalo jinak), a pak motor jde evidentne lehčeji

v podstate cekam az se to uplne rozpadne, nejsem uplne ten typ lidi, co by auta menil jako fusekle a ted resim, jestli koupit OIII jako hlavni auto, nebo něco malého, ale co s tou stavaji OII, která ma uz k 150tis, 2 auta koupit nemuzu a potrebuju jedno normalni, u kterého se nechci bat, ze se venku rozsype ..
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 14:39
Re: Karta
No vidiš, ale je divné, že v Laguně to jde takhle zamknout celé :-) Když ti to cvakne 2x, to znamená, že někde je nějaký problém, mě to dělalo třeba když blbnul senzor zavření dveří :-)
26. 11. 2015 15:02
Re: Karta
2x to cvakne, když jsou nektery dveře otevreny
jako kdyby to zamklo a hned odemklo
sensory dveri jsou OK, aspoň to otevreni dveri nesignalizuje když jsou zavreny
Avatar - Emel
26. 11. 2015 15:12
Re: Karta
Jak tě znám, určitě nemáš OII v naftě... tak bych ji nechal na ty krátké pojížďky, to by měla nějakou chvíli v klidu vydržet, a koupil nové fullsize auto.
26. 11. 2015 17:42
Re: Karta
mam 1.8tsi, takze nafta samozrejme ne.
a na ***cky to uplne nejvhotnejsi není, i když s ni jezdi většinou manželka, a tedy ty ***cky a me je toho motoru tak nejak lito...
ale ještě ze jsem mel rozum a o nafte vůbec neuvazoval, naftak by trpel ještě daleko vic. a mozna ze bych pak zaved opatreni po vzoru nekterych - vypínat jen na noc a zamoroval bych cely okoli, jak to často vidim

zrejme z toho bude OIII zas s 1.8, nebo to downsajzuju na 1.4
Avatar - Ada je zase tady
27. 11. 2015 01:32
Re: Karta
Postup hodný rendlíku >:D >:D >:D

Já jsem nikdy u žádného vozu problém s odmykáním a zamykáním neměl. Jenže už 23 let jsem zaplaťpánbu s žádným francouzským křápem neměl nic společného!
27. 11. 2015 08:45
Re: Karta
Ani ja a to zaplat bohu od 2003 roku jazdim iba RENAULT.
Avatar - Uživatel_5340709
26. 11. 2015 09:37
Re: Karta
Ta levnější verze karty je méně skladná a horší než kliček, nebo přívěšek ke klíčům.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 10:06
Re: Karta
Dáš ji k mobilu do kapsy, nebo do peněženky a je to :-) Neměl sem problém, ale 3 uživatelé ji asi zničili, proto ty palce >:D
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2015 09:35
Super počtení!
Dobrá práce, Tomáši. Děkuji. :-) :yes: ...... teď mám pocit, že jsem na autowebu :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
26. 11. 2015 11:06
Re: Super počtení!
Jééé, děkuju za pochvalu. K těm kartám. Opravdu by to už mělo fungovat relativně slušně. Laguna II kdysi používala jinou verzi karty (bych mechanicky choulostivější) a také odlišnou čtečku v palubní desce. I ta se tady kazí. Ale třeba Mégane II už má jinou, lepší.
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2015 12:01
Re: Super počtení!
Já měl zkušenost z Laguny 2, rv. 2002, prodával jsem ji ve 2005 se 110tis a karta byla výborně funkční. Největší a neustálý problém byl se snímači tlaku v pneu, neustále odcházející žárovky /týdně jedna a bylo jedno jestli předek nebo zadek/, podsvícení klimy, ... z těch horších to byla ruční brzda, která měla přítlačný váleček, který mi při jízdě z kopce ze Špičáku zoranžovil brzdné kotouče a pak odešlo i turbo ve 36ti tisících. Poté přišel Vel Satis 3,0dci Initiale - und das war die Katastrofe >:D od prkotin typu špatně naklopených xenonů, přes turbo, motor až po vlastní život elektrického ovládání sedadla, kdy na křižovatce se najednou sedadlo rozhodlo pro přitisknutí na volant včetně zasunutí pod volant, až po - při jízdě - si sedlo odsunulo a lehlo a já seděl na krajíčku >:D >:D >:D druhý Vel Satis byl už v pohodě - 2,2dci, expresion. V rámci záručních oprav jsem vyjezdil od Thalie po Laguny. Naopak výbornou zkušenost mám s dodávkami od Renaultu.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 12:16
Re: Super počtení!
:D:D

