Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra 2016: Nejčerstvější informace přímo z Německa

Časopis Auto Bild měl možnost řídit vývojový prototyp nové Astry a přináší řadu zajímavých informací. Jedna za všechny hned na úvod - auto zhubne až 200 kg!
Zpět na článek
6. 5. 2015 10:41
6. 5. 2015 17:44
6. 5. 2015 19:40
6. 5. 2015 21:48
6. 5. 2015 10:58
6. 5. 2015 11:16
6. 5. 2015 11:24
6. 5. 2015 11:53
6. 5. 2015 13:57
6. 5. 2015 14:22
6. 5. 2015 14:42
6. 5. 2015 14:54
6. 5. 2015 15:15
6. 5. 2015 15:24
6. 5. 2015 17:30
6. 5. 2015 19:44
6. 5. 2015 21:05
8. 5. 2015 22:12
6. 5. 2015 13:14
6. 5. 2015 13:56
6. 5. 2015 14:14
6. 5. 2015 15:52
6. 5. 2015 14:29
6. 5. 2015 14:50
6. 5. 2015 15:15
6. 5. 2015 15:43
6. 5. 2015 15:47
6. 5. 2015 15:49
6. 5. 2015 19:28
6. 5. 2015 19:31
6. 5. 2015 15:49
6. 5. 2015 19:34
6. 5. 2015 20:12
6. 5. 2015 20:25
6. 5. 2015 20:28
6. 5. 2015 20:37
6. 5. 2015 20:38
6. 5. 2015 20:42
6. 5. 2015 20:30
6. 5. 2015 20:40
6. 5. 2015 20:44
6. 5. 2015 20:47
6. 5. 2015 20:55
6. 5. 2015 21:37
6. 5. 2015 21:58
7. 5. 2015 08:15
7. 5. 2015 18:05
6. 5. 2015 17:58
6. 5. 2015 19:15
6. 5. 2015 19:41
6. 5. 2015 19:50
6. 5. 2015 20:15
6. 5. 2015 20:00
7. 5. 2015 15:02
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
Avatar - Bubáq
6. 5. 2015 10:31
Že by se Opel chystal uvést Asconu?
Mírné zmenšení rozměrů Astry spolu s "gigantickými" rozměry Insignie by mohly vytvořit prostor pro čtvrtou řadu sedanů/hatchbacků/kombi. Před nějakými deseti lety se o tom v německém tisku hodně spekulovalo.
Protože Opel opravdu mohutně vylepšuje celkovou kvalitu svých aut vč. pohonů, taková Ascona by byla určitě skvělým členem rodiny. A zároveň by byla základem pro kabrio a SUV nahrazující Antaru. Možná si toho přeju moc....
Rozbalit vlákno
2
6. 5. 2015 12:43
Re: Že by se Opel chystal uvést Asconu?
Dava to zmysel. Vsak uz aj skodovka vyskladala postupku. ;-)
6. 5. 2015 21:31
Re: Že by se Opel chystal uvést Asconu?
Antaru nahradí nové SUV založené na Buicku Envision.

[odkaz]

[odkaz]
6. 5. 2015 10:31
O úžasném vzhledu...
...si dovolím pochybovat, ale jestli Astra shodí ta kila, tak bude i se současnými motory jezdit hodně slušně. Tak držím Oplu palce, aby jim to vyšlo, oni si Golf s Focusem už moc dlouho dělají tuhle třídu jen po svém :yes: :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
6. 5. 2015 10:42
Re: O úžasném vzhledu...
Souhlas, už by to zas chtělo nějakou povedenou generaci astry. ;-)
6. 5. 2015 13:03
Re: O úžasném vzhledu...
Vzpominka na GSi? :-)
Avatar - iudex
6. 5. 2015 10:48
Re: O úžasném vzhledu...
Ako som pravidelným kritikom Oplov za ich prerastenosť, tak inak Astru vnímam ako veľmi solídne vozidlo (takmer som ju kúpil). Auto ako také pôsobilo kvalitne, interiér bol na úrovni, jazdné vlastnosti (s ohľadom na absenciu multilinku) perfektné, výbavové fičúry bohaté a i exteriér sa mi páčil. Hlavné výhrady smerovali k tej hmotnosti, kvôli ktorej auto ani s nominálne slušným výkonom nepôsobilo tak živo, ako človek čakal a i využitie obostavaného priestoru nebolo nič moc; taktiež chýbali moderné priamovstrekové benzíny. Ak sa tieto tri veci zmenia (čo sa avizuje), tak Astra zase bude ašpirovať na triednu dvojku.
6. 5. 2015 11:51
Re: Tazky je aj Lancer a nema tak silne motory
No ano hmotnost je vysoka a citit to v zakrutach, ale zase tolko vazi stredna trieda, takze s rozumnym motorom sa to da. Mimochodom podobnu velku hmotnost ma aj Lancer. Niektorymi pasovany do strednej triedy. No ja myslim, ze s Octaviou a Cruzom patria na hranu nizsej strednej.
6. 5. 2015 10:48
Re: Tazky je aj Lancer a nema tak silne motory
No uz bolo nacase, aby si v Opeli konecne vsimli aj tu hmotnost! Corsa, Astra, Zafira, Insignia - vsetky modely maju na pomery svojej triedy dost velku vahu. Potom ani slusny motor nestaci na slusnu dynamiku, a spotreba (hlavne v meste) leti nahor...
Avatar - Hittman
6. 5. 2015 10:41
Dvojspojka
Používá již dnes Opel dvojspojku a nebo to bude teprve premiéra? Vlatní vývoj a nebo to bude import?
Rozbalit vlákno
4
6. 5. 2015 17:44
Re: Dvojspojka
Opel zaspal, dnes ma iba nemoderne 6st automaty a robotizovany 5-kvalt ktore uz pouzivali modely o generaciu starsie. Dvojspojka bude na 99% kupena
6. 5. 2015 19:40
Re: Dvojspojka
GM má vlastní 7-stupňovou dvojspojku (DCT), ale zatím jen pro nový Chevrolet Cruze v Číně.
6. 5. 2015 20:29
Re: Dvojspojka
Dvojsppojka v Astre neni na poradu dne, viz diskuse nize.
6. 5. 2015 21:48
Re: Dvojspojka
Ano, vím o tom - generální ředitel Opelu již před rokem řekl, že dvojspojka není v plánu, ale situace se může změnit.
BTW:Nový motor 1.4 SIDI Turbo dostal jako první čínský Cruze, nyní následuje nová Astra K.
Avatar - del42sa
6. 5. 2015 10:58
4x4
o pohonu 4x4 vzhledem k řešení zadní nápravy velice pochybuji ;-) , na konkurenčním webu naopak psali, že Astra přijde v rámci úspor i o adaptivní tlumiče (čemuž ale osobně nevěřím) a že nebude mít dvouspojkovou převodovku. Docela zajímavé rozdíly v informacích na to že pocházejí ze jednoho zdroje. >:D
Rozbalit vlákno
49
6. 5. 2015 11:16
Re: 4x4
Auto które ma drążki Watta (Watts linkage), tak jak Astra, nie ma belki
skrętnej (torsion beam). Ma tylko wahacze wleczone (trailing arm) i układ
Watta. W tym momencie drążki są przyczepione do wahaczy a łącznik do karoserii.
W aucie 4x4 będzie na odwrót. Drążki będą przyczepione do karoserii a łącznik
do tylnego mostu.
Avatar - del42sa
6. 5. 2015 11:24
Re: 4x4
[odkaz]

musela by mít uplně novou a jinak navrženou zadní nápravu...
6. 5. 2015 11:53
Re: 4x4
Museli by tam davat nejaky multilink pre 4x4, tak ako to mala Octavia I 4x4, napriklad by skratili ramena z Insignie
Avatar - del42sa
6. 5. 2015 13:57
Re: 4x4
pochybuju, že by se multilink z Insignie dal napasovat na Astru...
6. 5. 2015 14:22
Re: 4x4
Proc by ne, kdyz to jde u VW i Fordu
6. 5. 2015 14:42
Re: 4x4
Mokka také nemá multilink a je 4x4, tak proč ne do Astry?
Avatar - del42sa
6. 5. 2015 14:54
Re: 4x4
že by proto, že to zdroj sám přímo dementuje ;-) (bez ohledu na to co píšou tady)
6. 5. 2015 15:15
Re: 4x4
to je pravda, moc se s tim neparali a ohnuli torzku kolem kardanu:

[odkaz]
Avatar - del42sa
6. 5. 2015 15:24
Re: 4x4
Mokka nepoužívá Wattuv přímovod, který je u Astry vysloveně zmíněn
6. 5. 2015 17:30
Re: 4x4
Wattův přímovod, má ale dneska jenom polovina Aster. Slabší varianty ho nemají
Avatar - sargis
6. 5. 2015 19:44
Re: 4x4
Každá Astra má Wattov priamovod.
6. 5. 2015 21:05
Re: 4x4
budeš se divit ale už dva roky to neplatí. Nejprve ho neměla jenom 1,4 a 1,6 a ted už není ani u 88kW turba,
8. 5. 2015 22:12
Re: 4x4
To fakt? Atmosfery ho nemeli uz od zacatku?
6. 5. 2015 13:14
Re: 4x4
Ano, to je tim, ze mistni odbornik na Hondy nic jineho, nez Hondu neumi, ale clanek si vycuca z prstu o cemkoliv.

Takze origo text je zde:

"In Bezug auf die Modellvielfalt und die Technik-Optionen hat leider der Rotstift seine Spuren hinterlassen. Nach aktuellem Informationsstand wird es zum Beispiel kein GTC Coupé mehr geben. Statt dessen soll das OPC-Paket samt Fahrwerks-Kit und Turbo-Motor mit rund 300 PS in den Fünftürer gepackt werden. Auch in anderen Bereichen muss sich Opel auf das Wesentliche beschränken: kein Allradantrieb, kein Doppelkupplungsgetriebe, keine Verstelldämpfer und vorläufig auch kein Hybridantrieb. "

...ze ktereho mistr FoKing vydedukoval toto:

" U kompaktního Opelu se staly adaptivní tlumiče už samozřejmostí a novinka na tom nebude nic měnit, bude možné pořídit i pohon všech kol, dvouspojkovou převodovku nebo adaptivní tempomat."

Funny...

Mistre Fokte, zkuste aspon Google translator, ostatne i ja, ac nevladnu nemcinou, vim, ze "kein" znamena zadny, takze vyznam "kein Allradantrieb" si domyslim.

King, ostatne jako vzdy :no:
Avatar - del42sa
6. 5. 2015 13:56
Re: 4x4
Bohužel mám pocit, že z auto.cz je pěknej bulvár. "redaktoři" jen opisují informace odjinud bez vlastní invence, systémem copy-paste a ještě chybně interpretované 8-s přitom co by dotyčnému udělalo kontaktovat mailem zastoupení Opelu a informace prověřit než pošlu na web článek ve kterém ze sebe udělám akorát blbce ?

hlavně že na PR produktů Škoda se ta invence najde , stejně jako čas na psaní nekonečných ód ;-) Nic proti Škodovce samozřejmě nemám.
6. 5. 2015 14:14
Re: 4x4
Ony ty informace o Skodovce jsou ale presne, byt nekdy az moc adorovane.
Jenze to, co pise Michal Fokt, jsou absolutni blaboly, nesmysly, jsou fakticky spatne a misty bych rekl, ze i zamerne lzive.
Je to proste ostuda teto redakce, nechapu, jak se tu muze porad drzet...
6. 5. 2015 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
6. 5. 2015 14:29
Re: 4x4
tomo hovorim diskusna poprava !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
6. 5. 2015 14:50
Re: 4x4
Co se da delat, on si FoKing o tohle rika dlouhodobe, ta lajdackost jeho pristupu k praci je provokujici. Nechapu, kam az se da v lemplovstvi v tomto oboru dojit...

Osobne by me zajimala reakce pana sefredaktora, ktery prece musi ty FoKingovy kiksy dnes a denne videt. Proc si jako clena redakce drzi takoveho neschopneho neumetela?

