Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Corsa za 250 000 až do Vánoc

Opel prodlužuje platnost nízkých zaváděcích cen nového modelu Corsa. Až do konce roku tak bude možné koupit nový hatchback za méně než 250 000 Kč.
Zpět na článek
4. 11. 2006 10:43
4. 11. 2006 17:05
anonym
4. 11. 2006 18:35
anonym
5. 11. 2006 09:39
anonym
4. 11. 2006 18:27
neregistrovaný "free"
4. 11. 2006 10:55
anonym
4. 11. 2006 14:02
neregistrovaný "patrik"
5. 11. 2006 14:13
neregistrovaný "IT"
5. 11. 2006 15:16
neregistrovaný "patrik"
5. 11. 2006 11:18
neregistrovaný "komo"
4. 11. 2006 11:51
neregistrovaný "Pipo"
4. 11. 2006 13:33
neregistrovaný "VDC"
4. 11. 2006 21:50
neregistrovaný "Well"
4. 11. 2006 14:56
neregistrovaný "opel"
4. 11. 2006 17:11
anonym
4. 11. 2006 18:12
neregistrovaný "O.J."
4. 11. 2006 21:12
neregistrovaný "arnejakobssen"
4. 11. 2006 21:18
neregistrovaný "arnejakobssen"
5. 11. 2006 22:26
neregistrovaný "mišo"
4. 11. 2006 18:39
neregistrovaný "Koubes"
4. 11. 2006 19:19
neregistrovaný "sword"
4. 11. 2006 19:44
neregistrovaný "sword"
4. 11. 2006 20:38
neregistrovaný "sword"
4. 11. 2006 21:12
anonym
4. 11. 2006 23:28
neregistrovaný "O.J."
4. 11. 2006 19:57
neregistrovaný "Ondore"
4. 11. 2006 20:14
neregistrovaný "Ondore"
4. 11. 2006 20:16
neregistrovaný "Ondore"
5. 11. 2006 22:38
neregistrovaný "mišo"
4. 11. 2006 20:00
neregistrovaný "Roman"
5. 11. 2006 09:38
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 10:13
anonym
5. 11. 2006 11:05
5. 11. 2006 11:14
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 11:34
anonym
5. 11. 2006 11:48
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 12:00
anonym
5. 11. 2006 12:32
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 12:44
anonym
5. 11. 2006 12:54
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 13:38
anonym
5. 11. 2006 19:18
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 20:52
anonym
5. 11. 2006 13:51
neregistrovaný "zzbysek"
5. 11. 2006 12:16
5. 11. 2006 17:28
5. 11. 2006 11:20
neregistrovaný "snatch"
5. 11. 2006 13:50
neregistrovaný "zzbysekk"
4. 11. 2006 12:57
neregistrovaný "tomis"
4. 11. 2006 13:53
neregistrovaný "patrik"
4. 11. 2006 18:12
anonym
4. 11. 2006 18:15
neregistrovaný "patrik"
5. 11. 2006 15:18
neregistrovaný "patrik"
4. 11. 2006 18:38
neregistrovaný "patrik"
5. 11. 2006 15:34
neregistrovaný "patrik"
4. 11. 2006 18:58
anonym
4. 11. 2006 18:59
neregistrovaný "sword"
4. 11. 2006 19:13
neregistrovaný "RRAAFF"
4. 11. 2006 19:15
anonym
4. 11. 2006 19:28
neregistrovaný "RRAAFF"
5. 11. 2006 13:12
neregistrovaný "exot"
5. 11. 2006 13:30
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 14:55
anonym
5. 11. 2006 19:13
neregistrovaný "Galant"
4. 11. 2006 22:33
5. 11. 2006 10:32
anonym
5. 11. 2006 18:04
5. 11. 2006 21:27
anonym
5. 11. 2006 22:14
4. 11. 2006 22:39
5. 11. 2006 12:28
anonym
5. 11. 2006 12:45
neregistrovaný "snatch"
5. 11. 2006 17:47
6. 11. 2006 08:11
6. 11. 2006 11:00
neregistrovaný "Galant"
6. 11. 2006 11:37
6. 11. 2006 12:52
neregistrovaný "Galant"
6. 11. 2006 11:03
6. 11. 2006 11:33
6. 11. 2006 11:34
7. 11. 2006 11:39
neregistrovaný "snatch"
6. 11. 2006 11:12
anonym
6. 11. 2006 12:30
anonym
6. 11. 2006 12:33
neregistrovaný "RRAAFF"
6. 11. 2006 19:13
neregistrovaný "RRAAFF"
6. 11. 2006 19:14
neregistrovaný "RRAAFF"
6. 11. 2006 20:48
anonym
6. 11. 2006 21:50
anonym
7. 11. 2006 11:45
neregistrovaný "snatch"
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 10:43
Cena dobrá
Ta výbava - dají ti dva airbagy, jiní dávají jeden, dají ti ABS, jiní taky ale s největším sebezapřením, a přidají centrál (snad s dálkovým ovládáním) a informační displej. Jen tak dál. PS: ta cena by měla zůstat napořád ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 11:13
Re: Cena dobrá
Tak ten centrál je jenom na klíč... co se dá dělat.
Avatar - Pekelná Micinka
4. 11. 2006 12:17
Re: Cena dobrá
Dá se koupit Jaguar... k vánocům.. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
4. 11. 2006 14:03
Re: Cena dobrá
Třeba X-type... To je přece jedno. ;-)
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 15:00
Re: Cena dobrá
No tak nakupuj ;-) Když X-Type co tak Saloon 2,5 V6/Jaguar Racing Green, kola Melbourne?
anonym
4. 11. 2006 17:05
Re: Cena dobrá
X-type nebrat! Někde jsem slyšel, že je hrozně poruchový(nazdar matesi)... >:D >:D >:D >:D ;-)
anonym
4. 11. 2006 18:35
Re: Cena dobrá
x-type je prakticky Ford Mondeo,tak proto :no:
anonym
5. 11. 2006 09:39
Re: Cena dobrá
>:D (to se tu nesmí říkat >:D )
neregistrovaný "free"
4. 11. 2006 18:27
Re: Cena dobrá
No tak radši 3.0 než 2.5 ten rozdál je neskutečný a samo, že 4x4
anonym
4. 11. 2006 10:55
opel corsa za 250 000 az do vanoc
To je fakt ceny by mali nechat tak auto je sice dobre ale motory
s ktorimi ju ponukaju s k nicomu nemaju ziadny tah a dynamiku a to este ked na trh pride nova fabia karta sa obrati a ceny corsi
pojdu na povodnu cenu 250 000,-korun ceskych.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "patrik"
4. 11. 2006 14:02
Re: opel corsa za 250 000 az do vanoc
BTW: Jen tak uvažuju, že Škoda nesnesitelně vyčkala s novou Fabií, až všichni srovnatelní evropští hráči nasadí nové generace - PSA, Renault, Fiat. Nevím, jestli to je nějaká ďábelská taktika - příjít poslední a zbourat všechny kuželky - nebo naopak. Chci věřit, že se ta díra do světa podaří. Nemluvím tu samozřejmě o trhu v ČR, mluvím minimálně o evropském (a nejraději i o asijském). V každém případě nemá Škoda už možnost nastavovat ceny na trhu, ale bude se jim naopak muset přizpůsobit. Stejně jako to dělá Opel.