Koukám, že toho máme hodně společného >:D

Laguna 2 2002 - tlak v pneu zlobil, žárovky taky (ne tak často tedy), klimu jsem měl maunální, díkybohu :D, turbo jsem taky měnil >:D (1.9 dci? :D)
Avatar - Uživatel_5340709
26. 11. 2015 12:30
Re: Super počtení!
Se divím, že jste na ty auta nezanevřeli, po těch zkušenostech?
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 12:33
Re: Super počtení!
To bych musel zanevřít na všechny značky, protože třeba to trápení s Oktávkou TSI bylo snad ještě horší. navíc ja to neměl odnova viz moje recenze tady :-)
Avatar - Uživatel_5340709
26. 11. 2015 12:44
Re: Super počtení!
No nevím, minule jsme řešili ty zapalovací cívky, nebo že si elektroinstalace žije často svým životem /hlavně v zimě a za deště/, tady to máš od Tomáše černé na bílém. Když pominu aféru s řetězy, tak němci nebo japonci jsou na tom se závadami trochu líp.
(francouzi si tím zbytečně ničí nápady svých technických a designových vývojových center, protože oni mají fůru dobrých nápadů)
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 12:58
Re: Super počtení!
Já tohle nemohu tvrdit, protože až na tyhle maličkosti ( žárovky, senzory ) se mi vysypalo jen turbo a ta ručka, to stálo pár korun rozhýbat brzdič na pravém zadním kole. Měli jsme mezi známými další Renaulty, Mégana 1.6 I a II, oba naprosto super jen spotřebáky (a ten dvojkovej byl automat) Scénika Dci, taky nic.

S VW je to obdobné, už jsem to tu párkrát psal, ale tak :

Oktávky asi 4 ks TSI a TDI + SUP TDI, vše odnova: u TSI 2x řetězy, nouzový režim u motoru, potom u jednoho kusu vysypaná převodovka a i turbo, u všech elektronika, čidla, vlastní život.

VW (Jetta, Tiguan) - elektronika, dobíjení, lambda sondy.

Seat (Cordoba, Alhambra) - lambda, prasklá hlava válců (1.9TDI 96kw DSG).

Všechny auta odnova

Suma sumárum.... nemají si co vyčítat >:D Mne logicky nejlépe vychází zatím ten Ford, naprostá spokojenost, zatím největší nájezd km (mimo té Alhambry, ta měla stejně když se jí to stalo) a tyhle závady vůbec neznám akorát jsem si dnes odřel dveře :/ >:D .
Avatar - Uživatel_5340709
26. 11. 2015 13:05
Re: Super počtení!
Japonce jsi vynechal........... ok ;-) , ale máš pravdu v tom, že pro ford se skýtá teď v čr superšance. Už jsem se o tom bavil s dobrou kamarádkou šéfkou jednoho Fordu tady v Brně. VW - dieselgate, Hyundai - Vošgate, to všechno je pro ford a francouzské značky tady veliká příležitost, jen to správně uchopit. Navíc ford má v současné době dobré portfolio - od fiesty, přes focus až po mondeo, jako bonus mustang 2,3, který se dá také používat jako denní auto.
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 13:22
Re: Super počtení!
Japonce jsem vynechal proto, že ho u nás v rodině a okolí nikdo neměl mimo starších Mazd 626 a 323 a všechny rezly >:D ale jinak motoricky problém nebyl, vše benzíny 1.8 a 2.0. a pak jeden Outback poslední generace, co po 2 letech šel pryč, bohužel podrobnosti neznám, je to vzdálenější člen rodiny.

