Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení
4
/
13
Prohlédnout znovu
Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení
Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení
|
acz
Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí
|
acz
Po rychlodobití na 82 procent činil dojezd dle palubního počítače 139 km. V praxi jsme vyzkoušeli, že údaj počítače zobrazuje reálnou hodnotu.
|
acz
Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Během večerního dobíjení byl pěkně slyšet mohutný ventilátor chlazení stanice, skrze kterou teklo téměř sto ampérů při napětí tři sta voltů.
|
acz
Připojení rychlodobíjecího kabelu do automobilu vyžaduje velkou přírubu s několika vodiči pro proud a komunikaci dobíjecí stanice s řídicí jednotkou vozu
|
acz
Nové rychlodobíječky ČEZ neukazují na hlavním panelu velikost proudu. Tu nejdete v malém nenápadném okénku na zadní straně stanice.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?