neregistrovaný "IT"
5. 11. 2006 14:13
Re: opel corsa za 250 000 az do vanoc
Mluvíš mi z duše. Jsem rád, že jak o akcionář Škody to hodláš řešit ;-)
neregistrovaný "patrik"
5. 11. 2006 15:16
Re: opel corsa za 250 000 az do vanoc
No, IT, já se spíš tak trochu bojím, že jsem daňový poplatník Škody. To, že Škodovce přeju mnoho mnoho úspěchů není tak úplně nezištné. :-)
neregistrovaný "komo"
5. 11. 2006 11:18
Re: opel corsa za 250 000 az do vanoc
Si robíš * s tými motormi.V práci máme 1,2 Twinport v asi 1,5 ročnej Corse,je to super motor /59kW/,k tomu krátka prevodovka. V kopcoch mi neujdú ani hodne silnejšie autá.Aký silný motor by si si predstavoval,resp. s čím porovnávaš oplácke motory v Corse ?
neregistrovaný "Pipo"
4. 11. 2006 11:51
Super
Ej tak ta cena to je velka konkurencia pre Peugeot 207, Grande Punto a to nezaostava ani kvalitou a us vobec nie designom. Proste super a to nehovorim o predrazenom Cliu. Opel chysta velku ofenzivu . Ostatnych superov som nespomenul zamerne lebo design us neni taky aby im mohol konkurovat. A predsa este Yaris aj ten stoji za hriech Rio, Akcent ale to je niekde inde. Kua tak rozmislajte kupite si nie moc pekne Polo alebo krasnu Corsu, ktorá nielenže konkuruje cenami ale designom a technikou je ovela vyssie. Berte americke hypoteky a hura do najblissieho showroomu ja us ties idem :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
4. 11. 2006 12:26
Kolo kolo mlýnský...
Aspoň se mohli plácnout přes šrajtofli a nabídnout liťáky.. Ve velkým přece výroba není tak drahá... A nebo aspoň k těm plecháčům zimní gumy..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 12:51
Re: Kolo kolo mlýnský...
Chce to svůj čas než to výrobci pochopí. V některých případech už dnes stojí lité kolo prakticky tolik co plecháč s poklicí a esteticky to je samozřejmě někde jinde. U Corsy apod. to ještě tolik nevadí ale auto za půl mega bez liťáků? A zimní gumy v množství co by Opel odebíral jsou za babku. Nalakovat kliky a zrcátka ve výrobě vyjde doslova na pár korun... nicméně tohle je dobrý začátek - 250tis. za auto délky +/- 4 metry - jestli Opel tu cenu udrží, ostatní auta budou muset jít cenou dolů a to je dobrá zpráva :yes:
neregistrovaný "VDC"
4. 11. 2006 13:33
Re: Kolo kolo mlýnský...
Auto do mesta imho litaky nepotrebuje... poklice vorves o obrubniky - to se proste stane - vyhodis je, koupis novy a je to... co udelas s litakem? Nic. Bude te to zrat a vypadat jak *...
Avatar - Pekelná Micinka
4. 11. 2006 14:05
Re: Kolo kolo mlýnský...
No při tom růstu rozměrů... Já nevím, mě zas tak vyloženě městský nepřijde. Ale v tomhle máš pravdu, jo.
neregistrovaný "Well"
4. 11. 2006 21:50
Re: Kolo kolo mlýnský...
Když už za tu popelnici vyhodíš 250 tisíc, tak si na ty kola musíš dát taky trošku pozor ;-) . Není to o městě, jako spíš o pozornosti. Je pravda, že když za to sedne něžné pohlaví, tak je i plecháčů škoda ;-) .
neregistrovaný "opel"
4. 11. 2006 14:56
Re: Kolo kolo mlýnský...
Zimní kola vč. ráfků jsou při leasingu od GMAC + ještě další sleva 16.000!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 15:01
Re: Kolo kolo mlýnský...
Leasing tohoto typu není žádný terno. Zkus si spočítat kolik nakonec zaplatíš.
4. 11. 2006 12:29
SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
250 tyček... fascinující. Evropská kláda za 250... kdo tohle kdy viděl? Problém ovšem není v té nízké ceně... problém je, že pro většinu ta cena nízká není... Smíšený pocit při koupi je jen odrazem radostných strastí... jentaktak dáš dohromady těch 250 a jdeš si koupit... skoro nejlevnější auto na trhu. Auto pod zámkem... odřenou duši... a úvěr na benzín. Tohle je nezáviděníhodná realita. Ovšem pozor, nikoliv jediná. Ta správná realita u těchto aut je - druhé auto do rodiny. Jistě. tomu tleskej... a přečti můj blog. "Halb und halb" není totiž jenom cesta k autu... to je cesta k důstojnému životu. P.S. BRAVO CORSA :yes:
Rozbalit vlákno
48
anonym
4. 11. 2006 17:11
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
50/50... :yes:
mimochodem...dáš nějaký tip na nové hodinky??? ;-)
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 17:13
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Kolik do nich chceš vrazit? Doporučuju buď Tissot (sám mám, naprostá spokojenost ;-) ) nebo něco exklusivnějšího v podobě TAG Monaco, TAG Carrera. V podstatě jakékoliv mechanické hodinky ze Švýcarska :yes: Snad jenom Swatch ne.
neregistrovaný "O.J."
4. 11. 2006 18:12
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
jo...Tissot je perfektny,viem o com hovorim :-! ;-)
neregistrovaný "arnejakobssen"
4. 11. 2006 21:12
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Nejlepší hodinky jsou z Dánska...
neregistrovaný "arnejakobssen"
4. 11. 2006 21:18
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Wrist watch od Flemminga Bo Jansena, od firmy Rosendahl, krásnej pure design
neregistrovaný "mišo"
5. 11. 2006 22:26
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Festina je moja oblubena znacka, maximalnaspokojnost zatial. ;-)
neregistrovaný "Koubes"
4. 11. 2006 18:39
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Šel bych do Festin,taky jsou dobrý.
4. 11. 2006 18:52
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
:yes: Hodinky... no, je to podobné, jako s autem. Každé ti budou dobře sloužit. Ne každé ti ovšem budou činit radost. Ricardo doporučuje švýcarské... s tím lze než souhlasit. S malou výjimkou, a tou je Hamilton... legenda made in USA... vždyť hvězdám nad Saigonem v té nemilosrdné a kruté válce problikávaly v noci na pozdrav z levaček vojáků ciferníky modelu Hamilton khaki... to je opravdu legenda. Jinak... (jako většinou i u aut) za zanačku se platí... a jen povrchní lidé tvrdívají do displejů digitálek z tržnic, že by za to ty peníze nedali... Ale. U hodinek (jako i u aut) se musíš koukat na to, zda se hodí k tvému věku a k tvému stylu. Neznáme se osobně, přesto teď nemohu s doporučením Ricarda tak zcela souhlasit... To Monaco (cca 65tisíc) by na tvém zápěstí vypadalo, že ti ho půjčil na dva dny tatínek, a Carrera (cca 85tisíc), žes ji štípnul vlastnímu dědovi. To není tvá kritika, tak to prostě je. Monaco je čtverhraná cihla, kterou proslavil Steve McQueen - s modře probarveným ciferníkem, a vyžaduue velmi, velmi jistou osobnost, neb na 500 metrů vyzařuje jedinečnost a exkluzivitu. Dělá se sice i na metně černém a nově i na hnědém ciferníku, ale podívej se na to, já ti to doporučit nemohu. Carrera je dnes ve velkém laufu... neb lehce evokuje legendární (a první) model tohoto typu, mod.1964. Mimochodem, když Tag Heuer kdysi(tehdy ještě jako "jen" Heuer) zjistil, že japonci kopírují (je to stále stejné :-) ) poměrně úspěšně jeho modely... udělal průzkum mezi svými zákazníky a ze dne na den komplet produkci zdražil o 100% Tomu se říká síla značky... Tak abych to vrátil - věk a styl nositele a... velikost zápěstí. Dnes je akcent na poměrně velké průměry ciferníků... dokonce až na gigantické průměry... takže opatrně, musí to sednout na ruku... ale tím směrem bych nešel, ostatně 911ka je také stále stejně velká... Takže nějaký umírněný střed. Musíš se rozhodnout, zda chces športovní (a z nich pak chronograf - tedy stopky) či společenské. I když tyto kategorie víceméně v pánských mutacích pozvolna splývají - pozor, jen ovšem v segmentu nad 100tisíc... myslím, že k tvému věku a naturelu (jezdec "boxer") se hodí sportovní - stopky. Jak jsem psal u koupě Jaguaru... "kůže, té není nikdy dost..." ovšem zase tolik (na řemínku) nevydrží, jako kov. Takže - kov. A zásada - nikoliv ve zlaté barvě :-) Tedy... ideální je kov kartáčovaný, matný... neupozorňuješ na sebe jako Vítek na plesu upírů, ovšem při detailnějším pohledu prostě bude znát klasa. K tvému věku bych volil mainstreamovou, deignově vynikající svýcarskou značku Tissot (souhlas s Ricardem) či subpremiovou CERTINA. Obě dvě značky se soustřeďují i na motosport, což umocní důvod k nákupu. Značka Festina - lowendovej produkt velmi tlačí na pilu, cenově se pohybuje pod 10tisíc, což je tedy polovina až třetina Tissot či Certina a tak myslím, že to je také vhodný objekt zájmu. Pokud jsi však včera vyhrál v loterii... zamíříš do exkluzivního segmentu - Začneš na klasice Omega (pro tvůj věk ještě ne... cca 100tisíc - Speedmaster byly s Apollem na Měsíci a Seemaster slouží zase Brosnanovi jako štít v akcích a´la 007), Braitling (většinou příliš okázalé... cca 150tisíc) případně Rolex, zde ovšem zásadně model Daytona (proslavený Paul Newmanem) to jo ovšem hra o půl melounu a čeká se na ně přes rok, a pak - IWC Schaffhausen, s těma se můžeš nechat i pochovat... Takže - Tisot PRS 516. je to poměrně nová (necelé dva roky) variace na lejich legendární modelovou řadu PR50... ve velmi stylovém oparu sedmdesátých let. Dělaj je asi v sedmi mutacích, tak mrkni. Usazenější, vznešenější, a velmi dokonalý model pak - CERTINA DS First (DS - dvojí ochrana proti mechanickému poškození strojku při nárazech) na sametově stříbrném ciferníku, s matnou chromovou korunkou a tahem z kovu, na němž jsou prokombinované lesklé a matné dílky. Ještě za deset let se budeš rád dívat, kolik je hodin. Cena se bude pohybovat kolem 15tisíc. Na hodinky se běž podívat a - musíš si je vyzkoušet. Neboj se jich dát na zápěstí třeba i 20. Tedy po sobě, ne jako ruští vojáci za války, když nás osvobozovali... Kup je... a udělej z nich malou Alessiovu legendu... jen o to jde. Tím chci říci, že člověk má být vždy dochvilný - budou říkat, Alessio, to je ten, co má dokonalé hodinky a chodí vždy včas. ;-) :yes: Jednou za dva roky si je nech vyčistit a přetěsnit. P.S. v hodinkách plave akorát James Bond, ty si je na koupálku dej do trezoru... ;-) :yes:
neregistrovaný "sword"
4. 11. 2006 19:19
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
ako vždy s tebou nesúhlasím:o)je fakt že hodinky by mali vyjadrovať tvoju osobnosť pretože hodinky sú jediný prípustný šperk u muža, ale skor si myslím že v jednoduchosti je krása a kupovať Breitlingi ako každý skorozbohatlík?to si radšej kúpim ručne robené hodinky s nejakej male továrničky(napr.NOMOS):o))
4. 11. 2006 19:30
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Pokud už mě chceš mermomocí, sworde, kritizovat, přečti si alespoň, co jsem napsal o Breitlingách. Jak můžš napsat takovou nesmyslnou kritiku? Copak tys mě nečetl? Já snad někde píši, že hodinky maj trčet na ruce jako křišťálovej lustr? Já snad nepíší u Certiny, že jsou to matné, nenápadné hodinky pro znalce? Sworde - :no: :no: :no:
neregistrovaný "sword"
4. 11. 2006 19:44
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
ale nie čítal som ťa pozorne a práveže mám pocit že ťa berú tie najdrahšie a naprefláknutejšie značky(Narážam na IWC,Omegy alebo Rolexy)...:o)
4. 11. 2006 20:07
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Jak, že mě berou? Tys někde v tom příspěvku četl, co mě bere? Alessio, mladý člověk, student a zde známý diskutér se mě zeptal, zda mu doporučuji nějaké hodinky. Tak se zamysli, co bys mu odpověděl ty.... Pokud sis koupil Nomos... můžem o tom někdy dát řeč... a pokud je doporučuješ Alessiovi, tak zde napiš podrobné zdůvodnění, rád si ho přečtu... ale jestli ses pokoušel ukázat na to, že ty tomu rozumíš lépe... napiš Alessiovi svou odpověď také, byť se tě neptal...
neregistrovaný "sword"
4. 11. 2006 20:38
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
som nevedel že sa tu diskutuje len na vyzvanie...
anonym
4. 11. 2006 21:12
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Nikoliv... jak vidíš, tak mimo tvého nesmyslného ataku se tu docela dobře diskutuje o hodinkách...
neregistrovaný "O.J."
4. 11. 2006 23:28
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
za vynikajuci text o hodinkach: :yes: :yes: :yes:
PS.:mohol by si napisat nieco take aj do blogu ;-) ...
5. 11. 2006 17:17
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Díky. Ten blog...dobrý nápad :yes:
neregistrovaný "Ondore"
4. 11. 2006 19:57
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Ja naopak po dlhšom čase pomerne súhlasím :-) Len nechápem GTI, prečo si robil tak dlho tajnosti s tým, čo robíš, ako predajcovi hodiniek Ti to tu celkom sluší :-D
4. 11. 2006 20:08
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
:-) :-) ne ne... :-)
neregistrovaný "Ondore"
4. 11. 2006 20:14
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Tak už naźaj neviem, veď všetko sedí! Dokonca aj osobitnú školu si spomínal... Tíško som závidel a vravel si: keď na to má, nech študuje! >:D
neregistrovaný "Ondore"
4. 11. 2006 20:16
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Sorry, musel som si rypnúť >:D >:D >:D
4. 11. 2006 20:32
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Cítím to rýpnutí až pod žebrem :-) :yes:
neregistrovaný "mišo"
5. 11. 2006 22:38
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
ak ti to doteraz nieje jasne, GTI je pravnik ;-) , cize kolega :-!
neregistrovaný "Roman"
4. 11. 2006 20:00
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
zasnu nad prehledem v segmentu ... klobouk dolu ... co si myslis o hodinkach GANT a CITIZEN, dik. Ja mam rad citizen eco....
4. 11. 2006 20:30
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Gant spadají do té mé první věty nahoře, že každě ti budou sloužit, ovšem ne každé ti budou dělat i vnitřní radost. Gant... je značka módního oblečení zejména pro muže. Logicky tedy své portfolio obohacují i hodinkami... Letos udělali poměrně výrazný model na počest nějakého závodu plachetnic, většinou jde však o kvalitní, umírněnou, stylovou vizualitu na lesklém chromu. Tedy - má-li člověk šálu od Gantu, umím pochopit, že má i hodinky od něho... ovšem lásku k hodinkám bych hledal jinde... Citizen... obrovský výrobce z Japonska... novátorské patenty - ten Eco.drive... pohon jaksi na světlo... čistá energie, dobrý počin... Vlajkovou lodí je Promaster (doufám, že se nepletu), poměrně masívní chronograf na mnoha barevných variacích ciferníku. Spolehlivé hodinky, samozřejmě.
Avatar - Pekelná Micinka
4. 11. 2006 23:21
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
KU.VA CHLAPE! Děláš do hodinek??? Vždyť o hodinkách toho napíšeš víc než o autech... ;-) :-) :yes:
5. 11. 2006 17:18
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
:-) :yes:
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 23:22
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Fantastické pojednání :yes: Bohužel jsem neměl moc času takže jsem se nemohl rozepsat. Tissot to je moje "srdeční záležitost". Sám mám V8, což je řada velice podobná PRS516. Nad nimi jsem taky uvažoval, protože mezi nimi není zásadního rozdílu. Tyto dvě bych doporučil především. Možná se to nehodí říkat, ale jsou i cenově dostupné a narozdíl od ne o moc levnějších Casio nebo Festina jsou to HODINKY, s tradicí, s image a vypadají k světu. Překrásné jsou i PRS200, ty mám zatím vyhlídnuté jako svoje "budoucí", ale třeba do té doby namířím své ambice výš ;-) Navíc kolekce T-Sport kam všechny zmíněné řady patří je orientovaná spíš na mladší věkové kategorie. Rozhodně bych ale neviděl problém v koupi hodinek, které jsou vnímány jako "usedlejší" - třeba ty Heuerky nebo Omega. Na závěr bych ale Alessiovi vzkázal jedno: pokud koupíš mechanické hodinky se stopkama (klasika tři ciferníčky), eventuelně "tachometrem" made in Switzerland neuděláš chybu. Je to jen věc vkusu. Až je budeš mít nebudeš se stčit divit kolik lidí ti je pochválí. S pořádnýma hodinkama se zařadíš do určité skupiny lidí. Mají jeden společný znak - umějí se zeptat na hodinky s trochou obdivu, téměř bez závisti a bez náznaku neznalosti. Po čase je poznáš sám na první pohled, stačí se podívat na levou ruku ;-) :yes:
5. 11. 2006 17:20
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Máš dobré hodinky :yes: ;-)
Avatar - Ricardo
5. 11. 2006 21:59
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
Dík za pochvalu ;-)
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 09:38
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
pane jo...tak ted jsi zaválel..to jsem ještě nečet a myslíl že každý musí dát zapravdu že to je nejlepší článek od tebe :yes: :yes: bez urážek, bez narážek, bez VW ;-)prostě paráda a jen tak dál ;-) :yes:
5. 11. 2006 17:22
Re: SYNDROM RADOSTNÝCH STRASTÍ
:-) Dík za ocenění, Galante :yes:
anonym
5. 11. 2006 10:13
Re: HODINKY
Děkuju! :yes: . Ty hodinky nebudou pro mě, ale pro tátu k vánocům. Sám od 18 narozenin nosím Festina 16040/4 ; titanové. Jsou lehoučké a moc pěkné. Přemýšlel jsem o Tissot, swiss watches since 1853,protože jsou velkým sponzorem sportu, kterému se věnuji a tak by bylo pěkné jim to "vrátit" :-) . jenže Touch mě příjdou pro tátu moc...neseriózní...(včera je měla Angelina v Mr+Mrs. Smith). Na Carreru od heuera nemám...chtělo by to cenovku max. okolo 15 tisíc, víc fakt asi ne. On sám jednou v hodinářství okukoval C+K Causual, kteréžto se mi moc nelíbí, ale nosit je bude on,že. nevím...C+K asi není to, co bys mi doporučil...Hodně by se mi na něm líbily Longines Avigation, ale cenově jsou zase mimo. Nebo co RADO? Jejich DiaMaster? Nebo přeci jen Tissoty?
