No, tak si dnes dobře zapamatuj, kdo se snaží být aktuálně světovou jedničkou, kdo světovou jedničkou je a kdo světovou jedničkou... bude. Tomuhle se říká asijská stopa. Tak pozor, aby se ti z zoho brzy nezatočila Corolla, teda, kakada. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Tak Ti kamárade nevím, co si o tom Tvém příspěvku mám myslet. Ty bojovník za starou Evropu a její tradiční výrobce, který opovrhuje vším, co pochází z Japonska, Koreji o Číně ani nemluvím. teď křepčíš a oslavuješ potanciální spolupráci VW a světe drž se Maljské firmy Proton, která v Evropě snad funguje jen v Anglii!?!?!?!? :no::no::no: No teda Fuj, styď se. Nebo když se taková "spolupráce" týká VW, tak je to O.K. a když jiní, tak veliké FUJ? A touhle podivnou spoluprácí nás strašíš. To už VW neumí sám dělat auta a jde se učit do Maljsie? (To byl vtip. takže prosím Tě to tak ber a né že Ti selže pumpička). Ale stejně by mně zajímalo, jaká vylepšení uvidíme jako plod této spolupráce např. na příštím Golfu. Myslel jsem, že asiaté budou nuceni dotahovat resp přizpůsobovat se evropaským výrobcům, ale asu jsem se mýlil a evropane se snaží přizpůsobit asiatům? >:D
To uz se stalo. Konkretne teda to bylo BRAVO SKODA. Cetl jsem tady posledne takovou diskusi a z nejakeho "neznameho" duvodu vsichni slintali nad Superbem a Octavii >:D Jo a GTI...malajsky umet nemusis, domluvis se anglicky ;-)
zrovna sem chtěl napsat: jaktože ten jouda GTI ešte nenapsal svoje verše..no a von už tu samozřejmě byl:)))) teda von snad nedala nic jinyho nez hlida VW clanky:))))) to je vykon
Intuice, Seremedi, VW intuice. My, co máme logo VW vypálené do temene, my, s vyškrábaným logem Porsche na levém rameni... my s tímhle problém nemáme. Ostatně, Seremede, vždyť já ti musel udělat radost, ty bys byl přece zklamaný, kdybys tu nenašel své oblíbené textíky ;-) Tak se prosím zhluboka nadýchni, tááák a jedem, společně - BráááVWo, BráááVWo... Dobrý, docela ti to jde. :yes:
Ked stare trhy nestacia, su presytene ponukou, znudene nasimi autami, tak ich budeme predavat inde, to je jednoduche (nemecka logika). Preco vyrabat lepsie a krajsie auta za pristupnejsie ceny, ktore by europania trhali priamo z vyrobnych pasov, ked staci presunut vyrobu do krajin s nizkymi nakladmi a auta presunut na nove trhy? Vobec nejde o to, ze je to azijska znacka, ze je to Proton. Ide o lacnu pracovnu silu, prazdne vyrobne kapacity a brany na dalsie trhy. Investicia sa mnohonasobne vrati a Malajcom za to okrem penazi dame par vybehovych veci z nasich aut a budu spokojni...Treba to vyuzit, kazdy na nasom mieste by urobil to iste. Vas Volkswagen.