Nechci tu házet teorie co jsem se někde dočetl, tohle je pouze subjektivní pohled dle vozů z okolí a rodiny :-) Ano, Ford se mi zdá také solidní, ale své problémy měl také, především trojkové Mondea a vstřikovače. Nemyslím si, že by byl dnes problém s novým Passatem s nějakým klasickým TDI dvoulitrem emise neemise :-) Bratranec má Alltrack B7 a je s ním spokojen.
26. 11. 2015 14:03
Re: Super počtení!
ja pote, co jsem po asi 30tis km mel uz nejmíň patou vymenenou civku (tusim 1600kc), tak jsem je opravoval. většinou mely elektrickym průrazem proseklou izolaci, takze jiskra litata mezi civkou a hlavou motoru. tak jsem tu proseklou část malym vrtackem odfrezova a naplacal na to vterinak. chvili to jezdilo a zase - tak to samy a ještě navrch jsem priplac sklolaminatovy odrezek od plosneho spoje a s jednou taokvouhle ujel snad 100tis, a mozna to tam je doted. u nekterych odcházelo vinuti. kazdopadne jsem vždycky vozil nahradni - at uz novou nebo opravenou, párkrát jsem to opravoval na ceste ...
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2015 14:51
Re: Super počtení!
Tak oni to umí dobře vymyslet pro posádku, ale ten zbytek.... Vel Satise mi chtěli vyměnit za toho Ghosnového. Ale nakonec mi řekli, že by to byl pro ně precedens a měli plné dvory svých "funkčních mašin" >:D dneska bych se rencka nebál, ale díky jejich tehdejší rošádě jsou na úplném chvostu. :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 11. 2015 14:49
Re: Super počtení!
Jj, 1,9tka... Nemůžu říct, že ten hvízdací zvuk se mi nelíbil - znělo to jako stíhačka, ale .... no znáš to. Auto bylo od novoty, ještě bohužel s roční zárukou a přístupem ...no, jako v roce 2002 >:D ;-)
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 15:17
Re: Super počtení!
Jo, ten zvuk byl výbornej ! Fakt jak letadlo :-) To mi majitelé tehdejších TDI neveřili, dokud neslyšeli, že i nafťák může znít zajímavě :-)
27. 11. 2015 22:01
Re: Super počtení!
Trošku mimo mysu,alebo off topic. 23tie číslo AUTOHITU roku 2013 bolo posledné.Po trinástich rokoch skončil jeden veľmi dobrý motoristicky dvojtýždenník.
Poteší ma, ak si prečítam článok od jeho bývalého redaktora, či už na papieri ,alebo na nete.Páni Adam Šrámek,Tomaš Dusil, Tomáš Enge,Ondrej Šámal,Ivan Potápka, Vláda Kyselý,Ján Tuček,Matej Oliva,Jindra Lasík a pán bývali a súčastný šéfredaktor Petr Benzl,dakujem Vám za AUTOHIT.
Je mi ľúto že ho Burza predala,ale ako hovorí moja babka: všetko zlé na niečo dobré. Pevne verím,že Vás táto nečakaná rana od vydávateľa posunula dalej.
S úctou
Rastislav Hrušovský Levoča
27. 11. 2015 22:02
Re: Super počtení!
Jo, tohle je parádní článek. Úplně mě na to Clio nalákal. Až pojedu kolem Áček, zkusím ho omrknout naživo.
Avatar - pumpkin
26. 11. 2015 10:05
Fajn čítanie
Kamarátka má tú verziu po facelifte (ktorá sa mi síce moc nepáči), ale je to fajn pohodlné a mäkké auto do mesta. Oproti súčasnej štvorke to ale podľa mňa nebol ani na tú dobu taký generačný pokrok. Nejaký dovoz zo západu a v plnej výbave ale môže byť zaujímavou voľbou. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wikinko
26. 11. 2015 12:27
clio III
Mám toto clio už 7 rokov, používané ako druhé/tretie auto v rodine. Momentálne má asi 110tkm, s vraj poruchovým motorom 1,5dci. Za 7 rokov na aute raz odišiel motorček na stierače. To je všetko, žiadna iná závada. Olej mením každých 20tkm.
Auto je používané napriek nevhodnej motorizáciii na krátke jazdy v meste.
Absolútne bezporuchové spoľahlivé vydarené autíčko.
Ada prepáč, nechcel som ťa nahnevať a vzhľadom na to že si psychouš, nechoď si prosím ťa hneď podrezať žily :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 13:24
Re: clio III
Áda ti to stejně nevěří >:D
Avatar - Ada je zase tady
27. 11. 2015 01:38
Re: clio III
Samozřejmě, že ne, je to kravina :no:
27. 11. 2015 05:38
Re: clio III
Oh!? Typicke pouziti diesel motoru: "...Auto je používané napriek nevhodnej motorizáciii na krátke jazdy v meste." >:D >:D >:D >:D >:D
Jak kdysi rikal Zappa..parafrazuji: zakladnim stavebnim prvkem vsude ve vesmiru neni hydrogen (vodik), ale blbost. :-!
Avatar - Kuski
26. 11. 2015 16:56
Super článek
Musím Vám říci, že Vaše články na Auto.cz, jsou nejlepší za dlouhou dobu. :yes: Jen videa udělejte delší jak 2 minuty a bude to na 1*.
To co popisujete v testu, za to se mohu podepsat. Vlastním totiž totožné auto, jako je recenzované. Už jsem měnil cívky, už jsem dělal stabilizátory na předku, vše sedí :-) Můj kousek je ještě o rok starší a má najeto 156.000km. Z charakteristických závad bych přidal ještě takovou blbost a to nefunkčnost servomotoru centrálního zavíráni palivové nádrže. Toto se prý objevuje snad u všech kusů a celá sranda stojí přes 2.000kč(díl jen v originálu, druhovíroba neexistuje).
Chtěl bych se Vás zeptat pane Dusile, jaký máte jako expert názor na svítivost předních projektorových světel? Za mě určitě lepší jak ve Fabii 2. :-)
Rozbalit vlákno
2
27. 11. 2015 05:39
Re: Super článek
" ...druhovíroba neexistuje" >:D >:D >:D neeeext! :-!
Avatar - Kuski
27. 11. 2015 18:04
Re: Super článek
Jestli nemáš co k tématu, tak se nevyjadřuj. Chybu může udělat každý. :-!
26. 11. 2015 21:11
Vynikající
Jednou jsem zde něco v článku p. Dusila zkritizoval. Vše beru zpět a omlouvám se. Velice hodnotné a odborné články :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2015 05:41
Re: Vynikající
>:D >:D >:D Nejak se nam tady rozbujel sarkasmus? ;-)
Avatar - Ozzman
26. 11. 2015 22:10
Diskuze
Jelikož se zde úspěšnost čálnku měří klikáním a taky diskuzí, je škoda, že zrovna zde to tak nežije, jako třeba pod dieselgate, přitom tohle je opravdu moc povedená rubrika... možná by pomohl Giligt, který přinese ostatní ( i když v hádce :/) :-) Alespoň tu bude živo... nerad bych, aby tato rubrika zanikla....
Rozbalit vlákno
8
Avatar - pumpkin
26. 11. 2015 23:15
Re: Diskuze
Tak ja mám rád napríklad aj tie Sleeperove články v seriáli Auto roka a tiež je to bieda v diskusii, ale klikov to môže mať aj tak dosť (dúfam).

No a radšej prečítam diétnejšiu, ale o to kvalitnejšiu diskusiu, ako čítať dlhočiznú žumpu.
27. 11. 2015 01:26
Re: Diskuze
Mas pravdu, ale nez Gilgit, to radeji napisu 10 prispevku denne, jdu na to.

Jen k Renaultum, koupil jsem tchanovi Clio 2 jako jetinu od 1 majitele, cena 35 k, ciste na vylety za hribky a na nakupy, naprosta spokojenost, bez jakehokoliv problemu.

A Clio 3 vypada jeste lepe.
Avatar - Ozzman
27. 11. 2015 07:29
Re: Diskuze
Musíš uznat, že tohle je na ACZ ale opravdu povedená rubrika, narozdíl od dohadů od dieselgate ;)
27. 11. 2015 10:30
Re: Diskuze
Zlodej krici: chytte zlodeje!!!...
27. 11. 2015 20:05
Re: Diskuze
Vitej namyslena nicko.
Avatar - miromen
26. 11. 2015 23:03
OT
Renault "nezklamal".....

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
27. 11. 2015 18:06
Re: OT
Hm, svým způsobem je to bohatší paleta než u Talismanu :-) . Že bude 1.6TCe pouze GT AT se dalo čekat... ty výbavy x motory jsou trošku nelogické, třeba proč je TCe i dCi 130 v Zen a není v Business... ale budiž. Pokud bude GT za rozumnou cenu...
Avatar - miromen
27. 11. 2015 19:07
Re: OT
jj ta absence 1.2TCE u Business je docela zajimava. No ale ty ceny jsou docela dost přestřelene. Kdybych použil nějakou pevnou slevu ktera by zhruba odpovidala našemu trhu tak je to pořad opravdu hodně. Vicemeně když budu vychazet ze zakladu tak je to nějakych 150tkč dolu.
Avatar - Emel
27. 11. 2015 23:13
Re: OT
To jsou ale francouzské ceny, u nás to bude níž.
Avatar - miromen
27. 11. 2015 23:53
Re: OT
Vždyť pišu že bych u zakladu odečetl 150tkč což by znamenalo cca 340tkč což by mohla byt cca realna cena u nas. A když toto poniženi aplikuji na ostatni verze.......
28. 11. 2015 23:26
Re: OT
u nás budou ceny +- jako u třetí generace...
29. 11. 2015 12:01
Re: OT
Obří pochvala Renaultu za základní výbavu resp. TRVALE SVÍTÍCÍ zadní led světla

"LIFE:
3D LED trvale svítíci zadní světla" :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
27. 11. 2015 01:45
Sny a realita
To byl dnes zase pěkný rendlíkovský mejdan. Není divu, redakce dobře ví, kdo ji platí. A tak černé je bílé, šunt je spolehlivý, kreatura nádherná a rendlík je auto...

Jenže reálný život neoblafneš a tak nakonec vše zůstane při starém...

Fascinují mi zdejší rendlíkovci, kteří se chlubí tím, že do svého krámu během prvních 100 tis km (kdy opravdové vozy jsou teprve sotva po záběhu) nacpali "jen" pár tisíc korun.

A vyjadřuji těmto bezmozkům svoji shovívavou soustrast... :-!
Rozbalit vlákno
6
27. 11. 2015 07:56
Re: Sny a realita
tady mas vosle etalon >:-[] [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
30. 11. 2015 21:55
Re: Sny a realita
Vosel jseš ty, trubko. :-!
Avatar - Ozzman
27. 11. 2015 07:56
Re: Sny a realita
Jojo zatímco spolehlivé vozy Německé produkce stály víc než pár tisíc a ještě k tomu někdy stály doslova a jet ani nemohly >:D
Avatar - pumpkin
27. 11. 2015 08:07
Re: Sny a realita
Fundovaný dôchodca, ktorý naposledy sedel v R19-ke sa vyjadril.
Ako to inak ide v ústave? Sem-tam pusti za počítač aj marosa. ;-)
Avatar - Ozzman
27. 11. 2015 08:12
Re: Sny a realita
Jen tak mimochodem kamarádova R19 co zdědil po otci od nova od roku 1993 do teď najezdila asi 350 tisíc km a kdyby jí opilej polák nezbořil na parkovišti, tak jezdí dodnes a vůbec žádný problém neměla :-)
27. 11. 2015 08:24
Re: ADA a renault
kdyz bylo adovi ctyricet tak mu maminka rekla ze by si mel najit nejake devce. ada koukal nechapave zase jako de*bil tak ta tatik sdelil jasneji - ADO najdi si nejakou pi*cu. ada zapatral v pameti vyndal stare sesity ze zakladni skoly a nasel tam obrazek pi*ci. rozhodl se teda ze si najde tu nejvetsi. zasel na dalnicni parking a byla tam. vlezl dovnitr a turecky kamionak mu dal co proto. dlouho nemohl sedet a doted na to vzpomina
Avatar - Kobler
27. 11. 2015 01:56
Článek fajn
Článek sice fajn (soudě dle první kapitoly a reakcí v diskuzi), ale vidím že už tady nikomu nevadí kapitoly. Tak dlouho nám to tlačili až si prostě všichni zvykli?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
27. 11. 2015 13:03
Re: Článek fajn
Tři obsáhlé kapitoly se přežít dají, zvlášť pokud jsou nabité užitečným textem. Původní testy na pět kapitol ničeho byly zlo.
Avatar - lordlord
29. 11. 2015 08:59
.
divné řízení a řazení, plastový interier - vše smaže verze R.S. Vzdadu si sedne i 2 metrový člověk, aniž by se dotýkal stropu
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2015 11:57
Video
Po opakované kritice musím Tomáši uznat, že to má naštěstí vzrůstající tendenci. Už jsem ze sledování nebyl tak nervózní :-)
Ještě pár pokusů a bude to snad dobré ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2015 23:55
Nic moc
Clio mě moc nezaujalo. A pobavil mě ten názor "odborníka" z ESA. Maximálně tak odborníka na šizení obyčejných lidí
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2018 00:15
Bankovní půjčky
Clio jsem si před pár týdny koupila ojeté a jsem s ním víc než spokojená. Narazila jsem na dost výhodnou nabídku, ale bohužel v nevhodnou dobu, tak jsem si musela pár tisíc půjčit. Nejvhodnější úvěr jsem si našla tady: [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
0