Avatar - Ricardo
5. 11. 2006 11:05
Re: HODINKY
N T-Touch mě taky vždycky stačí se jenom podívat :-) Od Tissotu by mohly připadat v úvahu třeba řady PRC100, PRC200, PRS200 nebo PRS516. Z těch klasických Carson, Le Locle nebo trochu méně obvyklé Heritage Porto, popř. Seastar. Všude se bohatě vejdeš do limitu v pár přpadech lehce nad ;-)
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 11:14
Re: HODINKY
koukám, pánové, že máte příjemné "starosti" :-) :yes:
co kdyby jsi radši tátovi něco pěknýho namaloval ? Bylo by to ze srdce a ne z jeho kapesného co ti dává..myslím že měl větší radost(jelikož to vypadá že si dokáže dobře vybrat sám) ;-)
anonym
5. 11. 2006 11:34
Re: HODINKY
už mi není deset, vydělávám si sám a mám doma nové autíčko, na které jsem si našetřil... :-).Po praze jezdit se subaru není ono a taky potřebuju pořád někam lítat...a vlastní auto je vlastní auto. Stálo o nějakých pár tisíc míň, takže mi zbyla rezerva, kterou hodlám utratit na dárky :-).Vlastně...ještě musím koupit ty zimní gumy...co říkáte na Sava Eskimo S3? Cenově jsou sympatické a v testu ADACu dopadly dobře...
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 11:48
Re: HODINKY
počkat,počkat, ty sis nekoupil Subaru :-O :-) ? Můžu se zeptat co to je ? Doufám že jsi nešel do GTI >:D Co se týka gum - 1) už jsi měl mít dávno přezuto ;-) 2) v autotipu je srovnání a zněho vychází dobře : Continental Wintercontact TS810, Pirelli Winter210, Vredestein Snowtrac 2 (ten) je nejlevnější...osobně mám Vredestein a celkem spokojenost, ovšem hodnotit můžu jen s Michelinem, navíc na jiným autě a kvalita se rok od roku zlepšuje.. P.S. to že si vyděláváš sám je super :yes: vítej do klubu pracujících ;-\ :-)
anonym
5. 11. 2006 12:00
Re: HODINKY
subaru za tu cenu byla impreza 2,0, ale rok 96, což jsem zavrhnul. není moc servisů (levných) kde by rozuměli AWD od subaru, kdyby něco bylo špatně. Příští autíčko bude snad už subaru, ale uvidíme, jak se osvědčí tohle...zatím jsem velmi příjemně překvapen. Pirreli atd jsou s cenovkou nad 2 tisíce a myslím, že na ježdění po praze zákonnými rychlostmi (na nezákonné nemám peníze >:D ) stačí ty Sava. PS: vydělávám si sice sám, ale jsem po koupi auta na mizině...skoro. čili halb und halb se nekoná >:D
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 12:32
Re: HODINKY
tak mi to neprozradíš co jsi koupil ? to jsi záhadný skoro jak GTI ;-) myslím že 2tis. za 195/65 R15 je dobrá cena, o moc levněji ty "neznačkový" nepořídíš, gumy z hypermarketu bych asi nebral, pár testů mi stačilo..P.S. vydělávám si sice taky sám a dost, ovšem po dostavění domu jsem taky skoro na mizině, ale "na mizině" pro mě znameá trošku něco jinýho než chtít kupovat tátovi hodinky do 15tis., řeším spíš jestli za 15tis. koupit spíš sádroš do podkroví nebo dlažbu před garáž ;-) tak ti trošku závidím :-)
anonym
5. 11. 2006 12:44
Re: HODINKY
no jo...taky jsme se přestěhovali, takže tě chápu. Já mám stravu a ubytování zdarma >:D , takže ty zbylé peníze dám do něčeho užitečného...a dárek k vánocům za to stojí...nebo ty hodinky nechám na 50tiny? No, uvidíme. PS:195/65/15 nemám v TP, na zimu obuju malinké 14 :-) . Gumy s Tesca fakt ne, přemýšlím o Michelin Alpin A3,
Pirelli W-190 Snow Control,
Bridgestone Blizzak LM-20 nebo tak něčem...cena okolo 1600, pohoda, jazz..
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 12:54
Re: HODINKY
nech to na padesátiny, to je potom opravdu vhodný dárek :yes: co týká gum - myslím že pokud si vebereš jednu z těch co jsi napsal, nemůžeš chybovat, každá je v něčem horší, v něčem lepší, takže v průměru to je snad i jedno - pokud jezdíš slušně ;-) BTW četl jsi ten článek o Passatu ? Nějak mě tam nesedí to věčné opěvování kvality a potom že v TUV skončí na +- padesátém místě a pořád lehce podpůměrné, kdepak je ten "etalon" ? :-)
anonym
5. 11. 2006 13:38
Re: HODINKY
musíš se na to koukat tak, že kdybychom neměli (hlavně) japonské automobilky, tak by VW patřil k tomu nejlepšímu, co můžeš tady u nás koupit...nebo by byl přinejmenším v první půli. jenže...jaksi...není,no. :-) PS: já ti klidně řeknu, co jsem si koupil, ale radši soukromě ;-)
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 19:18
Re: HODINKY
ok, pošli mi to na maila (zbynekhavlis@seznam.cz), jestli máš foto, tím líp ;-)
anonym
5. 11. 2006 20:52
Re: HODINKY
víš ty co? Napiš mi maila, alessio.subaru@seznam.cz , a čekej...ještě jsem ho nevyfotil.. :-(
neregistrovaný "zzbysek"
5. 11. 2006 13:51
Re: HODINKY
Mám pirelli za 1500kč pesně ten rozměr
5. 11. 2006 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 11. 2006 17:28
Re: HODINKY
:yes: Cosworthe... mám srovnáno, přerovnávat nehodlám :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "snatch"
5. 11. 2006 11:20
Re: HODINKY
ja by som ti poradil...vsetko je len otazka fin. limitu...no z mojho pohladu by som isiel do nejakych mechanickych...quartz nechajme pre damy
z pohladu fanusika aut sa mi zda tag carrera ako dobra volba ;-)
neregistrovaný "zzbysekk"
5. 11. 2006 13:50
Re: HODINKY
ALe na druhou stranu první opel co vypadá fakt pěkně nadělá větší parády než vectra >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "tomis"
4. 11. 2006 12:57
Opel Corsa
Podařený design,zajímavá cena,myslím,že tudy vede cesta firmy OPEL ke zvýšeným prodejům v česku. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
4. 11. 2006 13:53
reakce, ne akce
Co jiného Opelu realisticky zbývá při chmurných trendech čísel GM a v situaci, kdy korejská konkurence (se***vaná Renaultem) už nějaké 3 roky masíruje tuzemský trh cenovou válkou. Corsa hned vyhrála testový rozstřel prakticky se všemi konkurenty (Clio, C3, Yaris, Fabia, P207..) a budiž jí to přáno. (btw: Tuhle mě zrovna napadlo, že by asi bylo na místě ocenit někde Astru Classic - nevím o tom, že by nějaká jiná automobilka dokázala tak dlouho a tak úspěšně paralelně prodávat předchozí generaci jednoho modelu. A za sebe možná trochu staromilsky musím říct, že mě dodnes lakonický design staré Astry oslovuje víc, než ta nová manýristická koláž.) Ceny pod 250k bylo ovšem dosaženo jen u 3D verze z litrovým motorem 44kW, hned po přidání dalších dveří a trochu čilejšího agregátu skočí od 20-30k výš. Pokud jde o výbavu (Essentia), 2ABG a ABS je pokud vím standard, ke kterému se v rámci EU zavázali všichni zdejší producenti, takže jakýpak aplaus - zbytek výbavy, jak je u Opelu zvykem, vypadá spíš jako noty na buben: nepodsvětlené budíky (?!), nedělené zadní sedadlo, manuální okýnka, nestavitelné sedadlo řidiče, nestavitelný volant (!), to všechno a další se dá samozřejmě vždy za nějakých pár tisíc dokoupit, ovšem představa v základu evropsky komfortně vybaveného vozu se poněkud vytrácí. A tak, i když nepochybuji, že Corsa je dobré auto (na kvalitu dílů a práce si počkáme), myslím, že právě sociálně slabší by se neměli nechat oslepit cenovkou. Jako vždycky, tužku a kalkulačku do ruky a rozum do hrsti. A ti, co si kupují druhé do rodiny (viz GTI) určitě nebudou své milované ženě pořizovat oholenou základní výbavu, stejně jako jí nekupují kabát bez knoflíků. :-)
Rozbalit vlákno
10
4. 11. 2006 14:06
Re: reakce, ne akce
No, Patriku, vidím, žes ještě svobodný... ;-) Ale vážně... To bylo myšleno jako to "další" auto... na popojíždění po městě, vedle toho to auto není v roli "oholence". Sedneš a... jedeš, Patriku... pozor na laciné spojlerové pózy...
anonym
4. 11. 2006 18:12
Re: reakce, ne akce
Dávám pozor na tvé pózy, ale jen přiměřeně času, který stojí za to na to vynaložit. :-) Pokud jde o oholení auta, máme zjevně odlišné představy o standardu výbavy současných modelů. Naštěstí spolu nežijeme ve společné domácnosti, takže to nemusíme řešit. :yes:
neregistrovaný "patrik"
4. 11. 2006 18:15
Re: reakce, ne akce
zase mi upadl podpis, pardon
4. 11. 2006 19:08
Re: reakce, ne akce
:-) :-) Holím se každý ráno... ;-) :yes:
neregistrovaný "patrik"
5. 11. 2006 15:18
Re: reakce, ne akce
:-) :-) Jsi už zase lepší, já stíhám tak obden >:D
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 16:52
Re: reakce, ne akce
Ano je to jen startovní cena. Ale je to i zcela nový model takže pokud Opel někdy zdraží (což tvrdím že se nestane) tak se bude muset vrátit jen zpět. Cena při uvedení na trh je klíčová, protože pak už nejde zdražit, zvýšení ceny se dá jen kompenzovat zlepšením výbavy. A Corsa/GP/Clio/P207 už pěkně zatápějí autům v nižší střední - nejsou nijak výrazně menší a možnosti dovybavení jsou prakticky stejné. Takže já v té ceně vidím významný krok v cenové politice.
neregistrovaný "patrik"
4. 11. 2006 18:38
Re: reakce, ne akce
Ricardo, já s tebou celkem souhlasím v celé první půlce. Jen mi není jasné, proč je cena 250k za 3D Corsu v základu významný krok v cenové politice, když 250 je dnes běžná cena napříč celým segmentem malých, vynucená cenovou válkou. Jinak, pokud jde o konkurenci malá a nižší střední, musím říct, že přecejen mám poněkud jiný pocit, když vlezu třeba do Corolly a do Yarisu nebo do Fabie a Octavie. A nejde jen o velikost. Třeba ti špatně rozumím?
Avatar - Ricardo
4. 11. 2006 23:44
Re: reakce, ne akce
No vidíš zrovna Yaris začíná 1,0 3dv "výbava holomrdka" (jak by řekl Mates) na 264900. A to je auto menší, s podivným interiérem a proti Corse vypadá jako hračka. Fabia a Corolla do tohoto srovnání nepatří - jsou to výběhové modely. Já tvrdím, že se začíná podtřída malých aut (můžeme jim říkat třeba malávelká :-) ). Mají na délku zhruba 4 metry, tím stojí skoro na začátku nižší střední. Grande Punto se vyrábí současně s Puntem a 207 společně s 206. Ty auta nejdou proti sobě, o tom to je.
neregistrovaný "patrik"
5. 11. 2006 15:34
Re: reakce, ne akce
Hm, něco na tom je. 4 metry, 2,5 rozvor nebo i delší, skoro 1,7 šířka, výška do 1,5 a kufr ideálně limituje k 290 litrům. Ve sub-třídě mini MPV má přirozeného parťáka s rozšířenou kapacitou. Uvidíme, kam půjde vývoj dál. Nedejbože, aby si toho všimli v Bruselu, jsou schopný nám ty třídy velikostně nanormovat a nebudeme mít o čem se bavit. :-)
anonym
4. 11. 2006 18:58
reakce, ne akce
plný súhlas s tebou, ked si vyskladám na opla aspon pre mna prijatelnú úroveň(motor 1.4 16V Dverová Enjoy 425t.,metalíza 11t., man.klíma 40t.,CD 16t,spätné zrkadlá v elektrike 3t.)tak sa dostanem na 495tsk!!!!!!!!ked to porovnaám napr.so suzuki swiftom (1.3 16V 5D,výbava GLX CD AC ABS 414t,metalíza cca 1t)tak je to za 425t!!!!!a to nehovorím že u oplu operujú s nejakými nízkymi uvádzacími cenami!!!!a aby toho nebolo dosť bral som bežnú cenníkovú cenu u suzuki pretože akciové suzuki freeze je s tou istou výbavou teraz za 379t+ 11t. metalíza takže pýtam sa ešte raz čo je na tej ponuke Oplu výhodné?????????sú to hajzlíci.....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sword"
4. 11. 2006 18:59
Re: reakce, ne akce
bol to príspevok odo mňa ale nejak mi to nezadalo nick
neregistrovaný "RRAAFF"
4. 11. 2006 19:13
Re: reakce, ne akce
Výhodné je hodně základní verze. A ty jsou nejprodávanější, nejvíc Cors C vidím v 1,0 12V v základu, u nás je jich valná většina bez klimy, elektriky apod. takže to výhodné je velmi. Steujně tak i jiné vozy, taková Fábka vede v oholený verzi s motorem 40Kw (47 u kombi).
Ano, co čtu na německém webu, tak tam jsou většinou objednané Corsy Cosmo či Sport 1,7CDTI, 1,4, 1,3CDTI včetně barevný navigace a podobně, ale u nás vede základ a ten je cenově OK.

Jinak Japonci jsou většinou levnější, Civic je levnější než Golf, Astra i zhruba stejně vybavený Focus, naproti tomu mu někdo zase může vyčítat ne tak dobré nárazové testy. Celkově to ale nebude tak hrozný protože jsou ještě slevy co ti dají v prodejně. Takový Focus ve slušný výbavě se dá sehnat taky poměrně za super cenu.
anonym
4. 11. 2006 19:15
Doporučuji
Sám mám Opel Vectru.Zakoupil jsem jako novou a je opravdu super.
Manželce jsem zakoupil nedávno novou Corsu a je moc spokojena a
má radost.Je to dobré auto za dobré peníze.Vřele doporučuji !!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "RRAAFF"
4. 11. 2006 19:28
Re: Doporučuji
Jakou verzi si koupil? Motor apod. To si asi koupil ještě tu předchozí generaci ne?
neregistrovaný "exot"
5. 11. 2006 13:12
Re: Doporučuji
Souhlasim stebou ja si myslim ze Opel je velmi kvalitna znacka ja nechapu proc ji vsichni pomlouvate.A myslim ze je lepsi nez vw a dalsi znacky je to muj nazor;-\A za 250000 si myslim ze takove dobre auto malo:-)
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 13:30
Re: Doporučuji
můj osobní názor na novou vectru ? Nechápu, opravdu nechápu jak mohli stvořit tak "špatně ovladatelné auto". Jel jsem s ní na služebku do německa cca 1000km (1.9 CDTI) a je opravdu dobrá jen na přímý směr na dálnici a to se nesmí brzdit. Byl to opravdu žalostný zážitek (i v porovnání s O2, které je levnější). Auto bylo těžké, přetěžké na předek, neochotně zatáčelo a dost ospale brzdilo. Motor líný a vibrační :-) Interiér - tuny plastu a o páčkách jsem tu už psal. Na druhou stranu byla opravdu kvalitně udělaná, nic nevrzalo, všechno takový "fortelný". Vidím Vectru jako ideální auto pro řidiče nad šedesát, klídek, pohoda, nikam nespěchat...můj názor, komu se líbí at si koupí a užije :yes: P.S. minulá generace byla o něčem jiném...
anonym
5. 11. 2006 14:55
Re: Doporučuji
Znáš minuli generaci dobře? Mám Vectru B a právě by mě zajímalo srovnání třeba brzd a chování v zatáčkách Vectry B a C. V C jsem seděl a jel kousek, tak nemůžu 100pro porovnávat.
Jinak co se týká vnitřku Cčka, tak mi nevadí a pro mě by asi i jízdní vlastnosti nevadily, ačkoliv je mi 22, tak jezdím vcelku pomalu a Vectru B jsem za tím do nějakých kritických situací nepřivedl nebo je snad starší generace lepší?
neregistrovaný "Galant"
5. 11. 2006 19:13
Re: Doporučuji
tak v tom Ti bohužel moc nepomůžu, Vectru B znám tak spíš z pár svezení, takže přesně naopak jak Ty, ale připadla mi daleko "přívětivější" a vzhledově atraktivnější. Můj negativní zážitek s C přikládám především motoru - je možné že s benzínem (lehčí předek) či s silnější verzí CDTI(110kW) by to vypadalo jinak. Co se týká podvozku tak myslím že je v pohodě, ale jak jsem řekl,myslím není na nějaký dovádění, je spíš komfortní a na "přímý směr", ale samozřejmě jsem s tím autem nijak nedováděl, jel jsem většinou po dálnici - nebylo moje, takže žádné kritické situace jsem nezažil. Brzdy měly na můj vkus dost pomalý náběh a to na druhou stranu nemám rád "jedovky" od VW. Zkus přečíst nějaký testy, to dost pomůže. Nicméně já bych doporučil radši nějakého japonce ;-) ale nenutím, každému vyhovuje něco jiného :-)
4. 11. 2006 22:33
Breitling
nejak ti tahloe znacka vypadla.....to je jako kdyby jsi vypustil Aston Martin 8-s
Rozbalit vlákno
4
anonym
5. 11. 2006 10:32
Re: Breitling
breitling bych přirovnal k bentley...když už spolu spolupracují... :-)
Jinak, od breitling bych bral Chrono-matic...jsou moc pěkné...kolik asi tak stojí? :-)
5. 11. 2006 18:04
Re: Breitling
Hodně :-) Kov na kůži kolem 80, kov na kovu kolem 100 a ve zlatě 500. Ta spolupráce s Bentleyem také stojí hodně... kolem 250... Velmi dominantní a velmi okázalé... Ovšem Breitling... to vyžaduje zásadně jejich klasický model - NAVITIMER... (např. retro - edice 1952, na kůži). Nejméně nápadný (kartáčovaný kov) je jejich poměrně nový model - Hercules... Je to styl, co ti nahoře doporučuji tu Certinu, ale už název napovídá, že vyžaduje pracku Tarzana :-) Má průměr snad 45mm a váží skoro čtvrt kila :-) :yes:
anonym
5. 11. 2006 21:27
Re: Breitling
ty Tissoty, PRS "5něco" jsou moc pěkné...Certiny taky...sakra, to je ale krásných věcí na tom světě :-) PS:Navitimer...viděl jsem... :yes:
4. 11. 2006 22:39
250 papouchu
za to mas taky Rumuna.....o to vic je videt co Opel nabizi :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 11. 2006 12:28
250 papouchu
:yes: pekne napisane..s autami nie vzdy s tebou suhlkasim ale v hodinkach maz rozhlad...aj ked by som nevidel problem s velkostou ciferniku a exkluzivnymi znackami pre mladych nevidel...sam som prikladom...ale je to vsetko o vkuse.
takze este raz :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "snatch"
5. 11. 2006 12:45
Re: 250 papouchu
sorry zabudol som sa podpisat
5. 11. 2006 17:47
Re: 250 papouchu
Děkuji, snatchi. K té velikosti... opatrně na to... malý průměr ciferníků na chlapské ruce... to je velmi nedokonalá záležitost... Osobně také nepreferuji ciferníky na 48 mm... ale kolem 40mm považuji za optimum... Hodně záleží na celkové tělesné konstituci... "Pracka jako Terminátor" ta prostě vyžaduje náležitou váhu kovu... Na druhou stranu, jeden vysloužilý baletní mistr v Česku, ambasador hodinek Raymond Weil, nosívá jeden z jejich obřích obdelníkových modelů... a vypadá to, jako by mu tam přivázali cihlu :-) Takže... uvážlivě.
Avatar - Dinar
6. 11. 2006 08:11
Re: 250 papouchu
:-) Hm, hodinky jsou, zdá se, tvoje "úchylka" a jak vidět, vyznáš se :yes:. Zaujala mě věta v tvém původním příspěvku, v tom smyslu, že určitým značkám musíš dorůst, tedy mentálně a hlavně sám v sobě, a já bych řekl, mít i morál na to, nasadit si je na ruku. Vždycky jsem věděl, že chci klasiku klasik, Rolex O-P Yacht-Master, a když jsem si je ke třicetinám naložil, trvalo ještě pár let, než jsem je začal pravidelně nosit a s nimi na ruce se cítit přirozeně. A nebyla to otázka peněz nebo společenského postavení. Najít přiměřenost v tom, v čem bydlíš, jezdíš, nosíš na ruce nebo oblékáš, je jednou z životních výzev čekajících na každého, její zvládnutí/nezvládnutí z velké míry určuje úroveň člověka a pro nás, kteří jsme vyrostli v době, kdy jsme na hřišti všichni pobíhali ve stejném "modelu" tepláků, to možná bylo/je o tuhle zatíženost minulostí těžší. Proto, pro mě, koupě Rolexek znamenala mnohem víc, než pouhou koupi chronometru. ;-)
neregistrovaný "Galant"
6. 11. 2006 11:00
Re: 250 papouchu
panečku, tak tato diskuze by se dala zarámovat :yes: nic lepšího tu posledních x měsíců nebylo a díky vám za ni, jde vidět že třeba Corsa dokáže inspirovat k výborným diskuzím, na rozdíl od Golfu či Corolly ;-)
Avatar - Dinar
6. 11. 2006 11:37
Re: 250 papouchu
:-) no, zdá se, že značky hodinek jsou méně komfliktní téma než značky aut. ;-)
neregistrovaný "Galant"
6. 11. 2006 12:52
Re: 250 papouchu
možná to je tím že hodinkám tu moc lidí nerozumí (včetně mě - pro to je radši nenosím :-) ) a navíc ty příspěvky jsou fakt super napsané, mají úroven a "ducha", ne jen "VW je lepší než Honda, případně Fiat je lepší než VW" :-) , GTI (i Ty, Ricardo atd.) jste tu fakt zaváleli a jen bych byl rád kdyby to stejným stylem pokračovalo i u aut (vzhledem k tomu že to je auto.cz, ne hodinky.cz ;-) ) :yes: :yes:
6. 11. 2006 11:03
Re: 250 papouchu
Moc pěkně jsi to napsal, Dinare ;-) :yes:
Avatar - Dinar
6. 11. 2006 11:33
Re: 250 papouchu
Díky, ty také, navíc jsi inspiroval. ;-) :yes:
6. 11. 2006 11:27
Re: 250 papouchu
:yes: Podepisuji a dodávám, že najít si své místo je jeden ze stěžejních životních úkolů.
neregistrovaný "snatch"
7. 11. 2006 11:39
Re: 250 papouchu
ja som skor hovoril o velkych cifernikoch...osobne mam priemer 45 a to nie som ziadny arnold...otazka vkusu...btw videl som na velkej ruke hodinky tak male ze vyzerali ako zenske a skoro som sa pozvracal...pekny den
anonym
6. 11. 2006 11:12
Proč tak dobrá cena?
Cena je proto dobrá,protože v Německu velmi poklesl Oplu prodej, protože v pravidelně vydávaných statistikách poruchovosti si Opel nevede dobře!!
Rozbalit vlákno
2
anonym
6. 11. 2006 12:30
Re: Proč tak dobrá cena?
Prosil bych o tu statistiku spolehlivosti? ;-)
neregistrovaný "RRAAFF"
6. 11. 2006 12:33
Re: Proč tak dobrá cena?
A konkrétně by mě zajímal jaký model si tak nevede dobře ;-)
neregistrovaný "RRAAFF"
6. 11. 2006 19:13
Proč tak dobrá cena?
Hm, tak nic, tušil jsem to ;-)
Jinak teda abych to uvedl, prodejni čísla jsou oproti minulému roku sice nižší, ale co jsem četl na německých webech ( a věřte si mě jak chcete, je mi to jedno ;-) )je například Astra velmi prodávaná, pere se o první příčku s Focusem. Kdo má horší prodejní výsledky a kazí to je dvojka Vectra/Signum, ačkoliv celkově mají prodejnost lepší než Mondeo (ze statistik co našel jeden přispívatel motor-talk.de), samozřejmě na Passat to nemá, ale to sem ani neočekával.
Co se týká spolehlivosti na tom Opel není vůbec zle (ačkoliv vždy je co zlepšovat, i u Toyoty a nic není 100%ní). Pokud bereš TUV (technická kontrola), přijede 10 Vecter-3 nasvítí světlo, 4maj urvanou zástěrku,3 maj obrždený kotouče=všechno vážná závady-z toho plyne že je Vectra na spodní straně žebříčku.
ADAC-třeba odtahy z cest, dobrá věc, akorát že sposta automobilek má svoji asistenci, čili mnoho poruch určitých modelů se vůbec nezaznamená.
Prostě statistiky vypovídají o produktu vcelku málo, nejlepší jsou zkušenosti uživatelů. Prostě Opel mám rád, máme druhého a plná spokojenost, blbý kus se najde všude, Opel je v dobrém průměru jako všichni ostatní.
Hezký večer přeju.

;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RRAAFF"
6. 11. 2006 19:14
Re: Proč tak dobrá cena?
Určeno pro "anonym" [89.102.136.XXX]
anonym
6. 11. 2006 20:48
Opět chronometr
tak jsem si je byl přetěsnit a přezkoušet...a když už jsem tam byl, nechal jsem tam dát novou baterku...to jen tak, aby se vidělo, že nejsem žádnej týpek, co má v kešeni stovku od maminky ;-) . No, stálo to 215 kč...teď si je ještě seřídím podle Frankfurtu a můžu vyrazit s mými oblíbenými Festinami opět mezi lidi. Abych podpořil GTIho hypotézu...začal jsem si všímat těch malých stroječků, co mají lidé na zápěstí. Slečny, tam jsem rychle skončil,protože rozeznat rolexky od čínských šuntů nedovedu ( >:D ), ale u pánů, tam jsem si pošmáknul. Jeden měl dokonce na ruce breitling, ale spíš bych sázel na kopii. Aniž bych se chtěl nějak vychloubat, nejkrásnější hodinky dne byly tyto: [odkaz] ....ano...byly moje :-) ;-) :-!
Rozbalit vlákno
5
6. 11. 2006 21:30
Re: Opět chronometr
:-) Hezké... S tebou bych si chtěl dávat sraz na minutu ;-) :yes:
anonym
6. 11. 2006 21:50
Re: Opět chronometr
myslím, že o hodinkách bych si s tebou vydržel povídat o mnoho déle než o autech :-) . PS: jaká značka je tvým favoritem? Jaké hodinky mají tu čest být na tvém zápěstí?
8. 11. 2006 22:48
Re: Opět chronometr
O jedněch píšu v tom článku - GTI o GTI. P.S. neboj, po pěti větách bychom se servali kvůli tikotu hodinek Seiko :-) :yes:
Avatar - Ricardo
6. 11. 2006 22:16
Re: Opět chronometr
Pěkný stroj, Alessio :yes: Až půjdu kolem Festiny musím je okouknout ;-)
neregistrovaný "snatch"
7. 11. 2006 11:45
Re: Opět chronometr
pekne..az na tu baterku...ale inak :yes: