Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Osobní dodávky lepší než MPV?
9
/
105
Prohlédnout znovu
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Osobní dodávky lepší než MPV?
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Osobní dodávky lepší než MPV?
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Palubní deska vyniká praktickým rozmístěním odkládacích míst i dobrým dosahem všech ovladačů.
|
acz
Pokud vám nevyhovuje malý volant s vysoko umístěnou kapličkou přístrojů, lze sáhnout po konvenčně řešených sesterských modelech – berlingu nebo combu.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Řazení funguje spolehlivě, dráhy jsou však delší.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
V peugeotu najdete řadu praktických odkládacích míst včetně dvojité schránky před spolujezdcem nebo hlubokého prostoru před řadicí pákou.
|
acz
Díky širokým možnostem seřízení volantu si pohodlnou pozici za volantem najde každý, bohužel někteří mohou mít problém, že jim volant zakrývá přístroje.
|
acz
Vzadu je místa sice hodně, jednotlivá sedadla jsou ale malá a výrazné boční vedení tlačí do zad. Pohodlí si zde užijí jen děti a osoby menšího vzrůstu.
|
acz
Přední sedadla mají kratší sedáky, ale v praxi to příliš nevadí. Opěradla mají příjemné boční vedení.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Kapsa ve dveřích je rozdělena na dvě. Láhev v té přední drží ale jen vleže.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
obou vozů se myslí i na umístění nápojových kelímků.
|
acz
V peugeotu najdete řadu praktických odkládacích míst včetně dvojité schránky před spolujezdcem nebo hlubokého prostoru před řadicí pákou.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot má sice měkčí odpružení a při prudké změně směru se výrazně naklání, ale díky opatrnému stabilizačnímu systému vůz citlivě přibrzdí a řidič nemá se zvládnutím vyhýbacího manévru příliš práce.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Zavazadelník rifteru nabízí v každém směru o kus více než ten v caddy. Pro jeho zvětšení stačí sklopit pouze opěradla, zcela vyjmout však sedadla nejde. Rezerva je zespodu vozu.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Vznětová patnáctistovka je tichá, nabízí lepší pružnost a nižší spotřebu než caddy.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Adblue se doplňuje hned vedle nafty, víčko nádrže je na klíček.
|
acz
Výklopná okna jsou v rifteru standardem, připlatit lze za elektricky stahovatelná
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental VanContactWinter 215/65 R16
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
V tradičně pojatém interiéru volkswagenu se rychle zorientujete, nicméně nízko umístěný displej navigace komplikuje ovládání.
|
acz
I zde chválíme velké a dobře přístupné schránky a přihrádky. Veškeré plasty jsou stejně jako v peugeotu tvrdé.
|
acz
Řazení je přesné a dráhy kratší než u peugeotu.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Výbava základních verzí nebývá u dodávek moc bohatá, u obou testovaných vozů tak potěší, že tempomat mají již ve standardu. Připlatit si lze i za adaptivní provedení. Peugeot jej ale dodává až u vyššího modelového stupně.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Zadní sedáky v caddy leží výše a lépe podepírají stehna. Místa na krajích jsou širší než to prostřední a dospělým vyhovují lépe než ta v peugeotu, bohužel rezerva před koleny není moc velká.
|
acz
Tvarově jsou sice sedadla nevýrazná, ale mají tužší výplně než v peugeotu a poskytují výbornou oporu při dlouhých jízdách.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Šikovně ukryté prostory na vrchu palubní desky či pod nohama cestujicích toho pojmou hodně a zároveň předměty skryjí před očima nenechavců.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Dveře v caddy mají sice méně nápadné tvarování, kapsa toho však pojme více
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Nechybí ani tradiční přihrádky před a za řadicí pákou.
|
acz
Šikovně ukryté prostory na vrchu palubní desky či pod nohama cestujicích toho pojmou hodně a zároveň předměty skryjí před očima nenechavců.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Caddy se tváří suverénějším dojmem a méně se naklání, stabilizace však vůz méně přibrzďuje a řízení při rychlém pohybu tuhne. Lepší než peugeot tak při průjezdu mezi kužely nakonec není.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Zadní sedadla se překlápí celá dopředu, případně je lze vyjmout. Páté dveře se vyklápějí vysoko, ale ve stísnějších prostorech se vyplatí spíše příplatkové křídlové dveře.
|
acz
Dvoulitr v nízkých otáčkách nepříjemně duní, při měření dynamiky i spotřeby za peugeotem celkově zaostává.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Adblue se dolévá neprakticky pod kapotou.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850P 205/50 R17
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?