Pane Kovariku, odpovite mi?
Avatar - AUDIRS6
6. 5. 2015 15:15
Re: 4x4
Neviem, mozno je to taka teoria "mensieho zla" :
Vie sa o nom, ze sa snazi pekne pisat o Honde, prip. inych Japoncoch, a niekomu tieto "sci-fi" pripbehy mozu prijst ako "zaujimave citanie" >:D
No a kym by pan sefredaktor nasiel niekoho vhodneho do tymu, kto by zapadol a mal by nejaku inu, nez "koncern alebo skodovka specializaciu", tak by to asi chvilu trvalo... >:-[]
Ono, ja som toho nazoru, ze by v redakcii mali byt nejaky odbornici na nejaku tu oblast - teda napr. niekto na Talianov, Francuzov, Anglanov, Amikov, Japoncov, Koreu ...no a co sa Nemcov tyka, tam koli obsiahlosti asi koncern / Skoda / D3+Porsche experta zvlast.
Blbe je len to, ze ked sa na to divam a vychadza mi teda 9 ludi, tak min. 2-3 by si len od nudy ohryzali nechty a zase iny 2-3 by mali zodrate prsty po 2.clanok >:D

Ale hadam sa najde nejaky kompromis... ;-)
6. 5. 2015 15:43
Re: 4x4
Ja jsem pro, at si klidne FoKing pise o Hondach, pokud jim rozumi (byt i o tom pochybuju, kdyz jsem mu polozil jen trochu odbornejsi dotaz, tak na nej "zapomnel" odpovedet...). Klidne at si tu vypisuje ty svoje detektivni pribehy na tema "Bude mit Civic v roce 2045 pozinkovany pravy sroubek na vyfuku, nebo ho dostane jen Acura BŽLX?".
Klidne at tu testuje Civic stokrat jinak a pritom vzdy dojde k zaveru, ze to je nejlepsi kompakt na svete. Klidne at da na prvni misto srovnavaciho testu kombiku auto, ktere ma vlastnosti, typicke pro kombi, absolutne nejhorsi.
Ale at to dela s nejakou urovni odbornych znalosti.
Jak muze redaktor motoristickeho magazinu psat takove blaboly, jako "jednicka v lodickach" napriklad? Ted ma na hlavni jizdni dojmy z Focusu ST a pise o tom, ze tocivy moment se zvysil o 20Nm na konecnych 360Nm. Takova blbost - vzdyt tech 360 ma i puvodni verze, je to i tady na ACZ v testu, kdyz nevim, tak se podivam, ne?
A to je jeden clanek za druhym, kde tohohle "redaktora" musi opravovat diskuteri a on vetsinou nema ani tolik soudnosti aby napsal "Aha, pardon, ja to opravim", nebo to aspon bez reakce opravil, on ten blabol necha viset na webu porad dal. Hod sutrem a trefis jeho chybu.
To neni o kompromisu, to je o tom, ze takovy redaktor poskozuje jmeno tohoto webu jako celku.
Ale evidentne jsem asi jediny, kdo ma ten pocit a jinak to nikomu nevadi.
Problem je v tom, ze ja jsem svym zpusobem zakaznik a pokud na moji nespokojenost neni nijak reflektovano, tak je neco hodne spatne.
Avatar - del42sa
6. 5. 2015 15:47
Re: 4x4
Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako *** >:-[]
6. 5. 2015 15:49
Re: 4x4
Presne, pane inspektore Clouseau :yes:
Avatar - white label
6. 5. 2015 19:28
Re: 4x4
Michal Fokt je ostudou tohoto webu, ale zároveň i vizitkou šéfredaktora, který s ním už hodně dlouhou dobu hraje hru - nevidím, neslyším, nemluvím..., přitom se tu ohání údajným seriózním webem.
Jak známo, ryba smrdí od hlavy... a šéf, který neumí oddělit zrno od plev, je šéf na baterky.
6. 5. 2015 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 19:34
Re: 4x4
Vidi, slysi, ale nic nedela, vyplyva mi z toho, ze je bud sefredaktor na baterky, jak to vyse popsal WL, nebo ma FoKing na webu nejakou majetkovou spoluucast, ktera znemoznuje s nim vytrit podlahu.
6. 5. 2015 20:12
Re: 4x4
Zatím neurčujete,kdo bude psát v Auto.cz. A to je dobře! ;-)
6. 5. 2015 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 20:28
Re: 4x4
Totéž platí pro tebe .Chovej se slušně a nepiš o rozumu,když nevíš o co jde.Evidentně to s tebou zase dobře mlátí
Re: 4x4
Gilgite, vzpamatuj se, zase jančíš. :-| 8-s
6. 5. 2015 20:37
Re: 4x4
Jeho jančení má dnes vzestupnou tendenci. Postrádám jeho nohsleda a přitkávače Symly nevra. ;-)
6. 5. 2015 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 20:42
Re: 4x4
Na pobavení jseš tady hlavně ty.Máš důkaz ,že kukuricnik chlastá ,nebo je to zas výplod tvé choré fantazie
6. 5. 2015 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 20:44
Re: 4x4
Odpovím ti tvými slovy. Nemám zájem .Zamindrákovaný vypatlaný primitive ;-)
6. 5. 2015 20:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 20:55
Re: 4x4
Zajímavé. ;-)Zřejmě už mám založenou složku.Je dobré vědět,kdy jsem co psal. Obzvlášt,když ti to někdo vytáhne ze spisu.Tak se snaž.Je to tvé hobby.
6. 5. 2015 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 21:58
Re: 4x4
Já se právě bavím dost tebou.Ale pořád se opakuješ . Připomínáš mi papouška.V tvém příspěvku jsi vyjmenoval všechny členy tvé rodiny.Věřím ,že je těžké v tom žít. Tomu nasvědčují tvé příspěvky v pozdních nočních hodinách. Bud jsi těžký prostatik a Hanuma má pravdu ,že jsi velmi starý člověk. K tomu by odpovídalo i to jak zapčkle a zlostně reaguješ na některé příspěvky.Znám i takové lidi ,ale snažím se jim vyhýbat . Není to nic příjemného setkat se s takovým trotlem. Zlým plivajícím kolem sebe. Ale ty s tím už umíš žít. Má reakce na tebe je jednoduchá. Doufám ,že je tvůj mozek schopen to šešrotovat. Nelíbí se mi jak reaguješ na lidi,kteří ti nic neudělali. Těch se budu zastávat,ač se ti to líbí nebo né. Tvůj okruh lidí ,které napadáš se začíná rozšiřovat.Pak se nediv,že se taky rozšiřuje okruh tvých odpůrců. :no:
7. 5. 2015 08:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 18:05
Re: 4x4
Celkem solidní plácání ;-)
Avatar - Michal Fokt
6. 5. 2015 17:58
Re: 4x4
Je mi jasné, že vám to přijde naprosto neuvěřitelné, ale i někdo jako já pochopí, co znamená "kein Allradantrieb, kein Doppelkupplungsgetriebe, keine Verstelldämpfer". Bohužel AB byl rozsypaný, což u nich není nic až tak výjimečného a nadvakrát zprostředkovaná informace bohužel vyzněla přesně obráceně, za což se omlouvám, jakkoli je to ve vašem případě zbytečné.
6. 5. 2015 19:15
Re: 4x4
"Ja za nic nemuzu, to oni, AutoBild, nebo cely svet, ale ja, King, jsem neomylny a nikdy za nic nemuzu, za svou praci prece nejsem nijak zodpovedny...bla bla bla".

Mate pravdu, s takovou VYmluvou (rozhodne ne OMluvou) se tu presentujete naprosto zbytecne. :no:
6. 5. 2015 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 19:50
Re: 4x4
U nás říkáme "trapasník".

Fakt nechápu, co se tady děje...
6. 5. 2015 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 20:00
Re: 4x4
Dle zahraničních webů adaptivní tlumiče v nové Astře skutečně nebudou (prý z důvodu malé poptávky u současné Astry). Nicméně zůstane tlačítko s volbou režimu Sport (změní účinek posilovače řízení a odezvu plynu.)

[odkaz]
Avatar - Auto CZ
6. 5. 2015 11:13
Opel a zo servisu cesta domov vlakom
>:D >:D
Rozbalit vlákno
5
6. 5. 2015 12:35
Re: Opel a zo servisu cesta domov vlakom
Příteli z Bačovej kotliny nevím co máte zrovna za šrot vy ale Opel má tu vadu , ža pokud ho vlastníš zapomeneš jak vlak potažmo autobus vypadá. :-) Ano rezaví, ano mená supr fičůry jak follzvágen ale za dlouhé roky mě nikdá nikde nenechál, tak už to pochopte vy srandisto.
6. 5. 2015 12:59
Re: Opel a zo servisu cesta domov vlakom
Asi tak.
Poznam auta, ktore klaknu, a nie raz, este predtym, ako stihnu skorodovat. :-)
Avatar - iudex
6. 5. 2015 14:28
Re: Opel a zo servisu cesta domov vlakom
No a ja som žil celý život v omyle, že to platí pre Ford. >:D
Avatar - AUDIRS6
6. 5. 2015 14:31
Re: Opel a zo servisu cesta domov vlakom
>:D :yes:
6. 5. 2015 15:48
Re: Opel a zo servisu cesta domov vlakom
Jojo, u nas se rikalo "Do Prahy Fordem, zpatky vlakem", no ja jsem jel do Prahy Fordem hodnekrat a vzdy jsem s nim dojel i zpet. Pak jsem jeste slychaval, ze je jedno, jak je auto dobre pri koupi, driv nebo pozdeji se stejne zmeni v Opla :-)
Avatar - 3_diamanty
6. 5. 2015 14:31
redukcna dieta
rozhodne novej astre pomoze.... nizsia hmotnost bude v praxi znamenat nielen lepsiu dynamiku a obratnost ale rozhodne aj nizsiu spotrebu.... ocenujem aj zmensenie rozmerov a skompaktnenie ktore chcu vykonat v pripade novej astry... je to dobry krok a logicky krok.... lebo sucasna generacia astry totiz svoju triedu uz prerastala nielen po stranke hmotnosti ale prave aj po stranke rozmerov... sucasny kombik od astry si to rozmermi a hmotnostami moze smelo rozdat aj s nejednym autom radenym o triedu vyssie .... teda ak sa na to pozerame ciste cez cisla........

podla mojich odsledovanych cisel je priemerne astra od ceedu a i30tky ale aj dalsich aut tejto triedy o 100-120kg tazsia a to napriec vsetkymi motorizaciami ..... cize znizenie hmotnosti je ozaj na mieste a bude nutne.... nehovoriac o tom ze aj ini vyrobcovia v tejto triede ktori maju auta lahsie ako astra nadalej a sustavne tlacia vahu smerom dole [odkaz] .... hubnuti je skratka v mode ..... takze ani znizenie o 100- 200kg nespravi z astry hned zrazu ziadne pierko v triede .... ale aspon sa astra dotiahne na konkurenciu.... a to je potrebny krok

podla mojho skromneho nazoru je sucasna astra nielen moc tazka ale aj zbytocne kasnou velka pritom v interieri priestorovo neohuri... ceed aj golf maju lepsie cisla co sa tyka priestorovych parametrov v interieri a pritom su to rozmerovo mensie auta ...tu astra hodne slapla vedla a na konkurenciu nestiha... velke tazke auto ktore je ale defakto vnutri male ..... hold stalo sa...opel sa zda sa uz poucil a ja verim ze nova astra vrati astre zaslu slavu a predajnost starsich generacii ktora v minulosti neraz slapala na paty golfu ... :yes:
Rozbalit vlákno
6
6. 5. 2015 17:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hotwire
7. 5. 2015 12:18
Re: redukcna dieta
Taketo protichodne nazory su unho uz dlhe roky uplne bezne. Tipujem to na rozdvojenu osobnost. >:D
6. 5. 2015 23:59
Re: redukcna dieta
Po kuracji jaką planuje Opel wyjdzie kolejna wariacja na temat Fiat Bravo. No ile można podgrzewać ten sam kotlet?
Avatar - iudex
7. 5. 2015 08:32
Re: redukcna dieta
??? Nem értem. ;-)
Avatar - AUDIRS6
7. 5. 2015 08:59
Re: redukcna dieta
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Ich auch nicht.
7. 5. 2015 08:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 18:10
Je na co se těšit!
Opel v poslední době předvádí úctyhodné inovační úsilí. Pokud budoucí Astra výrazně zhubna a bude efektivněji hospodařit s obestavěným prostorem, může se dostat až na samotný vrchol svého segmentu. :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Auto CZ
6. 5. 2015 18:49
Re: Je na co se těšit!
inovácie ako hrom, desaťročná corsička, ktorá ako tak vďačí terajším predajom platforme s fiatom, obstarožná astra, ktorú si kupujú v anglicku bezdomovci a prisťahovalci, ignisia stojí za rovnaký groš, sám výrobca uznal, že predaje po prvom roku predaja rapídne poklesli.... 8-s a čo nám tu ešte ostalo? zlepenec s rendlíkom a lá trafic, absolútne nepredávané movano s premaľovaným ksichtíkom od rendlíka, ... 8-s jááj ešte meriva, abslútny dizajnérsky paškvíl.
6. 5. 2015 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 19:59
Pane šéfredaktore Kovaříku
Toto píšu panu Kovaříkovi i do SZ, pokud odpoví jen na SZ, postnu to sem.

Můžete, prosím, okomentovat ty tristní výkony redaktora Michala Fokta?
Opravdu vám nevadí to neuvěřitelné množství chyb, které seká? Nebo je snad neregistrujete?
Nevadí vám ani jeho arogantní přístup ke čtenářům a diskutérům = vašim zákazníkům?
Budete to nějak řešit?

Děkuji.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
6. 5. 2015 20:12
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
Přidávám se k dotazu a dokládám v tomto směru velmi výživnou diskusi, která by sama o sobě mohla bohatě stačit na důvodné ukončení spolupráce s panem Foktem.
[odkaz]
6. 5. 2015 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2015 20:20
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
Sochor,Fokt,kdo bude další? ;-)
Avatar - white label
6. 5. 2015 20:24
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
Ten, kdo nebude na svoji práci evidentně stačit, tedy tak jak to běžně chodí všude, kde to opravdu funguje tak, jak by to fungovat mělo.
6. 5. 2015 21:47
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
Co se stalo s Jakubem Sochorem?
Avatar - AUDIRS6
6. 5. 2015 22:27
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
spraval sa podobne, ale este horsie nevhodne, hadal sa s kazdym za svoju pravdu, nepripustal si ziadnu kritiku, a ako bonus pouzival viacero svojich nickov na diskusie, v ktorych sa ventiloval a posielal pikantne SZ tym, ktori s nim nesuhlasili. :-!
Az to v 1 diskusii prehnal, bol odhaleny, a robil zo seba chudiatko, ktoremu niekto napadol jeho nicky a podobne klamstva. Nakoniec po presetreni p. Kovarikom a administratormi bolo zistene, ze tie nicky boli jeho a ze to pisal on a kedze p. Kovarik to vyhodnotil ako klamanie nadriadeneho, nemal inu moznost, ako s nim ukoncit spolupracu...
Tu je diskusia, ktora specatila jeho osud:
[odkaz]
"skryty" - je ten jeho druhy nick, ktory sa on pocas diskusie snazil myslim 2x premenovat !!!
Takze p. Sochor je uz minulost :-!
7. 5. 2015 07:15
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
Aha, tak to jsem nejak nezaregistroval.
Ta diskuse je na cteni moc slozita :-)
Avatar - iudex
7. 5. 2015 08:26
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
Základ bolo vystupovanie pod rôznymi nickmi a komentovanie vlastných článkov. Ostatne presne to isté robí (robil) aj pán redaktor Fokt - viď jeho alter ego King. A rovnako ako Sochor (Avantime) aj Michal Fokt popiera, že píše aj pod nickom King a rovnako dokáže byť útočný a neprizná si chybu. Akurát od Jakubovej kauzy si dáva pozor a nick King už prispieva do diskusií len málo. Je ale zaujímavé, že pri Sochorovi to šéfredaktor riešil hneď vyhadzovom a Foktovi to prechádza.
7. 5. 2015 11:52
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
FoKing to dela porad, treba hned pred par dny tady:
[odkaz]

Ale na toto by ti Michal King Fokt odpovedel:

"Clanek jsem napsal jako Michal Fokt a chtel jsem pod nim normalne diskutovat. Tak jsem se zeptal ridice ponorky, ktera zrovna letela kolem, jestli jsem stale prihlaseny jako Michal Fokt a ne jako King. A on mi rekl ze jo. To jsem povazoval za dostatecne relevantni, takze jsem tam neco napsal jako King uplne nechtic. Ale to vy mi neuverite, hlavne, ze jste si do mne kopli, buuuu."

A pdpoved sefredaktora porad nikde nevidim 8-s
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
7. 5. 2015 15:02
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
Dobrý den,

omlouvám se za zpoždění s odpovědí, na vině byly pracovní povinnosti. Dostal jsem na dané téma od různých diskutérů několik SZ s odkazy do rozličných diskuzí z poslední doby. Na jejich základě jsem si dnes pozval Michala Fokta do redakce a všechno jsme důkladně projednali. Výsledkem toho je, že diskuze v podobném duchu se již z jeho strany nebudou opakovat, čemuž já pevně věřím, protože jsme si k tomu i nastavili pravidla.

Děkuji.
7. 5. 2015 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 19:28
Re: Pane šéfredaktore Kovaříku
Dobrý den, pane Kovaříku,

Jsem rád, že reagujete a že naše podněty berete vážně.
No já osobně nevidím problém v diskusi s Michalem Foktem alias Kingem (což je jedna a ta samá reálná osoba, byť to pan Fokt neustále nechce přiznat). Diskuse si my, diskutéři, ošéfujeme sami, a za sebe mohu napsat, že jsem velmi rád, že censura zde na deskusích funguje jen minimálně, i to to zvedá jejich úroveň.

Problém vidím v jeho laxním přístupu k jeho práci - tedy k psaní článků, ať už jsou o čemkoliv. Data, která uvádí, jsou často uvedena nepřesně, nebo rovnou absolutně špatně, viz článek o Oplu Astra, o Fordu Focus ST, nebo test BMW X1. Nezná, neví, jen píše své osobní domněnky, a nikde si je neověřuje. Pak ho tady musí opravoavt diskutéři, kteří nečtou jen ACZ a to je podle mého velká ostuda webu celkově.

Rád bych znal váš pohled na tento problém.

Děkuji.

Edit:

Píšete: "...Výsledkem toho je, že diskuze v podobném duchu se již z jeho strany nebudou opakovat..."
Obávám se, že výsledkem toho bude, že v diskusích už Michal Fokt alias King nebude reagovat na připomínky vůbec, to ale problém lajdácky odvedené práce nevyřeší.
6. 5. 2015 20:47
Opel Astra K - Konkurenci zasadí K.O.
Myslím, že v článku chybí pár důležitých informací:
1. Všechny benzinové turbomotory patří do nejnovější generace SIDI (nové 1.4 Turbo)
2. Přibude 1.6 CDTI BiTurbo
3. K dispozici bude 8 stupňový automat od Aisinu. (pro benzin max. 400 Nm, diesel max. 500 Nm).
4. Nová Astra K bude mít jako první auto ve své třídě světla s technologií Matrix LED.

Zde jsou detailně vidět nová světla Matrix LED:
[odkaz]

[odkaz]

BTW: Opel již testuje ostřejší verzi GSi:
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
7. 5. 2015 07:17
Re: Opel Astra K - Konkurenci zasadí K.O.
Pěkné, tento koment má vyšší informační hodnotu, než celý Foktův článek. :yes:
Avatar - iudex
7. 5. 2015 08:31
Re: Opel Astra K - Konkurenci zasadí K.O.
Zaujímavé. Najmä tá myšlienka GSi ako slabšieho, menej hardcore hotheču je dobrá a zaslúžila by si realizáciu, priestor tam bude, najmä ak sa OPC bude musieť výkonovo posunúť (aspoň symbolicky, ale i tak to bude okolo 300k).
Avatar - del42sa
7. 5. 2015 09:34
Re: Opel Astra K - Konkurenci zasadí K.O.
díky za užitečné info :yes: